Slovenija

Sviz: za stavko dobrih 92 odstotkov zaposlenih

Ljubljana, 15. 01. 2013 16.05 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Za splošno stavko se je izreklo 37.394 oziroma 92,34 odstotka zaposlenih v vzgoji, izobraževanju, znanosti in kulturi. Kot pravi Štrukelj, napovedan umik sprememb standardov in normativov ne vpliva na odločitev o stavki.

23. januarja se obeta splošna stavka.
23. januarja se obeta splošna stavka. FOTO: Reuters

Čeprav je minister za izobraževanje Žiga Turk napovedal umik sprememb standardov in normativov v osnovnem in srednjem šolstvu, v Svizu po besedah glavnega tajnika Branimirja Štruklja ne bodo odstopili od stavke. Le če bi vlada do ponedeljka odstopila, bi Sviz koordinaciji stavkovnih odborov sindikatov javnega sektorja predlagal prestavitev stavke.

Prepričan je, da je Turk tako na nek način "zamrznil" spreminjanje standardov in normativov za čas politične krize v Sloveniji, za kar tudi v Svizu, kot pravi, ne vedo, kaj to "v resnici pomeni".

Z umikom standardov in normativov za osnovne in srednje šole je minister, kot je Štrukelj razumel, rekel naslednje: "Do znižanja mase plač ne bomo prišli tako, da bomo dodatno obremenili učitelje in učiteljice v osnovnih in srednjih šolah, kar bi imelo za posledico odpuščanje in s tem privarčevanje dodatnih sredstev, ampak bomo prišli tako, da jim bomo znižali plače".

Za stavko 92,34 odstotka zaposlenih

Umik standardov in normativov pa ne vpliva na napoved in izvedbo stavke 23. januarja. Zaposleni v vzgoji, izobraževanju, znanosti in kulturi so se namreč opredelili do splošne stavke v javnem sektorju. Za stavko se je izreklo 37.394 oziroma 92,34 odstotka zaposlenih, proti pa 3.100 oziroma 7,66 odstotka.

Priprave na splošno stavko potekajo po različnih sindikatih javnega sektorja. Koordinacija stavkovnih odborov sindikatov javnega sektorja pa se bo po besedah vodje koordinacije Janeza Posedija z njimi seznanila predvidoma v četrtek.

V koordinaciji še vedno čakajo na vabilo vladne strani na pogajanja. Zahtevo za pogajanja so vladi posredovali skupaj z napovedjo stavke, a do zdaj še ni bilo odziva, je pojasnil Posedi. Na ministrstvu za pravosodje in javno upravo pa pravijo, da pogajanja bodo, ni pa še znano, kdaj se bodo začela.

Vlada je sprejela odgovore na stavkovne zahteve koordinacije in pri tem vztraja, da se o višini znižanja mase za plače javnih uslužbencev ni mogoče pogajati, pogajajo se lahko le o tem, kako znižati samo maso plač.

Za stavko tudi v sindikatu Vir

Za sodelovanje v stavki, napovedani za 23. januar, so se že opredelili tudi v drugem šolskem sindikatu, sindikatu Vir. Za stavko so se izrekli zaposleni v 45 od 50 zavodov, ki jih je omenjeni sindikat pozval k glasovanju, štirje zavodi še niso posredovali poročila o glasovanju, v enem so bili proti, so v ponedeljek sporočili iz sindikata.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (223)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

