Črna kronika

Deset avtomobilov čez pešca

Köln, 03. 08. 2008 12.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Hoja po avtocesti se je za 48-letnika iz Nemčije končala tragično. Najprej ga je zbil avto, nato pa je čezenj zapeljalo več kot deset avtomobilov.

Na avtocesti v Nemčiji je več kot deset avtomobilov peljalo čez ponesrečenega pešca.
Na avtocesti v Nemčiji je več kot deset avtomobilov peljalo čez ponesrečenega pešca. FOTO: Reuters

Nemški policisti obravnavajo precej nenavadno prometno nesrečo. Nedaleč od Koblenza na zahodu države je namreč v noči na soboto pešca, ki je hodil po avtocesti, zbil avto, nato pa je čezenj peljalo več kot deset avtomobilov. 48-letni moški je v nesreči umrl.

Več voznikov, ki so bili udeleženi v nesreči, je povedalo, da so bili prepričani, da je na cesti divjad. Policija je vsa vozila, udeležena v nesreči, zasegla zaradi nadaljnje preiskave. Za zdaj ni znano, zakaj je 48-letnik sredi noči pešačil po voznem pasu avtoceste, v smeri proti Kölnu.

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User199756
08. 08. 2008 19.21
igor.gojcic05.08.2008, 12:32 bedak v nemčiji, če se ti pokvari vozilo, se moraš zapeljati na odstavni pas, se takoj umakniti iz vozila za varovalno ograjo in nato poklicati servis ali avtovleko, nikakor pa ne smeš na servis ali vleko čakati v avtomobilu, kaj šele na avtocesti!!!! avtomobila si nimaš kaj sam popravljati, ker peš nimaš kaj iskati na autobahnu!!!!! a ti je jasno!!! torej če je bil na autobahnu je kršil pravilo in si je sam kriv, ker na avtocesti pa res ne bom pazil na pešče in podobne reči, ker ne spadajo taj!!! je jasno vsem!!!! pešeč nima kaj iskati zunaj vozila na avtocesti!!! pa naj se mu pokvari ali pa zmanka goriva ( za to je v nemčiji na avtocesti tudi kazen, če ti na avtocesti zmanka goriva in to ne mala!!! kar je tudi pravilno!!!). sam si je kriv!!!!!!
User406667
06. 08. 2008 14.16
to je res, kar praviš...ampak lahko bi se dalo kaj storiti...grozno:(
User406402
05. 08. 2008 13.57
tia pri najmanj 120km/h se težko izogneš kakršnikoli oviri... to bi ti lahko bilo logično... če imaš mogoče vozniški izpit, pa tudi drugače ti zdravapamet pove da na avtocesti težko ukrepaš če nekaj zagledaš na cesti, sploh pa ponoči...
Deset avtomobilov se je peljalo ćez pešca a ubil ga je ravno zadnji.
Ramzess
05. 08. 2008 12.32
Mihec.zupopihec="Tia_S pa kaj si ti normalna!!!''' pesec nima kaj iskati na avtocesti!!! a ti je jasno, da tukaj je pešec sam kriv!!!! noben voznik tukaj ni kriv, ker človek nima kaj peš iskati na avtocesti!!!!!!!!!! tadejkrze ja tudi odseke imajo kjer je omejitev!!! mas prav!!! ampak v vecini je igor.gojcic bedak kadar so pa na avtocesti delavci si pa postavijo znak za opozorilo voznikom, daj ne pametuj ker si mona, bedak , kreten..." Mona, bedak , kreten in še kaj si, in tebi podobni, ki človeka, takoj stopi iz avtomobila, ker se mu je ta pokvaril, ali podobne nuje, že avtomatsko za pešca, očitno okoliščine niso več pomebne, tudi dejstva ne, samo očitno, kako ste kratkovidni. Po vašem človek, voznik, ki obtiči na vtocesti v težavah, ne sme poskrbeti za lastno varsnost in varnost svojih bližnjih, in ljudje, ki v trčenju pred novim naletom od zadaj, ne zapustijo avta vaše sorte ljudje, ker so prepričani, da je prepovedano izstopiti iz avta ali kaj. Vaša logika je čudna. In kar se tiče znaka za opozorilo voznikom, ki jih postavijo delavci, pa policaji in reševalci, niso 100% jamstvo za varnost, še vedno lahko pride do neumnosti s strani voznika, ki pase zijala, namesto da bi gledal kako in kje vozi. In noben znak ne pomaga, če prisotni prostojni ne pazijo na lastno varnost, tudi se dogaja, običajno zato, ker promet ni bil povsem ustavljen, za določen čas, in so tvegali. Ivan se strinjam, imaš prav, če so videli, potem so tudi vedeli, in niso imeli pravice prevoziti zadeve. Kdo se zdaj spreneveda?
