Slovenija

Kdo je ugrabil državo?

Ljubljana, 02. 02. 2013 18.45 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Kako se bo razpletla politična kriza? Ali obstaja alternativa obstoječim političnim strankam? Kje dobiti nove obraze, ki bodo zamenjali goljufije politike, kot je Alenka Koren Gomboc.

Kako se bo razpletla politična kriza? Ali obstaja alternativa obstoječim političnim strankam? Kje dobiti nove obraze, ki bodo zamenjali goljufije politike, kot je Alenka Koren Gomboc.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (777)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

prognostik
04. 02. 2013 09.02
+1
SDS je skupina desnih skorumpirancev.
emona123
04. 02. 2013 08.44
+1
Kdo je ugrabil državo? (KDO JE POKRADEL DRZAVO ako je )......
novaroza
04. 02. 2013 07.43
+5
Imeli smo dobro stoječe gospodarstvo, pa so ga slabi politiki zapravili. In za to nihče z ničemer ne odgovarja. Na osnovi tega gospodarstva smo nekoč lahko brez problema izplačevali pokojnine in socialo brez zadolževanja. Zakaj Janševi ekonomisti mislijo, da se moramo zadolžiti, da bomo lahko plačevali pokojnine.To je neplodno in skregano z zdravo pametjo. Zakaj raje ne razmišljajo, da se zadolžimo za ponovno postavitev gospodarstva. Vsako zadolževanje je slabo, vendar je vsekakor bolj sprejemljivo takšno, ki bo ustvarjalo dodano vrednost in prinašalo sveža sredstva in z delom teh sredstev bomo lahko plačevali pokojnine in socialo. Res je kar pravi Pezdirc, premalo smo se zanimali za stanje v državi vsa ta leta po osamosvojitvi, ker smo vsi verjeli, da je tudi našim politikom pomembno blagostanje nas vseh. Na žalost smo zaradi svoje naivnosti prepozno spoznali, da jim je bilo pomembno samo njihovo blagostanje, ne pa vsesplošno. naša slaba lastnost ni privoščljivost in nevoščljivost, pač pa prevelika zauplivost in naivnost. Zdaj pa imamo s....e.
resslovenka
04. 02. 2013 09.51
+2
Ja, začelo se je že l. 1989 (Iskre...), torej pred osamosvojitvijo. Vidiš kaj naredi politika?!
resslovenka
04. 02. 2013 09.57
+1
Sem delala v Iskri Delti, zelo perspektivnem podjetju, ki bi danes lahko zaposlovalo več tisoč ljudi (že takrat nas je bilo blizu 2000), pa je šlo naši politiki že tedaj v nos, ker smo se bojda preveč družili z ameriškimi informaciskimi multinacionalkami s področja računalniške tehnologije, pa so to perspektivnom podjetje po kratkem postopku likvidirali. A ni to žalostno? Pa koliko je še podobnih podjetij. Vso perspektivo so poslali v maloro. Danes pa jamrajo!
siupamoizvedetiresnico
04. 02. 2013 06.30
+2
"Tv klub: Kdo nam je ukradel državo in kdo nam jo bo vrnil?" Kdo nam je ukradel državo se ve, tukaj ni potrebno nobene debate, kdo nam jo bo pa vrnil, to je pa druga stvar. Sami si je nismo sposobni, vsaj po dosedanjem poteku dogodkov sodeč, kdo drug pa nam je ne bo dal. Torej, mislim, da smo globoko v zadnjici poti ven pa zaenkrat ni.
