Nogomet

Ancelotti: Nisem želel tvegati z utrujenim Ronaldom!

Madrid, 08. 01. 2015 08.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Italijanski strateg madridskega Reala Carlo Ancelotti poudarja, da na dvoboju španskega kraljevega pokala z Atletico Madridom dvoboja ni želel začeti z utrujenim Cristianom Ronaldom, saj bi lahko s tem tvegal njegovo poškodbo.

Nogometaši Real Madrida so doživeli drugi poraz zapored. Potem, ko so minuli konec tedna izgubili na gostovanju pri Valencii, so morali na prvem dvoboju osmine finala španskega kraljevega pokala priznati premoč Atletico Madridu, za katerega je 90 minut branil slovenski reprezentant Jan Oblak. Galaktiki so izgubili z 2:0, trener Carlo Ancelotti pa ni želel tvegati in dvoboja začeti z utrujenim Cristianom Ronaldom.

Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo FOTO: Reuters

'Stroj za gole' je tako v igro vstopil šele v 63. minuti, ko je zamenjal Jamesa Rodrigueza. "Cristiano je bil nekoliko utrujen in bi se lahko med dvobojem poškodoval," je po dvoboju dejal Italijan na klopi poražene zasedbe in se dotaknil predstave Garetha Balea, ki je bila po mnenju strokovnjakov zelo skromna: "V napadu smo imeli nekaj težav, a tu ne mislim le na položaj levega bočnega napadalca, ampak kot celota. Bale se mi ni zdel niti malo sporen. Problem je bil v celotnem moštvu. Gareth je vsaj poizkušal, a bilo je težko. Dvoboj smo nadzirali vse do 11-metrovke. Težko je igrati z Atleticom, saj vselej igrajo zelo kompaktno."

Izhodišče pred povratnim obračunom ni najboljše, po 22 zaporednih zmagah pa so si galaktiki privoščili že drugi poraz, pri čemer se tudi 55-letni strateg zaveda, da je napredovanje med osem najboljših v tekmovanju, močno oteženo: "Beseda kriza je prestroga, a z zadnjima dvobojema ne moremo biti zadovoljni. Na naslednjem dvoboju moramo zmagati. Še vedno je pred nami 90 minut povratnega dvoboja. Možnosti za napredovanje še vedno ostajajo."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (134)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

