Slovenija

Za LL Grosist prepoved prometa z zdravili nekaj nezaslišanega

Ljubljana, 18. 03. 2013 10.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Javna agencija za zdravila je veletrgovcu LL Grosist prepovedala promet z zdravili, saj je ugotovila nepravilnosti pri prometu z zdravili na debelo. A v LL Grosistu ugotovitve zavračajo, proti odgovornim osebam pa bodo vložili kazensko ovadbo.

Javna agencija RS za zdravila in medicinske pripomočke je pri LL Grosist na podlagi prijave izvedla strokovni nadzor. Ugotovila je, da LL Grosist aktivnosti prometa z zdravili na debelo ne opravlja skladno z določbami zakona o zdravilih, po katerih morajo pravne osebe zagotavljati stalen in ustrezen izbor zdravil, s katerim zadoščajo zahtevam določenega geografskega območja in v ustrezno kratkem času dostavljajo zahtevane dobave celotnemu zadevnemu območju.

LL Grosist tako od minulega petka ne sme opravljati aktivnosti nakupa, shranjevanja, prodaje, vnosa, iznosa ter izvoza zdravil, ki jih tega dne ni imel v lastnih zalogah. Obstoječe zaloge lahko odproda do 15. aprila.

LL Grosist je ustanovila Lekarna Ljubljana.
LL Grosist je ustanovila Lekarna Ljubljana. FOTO: Kanal A

V LL Grosistu opozarjajo na dvojna merila

Odločitev agencije za LL Grosist pomeni veliko gospodarsko škodo, vsak dan neobratovanja pomeni več kot 25.000 evrov škode. Poleg v denarju ovrednotene škode je tukaj še nematerialna škoda v odnosih z dobavitelji in poslovnimi partnerji, ki jo bomo lahko ocenili sčasoma. Če pa se odločba ne odpravi, je škode za najmanj 10 milijonov evrov. LL Grosist

V LL Grosistu, ki ga je ustanovila Lekarna Ljubljana, odločitev agencije ocenjujejo kot nezaslišano in popolnoma nesprejemljivo. Pravijo, da je odločitev agencije temeljila na tem, da LL Grosist ni dobavil zdravil jeseniški bolnišnici, ki je tudi podala prijavo. Poudarjajo, da niso odklonili naročila, a ker je šlo za prvo naročilo omenjene bolnišnice, so želeli odnose urediti na sestanku. "Pri ureditvi odnosa s naročnikom SBJ je bil LL Grosist še posebej previden, saj so mediji poročali ustavitvi dobav tej bolnici s strani Kemofarmacije zaradi neplačil," pravijo v LL Grosistu.

Pravijo, da je tudi Lekarna Ljubljana zaradi nedobavljivosti že dala prijave na agencijo, a so "odgovori agencije prihajali po osmih do dvanajstih mesecih, vedno z razlago, da je postopek ustavljen, saj prekrška ni bilo". V LL Grosistu so poudarili, da je dejstvo, da nobeden od veledrogeristov v Sloveniji nima vseh zdravil stalno na zalogi, nekateri manjši celo distribuirajo samo svoje izdelke. Na slovenskem trgu so štirje veliki veledrogeristi s širokim naborom zdravil, vendar lahko samo skupaj zagotavljajo celostno oskrbo, saj nobeden od njih nima vseh zdravil na zalogi stalno, so dodali.

Proti odgovornim osebam vložili kazensko ovadbo

V LL Grosistu so proti odgovornim osebam – direktorju agencije Mateju Brezniku, farmacevtskemu nadzorniku v agenciji Đorđu Dmitrašinoviću in direktorju jeseniške bolnišnice Igorju Horvatu – vložili kazensko ovadbo zaradi zlorabe položaja in nevestnega dela v službi.