ian00
03. 02. 2013 22.52
+3
TUDI TAKILE SO NAM UKRADLI DRŽAVO: Povečanje števila delovnih dni z zakonom o uravnoteženju javnih financ za en dan sicer ne more pomeniti opaznejših sprememb navedenih kazalnikov, vsekakor pa so lahko pričakovani učinki pozitivni," pravi vlada o povečanju produktivnosti, zmanjšanju stroškov dela in konkurenčnosti gospodarstva. Tako so vsaj zapisali v odgovoru na poslansko vprašanje Sama Bevka (SD), ki vlado poziva, naj ugotovi, kolikšni so učinki na prej omenjene kazalnike in kakšen je izpad dohodkov v turizmu. Stroški nižji v javnem sektorju Pojasnilo vlade. Vlada poudarja, da se stroški ob ukinitvi praznikov neposredno znižajo zlasti v zdravstvu, domovih za starejše ter pri policiji, carini in podobnih dejavnostih, ki morajo zagotavljati 24-urno delovanje, v primeru praznikov pa seveda dodatke k plačam. Statistika sicer kaže, da en delovni dan več v povprečju prinese 0,1 odstotne točke večjo gospodarsko aktivnost, odgovarjajo poslancu. Glede na že objavljene podatke sektorja za plače v javnem sektorju na ministrstvu za pravosodje in javno upravo je bil prihranek v javnem sektorju okoli 300 tisoč evrov neto, ker ni bilo treba izplačati dodatka za praznično delo. Bevk, ki odgovora še ni prejel, pravi, da je vprašanje zastavil, ker v njegovih krajih tovarne 2. januarja niso delale, pa tudi v primerljivih državah – Italiji, Avstriji, Nemčiji – se aktivnost poveča po 6. januarju. Ocenjuje še, da je veliko ljudi vzelo dopust, saj je bil 2. januar desetletja prost dan, posebne delovne vneme pa ni bilo opaziti. Delali niso, so vzeli dopust Največji zagovornik ukinitve prazničnega dneva je bila Gospodarska zbornica Slovenije (GZS), njen presednik Samo Hribar Milič pa je povedal, da bo zaradi ukinitve okoli 0,5 odstotka višja produktivnost dela. Pojasnil je, da bomo recimo za en zidak delali pol odstotka dni manj in s tem zaslužili pol odstotka več ter bomo za tega pol odstotka bolj konkurenčni. "Zdi se malo, vendar pol odstotka tukaj in pol odstotka tam, pri birokratskih ovirah in še kje drugje, pa bomo imeli zelo hitro konkurenčnejše pogoje," je poudaril. Ukinitev vidijo pozitivno tudi v Helli Saturnus: "Na ukinitev gledamo pozitivno, saj organiziranje nadurnega dela in dežurstev med prazniki ne bo več potrebno, to pa bo ugodno vplivalo na stroške poslovanja." Na očitke, da tudi v tujini začnejo delati po 6. januarju, pa Hribar Milič odgovarja, da so bila tudi pri nas podjetja zaprta, vendar so zaposleni koristili dopust, ne pa državnega praznika: "Zato bodo takrat, ko bo špica, imeli možnosti delati, ne pa da bodo na dopustu." Na koncu je dodal, da si želi, da bi ukinili vsaj še en praznik: "Ne vidim nobenega razloga, da bi bil 15. avgust ali 31. oktober še vedno praznik." Krvavec ob 30 tisočakov Dogajanje v turizmu je vlada preverila pri Turistično-gostinski zbornici Slovenije in Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč, a naj tam s temi podatki še ne bi razpolagali. Vlada "glede na dosedanje izkušnje" ugotavlja, da bi se v primeru znatne poslovne škode na ministrstvo za gospodarstvo gotovo obrnili predstavniki turizma, a "se še nihče ni pritožil". "Izpad vsakega praznika seveda občutimo, primerjali smo namreč število nočitev na ta dan letos in lani," je dejal Iztok Altbauer, direktor Skupnosti slovenskih naravnih zdravilišč. Uroš Zupan, pomočnik direktorja RTC Krvavec, je dejal, da je pri njih razlika med praznikom in delovnim dnem v približno 30 tisoč evrih prihodka. "Sreča v nesreči je, da je bilo letos 2. januarja zelo megleno in deževno. Kar se naše dejavnosti tiče, je lahko ves čas praznik. Naj pa dodam, da smo na dan stavke javnega sektorja tako rekoč nadomestili izpad 2. januarja," je dejal Zupan.
ian00
03. 02. 2013 22.53
+4
ker bi radi, da bi delavci delali zastonj,366 dni v letu, po 14 i ur dnevno, pa zaradi NJIHOVIH SPOSOBNIH manegerjev še ne bi bili dovolj konkurenčni
ian00
03. 02. 2013 22.56
+4
podjetja ne morejo biti konkurenčna ker so prepolna kreditov za razno razne lopovščine; nprimer, HIT, MERKATOR, MERKUR, LAŠKO, MIP, SCT, PRIMORJE.....vsa ta podjetja so bila v super kondiciji, če ne bi imela ( so jih tudi pokopala) 100miljonskih kreditov
ian00
03. 02. 2013 22.57
+5
vse ostalo pa je blablabla....... v nemčiji in avstriji imajo vse praznike, pa še kakšnega zraven, plače pa x 3 slovenske, pa so še vedno konkurenčni, A NI ČUDNO???????
siupamoizvedetiresnico
04. 02. 2013 06.21
+3
Za našo, predvsem državno gospodarstvo, lahko ukinejo vse praznike, naredijo vse sobote in nedelje delavne, dajo delavcu 100€ plače na mesec pa še vedno ne bomo konkurenčni, le zakaj...
