Slovenija

Banka Slovenije: Dviga DDV ne bodo v celoti plačali kupci

Ljubljana, 03. 04. 2013 11.13 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Vse bolj verjeten je dvig DDV, višji pa bo tudi javni dolg, napoveduje finančni minister Čufer. Z dodatnim zadolževanjem bi financiral zagon gospodarstva, ko bo stanje izboljšano, pa v poštev pride tudi prodaja državnih podjetij. Banka Slovenije meni, da podjetja dviga DDV ne bi v celoti prenesla na kupce.

Novi minister za finance Uroš Čufer ocenjuje, da je dvig davka na dodatno vrednost (DDV) vse bolj verjeten ukrep. Zelo verjetno bo potreben tudi rebalans letošnjega proračuna. Ta naj bi vseboval tudi vrsto ukrepov za doseganje ciljev ekonomske politike. Zagotavlja, da ne bodo sledili načelu – varčevati moramo, pa naj stane, kolikor stane.

Med drugim naj bi tudi nekoliko zmanjšali maso plač javnega sektorja. Pogajalsko izhodišče je, da bi jih znižali za pet odstotkov, sam pa od ministra, ki pokriva tudi javno upravo, Gregorja Viranta pričakuje, da bo v pogajanjih s sindikati čim uspešnejši.

Slovenija ima po besedah Čuferja dve prednostni nalogi – zagon gospodarstva, ki vsebuje tudi sanacijo bank, ter prestrukturiranje podjetij. "Ta proces mora biti dobro premišljen, zato da ne bomo delali začetniških napak. Zaradi hitenja v luči trenutne histerije na finančnih trgih ne smemo delati stvari, za katere bi nam bilo pozneje žal," je povedal.

Minister za finance Uroš Čufer
Minister za finance Uroš Čufer FOTO: Reuters

Javnih financ ne gre preveč omejiti

Trenutno položaj še ni tako kritičen, da bi morali ukrepati na vrat na nos. Poleg zagona gospodarstva je treba tudi konsolidirati javne finance, pri čemer je cilj, da se nadaljuje restriktivna politika. Vendar pa ne sme biti tako omejevalna, da bi dodatno dušila gospodarstvo, pojasnjuje minister.

Javni dolg se bo ob začrtanih ukrepih zagotovo še povečal, zato morajo biti ukrepi zastavljeni tako, da se bo v prihodnje tudi znižal. "Ne želimo končati v prezadolženi državi," nadaljuje Čufer.

Pri zagotavljanju sredstev za financiranje ukrepov in refinanciranje dolga večjih težav ne vidi. Če do poletja ne bodo zagotovili vsega denarja, ki bo potreben za izvajanje proračuna, bodo sredstva zagotovili jeseni.

Najprej pomoč gospodarstvu, šele nato privatizacija

Na ministrstvu že intenzivno pripravljajo program, ki temelji na natančno razdelanem in s številkami podkrepljenem naboru ukrepov. Pri zagonu gospodarstva je kritična komponenta čas, zato ne bodo najprej prodajali, da bi potem druga državna podjetja reševali. "Če bomo pri reševanju gospodarstva čakali, da prej privatiziramo, ne bomo imeli več ničesar za rešiti," poudarja.

Sam se zavzema za pravilo, da toliko sredstev, kot jih bo namenjenih zagonu gospodarstva, v drugem krogu nadomestijo s privatizacijo in tako znižajo javni dolg.

Financiranje pri tem ne bi smel biti problem. Veliko naj bi pomagal tudi bančni sistem, ko bo začel normalno delovati.

Po mnenju ministra je ključno reševanje perspektivnih podjetij z dolgoročno vzdržnim poslovnim modelom, ne pa reševanje njihovih lastnikov. V drugem koraku bodo podjetja prestrukturirali, nato pa jih privatizirali.

