Črna kronika

Dve verižni trčenji na istem odseku avtoceste v razmaku parih minut

Ljubljana, 07. 07. 2014 13.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na štajerski avtocesti je pri izvozu Šentjakob v le nekaj minutah kar dvakrat počilo. Pravzaprav je šlo za verižni trčenji, v prvi nesreči je bilo udeleženih pet vozil, v drugi pa štiri. Ena oseba je lažje telesno poškodovana.

Ljubljanske policiste so danes nekaj pred 8. uro obvestili o prometni nesreči na štajerski avtocesti pri izvozu Šentjakob.

Policisti so na samem kraju ugotovili, da gre pravzaprav za dve nesreči, je sporočil tiskovni predstavnik PU Ljubljana Vinko Stojnšek.

Nesreča na štajerski avtocesti
Nesreča na štajerski avtocesti FOTO: Zoky

V prvi prometni nesreči je bilo udeleženih pet vozil. V tej nesreči je bila po trenutnih podatkih, kot je povedal Stojnšek, ena oseba lažje telesno poškodovana. Kot poroča Uprava RS za zaščito in reševanje so bili aktivirani poklicni gasilci CPV Domžale, ki so zavarovali mesto nesreče, izklopili akumulatorje, z vpojnimi sredstvi posuli iztekle motorne tekočine in oskrbeli poškodovano osebo do prihoda reševalcev NMP.

V drugi prometni nesreči pa so bila udeležena štiri vozila, tu pa je k sreči trpela le pločevina. Slednja se je po navedbah policije zgodila zaradi neupoštevanja varnostne razdalje. Poklicni gasilci CPV Domžale so izklopili akumulatorje, povlekli vozila na odstavni pas in z vpojnimi sredstvi posuli iztekle motorne tekočine.

Nesreča na štajerski avtocesti
Nesreča na štajerski avtocesti FOTO: Zoky
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