7strel
08. 01. 2015 20.49
+2
jah tako je pač so jih natepli se je pač izkazalo da le niso bog in batina
šumar
08. 01. 2015 20.33
-2
Symbolic
08. 01. 2015 18.37
+1
Na sokervejdotcom sem zbrskal zanimivo primerjavo med Barcelono in Realom in sicer kdaj zadevajo eni in kdaj drugi.. Prvih 15 minut: Barca 2x, Real 7x... Od 15.-30. min B tudi 2x, R pa 6x...Naprej: 30.- 45. min B 6x, R 15x! Drugi polčas: 45. - 60. min B 8x, R 6x, naprej:60. - 75. min: B 10x, R 8 x ter na koncu 75. - 90. min: B 13, R 15x! Iz tega lahko zaključimo: Barca je bolj nevarna v drugem polčasu, Real pa v prvih 15 min. tekme in v zadnjih 15-ih minutah obeh polčasov... Ok, to je le groba statistika, zagotovo pa trenerji imajo še bolj nadrobne podatke (za posamezne igralce, predložki, kornerji, prekrški itd itd...).
zriki
08. 01. 2015 17.00
+1
alien8potnik
08. 01. 2015 15.40
+8
tisti, ki pravite, da ronaldo ni ne vem kako pomemben za real. od zadnjih petih izgubljenih tekem reala, ronaldo ni igral (ali igral ves čas) na treh. da ni pomemben? še kako je pomemben. psihološko predstavlja grožnjo nasprotniku in daje oporo moštvu. da o njegovem konkretnem prispevku (goli, asistence) niti ne govorim. svašta, res, kake imate eni.
MM?
08. 01. 2015 15.48
+6
Ronaldo takoj veže dva nase, saj so nasprotni igralci precej bolj pozorni nanj. Tudi če ne da gola, je veliko opravil, kar pa nekaterim žal ne bo nikoli jasno.
Trend01
08. 01. 2015 16.15
+0
Statistika porazov Reala v letošnji sezoni. Super pokal. Atletico - Real 1:0 (Ronaldo vstopi v 46' namesto Kroosa), Real Sociedad 4:2 (Ronaldo ne igra), nato poraz z Milanom (2:4 - Ronaldo igra le prvi polčas) in včeraj Atletico (2:0 - Ronaldo vstopi v 63') Edina poraza kjer je Ronaldo igral celo tekmo, sta prvenstveni tekmi doma z Atleticom (1:2) in zadnjič z Valencio (2:1). Toliko o pomembnosti Cristiana za Real.
apodgraj
08. 01. 2015 16.27
+1
Da Ronaldo nase veže dva igralca in tako psihološko vliva na ostalo ekipo , se to redko kdaj zgodi.. Ronalda ne pokrivajo dva ali trije igralci , tako kot Messija . Kadar ga že en igralec tesno pokriva se običajno zgodi tako, da izgubi žoga ali da se valja po igrišču.
Trend01
08. 01. 2015 16.53
+4
Tone, Tone.... Kadar igra Ronaldo, Real veliko bolj pritiska na obrambno linijo kot takrat, ko ga ni. Da to vidiš, moraš več tekem pogledati in si kakšno statistiko prebrati. Tako, da te besede na pamet izrečene na pamet...
alien8potnik
08. 01. 2015 16.57
+2
anton, ne drži. dobro opazuj in potem takih trditev ne boš več izrekal.
prava resni.ca
08. 01. 2015 17.47
+5
zdravo po dolgem casu... mislm da je jasno da igralec kot je Ronaldo ima velik vpliv na igro ze samo s tem ko se pojavi na igrisce. Mislm pa da vecinokrat Ronalda ne pokrivajo 2-3, ker Real igra na hitre tranzicije in takrat je Ronaldo tud najbolj nevaren... druga nevarnost pa so prekinitve in tam mislm da je tud bolj man marking.
Ledo44
08. 01. 2015 15.15
-5
Res je utrujen zmeraj pogosteje se ob zrak spotakne-....
galeron
08. 01. 2015 15.33
+5
A ni obrez to reku za montoyo ? Ob kisik no ahahhah
kameltrajbar
08. 01. 2015 15.45
+3
ilovemilka
08. 01. 2015 15.12
+8
vse cestitke ATM.......znajo izkoristiti priloznosti,ki se jim podajo........vse naj Oblaku za rd........kar se taktike ATM ne bom komentiral ,ker prakticno niso igrali........igral je RM.....igra RM-da ni bila slaba toda dalec od tiste pred novim letom......Carlo ni naredil napake,da je Ronalda postavil na klop........... preprosto penala nebi smel storiti Ramos in tako Ramos kot Bale bi morala izkoristiti dane priloznosti.........torej 1 gol podarjen za drugega pa lahko recem,da je standardni gol proti Realu....vazn je rezultat in ta pelje po mojih obcutnih ATM naprej.......se vedno pa upam na zelo dobro tekmo na SB in napredovanje RM,ki zna dobiti tudi tekme z zaostankom..........................................ps.spodaj vidim,da je folk se vedno otrocji in se sami ne vedo kaj pisejo..................HALA MADRID
