Črna kronika

Trenja: Otroci – žrtve staršev!

Ljubljana, 02. 04. 2009 11.10 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Tregedija v Sežani je pretresla vso Slovenijo. Bi jo lahko preprečili? Socialna res ni upoštevala očetovih opozoril, da mama otrok ni sposobna skrbeti zanju?

Tragedija v Sežani
Tragedija v Sežani FOTO: Dare Čekeliš

Po tragediji v Sežani, kjer sta umrla 2- in 4-letni otrok, se javnost sprašuje, ali bi dvojni umor lahko preprečili. Oče umorjenih pravi, da je med drugim Center za socialno delo opozarjal, da žena, v stanju, kakršnem je, ni sposobna skrbeti za otroka. Na Centru pravijo, da to ni res, da niso vedeli nič. Depresija, alkohol, težave? Res ni nihče opazil? Bi lahko umor preprečili? V studiu bo svojo agonijo izpovedala tudi 15-letnica, ki je bila žrtev ločitvenega spora med staršema, izvršitelji so jo materi dobesedno iztrgali iz objema. V ločitveni vojni skoraj vedno nastrada nedolžen otrok. Če starša nista sposobna, kdo bi moral videti in vedeti?

Ne zamudite Trenj ob 20. uri na POP TV.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (49)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ekto
08. 04. 2009 19.16
@branka :ti si omejena ves??? kdo se pa naslaja ??? mogoce ti???to ni jerry springer show !!!!!!ce se ne bi take stvari v resnici dogajale se ne bi o njih niti pogovarjali niti gledali !!!!pateticna si in pejd spat pa ugasni tv mona-.-!!!!
brankasrbijanka
03. 04. 2009 11.56
krvoločneži....ste se nasesali krvi v sinočnji oddaji Trenja...ste nafilali svoje baterije s tujo nesrečo...res rabite ta show gledat...kdo je bolj patetičen...Slak, odvetnik Matoz, gospe s CSD (ki jih boli joly za vse, razen za svoj stolček) ali Vi, ki si vzamete čas, da gledate (skupaj z gospodom v občinstvu, saj veste tisti z brki in kravato v močni barvi) to burko... SLAKOV REALITY SHOW...Slovenija ni samo teritorialno majhna...tudi v glavah ste omejeni...sram Vas bodi...postavljate se na stran enega ali drugega od staršev samo zato, da lahko pljuvate in izražate svoje nezadovoljstvo in gnev...BRUH!!
BejzNoBejz
03. 04. 2009 11.40
Ulikses03.04.2009, 10:350 ne da se preprečiti takih stvari; torej, s pihanjem balonov z zadnjico na stolu pa res ne!
BejzNoBejz
03. 04. 2009 11.37
Ulikses prosim ne posplosuj tragedij! Pri nas je cel kup normalnih druzin ki nimajo opravka ne s policijo, sodstvom, socialo ali katerokoli drugo ustanovo. Takih je na sreco najvec in z njimi ni dela. So pa tudi druzine, ki so neprestano na psihijatriji, policiji, v skritih zavetiscih,.... IN TAKE SO DOLZNI NADZOROVATI! Se posebno ko sta tu 2 in 4 letna otroka! Zakaj pa imamo te ustanove? Zato da ko prides tja, kar je edina ustanova za razresitev tvojih tezav in ki je navsezadnje dolzna to opraviti, na stolu zveci cigumi kot krava in medtem ko izlivas svojo stisko, se ona med pihanjem balonov komaj brzda da ne zavija z ocmi! Kot ces, moje zivljenje je ugledno in urejeno, ti pa si si kriv sam da ga nimas! Jaz sem povprecna fizicna oseba v Sloveniji, i moja izkusnja je le ta, da so nasi kadri ze samo z zakonodajo in novimi uvedbami na tekocem toliko, da lahko samo znoris! Ze samo da si uredis eno navadno zavarovanje za v tujino jih moras najprej poducevati o uredbah! Nocem si predstaviti druzinske stiske, ki jo lahko resi le taka koza! Sicer se od obcine do obcine razlikuje, a so v celoti obupni!
Ulikses
