Slovenija

Štorman zaradi motenja posesti vložil tožbo

Celje, 03. 01. 2014 14.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
B.G./V.L./S.L./STA
Komentarji
174

Celjski gostinec Zvone Štorman, ki mu je KBM Leasing zaradi okoli dveh milijonov evrov neplačanih obveznosti prevzel njegov hotel v Celju, je vložil tožbo zoper vse vpletene. Pravi, da njihovi predstavniki ob vstopu v hotel niso imeli sodne odločbe.

Štorman je vložil tožbo zoper vse vpletene.
Štorman je vložil tožbo zoper vse vpletene. FOTO: POP TV

V četrtek je KBM Leasing zaradi okoli dveh milijonov evrov neplačanih obveznosti prevzel celjski hotel v lasti gostinca Zvoneta Štormana, oziroma ga prodal celjskemu podjetniku Aleksandru Jančarju za 1,5 milijona evrov. Štorman je danes danes vložil tožbo zoper vse vpletene v to zgodbo, saj da je šlo po njegovi oceni za nezakonito ravnanje KBM Leasinga.

Ravnanje KBM Leasinga je Štormana, ki se z gostinstvom ukvarja že 47 let, presenetilo in šokiralo, ob tem pa se sprašuje, kako bo novi lastnik hotela nadaljeval dejavnost, glede na to, da sta celotno zemljišče, na katerem stoji hotel, kot tudi zemljišča okrog objekta v njegovi lasti.

Štorman je pojasnil, da je tožbo vložil zaradi motenja posesti, saj predstavniki KBM Leasinga ob vstopu v hotel niso imeli sodne odločbe o prevzemu in zaprtju hotela. Poudaril je tudi, da je v pogodbi o lizingu natančno zapisano, kako je treba ravnati, če lizingojemalec ne izpolnjuje svojih obveznosti. Medtem pa nasprotna stran s pooblaščencem Francijem Matozom na čelu vztraja, da so vse nardili zakonito in da je bil z njimi tudi notar.

Neimenovani vir je za 24UR pojasnil, da naj bi KBM leasing na hitro odprodal hotel, da ne bi ta terjatev prešla na slabo banko. V tem primeru bi namreč Štorman dobil novo posojilno razmerje, leasing pa izgubil vse. Zato naj bi bila kakršna koli ponudba za leasing hišo dobra.

Ostali lokali obratujejo naprej

Štormanovi lokali na Vranskem, v Parižljah, Šmarju pri Jelšah in Šempetru obratujejo še naprej, skupno pa ima še okoli 100 zaposlenih.

Kot smo poročali je KBM Leasing v četrtek prostore, blagajne in logistična vozlišča hotela zapečatil, hotel, ki je ocenjen na 4,3 milijona evrov, pa bo ostal zaprt, dokler ne bo natančno pregledano njegovo stanje, inventar in blagajniško poslovanje.

Hotel Štorman v Celju
Hotel Štorman v Celju FOTO: POP TV

'Štorman ni upošteval pozivov za izselitev'

Kot je pojasnil pravni zastopnik KBM Leasinga Franci Matoz, so dosedanjega lizingojemalca neštetokrat vabili, naj poravnava svoje obveznosti, kasneje pa tudi, naj se izseli oz. prepusti hotel v skladu s pogodbo, ki so mu jo odpovedali že v začetku lanskega leta.

Štorman pa ni upošteval pozivov za izselitev, temveč je v hotelu, ki se je pred njegovo vselitvijo imenoval Celeia, še naprej opravljal hotelsko in gostinsko dejavnost. "Njegove obveznosti do KBM Leasinga pa so samo naraščale. Tako nam je preostal samo še ukrep prevzema hotela," je še pojasnil Matoz.

