Črna kronika

Ni vsak pristop neznanca nujno nevaren

Jesenice, 24. 10. 2019 10.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Na Jesenicah naj bi neznanci ponujali sladkarije otrokoma in ju vabili v vozilo. Policisti pojasnjujejo, da niso ugotovili, da bi bila otroka ogrožena. Ob tem odrasle pozivajo, naj ne širijo nepreverjenih informacij in tako povzročajo občutek ogroženosti pri otrocih.

V zadnjih nekaj dneh so jeseniški policisti obravnavali dve prijavi domnevnega vabljenja in ponujanja sladkarij dvema otrokoma. S PU Kranj so sporočili, da v nobenem primeru niso ugotovili, da bi bila otroka ogrožena, dogodka pa glede na podan tip vozila tudi nista povezana.

Policija poziva odrasle, naj ne širijo nepreverjenih informacij in še dodatno strašijo otroke.
Policija poziva odrasle, naj ne širijo nepreverjenih informacij in še dodatno strašijo otroke. FOTO: Shutterstock

Prvi dogodek so policisti obravnavali preteklo soboto zvečer v Podkočni, kjer naj bi se voznik belega kombija ustavil pri otroku, ki je čepel za ograjo in proti njemu domnevno iztegnil dlan z bombonom. Rekel ni nič. Otrok se je neznanca prestrašil in pobegnil.

Drugi primer pa naj bi se zgodil včeraj zjutraj na poti drugega otroka v šolo. Na Cesti Toneta Tomšiča naj bi se pri otroku ustavil bel osebni avtomobil velikosti renault megana ali VW tourana. Neznanec naj bi otroka vabil, naj gre z njim. Otrok je stekel v bližnjo šolo. V tem primeru naj bi starši dan prej otroku razlagali o belem vozilu in ugrabitvah otrok.

S PU Kranj so sporočili, da o obeh prijavah jeseniški policisti še zbirajo obvestila. "V takih primerih se običajno tudi širijo nepreverjene informacije in govorice in se s tem povzroča občutek ogroženosti pri otrocih. Odraslim, ki lahko največ naredimo za pravo informiranost otrok, svetujemo rahlo zadržanost do govoric z občutkom do realnosti. Nasveti otrokom naj bodo objektivni in naj pri njih ne povzročajo dodatnega strahu, ker ni vsak pristop neznanca nujno sumljiv ali nevaren," je sporočil Bojan Kos s PU Kranj in dodal, "zadnja taka netočna informacija širi podatek, da se je ravno na območju Jesenic preteklo soboto zgodil poskus ugrabitve otroka več neznancev. Informacija ne drži, prav tako v nobenem od do zdaj obravnavanih primerov na Gorenjskem ni bil ugotovljen sum, da bi bilo v ozadju pristopa neznancev kaznivo dejanje. V primerih, ko so bili 'neznanci' izsledeni, je šlo ali za nesporazum ali spraševanje za informacije."

  • Vrtna garnitura Fiesta
  • Bencinska kosilnica PowerED
  • Žar na oglje Sunset
  • Letna kuhinja Too much
  • Sensum Lounge set
  • Paviljon Lucca 4x3m
  • Senčnik Toscana
  • Vrtni ležalnik Diana
  • Akumulatorska kosilnica Scheppach
  • Robotska kosilnica Worx
  • Nadstrešek Andy
  • Makita set orodij