Pri reševanju podjetij bodo morali sodelovati tako lastniki kot tudi banke in nazadnje tudi dobavitelji ter zaposleni. Državna pomoč bo enkratna in mora predstavljati rešitev na dolgi rok.

Minister trdi, da bo pri reševanju država bolj aktivna, kar zahteva tudi Banka Slovenije.

Ne verjame, da je mogoče trenutne težave rešiti le s sanacijo bank, temveč je treba sanirati tudi podjetja. Slabo banko pa lahko kot orodje uporabimo za obe nalogi.

Uroš Čufer - 5
Uroš Čufer - 5 FOTO: Reuters

Prednost, da dobro pozna banke

Čufer, ki prihaja iz NLB, pravi, da pozna banke in da je to njegova prednost. Slaba banka, ki je dobila podlago z zakonom, ki ga je sprejela prejšnja vlada, mora čim prej zaživeti. S tem se ukvarjajo izvršni in neizvršni direktorji banke.

Sam meni, da ni potrebe po hitrih spremembah zakona o slabi banki, na dolgi rok pa bi nekaj stvari popravili. Tako meni, da ni nujno, da je država stoodstotni lastnik slabe banke, prav tako pa se sprašuje o petletnem obdobju delovanja slabe banke, saj bi prav ta rok lahko silil v hitro in podcenjeno prodajo premoženja.

Sam pravi, da nima težav z nobenim izmed direktorjev slabe banke, ki jih je imenovala še prejšnja vlada. "Dokler imamo vsi iste cilje, v zasedbi ne vidim problema," je še povedal.

Banka Slovenije: Polnega prenosa dviga DDV ne gre pričakovati

V EU je DDV v času krize dvignilo 20 od 27 članic Unije. Med tistimi, ki davka niso dvignile, je tudi Slovenija. Zvišanju davka praviloma sledi dvig cen, saj podjetja prenesejo celotno ali vsaj delno rast davka v končne cene potrošnika. V Banki Slovenije menijo, da bo prenos v Sloveniji, če bo dvig tudi izveden, v trenutnih gospodarskih razmerah le delen.

Banka Slovenije
Banka Slovenije FOTO: Reuters

Analitiki Banke Slovenije so ugotovili, da izkušnje Madžarske, Grčije in Velike Britanije ob dvigu DDV kažejo, da je običajno prenos v inflacijo med 60 in 100 odstotki. Prenos učinka je odvisen tudi od trenutka uvedbe, saj več podjetij januarja menja cene in tako ta ukrep lažje prenesejo v končne cene. Vendar pa v času, ko gospodinjstva trošijo vse manj, 100-odstoten prenos dviga DDV v končne cene za potrošnika ni verjeten, menijo v centralni banki.

Če bi se osnovna stopnja DDV z julijem dvignila za dve odstotni točki, bi se to po scenariju nizkega prenosa v cene predelane hrane preneslo v 45 odstotkih, v primeru visokega prenosa pa v 90 odstotkih. V cene energentov bi se preneslo v 80 oziroma 90 odstotkih, v cenah drugega blaga pa v 25 oziroma 50 odstotkih. V cene storitev bi se dvig DDV prenesel v 30 oz. 60 odstotkih.

Pri cenah energentov se pričakuje razmeroma visok prenos, saj gre za nizko cenovno elastičnost teh dobrin, cene pa so hkrati tudi regulirane.

Banka Slovenije za letos napoveduje 2,3-odstotno inflacijo, za prihodnje leto pa 1,4-odstotno. Začetni učinek dviga DDV bi bil letos in prihodnje leto v inflaciji viden predvsem v prvem letu, so prepričani v Banki Slovenije. Po nizkem prenosu bi dvig DDV inflacijo povišal za 0,2 odstotne točke, pri visokem pa za 0,3 odstotne točke. Pri polnem prenosu bi se inflacija zvišala za 0,5 odstotne točke.

