Slovenija

Če starši ne plačajo položnice, otrokom na vratih jedilnice zapiska alarm

Celje, 06. 03. 2014 17.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Šolarjem v osnovni šoli Celje ob vhodu v jedilnico, če starši niso plačali položnice, zapiska alarm. Pred kosilom se namreč evidentirajo s ključki, ki so že pred osmimi leti, ko so jih uvedli, povzročili veliko negodovanja. Ravnateljica pravi, da sistem do zdaj ni motil nikogar.

Šolarjem v osnovni šoli Celje ob vhodu v jedilnico, če starši niso plačali položnice, zapiska alarm. Pred kosilom se namreč evidentirajo s ključki, ki so že pred osmimi leti, ko so jih uvedli, povzročili veliko negodovanja. Ravnateljica pravi, da sistem do zdaj ni motil nikogar.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (849)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Karantanija
08. 03. 2014 15.58
+0
Z denarjem, ki so ga zapravili za vzpostavitev alarma in ga verjetno že osem let zapravljajo za vzdrževanje, bi lahko zastonj jedlo veliko otrok.
aghr
07. 03. 2014 18.25
-1
Policijska država, skrajnosti se že dogajajo, ta revni pa najbolj nastradajo.
repca1
07. 03. 2014 14.14
+5
ravnatelj je s takim razmišlajanjem je povsem primeren za kaznilnice, ne pa za osnovne šole.
Rožca2
07. 03. 2014 14.02
-10
PA SAJ NIHČE NE GOVORI, DA DENARJA ZA MALICE IN KOSILA NI..NASPROTNO-ZA TA NAMEN ŠOLE NAJBOLJ SKRBIJO.. ZAKAJ PA STARŠ, KI JE V FIN. STISKI NE PROSI ZA POMOČ JE PA KRIVDA OZ. PONOS STARŠA. IN V TEM PRIMERU JE BILO TAKO-IMELI SO MOŽNOST PORAVNAVE PA JE NISO IZKORISTILI, KLJUB TEMU DA SO O PISKANJU OSVEŠČENI ..VERJETNO SE PRIČAKUJE, DA BI MORALI USLUŽBENCI KAR SAMOUMEVNO VEDET KDO JE ZA KAJ DOLŽAN IN KAR PLAČATI,NE???..TU SE PA SAMO O TEM PISKANJU BLUZI..SEVEDA, DA NI NI V REDU, DA JE BIL OTROK NA TA NAČIN IZPOSTAVLJEN. TEGA SI NIHĆE ZASE NE ZA SVOJEGA OTROKA NE ŽELI!! TAKO KOT NI V REDU, DA OTROCI VRŽEJO 40% MALIC IN KOSIL V SMETI-TAKO REVNI KOT BOGATI OTROCI, PA NIHČE OD NAS/VAS STARŠEV NE ZGANJA TAKŠNEGA HRUPA!!
Anda Aba
07. 03. 2014 15.08
+15
Rožca2, velik font ne koristi podkrepitvi tvojih plitkih argumentov, zato, če se lahko vsi ostali, tudi ti drži bontona, da se s pisavo "ne vpije". Iz izmikanja vprašanjem s strani predsednika združenja ravnateljev je očitno, da za namene kapitala, podpira zlorabo otrok. Sam pravi, da so za razliko od malic kosila pridobitna dejavnost šole. Če kosil ne plačajo, naj jim jih ukinejo. Kuharji niso policaji, da se ukvarjajo z otroki neplačnikov. To je naloga pravne službe šole, ki mora poskrbeti, da izterja kar jim pripada. Namesto, da bi vložili izvršbo, kot moramo vsi ostali, se poslužujejo samovolje, to pa vodi v brezpravje, kjer je vse dovoljeno - divji zahod. Da bi lahko ohranili spoštljiv odnos do vseh otrok, tudi kuharice ne bi smele vedeti, kateri starši ne plačujejo. To mora vedeti le vodstvo, za namene pravnih postopkov, ne pa osebje ki dela z otroki. Vem iz prve roke, da učitelji na šoli, kjer se plačuje šolnina, prav iz tega razloga ne vedo, kateri starši plačujejo, saj je njihova vloga da učijo in vzgajajo. Vloga kuharjev je tudi, da vsem zagotovijo enako velik in kvaliteten obrok.
