Nogomet

Wenger: Nisem prepričan, da je bila 11-metrovka

London, 21. 01. 2013 06.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nogometaši londonskega Chelseaja so z 2:1 na prvenstvenem derbiju ugnali Arsenal, menedžer topničarjev pa ni popolnoma prepričan, da je bil nad Ramiresom storjen prekršek za najstrožjo kazen.

Nogometaši londonskega Arsenala so na prvenstvenem derbiju na gostovanju pri Chelseaju izgubili (2:1), menedžer topničarjev Arsene Wenger pa je bil po temeljiti analizi zgrožen predvsem nad odločitvijo sodnika Martina Atkinsona, ki je med drugim pokazal na belo točko. Z 11-metrovke je namreč Frank Lampard povišal vodstvo bluesa na 2:0 in tako v dobršni meri zapečatil usodo gostov.

Arsene Wenger
Arsene Wenger FOTO: Reuters

"Prvi polčas nismo odigrali na klasičnem nivoju, pustili smo jim preveč prostora za razvoj igre. Imeli smo lepo priložnost za izenačenje, a nismo zadeli. Menim, da je bil pri prvem golu naš nogometaš zaustavljen na nepravilen način, pri drugem golu pa nisem popolnoma prepričan, da je bila enajstmetrovka. S klopi nisem najbolje videl, a ljudje, ki so spremljali dvoboj na televiziji, so dejali, da ni bilo govora o najstrožji kazni,'' je bil po porazu jezen Wenger.

