Tujina

FOTO in VIDEO: Mursija bodo najverjetneje premestili v isti zapor, v katerem je Mubarak

Kairo, 27. 07. 2013 07.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ulice egiptovskih mest so zasedli podporniki in nasprotniki odstavljenega predsednika. Protesti niso potekali mirno. Podatki o mrtvih se razlikujejo od vira do vira – nekateri govorijo o več kot 100 mrtvih, zdravstveno ministrstvo pa 65.

Na protestih v Egiptu, na katerih so se zbrali tako podporniki kot nasprotniki odstavljenega egiptovskega predsednika Mohameda Mursija, so izbruhnili izgredi.

Umrlo je več ljudi, številke pa se še vedno razlikujejo. Ministrstvo za zdravje je najprej govorilo o le 20 mrtvih, nato pa številko dvignilo na 65. Drugi viri navajajo številke več kot 100. Po podatkih začasnih egiptovskih oblasti je bilo ranjenih 177 oseb, zdravniki pa govorijo o več kot 1000 ranjenih.

''Ne streljajo, da bi ranili, ampak da bi ubili,'' je dejal tiskovni predstavnik Muslimanske bratovščine Gehad El Hadad in dodal, da vojska cilja predvsem v glavo in prsni koš. Mursijevi podporniki so se posedli ob mošeji Raba al Adavija v Kairu. Med podporniki so bile tudi ženske in otroci.

Notranji minister Mohamed Ibrahim je sporočil, da bodo Mursija najverjetneje premestili v isti zapor, v katerem je tudi nekdanji egiptovski voditelj Hosni Mubarak.

Nasilje iz izbruhnilo, ko so Mursijevi podporniki skušali zapreti glavno cesto, policija je zato odgovorila. Policija trdi, da je uporabila le solzivec, ne strelnega orožja.

Protestniki so se spopadli tudi v drugem največjem egiptovskem mestu Aleksandriji, kjer pa je umrlo najmanj pet ljudi. Med ubitimi naj bi bil tudi komaj 14-letni deček.

Na ulice je Egipčane pozval obrambni minister in poveljnik vojske Abdel Fatah al Sisi, da bi tako začasnim oblastem podelili mandat za spopadanje s potencialnim nasiljem in terorizmom.

Mursija vojska že od 3. julija, ko so ga odstavili, zadržuje na neznani lokaciji. Podporniki Mursija so vojsko kritizirali, da je predsednika dejansko ugrabila, saj proti njemu ni vložila nobene obtožnice.

Egiptovska državna televizija je poročala, da bo Mursi v pridržanju še najmanj 15 dni, saj ga obtožujejo umorov vojakov in sodelovanja s palestinskim gibanjem Hamas.

Egiptovske varnostne sile morajo spoštovati pravico do mirnih demonstracij, je povedal ameriški sekretar John Kerry.

V nasilju po odstavitvi Mursija je umrlo več kot 200 ljudi.

S Puščavsko nevihto zoper skrajneže na Sinaju

Egiptovska vojska pa je danes začela ofenzivo, ki so jo poimenovali Puščavska nevihta. Ofenziva je uperjena proti skrajnežem na severu Sinaju in naj bi po pričakovanjih trajala 48 ur. V ofenzivi naj bi sodelovala tudi vojaške letalske sile in mornarica. Egiptovska vojska ocenjuje, da je na tem območju okoli 500 oboroženih skrajnežev.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (64)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