ZOMBIJansha
07. 03. 2014 12.41
+9
hrana v šolah mora biti brezplačna.........kosilo in malica........če smo v kapitalizmu, kjer ljudje delajo cele dneve naj bo vsaj za naše otroke preskrbljeno
stafford
07. 03. 2014 12.05
+2
Baje so piskanje že ukinili, poročajo pri konkorenčnem mediju.
obiskovalecsmetisca
07. 03. 2014 11.58
+3
...skratka;ta država ne razpada več,ker je že razpadla!!...zdaj samo še gnije
JLA01
07. 03. 2014 11.43
+6
Koliko hrane se v šolski jedilnicah vrže stran. Nasploh pa bi morala biti prehrana v šolah in vrtcih brezplačna, ne glede na to ali so starši bogati ali pa revni. V nekaterih državah je prehrana v šolstvu in v vrtcih brezplačna, ampak pri nas je to misija nemogoče.
ZOMBIJansha
07. 03. 2014 11.29
+11
s tem denarjem, ki ga je plačala za tale nepotreben alarm bi lahko nasitila veliko lačnih učencev.............tole je res svinjarija ravnateljice upam, da dobi odpoved in še kaj
obiskovalecsmetisca
07. 03. 2014 11.41
-1
...to ni njena dolžnost....je pa njena moralna dolžnost,kot avtoritete,ki mora dajati dober zgled,da ravna pravilno....
ZOMBIJansha
07. 03. 2014 11.28
+12
dejstvo je eno samo tole piskanje je nečloveško in ga je treba obsoditi in osebo, ki ga je uvedla kaznovati.........
hoalo
07. 03. 2014 11.17
+8
ta neustavljivi kapitalizem nas bo vse požrl.
11qq
07. 03. 2014 11.17
-5
do sedaj 827 komentarjev...ja pa pojdite na ulice z granitnimi kockami v rokah, pa zbite tajkune...in politike, oni so krivi za piskanje ključkov...ampak sam tule onanirate na ravnateljico in kdo je \"kriv\"...
hoalo
07. 03. 2014 11.25
+9
saj pa je ona kriva, ker ne dela svojega dela na pravilen način, za ta sistem piskanja je zagonila najmanj 2000 eur, za to pa je bil denar. Verjamem da zaradi neplačil ima šola problem, ker dobavitelji hočejo denar...to vse razumem, samo kot sem že večkrat ponovil ravnateljica, minister, vlada bi morali zagotoviti denar za to da šolska prehrana dela nemoteno, dolžnike pa pol terjat na zakoniti način, ne pa preko piskanja, najboljše da otroku tablo okrog vratu obesi nisem plačal položnice, ne smem jesti, ali pa napiši v zvezek tri strani nisem plačal ne smem v jedilnico po žemljo če ravno sem lačen...., ravnateljica bi se morala trudit in iskat drugačne rešitve, jih je sigurno polno, donacije, prispevki, koncerti, obiskati podjetja, težiti ministru...samo kaj zakaj bi to ona delala, za to ker ji ni treba, ker se ne gre za njo, zato ker se ji ne ljubi, zato ker ji je izpod časti ona je ja ga. ravnateljica z veliko plačo...upam da razumete pojnt, nisem za to da pa zdaj ti ki ne plačajo pač ne plačajo oja morajo plačati tako ali drugače, ampak otroci s tem nimajo nič in naj jedo če so lačni.
Rožca2
07. 03. 2014 13.30
+1
no HOALO..in da je za vse kar si naštel že priskrbljeno, kaj pa potem?? ammm..verjetno bi morala ravnateljica in tajnica in računovodkinja in VSI v šoli iskat te neplačnike in jih prosit če mu lahko plačajo položnico????
kasuci71
07. 03. 2014 16.09
+0
Rožca2 a si se ti dovolj nahranil/a s svojim egotom????? Drugače ti grem v Mercator pa ti enega zelo velikega Egota kupim ........... Želim ti,da sam/a enkrat to iskusiš na lastni koži !!!!! Sedaj pa le grajaj!!!!.Ni nam treba brati tvojih egoističnih komentarjev s katerih se razbere kako plitva oseba si!!!!!!!!
