Tuja scena

Tom Cruise priznal: Katie me je zapustila zaradi scientologije

Los Angeles, 09. 11. 2013 08.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ameriški zvezdnik Tom Cruise je razkril, zakaj ga je igralka Katie Holmes leta 2012 po petih letih zakona zapustila. Razlog je bila scientologija. Katie je namreč želela njuno hčerko Suri obvarovati pred to religijo.

Katie je Toma zapustila zaradi scientologije.
Katie je Toma zapustila zaradi scientologije. FOTO: Reuters

Poleti leta 2012 je kot strela z jasnega udarila novica, da se hollywoodski parček Katie Holmes in Tom Cruise po petih letih zakona ločujeta. V javnosti so se takoj začela namigovanja, da je k temu zagotovo pripomogla Tomova obsedenost s scientološko cerkvijo, a uradno pravi razlog za ločitev zvezdnikov nikoli ni bil znan.

Po dobrem letu dni pa je zdaj Tom končno priznal, da je bila resnično scientologija tista, ki ju je s Katie ločila. To je storil na sodišču, kjer se zagovarja zaradi obtožb, da je po ločitvi popolnoma zapustil hčerko Suri.

51-letnik se je ob vprašanju, če ga je Katie zapustila, da bi hčerko obvarovala pred nauki scientologije, najprej razjezil in se začel zagovarjati, da ni nobene potrebe, da bi morala hčerko obvarovati pred religijo. Toda ko so ga odvetniki še enkrat vprašali, če je njegova nekdanja žena kadarkoli namignila, da ga je zapustila prav zato, da bi hčerko obvarovala pred scientologijo, pa je dejal: ''Je ona to rekla? To je bil eden od razlogov, da.''

Še več. Cruise je celo priznal, da Suri ni več članica omenjene verske skupnosti. To ima sicer navadno velike posledice, saj se vsakemu, ki zapusti skupnost odpovejo vsi člani cerkve, celo njegova družina.

Hčerko Suri je želela obvarovati pred scientološko versko skupnostjo.
Hčerko Suri je želela obvarovati pred scientološko versko skupnostjo. FOTO: X17 Agency
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

lordslayer
11. 11. 2013 07.57
+18
scientologija ni vera, ampak sekta
afroak
11. 11. 2013 01.02
+6
eni ste res smešni. Grem stavit da večina ki piše tukaj kak se niste sami odločli da boste kristjani, se še niste izpisali iz cerkve, čeprav mate toto možnost. Da nimate ki slučajno zakramenta POROKE, pa da za 1. november ne hodite ki na pokopališče. Vi ste bli pač prisiljeni v vero ampak vasi otroki pa ne rabjo biti; pa dvomim da jih ne boste dali krstit, ampak bote ponavlali vzorec staršev. Ne biti glasni kak je vse prisiljeno, začnite pri sebi in pojdite po izpisnico v cerkev.
Timi Celcer 1
10. 11. 2013 22.16
-9
Bog definitvno obstaja. Ste že slišali za kozmološki argument? Zakaj je raje nekaj kot nič? Vesolje je enkrat nastalo(veliki pok), torej enkrat vesolja ni bilo. Enkrat pred vesoljem ni bilo NIČESAR. Nobenega elementa, NIČ. In kdo bi lahko iz nič naredil nekaj? Vesolje ni moglo nastat iz nič, to je nemogoče. EDINA razlaga je, da je vesolje ustvarilo neko vsemogočno, brezčasno, brezprostorsko bitje. In samo nekdo ustreza temu opisu. Bog. Drugače ne gre. Prav tako obstaja moralni argument. Vsi vemo, da obstajajo morale, ne ubijaj, ne kradi na primer. Od kod izhajajo? Kako vemo kaj je prav in kaj je narobe? To more izvirat od Boga. Zakaj je krščanstvo prava religija? Če sklepamo, da obstaja Bog, ga je moral ustvariti z nekim razlogom, torej mora Bog imeti neko naravo. Ker, če Bog nebi imel narave potem nebi ustvaril ničesar. Najbolj logično je, da nas je ustvaril, ker nas ima rad. Vendar glede tega(katera je prava religija) bi lahko šel v večje podrobnosti. V vsakem primeru vsi vidimo kaka je moralna situacija v zahodnem svetu, zdaj ko religija več ni prisotna. Filozofija dokaže Boga.