03. 04. 2009 10.35
ne da se preprečiti takih stvari; a naj zdej napeljemo kamere v vsako gospodinjstvo in nadzorujemo vse, kar se v vsaki družini dogaja?! nesmisel. konec koncev smo si ljudje čisto sami krivi za vse gorje, ki ga povzročimo.
bluoka_nm
03. 04. 2009 07.40
se strinjam. Ženska je delovala kot en psiho. Grozno, glede na to kakšno temo so obravnavali. Sram jo je lahko! Pa tista njena izjava, da je ženska kljub težavam z alkoholom, drogami in psihičnimi motnjami dobra mati!?!?! Saj ravno zato sta pa uboga otroka mrtva. A se ne zavedajo tega!?!
zelen-paradajz
03. 04. 2009 07.21
kljukica, se popolnoma strinjam s tabo. sicer nisem gledala cele oddaje in tudi nisem vedela, koji faktor je ona črna baba, ampak kolikor sem gledala, se je ves čas nekaj nasmihala in mahala z enim kulijem ter posmehovala - kot da bi bla malo utrgana...
tinka.tonka
03. 04. 2009 07.07
ostro obsojam obnašanje gospe iz CSD Sežana v Trenjih. Tako nespoštljivega odnosa do obravnavane teme pa še ne. S tem, ko je na koncu prasnila v smeh pa je povedala vse !
anonimous9
02. 04. 2009 22.47
Se popolnoma strinjam, da CSD ne deluje. Le kako lahko v primeru, ko je enemu izmed starsev s sodnim izvedencem dokazana odvisnost od zdravil in alkohola, ko je le temu dokazana zloraba in zapostavljanje otroka, ko je kartoteka le-tega vecja kakor zbirka del nobelovcev, izda POZITIVNO mnenje? Ne glede na zacasne in drugacne odlocbe sodisca, se le ta na njih pozvizga in ignorira. Protipravno zadrzuje otroka in ga zlorablja. Po izjavi delavke (vodja oz. namestnik/ca) CSD-ja je CSD ustanova, ki lahko samo poda mnenje na zahtevo sodisca, nima pa pristojnosti ukrepanja . Ce lahko delujejo samo, ko se stranke v sporu lahko sporazumejo, jih ne potrebujemo. Koliko krat se bo moral zgoditi Lenart, ali pa Ptuj, ali Bistrica, ali Sezana... Otroci pa, ce ze prezivijo so dusevne ali custvene razvaline. Ko pride do najhujsega pa nihce ni odgovoren, nihce ni nic vedel, nihce ni pristojen. Niti CSD, ki je sprotno obvescan o dogodkih. Niti policija, ki je ogromno krat klicana na pomoc. Niti sodisce, ki ne ukrepa, ker nima mnenja CSD-ja, nima porocila izvedencev (desetic ali vec).... Oseba, ki zagresi taksna grozodejstva, bo najverjetneje kaznovana. Kaj pa zrtve? Kdo bo pa nadomestil izgubljeno njim?
Drago Kurnik
02. 04. 2009 22.10
Socijalne službe si ne zaslužijo to ime, ki ga imajo, res je tako kot so rekli, prej pokličejo, pridemo na ogled na ta dan , ker dobro vedo , da bo vse urejeno, ker so ljudje naprej obveščeni , vem za primer, ko je sin nepokretnega očeta zelo slabo negoval so poklicali socijalno naj pride pogledat in ukrepa, namesto , da bi se gospe usedle v avto so najprej sina pismeno obvestile pridemo na ta dan, da je on vse lepo počistil, ko so potem prišle so izjavile, pa ni tako hudo kot ste sporočili, in to je resnično njihova praksa ŽAL.
Brane Luka
02. 04. 2009 22.05
Vsa ta njihova nadust in strokovnost csd večine ,ker dealjo vse po knigah oz ni nihče občutil kriz oz težav na lastni koži zato bi morali centri imeti tam tudi ljudi ki so dejansko enkrat imeli socialne težave in so se iz njih izvlekli sami uspešno in le takšni bi lahko uspešno pomagali ljudem z stiskami to bi bil kjuč do učinkovitosti !
brankasrbijanka
02. 04. 2009 21.00
KARANTANC....vzel si mi besede z jezika..točno to... KRUHA IN IGER!!!
elan5
02. 04. 2009 20.55