liberoo
28. 07. 2013 00.00
+4
Muslimani, do sedaj nisem imel ene slabe izkušnje z vami, kvečjemu ste mi pomagali kot škodovali, ne razumem pa zakaj tako vpletate religijo v realno življenje če vidite da delate kot celota škodo samemu sebi in ne dobrobit družbi ki življenje ne meša z vero, vem da je vaš način prepleten z vero, spoštujem da v vašem načinu brez tega ne gre, sam problem je kasnej, vse je narobe....
Pjeva? Tuge
27. 07. 2013 23.32
In Mubaraka bodo premestili nazaj v vladno palačo.
KlubPravilnoPretepenihŽena
27. 07. 2013 22.50
+1
oprostite, ampak trg Tahrir sprejme lahko 260tisoč ljudi za 10 miljonske demonstracije NE OBSTAJA TRG NA SVETU, v državljanski vojni bodo demokrati gladko izgubili, saj je večina za Morsija, kar so tudi volitve potrdile, vojska gre po enaki poti kot Sirija...streljanje demonstrantov
lluckyss
27. 07. 2013 22.39
+4
Torej v kraticah.... Bosta M. in M. v istem zaporu....(zanimivo za egiptovske zadeve). Mene osebno bolj zanima, če bosta J. in J. v istem zaporu....
sannja5
27. 07. 2013 20.26
+2
spet vre po teh državah, Egipt, Libija, Tunizija, Sirija .... Dandanes ne moreš zaupat svetovnim liderjem, da si ne želijo kakšne večje vojne, lahko so ti nemiri tudi umetno narejeni. Diktatorji od Huseina naprej vsi mrtvi, stanje slabše kot prej, države v razsulu, narod po ulicah.
Mali medo
27. 07. 2013 22.26
+3
arabske države potrebujejo diktaturo ne pa neko kvazi ameriško demokracijo
BogatunLOL
27. 07. 2013 19.33
Kairo 17:15 U napadima sigurnosnih snaga Egipta na protivnike vojnog udara, na trgu Rabia al-Adawiya najmanje 200 osoba je izgubilo život dok je oko 4.500 ranjeno od petka navečer, potvrdio je glasnogovornik bolnice u Kairu Yusuf Tal'at za agenciju Anadolija. Zvaničnici bolnica u Kairu ranije su saopćili da je među povrijeđenima 300 njih pogođeno mecima policijskih snaga u glavu i prsa, dok se nalazi i veliki broj teško ranjenih. Prema navodima ljekara, u narednim satima bi mogao porasti broj mrtvih među ranjenima u napadima sigurnosnih snaga. CIA in njeni podložniki so prekoračili Rubikon in še eno državo pahnili za već stoletij nazaj v objem državljanske vojne. Prav zanimivo bo čez nekaj let brati depeše, ki bodo raskrivale resnična ozadja Arabske pomladi in kasnejših "korekcij", ko je bilo potrebno popraviti "IZBOR LJUDSTVA". Ha, je treba vspostaviti NAŠE... Jbg, to je demokracija po ameriško... Odzivi Mednarodnega sodišča za zločine proti človeštvu pa bodo tudi zanimivi... Egiščanom pa se že pošteno kolca po Mubaraku, Libijcem po Gadafiju itd..
BogatunLOL
27. 07. 2013 19.52
+1
Pa še komentar za "versko nestrpne" in nepoučene. Islam je precej mlajše vrovanje od rimo - katoliške vere. Osnova je skupna obem veram. So pa odstranjena določena protislovja in dodane omejitve iz zdravstvenih razlogov. Vsekakor je Islam moderna in miroljubna vera. Stran poti me tu ne zanimajo, saj ima le teh za sedaj daleko največ prav Rimo-katolicizem, ki je v imenu Boga izvajal celo genocid!!!! Drugače me pa zanima kateri ljudje z veseljem sprejmejo ljudi, ki jim pobijajo someščane, njihove otroke itd... Vsekakor to nima nobene veze z veroizpovedjo!!!! Lep primer miroljubja in usmiljenja je gesta
BogatunLOL
27. 07. 2013 19.53