Trenutno povprečna osnovna stopnja DDV v EU znaša 21,2 odstotka, v času krize pa je zrasla za 1,7 odstotne točke. Najnižja stopnja DDV, ki jo določa Evropska komisija, znaša 15 odstotkov, trenutno pa jo uporablja le Luksemburg. Najvišja stopnja ni predpisana, vendar naj ne bi presegla 25 odstotkov. Prekoračila jo je le Madžarska, ki jo je lani zvišala na 27 odstotkov.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (1345)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Fulmmer
04. 04. 2013 12.39
+1
Ja pa ja, ne bodo prenesli na kupce, tako kot banke niso prenesle davka na finančne transakcije, matr smo pa res kekci (Kekec, oprosti)
MICLA
04. 04. 2013 12.05
+1
vsak osnovnošolec ve da bo najbolj enostavno dvigniti dvd samo naša vlada mora poklicati strokovnjake da to ocenijo in jih dobro plačati samo ta nesposobna plagiatorska vlada tega ni sposobna dojeti ,no saj ne more drugače biti če imamo mandatarko ki še brati ne zna še maghisterij ji je verjetno nekdo drug prepisal saj nevem zakaj jo sploh še nazivajo za magistra če vsi vemo da je to ponaredek.
Menes
04. 04. 2013 14.55
+0
No, vsi tega ravno ne vemo. Očitajo ji, da ni bil naveden vir za 4 strani od 88. Temu bi težko rekli plagiat magisterija.
Jaka Planinc
04. 04. 2013 09.29
-2
NE SE SEKIRATI.!*!* NAROD ČE SVE POZLATITI. OBLAST JE NAJVEČJA SLAST. IN TO SO DOSEGLI TI SANJAČI, HUJSKAČI,RUŠITELJI NA ULICAH. NOBENA OBLAST NAM NE BO NIČESAR PODARILA ,AMPAK SAMO VZELA,SAMO ŠE DODATNO BDAVČILA.
srebrnibreg
04. 04. 2013 18.34
+2
Ti sanjači so dosegli kar je bilo treba doseči. To pa je odstavitev koruptivnega predsednika.
Thor-1st
04. 04. 2013 06.50
+3
Vlada Alenke Britofšek nas vodi naravnost na britof! Očitno je treba ohraniti visoke plače predvsem v javni upravi ali ne. Dodaten DDV za dve odstotni točki je vendar namenjen temu. Za zagon realnega sektorja ob enakih zakonih je larifari za pepčke.
kawboy
04. 04. 2013 06.48
+2
Zopet zavajajo ljudi, za koga pa potem dvigajo ddv, če ne za kupce? Vsaka noviteta udari najšibkejše in najranljivejše skupine ljudi po žepu, kajti bogatuni in tisti, ki so pri denarju bodo že tako naredili, da bo žrtev tisti v zadnji vrsti in na dnu.
blondinka70
04. 04. 2013 00.44
+3
Spet LAŽI v obraz preprostemu človeku.DVIG DDV-ja se NE BO PRENESEL NA KONČNEGA POTrošnika!!!!!???KAKA KOLOSALNA LAŽ.TAKO SO REKLI TUDI ZA DAVEK NA BANČNE STORITVE; PA SE JE NA KONCU V CELOTI IN ŠE MALO VEČ ZARAČUNAL KONČNIM UPORABNIKOM! PA KDO VAM ŠE VAERJAME!?PATOLOŠKI LAŽNIVCI VSI POLITIKI PO VRSTI!!!TAKE LAŽI SPUŠČATE V MEDIJE; LE DA NEBI LJUDJE PREVEČ PONORELI IN ŠLI SPET NA ULICE. ZAVEDAJTE SE DA HODITE PO TANKI NITI NAD PREPADOM IN KO BO PREVEČ NE BO VEČ POTI NAZAJ.!ŽAL VAM ZAENRAT NEKATERI ŠE NASEDAJO
zek
03. 04. 2013 22.53
+0
