Veriga dobrih ljudi

Kupili podjetje, a notar zamolčal, da je zadolženo

Ljubljana, 20. 11. 2018 18.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Marijana Lisjak
Komentarji
257

Zveza prijateljev mladine se trenutno ukvarjajo z zelo težko zgodbo. Štiričlanski družini je po tuji krivdi na pleča padlo 2 milijona evrov dolga. Ob vse so zaradi tega, ker so kupili podjetje, za katero pa jim je notar zamolčal, da je močno zadolženo. Vzeli so jim že vse, v ponedeljek pa bodo ostali še brez strehe nad glavo.

V kolikor želite dodatne informacije glede materialne oblike pomoči ali donacij, pišite na elektronski naslov info@dobri-ljudje.si ali pokličite 08 205 70 16. Več informacij o projektu najdete na www.dobri-ljudje.si.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (257)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

krnekilojz
24. 01. 2019 15.20
+4
A ni čudno, da vse kao varovalke, ki naj bi ščitile ljudi v bistvu kradejo ljudi. Kateri notar že po vrsti, ki krši vse kar naj ne bi?
Frane Šajn
30. 12. 2018 13.13
+4
Notarji to zlo , ki nam ga je obesila država za vrat se je vpraksi vse prevečkrat pokazalo kot nekaj kar v resnici ne potrebujemo toliko v nebo vpijočih negativnih primerov je že bilo s strani teh kalibrov , ki bi morali ščititi pravico , da bi se veljalo zamisliti o smotrnosti te nepotrebne navlake. Vse to bi lahko potekalo v okviru katatstra kjer bi moral to nadzirati organ pa naj bo to notar zaposlen in poverjen s strani pravne države in imeti tudi odgovornost do svojega dela. Drugače pa jih te kalibre zanima samo notarski znesek se pravi procent od veljavne napremičnine, za vse drugo te napotijo na pravno pot , le kje ta poteka se pa pozanimaj!
gosenica111
27. 12. 2018 09.30
+9
notarja za jajca obesit da dol z veje visi na glavo
Kjegavidissss
21. 11. 2018 16.22
+11
S čim je imelo podjetje zavarovano terjatev 2 milijona evrov?
oježeš
21. 11. 2018 16.12
+30
Kupiš v dobri veri, da so vsi pošteni, tudi prodajalec. In ne vidim zakaj je dolžan kupec plačati dolg predhodnika, tisti, ki je naredil dolg, pa je oproščen vsega. njemu bi morali vzeti vse, ker je naredil dolg in ga še zapreti, kupec pa ne more biti kriv za dolg, ki ga ni naredil. ko ga bo naredil in če ga bo, naj pa zanj odgovarja. Ampak zakaj se vedno barabe zmažejo, zakoni pa so pisani njim v prid.
Dušan Vre?ek
21. 11. 2018 15.31
+8
Poznam pa primer dveh bratov, od katerih je bil eden pravnik, drugi pa šofer. Na zapuščinski razpravi, je po pregledu dokumentov, šofer rekel ta pametnemu bratu, da se mu zdi, da je na njegovem kontu preveč parcelnih številk, vejic in poševnic. Pa mu je pravnik odgovoril, da je zanj že abeceda precej zapletena in naj resne stvari prepusti strokovnjakom. No, čez par let, pa je šel pravnik iz svoje hiše, ker je bila z oporoko prepisana na šoferja.
Dušan Vre?ek
21. 11. 2018 15.26
+8
Za prevzem tako, zadolženega podjetja, ponavadi kupec dobi dva do pet jurjev, tako da ne vem kaj je šlo tu narobe.
VolkBrenin
21. 11. 2018 14.32
+16
Več kot očitno imamo družbeno ureditev ...kjer pošten človek izpade trapast in naiven...Zaman torej stotine zakonov / če d.ureditev omogoča vse vrste nategov ravno tistih , ki bi jih morali varovati tej zakoni...