voskovodje Saladina:Saladin je dovolil urejen odhod iz mesta in preprečil kakršno koli ubijanje, ki je bilo za križarska osvajanja mest običajno. Odkupljeni prebivalci so odšli iz mesta v treh skupinah. Prvi dve so vodili templjarji in hospitalci , tretjo pa Balian in jeruzalemski patriarh. Balian je dobil dovoljenje, da se pridruži svoji ženi in družini v Tripoliju, Heraklij pa dovoljenje, da lahko s seboj odnese del cerkvenih zakladov in relikvij,
PUŠI MI, pa to ...
27. 07. 2013 15.36
-2
Kolk ... 100 ... ooo, majo še fore, pa to ...
Hmeljko
27. 07. 2013 14.37
+8
Sej drugače ni bila glih taka fora da je bil musliman, ampak na splošno je bil zelo slab predsednik. Začelo je zmanjkovati osnovnih življenjskih dobrin, ni znal poskrbet da bi stvari tekle nekako normalno. Pika na i je bila, ko je imel govor, za katerega pravijo da je bil najslabši govor v zgodovini predsednikov. Zatem se je pa začelo sranje. P.s. Drugače pa tudi mislim da je veliko bolje, da ni muslimanski predsednik, še posebej, če bi želeli uvediti njihovo pravo, ki je v takšni državi, kjer je zelo turistično usmerjena ter je velik odstotek prebivalstva drugih ver, popolnoma nesprejemljivo. V državi je potrebno gledat na celotno prebivalstvo, ne pa na potrebe ene etnične skupine.
Die einemaister
27. 07. 2013 14.25
+0
še en achivment od USA, vrjetno so ponosni
lotmerzanec
27. 07. 2013 14.02
+2
Nič ni čudnega saj so bili ISLAMISTI na oblasti! Islam pa je najbolj nazadnjaška vera na svetu saj med drugim ščiti tudi razne posiljevalce in tirane! Najbolj žalostno pa je,da Slovenska prestolnica takšni veri postavlja verski center! Kaj hoče Jankovič na ta način zasužniti veliko število Slovenk in dati dominacijo moškim ter pomakniti demokracijo in človekove pravice za nekaj 100 letij nazaj!! Adijo "parade ponosa" saj se v islamu istospolnost kaznuje z smrtjo!!!
voyofree
27. 07. 2013 14.33
+1
Kristjani pa Krščanstvo z Biblijo na čelu je pa super ane? Vsi sveti in super ljudje? Nobene vojne nismo povzročili v zadnjih letih kajne? Mimogrede vera, ki ima za glavni simbol umirajočega krvavečega preroka pribitega na križ ne more biti nek višek civilizitanosti. Da ne govorimo ot hem da še vedno častijo isto 2000 let staro propagandno bukvo.
lotmerzanec
27. 07. 2013 14.39
+3
voyofree Zdi se mi,da tebi paše,da imaš ob sebi žensko,ki nima nobenih pravic veš tega v krščanski veri ni in je vsakp posiljevanje prepovedano! Poglej si samo kaj dela islam zadni dogodki v Dubaju,ko je bila posiljena še obtožena in obsojena!! Islam je zanikerna vera in bo takšna ostala še 1000 let!!
SeriousOm3ga
27. 07. 2013 14.49
-1
Aja? Koliko je ženskih duhovnic v sloveniji al pa v Vatikanu? Pa tudi sicer je Islam po definiciji vera miru in harmonije, Vendar priznam da nisem nikoli prebitral Korana ali pa Biblije torej ne morem soditi o tem katera vera je bolj krvoločna. Drugače pa je moje osebno mnenje da je Islamska arhitektura lepša od naše. Vatikaske palače se ne morejo primerhati z Taj Mahalom recimo. A si ne zatiskajmo oči, tudi naša vera ima mnoge napake in zablode. Poglejmo čas zažiganja čarovnic in inkvizicije ali pa križarskih vojn. Mislim da imamo mi pravtako krvave roke kot muslimani. Res pa je da so za večino terorističnih napadov odgovorni muslimani. A se število žrtev leteh ne more primerjati z uničenjem in žrtvami vojn ki jih bije amerika (z našo pomočjo in podporo) v tujih deželah.
appollyon
27. 07. 2013 15.04
+4