KOMENTARJI (123)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ahim1225
29. 10. 2019 08.42
+1
Da neznanci ponujali sladkarije otrokoma in ju vabili v vozilo, to je nenormalno početje odraslih. Prav je, da starši opozarjajo otroke!
User1538643
28. 10. 2019 21.04
Parola "Za otroke gre !" je prazna. Zaradi tega vsakemu omogoča, da jo razume in uporabi kakor le hoče. Zaradi tega je nevarna, morda prav otrokom.najbolj.
User1538643
28. 10. 2019 21.01
Paranoja ogroženosti morda najbolj prizadene prav otroke, saj v vsakem mimoidočem vidijo sovražnika le.
Maja Kajza
28. 10. 2019 07.01
Ker delam na terenu pogosto srečam v neobljudeni pokrajini premočene otroke ki hitijo domov iz šole...ja, tudi jaz ustavim in vprašam, če gre del poti z menoj...in to bom počela dokler bom obiskovala bolnike po domovih.
KVAJSTABO
27. 10. 2019 16.29
+1
Kva ma za talat sred ceste bonbone. Če je tak dobričina naj nese na šolo ali vrtec žakelj sladkarij in basta.
nis9x
26. 10. 2019 15.15
+3
Vlak realnosti je že davno odpeljal draga policija,ali se boste prilagodili ali pa vas bodo sesuli z pomočjo populističnih rumenih medijev.V času širjenja nezaupanja in strahu greste pozivat k zdravi pameti.Ljudje za otroke gre!
medusa
26. 10. 2019 08.06
+0
Poleg tega ... a je kdo preveril ,če so bonboni neoporečni? Lahko je uspavalo , strup , LSD.... Da ga vidim ,ga z lopato!
medusa
26. 10. 2019 08.00
+0
Sporno...zelo sporno... Kaj ima nekdo za vabit otroka v avto in še talat sladkarije ? Tudi ,če v prvo ni nič in v drugo nič … gre za neobičajno vedenje iz mojega vidika prikritimi nameni in je lahko v tretje hudič...
Bigbadjohn
25. 10. 2019 11.19
-1
Kaj naj bi to pomenilo- se policija in sodstvo bojijo, da bodo ostali brez dela?
maxspeed
25. 10. 2019 07.05
+7
A da je vabil otroka v avto ni čudno?!??!
štrekeljc
25. 10. 2019 08.50
+10
RUGIEVIT
24. 10. 2019 16.39
+3
Če bi sodišča +tozilstvo odelalo kot je treba in bi bili pedofili + ostali kriminalci v zaporu 15let+, potem nebi bilo take panike sedaj pa dobijo 1leto pa2 pogojne zato, ker je nekomu z zlorabo uničil otroštvo + mladost+ starost! Zato ker se vidi koliko otrok je po Eu posiljenih,umorjenih,pretepenih! Pusti mi otroka na miru bom sam poskrbel ali pa bo znanec prišel po njega!
štrekeljc
24. 10. 2019 21.10
+14
RUGIEVIT, koliko otrok je zlorabljenih s strani neznancev? Skoraj nič! Večina zlorab se dogaja v družini, med sorodniki, znanci, med ljudmi, ki jim starši zaupajo. Fejstbukovci pa itak širite same oslarije: po vaše je v Žireh vabil v avto nekdo, ki avta sploh nima, enkrat so nekoga nadlegovali migranti, pa o njih ni bilo niti sledu,...
laycan
25. 10. 2019 09.58
-2
štrekeljc
25. 10. 2019 10.12
+8
Če bi vzel Delo v roke, bi videl, da NIČ! Spodaj sem že nekoga vprašal, naj napiše en sam KONKRETEN primer, pa ga ni. Zakaj ga ni napisal? Ker ga NI!
mmickica
24. 10. 2019 16.05
+25
Res se malo pretirava zadnje case s temi pedofili. Pocsi vec noben odrasel, predvsem moski, ne bo upal ogovorit otroka, da ga ne bi imeli za pedofila. Mi je pripovedovala prijatelhica, da ni vedela, kaj naj stori, ko jo je neznan otrok, verjetno iz njenega bloka, na igriscu za blokom prosil, naj ga da lulat, ker co bo sel v 5.stuk domov, mu bo uslo. Sicer je pomagala otroku, da je sel lulat, ampak je imela ves cas en neprijeten obcutek in strah, da je ne bi kdo videl, se posebej starsi otroka. Si predstavljate, kaj smo naredili iz te druzbe?! In da se clovek vprasa, ce sme otroku na cesti ali v trgovini, gostilni, kjerkoli...ponudit bombon, ce ga ta nemilo gleda zraven, ko jih sam veselo prezvekuje, je tudi vec kot zalostno.