M_teorija
16. 01. 2013 09.35
+4
Menda naj bi za JS primanjkovalo denarja, ker v realnem sektorju premalo delajo!?
stric iz ozadja
16. 01. 2013 09.19
+4
Šrukelj ,, Danes v večeru,,,"" če vlada pade stavke nebo"".Zaj mi pa prosim povejte..?? A bo takrat naprej vse ok. >>Ne bodo več v šoli lačni,,,nebo več odpuščanja,,,Problemov več nebo,,itd.!! Zda pa mi nišče več nemore reči,,da to ni namen štruklja in njegovih pajdašev,,,zrušit vlado.!! <<Ljudje zdaj mi je pa vse jasno..<<<lopovi hujskaški.!!>>
muci00
16. 01. 2013 10.10
-2
Delam v vrtcu (sem na porodniški, zato lahko ob tej uri pišem) in se tokrat strinjam z napisanim. Niti slučajno nisem za JJ in njegove ampak padec vlade ne bi bil fajn. Naj ga zamenjajo in naprej, se pa bojim da bo prav vsak na koncu končal kot on - vsi levi in desni imajo maslo na glavi. Pa tudi Štruklja lahko zaradi mene zamenjajo, me ne moti. Samo ne nas ves čas pljuvat po poštenem delu. Tudi plačo naj mi v tretje znižajo, ok, samo da imam delo, ki pa ni tako enostavno kot si predstavljate in vsekakor ni plačano glede na izobrazbo. Ampak naj bo, sam da bo enkrat konec tega dreka.
...Lejga...
16. 01. 2013 08.58
+4
Vse privatizirat da nebodo mogli več živet na račun države.Potem se bo pa videlo kdo je vredu kdo pa ne.
...Lejga...
16. 01. 2013 08.59
+3
Tle se pol vidi koliko je njihovo znanje vredno.
santamaura
16. 01. 2013 08.38
+4
Spoštovani zaposleni v vzgoji in izobraževanju: Kar seješ, to žanješ. Če pa si sejat tako, da so kašče prazne, jih pa tudi stavka ne bo napolnila.
Dejan Krk
16. 01. 2013 07.38
+8
Največji problem v javnem sektorju so svinjska plačna napredovanja. Učitelj-ca štarta z 900-1000 evrov plače,v 15-20ih letih se povzpe na 1500-2000 ali več,opravlja pa enako delo ku prej. Da ne govorimo o raznoraznih VŠ profesorskih fikusarjev.Navadni kriminal. V gospodarstvu plačna napredovanja skoraj da ne obstajajo,lahko fašeš plačno nazadovanje ali brco v rit,saj starega delavca noben ne potrebuje. Tu je glavna razlika med javnim in zasebnmim sektorjem. Ob tem da so javnosektoraši zaščiteni in zavarovani bolj kot kočevski medvedi se jim tudi plača skozi leta neupravičeno povečuje.
Kritik30
16. 01. 2013 08.07
+7
Ne ni čisto tako no. Številke so prenapihnjene.
O?e naš
16. 01. 2013 08.19
+4
siupamoizvedetiresnico
16. 01. 2013 06.41
+11
Ne vem zakaj se je treba spravljati na sektorje, ki dejansko nekaj prinašajo družbi nasploh. učitelji, vzgojitelji, zdravniki... Problem je v enormni birokraciji, ki jo premore ta naša država. Komu je potrebno čez 200 občin? Kako je lahko zaselek z 500 prebivalci (mogoče malo več) občina brez svoje lastne infarstrukture? Zakaj potrebujemo 90 poslancev? Komu na čast nepregledno število raznih komisij? Ministerstev je enostavno preveč! V realnem sektorju smo vsi vezani na učinek, tudi v javnem sektorju bi tam kjer je to mogoče moralo biti tako urejeno.
Dejan Krk
16. 01. 2013 07.43
+0
Zdravnikov je res premalo,ampak učiteljskih parazitov je pa občutno preveč,glede na to da se število učencev vztrajno rapidno zmanjšuje.Vsaj polovico jih je treba nogirat.
vetlan
16. 01. 2013 08.18
+2
učiteljev ni preveč, ampak slabih učiteljev je preveč, tako to zdravnikov
Dr_imbecil
16. 01. 2013 01.55
+5
Zakaj ta Štrudelj ne ustanovi svoje liste in gre na volitve s svojim odličnim programom. Ne pa da na vsakem koraku samo zavira kakršnekoli spremembe. Najbolj se pa smejem, ko v času že 5 let trajajoče krize pride iz sindikata na Odmeve in reče, da hočejo višje plače.