voyofree?!? Imamo mi verske zakone v ustavi?!? Tebe ubijejo pri nas če govoriš proti veri?!? Mogoče ženske zaprejo če so posiljene, ali dajemo otroke nekim starcem ko dosežejo 12 let, in pri tem jih še ščitimo?!? Ali mogoče kamenjamo ženske ki se ne oblačijo v nune?!? Ne primerjaj krščanstva in islama ker nima smisla, krščanstvo je bilo slabo, sploh pa v srednjem veku, in to nad lastnimi ljudmi, ni pa nikoli bilo tako slabo kot Islam! Samo za primer, prv i križarski pohod se je zgodil v 12 stoletju, prvi jihad, 6 let po nastanku v 6 stoletju! Kršačani so imeli okoli 10 križarskih pohodov, vse na dežele ki so jih zasegli Muslimani, na BV-ju! Muslimani v svojem 1400 letnem obstoju pobili preko 1 miljardo Evropejcev, afričanov ter azijcev! Islam se je nasilno v 100 letih razširil na celi del S.Afrike, Vzhodne azije, in španijo! Krščani pa niso nič zavzeli, Sirija je prva krščanska država na svetu! Libanon je tudi bil krščanski, palestina tudi, egipt tudi! In ne boš verjel vse to brez križarskih pohodov, vse to sosami prevzeli po tem ko so na križ prbil žida!
SeriousOm3ga
27. 07. 2013 20.06
+1
Pa sej nimajo vse muslmanske države taga Shariatskega prava ki se ga vsi tako bojite. Bosna recmo je kolikor vem muslimanska država pa kolior vem ne kamenjajo posiljenih žensk tam. Tudi v indoneziji ali pa iranu kolikor vem ženskam ni preveč hudo. Ne da zagovarjam muslimansko vero, Koran je poln neumnosti in nesmislov ravno tako kot naša biblija. SIver pa je to samo drug pravni sistem kot naš, in tudi naš ni ravno pravičen. Eni reveži grajo za pet let v zapor ker ne marajo alkohola in raje uživajo druge droge in si jih sami pridelajo, eni pa oškodujejo stotine zaposlenih ko se okoristijo z imovino nekega podjetja in niso kaznovani. Eni kot recimo balkanska naveza so spuščeni zaradi pomanjkanja dokazov kljub themu da so v preiskavi sodelovale policije 5ih držav. Eni so pa obtoženi brez konkretnih dokazov... Pa ne pozabimo da te recimo v ameriki še vedno lahko obsofijo na smrt in te umorijo državni rablji z električnim stolom, zadhjne čase pa tako lai tako osumljence ustrelijo kar na ulici me poskusom aretacij.
vzhod
27. 07. 2013 13.51
-4
resnica bo to kaj bo reko beki gimnazijski mason iz bruslja
appollyon
27. 07. 2013 13.44
+7
Pod morsijevim režimom, jih je med protesti umrlo več kot med mubaraovim! Med njegovim poveljevanjem islamistov so zažgali okoli 10 koptskih cerkva, nobenega otožili, pod mubarakom nobene! Pravi krivec je islam!
ljx
27. 07. 2013 13.43
+0
Še malo pa se bo Biblija brala kot dnevni časopis.
appollyon
27. 07. 2013 15.05
+1
Ah nebo, bibilijo danes v roke primejo samo zagriženci, ki ne vidijo dlje od svojega nosa! Za qoran pa ne morem reči tako!
pussy 1
27. 07. 2013 12.57
-3
Boli me... naj se pobijejo med sabo...
expl0it
27. 07. 2013 12.38
+4
CIA je dosegla svoj cilj.
appollyon
27. 07. 2013 13.43
+1
To tste upil že ko so mubaraka skenslal! Pa zdej spet?!? Kva se igrajo na peskovniku, mal za ene mal za druge! Hehe je pa standad da muslimani za svoja sraja krivijo zahod, ameriko in izrael! Tudi za 1400 let trajajoče vojne!
JURKO_22
27. 07. 2013 12.07
+11
Tole bo naslednja državljanska vojna, če že ni... Izrael bo kmalu zelo živčen, če že ni...
ljx
27. 07. 2013 13.42
+0
Zaenkrat se sam smeje,saj se njegovi sovražniki pobijajo med seboj.
JURKO_22
27. 07. 2013 15.15
+1
Edina stvar, ki se jo Izrale mora bat je kaos v Egiptu, smeh ni ravno kar jim gre po glavi...
bora_bora
27. 07. 2013 11.47
+3
