Črna kronika

Bridger tudi uradno obtožen umora male April

London, 06. 10. 2012 16.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mark Bridger je obtožen ugrabitve in umora petletne April Jones ter preprečevanja dela pravosodnih organov, so sporočili britanski organi. Iskalna akcija se sicer nadaljuje, a upanja, da bi deklico našli živo, je vse manj.

Mark Bridger, pokrit z odejo, v spremstvu policije.
Mark Bridger, pokrit z odejo, v spremstvu policije. FOTO: Reuters

Britanska policija se je tik pred iztekom roka, ki je predvideval ali izpust domnevnega morilca ali vložitev obtožnice, odločila za slednje. Mark Bridger je obtožen ugrabitve in umora petletne April Jones ter preprečevanja dela pravosodnih organov, so povedali na izredni novinarski konferenci.

46-letnika bodo pred sodnika znova privedli v ponedeljek zjutraj. Tožilec Iwan Jenkins je dejal, da je policija zbrala dovolj dokazov, da lahko Bridgerja obtožijo umora deklice. Dodal je, da se zaveda, da gre za zelo težke trenutke za dekličino družino, prijatelje in tudi skupnost.

Iskanje pogrešane April se medtem nadaljuje. Upanja, da bi jo našli živo, je vse manj. Deklico še vedno iščejo tako policija kot številni prostovoljci, ljudem so na pomoč priskočili tudi izurjeni psi. Veliko pozornosti posvečajo reki Dyfi. Obstaja namreč možnost, da je morilec tam odvrgel truplo.