...Lejga...
15. 01. 2013 22.30
+4
Največ pa so tle krivi politiki,kateri jim že 20 let popuščajo ob vsaki stavki so jim v tazadnjo vse stlačl in ugodili njihovim zahtevam.Ko je delavec stavkal ,ja bodo odpuščanja se bodo zapirale firme itd itd itd.Pa naj bo tudi sedaj tako stavkat potem pa JU na zavod itak je polovica javnih ustanov preveč.
muci00
15. 01. 2013 22.40
+0
Sej nima pomena zgubljat besed ob takih komentarjih.Grem raje spat. Noč vsem
zek
15. 01. 2013 22.19
+11
g Štrukelj prvič mi greste na BRUHANJE ko ste izjavil,da stavke ne bo,če vlada odstopi - KAJ SE SPREMENI? --- Drugič pa kot sindikalist je lepo,da se borite za članstvo (čeprav ne za vse KUHARICE-HIŠNIKI-DMINISTRATORKE-ČISTILKE NIMAJO NIČ OD VAS VSI NAŠTETI IMAJO 580 DO 650 EUR)--- IN BISTVENO UPRAŠANJE g Štruklju kako vse to kar zahteva PLAČATI -- V gospodarstvu je na leto 2008 MANJ ZAPOSLENIH ZA 150,000 TISOČ torej toliko ljudi MANJ UPLAČUJE V PRORAČUN IZ KATEREGA UČITELJI DOBIVAJO PLAČE -- Ob vsem naštetim je tudi otrok zaradi padc nartalitete VSE MANJ --- TOREJ g Štrukelj samo natančno povejte kje uzeti in vas podpremn --- BREZ DEMAGOGIJE --- NRANČNO PODPRTO Z ŠTEVILKMI
perisher
15. 01. 2013 22.32
-2
koje flancate, model ne pis ce nimas pojma.. 1. tudi kuharca in hisniki so v sviz sindikatu, ki se bori tudi za njih sploh v tem primeru npr. v predlogu zakona je povecanje kvadrature za cistilko 2. razlika med npr pomocnikom vzgojitelja in cistilko je par deset evrov v placi, kljub visji izobrazbi pomocnika 3. od kje teb, da nataliteta pada?
...Lejga...
15. 01. 2013 22.34
+2
perisher hahhahahahahaaaa hahahahahahahahaha spet pametuješ hhahaahahhaaaaaa GOTOVI STE.
perisher
15. 01. 2013 22.35
-6
4. tud ucitelji placujemo davke in kupujemo izdelke privat sektorja 5. kje vzet, nikjer, samo nehat filat nlb, pa bo za vse zadost
...Lejga...
15. 01. 2013 22.36
+1
PERISHER NE TEŽI NE TEŽI POVEJ MI RAJŠI RAZLIKO MED POMOČNICO VZGOJITELJA IN VZGOJITELJEM ZA ISTO DELO TO RAJŠI KOMENTIRAJ NE O ČISTILKAH KATERE ju ITAK ZAŽIRA.
...Lejga...
15. 01. 2013 22.37
+2
perisher saj od JS itak nimaš kaj kupit razen lenobe.
...Lejga...
15. 01. 2013 22.38
+0
perisher MIJAVVVVVVV MIJAVVVVVV MMMMMIIIIIJJJJJAAAAAAVVVVV tko naredi mačka ko ji stopiš na rep.
ansev88
15. 01. 2013 22.45
+0
....Bro... smo že vsi dojel, da nisi čist čist.
Kritik30
16. 01. 2013 08.09
+1
@Bor: Kakšno razmišljanje pa je to? Kaj pa lahko kupiš od mene, ko delam v informacijski tehnologiji? Ti prodam nekaj bitov podatkov če te bo to kaj potolažilo. Drugič pa upam da ti bodo vsako storitev osebno računal, od zdravnikov, do učiteljev in policajev. Pa da vidimo kako daleč v mesecu boš prišel s svojo plačo.
...Lejga...
16. 01. 2013 08.56
-3
To še pride na vrsto,kajti jaz sem velik podpornik ,da se šole,zdravstvo itd privatizira.Pa veš zakaj.Takrat neboste mogli toliko štrajkat pa ŠTRUDLA bo tudi odpisan.
surogatena1
15. 01. 2013 22.03
+18
Kje bo dobil kaj javni sektor če ni gospodarstva? Ukinit večino manših občin in s tem šol ki so komaj napol zasedene! Tam gre denar v maloro ! Z zmanjšanjem občin posledično dobimo manj županov tajnic sednin, manj šol manj ravnateljev, učiteljev kuharc snežilk hišnikov, manj plačevanja za elektriko in ogrevanje... Ali se kdo vpraša kolk denarja je to!
ansev88
15. 01. 2013 21.32
+6