Že od nekdaj se vera zlorablja v politične namene, v zahodnem svetu se je krščanstvo celo uveljavilo zaradi politike. V arabske države se "uvaža" zahodna demokracija, ki v to kulturo očitno ne paše, vprašanje je če sploh kam. Zaradi tega so povsod, kjer je prišlo do arabske vstaje (ali demokratizacije Irak) sedaj nemiri in medverski spori, državljanske vojne in boj za oblast. Upajmo, da se ne bodo "prebudili" tudi v Saudski Arabiji. Mogoče je to cilj zahodnega kapitala, kajti na ta način muslimanske države gospodarsko slabijo in se izčrpavajo za navadno "rajo" pa tako ali tako ni nikjer nikomur mar. Bogate države pa bodo na ta račun kopičile masne dobičke.
appollyon
27. 07. 2013 13.35
Lahko p a da je to samo odgovor na njihov 1400 let trajajoči jihad!
morituri
27. 07. 2013 10.03
+17
A SO TO LEVI IN DESNI, KOT PRI NAS?
HAWX
27. 07. 2013 11.05
+13
V bistvu res ja! Eni so levičarji, ki bi radi normalno napredno državo, svobodno za vse na drugi strani pa desničarji islamski skrajneži, ki sovražijo zjutraj cel svet popoldan pa še sebe! Kr podobno.
expl0it
27. 07. 2013 12.41
+8
Ateisti VS RKC, tam pa ateisti VS muslimanska bratovscina.
appollyon
27. 07. 2013 13.36
+0
No Hawx ne zavajaj ljudstva, ker Muslmanska bratovčina, je socialistična-komunistična organizacija, tako kot so večina islamsko usmerjenih skupin! Tudi Hamas je Left wing organization, in hamas je bil ustvarjen s strani MB-ja!
HAWX
27. 07. 2013 16.21
+3
Ne vem kako ti uspe skupaj spraviti verniki ali verski blazneži in socialisti v eno stvar???
capp
27. 07. 2013 10.01
+26
Egipt, dežela kamel, piramid, Kleopatre, Nila, hieroglifov, papirusa,...nekoč napredna civilizacija....le kaj se je zgodilo s to civilizacijo in tem ljudstvom? Hm, hm,...da niso prišli neki ljudje in zahtevali gradnjo nekih objektov, podobnih, kot se bo zdaj gradil v Ljubljani,...a niso prišli neki novi ljudje z novimi idejami...hm, hm...in tako je ostal le še spomin na civilizacijo imenovano Egipt.
moj i
27. 07. 2013 12.20
+3
ja se strinjam, želo žalosten pokazatelj, turistom pa odsvetujem potovanje v Egipt vsaj v bližnji prihdnosti
Teški Slovenac
27. 07. 2013 13.01
+3
biu sm v egiptu prelep je,narod je tudi totalno skuliran to pa kar kle nakladajo na 24ur je ziva bedarija
appollyon
27. 07. 2013 13.38
+7
V katerem mestu si bil, ali si šel pogledat piramide, in si spal v resortu, naslednjič če bo možno brez agencije odromej in se nastani v kakšni aleksandriji, cairu, ali kje podobno, pa boš potem poročal kako, odsvetujem pa tvoji ženi/punci da sama šeta nakokoli!
starmaj23
27. 07. 2013 14.32
-5
No ti bom js povedala, ze od januarja zivim v kairu in se nikol nism pocutila ogrozeno.. Pa ne cepim notr v stanovanju. Zivim zelo blizu teh spopadov pri Rab'a mosque in je blo pod mojim blokom vceri velik ljudi, ki so prohajali s protestov al pa sli tja, podporniki morsija in MB, ker je tam njihova tocka ze od 28.junija. Pa sm sla vceri zvecer navadn vn na cesto in ni noben niti besede reku. Par dni nazaj sem tudi obstala na cesti ker so meli podporniki morsija pohod cez Heliopolis in morm rect da so to zelo miroljubni ljudje, noben ti ne bi nic naredu! In tudi v prejsnih tednih ko sm jih vidla, lahko recem da nihce ni bil oborozen, vojska se pa spravla na njih ker so popolnoma nemocni in se ne morejo branit. In ja, streljajo pa direkt v glavo, super vojska res, ubijajo nedolzne in se izgovarjano ba nek terorizem, medtem ko so oni sami teroristi!!! V aleksandriji