Neutrin
11. 11. 2013 05.58
+6
Tisti tvoj bog naj se te usmili, ker ti sicer res ni pomoči!
soul0nsale
10. 11. 2013 08.57
+8
kok dobr zgleda za 51-letnika
BobbyP
10. 11. 2013 08.24
+6
"To ima sicer navadno velike posledice, saj se vsakemu, ki zapusti skupnost odpovejo vsi člani cerkve, celo njegova družina." .................. seveda se bojo odpovedali njegovemu kešu. Ko je Hubbard pisal Dianetics in delal zametke scientološke cerkve, je bilo vodilo vedno keš, takrat in tudi sedaj.
Titus56
09. 11. 2013 20.15
+7
Ja Toma se pa ja ne bodo losal ti verski fanatiki, ma preveč dnarja pa dober sponzor je. Le kdo bi zjagal kokoš ki nese zlata jajca. Ja nč, Tom bo zveličan, ostali člani (bivši) njegove družine bodo pa pogubljeni, ja kao. Ne me basat
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.52
+28
ko greš po kredit na banko,ko vzameš socialno pomoč, ko se poročiš ali načrtuješ otroke z vernikom,moraš vedno prebrati DROBNI TISK !! :)))
rew333
09. 11. 2013 17.13
+5
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.47
+21
kot jehovci se pravi. Tam te tudi izobčijo ko jih zapustiš. Je bilo enkrat na preverjeno,kako je cela skupnost izobčila 15 letno dekle ki se je izpisala. Sej ne da ji starši in stari starši niso več opral in skuhal,ampak to je bilo tudi vse ...niti besede več,kot da je ni ! In oni ki verujejo v jehovo so ravno tako prepričani da je njihova taprava :)
juwel
09. 11. 2013 15.40
-17
večina jih sploh ne ve zakaj scientološka cerkev....vse kar mediji pišejo je bulshit....scientologija sama po sebi sploh ni slaba , toliko o tem...
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.48
+28
sej nobena vera in njene zapovedi niso slabe :) . Kako si jo pa verniki tolmačijo in izkoriščajo je pa drugo ,zato je boljše da ne bi obstajala nobena :)
higgsov bozon
09. 11. 2013 16.12
+6
razen seveda peklov in raznoraznih ustrahovanj...
Mmrak180
09. 11. 2013 15.32
+2
Svalbard
09. 11. 2013 14.05
+5
Sami možganski trusti.
nevica
09. 11. 2013 14.04
+42
Prav je imela. Upam, da se ga izogne vsaka, ki je malo pametna.
rambek
09. 11. 2013 13.53
+20
A ni to pranje mozganov
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.57
+6
random..slo
09. 11. 2013 13.40
+15
Priporočam vam, da si na you.tubu pogledate standup od (žal pokojnega) Georga Carlina - Relligion is a bullshit. Eden najboljših standup nastopov v zgodovini, v katerem se skriva ogromno resnice.
mimiall
09. 11. 2013 13.46
-6
to je video, ki je žaljiv in nestrpen, argumenti pa na otročji ravni. Odpri malo svoja obzorja. Aja, nisem verna :)
asdfaasdfdss
09. 11. 2013 14.03
+9
Žaljiv in nestrpen? HAHAHAHAHAHAHAHAHAAGGAGAGGAGdsgsdfgred
SeriousOm3ga
09. 11. 2013 14.17
+11
Carlinovi argumenti so ravno tako otročji, kot je otročje slepo verjeti v biblijo, boga in ostale verske dogme. Tako nelogične stvari kot je verovanje v neko nedokazljivo, vsemogočno nadnaravno bitje ki je polno ljubezni povzroča pa samo trpljenje ne moreš ovržti z nekim resnim argumentom. Če je nakaj del naše tradicije in če miljarda ljudi verjame v to še ne pomeni da je to tudi res. Vera v boga je le beg pred realnostjo, verniki so mi precej podobni odvisnikom od drog. Lažje se je zatekati k nekim ustaljenim vzorcem (vsakodnevni šus ali pa moiltev molitev) kot pa se soočiti s problemi. Boga ni, ravno tako kot ni velikonočnega zajčka, dedka mraza in pepelke.
mimiall
09. 11. 2013 15.01
+5
Zakaj bi bilo to otročje? Človeštvo ima že od samega začetka neke (verske) rituale. Sama sicer nisem verna, ampak če koga sprošča verjeti v palčke in vesoljčke, zaradi mene lahko. Seveda obstaja boljši način, kot da se spustiš na raven 12 letnika. Vsak se sooča s problemi na svoj način, bi vsi morali biti enaki?