No pa sedj primerjajmo ukrepe prejšnje vlade in napovedane ukrepe sedajšnje vlade -- KATERTA JE BOLJ NAKLONJENA ŠIBKEJŠIM? --- Ukrepi prejšnje vlade,ki so prizadeli prebivalstvo --- Večina ukrepov je bila usmerjena tako,da ni prizadela REALNEGA SEKTORJA in ukrepe so čutiki predvsem proračunski porabniki -- JAVNI SEKTOR -- Plače v javnem sektorju so se znižale za 5% predvsem ZDRAVNIKOM-ŠOLNIKOM-SODNIKOM IN FUNKCJONARJEM predvsem zato ker so že imeli odprvljena plačna nesorazmerja (govorim o realnem znižanju) večini ostalim delavcem v javnem sektorju se to 5% znižanje realno ni poznalo saj so se jim skrati odpravila plačna nesorazmerja in realno znižanje je bilo med 0% in 3% to so bili predvsem nižje plačani delavci v javnem sektorju --- Pokojnine -- Tudi tu se je varčevalo predvsem pri VIŠJIH POKOJNINAH predvsem pri upokojencih,ki so bili priviligirani in so pokojnine dobivali brez dovoljšnjega uplačevanja v pokojninsko blagajno , nižjih pokojnin od 620 eur se niso dotikali --- Tudi pri rezanju v socjalne transferje so bili precej bolj humani kot je bila prejšnja Pahorjeva vlada --- Najbolj so Janševo varčevanje občutili delavci v javnem sektorju Z DOBRIMI PLAČAMI in PRIVILIGIRANI UPOKOJENCI ---- Mediji in opozicija in JU so to označili za POGUBNO NORO VARČEVANJE IN STRAŠENJE --- Kaj nam sporoča nova vlada ---- 5% znižanje plač v JU VSEM TUDI TISTIM Z NAJNIŽJIMI PLAČAMI --- Dvig DDV kar bo podražilo življenje VSEM TUDI TISTIM Z NAJNIŽJIMI POKOJNINAMI IN PLAČAMI TAKO V REALNEM KOT V JAVNEM SEKTORJU ZA NAJMANJ 10% -- In na koncu zaradi NEVEREDOSTOJNOSTI te vlade v tujini lahko pričakujemo še TROJKO ----- Da nebo pomote vsako varčevanje je boleče in napake je delala tudi prejšnja vlada smo pa vsaj vedeli kaj nas čaka (čeprav ste to oznčili kot strašenje) in vsaj malo so se trudili,da rezanja nebi čutili tako hudo tisti z najnižjimi pokojninami in plačami v JU
ajnajs
04. 04. 2013 07.38
+1
se popolnoma strinjam, varčevati je treba tam, kjer ne ustvarjajo, saj ne da jih ne potrebujemo, rabimo jih pol manj, druga polovica pa naj gre v realni sektor ustvarjat
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.25
+1
Bo treba it na hr indexs kakšen provokativen komentar oddat, ker tukaj je bolj žalostno zdajle...
srebrnibreg
04. 04. 2013 18.36
Pozdravljen hajduk- sem se hotel tam registrirati pa me nekaj *. Sem se pa na enem drugem
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.14
+2
Miro a še gledaš žooogee ?
MeaParvitas
03. 04. 2013 22.17
+0
Hajduk, še naprej brani vrednote, jaz se pa poslavljam. Pozdravljeni tudi ostali.
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.09
+1
Ni nočne elite portala Duhca, Armsa, Seljaka, itd....
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.12
Jeseničana tudi ni, Duhec ni v prdari, lahko pa da je koga poslala na instant ričet :)
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.13
Arms je model, če njega zaprejo, bo v prvem pazniku ki ga zagleda prepoznal Majerja osebno !
JežekTekaTeka81
03. 04. 2013 22.13
Ženske pridejo in grejo ... prijatelji ostanejo, al kako že, pa to ...
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.15
Ženske so kot avtobusi, zamudiš enega a kmalu pride drugi, s še boljšimi sedeži !
JežekTekaTeka81
03. 04. 2013 22.17
+1
Pa če jo ta prvič dober položiš lohk cel živlenje po njej hodiš ... k parket, pa to ...
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.24
+1
Še dobro da ni več žensek populacije tukaj gor, tole bi še kupleraj ratal.
korintos1
03. 04. 2013 22.05
+4
Lahko noč Slovenija, gremo počivat in jutri nekaj delat, saj lepo vreme obljubljajo! Lahko noč.
MeaParvitas