je umrlo 5 podpornikov, ampak mediji (egipcanski in drugi) recejo samo, da so umrli EG drzavljani, nikol ne bojo rekl da je nekdo iz MB umru.. Neeeee ker oni so slabi ljudje, oni ubijajo, oni so teroristi! Ja itak.. Ne morjo kr tko povedat da so podporniki umrl, zato ker bi to pol pomenil da pa ze ne morjo bit tok navarni ce se niti brant niso mogl. En teden nazaj sm bla v Aleksandriji, pa sem se peljala mimo ljudi ki sp se zbrali v podporo morsiju. Kaksni miroljubnezi, sedijo v tisini in berejo koran, nobenmu nic nocejo. Ja tako je stanje v egiptu. Se zdalec pa ne podivjano povsod. Ja se dogajajo protesti na DOLOCENIH mestih! Kairo je ogromno mesto! Mi zivimo normalno zivljenje. In tud na samih protestih ni tok nasilno. Vecinoma je muska, rakete in vzklikanje. Uglavnem, lahko je bit pametn tmle iz kavca in bit jasnoviden kok je nevarno, pejt na avion in dozivi kairo na lastni kozi in pol pejt komentirat. Kar se pa tice raznih dopustov v hurgadi in sharm el sheikhu pa s
starmaj23
27. 07. 2013 14.38
-4
...sploh ni panike, tm je vse mirno in popolnom varno. Kar se tice medijev pa vzemte mal z rezervo..ker so novce osredotocene na par procentov celotne povrsine mesta in pol se zdi k da mamo vojno obmocje. Pa ni tko res. in na splosno so mediji kr pristranski kar se egipta tice, da da ne vse vzet za sveto. Sisi je krvoses, gleda samo na svoje dobro, to se pa dobro vid iz njegovih prejsnih govorov, po revoluciji ki je bla 2 leti nazaj in po protestih proti vojski eno leto nazaj. Samo folk je zabit, zgleda majo kratkorocen spomin, zalostno res. egipcani cist nc ne razmislajo s svojo glavo, ce bo slo tko naprej egiptu ni pomoci... Zal!
appollyon
27. 07. 2013 15.08
+2
Jah če se oblačiš v ninjo potem je res, nihče ti ne bo naredil nič, pa pojdi zašetat med MB protestniki v miniki! Pa da te vidimo!
HAWX
27. 07. 2013 16.29
+2
Ok starmaj prebral sem tvoj post do neke mere verujoč pol pa... miroljubni ljudje??? Daj no lepo te prosim samo včeraj je bilo 75 mrtvih na demonstracijah, koliko žensk je že bilo posiljenih do sedaj desetine obnašajo se kot navadne živali zaradi nekega stričeka z sivo brado ki sedi na oblakih ker jim je on baje ukazal tako in seveda ukazal jim je skozi določene ljudi ne direkt. Sisi je krovoses ok mogoče kaj so pa muslimanska bratovščina?? Še stokrat hujši krvosesi ki bi zaklali vsakogar ki ni težki islamist, če bi ga pustili pa živeti pa bi to kao bil dokaz njihove dobrote1 Ne vem kaj pišeš take ampak si očitno zagovornik islamskih fanatikov in ja hodiš okrog zavita kot banana drugače ne bi imela miru sploh pa ne od islamistov ne bluzi! Koliko pa so miroljubni z svojimi molitvami pa vidimo po siriji, iraku.. kjer režejo glave stran, posiljujejo deklice, ubijajo krščane.. Ravno tako smo videli kako ubijajo v Egiptu koptskega poglavarja, kako njihove ženske grozijo da bodo zažgali vse krščane itd. MIroljubni?? Pa ti nisi glih čista!!!
starmaj23
27. 07. 2013 16.50
+0
Hahahahah bogi ste ljudje res! Zegocentrirani vase da verjet ne mors. Se cist normalno oblacim, kratke rokave nosim, sem katolicanka btw. Samo vi ste zal prevec ozkogledi da bi razumel situacijo tuki. Sej se bo pokazal cez neki casa. In glede ubijanja, za to se pa lahko zahvalte vojski in policiji ok? Vecina ubitih je umrla zaradi nabojev iz njihovega orozja. Ampak je tezko vedt ce beres samo 24ur na rtvslo. Pa se kksn ameriski medij. Zato se pa najde na yputubu posnetke ljudi, ki so bli tam. Ampak vem da je to ze prevec za vas, v to je pa treba vlozit neki truda, lazje je sledit kot ovca