User303532
05. 08. 2008 08.02
a divjad pa se lahko povozi ... vse v keho ... če so videli, niso imeli pravice prevoziti zadeve. Bedaki!
ProPLUShater
05. 08. 2008 07.54
okhasan1
04. 08. 2008 20.32
SAMOMOR IN NIČ DRUGEGA. BOSTE VIDELI.
User199756
04. 08. 2008 19.52
Tia_S04.08.2008, 01:26 pa kaj si ti normalna!!!''' pesec nima kaj iskati na avtocesti!!! a ti je jasno, da tukaj je pešec sam kriv!!!! noben voznik tukaj ni kriv, ker človek nima kaj peš iskati na avtocesti!!!!!!!!!! tadejkrze04.08.2008, 06:47 ja tudi odseke imajo kjer je omejitev!!! mas prav!!! ampak v vecini je igor.gojcic04.08.2008, 13:10 bedak kadar so pa na avtocesti delavci si pa postavijo znak za opozorilo voznikom, daj ne pametuj ker siu mona, bedak , kreten.. pejd rajs v šolo pa se kaj izuci in nehaj državi krasti denar bogu pa čas!!!!
Ramzess
04. 08. 2008 13.10
Pijanec22="Pešca že avtomatsko povoziš, že zaradi tega, ker ga na avtocesti ne pričakuješ in nisi pozoren na takšne minimalne ovire na cesti." Ni nujno da je bil pešec. Delavcev na avtocesti, pa policajev, gasilcev in reševalcev tudi ne pričakuješ (vedno) na avtocesti, pa jih ne smeš avtomatsko povoziti, pa se vseeno dogaja, in tudi ljudje, uniforma gor ali dol, so tudi sami krivi za to, enako velja za kogarkoli, ki se pokvaril avto, kaj če šlo za vas ali koga vaših bližnjih, bi razmišljali enako. Saj ne gre za to, da ta oseba, pešec ali ne, odvisno od konteksta, kar pa vam očitno ni preveč mar, ni kriva za to, kar se ji je zgodilo, seveda je, pa vendar voznikom potuhe tudi ni potrebno dajati, težava je namreč v tem, da jih toliko, najbrž skozi vso noč, in vsi se tipično izgovarjajo na enak način. Koliko in kaj jim verjeti, pa je vprašanje zase, brez dvoma. Res pa je, da je lažje komentirati ravnanje drugi, kot pa izprašati sebe, kar počnemo redko, če kdaj, kako pa bi sami ravnali v takšnih in podobnih okolščinah. Vse je odvisno od okoliščin, našega znanja in izkušenj. Underwerse="Prav rad bi videl, da bi se namesto prvega voznika, ki je zbil pesca, pripeljal slavni Igor Gojcic... tako bi nam potem podal daljsi in vrjetno drugacen komentar. Potem bi napisal " ...tako je, treba bi bilo kaznovati pesca, ker ni imel odsevnega jopica in ker je hodil po avtocesti voznike pa pustiti na miru... "" Kljub temu da imam izpit za avto, obstaja dvom, da boš to videl v tem kontekstu, kaj šele na lastne oči, zagotovo pa ne bi bežal s kraja nesreče, kar itak nima efekta, ali pač redko, kar je odvisno od okoliščin. In stavek bi končal oz. nadaljeval ... da, nesankcionirani, ponavljajo napake in počnejo, na AC, kar sem jim zahoče. Si mislil tako?. Bojim se, da ni tako preprosto. Mnogi dvomite v odgovornost več desetih voznikov, nevem zakaj ni natančnega števila, in jih zagovarjate, zakaj pa so jim potem zasegli vozila in jih poslali na analizo. Zaradi zakona o preiskavah že ne, to je tako birokratsko. Četudi jim kasneje vrnejo vozila, kdo lahko sploh jamči za izpravnost in varnost vozil, ki so prestala bogve kakšne demontaže, analize in montaže. Ni kar tako kajne. In kdo sploh vse so ti vozniki, kdo ve. Le kako si jih našli vse, očitno je bilo posneto, to ali pa vozila kje v bližini. Ni rečeno, da so res našli vse. Nima smisla poenostavljati zadev, ki se jih ne da. Tia_S, hvala!