hoalo
07. 03. 2014 11.16
+11
aja pozabil sem pa nekaj najpomembnejše, hrano za ego ravnateljice, rekla je vsak bo dobil hrano, samo naj k njej pride in prosi. To je za njo hrana, da se hrani od revnih da jo prosijo, naj jim da jesti, s tem še le ona in učitelji pokažejo mi pa imamo denar, vi pa ne. to je to zdaj mi je komaj potegnilo
jafalical
07. 03. 2014 11.13
+4
Otroc res niso krivi, če starši bodisi zaradi že česarkoli niso uspeli plačati.Tak sistem res ne bi smeli imeti med otroki.Kaj pa so delal včasih, ko naši starši niso mogli plačat?Mislim, da ni nihče nič vedel, so starše pozval in iskali rešitev.Neprijetno je že tako, a ko je otrok lačen in v vrsti stoji, da dobi malico,ta naprava zapiska, se delajo norca iz njega ostali in mora še iz vrste po potrdilo.Ni ravno prijetno, da se jih tako majhne že označuje, ni ravno ...
Duhec111
07. 03. 2014 11.11
+3
Eh... težko je ocenjevat in sodit... starše, otroke... a še sam en pogled. Če ma otrok več od večine, ga le-ti grdo gledajo, ker sami nimajo... zoprno. Marsikaj je v vzgoji.... strinjam pa se, da najbolj boli tiste, ki nimajo a ljudje božji, nikogar ni na cesti, nikjer.... a pričakujete, da vam bo kdorkoli, karkoli podaril, če so sami lopovi.... vzel vam bojo, če bo le obstajala možnost. In še nekaj... rojevat otroke, če nimaš pogojev, da mu zagotoviš normalno življenje, je norost... če se zarad spleta okoliščin kasneje znajdejo v težki situaciji, je pa nekaj povsem drugega...
obiskovalecsmetisca
07. 03. 2014 11.22
+2
...nikoli se ni stigmatiziralo bogatih...no,razen,ko so se dogajale revolucije....takrat so jih preprosto "odstranili"...a misliš,da ima lačen otrok še kaj energije za nevoščljivost??
Duhec111
07. 03. 2014 11.25
+4
pimpelj.... pa se jih stigmatizira... veš jst svojo tamalo učim, da ne sme delat razlik. 1x se je igrala na plaži s 3 punčkami, starši so bli verjetno revni in ni pustila, da vsem kupim sladoled... bla je stara 3 leta.... sm ga samo njej.... ji ga dala v roko, vzela in vrgla pred njo v smeti, drla se je kot zmešana. Če so bli vredni, da se z njimi igra, lahko tudi skupaj jejo.... nikoli več ni tega nardila. Še danes se spomni... so me pa vsi, ki so to opazli, s pogledi obsojali.... sam men je to vseen. Sm pač terorist mama... dovoljeno ji je skoraj vse a vseeno ne vse.... ma pač jasno postavljena pravila in določene teme sploh niso za debato in sklepanje kompromisov.
yaks
07. 03. 2014 14.25
-1
Mislim, da pri treh letih ni razlikovala med bogatimi in revnimi in ni zato nasprotovala, ker so bili tisti otroci revni, ampak zato, ker si ti njena mama, otroci pa so pri teh letih egoisti, sploh kar se tiče mame in očeta in ne delijo. Vsak otrok hoče da mama samo za njega skrbi in ne za ene nepoznane otroke na ulici. Če bi razlikovala med bogatimi in revnimi se niti igrala ne bi z njimi.
Mythra
07. 03. 2014 11.04
+1
Ko sem jaz hodila v OŠ, smo imeli pa listke z datumi za (vplačano) kosilo, če nisi imel listka, nisi mogel jest in pika. Tam je bil dežurni učitelj, ki je jemal listke in če ga kdo ni imel, ga je poslal iz jedilnice. In kaj zdej? Smo dandanes vsi zatravmirani zaradi tega? Pač starši niso vplačali kosil, normalno da se zastonj ne more jest. Sej ko so pa uvedli zasonj malice, so pa (nekateri!) otroci metali hrano po tleh in v smeti.
drmr1980
07. 03. 2014 11.07
+0
hoalo
07. 03. 2014 11.11
+1
včasih ja to si prav povedala, sem mislil da smo kaj napredovali.