Glede na to, da je tukaj zelo veliko veleumnih staršev, ki vse vejo in se na vse spoznajo in se jim zdi delo učiteljev nepotrebno in premalo plačano, predlagam ukinitev vrtcev in šol in pazite vso vašo razvajeno šmrkad sami. Naučte jih kar se vam zdi pametno, delejte z njimi kar hočete in bo problem denarja za zasebni sektor rešen. Plače se bodo tako drastično povišale, da bo lahko delal samo en starš, drugi bo pa doma otroke rihtal.
ansev88
15. 01. 2013 21.52
+2
muci00
15. 01. 2013 21.53
+1
Se strinjam, popolnoma. Vedno bolj se mi zdi, da smo krivi za krizo v državi samo vzgojitelji in učitelji
Beton mikser
15. 01. 2013 22.18
+3
Daleč od tega da ste učitelji krivi za krizo v državi,ampak morali se boste z njo soočiti.Delam v javnem sekturju,nažalost tudi 50-55 ur na teden za 1000 EUR/mes,BRUTO,in nisem direktno vezan na proračun z VI.izobrazbe,z odgovornostjo! Poznam,nekaj učiteljev in kar se tiče počitnic je nažalost tako. Brez zamere!
ansev88
15. 01. 2013 22.24
+1
vincitore mislim, da tukaj ni problem, da so učitelji slabi. Seveda, se najdejo tudi taki, ampak problem je, da se kot krivce za krizo prikazuje samo učitelje, češ kot da oni zažirajo denar privat sektroju. In zdej se privat sektor spravlja na šolnike, namesto, da bi se na direktorje, ki kradejo, na državo, ki ne poskrbi za njih. Raje pluvajo po javni upravi kot pa da bi stopili skupaj z njo in vsem pokazali kaj si mislijo. Seveda tega ne bomo dočakali.
muci00
15. 01. 2013 22.36
+4
vincitore, delam v vrtcu in sem prosta samo vikende in državne praznike. Da ti pa ne povem koliko otrok gospodarstvenikov, podjetnikov je v vrtcu vse dni v letu brez počinic, medtem ko so starši doma na dopustu, ne vem če bi mi verjel
muci00
15. 01. 2013 22.38
+4
Pa še to, svoje delo obožujem in verjemi, da prav tem otrokom damo vgojitelji v vrtcu več ljubezni kot starši doma. Ti namreč znajo ljubezen otroku samo kupiti.
modri007
15. 01. 2013 23.49
+1
muci00 Nihčle ne dolži za krizo samo šolstva, je samo en del javnega sektorja, kjer bo tudi potrebna racionalizacija (poleg občin, milijon agencij,...), če hočemo, da bo gospodarstvo lahko zaživelo in bo vsem bolje. Mogoče se kot zaposlena v vzgoji in izobraževanju vprašaj sama takole: - ali je prav, da tudi mi (šolstvo) v krizi nosimo del bremena - ali nisi tudi sama opazila znotraj vzgoje in izobraževanja nepravilnosti (napr.prevelike administracije, preveč zaposlenih napr.v kateri šoli, vrtcu,... glede na število otrok, preveliko literature-napr,vsaj 3 učbeniki za en predmet v oš, ali so res potrebne vzgojiteljice v 1.razredu oš in ali jih kje drugje v svetu imajo,...) Pa še vprašanje: če bi napr. 10% šolstva v sloveniji privatizirali, to pomeni 10% več sredstev za vse zaposlene v javnem šolstvu???? Zakaj ne?
Beton mikser
16. 01. 2013 00.06
+3
ansev88 Direktorji bodo še vedno kradli,naj bo to zasebni ali javni sektor ker pravna država ne deluje.Še večji problem pa vidim v etičnih in moralnih standardih,teh ljudi.Mislim da je korupcija globja kot le na direktorjih.
muci00
16. 01. 2013 07.33
+0
modri 007 če boš še kakšen moj komentar prebral boš videl da se popolnoma strinjam naj nam znižajo plačo še tretjič, bom pač imela plačo za katero se nisem šolala, naj bo, pa tudi glede
muci00
16. 01. 2013 07.34
ah ne boim niti pisala sej niti vsega ne spustijo not
ansev88
15. 01. 2013 21.22
+6
Namesto, da se realni sektor usaja, naj gre štrajkat skupaj z javnim. Ampak ne, mi se bomo rajši med sabo kregali kot pa da bi skupaj stopili.
modri007
15. 01. 2013 23.51
-1
Zoper koga? Politiki so del širšega javnega sektorja. Zoper podjetnike, podjetja, ki nam dajejo kruh? Zoper Europo, svet, vesolje?