Matoz je v četrtkovi povedal, da je KBM Leasing že februarja lani Štormanu odpovedal pogodbo o lizingu zaradi neplačevanja obveznosti v višini okoli 2,9 milijona evrov. Ker ima Štorman, ki zatrjuje, da so njegove obveznosti bistveno manjše od navedenih, že 245 dni blokirane vse transakcijske račune, se je KBM Leasing odločil problem rešiti. Hotel je tako predal novemu lastniku družbi Administrator, ki pa je hotel do nadaljnjega zaprla. Za to družbo pa stoji že omenjeni Jančar, ki prek družbe Eurotas med drugim upravlja tudi celjski hotel Evropa.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (174)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

opazovalec_
06. 01. 2014 08.26
+3
Vse kaj lahko povem je. da je mafija prevzela Štormanu hotel.
Jeronimoena
05. 01. 2014 12.24
+2
Ka pa kej strici iz o ozadja, pa Rigelnik, pa uni arestanti, ko majo večji luksuz kot doma, itd!!!
100ub
05. 01. 2014 09.08
+3
Se je že kdo vprašal OD KJE PA TEMU JANČARJU TOLIKO. Lastnik hotela EVROPA lastnik da ne naštevam čega še vsega, še ne dolgo nazaj pa sirotinja kod večina navadnih Slovencev.Tukaj je veliko teh ????????
Jeronimoena
05. 01. 2014 12.26
-3
Dej ne seri, pa se delat sprav, mogoč boš kdaj tud ti kej imel!!
tincamica
05. 01. 2014 21.45
+1
Škof Miha meni se zdi glede na tvojo reakcijo, da te Jančar plačuje za tele vrstice
robek35
05. 01. 2014 07.28
+4
Že sedaj ne hodim v celjske lokale katere lastnik je ferrari boy no zgleda da tudi v hotel štorman ne bom več šel
comment123
04. 01. 2014 22.23
+9
BRAVO GOSPOD ŠTORMAN! PRAV JE DA STE ZAČELI BOJ, TO JE NADALJEVANJE KRIMINALA IN KORUPCIJE. KRIMINAL V KRIMINALu, PA KAJ BO ŠE V TEJ ZAF.... DRŽAVI MOGOČE. O, VEMO KAKO SE PRIDE DO NEPREMIČNINE, S KORUPCIJO , ODKUPIŠ ZA MAJHEN DENAR IN PRODAŠ ZA VELIKO VEČ, PA JE. ZAKAJ LE NISTE VI MOGLI DATI TOLIKO, SVINJARIJA, SAMO UPAM, DA POLICIJA POHITI IN ZATREJO NOVO VRSTO KRIMINALA, SA BO SEDAJ V BANKAH NA RAAZPOLAGO DOSTI NEPREMIČNIN, dobili jih bodo samo domači, prijatelji, zveze , seveda za določeno podkupnino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tincamica
04. 01. 2014 22.34
+6
25letluzerjev
04. 01. 2014 16.56
-3
Če ni plačal, kot bi moral, potem naj plača pa sedaj.Za vse enako in za davkoplačevalce pravično.
posiljatelj
04. 01. 2014 16.43
-9
čudno da ni že prej propadel. Hodi od mize do mize, pozdravlja goste, sprašuje to in ono, tečen ko osa. Če pa imaš kakšno pripombo na njegove zmrznjene in v mikrovalovki na hitro pogrete dobrote, pa dobiš dokaj konkreten odgovor, da takšnih gostov ne rabi.
tincamica
04. 01. 2014 22.40
+3
uf tole pa čisto nič ne drži, očitno ga pa čisto nič ne poznaš, se mi zdi... pa tudi na kuhinjo se nič ne spoznaš...dvomim da si bil pri Štormanu bi prej rekla da v kaki trgovini pri zamrzovalnikih.
Jeronimoena
05. 01. 2014 12.27
-2
tekač
04. 01. 2014 10.48
+2
Kakšna tožba!! Ni plačeval davkov on pa v tožbo. Kakšna pravna država. Najhitreje začeti postopek na tožilstvu za utajo davkov. Moj znanec je S.P pa je takoj dobil nalog za izvržbo, ker ni mogel dva meseca plačat. Kdo mu je odobril, da eno leto ne plačuje davkov in prispevkov. Prosim ime in priimek osebe , ki je to storil in še tistega v kazenski postopek. Če pa ga ni pa direktorja Durs-a. Pa dolge zaporne kazni, da bo začel delovati domino efekt....
novirobinh
04. 01. 2014 10.36
+15