setisfekšn
24. 10. 2019 20.58
+3
Pri tem slo razmisljanju bi bilo bolje da ga pustis!pa nej mu uide!!!
medusa
26. 10. 2019 08.01
-1
FCM2
24. 10. 2019 15.55
-2
Ko policija zacne zanikat in obravnavat koz brezpredmetne potem vemo, da dejansko je nekaj na tem.. Zadnjr case vse prikrivajo in lazejo... Tudi migrantov najbrz nibv Sloveniji nikjer...
OpaZokiStyle
24. 10. 2019 15.48
+12
Ja, se ne ve. Če bi se pripeljal, dal bombone in odpeljal bi lahko rekli da ni bilo nič, tako pa nič ne vemo. Policija naj raje malo bolj dramatizira kot pa takel piše. Po drugi strani je res kar spodaj nekdo piše, včasih je bil pristop do otrok prisrčen in prijateljski in s tem ni bilo nič narobe. Danes pa pogledaš že otroka, kaj šele če si malo prijazen do njega, kaj šele če bi mu bog ne daj naredil kako uslugo ali kaj dal, pol si takoj pedofil.
RUGIEVIT
24. 10. 2019 16.31
+11
Zakaj pa je tako!?? Ker so pedofili na prostosti! Poglej si primer ko je oče obračunal z pedofilom ,ki je mamil njegovega otroka! Oče kaznovan ,pedofil na prostosti! Kdo je sedaj kriv da tako stanje kot je ,kdo po 7 kriminalnih dejanjih še vedno spusti kriminalca na prostost???
medusa
26. 10. 2019 08.03
dejdejdej...se ne spomnim ,da bi kdaj kdo včasih kar bonbone v tri krasne talal...
schranz91
24. 10. 2019 15.24
+2
Te polcaji tut ne znajo pomislt možne posledice, lahko se zgodi da 1x, 2x je vse uredu in bo otrok to smatral kot nekaj nenevarnega, tretjič bo pa pedofil na vrsti in otrok ne bo posumil na nevarnost
Uporabnik8879
24. 10. 2019 15.38
+15
Za vzgojo in informiranost so odgovorni starši, samo oni vedo kako se otrok odziva in kako ga je potrebno pravilno poučiti na nevarnost. Zagotovo pa ne prestrašiti, ker bo potem te strahove povsod videl.
schranz91
24. 10. 2019 16.15
-6
btw otrok se uči iz lastnih izkušenj, če bo videl da se starši motijo (v primeru da 2x bo dobil sladkarije in je uredu, čeprav so ga starši strašil da naj se ne približuje neznancem) bo začel verjet sebi in šel tudi tretjič po sladkarije, ker je sam spoznal da se starši motijo in da je on imel prav da ni nevarnosti....ne spoznaš se na psihologijo otrok
schranz91
24. 10. 2019 16.17
-4
še nekaj, ti si dal primer otroka, ki je tako vzgojen in se nebi približal neznancu iz vozila niti enkrat, jaz sem dal primer o otroku, ki bi se približal s previdnostjo in kasneje nebi bil več previden, po tvojem komentarju se tak otrok nebi niti prvič približal
Vlado Fric
24. 10. 2019 17.09
+9
Kaj pa ko starši pošiljajo otroka v cerkev in jih z njihovo pomočjo zlorabljajo župniki
V SHESHELJ
24. 10. 2019 15.12
+8
Polocija naj naredi kdaj obisk v civilkah v okolici sol in vrtcev...pa odradtle naj pusti pti miru...sprehod nebo nikogar namucil...
Vitruvio
24. 10. 2019 14.38
+2
Po moje gre za namišljeno igrico otrok z določenim namenom ! Koliko so jih že ugrabili ?
RUGIEVIT
24. 10. 2019 16.33
-2
štrekeljc
24. 10. 2019 17.24
+7
štrekeljc
25. 10. 2019 08.43
+4
RUGI, si našel kak primer? Nisi, ker ga NI!
VolkBrenin
24. 10. 2019 14.05
+34
včasih smo bili odrasli do otrok...tudi manjših , prijazni ...jih odgovorili z nasmehom...sedaj so družbene " norme " takšne , da je bolj varno , če otroka niti ne pogledaš , kaj šele odgovoriš - razen če je poleg najdražja , ki itak takoj počepne k vsakemu malčku in malo pokramljata s smehom...Tako in tako pa smo družba / in še hujši postajamo , kjer je javno izkazovanje kakršnih koli čustev prej neželjeno , kot pa nekaj normalnega...Vse skupaj pa je odraz družbe , potrošniške družbe , kjer je pomemben jaz / in profit / soljudje so po večini slej ko prej moteč faktor...če ne drugače pa zatadi laježa psa...