April Jones
April Jones FOTO: Reuters

Forenzična ekipa je natančno preiskala tudi kmetijo, na kateri je v zadnjem času živel osumljeni Bridger, poročajo britanski mediji.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
07. 10. 2012 16.50
+3
Videti je da je policija svoje končala, zanjo je dekle mrtvo, za obtoženega ima dovolj 'dokazov', ga bo obsodila. Ne iščejo otroka več, v upanju da je morda še živa. Nelogično je da bi hkrati delali dve popolnoma si nasprotujoči si zadevi. Vse skupaj izgleda nekam čudno, in naglica ni dober spremljevalec. Mediji služijo interesom oblasti, in širijo zgolj njeno resnico, ne pa prave, ...kako naj vemo kaj je tu res in kaj ne. Vemo sicer, da policija vedno ve več kot pove, a ...kljub temu bi pričakovali nekaj logike, da ne bilo očitnih in nelogičnih nasprotij. Če so človeka obtožili umora otroka, potem že imajo truplo, in zakaj tega potem ne povedo, ...zakaj pustijo javnost in druge zavedene, da iščejo otroka naprej. Če to ni bizarno, potem nevem kaj je, ...kako se šele počutijo bližnji žrtve. Bomo videli, kako se bo to končalo, vsekakor pa po njihovo, ...kot večinoma.
Ramzess
07. 10. 2012 16.31
-1
Videti je da je policija svoje končala, zanjo je dekle mrtvo, za obtoženega ima dovolj 'dokazov', ga bo obsodila. Ne iščejo otroka več, v upanju da je morda še živa. Nelogično je da bi hkrati delali dve popolnoma si nasprotujoči si zadevi. Vse skupaj izgleda nekam čudno, in naglica ni dober spremljevalec.
Ma Teja 1
07. 10. 2012 14.00
+7
ni mi jasno, kako ga t.i. strokovnjaki ne morejo prepričat, da pove kje je deklica, glede na to, da je že uradno obtožen njenega umora????
Ramzess
07. 10. 2012 16.41
+0
Če oseba ne ve in ni vpletena, ni načina da jo prepričaš, razen da jo prisiliš v lažno priznanje, kar pa žal tudi redko v tem svetu.
Ma Teja 1
07. 10. 2012 17.10
+2
ja, to drži, ampak oni so zgleda našli dovolj dokazov proti njemu, ne vem no :/
olpop
06. 10. 2012 23.26
+9
Nekaj mi ni jasno, stvar je huda in žalostna ampak vseeno kako da taka publiciteta? sploh veste koliko punčk otrok na leto zgine vsepovsod po svetu? zelo zelo veliko (sicer v državah tretjega sveta kar pa za nekatere ni toliko tragično).....je to le gnila taktika medijev da se časopisi bolje prodajajo?...če ja, sramota da se služi na račun nečije nesreče
keep4why
06. 10. 2012 23.48
+33
mislim da se o tej ugrabitvi zato govori toliko ker naj bi bila to najbolj obširna iskalna akcija do zdaj v VB. cela skupnost je stopila skupaj da bi pomagali najti deklico, prostovoljce so vozili tudi iz drugih krajev... meni se zdi prav da se o tem govori, da čimvečkrat ko se zgodi kaj tako groznega ljudje stopijo skupaj in si pomagajo.
olpop
07. 10. 2012 00.04
+4
Se popolnoma strinjam, ampak moraš razumeti da so mediji še kako pokvarjeni, in v večini primerov se jim gre le za povišanje naklade kar pa je zelo žalostno....verjemi mi veliko takih primerov je v Indiji, Bangladeš, Kitajska itd. ne nazaadnje tudi Siriji na tisoče...
Medotedo
07. 10. 2012 04.11
-2
Nauči se, življenja Britancev in Amerjev so vredna več.
nevica
07. 10. 2012 09.20
+5
Ne vem, zakaj ste proti temu, da o tem mediji poročajo. Do medijev pač ne pride vsaka tragedija,;pride, kadar se starši obrnejo nanje za pomoč. Po drugi strani je pa v redu, da se ve, da se taka dejanja preganja. Nekateri imajo z njimi preprosto preveč veselja. Prav bi bilo, da bi se vse javno preganjalo, če bi se jih le odkrilo. Na tak način bodo morda ljudje bolj pozorni na psihopate v svoji sredini.
rew333
07. 10. 2012 09.29
+4
Mediji so, kar so. Brez njih danes ni več življenja. Imajo tudi svoje nedvoumne prednosti. In seveda slabosti. Kot vsaka stvar. Po mojem je tolikšna publiciteta tudi zato, ker se je akcija sprožila neposredno po izginotju deklice, ko je bilo še veliko upanja, da se jo najde. Živo in zdravo. Ponavadi pridejo take novice ven šele dan ali več po izginotju in takrat vsi vemo, da je upanja manj... in zato ni take publicitete. Kar se tiče tretjega sveta, imaš popolnoma prav, a je tukaj v vseh pogledih čisto druga zgodba, na žalost....
babymaker
06. 10. 2012 22.13
+27
Sicer se ne spoznam, ampak ni mi jasno, kako je lahko nekdo obtožen za umor, če deklice sploh še našli niso? Drugače pa grozne so te zgodbe, boga punčka :(
kaplja004
06. 10. 2012 23.55
+6
ja to tud men ni jasno....sam upam da je živa in zdrava!
Jimi1
07. 10. 2012 10.19
+0
Onega Hrvata, ki je avtoštoparko onognobil so tudi brez trupla soditi začeli....
Ramzess
07. 10. 2012 16.40
-1
Logike policije in oblasti tako ali tako ni mogoče razumeti. Nenazadnje pa že vsi vrabci čivkajo da je že sum dovolj za obsodbo, z minimalnimi ali sploh nobenimi dokazi, ...tak sistem so pač naredili. Kontrola in nadzor vseh in vsega.
Wolfera
06. 10. 2012 20.26
+10
Maddy McCann so iskali dalj časa in niso v tako kratem času mislili da je mrtva.
Ramzess
07. 10. 2012 16.37
-1
Res je, ...mudi se jim zaključit primer, zato se poraja vprašanje, kaj je v resnici v ozadju.
Jaka..
06. 10. 2012 18.43
+21
meni bi pel ko slavček,
Jimi1
06. 10. 2012 18.58
+38
Kot kanarček, ki se je konopljinega semena najedel bi meni v "fogležu" žvrgolel... Do takrat bi pa kot kameleon vsake pol ure barvo kože spreminjal. Ne razumem, zakaj se ga pošteno ne lotijo, ker je kakšen % še vedno na temu, da je otrok živ.
Ma Teja 1
07. 10. 2012 14.01
+2
Ramzess
06. 10. 2012 17.44
-19
Še eno žrtveno jagnje (Bridger žal nima več možnosti, preveč so ga že potunkali) oblasti, ki več kot očitno prehiteva po desni, vse skupaj gre prehitro in kakšnih dokazih oni sploh govorijo, saj niti trupla niso našli, ...zdi se da zgodba ni taka kot nam jo oblasti servirajo. Zna biti to še en primer iz dokumentarcev o prenagljeni in površni policijo, svojevrstni razlagi dokazov, prirejanju dokazov, posrednih dokazov, skratka še ena taka zgodba. Mene moti, da tako hitijo in obsojajo brez dejanskih dokazov. Vemo kam to pelje.
Miki777-
06. 10. 2012 18.44
+25
Kam to pelje? V smeri indicev. Pri otroku bo kriminalistika še toliko bolj razkirala (tudi preko zakona) in pritiskala na omenjenega osumljenega. Angleška policija ima dovolj dokazov, ne podcenjuj je, ampak vsega ne smejo dati v javnost, že zaradi varnosti do žrtve same. In ne sekiraj se glede "napačnih odločitev". Zazri se v nebo in pomahaj satelitom nad seboj...
KungFuPanda
06. 10. 2012 22.54
+5
Samos75 daj ne pametuj. Si ti kriminalist in raziskuješ primer? Ti si ustvariš mnenje na podlagi informacij, ki jih dobiš v medijih in potem pametuješ. Kaj misliš, da bodo pred sojenjem izdali vse dokaze? Najlažje je bit pameten pred ekranom in tipkovnico.
lopatko
07. 10. 2012 07.40
+2
Ramzess
07. 10. 2012 16.36
+0
Že, saj ne rečem, da nimate prav, a kako bo potem vse skupaj videti, ko se bo na sodišču izkazalo, da je nedolžen, po vsem tem, ...žal je takrat že prepozno, breme ostane za vedno, kartotečni in računalniški zapisi pa tudi. Človek je uničen za vedno, to pač nedolžna stvar. Če policija ve da je otrok mrtev, zakaj se jo potem išče naprej, in vse ostalo, čemu je potrebno tako zavajanje javnosti, saj potem tudi ve kje njeno truplo je.