JosipBrozDrugi
04. 02. 2013 08.00
+1
g. Hribar Milič, nikar ne predlagajte ukinitev praznika na 15. avgust. visokost Stres bodo hudi in to zelo...
resslovenka
04. 02. 2013 10.15
+1
Ja, 15. avgust ukinimo kot praznični dan. Ah, ja to pa ne. Mi kdo lahko pojasni zakaj ne?
drahnreb
03. 02. 2013 22.24
+3
Ja,res je nerešljiv problem,kje najti ljudi ki bi zamenjali takšne kot je Gomboc in kompanija
24vohomurckov
03. 02. 2013 22.14
+7
...sprijazniti se bomo morali z dejstvom,da je slovenija revna država...pravi brščić.......seveda je revna...najbogatejša država bivše yuge je do konca okradena od politične hobotnice,ki se je nagnusno razrasla v teh letih od osamosvojitve.-........kaj ne bo revna....
Veronikap
03. 02. 2013 21.20
+4
NEKAJ ME MORI Recimo, da elita odstopi 08.02.2013 po vstaji. Imamo alternativo ????? Kako bomo ukrotili požrešne (menegerje), da ne olastninijo še tisto kar je ostalo? Imajo pa kapitala (našega) kolikor želijo. Večino samo jamramo in kritiziramo, z menoj vred, naredimo pa tako rekoč nič.
JanezNovakJohn
03. 02. 2013 20.26
+2
Sprenevedanje, ponarejanje, laži. Mislil sem, da je samo janša GOTOF. Sedaj vem da bo treba tudi SDS rasuti. Še malo pa bodo bežali iz stranke, ti isti. Morda se pa motim in so čisto slepi. Imajo janšev čip v glavi, ki ga ni mogoče izključiti. GROZA !
JanezNovakJohn
03. 02. 2013 20.10
+6
" V katerikoli banana republiki, v kateri pride predsednik vlade plačat avto s kufrom bankovcev, bi vsi popadali dol od smeha. On se pa še naprej spreneveda, češ da mu je tisti denar izplačal brat od dediščine. Seveda, brat. Brat Rajko, ki je pred kratkim prodal podjetje za prodajo poslovnih daril, s katerim je posloval v glavnem s Telekomom, in to podjetje je imelo 11.000€ letnega prometa, prodal ga je pa za 1.5 milijona € neki slamnati firmi v Liechtenstein. Kar je v nebo vpijoč primer pranja denarja. Tako, kot je tudi kupil dve stanovanji ob smučišču ob Osojskem jezeru in prav tako vplačal 275.000 € v gotovini. Samo totalen kret.. lahko misli, da ta familija ne pere denarja, in samo totalen kre.. se lahko dela, da ne ve, kateri denar perejo." 1.
nicor
03. 02. 2013 18.26
+11
Za kozlat ta dva tipa v sredini, nočem niti napisati imen, seveda zagovarjata big bossa. Brščić - in zakaj smo odvisni od tujih kapitalskih trgov? Ker smo pokradeni od svojih lastnih tajkunov, ki jim nihče nikoli ni niti poskusil stopiti na prste, ne levi ne desni, vsi so vsaj pomalem vpleteni v to ropanje in uničevanje Slovenije
MeaParvitas
03. 02. 2013 18.48
+5
Brščič je še eden z SDS čipom, ki so ga zaradi "sposobnosti" odslovili s faksa, zdaj pa je ekonomski guru v vladnem kabinetu.
+6
SKORUMPIRANA SPREGA SPET NA UDARU? - Tudi v Sloveniji smo imeli poiskuse vzpostavitve pravne države ,vendar so mater in očeta vseh kraj in korupcije ,ki je postala vzorec za vse velike kraje, prodajo orožja za kovčke denarja ,preprečili udeleženci JJ in verižna skorumpirana sprega vojakov,policistov,tožilcev,sodnikov,ustavnega sodišča, pripravljalcev zakonov,poslancev in gospodarstvenikov ,vse poiskuse spretno preprečila in po vseh neuspehih so tudi komisijo državnega zbora ,ki jo je vodil MOGE spretno z poslovnikom DZ preprečili…itd PO NOVEM PA ODLOČA NA PREDLOG JJ USTAVNO SODIŠČE IN NE NAROD!ŠE DOBRO ,DA JE GOTOV!