03. 04. 2013 22.08
+3
Jaz grem lahklo samo riž sadit...toliko je vode okrog hiše..pa lahko noč.
Macay
03. 04. 2013 21.52
+2
Kup Ciglov in Betona, na katerem Čef.ur sedi ni nobena BANKA. Skupaj z zemljo na kateri to ciglovje stoji z vsemui zaposlenimi vred še za obresti ni od pufa, katerega so naredili.
korintos1
03. 04. 2013 21.54
+2
korintos1
03. 04. 2013 21.43
+0
Z dvigom DDV-ja se bo to med vse porazdelilo in ne bo tako boleče kot odpuščanje v državnih službah! Vsi vemo da jih je preveč, so jih pa vsi zaposlovali, samo Černača poglejmo. Večja plača, več potrošiš, več v blagajno prispevaš!
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.46
+3
Naj zbrcajo v rit razne komisijske kadrovnike, vlečejo lepe plače, ne delajo pa nič.
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.47
+3
..bolj kot število državnih uslužbencev je težava v njihovi neučinkovitosti...poglej kaj se dogaja z nepobranimi davki in dajatvami, pa črnimi gradnjami..spravijo se pa na ribiča zaradi parih kilogramov neprijavljenih rib..
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.49
+2
Moj kolega je SDS ovec in ima lepo službo, je vodja nekega urada, nič ne dela, samo po riti se praska, upam da ga zbrcajo v rit. Klinc, če ga jaz živim, naj vsaj dela, ne pa da hodijo po kafičih, v petek pa že ob 13 uri pobegne iz pisarne.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.50
+2
Mea Parvitas ...oboje je težava...ker jih je preveč,so neučinkoviti...lahko se "skrijejo" ali pa svojo neučinkovitost prelagajo na druge....vsekakor pa nas stanejo odločno čez vsako mejo preveč!
korintos1
03. 04. 2013 21.50
+1
Se strinjam, samo z odpuščanjem je še huje! Plače je potrebno znižati, samo ne tistim kateri dobijo 700 evrov, onim z 1500 ali še več! Za črnogradnje so pa krivi samo šefi JU in župani! Vse imajo občine v rokah.
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.52
+1
Korintos ...župani si s tem kupujejo volilne glasove, pa še kaj najbrž pade v njihov žep..
korintos1
03. 04. 2013 21.55
+2
Poglej pri teh malih občinak kako so si župani finančno opomogli v par letih!
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.59
+1
Župani v majhnih, nam v Ljubljani ,, nevidni ,, občinam so si nagrebli denarja ola la
korintos1
03. 04. 2013 22.01
+1
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 22.03
+1
Ko sem delal po štajerskem, prekmurju, sem videl kar nekaj župančkov, ki se jimje videlo da so grebatorji na kubik.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.39
+3
...21 milijard pufa imamo!!....kaj so pa do sedaj naredili s tem denarjem?? je v sloveniji ohranjeno kakšno delovno mesto??...razen v JS??....je ustvarjeno kakšno novo delovno mesto?...razen v JU,kamor se nameščajo najzaslužnejši kadri vsakokratne oblasti?...je revščina vsaj za stopnjo znižana s tem denarjem,če je že zajezili niso?....je kaj od tega vloženo v javno zdravstvo,šolstvo?? skratka KAM je šel ta denar in v čigave žepe,bi bilo dobro vedeti!!!
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.43
+3
..veliko ga je v cestah, po katerih se sedaj fijakajo tuji tovornakarji...nekateri so obogateli s (pre)prodajo parcel po katerih potekajo avtoceste...
dostojevski II