Zoper odločno agencije pa so se v LL Grosistu pritožili, na ministrstvo za zdravje pa vložili predlog za odpravo odločbe po nadzorstveni pravici. Odločitev ministrstva za zdravje pričakujejo najkasneje v 24 urah.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ecnarf
19. 03. 2013 19.05
Ukinit posrednike in nabavit zdravila direkt pri proizvajalcu bojo koj mnogo cenejša.Pri nas bi vsi samo preprodajali in mastno služili.Kakšne ogromne marže majo trgovci.
murgeljparkeljc
19. 03. 2013 09.39
+1
Prekleto, potomci izdajalcev so povsod, infiltrirali so se celo v inšpektorate, sedaj pa na predvečer nastopa narodno osvobodilne vlade ge. tovarišice Alenke Bratušek minirajo lik in delo g. tovariša Zorana Jankovića. Ne bo jim uspelo, kot potomcem izdajalcev ni uspelo ukiniti povsem upravičenih in zasluženih nagrad za delo, požrtvovalnost, tovarišev španskih borcev in borcev v NOB. Le ti niso krivi za krizo, so pa zgradili državo. Krizo so povzročili potomci izdajalcev, zdaj pa naj pojedo lastno juho. Španski borci in borci iz NOB že ne bodo plačevali krize.Se pa strinjam s spremembo ustave, ena partija in rdeča zvezda peterokraka na nacionalni zastavi. Da se ve kdo je narod, potomci izdajalcev ne morejo biti narod.
Terezinka
19. 03. 2013 09.33
+1
Lekarne Ljubljana in njihov grosist ni prav, da služijo na raćun prodaje zdravil? Ostala (70) podjetij, ki so privat d.o.o. tudi služijo, a je to sprejemljivo zato, ker tam ni mesta Ljubljana poleg? Pa ne kot zagovor LL ampak kot rešitev zdravstva kot celote.
Terezinka
19. 03. 2013 09.37
+2
Zelo zanimivo bi bilo tudi primerjava cen za enaka zdravila med temi vsemi 70 grosisti. Bi videli kdo je obogatel na račun zgube v zdravstvu
zenskoros
18. 03. 2013 22.39
+8
Skor ne morem verjet, da so celo nekaj nardil glede tega...to je za naše inšpektorje in druge že znanstvena fantastika.....zdej pa sam še nad Jakličev vikend pa od Zokija sinove mal pršraufat
Terezinka
19. 03. 2013 09.24
+2
Jakliča tam več ni. Dokler je bil se ni nič ukrepalo. Mogoče so sedaj vrata za ukrepanje odprta. drugo vprašanje pa je zakaj bi se nekdo ne smel vprašati kdaj bo dobil plačano blago od nekoga s katerim še ni trgoval in vsi vedo, da ima blokirane račune? Kaj je s tistimi grosisti s katerimi je kupec delal do sedaj? Mu tisti tudi niso želeli dati blaga?=
Mladi? Plasto
18. 03. 2013 21.20
+7
končno:))))))
Jožajoža
18. 03. 2013 20.44
-4
ste videli, kako škoduje odhajajoča vlada domovini in tistim, ki niso z njimi. politično zapirajo firme, ki delujejo uspešno, ki žal niso pripravljene dajat provizij politikom in lobistom.
Terezinka
19. 03. 2013 09.26
+1
Mislim, da je tudi v tem zapisu Joža nekaj resnice. LL je podjetje, ki v tem primeru ne glede na Zokija in Jakliča ni želelo poslovati z novim kupcem, ki z njimi še ni posloval in je bil insolventen
rko
18. 03. 2013 20.38
+1
NAJVEČJA BANDA... AJDE EVROPEJCI, REŠUJTE SITUACIJO, DEMOKRATI
olyca
18. 03. 2013 19.55
+14
Strinjam se s tistimi, ki pravijo in so podporniki direktne prodaje zdravil, saj razliko preko posrednikov ne dobi država, ampak posamezniki v svoj žep. To je hobotnica, ki jo bo potrebno ubiti, miljonerje od njenih lovk pa za zapaho !
Terezinka
19. 03. 2013 09.28
+3
Takih podjetij je v Sloveniji cca 70. Kako je z drugimi. So Jeseničani poskušali še kje? Preko koga pa so dobavljali do sedaj in kdo jim je pomagal narediti izgubo
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.18
+12