Mythra
07. 03. 2014 11.11
-1
Ja, tudi tiste zastonj malice so pripomogle k temu, da je danes država tam, kjer je. Kje bi šele bila, če bi bilo kar vse podarjeno in subvencionirano. Veliko je ljudi, ki imajo otroke in mislijo, da jim mora biti zato kar vse podarjeno in zastonj, povsod vse olajšano in povsod sami privilegiji. Imet otroka je odločitev posameznika, ne pa obveznost.
snowfly007
07. 03. 2014 11.15
+0
Tut jest se strinjam s tabo hoalo, tut jest sm mislil, da smo napredovali in da so ljudje sposobni skrbet zase in za svoje otroke, kot kaže se motiva.
Duhec111
07. 03. 2014 11.17
+3
Deebilni komentarji.... država je v riti, ker so POKRADLI MILIJARDE... in ne zarad malic in kosil v šoli.
kasuci71
07. 03. 2014 11.02
+5
bany2009 pa še kako se navezuje na to temo,saj ,če ti delodajalec ne izplača plače tudi ti ne moreš plačati položnice!!! A se ti ne zdi ,da je tako?? In ,da otrok zaradi tega ne more jesti??? Pa kake imaš ti! Tukaj so izpostavljeni otroci,ki niso nič krivi,niso krivi ,da njihovi starši delajo v takšni ustanovi,ki ne izplačuje plač.In tudi zakaj bi morali biti obveščeni o vseh težavah ,ki jih imajo njihovi starši??? Potem pa se čudijo zakaj otroci v šoli popuščajo....Biti zasmehovan z strani sošolcev je nekaj najhujšega ,kar se lahko otroku zgodi,saj lahko to privede do takšnih okoliščin katere si nihče ne želi.In kdo je potem kriv zato???? Vsi krivijo starše,nihče v šoli ali pa kjerkoli drugje potem ni kriv ,za nastale situacije,saj so vsi organi potem oprani......Ja govorim in gledam z očmi starša ne z očmi egoista in z očmi osebe ,katera si račun polni z drugimi zaslugami.Pa ne rečit ,da so vsem dane enake zmožnosti.....Če bi bilo to početje zakonito ,nebi inšpekcijski oddelki izvajali nobenih preiskav!!
Uporabnik443897
07. 03. 2014 10.59
+5
No to da zapiska je sicer v redu, morali bi pa otroka še pričo vseh po nagi riti da je sramota še večja dva ali trkrat z dlanjo.---------------------------------------No čem sem pa resen, tej ravnateljici bi primazal tako okrog ušes, da bi dva dni iskala glavo, PA DA ŽENSKE NI SRAM !!!------------------- Tako bedarijo s piskanjem imajo tudi v Šparu, ko kupiš Heniken 3,3 dcl pivo in greš na hitro blagajno in pol rečejo : A VESTE ZA VAŠO VARNOST GRE, sem vse pustil na blagajni in šel v Merkator !!!
Rožca2
07. 03. 2014 10.53
-2
SAM NEKI-ČE JE SISTEM PRI NJIH UTEČEN ŽE 8 LET, SE ŽE 8 LET VE,DA V PRIMERU NEPLAČANEGA OBROKA OTROKU ZAPISKA,NE???TOREEEEEEEEEEJ ČE STARŠ NE PLAČA, TOČNO VE, DA BO OTROKU ZAPISKALO,NE???SPRAŠUJEM SE ZAKAJ SE STARŠ O TEM NI POGOVORIL Z OTROKOM.. SPLOH PA-PREDNO SE ŠOLA ODLOČI ZA KAKRŠNEKOLI DRASTIČEN UKREP, SE STARŠA NA TO OPOZORI. VERJETNO JE TUDI DOBIL NEKAJ OPOMINOV PREDNO JE ZAČELO PISKAT, KAR JE PO MOJEM MNENJU OPOZORILO. AMPAK-GLEJ GA ZLOMKA-V ŠOLI JE ZAPISKALO :) :) STARŠ IMA VSEEEE MOŽNOSTI DA SE PREHRANA PLAČA-Z ŠOLSKO POMOČJO, OBČINSKO POMOČJO, DONATORSKO POMOČJO, POMOČJO RAZNIH DRUŠTEV..AMPAK NE-BOMO POČAKALI DA MOJEMU OTROKU ZAPISKA, DA POTEM VES SKESAN JAMRAM NA 24 UR KAKA KRIVICA SE GODI MENI IN MOJEMU OTROKU.. SMILI SE MI OTROK-RES NI NIČ KRIV IN JE SAMO ŽRTEV BOJA MED STARŠI IN DRŽAVO!! IN ŠE NEKAJ-OTROCI V ŠOLAH NISO IN NE SMEJO BITI LAČNI-IMETI MORAJO VSAJ EN OBROK V DNEVU,V NASPROTNEM PRIMERU SVETOVALNA SLUŽBA KONTAKTIRA STARŠE, DA NAJDEJO REŠITEV.