Morana7
09. 11. 2013 15.55
+2
Otročje je to, da bi enkateri radi naredili celo znanost iz verovanja...to ni znanost pa fertik, če komu pomaga pa tudi ne vidim nič narobe v tem.
higgsov bozon
09. 11. 2013 16.04
+0
morana...če si kdo z njo pomaga..ne pa da nekomu s tem škoduje v smislu izobčenja itd... mimiall..ravno to hočem reč da dokler so prisotne vere ne moremo bit vsi enaki,vedno se deli na muslimane,kristjane itd.. Če je ne bi bilo bi se delili po državnosti in razen drugačnega jezika se ne bi razlikovali...
Bafana87
10. 11. 2013 11.44
+2
random..slo si pa zelo pozn z george carlinom :) priporočam vse njegove stand-upe si fajn ogledat,večkrat ;)
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.26
+26
po podatkih na netu je na svetu 4200 znanih religij + kar jih je še neznanih in zanimivo je da imajo vse religije isti koncept- neviden bog in niti enega dokaza da bog obstaja :) ! Vera pa itak svoje člane vzdržuje tako da jih krstijo ali kako drugače versko "posilijo" že kot otroka ,nato mu pa še operejo možgane ,kot so vsem vam ! In tako se kolo vrti počasi naprej iz roda v rod hehe ! Ne vem zakaj ne pustite otroka da postane polnoleten in se sam odloči ali bo veren in v katero vero ali ali sploh ne bo ?! V tem primeru bi religije propadle že v 2 generacijah,tega si pa ne želijo mar ne ;) ?
kraut
09. 11. 2013 13.29
-3
Stopi iz vrste pa reci da ti nimaš v nobenem pogledu opranih možganov
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.30
+14
versko sigurno ne ;) ! Drugače ti jih pa itak operejo -hočeš nočeš -šola, šiht, vlada, vsiljen način življenja itd
drugnben
09. 11. 2013 13.32
-7
sam neki: da bog obstaja, se ne da dokazat v nobenem primeru, ker če ne se vera ne bi imenovala vera, bi bla znanost. kdo koga s čim posiljuje je pa stvar posameznika. tudi neverniki svoje otroke z nečem posiljujejo. to je pač tako.
kraut
09. 11. 2013 13.33
-3
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.33
+6
drugnben..bi bila pač organizacija ki bi delala dobro svetu in ljudem ;)
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.38
+7
kraut..zvijače in manipulacije + programiranje uma s katerim te spodbujajo da ne razmišljaš s svojo glavo ,ampak se pustiš vleči za povodec..mam prav ;) ?
drugnben
09. 11. 2013 13.44
+1
a znanost to dela? npr. farmcevtska znanost. eh dej no, kok si ti star? z leti vidiš, da nobena stvar na svetu ni kristalno čista, iz vsake pa lahko potegneš nekaj dobrega al pa slabega. tko da raj na zemlji ni možen, razen v pravljicah. dobrodošel v resničnosti!
kraut
09. 11. 2013 13.47
+7
Drugnben, pika amen podpis... higgsov bozon, tvojega komentarja ne bom vzel resno, ker ti tolk stvari lahko pere možgane da lahko upravičeno sklepam da pri tem komentarju nisi razmišljal z lastno glavo
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.49
+1
drugnben... če bi bog obstajal,bil dokazan in bil pošten kot se ga opisuje ,bi bila pač potem organizacija ki bi delala dobro po svetu in ljudem....samo ker se ga ne da dokazat in posledično ne obstaja je vera brezveze ane ;)
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.51
+3
jah kraut ..kaj ti hočem...odgovoru sm ti na vprašanje ,sedaj pa nimaš kaj za odgovorit verjetno ;) ,drgač lahko pa še vedno greš jutri k maši u cerkev in razmišljaš z lastno glavo hehe..