No sedaj bodo verjetno DURS in NPU pregledali poslovanje za nazaj za jančarja in njegovo mamo anoikebano in jim povedali da se ne da z prodajo nekaj rožnatimi ikeban in prodajo nekaj avtomobilski radijov priti do tako velikega bogastva v več dest mio €.Da za to je treba delati ali zadeti na LOTTO,pa čeprav pozna in so siprijatelji z ministri ,tožilci,sodniki,politiki odvetniki,tajkuni,loberji,združbam,hildo-vegrad,itd.Bo se verjetno sedaj natočilo čisto vino katere verjetno ne bo mogla skaliti tudi prijateljica katarina kresal z senico in ostalo združbo če je minister povedal da v državi ni več nedotakljivih se bo sedaj videlo pri tej zadevi pri vseh vpletenih od mafijskih bančnikov naprej.
bajogajo
04. 01. 2014 10.44
+6
Upam, da bo mrhovinarjem še pošteno žal, da se poskušajo na tako podel način dokopati do bogastva in da jih država vzame pod drobnogled in tuddi njim pobere vse nelegalno pridobljeno bogastvo.
opazovalec_
06. 01. 2014 08.32
+1
Sedaj bo Jančlar končno brez konkurence na Celjskem, to je glavni del igre.
Jeronimoena
04. 01. 2014 09.36
+6
Tu se zdej cmerite za en hotel, ki je bil last leasing hiše in leasingo jemalec pač ni mogel plačevati obrokov!! Ko pa vam/nam je le peščica playerjev izpod nog vzela in razprodala kompletno državo, pa ni nihče jokcal in cmeril..... Jaooo folk, kaj je z vami!?!?!
bajogajo
04. 01. 2014 10.40
+4
Kaj pa si ti storil, ko so nam pokradli državo? Nič! Samo malo pametnega se zdaj delaš. Nihče ne oporeka temu, da mora Štorman odgovarjat za svoja dejanja, samo ne na tak način. . . se ve, da so tu zadaj mrhovinarji, ki samo čakajo na propad tega ali onega in za drobiž potem pokupijo vse kar se da. . . to je kraja.
expost
04. 01. 2014 11.28
+3
@lenika10, odkrito povedano, @celjan1000 ima tudi prav. Če ne moreš plačevati leasinga, predmet leasinga pripada lastniku (leasingodajalcu). A ni vse tako črno belo. Obstajajo pravila in pogojih, po katerih poteka leasing in prodaja ter so zapisana v pogodbi, splošnih pravilih. Eno izmed njih je poštena tržna cena. Treba je pa vedeti, da leasingodajalec v leasing poslih ne kupuje predmetov leasinga zase, ampak v imenu leasingojemalca in je torej za nas kupil, a do polnega poplačila tudi obdržal lastniško pravico nad predmetom leasinga. Če leasingojemalec ne zmore plačevati obveznosti, ima še vedno možnost predloga reprogramiranja pogodbe ali prodaje predmeta leasinga (ob soglasju leasingodajalca).
bajogajo
04. 01. 2014 12.15
+8
Tako, za pošteno tržno ceno se gre, kar pa se v tem primeru ni zgodilo. Razumem, da je lizing treba plačevat, če ne, se odvzame predmet lizinga, samo v primeru Štorman je bilo vse vnaprej dogovorjeno, samo zato, da bo nekdo lahko hotel kupil za drobiž. Banka bi že zdavnaj lahko ukrepala, pa ni, vse z določenim namenom. Večina zaposlenih v hotelu Evropa je že zdavnaj vedela, da pride hotel Štorman pod njihovo okrilje, celo več, vsa vodstvena mesta so bila že razdeljena, vedelo se je kdo bo šef kuhinje, kdo strežbe, najeti so bili že določeni obrtniki za obnovo, npr. pleskarji so bili že najeti, Jančar pa je za določeno javnost še vedno trdil, da ga nakup omenjenega hotela ne zanima. Pošteno, da Štorman odgovarja, ni pa pošteno, da se nekdo s tem finančno okoristi. . . Jančar, če je tak mogočen, zakaj ni kupil hotela po tržni ceni, je vsekakor imel to možnost, ampak ne, s svojimi podrepniki je čakal kot hijena. Veze in poznanstva delajo svoje. Jaz bi tudi kupila kak odvzet avto naprimer, a misliš, da bi mi ga banka prodala pod ceno tako kot v tem primeru? Ne, ne bi. Točno toliko bi zahtevali zanj kot je vreden.