MATEJ5321
21. 11. 2018 15.53
+18
Tukaj nekaj zelo smrdi tudi pri družini. Saj če kupiš d.o.o. ne odgovarjas s premozenjem. Torej je nekaj drugega vzadaj ;)
VolkBrenin
21. 11. 2018 14.27
+9
pri nas nikoli nihče ni nič kriv ravno tam , kjer je najbolj kriv...Lep primer je nateg v sosednjem članku , kjer dva osebka nategneta delničarje za 12 miljončkov...Menda niso vsi tej ogoljufani nepismeni...?!! ...Dejstvo je , da imamo zakone in sodstvena pravila spisano po nareku naše " elite " ...plačano z našim denarjem...in to tako ...da se tem pravim / da ne rečem vrhunskim/ lopovom vse kraje izidejo popolnoma brez posledic...Sodstvo in demokratično urejena družba jim vse to omogočajo...neoliberalni kapitalizem ni demokratična druzbena ureditev za vse ..ampak preprosto za tisti 1 % " elite " ...Menda bo " nekoč " jasno , da je ravno v tem vzrok ...Če kdo ne verjame , naj premisli pri sebi...o čem sploh odloča v svojem življenju....
METKA102
21. 11. 2018 14.24
+22
Ta zgodba mora biti kar stara, da bodo že v ponedeljek ostali brez hiše. Da pride do deložacije traja dolgo časa. In 2 mio. Od kod? zakaj? Avtorica tega članka bi morala malce več povedati.
METKA102
21. 11. 2018 14.26
+7
In kje dobiti 2 mio? Če da vsak Slovenec 1 €, sicer je ta denar nemogoče zbrati. In tudi, kje in kako bodo ti ljudje dobili ta denar? Že 1000 € je težko, ne pa 1 mio.
FAUSTOS1
21. 11. 2018 14.04
+20
notarji so samo pobiralci denarja od revežev-odgovornosti nimajo ti pravniki prav nobene-zakaj zaboga jih rabimo-njihovi podpisi so brez vrednosti saj ne jamčijo prav ničesar za kaj so se podpisali
KungFuPanda
21. 11. 2018 16.56
+1
Če je notar pooblaščen, da pripravi pogodbo, on preveri ali so na nepremičnini kakšne plombe ali zaznamki. Enako tudi če kupuješ firmo. Če pa prideš oogodbo samo overit, pa samo poštemplja, da je podpis res tvoj. Kzko je z bilancami firme pa ne vem. Ampak to ee da ugotoviti. Nekako se mi zdi ključno, da preveriš ooslovanje firme, preden jo kupiš. Pa še potem je vprašanje... ne poznam tako teh zgodb, ampak verjetno je možno, da se kaka transakcija opravi tik pred spremembo lastništva. Ali pa da ti prodajo firmo in prenesejo vse pogodbe, poslovne partnerje in kupce na novo firmo. Ti pa kupiš ime, pa mogoče stavbo... pa kake dolgove.
Sputnik
21. 11. 2018 13.37
+4
a mi lahko nekdo razloži zakaj je notar kriv kupec je pa žrtev?? če kupec ni preveril kaj kupuje si je sam kriv. eni pa očitno nimate pojma kaj je delo notarja
VolkBrenin
21. 11. 2018 14.27
+10
ok ...in kaj konkretno je delo notarja ...???!
VolkBrenin
21. 11. 2018 14.29
+12
če je samo podpis in žig...zakaj pa jih potem imamo...??? Ali z drugimi besedami , zakaj to isto " reč " preprosto ne potrdi uslužbenka na UE...??? V čem je torej " razlika " ...??!!