kraut
09. 11. 2013 13.56
+3
da neboš poču od samozavesti ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;), to da si neuk dokazuješ s tem da hočeš dokazat svoj prav (za katerega žal nemoreš vedet če imaš prav :) ), šele ko se zaveš da nič ne veš boš dokazal da nekaj veš (znan izrek, za moje pojme najbolj moder od vseh)
higgsov bozon
09. 11. 2013 14.04
+3
kraut ..ne bom ne se bat,samozavesti ni nikoli dovolj ;). ne dokazujem svojega prav,ampak izražam svoje mnenje. ps. ..pa dej napiši kaj bolj pametnega kot limanje skopiranih izrekov z neta :)
kraut
09. 11. 2013 14.14
+1
Kar se samozavesti tiče imam svoje mnenje, samozavest imej ko boš vedel zakaj jo imaš. Napisal si da se boga ne da dokazat... samo zato ker še ni bil dokazan še ne pomeni da se ga ne da dokazat... tebi znana oblika boga je človek ki sedi na oblakih, zakaj misliš da si ga verni ljudje tako predstavljajo, zatorej zakaj bi se trudil dokazovat nekaj, če sploh neveš kaj dokazuješ. jaz osebno sem kristjan do neke mere, star sem dovolj da se sam zavestno odločam vsak dan posebej za to izbiro. Meni vera in bog osebno predstavlja nekaj več. Verjamem v dobro. Ne predstavljam si boga kot možiceljna ki s palčko maha naokoli in dela čudeže kjer se mu sprdne. Predstavljam si ga kot nekoga ki zagovarja dobroto in poštenje. pa v kakršni koli obliki že obstaja. Po teh načelih se tut trudim živet, pustim drugim da imajo svoj prav, ne pustim pa da drugi govorijo kakšen prav imam jaz, za to se bom sam odločil. PS, cerkev preziram od dna do vrha in nazaj
higgsov bozon
09. 11. 2013 14.32
+9
kraut ..:) za verovanje v dobro pa ne rabiš biti kristjan :) . tudi jaz verujem v dobro in nisem opredeljen . Biti opredeljen zaradi tega da (sploh lahko) veruješ v dobro je samo financiranje ene ustanove katere član si - v tvojem primeru tiste ki jo preziraš od dna pa do vrha in nazaj ,pa tudi če ji ne neseš nobenega evra,ona dobi itak od države denarja glede na število članov. Koliko imaš ti od tistega denarja ne vem,kar je pa najbolj žalostno pa je da nimajo niti tisti ki ga krvavo potrebujejo-reveži invalidi,stari dedki,none itd,pa so še vedno kristjani-člani te sekte,ki prinesejo kakšen (zadnji) evro k maši. Kar se pa tiče biti do ene mere kristjan je pa sploh nesmiselno..če si veren si pač veren-hodiš vsak petek,nedeljo itd k maši,na srečanja in kaj vem kaj še,če pa dvomiš ali pa si veren z rezervo je pa itak brezveze vse skup :)
kraut
09. 11. 2013 14.42
To da verujem v dobro mi je bilo predstavljeno v obliki krščanstva, s tem sem tudi začel razvijati svoj način razmišljanja, iz tam ubistvu izhajam. Obstajajo stvari ki so več vredne kot denar. To da se cerkev financira s strani kogarkoli že ni moja krivda, za obstoj tega lahko prispevam svoj delež, ni problema v kolikor vem kam gre denar in zakaj prispevam, kako deluje kapitalistična svinjarija je sicer že druga tema. ljudje so naivni, določene stvari živijo zaradi naivnosti (recimo sandi češko in njegovo prvo mesto med najbogatejšimi). vera in to da hodiš h maši ni nujno povezano, in pa zakaj bi bilo brezveze, veš morda o mojem razmišljanju več kot jaz?
higgsov bozon
09. 11. 2013 14.47
no tu bi ti že dal lahko en majhen + , samo imam pa kolege ki tudi izhajajo iz krščanstva,kjer so jih tudi učili verovanja v dobro ,zraven jih pa s knjigo dobili po glavi ker niso znali zmolit zdrave marije do konca,ki pa nima veze z verovanjem v dobro..
higgsov bozon
09. 11. 2013 14.52
kraut..no sedaj mi pa še definiraj začetek molitve zdrava marija milosti polna . če hočeš seveda :)
kraut
09. 11. 2013 15.02
+1
ja, starejši župniki so to počeli, konzervativna družba, če ne sprejmeš zlepa gremo pa na silo, tut sam poznam par takih primerov, debilno početje, oni pa sebe imenujejo za duhovnike, ironija... zakaj bi ti to "definiral" ?
