Kako je nastajala celotna ideja Erikovega stanovanja, ki smo ga lahko prvič videli v 21. epizodi tretje sezone?
Pri nastajanju novega seta vedno sledim značaju lika. Včasih gre za povsem jasno vizijo, kdaj drugič pa potrebujem več časa, da lik spoznam in si lahko zamislim prostor zanj. Vse poteka tudi v dogovoru z režiserjem, ki lik skupaj z igralcem ustvari. Erik je pomemben in poznan lik Reke ljubezni, a vseeno poln skrivnosti, zato si je možno tudi na več načinov zamisliti ozadje njegovega življenja.
V obeh sezonah smo že dodobra spoznali domove likov serije, znameniti penzion Božič, gasilski dom, Valentinino stanovanje in preostala prizorišča. Kako se lotite celotne ideje postavitve in iz česa izhajate?
Kot že rečeno, se tudi bivalno okolje likov prilagodi njihovim karakterjem. Npr. v primeru sester Božič smo izhajali iz tega, da sta ohranili staro hišo in jo z Angelčino podjetniško žilico spremenili v penzion, da bi ubežali finančnim težavam. Opremo za penzion smo tako iskali vsepovsod – veliko je prišlo iz malih oglasov (Bolha), bolšjega trga, kakšni detajli pa so tudi novi in smo jih naknadno postarali (npr. ključi). Tretja sezona prinaša presenečenje tudi v penzionu in s tem nekaj osvežitve samega prostora. Pri Valentininem stanovanju pa smo izhajali iz dejstva, da živi v Ljubljani, ji denar ni problem ter sledi trendom v notranji opremi. Domovanje Slakovih je bil še posebej izziv, saj gre za nosilne like serije. Ker je to dom dveh mladih mizarjev, je seveda ključni element les ter svež in moderen pristop do oblikovanja le-tega, hkrati pa je to tudi Marijin dom, kar občutimo s starimi kmečkimi elementi ter z njenim zeliščarstvom. Medvedovi pa z opremo svojega doma odražajo statusni simbol in seveda tudi dejstvo, da Bojan zelo rad lovi.
Kako pa zbirate detajle, npr. znameniti flamingo v Mojčinem stanovanju?
Zopet izhajam iz karakterja lika in ravno detajli so tisti, ki največ povejo o liku. Mojca ima rada kič – bodisi v domu ali pa pri oblačilih. Na flaminga sem naletela povsem naključno pri nakupovanju rekvizitov in zdela sta se mi kot nalašč za Mojčino hišo.
Se je kateri izmed setov med prvo, drugo in tretjo sezono spremenil? Morda v kakšnem detajlu?
Tako kot liki živijo svoje življenje, z njimi živijo tudi njihova domovanja. Valentinino stanovanje je z rojstvom Helene tako npr. dobilo otroške elemente. In v tretji sezoni je preobratov in presenečenj, ki vplivajo na te drobne ali večje spremembe, kar nekaj.
Kaj pa v primerih, ko so zunanja prizorišča, kakor je bila npr. veselica, pogreb ... Iz česa izhajate in kakšne so priprave?
Zopet je osnova scenarij. Veselica ni bila klasična gasilska veselica, saj jo je organizirala Valentina, ki je mestno dekle.
Več utrinkov iz zakulisja snemanja v priloženi fotogaleriji.
KOMENTARJI (3)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.