03. 04. 2013 21.44
+2
Minister Žerjav se je spraševal nekaj podobnega v zvezi s krediti. Pa ni dobil odgovora.
dostojevski II
03. 04. 2013 21.45
+1
Ljubljana, 11.07.2012 Po predsedniku DeSUS Karlu Erjavcu pa je tudi predsednik SLS Radovan Žerjav dejal, da skrbni pregled ni bil resen in da vlada o NLB ne more odločati odgovorno. Pregled naj bi bil namreč narejen v nekaj tednih, predvsem pa ni povedal, kdo je komu, kdaj, kako in zakaj dajal sporne kredite. Šušteršič o finančni luknji v NLB še molči, po dostopnih podatkih pa je slabih kreditov za tri milijarde, od tega 1,2 milijarde različno zavarovanih kreditov, med katerimi bi jih lahko bilo vsaj za pol milijarde takšnih, ki jih dolžniki nikoli ne bodo mogli vrniti, so poročali v oddaji 24UR. KOGA ŠČITITA ŠUŠTERŠIČ IN JANŠA ??!!! Zakaj je bil skrben pregled NLB opravljen površno, v nekaj tednih ? Zakaj v poročilu ni navedeno, na kar opozarja Žerjav: kdo je komu, kdaj, kako in zakaj dajal sporne kredite? Je bil zato Žerjav s strani Janše ocenjen kot najslabši minister v zgodovini Slovenije ? Google ::::::::::::::: Žerjav o končnem poročilu pregleda stanja v NLB: To ni resen pregled
MsPikapiki
03. 04. 2013 21.34
+1
Palci še vedno ne delujejo, že nekaj dni. Ne vem ali samo meni nagajajo, ali tudi vam.
korintos1
03. 04. 2013 21.36
-1
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.37
+1
..sklepna revma..pa to :)) Res niso ravno odzivni.
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.38
+1
Meni delujejo, redno si dam plus na svoj komentar !
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.39
+1
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.40
+1
Jaz se ne sprenevedam, povem, da si talam pluse, tak sem, se nikdar nisem sikiral kaj si okolica misli o meni.
giovanni2
03. 04. 2013 21.33
+1
Kje so dobri stari časi, ko so fevdalci jemali desetino?
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.36
MsPikapiki
03. 04. 2013 21.33
+0
Kje je Duhec, Arms? Že cele praznike nič ne pišeta.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.30
+3
.....z dvigom ddv-ja ne bodo oživili gospodarstva,bodo pa cene sigurno poskočile...kompletno vsemu....kaj sledi,je jasno.....slovenijo pa še kar izčrpavajo(s sem se lepo izrazil)? in nobenemu nihče nič ne more!!
korintos1
03. 04. 2013 21.37
+1
Od 27 držav EU ga je do sedaj 20 dvignilo, pa niso umrli.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.41
+2
...slovenija ,žal ni primerljiva z nobeno državo njenega ranga več......pri nas je vse skregano z logiko....razen bogatenje lobijev in interesnih skupin,ki upravljajo s politiko in ekonomijo!
korintos1
03. 04. 2013 21.45
-1
Še vedno zelo dobro živimo če odšteješ tistih 15% slabo živečih.
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.48
+2
Po mojem je slabo živečih krepko čez 30 procentov. Ampak veš kako je z revščino, ona je očem skrita, ker se je ljudje sramujejo, tako da ne verjamem da je na robu preživetja samo 15 procentov ljudi korintos.
korintos1
03. 04. 2013 21.53
-1
Me pa čudi zakaj morajo hoditi na dopust na kredit? Pa naj se eno leto tega vzdržijo in se izkopljejo iz minusa. Tu pa smo res balkanezi.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.53