Jeronimoena
04. 01. 2014 12.22
-5
Dej ne blebetaj neumnosti!! Leasing lahko prodaja svoje stvari za ceno, ki se mu zdi spodobna, ali pač ne! Hotel bi lahko prodali tudi za gajbo hrušk. Si že slišala kdaj za trgovino?? To je popolnoma ista zgodba, na eni strani prodajalec, na drugi kupec in ona dva se sporazumeta glede cene.... Hočeš - nočeš! In danes se stvari ne prodajo po tem kolk so vredne, ampak koliko kdo zanje da in čist nič več.
bajogajo
04. 01. 2014 12.26
+6
Ja, pametnjakovč, pol pa kupi avto, pa sam določi kolk boš dal zanj. A kupiš še enega zame, tak za petsto evrov, pa nov naj bo, pa enoprostorec, pa. . .
expost
04. 01. 2014 12.28
+5
@celjan1000 Tu se ne strinjam z vami; načeloma velja pravilo poštene tržne cene in leasing podjetje ne sme prodajati predmeta leasing pogodbe po pogojih dumpinga. Njihovo prvo vodilo je zaprtje dolžniške postavke. Seveda se bodo trudil maksimizirati svoj profit iz vsakega predmeta: če je nekdo iz leasinga dolžan 1mio EUR, objekt pa vreden 2mio, ga bodo šli prodati za 2 mio EUR. Kot rečeno, navsezadnje gre za njihov profit, a ne smejo pa prodati za 2mio EUR, pobasati profit in še 1mio EUR zahtevati od dolžnika. To bi bila poslovna goljufija.
Sonja Rihter
05. 01. 2014 14.15
+0
Bravo Lenika.Ne vem kdo te hiene, ki si tolmačijo leasing po svoje, plačuje. Vsi mislijo, da je leasing absolutni lastnik in lahko dela kar hoče. Je dokler ni za določen posel sklenil pogodbe. Takoj, ko je nastalo pogodbeno razmerje, se pa mora uporabljati zakon OZ. Spore nihče ne more reševati samovoljno. Žal pa samovolja ni kaznivo dejanje, ki bi se preganjalo po uradni dolžnosti, zato je bila potrebna tožba. Naredili bomo vse, da si leasingi ne bodo več svojili pravic in, da bodo morali delati po zakonu.
MICLA
04. 01. 2014 08.54
+2
ALI KBM nismo to banko mi sanirali inali ni bila bratovškova tam glavna v nadzornem svetu in ta banka krade premoženje drugim in sami vodilni z nadzornim svetom vred kradli nam res slovenci živimo v butalah.
Thor-1st
04. 01. 2014 07.06
+2
Štorman! Nomen est omen. Če nekaj kupiš in ne plačaš, je potem to tvoje? Ni! Torej.
Thor-1st
04. 01. 2014 07.09
+5
Kar je pa svinjarija, da je hotel prešel sedaj k lopovu, ki je del LDS-ovske elite.
tincamica
04. 01. 2014 22.50
+0
Jančar kupil za drobiž veliko več vreden hotel in par kuvertic pod mizo. Čez dva meseca bo pa spet dolg v bankah pa bojo vsi drugi krivi samo direktorji bank ne... Sploh me pa še bolj zanima če je že kakšen € plačal... smrdi
El Koronito
04. 01. 2014 06.35
+24
Zvone Štorman je poštenjak in garač, ki mu je posel začel pešati, tako kot vsem ostalim gostincem. Hijene kot so jančar in senica pa takoj zavohajo žrtev ... Prej, ko slej prideta tud tadva smrada na vrsto.
Thor-1st
04. 01. 2014 07.07
-11
Kaj se je širil in kupil še hotel, megaloman povzpetniški.
tincamica
04. 01. 2014 22.54
-1
Thor če bi ga poznal bi vedel, da je vse življenje garal pa ne zato da bi imel bogastvo le zato da so bili gostje zadovoljni in ljudje imeli delo
luckyss..
04. 01. 2014 05.39
+21
Na kratko in preprosto...Hotel bo iz rok poštenjaka in garača prešel v last manipulatorjev in izkoriščevalcev....To je zadnja leta pravilo v Sloveniji....
kleopatra-1