aviktora
15. 01. 2013 21.08
+9
Na število delavcev v gospodarstvu je javni sektor najmanj za polovico preobsežen
muci00
15. 01. 2013 21.56
+4
Ja, ja in za to ni kriva ne Tovšakova, ne Črnigoj , ne Zidar... ampak javni sektor. Ne razumem
ansev88
15. 01. 2013 22.01
-4
Ti bo že kdo razložil muci, nič bat. Ti se sam ne usajej, ker si kriva tako ali drugače. Imaš bajno plačo, nič ti ni treba delat, počitnice maš skooos, otroci niso naporni, starši tudi ne. Haloo kaj bi rada?
muci00
15. 01. 2013 22.26
+1
aha sem upala da mi boš kar ti ampak ok vidim da ne znaš. Ko pa že o plači in naštetem. Sem diplomirana vzgojiteljica s končanim faksom, diplomo in strokovnim izpitom, plačana za nekaj več kot 900 evrov, zato da vzgajam tudi otroke gospodarstvenikov ki se radi pohvalijo, da jim ni problem vrtca plačat samo da imajo mir doma, seveda jabolka ne padejo daleč od drevesa. Pa naj mi plačo se tretjič znižajo, pomembno mi je da imam službo. Boli me pa to, da nam očitate počitnice, vrtec je odprt vse dni razen vikendov in praznikov tako da sem tam. Res delam 6.5 ur na dan in UPAM da nam to ukinejo in bomo v službi 8 ur. Potem se mi ne bo treba popldne vračat s službo (roditejski sestanki, pogovorne ure, družinska srečanja,...)
ansev88
15. 01. 2013 22.47
+0
Ne ne, jst že vem kako ti je. Ti bo kdo od "tapametnih" razložu.
muci00
15. 01. 2013 22.50
+2
Sej sem naknadno štekala, ko sem tvoje komentarje brala. Noč
...Lejga...
15. 01. 2013 20.41
+5
Glede na kapaciteto otrok mislim rojstev je preveč javnih ustanov(šol,vrtcev,zdravstvenih domov) pa še bi se dalo naštevat. Plus tega je trba ukiniti drugi otrok brez plačno ker to je larifari.Tukaj se bo potem pokazalo koloko JU je preveč.O občinah da negovorimo.
modri007
16. 01. 2013 00.15
+1
Se 100% strinjam. Zanimivo bi bilo primerjati s sosednjo Avstrijo napr.: število otrok v razredu, število ur, ki jih morajo opraviti slovenski in avstrijski učitelji v razredu, kakvost vrtcev in šol (opremljenost), zakaj imamo pri nas 9 razredov (+ vzgojiteljico), sosedi pa le 8 (isto Nemčija in pretežno cel svet). Občine pa tako vrniti na prvotno stanje 65. Tudi vsaj 5% privatnih šol v Sloveniji potrebujemo.
betko007
15. 01. 2013 20.33
+7
Štrajka tisti, ki se mu ne delat! Osebno bi odpustil polovico javnega sektorja, potem bi šele videli kaj pomeni delat! Ne, da si na občini čohajo* 6 ur na dan in ne (!), niti 8!!!
betko007
15. 01. 2013 20.45
+7
Minuze dobivam iz javnega sektorja, povsem normalno. *
Br.1
15. 01. 2013 20.28
+12
Javni sektor štrajka, zasebni nej pa dela da bo lahko nafutral javnega PA KA SI NOR ?????????
Priap
15. 01. 2013 20.21
+7
Namesto, da bi podpirali stavko tudi privatnega sektorja raje pljuvate po njih. A ste res toliko naivni in verjamete, da so ucitelji krivi, da ste v zasebnem sektorju na cesti??? Ali je to bolj tisto tipicno slovensko, ce jaz nimam dela, zakaj bi ga pa imel ucitelj,zdravnik, policist? Spravite se na prave krivce za vase tezave. To so politiki in vasi delodajalci, ki so vas na suho v tazadnjo...pa da ne bo pomote delam v godpodarstvu...
Br.1
15. 01. 2013 20.34
+1
Ja samo učiteljica dobi 13000 neto, ima 6 urni delavnik, zraven pa še dva meseca poletnih počitnic pol še zimske vse vikede in praznike prosto Pa nej še omenim da ima taista učiteljica
Br.1
15. 01. 2013 20.36
-3
Pa nej še omenim da ima taista učiteljica inteligenčni kvocient tam okoli 80.
ansev88
15. 01. 2013 21.23
+0
Br.1 če se ne spoznaš na delo učiteljev in če ga nisi nikoli opravljal ne piši bedarij.