Uporabnik8879
24. 10. 2019 14.19
+27
Ja volk, se popolnoma strinjam, tudi včasih sem kakemu ustavil, za katerega sem vedel čigav je in ga zapeljal domov, danes mi pa to še na misel ne pride. Postali smo roboti in polni strahu, sedaj so aktualne "strupene" sveče, ki so se vsa leta lahko prižigale, ne sme se kaditi na balkonu, kaj šele da bi si zakurili v peči. Dajmo malo stopiti na realna tla, otroke pa naučiti da se izogibajo tujcev in bo vse v redu.
Svetlobasrca
25. 10. 2019 10.03
tomyslo kako se motiš. Ko je mene zapeljal družinski znanec, mi je spolno težil. Drugi me je v naši hiši napadel, ko ni bilo staršev doma ( je vedel, da jih ni ) - dragi družinski prijatelj!
štrekeljc
25. 10. 2019 14.49
+4
Ja, oba sta bila ZNANCA, ne neznanca iz belega kombija!
Neutrino
24. 10. 2019 14.05
-9
Ne, kje pa, verjetno bo voznik vprašal mladoletnike za nasvet kje lahko brezplačno parkira.. Vsak avto je sumljiv če se pred otroci ustavi.
Uporabnik8879
24. 10. 2019 14.24
+14
kot dijak sem pol europe preromal z avtoštopom, pa niti enkrat ni bilo nobenega problema, danes je pa že vsak sumljiv, povsod vidimo strahove. Prav je, da se otroke pouči, da nj se izogibajo tujcem, a ni vsak tujec tudi lump.
Die einemaister
24. 10. 2019 15.00
-6
Tomy, govorimo o otrocih, dijaki imajo med 15 in 19 let, očitno si ti samo sanjal, da si bil dijak, glede na tvojo nepismenost.
Uporabnik8879
24. 10. 2019 15.34
+13
Tkole ti bom povedal Diee, ta strah in panika se že preveč stopnjuje, povej mi koliko je bilo pri nas ugrabljenih otrok v zadnjem času, pa se strinjam, da je že samo eden nesprejemjivo dejstvo. pomnim se izginule deklice izpred cca 45 let, v akciji iskanja sem tudi sam sodeloval. Danes smo pa že tako "sfantazirani", da povsod vidimo strahove, če ogovoriš otroka si ugrabitelj, če pa svojega vnuka na kolena vzameš, pa pedofil. O tem pišem, čeprav se strinjam, da morajo biti otroci pravilno vzgojeni in informirni, da se morebitnim neprijetnostim izognejo. Verjetno pa sam veš, da imajo tudi otroci svojo psihologijo in o tem je v rispevku poanta policijske izjave. V večini primerov so ugotovili, da je to le izjava, ki jo v postopku ni bilo mogoče izslediti. Aja. pa oprosti moji nepismenosti.
FCM2
24. 10. 2019 15.58
-5
Tomyslo verjetno pa tudi vi veste da so danes drugi casi... Ni to vec juga 45 let nazaj... Danes imas v Sloveniji vse zivo od ljudi....
štrekeljc
24. 10. 2019 18.02
+4
Diebaumaister
25. 10. 2019 11.40
-2
tomy, da do tega prihaja, se pravi, da se nekaj dogaja zadnje čase oziroma desetletja, koliko je primerov ne vem točno bili pa so, problem je danes ker današnji folk je zadrogiran in zboljen, zato je temu tako.
štrekeljc
25. 10. 2019 12.53
+3
die, v zadnjih desetletjih takega primera NI bilo!
piamlakar
24. 10. 2019 14.04
+15
A POLICIJA SPLOH VE KAJ S TEM SPOROČA????? DAJTE SE MALO IZOBRAŽEVAT!! VSAK NEZNANEC JE NEVAREN, ČE OTROKA VABI V AVTO. KAJ VAM NI JASNO????? KAJ BI REKLI SVOJEMU OTROKU, ČE BI GA NEKDO TUJ VABIL V AVTO?? DA NAJ VSTOPI?? NAŠA POLICIJA JE RES OUT.
Uporabnik8879
24. 10. 2019 14.27
+2
sporoča...mulcu so prejšnji dan v glavo vlili bel avto, ki vabi otroke in začudo je prav on naslednji dan ta avto srečal...daj no. ali pa udarna novica kako je punčka naletela na migrante, pa je bilo takoj po prijavi ugotovljeno, da teh migrantov tam ni bio, nobene sledi, niti pohojene trave...
mmickica
24. 10. 2019 16.08
+7
Kdo pa pravi, da je otroka sploh kdo vabil v avto? Otrok je bil prestrasen od starsev, ki so mu ocitno prevec zivo orisali, kaj bi se lahko zgodilo, ce.....