Jaka Planinc
03. 02. 2013 17.14
-5
Poulična butalska ,ULIČNA UNIVERZA FILOZOFOV,ki dela ŠTALO in NEPOSREDNA BUTALSKA DEMOKRACJA,JE V PRIPRAVLJENOSTI,JE NA ŠTARTU DA PONOVNO UKRADE DRŽAVO ,SAMO ŠE PODEREJO ,UNIČIJO DEMORACIJO V SLOVENIJI,RAZBIJEJO PARLEMNT IN TO BO NEPOSREDNA DEMORACIJE ULICE,KAOS,ANARHIJA IN GREZNICA.
nicor
03. 02. 2013 18.11
+4
ebiga
03. 02. 2013 17.12
+24
copy paste Le zakaj naj bi imel bivši predsednik pravico do 100, oziroma 80% plače še po preteku mandata? Le zakaj? Zakaj nima te pravice en zgaran logar, hišnik, trgovec, čistilka, ki so pošteno opravljali svoje delo? S čim so si zaslužili bivši poslanci še po preteku mandata bajna nadomestila, medtem, ko so si nagrabili polne žepe, si zgradili hiše in vikende, se vozijo okrog v najdražjih avtih.....zakaj ne bi imeli te pravice policisti, gasilci, reševalci, ki reskirajo svoja življenja dan na dan za par sto evrov na mesec in ko pristanejo na zavodu izčrpani in razvrednoteni imajo za svoj trud na razpolago tečaje o pisanju prošenj za delo in posmeh. Le zakaj imajo duhovniki neobdavčene prihodke in s \"pušco\" nabirajo ogromne denarje in se norčujejo iz revežev....zakaj mora plačati davke mama, ki ne ve kateremu od odraslih otrok naj kupi čevlje ali kako naj nahrani svoje odrasle otroke, ki poprimejo za vsako delo, kljub visokim šolam. Zakaj nima dovolj za hrano oče, ki dela vse dneve, tudi nedelje, da pomaga svojim sinovom, študentu in drugemu srednješolcu, ki zjutraj trdo dela, popoldne pa se ob delu šola in to šolo plačuje......? En pokvarjen župan pa brez sramu prepiše hišo na nevzgojenega, pokvarjenega mulca,ker je faliran gimnazijec! Le kdo daje pravico do visokih odpravnin tistim, ki so kradli, goljufali in brez morale lagali delavcem in revežem? Kaj naj je moj otrok, ko mu je ta država vzela štipendijo, čeprav je bil Cojzov štipendist? Kako naj si plačuje sobo, če nimamo za hrano in nove čevlje. Seveda to predsednika vlade, države ne zanima. Še manj to zanima župane in poslance...Bomo spet priča, da bodo lahko študirali le otroci bogatašev, ker jaz se sprašujem, kako bom sinu plačala 500 eversko vpisnino? Zakaj me ta država sili, delati še po 35 letih delovne dobe, čeprav so mi pri petnajstih govorili naj grem delat, da bom šla lahko prej v pokoj. Čeprav delam petek in svetek in sem ob delu naredila srednjo šolo, nimam več idej kje naj zaslužim še kak evro, da ne bomo lačni. Zakaj me silijo, da preživljam svoje odrasle otroke, ki poprimejo za vsako priložnostno delo, a redne službe ni, drugemu pa je po nekajmesečnemu delu delodajalka gladko pokazala vrata in prijavila stečaj. Denarja ni nikoli videl! Naj jih pustim lačne? Le zakaj se upokojencem očita , da so v breme državi, čeprav so preko petintrideset let delali in vplačevali v blagajno. Kdo je pokradel njihov denar? NJIHOV? Seveda tudi to poslancev, županov, predsednika, Živčec-Kalanove, Zidarja, Hilde, Kanglerja, Janše, Sodnikov ne zanima,.... le zakaj bi jih. Oni se s tem ne ubadajo. Le zakaj bi se? Vendar bojte se pesti mam, ko jih dvignejo v bran svojim otrokom četudi so odrasli. Če nas silite, da zanje skrbimo tudi še, ko bi oni morali za nas se nas bojte, kajti ljubezen mame je močnejša od laži in nemorale.
benjivenamian
03. 02. 2013 17.54
+11
nicor
03. 02. 2013 18.16
+2
ja, lepo napisano in neskončno žalostno. To je naša demokratična samostojna Slovenija - mar ne razumeme besede demokracija?