Francoski strateg meni, da bi lahko njegovi varovanci vknjižili tudi točko, razočaran pa je nad dejstvom, da posamezniki niso najbolje sledili nameram Jacka Wilshirea. "Ob polčasu smo nekatere stvari spremenili. Chelsea smo pomaknili na njihovo polovico, si priigrali nekaj izjemnih priložnosti, a gola nismo zabili. Slabo smo izvajali kote, slabo izkoriščali prekinitve. Wilshire je nekajkrat odlično podal pred gol, a soigralci mu niso sledili,'' je še dodal strateg topničarjev, ki je dvoboj odigral brez dveh pomembnih členov ekipe, napadalca Lukasa Podolskega in Alexa Oxladea - Chamberlaina.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (69)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BlackTiger88
22. 01. 2013 18.26
+1
1. Podrobno pogledala 2. ugotovila da je bil matov gol res super, razen prekrška nad coquelinom 3. prekrška nad ramiresom sploh ni blo 3. torres je pa tam pado, kot :'' joj zakaj jaz??'' 4. Walcott je pa zabil v svojem stilu, ARSENAL 4EVER!!!
30sectom
22. 01. 2013 00.59
+3
Najvijačem Arsenala to verjetno ne bo pomenilo nič ampak sem z njimi ob tej tekmi. Ja Arsenal je bil oškodovan in navijači Chelsea na tem portalu (tisti, ki poznate fair-play boste priznali) bi se morali strinjati. Ramires je naredil prekršek ob pol protinapadu za 1:0 jasno se vidi da je zamudil. In je tudi izkoristil priložnost v kazenskem prostoru. Ta zmaga ni bila zaslužena čeprav je Chelsea igral bolje... Škoda mi je da sodniške odločitve velikokrat vodijo v besedne spopade... Vem kako je Arsenalovim navijačem, ker se je tudi Chelsea nekajkrat oškodovalo in drugega kot glavo pokonci in OPROSTITE vam ne morem reči... LP
BlackTiger88
22. 01. 2013 07.23
+2
Edini dober in prijazen navijač, respect#
Money Mike
21. 01. 2013 20.01
+2
Arteta pa ni pomemben član ekipe?
lionelmessi10
22. 01. 2013 12.55
tk veš da tti na 24ur so bol 'levi' kar se tiče drugih lig in klubov razen Barce in Reala...tut Ox (Chamberlain) ni še gllih neki res ful pomembni igralec oz. manjkajoč,recimo v podobnem položaju kot Thiago pri Barci trenutno...glih Podolskega pa ARTETO bi mogli omenit,Oxa pa mislim da nebi nucali omenjat...
paulo19
21. 01. 2013 17.55
+1
še sreča, da je videl samo sporne situacije na nasprotni strani, o prekršku kateri se je zgodil na začetku akcije za 2:1 pa ni rekel niti besede. ta wenger je isto ko saf, ko gre sodniška odločitev v njihovo korist je vse vredo, v nasprotnem primeru pa je takoj vse narobe
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.01
Kdo pa ni tak?? Ena tekma Reala, sm gledala posnetek, je ronaldo sam padu, muriju pa se je čist odtrgal, je žoo metu pa se repenču, kt češ, pa kva je zdej to, 11m!!
JuanMata 10
21. 01. 2013 17.37
+2
ve kdo kje je prenos slovenija:egipt? rokomet seveda
BlackTiger88
22. 01. 2013 07.22
slo 2, kot vedno, ne vem če pa bo z rusijo
dosen`t MATA10
21. 01. 2013 16.24
+6
ja arsenal je biv oškodovan pri obeh golih je lepo vidno iz posnetka in čeprav je bil chelsea v 1. polčasu bolši je zmaga nezaslužena . čestitke lampardu za gol sam 7 še pa bo tam ker si najbol zasluži .
JbmTiMt
21. 01. 2013 16.22
+18
ce bi igral BA namesto torresa bi bilo ze ob polcasu 5:0. in nebi imeli kaj razglablat. Benitez ga serje
jocjoc321
21. 01. 2013 16.34
-1
če bi igrala podolski in chamberlain pri arsenalu bi blo pa spet drugače....
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.02
Se strinjam jocjoc, pa še artrete ni blo :/
Debely
21. 01. 2013 16.11
+4
Čudno, da je prepričan, da obstaja. Večni Kalimero.
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
21. 01. 2013 15.58
-1
Wenger ima popolnoma prav. Še preden je Szczęsny naredil "prekršek" nad Ramirezom, je ta že padal dobesedno. Tako, da je to napaka sodnika, ki pa seveda brez počasnega posnetka težko vidna. Sicer je bil pa storjen prekršen že preden je Ramirez dal gol, zato je bil Arsenal res "malo" oškodovan.
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.03
jocjoc321
21. 01. 2013 15.41
-3
odkar je chelsea osvojil ligo prvakov se majo za bogove, pa so dobil kar jim gre v super cupu, na svetovnem klubskem in v ligi prvakov...bi vam pa čestital za osvojitev lige prvakov ane....sej je blo potrebnih sam ene 2 miljardi pa 8 trenerjev
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.06
Se strinjam, bravo. Pa saj so jo sam enkrat osvojil, kaj pa Real (sicer ga ne maram ampak imam več spoštovanja do njih kot do chelseaja)?? Jih ma že 8, pa se noben ne hvali s tem. Bluesi, pa skoz. Prot komu ste zgubil na svetovnem pokalu, al kaj je že?? Kr enmu, Atletico, ki že nekaj časa kraljuje v ligi evropa pa ga je tut premagu, zdej se vid, da se jim je vse skupej usral, k so mel Didija
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.06
majsterdoo
21. 01. 2013 15.24
+21
Za 1. polčas je rezultat bil realen, CHELSEA jih je vrtel kot na ringšpilu, 2. pa se je arsenal pobral in bi si mogoče zaslužili točko