03. 01. 2014 23.14
+26
nisem pravnica, ampak nekako logično gre res za motenje posesti glede na to, da je Štorman lastnik zemljišč, po katerem so morali priti do hotela. Kupcu nenazadnje lahko prepove hoditi po njegovi zemlji.Dober gostinec je, veliko let na trgu, pri tem hotelu se je zakalkuliral - in če je res glavnico že odplačal, bi mu leasing hiša lahko nekolko obresti spregledala. Banke so pač požeruhi in jim človeka ni mar.
expost
03. 01. 2014 23.59
+5
@kleopatra-1: vsi obroki leasinga in posojil so skladno z Obligacijskim zakonikom tako "naštimani", da se s najprej odplačujejo obresti in manjši del glavnice; šele bolj kot gre odplačilni program proti koncu, se z obrokom plačuje več glavnice in manj obresti. Glede zemljišč je pa tako: vsaka nepremičnina mora imeti najmanj nujno pot (povezava nepremičnine z javno cesto). Tako je po Stvarnopravnem zakoniku. Javno parkirišče ipd. so zagotovo del javne infrastrukture in se lahko šteje tudi za nujno pot. Po moje bi si Štorman največjo uslugo naredil, če bi hotel prodal takrat, ko je videl, da ne more več plačevati dogovorjenih anuitet. Tako je pa vlekel lastno agonijo in si le povečeval verjetnost zadnjih dogodkov.
kleopatra-1
04. 01. 2014 02.11
+0
expost, s pravnega vidika imaš prav, pa tudi glede tega o pravočasni prodaji se strinjam, pa kljub temu je več škode z zaprtjem hotela in prerekanjem po sodiščih kot pa, če bi vendarle dosegli kakšno prestruktuiranje leasinga.
Sonja Rihter
04. 01. 2014 10.21
-1
Zopet bluziš.Javno dobro lahko spremeni samo občina in mora v tem primeru zemljišče odkupiti. Sicr pa je vsakdo na svoji zemlji gospodar.
expost
04. 01. 2014 11.11
+1
@120399: vam pa res manjka manir. In ne govorim o javnem dobrem. Govorim o funkcionalnem zemljišču (gostinski vrtovi, parkirišča). Po Stvarnopravnem zakoniku MORA imeti vsak objekt dostop do javne ceste! To pa je nekaj drugega.
expost
04. 01. 2014 11.13
+2
@kleopatra-1 če drži, da so ga skoraj leto dni čakali, potem lahko sklepamo, da so tudi na leasingu pokazali nekaj pripravljenosti na sodelovanje. Je pa prestrukturiranje leasinga bistveno težje kot posojil pri bankah, nedvomno!
Sonja Rihter
04. 01. 2014 11.51
+0
Daj jim prosim razloži, da to po novem zakonu sploh ni možno. Da se mora vspostaviti nova pogodba z odvednim davkom, da mora priti predhodno do predčasnega odkupa z odvedenim davkom, da se zopet plača polog. Ampak sodeč po pisanj ste vse to naredili novemu leasingujemalcu, da ste prikrili sporno terjatev in vspostavili aktivno stanje do vaših upnikov.
expost
04. 01. 2014 12.22
+3
@120399: Osebno mi dol visi za KBM Leasing, Jančarja in Štormana. Pravila so pravila in vsa so napisana v splošnih pogojih in pogodbi. Predčasni odkup je seveda mogoč in v tem delu se strinjam z navedbami; ampak če je pogodba RAZDRTA, lahko leasingodajalec predmet pogodbe PRODA, ODDA v najem ali odda v LEASING/zakup. Kakšno je razmerje med novim leasingojemalcem in leasingodajalcem, pa prejšnjega leasingojemalca nič ne briga. Njegova obveznost je jasna: razlika med pogodbeno vrednostjo leasinga, zmanjšano za polog in plačanimi obveznostmi (+ zamudne obresti) + stroški razdora pogodbe + drugi stroški (izterjave, odvetnikov,...). Obveznost se lahko pokrije na več načinov. Prodaja predmeta leasing pogodbe je samo ena izmed njih.
orel4
03. 01. 2014 21.38
+20