KOMENTARJI (55)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User462680
08. 07. 2014 15.28
+8
Poznam človeka, ki je kupil avto za 100€. Kaj je naredil? Šel je na cesto in vozi vozi vozi, in gleda da se mu bo nekdo približal za ritjo in stisnil na bremzo. Kar pomeni da bo dobil odškodnino od zavarovalnice ker on ni povzročitelj nesreče, povzročitelj je tisti kateri se mu je pripeljal od zadaj (premajhna varnostna razdalja). No to se mu ni posrečilo, ker dokler je gledal tistega od zadaj se je sam zaletel v rit. V vednost ljudem še posebej ''mulcom'' da tega naj ne delajo. Lep dan še naprej.
Golobek
08. 07. 2014 14.55
+1
Res se zgodi nesreča ampak lah bi si panadeli odsevni jobič gor...
Klavdij Volk
08. 07. 2014 12.42
+3
MA KAJ JE S TO ŠTAJERKO?ČLOVEK SE TAM BOJI VOZITI..ALI TUDI TAM PADAJO METEROITI???
Ivan janez
08. 07. 2014 11.08
+3
to je samo neupoštevanje prometnih predpisov --in pa objestnost vožnje in pa hitenje po nečem brezvezno ko pa pride do nesreče potem pa lahko čaka -če že ni za kam drugam ---najhuje je pa to da objestniži spravljajo druge vzorne voznike v nesrečo PREMILA JE KAZEN.-premalo radarjev.
Svetec 2021
07. 07. 2014 23.24
-3
glavno da so akumulatorju odklopljeni
zdrej
08. 07. 2014 08.46
+5
Le zakaj? In le zakaj prileti takšen komentar? Mogoče zaradi nepoučenosti in predolgega jezika? Pa nam razloži, kaj je narobe z odklopom akumulatorja?
mutni
08. 07. 2014 12.26
+2
ko se vam bo 1x vžgal avto boste drugače razmišljali o odklopu akum. men se je že
Dol3nC007
07. 07. 2014 20.37
+2
Obvezna montaža kamere... to bi bilo prvo kar bi zahteval. Jaz jo imam montirano, in kaj to vse ne vidiš. Ravno od včeraj imam posneto vožnjo po A1 iz KP proti LJ... vsaj štirje primeri nepravilnega prehitevanja oz. ogrožanje ostalih ljudi v prometu.
zdrej
08. 07. 2014 08.51
Verjamem. Sem brez kamere. Pa če bi provida šla po
bob87
07. 07. 2014 18.48
+11
A1 bi že zdavnaj morala biti 3 pasovna in to v celoti od KP do MB. Tako bi se varnost bistveno izboljšala.
piko112
07. 07. 2014 20.16
+13
Žal ne bo držalo, to dokazuje že dejstvo da kjer so pasovi za počasna vozila ker ljudje enostavno raje vozijo po sredini pa četudi 80km/h in jasno je tudi prehitevalni poln z 90km/h na števcu počasni pas pa čisto prazen
politik70
07. 07. 2014 20.28
+20
Poleg tega nekateri na polno zavirajo čisto brez vzroka. Ali bulijo okoli sebe ali pa niso z mislimi na cesti. Prekratka varnostna razdalja...... ali pa ni prilagodil hitrosti razmeram..... vsakodnevne floskule. Kje pa so vzroki: Zaviral na polno brez veze??? Zletel z ceste ker je cestna podlaga mastna ali pregladka? Naklon ceste udarne jame slaba signalizacija....
User1170053
07. 07. 2014 17.58
+0
"Ena oseba je lahko telesno poškodovana." - A ste vi novinarji sploh imeli slovenščino pozitivno? Se vam ne zdi da je "Ena oseba je lažje telesno poškodovana" bolj slovnično pravilno?
User209
07. 07. 2014 21.29
+2
Pozabljaš da niso izvorno SLOVENCI !!! In posledica slovenske nepismenosti so takšni in drugačni članki.
Ivan janez
08. 07. 2014 11.13
wizeman
08. 07. 2014 11.14
+1
Lahko in lažje ni enako, SLOVENEC! Tudi težja poškodba ima drugačen pomen kot težka. Zanimivo pa je, da pomeni težja poškodba, čeprav je težje stopnjevanje pridevnika težko, blažjo obliko poškodbe kot težka poškodba.
skorumpiranpolitik
07. 07. 2014 17.52
+5
To je še vpliv včerajšnjega meteorita!
ratsecratsec
07. 07. 2014 16.31
+1
sam da so gasilci vse naredil cestarje pa ignorirat k so vsak dan v nevarnosti pred temi norci.
tepee
07. 07. 2014 17.51
+8
to je stalnica,en prigoni 200,en pa ravno gre prehitevat kamion.....
Janko Ig
07. 07. 2014 15.50
+13
Tipična nesreča za AC, nekdo kr zapelje na prehitevalni pas z 90 km/h a mu prleti "norc" z 140km/h in pol še dva za njim pa je. Kriv pa itak "norc" namesto, da bi se dejansko pogledalo kdo je kriv. Vsak dan mam take b utle , ki mi skačejo na prhitevalni pas v šesti z 90 na uro pol pa pospeši ha ha...
expost
07. 07. 2014 16.13
+28
Ste že slišali za prilagoditev vožnje razmeram na cesti? Ali pa za pojem "minimalna varnostna razdalja"? Ne norci, problem so tisti, ki mislijo, da na cesti lahko uveljavljajo svoja pravila. Bi se jih upali ignorirati, ko bi leteli?
User202729
07. 07. 2014 17.03
+7
Ja Janko, beri in si piši za uho, kar piše expost!
Janko Ig
07. 07. 2014 18.15
-15
bob87
07. 07. 2014 18.50
+9
expost, kakšna varnostna razdalja v primeru da nekdo s premajhno hitrostjo skoči na prehitevalni pas, ko se mu zadaj nekdo približuje z občutno večjo hitrostjo??? To je kvečemu izsiljevanje ostalih udeležencev. V tem primeru je nekdo z neprilgojeno hitrostjo menjal vozni pas in ne da je voznik zadaj pripeljal neprilagojeno.
No pa dejmo
07. 07. 2014 19.00
+2
expost ti si butl in upam da ne vozis tako kot tukaj razlagas in si delaš bruko ... Lepo prosim razlozi nam "butlom" kako prilagodimo vožnjo, če mi je recimo danes voznica pri vključevanju na avtocesto zapeljala direktno na levi prehitevalni vozni pas in sem bremzal iz 140 na 60 km/h. Kako lahko držim varnostno razdaljo pred takšnimi vozniki? Kako prilagodim voznjo? A potem vozim po AC 60 km/h?