Frajtonarca123
03. 02. 2013 18.20
+7
TARZAN .....ČESTITAM,,,TO BI MORALI PREBRATI NAŠI NESPOSOBNI POLITIKI.
drahnreb
03. 02. 2013 22.27
+1
Roman Hren
03. 02. 2013 23.30
Za take stvari so gluhi! Lahko se zgodi, da bi mamo preganjali za grožnjo (bojte se pesti mam)!
generator
03. 02. 2013 16.13
+16
Kdo je ugrabil državo? Najboljši odgovor na to glupo vprašanje ti da tisti, ki je brez službe ali pa dela za 500 ojrov bruto.
Frajtonarca123
03. 02. 2013 15.22
+11
NI ČUDNO DA TONEMO ,,,TONEMO..KO pa nas vodijo takšni k še ene trgovske ne morejo nardit ampak z dinarčkih se ne da kupiti PAMETI,,ZATO SMO TU KOT SMO...
Frajtonarca123
03. 02. 2013 15.19
+16
ne razumem te prevarantke ,,kako je ni sram ,,,,JAZ BI SE POGREZNILA V ČRNO ZEMLJO OD SRAMU,,
HooplaToopla
03. 02. 2013 15.35
+4
Kaj je zdaj????? Kaj sem spet takega napisal, da me v petih sekundah zbrišete? Še preden sploh do konca napišem.
Tonček Balonček
03. 02. 2013 15.18
+7
Poslušajti, ti spopadi elvo-desno in komunjari/klerilalci spadajo v ropotarnico, povete mi, kaj naj stemi pozivi in traktati raznih Boštjanov turkov in podobnimi umotvori, Zbori za erpubliko itd. počmnjejo ljudje, mljaši od 50 let, to je ežć abotno in blokira vsakršen napredek. Kje smo, pri norčevanju iz storizev, unučevanju kultrure, zbabosti in šolstva ter poveličevanju neposredne proizvodnje, kot d abi živeli vv Rusiji ali Newmčiji v tridesetih letih prejšnjega stoletja! Pa saj ej vsakomur jasno, d aimamo totalno nazadnjaško oblast!, ki ni kos izzivom 21. stoletja.
24Ppkur
03. 02. 2013 14.56
+0
Mene pa zanima in sprašujem vas, ki ste se toliko zavzeli za rušenje vlade, da se bom znal "pravilno" odločiti, koga voliti, če pride do predčasnih volitev. Obrazi v parlamentu namreč ostajajo isti in ti isti obrazi bodo predlagali nove kandidate, ki bodo ustrejeno delovali po istih strankarskih in individualnih načelih (da ne govorim o Kučanovih lovkah, ki segajo zelo zelo visoko)! Koga torej volit, vas sprašujem? Pa ne mi o bojkotiranju volitev, prosim. Bojkotirat volitve je isto kot dat glas "nasprotnemu" .... vendar kdo je "nasprotni" in kdo je tisti "pravi"? To mi odgovorite, ne le meni, marsikomu drugemu. Vsi ste glasni in se derete "dol z vlado" .... speljimo te reforme do konca, da ali preden nam pride EU trojka, potem pa menjat vso parlamentarno garnituro od bivših funkcionarjev, podsekretarjev, sekretarjev do vladajočih v parlamentu, .... in še nekaj ..... dokler ne bomo mi kot narod začeli ustanavljati novih strank, ki bodo povsem neodvisne od trenutnih vplivov stricev in botrov, posebno tistih iz Murgeljskega pašaluka, in ki bodo lahko parirale obstoječim vladnim garnituram ter s povsem novimi obrazi, predlagati nove kandidate, ipd. se ne bo zgodilo nič, popolnoma nič.
Duhec3
03. 02. 2013 15.11
+4
Jst bom volila nov obraz, če bo.... če pa ne, pa nič.... to je to..... oseba, ki zna uporabljat kmečko pamet, je sposobna in poštena..... dobi moj glas.....
Tonček Balonček
03. 02. 2013 15.14
-1
brabusednet
03. 02. 2013 17.11
+4
Mednarodni razpis in jih dobro plačat enih 10 ljudi je za našo državico dovolj.Ukinit vsaj polovico občin in javni sektor na minimum.
volek
03. 02. 2013 14.46
-8
Hvala bogu da je Drni let 1994 ukinil SDK. Če tega ne bi storil družbena srebrnina ne bi ostala v slovenskih rokah oziroma v tajkunskih rokah ampak bi jo pokupili tujci. AVE Drni in tvoj LDS.
24vohomurckov
03. 02. 2013 22.16
+1
...koliko jo je pa še ostalo??....za dva kastlca v davčni oazi??