Mene pa zanima kdaj bodo začeli pa tistim odvzemati premoženje ki so zafurali to našo prelepo Slovenijo.Bankirji so še zmeraj na svobodi,kdo je odobraval kredit.Meni so rekli da imam premalo plačo za kredit ali če zastavim svoje stanovanje.Pa sem njim rekel njot in se vozim v napol podrtem avtu bolje to kot pa ostati brez stanovanja.
Sonja Rihter
03. 01. 2014 22.22
+2
Še slabše bi bilo, če bi uporabil leasing.
Ines Fidler 1
03. 01. 2014 20.57
+5
pa ka kateri od vas sploh pozna jančarja
iGURT
03. 01. 2014 21.06
+13
..osebno ne, vem da živi v graščini Mlinarjev Janez na Teharjah, le nekaj sto metrov od nekdanjega teharskega taborišča ter kar nekaj ostalih 'cvetk'.......
Sonja Rihter
03. 01. 2014 21.36
+12
Si lahko privošči.V njegovi stavbi je tožilstvo in vsi pomembni odvetniki.
expost
03. 01. 2014 20.49
+13
Madona, no! To sploh ni zaseg ampak uveljavljanje lastninske pravice na podlagi pogodbe in po tem, ko je leasingojemalec kršil pogodbo o finančnem leasingu. Katerega leasingojemalca, ki ima stanovanje na leasing čakajo skoraj 1 leto preden ga izselijo in mu vzamejo nepremičnino? In zakaj bi moral biti Štorman izjema? Možak se je zainvestiral in to je pravni učinek takšne odločitve. Navadnega (medijsko neprepoznavnega) državljana 'obiščejo' predstavniki leasingodajalca po treh neplačanih obrokih in zelo verjetno ti tudi vzamejo predmet leasinga.
expost
03. 01. 2014 20.59
-3
Tole bo zavrnjena tožba! Tudi če bi motili posest, to ne spremeni dejstva, da ima vsaj 10 neplačanih obrokov in da je leasingodajalec uveljavljal svoje pravice po pogodbi.
Sonja Rihter
03. 01. 2014 21.27
+7
Za spore iz pogodb so pristojna sodišča in ne samovolja posameznikov, ki so vedli, da na sodišču ne bodo uspeli.Hoteli so domino efekt, dobili pa bodo bumerang.
tincamica
03. 01. 2014 21.34
+14
Slovenija naj bi bila pravna država in ne kavbojska tako kot dela Matoz
expost
03. 01. 2014 21.51
+6
@120399, @tincamica: to gre za civilnopravno pogodbo, ki ni bila izpolnjena s strani leasingojemalca, ker ni plačeval več kot 1 leto. To je nedvoumno potrjeno. In kaj bi zdaj moral upnik narediti? Vložiti tožbo, da lahko razpolaga s svojim? Pa saj je lastnik in v pogodbi imajo zagotovo zelo natančno navedene številke parcel, ki sta jih obe strani natančno in večkratno preverili: leasingojemalec se je zavestno odrekel lastninski pravici do poplačila obveznosti in ker tega ni storil večkrat kot trikrat, so skladno s pogodbo predmet zahtevali (v naravi, nazaj). Glede na to, da gre za podjetnika, so mu ta pravila kristalno jasna. Enako naredijo tudi z avtomobilom. Torej lahko poštarja, ki mi pozvoni, da bi mi vročil priporočeno pošiljko tudi tožim, da je motil posest (pa čeprav za to uporablja zasebno funkcionalno zemljišče)?
tincamica
03. 01. 2014 22.03
+3
nekaj ne drži, vsaki mesec je plačeval znesek 7.500 € leasingu tak je bil dogovor, verjamem mu da bo to tudi lahko dokazal z bančnimi izpiski.
expost
03. 01. 2014 22.11
+3
@tincamica, prepričan sem, da mu leasing ne bi odvzel in prodal hotela, če bi imel vse plačano. Tudi na leasingu poznajo pravni red in Štormanove pravice in pravna sredstva. Dvomim, da bi šli tvegati izgubljeni ugled, odškodnino zaradi poslovne škode Štormanu, odškodnino, ki bi jo zahteval Jančar s svojo tožbo itd. kar tako, zaradi nekih zarot ipd. Takšno igračkanje je enostavno predrago. Če je Štorman dokazal, da ima poravnane vse zapadle obveznosti do današnjega dne, bo tožba dopustna in uspešna. Sicer pač ne.