Ramzess
04. 08. 2008 13.07
Hanescu.cosmin="in niti eden od tistih desetih avtomobilov ga ni opazil..." Avtomobili še zaenkrat tega niso sposobni, vozniki pa bi gotovo lahko opazili, ker jih je enostavno preveč šlo čez, bogve koliko jih je šlo samo mimo. Krivi ali ne, zato pač ni opravičila, ker ni moč vedeti, kaj vedo in kaj ne, če so kaj videli ali ne, vozniki pač zanikajo in bodo, to je pač treba upoštevati. Modridirkac="Kakšna kazen za voznike? Pešec na avtocesti nima kaj početi." Pa kje piše da je bil pešec, kaj če se muje pokvaril avto, saj ne poznamo okoliščin 'njegove' nesreče. Ne sklepajte vedno na osnovi očitnega, vidne, ker skoraj vedno vodi v zmoto. Krivi ali ne, zato pač ni opravičila, ker ni moč vedeti, kaj vedo in kaj ne, če so kaj videli ali ne, vozniki pač zanikajo in bodo, to je pač treba upoštevati, kazen mora biti, vozniki pa bi gotovo lahko opazili, ker jih je enostavno preveč šlo čez, bogve koliko jih je šlo samo mimo. Mc_burek="je biv pa res en čudak da je ko divjad zgledov, sicer pa če vidš mrtvo žival an cesti ponavadi pelješ mimo in ne čez njo...." Res je, zato je zadeva še toliko bolj čudna. Modridirkac="Glede na to, da nič ne piše, je mogoče bila tema, v tem primeru pa najprej naredi tup-tup ko prek zapelješ, šele potem ugotoviš, da si nekaj povozil." Tema ni opravičilo, nevem zakaj se nekateri vedno izgovarjate in opravičujete na brezpredmetne zadeve, vsled takega izgovora smem sklepati, da nekateri še v temi vozite brez luči in morda dremaje za volanom, nevem zakaj sploh imate luči na avtu, za okras, avtoceste pa tudi niso neosvetljene. Trapasto je da po vseh teh letih, življenja med ljudmi, ne ločiš človeka od živali, pa vendar se dogaja. Glede na odnos do sočloveka, itak ni čudno. Gixer1="pa na avto cesti napouno bremzati se izmikati mislim da to ni dobro za vse odeleznce na avto cesti.me" Si pa trapast, če to počneš, potem ne obvladaš vožnje, na polno bremzati in tvegati blokado avta, ali izgubo kontrole nad avtom in dogajanja na cseti pred tabo, kar ima hude posledice (npr. kolpa="Umrli so štirje ljudje, med njimi tudi dva otroka. Voznik se je izognil povoženemu psu na cesti. Mi ga smo normalno obvozili, ker ni bilo nobenega iz nasprotne smeri. Mislim, da je bil četrti avto za nami, kateri ga je tudi obvozil, vendar zapeljal v smrt-v nasproti vozeči avtomobil."), seveda ne gre, kakor ne tudi slepo sledenje vedenju in ravnanju voznikov pred tabo, kot v kolpovem primeru, ki se je zato slabo kočal, tudi za dva otroka, pač le pribremzanje toliko, da oviro lahko varno obvoziš. A ko zapelješ na led pošneš isto neumnost, najbrž ne, saj je tehnika več ali manj enaka.