Sputnik
21. 11. 2018 14.49
+4
aha torej če bi to isto stvar overili na UE bi bila kriva UE?? ja bogi kupec ki ni preveril bilance res. če ti nekdo da firmo za 20€ jo pač ne kupiš ker verjetno nekaj ni ok pri tem. tudi hrvati so eno marino prodajali za 1€. misliš da jo je kdo kupil??? ne. ker je imela 1mlrd€ dolgov. čudno ne pa vsak klošar ima 1€. ko kupiš avto ga tudi ne probaš ne? nakažeš denar pa če ti dajo katrco ali pa volvota je vse to isto ne??
VolkBrenin
21. 11. 2018 15.58
-1
sixto...nisi razumel bistva komentarja ...NE gre zato , kdo in kaj overja ( in čigava je potem odgovornost ) ...temveč za dejstvo , da sistem / družbena ureditev / to omogoča...Nič več in nič manj...In da ponovim vprašanje...Zakaj torej imamo - notarje ....s kakšnim namenom , s kakšnimi pooblastili in odgovornostjo , ter zakaj ne tako ...??? Bo šlo ...??
VolkBrenin
21. 11. 2018 15.59
-2
Sputnik
21. 11. 2018 16.23
+0
kje piše da mora on zate delat raziskavo stvari ki jo kupuješ??? to je moje vprašanje. ti si zdaj vrinil svoje na moje pa nisi odgovoril. če misliš da znaš kaj izsilit si se zmotil
KungFuPanda
21. 11. 2018 17.05
+1
Če je notar pooblaščen, da pripravi pogodbo, on preveri ali so na nepremičnini kakšne plombe ali zaznamki. Če pa prideš oogodbo samo overit, pa samo poštemplja, da je podpis res tvoj. Enako tudi če kupuješ firmo. Tako mi je bilo razloženo pri nakupu nepremičnine. Zdaj se pa pojavi vprašanje: ali narediti sistem, kjer bomo čisto nesamostojni odločanja o svojih pravnih in ekonomskih odločitvah, ali pa pustimo, da pač ljudje, ki se spuščajo v vode, ki jih ne poznajo včasih nasankajo. Kar je ključno je to, da goljufij ne smemo dovoliti. Torej: če je notar pripravil pogodbo, opazil dolgove in je bil dolžen o tem poročati kupcu pa tega ni storil, je kazensko odgovoren. Če ni bil dolžen poročati kupcu, pa je to opazil, je moralno odgovoren, torej si moralno ne zasluži tega poklica, pravno mu pa ne moremo nič. V tem primeru bi lahko ljudje nehali hoditi k njemu (bi našli bolj poštenega notarja) in bi posledično izgubil posel. Če pa tega ni pogledal in tudi to ni bila njegova dolžnost, ga pa nimamo kaj obtoževati.
GAYPROPAGANDA
21. 11. 2018 12.53
+37
Dolg naj plača notar!
Mladi? Plasto
21. 11. 2018 15.32
+2
janezov uč
21. 11. 2018 12.47
+4
ej, bencin se je pocenil.
boy36
21. 11. 2018 12.50
+3
boy36
21. 11. 2018 12.46
+36
Ne vem kje je nekaterim glava?Ne moreš kar kupovati brez ,da bi prej preveril! Še z novim avtom se pelješ na testno vožnjo preden ga prevzameš. Notar je samo overil pogodbe s podpisi in tu se njegovo delo konča. Včasih si tudi overjal pogodbe pri notarjih za prepis avtomobil pa se ni notar prej zapeljal z avtom ,da je preveril če je avto v izpravnem stanju!!! Sicer je žalostno ,če je nekdo nasedel vendar krivda je izključno na kupcu . Mogoče sta pa prodajalec in kupec povezana,samo na glas razmišljam. Na koncu zakaj bi ljudje plačevali za nekom ,ki je naredil neumnost.Je še veliko več takih ,ki niso nič krivi in so lačni!!
trac
21. 11. 2018 12.46
+13
Goljufanje je postalo največja vrlina.
rovte
21. 11. 2018 12.38
+31
Najprej povejte ime notarja, da se ga bomo nadaleč izogibali!!