Sonja Rihter
03. 01. 2014 22.20
+3
Leasing bi moral za neplačani dolg ali v primeru odstopa od pogodbe vložiti izvršbo na podlagi verodostojne listine -kontokartice, ker to ni mogel narediti, je samovoljno ukrepal. Vsakdo ima pravico, da dokazuje, če je ali ni dolžnik.Upnik v tem primeru , dolžniku te možnosti in dokazila, ni dal.
expost
03. 01. 2014 22.23
+0
@120399: ne bo držalo. Izvršba ni potrebna, ker je leasingodajalec de-iure lastnik nepremičnine. Izvršba bi bila potrebna samo v primeru prisilne izselitve (primeri stanovanj, ko potrebuješ policijo, da izseliš najemnika) ali selitve opreme (da se ta preseli s pomočjo selitvenega servisa in stroški lahko obesijo najemniku). Podobno kot pri najemu stanovanja. Če ne plačaš, letiš. Ali pa pri leasingu avtomobila: če trikrat ne plačaš, ti avto odpeljejo z drugim ključem ali pa avto-vleko.
tincamica
03. 01. 2014 22.30
+6
ja saj je sam Štorman lepo povedal, da ni zmogel več plačevati polnega obroka, čeprav je znesek glavnice že odplačal, pa so ga oderuške obresti banke in zahrbtni načrti "celjskih grofov" požrli...Sorry ampak jaz mu verjamem in dobro poznam Jančarjevo grofijo kako vse uničijo in speljejo to so čakali ko sestradani volkovi. Tožilstvo, odvetniki, notar vsi najemniki v njegovi nepremičnini, ki so jo postavili potem, ko so porušili objekt, ki je bil pod spomeniškim varstvom, kdo si to lahko dovoli če ne grofje, počakajmo še malo se mi zdi da bo kmalu v Celju spet stalo obzidje z napisom Jančarjeva grofija
tincamica
03. 01. 2014 22.39
+5
expost: saj so na tv komentirali vsi dr. prava, veš nič ne gre brez sklepov sodišča, tudi policija za izselitev najemnika iz stanovanja potrebuje sklep sodišča, drugače ne gre, mislim da je tako prav, vsak mora imeti priliko predstaviti svoje dokaze. vsaka zgodba pa ima vedno dve strani.
expost
03. 01. 2014 22.45
+7
@tincamica: poenostaviva: ko vzamejo/zasežejo avtomobil, ga pridejo iskati brez slehernega sklepa sodišča. Podlaga je pogodba o finančnem leasingu, kjer piše, da si v primeru treh neplačanih obrokov, dolžan vrniti predmet leasing pogodbe (na poziv leasingodajalca) sam, sicer ti ga pridejo iskat pooblaščene osebe, na leasingojemalčev strošek, seveda. Predmet leasinga lahko tudi prodajaš sam (za prodajo potrebuješ dovoljenje leasingodajalca, v primeru nepremičnine pa podpis na pogodbi). Enaka zgodba je tudi v tem primeru. To je leasing in lastnik nepremičnine je leasingodajalec do zadnjega plačanega obroka po amortizacijskem načrtu, iz katerega je razvidna višina glavnice, obresti in znesek preostalega dolga...
expost
03. 01. 2014 22.59
+6
@tincamica: če ne zmoreš plačevati, prosiš za reprogramiranje leasinga (pogosto izvedljivo), če ne, predmet nepremičnine lahko prodajaš (iščeš kupce in z njimi skleneš predpogodbo); prodajo lahko finalizira (z notarskim zapisom) le leasingodajalec - lastnik.
Sonja Rihter
03. 01. 2014 23.22
-2
Blebetaš neumnosti.To sicr res počnejo, vendar lahko to počne samo sodni izvršitelj na podlagi odredbe sodišča. Praksa in nevednost ter občutek krivde ljudi vam daje možnost, da z njimi počnete kar hočete. Zakonov pa še brati ne znate. Kaj mislite, da ste bogovi.
expost
03. 01. 2014 23.50
+8