Janko Ig
07. 07. 2014 19.08
+7
Expost prav imaš, sigurno se nebi upal npr.: pri priletu za pristanek na Brniku postaviti pred airbus, ki nori z dvojno mojo hitrostjo in naj potem on prilagodi hitrost, da se jaz skidam z neba pol bo pa on k nori lepo počasi pristal. Preberi knjižico za usposabljanje voznikov kaj piše o prehitevanju na AC pa ne boš več pisal traparij. Ni počasi vedno varno in pravilno še posebaj, če s tako vožnjo koga oviraš ( dovoljena hitrost na AC je 130 km/h). In še in še.
User1100222
07. 07. 2014 19.51
+9
vedno poči na istih dovozih,Sneberje,Šentjakob in Domžale.Ker to vsi vemo,bolj pozorno spremljaš promet in upočasniš,ker lahko predvidevaš,da se sigurn najdu kakšen junak in bo zapeljal na prehitevalnega z nižjo hitrostjo.Če pa mislite,da se lahka delate tošote in pičite po AC poljubne hitrosti na omenjenih odsekih,pa potem ne bentit.Predvsem predvidevanje in pogled par avtomobilov pred sabo dela med drugim tudi dobrega voznika
zdrej
08. 07. 2014 09.03
+5
Varnostna razdalja, alfa in omega varne vožnje (čeprav še naši policaji tega še ne vedo :-) ). Če se ne moreš ustaviti pravočasno, enostavno ni bilo dovolj varnostne razdalje in je ob nenadni spremembi nesreča tu. Zato so krivi vsi, ki so prileteli v vozilo pred seboj. Pri tem je vseeno kakšna je hitrost ( a ne gospodje na MNZ-ju?!?! ). Hitrost samo povečuje posledice. Takega, ki pa leti z manj kot 100kmh na prehitevalni pas, pa pač moraš zavreti (prilagojena hitrost in seveda oni odzadi je avtomatsko kriv, če se zaleti v tebe), posneti tega pred tabo in nekam poslati ta posnetek, da se ga vsaj uradno opozori. Aja pri nas ni te opcije, ker se policijo uporablja za inkasanstvo ne za izboljševanje varnosti v prometu. Namreč taki vozniki nimajo kaj dosti iskati na AC in bi jih bilo treba opomniti na nek način, da je to nevarno, drugače se to ponavlja!
felix59 drugič
07. 07. 2014 15.46
+5
Kot ponavadi inkasantov spet ni tam , kjer bi nujno morali biti . Skrivajo se po grmovju in lovijo male prekrškarje , saj je ravno pri njih največji zaslužek , kajne Kovaljev , ti že veš !!!
artus
07. 07. 2014 15.43
-1
Parih minut? Ase ne bere bolje nekaj minut?
User202729
07. 07. 2014 17.05
+7
Ta presneta slovnica nam dela pa preglavice........
flojdi
07. 07. 2014 17.58
+2
jasno_61
07. 07. 2014 23.50
+1
Kje je moj komentar-a sem bila preostra-velja svoboda govora in pisave-očitno ne?
User449488
07. 07. 2014 15.12
+25
Včeraj popoldne sem se z motorjem peljal proti Ljubljani. Pred viaduktom Baba (malo pred Trojanami) sem "naletel" na "konvoj" romunskih kombijev (stara cesta, da ne bo pomote). Glede na vse kar se govori o njih, se m ugotovil, da je še huje. Takšnih arnc nisem videl na cesti že zelo dolgo, pa sem vsak dan na cesti. Te kar malostrah rata ali bo šlo mimo ali ne. Prenatovorjeno do amena iz izpuha pa taka megla kot iz kotlarne. Modri ? eh niti enega nikjer.
SuperSic 58
07. 07. 2014 15.38
+15
modri so tam ko jih ni treba v petek sem se peljav v novo gorico pred mano sta se peljala 2 romunska kombija naložena do amena zadej še prikolica na njej pa osebni avto glih tako povno naložen, in koga je provida ustavla? mene romune so pa postil naprej in mi dal 400e kazni ker sem bil po njihovem 300kg pretežek in to so mi zračunal na oko, na vago me sploh niso dal, za povrh sta pa nesposobna policaja napisala da imam skupno dovoljeno maso 18000kg, pol po tem takem nisem pretežek...
User202729
07. 07. 2014 17.06
+2
jasno_61
07. 07. 2014 23.45
+1
Vozim se dosti z motorjem,pa še z ROMUNI,nismo imeli problema-pa ne si mislit,da smo samo vikendaši-ker ti so najbolj nevarni-enkrat letno se pelje po avtocesti,pa si misli,da je car-točno se vidi kultura voznika na cesti!!!!!
XmassivX
07. 07. 2014 14.17
+2
bomo kmalu postali nova rusija
dr.dare
07. 07. 2014 13.44
+4
Darsova vrhunska signalizacija ni k temu sigurno nič pripomogla!!!
KofiAnnan
07. 07. 2014 13.42
+6
nč novga na naših cestah...samo da ni žrtev
User752576
07. 07. 2014 13.49
-2
User752576
07. 07. 2014 13.49
-2
KofiAnnan
07. 07. 2014 13.52
+0
tepee
07. 07. 2014 14.26
+0
to je stalnica,divjajo,potem pa en mal zabremza,pa je panika.Kriv je tisti ki na hitro zabramza.......
tepee
07. 07. 2014 14.28
-1
eni vozijo pa tko,kot da je ljudi preveč in ga ne briga,če kakšnega stisne.
defacto
07. 07. 2014 14.40
+2
tepee
07. 07. 2014 16.01
+1
User752576
07. 07. 2014 13.38
+4
strašno, upam da hitro popucajo, se mi mudi
tepee
07. 07. 2014 13.28
+7
To je stalnica,divjajo kot bi se komu na avion mudilo,potem pa stoji-parkira z vinjeto na avtocesti tri ure.Ne vem zakaj se ne vozijo z avionom,če se jim tako mudi.
User416955
07. 07. 2014 13.26
+11
User752576
07. 07. 2014 13.39
-4
tudi ti si eden izmed njih, sicer nebi kliknil na novico. Drugače se pa strinjam s tabo, pa tudi ne neke vrste oz. nekega modela take besedne vrste.
User752576
07. 07. 2014 13.39
-5
ampak na splošno imaš prav, če vzameš po neki logiki pa spet nimaš prav.