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.07
+4
zato ker ponavadi verniki molijo ,samo da molijo in ne razmišljajo kaj govorijo ko molijo ,kot naprimer to zdravo marijo . Tudi če jih vprašaš kaj to pomeni ,ne vejo.. Avē Marīa, grātia plēna, Dominus Tēcum-- " AVE" pomeni pozdrav , ave marija pa pomeni pozdravljena marija . Se pravi: pozdravljena marija,gospod je s teboj,bla bla.. In tu je polno teh napak za katere se verniki sploh ne zmenijo,ali opazijo, če pa kupijo liter fruca v trgovini ki ima lepotno napako je pa oh in sploh :)
kraut
09. 11. 2013 15.12
to je res, predvsem pri starejših, katerim je vera predstavljena na način da če moliš boš prišel v nebesa, pri tem pa sploh ne razmišljajo... pri mlajših pa se dela selekcija, zmeraj manj ljudi je vernih in "moli", tako da tisti ki ostajajo v tem večinoma vejo zakaj
appollyon
09. 11. 2013 16.00
+3
Vsi verniki imajo oprane glave, nekatiri bolj nekatiri manj! Ker nihče od vernikov ni sam prišel do tega da obstaja neka namišljeno bitje, ampak je bil to naučen! Temu se pravi pranje možhanov, vsiljevanje neresničnega!
higgsov bozon
09. 11. 2013 16.10
+2
na živce mi pa gre ko imajo vse vere neke "pekle" ,neka ustrahovanja ,da bodo se po smrti cvrli nekje če ne bodo pridni in to učijo in ustrahujejo majhne otroke in jim za celo življenje pustijo v podzavesti neko sliko ognja in ljudi ki se noter cvrejo ....ne vem no...
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.03
+23
vse religije prepovedat in zakurit vsakršno knjigo ki jo podpihuje,da ne bi ostalo niti za v muzej ! Potem bomo pa lahko rekli da je raj na zemlji ! do takrat pa bo kot je in je bilo in še huje !
Boschtjan Zupanchich
09. 11. 2013 13.09
-19
jajaja, ... kar sanjaj, ... Glej, Šele Potem bi se pokazal precej Hujši pekel kot ravno zdaj na Filipinih . No, pa saj to hočejo narediti z religijo, in Ravno Zato So se Že začele Dogajati Take stvari po Celotnem Planetu .
mimiall
09. 11. 2013 13.13
-3
Seveda ja, in potem boste taki tepci kot si ti stopili na položaje! Been there, done that - Komunizem & socializem.
higgsov bozon
09. 11. 2013 13.14
+11
kam češ hujši pekel kov verski pekel (vojne,posilstva v imenu cerkve itd..)
mimiall
09. 11. 2013 13.27
+3
kaj je hujše od ne imeti izbire v življenju? Če kdo hoče verovati, lahko. Je njegova odločitev. Ne more pa odločati za nobenega drugega.
drugnben
09. 11. 2013 13.38
-2
higgsov bozon a ti mal preveč pravljice bereš?
higgsov bozon
09. 11. 2013 14.17
+1
mimiall ...za nobenga se ne moreš odločat,lahko mu pa malo um zbistriš in mu mogoče daš vedet da se moti ..Izbire pa itak nimaš : se rodiš ,odrasteš,ostariš in umreš,če imaš srečo! Ne moreš pa izbrati da ne bi umrl ! Kar se pa tiče ver v življenju je pa samo potrata energije in živcev :)
SeriousOm3ga
09. 11. 2013 14.29
+3
Nacistične simbole smo prepovedali mar ne? Križ na katerega je pribit trpeči človek je pa še vedno dovoljeno nositi okoli vrati in biti na to celo ponosen... pa vsi vemo da smo s tem simbolom na čelu v križaskih vojnah pobili miljone muslimanov, zažgali tisoče "čarovnic", zatiali in mučili nedolžne v času inkvizicije... pa tudi danes niso vsi popolnoma nedolžni. Če bi bilo po moje bi krščansko vero in propagiranje le te strogo prepovedal in ljudi ki se s tem še vedno indentificirajo dal v zapor. Tiste ki pa v njihove dogme resnično verjamejo pa v Polje. Pa ne samo krščansko še katero drugo vero ki povzrpča veš trpljenja kot koristi.
mimiall
09. 11. 2013 15.12
+3
Higgsov bozon@ nočem biti na tvojem mestu, če misliš da nimaš izbire v življenju. Vsi se rodimo, živimo, umremo, vendar lahko ta čas zelo dobro izkoristimo. Obstajajo nestrpni in neumni verniki, ampak obstajajo tudi nestrpni in neumni ateisti. Človeku lahko poveš svoje mnenje, ampak je od njega odvisno, če ga bo sprejel.