Silent_Pain
15. 01. 2013 21.29
+2
Br. 1: Ti resnično nimaš pojma. Od kje tebi te informacije? 1300 (predvidevam, da si eno ničlo po pomoti pritisnil) neto plača za učiteljico?
muci00
15. 01. 2013 21.59
+5
Br. 1 se sprašujem zakaj se nisi izšolal-a za učitelja-co, ko pa nam je tako lepo
lightning
15. 01. 2013 19.56
+3
najprej poštimat učiteljske / profesorske normative: - obvezna 8 urna dnevna prisotnost - 6 šolskih ur dnevno obvezno za polno plačo - max 28 dni dopusta - ... potem pa naprej
perisher
15. 01. 2013 20.04
+15
kot učitelj sem takoj za, ne pa da sem kot npr. dons bil v šoli od 7.00 do 19.30 brez evra plačila več. lani sem bil 135 delavnih dni na delovnem mestu več kot 8 ur!
perisher
15. 01. 2013 20.08
+13
in to je bilo: 1. govorilne ure 2. roditeljski sestanki 3.pedagoške konference 4. redovalne konference 5. pogovorne ure 6. študijske skupine 7. druga izobraževanja 8. organizacija tekmovanj 9. še kej se bi našlo pa ne vem zdele iz glave. vse to se dogaja po 15. uri, tud ob polnoči sem domov prišel iz nekega tekmovanja Sam to itak noben ne vid, ko sem enkrat na vsake kvatre ob enih frej pa vsi!
perisher
15. 01. 2013 20.16
+11
aha, sem se spomnil 10. šola v naravi (ko si 5 dni 24 ur na dan odgovoren za otroke in od jutr do večera ter včasih tudi preko noči zaposlen, dobim za cel teden 16 evrov)! 11. organizacija raznih prireditev
bondxyz
15. 01. 2013 20.21
+5
Ja, ampak tega taki, ki opravljajo poklice kot npr. frizer, avtomehanik ipd. ne razumejo...
...Lejga...
15. 01. 2013 20.42
-5
...Lejga...
15. 01. 2013 20.46
-6
perisher in katere izmed točk ki si jih navedel se ti udeležiš.Verjetno 10.Šola v naravi ker jo plačamo starši.
perisher
15. 01. 2013 20.47
+3
In kaj palamudim? Kdaj so roditeljski? Kdaj so govorilne , ure in vse kar sem naštel, dopoldne?
...Lejga...
15. 01. 2013 20.47
-1
perisher
15. 01. 2013 20.49
+2
Vse je obvezno model, plačih je pa samo ttistih 22 pedagoških ur
perisher
15. 01. 2013 20.50
+2
...Lejga...
15. 01. 2013 20.51
-2
perisher hahahahahahahahaha ti povem moja teta je učiteljica v OŠ , 1500 EUROV MESEČNO PA JAMRA KAKO MALO ZASLUŽI HAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHAHAHAAHAHAHAHH
perisher
15. 01. 2013 20.53
+4
Pa pejt še ti, Slovenija potrebuje takšen veleum! :)
...Lejga...
15. 01. 2013 20.57
+0
perisher a otroke si že razdelil glede na premoženje in priimek.
perisher
15. 01. 2013 20.57
+3
perisher
15. 01. 2013 20.58
+1
oz. ima namen izvest, sam zgleda da mu ne bo ratal...
...Lejga...
15. 01. 2013 20.59
+1
perisher
15. 01. 2013 21.00
+1
ansev88
15. 01. 2013 21.26
+3
perisher ne vidiš, da se takim ne da nič dopovedat. Bodo pol jokal, k jih bodo otroci tepl. :)
Beton mikser
15. 01. 2013 19.51
-5
Branko kaj bi rad;plače imate lepe kolk delate,letne,božične,krompirjeve , počitnice. Sam ne mi reč,da imate tolk priprav;MAT,SLO,FIZIKA........,
perisher
15. 01. 2013 20.12
+5
mi imamo med počitnicami izobraževanja, edini od vseh , ki jih poznam ne morem dobit dopusta med zimskimi počitnicami
Silent_Pain
15. 01. 2013 21.37
+3
In to, da smo med poletnimi počitnicami doma, mormo doprinos narest. Nič ne pade kar iz lufta. Joj, eni res živite še 100 let pred leseno žlico. Ja, včasih je bil učitelj gospod. Ampak ti časi so že zdavnaj mimo.
aviktora
15. 01. 2013 19.49
-1
Pa še to koliko jih pa na črno inštruira mislim profesorjev
muci00
15. 01. 2013 22.01
+3
koliko frizerjev, pa vulkanizerjev, pa vodovodarjev,... na črno dela?????