hoalo
07. 03. 2014 10.57
+7
ne nimaš prav in se ne razburjaj, nima tam kaj piskat otroku in pika. Za reševanje takšnih primerkov ima tajništvo šole točno 5 min dela da vloži izvršilni predlog in gotovo, za to imamo te stvari da se naredi red, samo ne pa na otroku, to pa nima pravice nihče.
Anda Aba
07. 03. 2014 11.03
+18
Takšna miselnost spodbuja, da bo kmalu na vhodu v trgovino zapiskalo vsem, ki nimamo 10.000,00 EUR na računu, oziroma tistim, ki sicer živijo od socialne pomoči, kajti reveže je treba izločiti iz sistema. Če pa denar imajo, pa naj preko izvršbe šola uspešno izterja, al so vsi tolk nesposobni. Jst tut ne morem sosedu, ki ne plačuje stroške v bloku, piskat na vratih. Sem pa prepričan, da otroci raje, kot da bi jim zapiskalo, sploh ne gredo na kosilo in to tudi doma ne povedo, šola pa starše še vedno terja za malice, katerih otroci iz sramu sploh niso pojedli. Kje so časi, ko so morali nekateri nositi rumene zvezde ...
kasuci71
07. 03. 2014 11.04
+3
A ni to žalostno......Kot staršu ti gre kar na jok,ko se postaviš v kožo otroka.....
Duhec111
07. 03. 2014 11.08
+2
Anda Aba.... pametno razmišljanje, v pravi smeri... bravo... +++
jasnaaaa1
07. 03. 2014 11.56
rožca 2 - popolnoma se strinjam s tabo. Vsi mogoči socialni transferji so.
jasnaaaa1
07. 03. 2014 11.58
+1
hoalo_verjetno vse to že pošiljali pa ni bilo odziva. Tudi šoli je bilo verjetno kar dovolj pošiljanja opominov oz prošenj za plačilo zapadlih obveznosti.
obiskovalecsmetisca
07. 03. 2014 12.03
+3
Anda Aba...in tako miselnost spodbuja država sama...brezposelne,soc.podpirance krivi za to,da so ostali brez dela ...hhhaaaalooo!!...130000 ljudi je brezposelnih...in država nima nič pri tem!!!???
Rožca2
07. 03. 2014 13.15
-1
ne govorim o tem, da piskanje podpiram..otrok je in vedno bo žrtev v takih primerih..gledam pač tudi z drugega zornega kota..vsi pljuvate po ravnatlci,po sistemu po vseh..enostransko razmišljanje..vsak nosi svoj del krivde, da je prišlo do tega..ne samo ravnatlca in ne samo sistem-kriv je tudi starš!!če ima možnost da se mu prehrana plača naj to možnost izkoristi in nikomur ne bo nič piskalo..aja :) spet ni v redu,ne??če nam nekdo lahko nekdo pomaga je to nedopustno, ker moraš za pomoč prosit, če ti nihče ne pomaga je spet nedopustno, ker kaj se pa grejo, da nam nočejo pomagat,ne??ZAKAJ se oče ni odzval na opomine???ZAKAJ se oče ni oglasil v šoli, in skušal urediti zadevo???ZAKAJ??očitno ni pomembno,ker je pač v finančni stiski in takrat je človeku vse dovoljeno in si vedno žrtev..al kako??tudi jaz sem v sm v finančni stiski in če bi za to, da mi nekdo plača položnico bilo potrebno koga prosit-pač bom!!!sploh, če bo zato moj otrok lahko jedel brez piskanja!!
ole-ole
07. 03. 2014 10.52
+2
zazvoni tudi, če je pokvarjen čip ali želi na kosilo tisti dan, ko ga nima naročenega ali pa dvakrat v enem dnevu, v šolah se pojavlja marsikaj, je pa to ena manj posrečenih rešitev za nadzor nad prehrano.