HAWX
27. 07. 2013 16.57
+3
Ne sploh ne sledimo ameriškim medijem ampak nas večina jasno razume da lažejo kot... Fora je pa v tem da večina radi vidimo da postrelijo to islamsko ga... ali to muslimansko bratovščino katera je tudi odgovorna za pokole v Siriji in terorizem sveda isto vse tako miroljubni ki sedijo in molijo pol pa glave stran režejo v imenu alaha in se derejo alahu ekber kot primitivci iz 6 stol. to vidimo vsak dan in vse take ki podpirajo takšne .. ali protestriajo za njih , če jih vojska malo reducira verjemi mi nobenega ne moti niti ne gane. Zakaj pa bi nas ko oni stran režejo glave, pobijajo krščane .. je ok ko pa se njim podobno dogaja pa bi jih morali žalovati ali kaj pff In kot je tudi prej appolyon napisal kaj vlačijo otroke v take stvari in to vedno počnejo, otroke rinejo v proteste v vojne se skrivajo za otroci ko pa umrejo pa se derejo kot da je to največji genocid kot da se jim godi največja krivica a sami so jih tja postavili v nevarnost! Ogabni so ti islamisti in če jih vojska tolče tudi ko "miroljubno " molijo počnejo prvo stvar ker bi jih bilo treba iztrebit!
starmaj23
27. 07. 2013 17.05
Glede posilstev, se strinjam, odurno, ampak to je blo na tahrorju, kjer ni lo podpornikov morsija in MB.. Samo tok za info. Ne prevec posplosevat. Je pa velik problem kako vidijo zenske v tem delu sveta, ampak to govorim na s
starmaj23
27. 07. 2013 17.09
Splosno, ne glede na kateri strani so v politiki, ampak problem v tem je ze v sami vzgoji in izobrazbi, jih locujejp v soli v razlcne razrede glede na spol..tko da bi mogl tm zacet da bi lahko vidl kksne spremembe.. Ampak do tja majo se nekaj desetletij ce bojo sploh kej zacel razmislat v tej smeri
starmaj23
27. 07. 2013 17.15
+0
Ampak islam kot vera je dobra, v marsikaterem pogledu boljsa od katoliske, in to recem js kot katolicanka..ampak se je treba obrnt k primarnemu viru ne k medijem..mediji ocrnujejo islam... Se spomnis filma o mohamedu k je dvognil toliko prahu in proteste v muslimanskem svetu? Tip ki ga je naredu se je pred enim letom convertiral v islam, ker je zacel raziskovat in se ucit o veri in je videl resnico..ampak o tem ni nihce porocal... So pa skrajnezi ki mecejo slabo luc na vero... Glede otrok in zensk..sami hocjo it zraven, jih noben ne sil;) tko kot tujci ki hocjo bit del tega zgodpvinskega dogpdka ceprav se jih nic ne tice. Ne enaci islamistov z muslimani..js vidm islamiste kot skrajneze, in prepricana sem da mas tudi ti njih v mislih, oz. njihovo sliko posplosujes na vse muslimane..skrajnezi predstavljajo nekaj procentov vernikov, ampak se samo o njih pise, o dobrih pa nicesar..
starmaj23
27. 07. 2013 17.21
Anpak da vidis to vero kot dobro moras nekaj casa med njimi zivet in ne samo tmle hotelu v šarmu vse stir od sebe dat. V vsaki drzavi in veri so dobri in slabi... Samo vidt je treba oboje.. Tud tuki v novicah ni lih neki velik clankov o doooobrih slovencih ampak bl negativno, kar se zgodi, kriminal itd.. O dobrem se more zgodit neki res velikega da se bo o tem pisalo..vedno je tako. In isto je o islamu. Samo povem svoje mnenje, sm si v zadnjem letu zlo odprla obzorja, pred tem sem mela enako mnenje o njih kot ti.
Mare_slo
27. 07. 2013 09.26
+16
prodaja laserjev je narasla za 20%