@120399: bi lahko z malo več spoštovanja, prosim? Ne morete kar čez palec in brez argumenta žaliti ljudi. Kar vi trdite, enostavno ni res! Preverite pri leasing hiši kot tudi ljudeh, ki so to že dali čez. Sodni izvršitelj pride po avto v primerih rubeža premičnin (če ni bil plačan račun za vodo, snago, telefon ipd.) in ne odredbe sodišča, medtem ko leasing hiša ne pošilja izvršiteljev, ampak to izvede sama. Zakaj bi čakali na sodišče, če ima podlago leasing pogodbi (LASTNIK PREDMETA LEASINGA je LEASINGODAJALEC) in navsezadnje se leasingojemalec, s podpisom pogodbe, s tem strinja (določbe pogodbe)!!! Ne pozabite: leasingodajalec je LASTNIK predmeta in ga torej lahko zahteva nazaj v primerih, ki jih določa pogodba. Torej če vi kupite za svojega sina/hči stanovanje, ga plačate (tako kot leasingodajalec plača prodajalcu), se kot lastnik vpišete v ZK, ga on/ona lahko kadarkoli proda?
Jeronimoena
04. 01. 2014 09.31
+4
@expost, podpišem se pod tvoje komentarje!! Ljudje pojma nimajo, nekje so nakaj slišali in zdej delajo iz tega zgodbe, romane....
Sonja Rihter
04. 01. 2014 10.17
-3
Leasing imam v malem prstu, samo za razliko od tebe poznam tudi zakon, ki ga moramo vsi spoštovati. Pogodbe sestavljati na šablonski način je enostavno. Če si si ti pustil oprati možgane, jih meni ne morejo, ker imam mednarodne izkušnje.Bojim pa se, da je tebi podobnih preveliko in, da pogodbo smatrajo kot samoumeven dolg, tudi če ga ni.
expost
04. 01. 2014 11.16
+2
@120399, če bi res imel leasing v malem prstu, potem, z vsem spoštovanjem, ne bi klobasali takšne kot jih. Za nepremičninske leasing pogodbe so šablone, le parametri se spreminjajo (glavnica, obrestna mera, zapadlost, drugi dogovori). In kdo je lastnik nepremičnine, ki je predmet leasing posla, po vaše? Navsezadnje: vsak nepremičninski (tudi leasing!) posel temelji na notarskem zapisu, kar pomeni tudi neposredno izvršljivost določb. Tega se zaveda tako leasingojemalec kot leasingodajalec. Neposredna izvršljivost, kot verjetno zelo dobro veste, pomeni, da za izvršljivost določb ne potrebuješ sodišča. Glede opranih možganov bi rekel le-to: tudi sam imam kakšno kilometrino, kar zadeva leasinga nepremičnin.
tincamica
04. 01. 2014 23.02
-1
expost tukaj nimaš prav, če ti leasingodajalec odpelje avto, pojdi do odvetnika in boš videl da ga dobiš nazaj, dokler ni sklepa, če ni sklepa ni nič. To večina ljudi ne ve
expost
05. 01. 2014 00.02
+1
@tincamica: pred seboj imam pogodbo o leasingu vozila, v kateri jasno piše, da je lastnik avtomobila leasingodajalec, da ima ta v primeru treh neporavnanih mesečnih obveznosti pravico prekiniti pogodbo in po pozivu k vračilu (ter na stroške leasingojemalca, če ti nastanejo) odvzeti vozilo. Zakaj bi moral leasingodajalec zahtevati sklep, da se mu vrne NJEGOVA lastnina? In mimogrede: na spletu je precej člankov/praks, ki dokazujejo, da leasingodajalec lahko avto zaseže brez sodnega ipd. naloga (izvršbe). En takšnih je objavljen tudi na CEKIN.SI z naslovom "Po treh neplačanih obrokih vam ga zasežejo."
bajogajo
03. 01. 2014 20.06
+17
Buena Vita 03.01.2014 19:32:30 POZANIMAJ SE,POGLEJ SLIKE V ČASOPISU KO PRED PARLAMENTOMLADOVNO STAVKA Ti pametnjakovič-ka, Adolf Štorman je bil povezan z orožjem in je gladovno stavkal, nima pa nič skupnega z Zvonetom Štormanom razen priimka, tudi v sorodu si nista. . . tako, da. . .ti se pozanimaj, preden nekaj natolcuješ in se delaš pametnega.
kakc
03. 01. 2014 20.05
+3
kot sem že nekje komentiral. malo večja baraba bo nategnila malo manjšo.