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.07
RYAN GIGGS
21. 01. 2013 15.17
+4
Če bi sodnik sodil pravilno sploh ne bi bilo vprašanja ali je 11m ali ne, ker bi igro moral ustaviti že po prekršku Ramireza, tako da je bilo pa če hočete ali ne Chelsea-ju spet šenkano, Arsenal pa je bil oškodovan.
EC
21. 01. 2013 15.57
+9
hehe zanimivo kdo se oglaša..aja sem pa zadnjič gledal kaj bi blo, če bi sodniki sodili korektno..united in chelsea bi imela enako točk na vrhu..tko pa vemo kaka je razlika..
kor22
21. 01. 2013 14.50
-3
če ni bla tu bi pa mogla bit nad oscarom, ampak je bla pravilna, jaz bi mu še rdečega pokazo ker je bil zadni v obrambi, poleg tega je tudi arsenal prišo do zadetka po prekršku toresa
bigfudge
21. 01. 2013 14.44
-1
A se bo tega brazilčka tud tolk po zobeh vlekl kot Younga, ker ta dajv je bil iste sorte kot njegovi lani.
Pensioners
21. 01. 2013 17.59
+4
ramires za razliko od younga to ne dela na vsaki tekmi...
bigfudge
22. 01. 2013 00.30
glih to je fora, young je naredu to na parih tekmah, tud pa ne hod po coquelinu...
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.08
Angleži so veliko bolj pošteni od portualcev. Saj se vidi kako igra, npr. Lampard pa Ronaldo
Sokol99
21. 01. 2013 14.42
+6
Če bi Ramires simuliral bi se golman pritoževal
bigfudge
21. 01. 2013 14.45
+1
je že navajen pa ve da nima smisla proti takim mojstrom
pouspinela
21. 01. 2013 14.09
+1
Gol Mate je bil storjen po prekršku nad Coquleinom in prekršek za 11-m pa je bilo od daleč videt kako je Ramires stopil ravno pred Szczesnija... tako da navijači Chelsija najprej pometite pred svojim pragom...
x123x
21. 01. 2013 14.24
+13
gol walcotta je bil pol storjen po prekršku nad torresom dej nehi dobr veš, da je bil chelsea na edini tekmi velik bolši od MUFC in zdej te tepe, ker so vas pljuval sprijazni se vi in barca imate največjo pomoč sodnikov, ne pravim pa da je tut chelsea nima ampak absolutno ne tok kot MUFC
YYT
21. 01. 2013 14.29
+3
anonimnež456
21. 01. 2013 15.20
+0
chelsea navijači sprijaznite se z dejstvom da si učeri vaš klub ni zaslužil zmage...tekma proti aston villi(8-0) je Chelsea bil 2 razreda boljši, učeri pa pač nič posebnega
EC
21. 01. 2013 15.59
+5
"pometite najprej pred svojim pragom" -navijač uniteda hahahhahahah :D
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.09
+0
Tale sodnik vedno sodi v korist Chelseaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nikoli
21. 01. 2013 13.49
+9
Naslov bi moral biti: "Nisem prepričan, če je bila 11-metrovka."
x123x
21. 01. 2013 14.25
-3
bluntmagic
21. 01. 2013 19.44
-1
naslov bi mogu bit x123x-ja mamica spet doma tepe, on se pa joće :)
Hreto
21. 01. 2013 12.38
-1
Vi čelsijevci ko imate tolko povedat na račun sodniške pomoči Unitedu in kak ste vi bogi.... Če nam vi naprej mečete Webba, pa lahko mi vam naprej mečemo Atkinsona ki je še enkrat več dokazal da sodi v korist chelseaju, kajti to ni blo prvič. Zato si pa vi kip Atkinsona postavite pred stadion, ker ste tolko pametni. Pa Graham Pool ni nič kaj manjši navijač čelsija. Aja čestitke padalcu ramiresu. Itak pa sploh nwm kaj vam ramires dela v prvi postavi, ker sploh ni v formi. Pa še tisti kao prvi gol čelsija za 1:0, hahaha...
x123x
21. 01. 2013 14.26
+4
vi bi rabl spomenik Clatenburgu postavt si še pozabu...
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.10
Sigis
21. 01. 2013 10.23
+5
Penal je bil res mogoče malo sumljiv, jaz počasnih posnetkov sicer še nisem uspel pogledati ampak mi je že kar nekaj ljudi reklo da je ramires zaigral..... Ampak če se ima Wenger že čas zgražati nad Ramiresom ker naj bi zaigral, potem naj bo toliko fer in pripomni še, kako je Cazrola par tekem nazaj odsimuliral za enajstmetrovko.....
paris86
21. 01. 2013 14.56
+1
to je res...ampak tista enajstmetrovka nekak ni bla ključna za zmago, Arsenal je tekmo obvladovau in tut brez tistega penala bi biu izid 3 točke za Arsenal
Money Mike
21. 01. 2013 20.04
-1
samo tko no, Wenger se je za Cazorlin dive opraviču, tukaj je razlika
U-N-I-T-E-D
21. 01. 2013 10.06
+0
Ramirez je prehitro padel, ampak seveda taksne stvari ko si 1na1 s golmanom se ponavadi piska 11-m. Drugace pa Arsenal vceraj oskodovan, Atkinson zelo slabo na skoraj vsaki tekmi, cas za pokoj?
Hreto
21. 01. 2013 12.45
+4
Atkinson je fan chelseaja. Ni blo prvič to včeraj, da je atkinson sodo v korist chelseaja. Eden izmed takih trenutkov je tisti ghost goal proti tottenhamu za zmago, kjer bi še slepec reko da ni bil zadetek Pa še precej dogodkov se najde ko je sodo v njihovo korist. Ampak čelsijevi fani tega ne vidijo, glavno da oni webba mečejo naprej, na atkinsona in poola pa niti ne pomislijo kak za njih sodita.
Hreto
21. 01. 2013 12.56
+0
* Poll sicer več ne sodi ker se je upokojil, ampak takrat ko je še sodo.
majsterdoo
21. 01. 2013 15.22
+6
Tak slabo ni odsodil kot clattenburg, seveda pa bi mogli biti sodniki bolj kakovostni na vseh tekmah
BlackTiger88
22. 01. 2013 18.13