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.20
+3
serius...Pa še križ se je skozi zgodovino spremenil. Prvotne oblike ni bil takšen kot je sedaj ampak v obliki črke X in postopek križanja ni bil takšen kot ga cerkev opisuje. človeka ki so ga bičali ali pa samo križali so na vsak krak te črke X privezali eno okončino ter ga pustili zvezanega na njemu do smrti. Ta "X" je bil zabit v zemljo in žrtve zo z nogami bile na tleh. Ko je žrtvi pošla vsa energija in se ni mogel več opirat na noge ,je padel v počep ,roke je imel iztegnjene navzgor, glava mu je padla navzdol in umrl je zaradi zadušitve.. Tako da je ogroomno materjala prirejenega skozi zgodovino in ni bilo niti približno tko kot učij pravlica !
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.26
+1
mimiall..se strinjam, izkoristit je treba vsako minuto,ampak pametno izkoristit . Seveda obstajajo nestrpni oboji ,samo povej mi pa npr. koliko ateistov je zagrešilo kakšen masaker ali kakšno drugo hudo dejanje in koliko je pa drugih ki so podvrženi katerikoli religiji !? V procentih prosim :) .
mimiall
09. 11. 2013 15.44
Je zato, ker je bil nekdo veren in je zagrešil neko kaznivo dejanje, njegovo dejanje še bolj vredno obsojanja? Bi on moral biti ''bolj'' moralen? Vprašaj se to. Mislim, da se oba strinjava, da smo ateisti vsaj toliko moralni kot verni. Prave podatke pogooglaj, moje ugibanje pa je, da je masakrov, katerih vzrok je vera, je zelo malo pri krščanstvu dandanes (razen afere pedofilije). In veliko več pri radikalnih islamistih (teroristih).
higgsov bozon
09. 11. 2013 15.56
no vidiš .."razen afere pedofilije" .. tisti "razen" mi ni prav nič ušeč ;) .
mimiall
09. 11. 2013 16.00
+1
appollyon
09. 11. 2013 16.01
Serious omega, krščani so mogoče res pobili miljone muslimanov, samo vse to je bil odgovor na miljarde pobitih krščanov po BV-ju in afriki!
higgsov bozon
09. 11. 2013 16.18
"so mogoče res" ..se pravi SO in se pravi da so prav isti kot oni drugi.. In še vedno se deli na muslimane in kristjane...V tem je največji problem !
Boschtjan Zupanchich
09. 11. 2013 13.01
-15
Hmmm, saj, mene je tud zapustilo več bejb, ... zaradi Novega Razodetja, ... Namreč, Niso Zmogle prenesti Božje Resnice in se odpovedati večim rečem, npr sexu, mesu, in še raznoraznim škodljivim užitkom, ...
drugnben
09. 11. 2013 13.37
+2
appollyon
09. 11. 2013 16.02
+0
Jst ti priporočam da se obrneš na živali, tiste ti ne bodo znale reči ne, tako boš trdno preprčan da se te želijo! Konec koncev tebi podobni živite v domišljiji!
GOBARBO
09. 11. 2013 12.50
+3
mene pa moja zaradi mlajšega.no mklajš je bil sam 12 let
pravi pekmez
09. 11. 2013 12.34
+13
NAROD JE USEKAN V GLAVO PO DOLGEM IN POČEZ........NEMA NAM SPASA....KOMAR JE PAMETNEJŠI........
Drejc MB
09. 11. 2013 12.19
+28
Take novo nastale sekte je potrebno brez milosti preganjat in iztrebiti.............. Bistvo vsake religije je kontrola ljudi.......... če kontroliraš ljudi vladaš in pogosto si močnejši od formalnih oblasti..... Ko še človeški pohlep naredi svoje je vsaka religija samo še škodljiva...... Formalna oblast jo mora prepovedati in iztrebiti,.... drugače ne preživi....Vsaka oblast kvari in absolutna oblast kvari absolutno....... Poglejmo samo katoliško cerkev in njene grehe skozi zgodovino........ Edino prav je naredila Katie da je pustila tega verskega blazneža in obrnila hrbet novi kugi 21 stoletja......