.HAJDUK-SPLIT ..se strinjam s tvojo oceno.....v sloveniji so revni tudi tisti,ki imajo slabo plačane službe...največkrat pa, v zadnjem času,plač sploh nimajo!!
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.55
....le kdo bo delal za upokojence?? ko ne bo več pufov iz evrope??
korintos1
03. 04. 2013 21.58
+1
murček... Prej bodo vsi brez plač kot upokojenci brez penzij.
ROMELS
03. 04. 2013 21.26
+3
Povečati DDV je najenostavnejše delo. Plače pa dobivajo za najzahtevnejša dela. Kako lahkotno obračajo neuko ljudstvo tile politiki.
MeaParvitas
03. 04. 2013 21.33
+4
Najenostavneje se je zapufat za oderuške obresti.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.26
+4
Je Čufer preučil vse številke in ugotovil, da je državni proračun tako dehidriran, da se je treba že takoj zateči k ukrepu, ki ga je predsednica vlade Alenka Bratušek označila kot najbolj skrajnega? "Z nepremišljenimi izjavami, brez predhodnega preverjanja možnosti za zmanjšanje javne porabe, dela minister Čufer samo še dodatno škodo. Kaže, da imamo opravka s shizofreno ekonomsko politiko," meni ekonomist Matej Lahovnik.
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.28
+2
Saj Čufer ne ve kaj dela, saj sploh ne vejo kaj delajo, ampak kmalu se bo to videlo, ljudje bodo znoreli.
MsPikapiki
03. 04. 2013 21.29
+1
Matej Lhovnik je tudi svojega denarja vreden ja. Če že tako pametuje, zakaj ni nič dobrega naredil za državo,ko je bil minister, je imel vse možnosti. Frutek, kritizira, ko je treba delat pa rep med noge in adijo.
korintos1
03. 04. 2013 21.31
+0
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.31
+2
Lahovnik je zame prodana duša, politični prostitut, kot Dimitrij Rupsi !
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.32
+1
MsPikapiki ...ker je bil pri koritu....evo,kaj politika dela iz ljudi.....ampak,zdaj ga ni v politiki,njegove izjave so pa skrajno resne.....imamo shizofreno ekonomijo in enako vlado!!
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.32
+3
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.33
+3
Ne rečem da stanje ni skrajno resno, težava je v tem, da se je dvig DDV ja že pokazal kot slaba poteza pri sosedih Hrvatih in Madžarih.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.36
+3
...to je znak,da se jim niti ne sanja,kaj naj počno...in njim naj verjamem,da ne gremo po poti cipra??...
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.36
+0
Sam sem zagrižen pristaš Janše, ampak me motijo v starnki ljudje kot je Rupel, Šoba, Lahovnik, pa še bi jih lahko naštel, so sramota za stranko.
Ljubljanski Snob
03. 04. 2013 21.37
+2
Ciper ni problem za EU, tudi Slovenija ne, težava je Španija, Italija in baje kmalu tudi Francija !
korintos1
03. 04. 2013 21.39
+2
Sem bil včeraj na Hrvaškem, ljudje praktično stradajo in ne zaradi dviga DDV-ja, zato ket ima delavec 2500 kun plače, upokojenec pa 1500 kun penzije.
korintos1
03. 04. 2013 21.46
+2
V tujih trgovinah se bo cena znižala ker bodo carine ukinjene s vstopom v EU! Niso zadovoljni.
24vohomurckov
03. 04. 2013 21.57
+2
HAJDUK-SPLIT ...o tem bi se pa dalo debatirati,ja......povej mi ,s kom se družiš,pa ti povem kdo si....alias gliha skupaj štriha!!