IS58
21. 11. 2018 11.49
+16
Kriv je kupec. Verjetno mora dobro naštudirati podjetje ,ki ga kupuje. Če je pri nakupu naredil takšno napako, potem ni sposoben voditi podjetje!
Mladi? Plasto
21. 11. 2018 13.12
+6
koliko minusev misli , da bi kupec v poslu moral biti zaščiten :D ...ker ne razumejo ,da to ni nakup kavbojk ali pa fasnge u štacuni .... v podjetništvu ni organizacije za zaščito podjetnikov :D temveč je le znanje in zdrava pamet .... če tega nimaš pač postaneš žrtev :D .... svet ni pravljičen in pravičen ... svet je borba za preživetje :D ... in v poslu je boj in mesarsko klanje in nategi in prevare itd ..... samo znanje in pridnost sta zaščita .... zato pa je treba v šolo , da se teh stvari naučimo - torej logičnega razmišljanja in kaj delat :D
bmwfanatik
21. 11. 2018 11.04
+48
Smrdi, smrdi vse smrdi. Vse je naštimano, sej bo narod poplačal dolg z sms-i, transakcijami in gremo spet naprej. Žalostno, da take inštitucije nasedajo takim zgodbam, tako kot una mama, ki nima za kilo jabolk, da da otrokom , zunaj pa dnevno čika škatlico čikov, delat pa nočejo, ker je sociala premočna...ipd...nateg nateg, nateg....
boy36
21. 11. 2018 12.47
+5
niicky
21. 11. 2018 11.02
+124
Bistveno je, da je ta zgodba pomanjkljiva in napisana z namenom, da komentiramo. 24ur bi morali jasno povedati, kaj točno naj bi notar storil narobe, zakaj je notar odgovoren in kako je posel potekal. Meni se zdi, da se je ta družina "zaštrikala" in so kupovali ne da bi preverili stanje družbe, ki so jo kupovali. Sedaj pa je "kriv" notar, ker naj bi preveril stanje podjetja in dolgove. Za pregled družbe, ki se jo kupuje se najame odvetnika, lahko tudi ekonomista, če sam nimaš dovolj znanja oziroma ne razumeš bilanc in ostale dokumentacije. Navadno pa ljudje mislijo, da vse zmorejo sami. In vse je super, dokler ne pride do težav. Potem je pa vse narobe in so vsi drugi krivi. Pa ne poznam konkretne zgodbe in tudi 24ur je ne pove. Tudi ni pojasnjeno, kako je lahko bila hiša, za katero vsi domnevamo, da je bila v lasti fizične osebe, predmet prodaje (odvzema), če so kupovali podjetje. Razen, če so kupili družbo, ki je imela v lasti nepremičnino. Žalostno vse skupaj. Bi pa na 24ur veliko več koristi naredili, če bi vsaj razložili zgodbo, ali pa enostavno napisali, da so bili lahkomiselni oziroma neizkušeni ter niso posebej preverjali stanja družbe, sedaj so se pa znašli v težkem položaju. Tako pa nobenemu ni nič jasno in se zdi, kot da nekaj v tej zgodbi "smrdi". Pa ne krivim družine, ampak 24ur, za pomanjkljiv prispevek.
Apostol1
21. 11. 2018 11.16
+21
niicky.....Od mene si dobil plus ,ker si zelo objektivno pogledal zgodbo z vseh plati , morda se povsem ne strinjam z vsem kar si napisal vendar pa zakaj se ne strinjam tudi ne znam argumentirati ,zato še enkrat dober objektiven komentar ,ki si zasluži plus.➕➕➕➕➕👍
boy36
21. 11. 2018 12.49
+8
niicky ,tudi mene zanima ,kako je lahko hiša predmet prodaje , če je podjetje.Meni osebno tole smrdi,mogoče se pa motim.