enega čisto navadnega, otroškega, benila ni več. Naročila, da mi ga prineso iz Srbije. Pa še kup drugih brezreceptnih zdravil. SLO samo sebe sesuva. Čeprav ne vem, komu bi to koristilo. Jankoviča bi morali na Financah zapreti v njegov veliki sef in nikoli več odpreti.
mikson1402
18. 03. 2013 19.47
+6
Terezinka
19. 03. 2013 09.31
+1
V tem primeru ni Janković lekarna ampak župan. Jakliča, ki je večkrat imenovan tudi ni več v LL. Sedaj pa naj nekdo pove koliko boljši so ostali dobavitelji zdravil, ki jih je baje 70 in niso v lasti občin ampak privat. A LL in občina Ljubljana ni prav, da prodajajo in dobro poslujejo, kaj pa ostali, ki so privat?
Bruhalnica24
18. 03. 2013 16.31
+14
Kaj je tu novega, če je blizu Jankofič, kazniva dela niso daleč. Čudi me da sploh pride ven kaj takega....... Preiskovali bodo do zastaranja, kot vedno......
krtaksn
18. 03. 2013 17.46
+10
kdaj bo članek o družini Jankovič in hotel na Krku, Omišalj?
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.18
+2
Jeanus1
18. 03. 2013 16.01
+27
LL Grosist, za nas ste navadna farmacevtska mafija z vašim bivšim vrhovnim mafiozom na čelu. In seveda stricem v ozadju...
CDROM
18. 03. 2013 16.26
+14
Kar imensko jih izpostavi to sta Jaklič in Zorankovič
viking76
18. 03. 2013 16.27
+11
se bojijo, da se bo pica zaprla pa ni več lagodnega življenja legalnih kriminalcev
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.19
+4
comment123
19. 03. 2013 06.44
+2
Saloreich
18. 03. 2013 13.28
+16
Bo že Zoki zrihtal.. Samo, da se vrne s Cipra!
povrsniste24kur
18. 03. 2013 16.32
+10
jurček tudi nič ne bo mel od dopusta tokrat... ja včasih je težko..
Jožajoža
18. 03. 2013 12.37
-9
to je delo janševe manjšinjske vlade, škodit sloveniji in slovencem je njen moto.
viking76
18. 03. 2013 16.28
+3
tole je pa godla od levih kriminalcev! niso vsega desni krivi, čeprav desnih ne maram
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.20
+2
vse je godlja levih kriminalcev. Enkrat iz ozadja, drugič kar direct.Nerodno jim ni, domovinskega čuta nimajo, sram jih ni.....
goveja juha
18. 03. 2013 12.26
+32
PA HVALA BOGU DA SE NEKAJ PREMAKNE.....FILANJE JANKOVIČEVIH ŽEPOV SE MORA NEHAT
viking76
18. 03. 2013 16.29
+4
lahk grejo na dob avtomobilske tablice prešat
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.20
+6
Eastman
18. 03. 2013 12.13
-13
Zanimivo kako ljudje pozdravljajo to določitev samo zato, ker je vmešan Janković. Očitno raje vidite da se provizija steka v privatne žepe kot nazaj v proračun mesta Ljubljana.
viking76
18. 03. 2013 16.29
+7
Levibedaki
18. 03. 2013 11.45
+15
Vse ki hodite v Lekarne Janković pozivam, da se preusmerite na druge lekarne v LJ in okolici!!! Dosti neodvisnih lekarn je.
Eastman
18. 03. 2013 12.10
-5
Zakaj bi se pa preusmeril v drugo Lekarno, če sem ljubljančan? Raje vidim, da služi Lekarna Ljubljana in gre denar nazaj v proračun občine kot pa da služijo veletrgovci Salus in Kemofarmacija, ki že tako kujeta miljosnke dobičke.
Castrum
18. 03. 2013 12.16
+20
Očitno ti ni jasno za kaj se gre, je tako? LL Grosist ni javni zavod! Je veledrogerist tako kot našteta Salus in Kemofarmacija. Torej?
Bedanc123
18. 03. 2013 12.17
-22
Eastman
18. 03. 2013 12.20
+10
@castrumFF LL Grosist je v 100% lasti Lekarne Ljubljana
Castrum
18. 03. 2013 12.55
+13
Res je, vendar ni javni zavod! Bistvena razlika!
Eastman
18. 03. 2013 13.14
-1
Kam gre dobiček od LL Grosista in kam gre dobišek od Salusa in Kemofarmacije? Torej!!!
Castrum
18. 03. 2013 13.33
+10