User406155
04. 08. 2008 10.32
tudi moje mnenje je da je kriv pešec, ker res ni imel kaj iskati na voznem pasu avtocest. res pa je da bi vozniki lahko bili malo bolj pozorni in se ne bi peljali po nejm..čeprav človek najmanj pričakuje da bo zvečer na avtocesti srečal pešca.
User401972
04. 08. 2008 10.30
Kaj pa ima pešec iskati na avtocesti. Gotovo je bil pijan ali zadet.
User17960
04. 08. 2008 10.19
Tia: To, da moraš vozit s prilagojeno hitrostjo, da se lahko izogneš oviram je samo izgovor, da je vedno lahko voznik kriv in ne cesta, pešči oz. karkoli drugega. Da bi se ponoči izognu pešču na avtocesti(po vsej verjetnosti pijanemu) bi moral vozit 60km/h ali celo manj. Zakaj imamo potem sploh ceste, kjer se lahko vozimo več kot 40km/h?
User260463
04. 08. 2008 09.50
Na vsaj četrtini autobahna je omejitev, POVSOD pa je priporočena hitrost 120. Če so padavine, je hitrost tudi omejena. Samo še zmeraj si je tp sam kriv, da je lomastil po avtocesti..
User189756
04. 08. 2008 06.47
@mihec.zupopihec, imajo tudi odseke, kjer so omejitve. Drugače pa tudi iz mojega vidika je kriv pešec. Avtocesta je pač rezervirana za motorna vozila.
User261552
04. 08. 2008 06.09
Prav rad bi videl, da bi se namesto prvega voznika, ki je zbil pesca, pripeljal slavni Igor Gojcic... tako bi nam potem podal daljsi in vrjetno drugacen komentar. Potem bi napisal " ...tako je, treba bi bilo kaznovati pesca, ker ni imel odsevnega jopica in ker je hodil po avtocesti voznike pa pustiti na miru... "
Tia_S
04. 08. 2008 01.26
Mislim, da igorjev komentar le ni tako neumen - bi rekla, da mogoce pa gre zgolj za mnenje s pravnega stalisca (vzrocna zveza in podobno), tako da ne vem, zakaj tako burne reakcije. Sploh pa mislim, da bi se marsikdo lahko zamislil nad svojim komentarjem. Je pa res, da take ovire ne pricakujes na avtocesti, ampak sej pa nas vedno opozorijo, da je potrebno vedno voziti tako, da se lahko izognes oviri. Tu bi kaj hitro lahko slo za malomarnost voznikov. Ze tisti, ki ga je prvi povozil, bi lahko javil pristojnim, da je na avtocesti ovira ipd. Ne vem no. Lahko je nam pametovat.
User404847
04. 08. 2008 01.24
Aj ja kaj pa ma delat sred avtoceste in si upam in staviti da ni imeu na sebi odsevnega jopiča.
User199756
03. 08. 2008 23.52
gojnič daj nehaj se sramotiti s tvojimi brezveznimi.. za ostale pa sam v poduk ... kakšnih 130km/h!!???? v nemčiji nimajo omejitev na avtocesti, tako da je možno da so vozili veliko več kot 130!!!!!!!! sicer si je pa sam kriv da se je to zgodilo