Kaj pa tole. Mami kar otroke vzamejo,ker ni imela vse plačano.In če vse ne plača ju sploh ne dobi nazaj. Kaj če pa si življenje vžame? Kdo bo kriv? Bognedaj,da bi bil center kriv.Pomagajo pa tak nič ne.Samo malo bi ji blo treba.
fakinaza
02. 04. 2009 20.47
Res je, da se ne vCSD - ji so v zadnjem času pogosto tarča. Menim, e kaj se je zgodilo, vendar vsa pričevanja kažejo na to, da je mati vsaj zanemarjala otroka. da upravičeno. Naj navedem samo dva primera. 1) Že dlje časa žiivim v Nemčiji. Želel sem "posvojiti" psička iz zavetišča, pa mi ni uspelo. Zakaj? Ker jim nisem mogel dokazati, da bom lahko zanj primerno skrbel. Zanimala jih je moja služba, delovni čas, odsotnost od dela, prostočasne aktivnosti, stan, stanovanje, ... In ne samo, da vprašajo in se zadovoljijo samo z odgovorom, vse tudi preverijo. 2) Poznam primer ločitve v Sloveniji. Možakar je zaradi ljubice zapustil ženo in dva otroka. Na CSD - ju so ženo vzpodbujali k borbi za čimvišjo preživnino. Na naslednjem sestanku se pojavi še, takrat že bivši mož. Po njegovi stari navadi, v policijski uniformi. Zatem se je zgodila čarovnija. Nasmeški in vzpodbude niso bile več namenjene njem, temveč njemu. Nauk te zgodbe? Ne samo en, vsaj dva. 1) V Nemčiji v javnih službah opravljajo svoje delo, pri nas ga bolj slabo. V Nemčiji so za slabo upravljeno delo kaznovani, pri nas slišimo samo opravičevanja in celo laži, od časa do časa pa grožnje s stavkami za višje plače. 2) V Nemčiji za zapuščene pse skrbijo bolje kot pri nas za otroke ločenih staršev. Da ne bo pomete. Nemčija je samo ena izmed držav, ki imajo te zadeve urejene in še zdaleč ne prva med njimi. Dokler ne bo želje krivim krivde dokazati in krivih kaznovati, tako dolgo bodo vsaj ena trenja v mesecu namenjena razpravi o ignoranci javnih uslužbencev. Že jutri lahko usoda pokaže na katerega izmed nas, morda tudi na ignoranta ali tistega, ki ignoranco podpira. Vprašam se, če bo ignorant ali njegov podpornik tudi takrat podpiral tako vedenje.
delavc1
02. 04. 2009 20.36
LIMBEK če si resen odvetnik zadevo spraviš skozi proceduro profesionalno, brez javnega okoriščanja z nesrečo drugih, brez osladnega pojavljanja na tv sploh ob takšnih tragedijah kot se je zgodila tukaj.Ob tem pa še vztrajna diskvalifikacija vseh ki so kakorkoli sodelovali pri tem primeru (razen očeta) in neumorno zatrjevanje o nekakšni zaroti vseh strokovnih organov. Če si ne bi želel pojavljati v etru, bi g. odvetnik lepo zbiral dokaze, pripravljal tožbo in na sodišču dokazal kar pač zatrjuje in na koncu v mikrofon povedal da je pravica zmagala. Druga stvar pa je da greš kot oče takoj po tragediji v takšno izpostavljenje z odvetnikom. Groza. Tako da mislim da to 100 % ni naloga odvetnika da tako pritiska na javno mnenje. PS: Izražam samo svoje mnenje
Franciska Pavlin
02. 04. 2009 20.35
Ste zbrisali komentar, ni problem, laho se potrdi.
karantanc
02. 04. 2009 20.29
Trenja =Jerry Springer Show
leprin
02. 04. 2009 20.28
Zdaj želijo zopet krivdo pripisati Centru za socialno delo? Tudi meni se zdi, da se je odvetnik Matoz prehitro vkjučil. Saj še ni povsem jasno glede krivde za umor otrok.
Franciska Pavlin
02. 04. 2009 20.25
Gospoda Matoza do danes priznam nisem marala, toda podanašnjem začetku trenj sem spremenila mnenje. Katastrofa, mati mora imeti samo očeta zdravnika in ni noben problem.
Limbek
02. 04. 2009 20.17
delvac1, in kaj po tvojem je naloga odvetnika!?