Ja, dobro vprašanje, kaj je z dobičkom LL Grosista, saj je to gospodarska družba ki ne podleže zakonodaji kot javni zavod. Torej, se lahko finačna sredstva prelivajo v skladu z zakonom o družbah in ne z zakonom o javnih zavodih. Če hočeš - netransparentno! Ustanovitev LL Grosista in investicija v opremo je znašala cca 2 milijona EUR, ji jih je namenil ustanovitelj torej MO Ljubljana. Koliko znaša letna najemnina za prostore, ki jih morajo plačati Merkurju? Pa ostali fiksni stroški podjetja? Vse to plačajo(te) posredno davkoplačevalci. In še to ali so zdravila v lekarnah MO Ljubljana zaradi tega cenejša?
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.21
+5
Ljubljanskih lekarn pa apriori ne obiskujem. Niti enkrat.
Terezinka
19. 03. 2013 09.36
A druge lekarne in drugi grosisti so pa OK? Zakaj ne obravnavajo vseh in pogledajo kolikšne cene ponujajo drugi?
bus303
18. 03. 2013 11.23
+21
Končno! Mafija pokvarjena!
Leonardo09
18. 03. 2013 11.24
+16
viking76
18. 03. 2013 16.31
+6
Alen Norman
18. 03. 2013 11.23
+24
Ne samo prepoved...ovedbe in v zapor lopove, Jaklič, Janković in ostala banda pohlepna....
Neutrino
18. 03. 2013 11.41
-11
janša, Bavčar Šrot, Petek si verjetno mislil
viking76
18. 03. 2013 16.31
+0
vsi so isti neutrino samo s tok slep, da enim verjameš drugim pač ne
Buci_buci_buc
18. 03. 2013 19.21
+0
MIH?E
18. 03. 2013 22.36
+1
kiboko
18. 03. 2013 11.20
+18
Ideja, da javni zavod ustanavlja komercialne grosiste in kuje visoke dobičke na bolnikih, ob tem pa država ščiti njegov monopol, je skrajnje perverzna. Zato so pri nas zdravila dražja kot v Švici. Dobro je, da se temu naredi konec.
Eastman
18. 03. 2013 12.11
+8
NAPAKA... zdravila so pri nas draga zato, ker jih bolnišnice in lekarne ne nabavljajo direktno pri proizvajalcu ampak preko posrednikov veletrgovcev, ki so v PRIVATNI LASTI - Salus in kemofarmacija!
Castrum
18. 03. 2013 13.02
+4
Pojma nimate! Cel svet ali če hočete cela EU ima veleprodajalce zdravil. Saj drugače sploh ne more funkcionirat zdravstvo. Ali ste pomislili kako bi funkcionirale bolnice. če bi morale imeti na zalogi zdravila. Tukaj seveda mislim na draga zdravila, recimo onkološka, ki stanejo po 10.000 EUR. Saj bi bankrotirala že januarja! Tako pa jih po potrebi DNEVNO naročajo v veledrogerije, ki jih morajo imeti po zakonu na zalogi. Strošek zaloge je pa na breme veledrogerista, ne pa davkoplačevalca.
viking76
18. 03. 2013 16.32
-2
castum ne moreš prepričati prepričanih so preveč slepi
MucekMacek
18. 03. 2013 11.20
+9
očitno morajo lekarne nujno kupovati preko posrednikov, ker so sicer zdravila prepoceni.
Castrum
18. 03. 2013 12.02
+1
Daj povej kako bi bilo lahko drugače? Si predstavljaš da bi vsaka lekarna naročila po deset škatlic aspirinov pri Bayerju v Nemčiji? Saj bi strošek dostave znašal 100 kratnik vrednosti naročenega blaga! Grosist pa iz svoje zaloge pripelje različne artikle v manjših količinah, kar je tudi ( in predvsem!) za lekarno bistveno, bistveno ceneje.
Leonardo09
18. 03. 2013 12.14
+1
kako je lahko aspirin v turčiji trikrat cenejši?
Castrum
18. 03. 2013 12.21
+2
Cene zdravil v Sloveniji določa Ministrstvo za zdravje in ne posredniki ali lekarne. Iz prodaje zdravil se financira zdravstvo v naši Deželi. Kako zaradi tega funkcionirajo osnovne zdravstvene usluge v Sloveniji in Turčiji pa raje ne bi primerjal.
Sabina Grasic
18. 03. 2013 19.21
+2
aspirin je zdravilo iz OTC segmenta... (zdravilo brez recepta) in vsaka lekarna sama določ kok stane... lekadol dobijo po 0.5€, prodajo ga pa po 5€... nekje morajo tudi lekarne služit. od zdravila na recept imajo lekarne okoli 1€, pa ni važno ali zdravilo stane 5eur ali 800eur....