prava resni.ca
08. 01. 2015 17.50
+4
to je pac taktika Atletica, na takih tekmah se tezko zanasajo na invidualno kvaliteto. Saj podobno je vcasih igral Mourinho z Realom. Simeoneju ocitno ratuje, ljubtelji spanske lige smo pa lahko veseli, da to nista samo Real in Barca
StrategCarloAncelottiKING
08. 01. 2015 15.05
+3
ce real dobi gol na sb adijo ce pa zatresejo za 1-0 pol bo pa se noro milslm da bo carlo use zrihtal ce ne pa nimas kj atletico je ekipa ki je zmozna premagat usakega nasprotnika
alien8potnik
08. 01. 2015 15.09
+0
ja. atm je ekipa, ki si zasluži lovorike. če ne bo realu uspelo, jim privoščim. sploh našemu oblaku:) carlo pa je gospod. kapo dol. res spoštovanja vredna osebnost.
behindyou
08. 01. 2015 14.57
+16
Vidi se da ekipa pogresa modrica
MM?
08. 01. 2015 14.00
+8
Neverjetno, kako je Ancelotti ponovil Enriquejevo napako. Kot da se od "soseda" ni nič naučil. A po 63. minuti se pa CR7 ne bi mogel poškodovati?
pikachujekul
08. 01. 2015 13.39
+21
včeraj smo izgubili na isti način kot Barcelona. Proti Atleticu je pač težk igrat kaj češ.. Bomo vidl, kak bo v nnedeljo...
Melita Mavsar
08. 01. 2015 13.32
-2
utrujen ronaldo.... pa kaj še... sami izgovori!! utrujeni so kvečjemu igralci v angleški ligi ki imajo po dve tekmi na teden že cel december, ne pa igralci la lige, ki so komajda prišli iz počitnic.... če je toliko utrujen, zakaj je pa igral na tistem turnirju v ZAE???
stiflersmom
08. 01. 2015 13.22
+2
10 čudo sveta.. no penal for real madrid
FCbfan1
08. 01. 2015 13.17
+6
Nevem kaj se ljudje toliko pritožujejo nad zaprto igro Atletica. Noben pameten trener se ne bo kosal z Realom v odprti igri.
alien8potnik
08. 01. 2015 15.10
+4
LocoBlanco
08. 01. 2015 12.31
+14
Ni panike, Ancelotti! Ti samo 'porihtaj' da bomo naslednjo tekmo proti AtlM zaigrali na vso moč z igralci iz 1. postave! Se pravi na gol Ikera in na klop se naj vsedeta še Arbeloa ter Khedira. Jaz osebno bi omenjena prodal že v tem prestopnem roku! Včeraj se je lepo videlo, da pač nista igralca, ki bi lahko igrala za tako velik klub, kot je RM! Vsi strokovnjaki govorijo, da je do konca še 90min. in RM doma verjetno tudi ne bo enak RM-u v gosteh! Gostovanja pri AtlM so težka za vsako ekipo iz evrope in mene niti malo ne skrbi oz. čudi včerajšnji poraz! Verjamem, da lahko napredujemo pa tudi, če nam ga AtlM zabije! Doma bomo gledali povsem drugačen RM razen, če sta Carlo in Perez enotna da za ceno pokala osvojimo CL in prvenstvo! Drugače je pa meni, kot navijaču RM-a pomembno da osvojimo vse kar se da in če res imajo neko svojo taktiko glede pokalnih tekem potem je boljše, da Perez odstopi, ker konec koncev ima on glavno besedo! Še 1x čestitke AtlM, ki je z svojo taktiko (kot vedno) pripeljal tekmo sebi v prid!
alien8potnik
08. 01. 2015 12.39
+11
ikerja? hm .. a je boljši ali kaj? ni bil golman problem.
Trend01
08. 01. 2015 12.44
+2
Zna biti, da gre Copa adijo na rovaš LP in Lige, a ne bi smela. JBG. Na odstrel bi dodal še Coentraa. Pa še tehten razmislek o bivanju Illare na Bernabeuu bi dodal. Z Illaro počakati do poletja, ostale tri pa lahko že danes prodajo. Verjetno imajo nek back-up načrt za njih.
LocoBlanco
08. 01. 2015 12.52
+3
alien: To je moje mnenje. Jaz sem prepričan, da je igralcem v obrambi dosti lažje, če je na golu Iker, ki je v fantastični formi! ...trend: Se strinjam, kot vedno! Za te 3 igralce bi lahko dobili vsaj 50mio.eur s tem bi pa že lahko našli konkurenco Benzu, ki je spet v \'izgubljeni\' formi, ampak še vedno ni za odstrel! Na Illaro sem, pa čisto pozabil, LOL!
Trend01
08. 01. 2015 13.01
+3
No, bom še eno pregrešno dodal. Če ne misli začeti Bale povrniti vsaj delno lanske forme, bo tudi tu hitro konec ljubezni (stalne poškodbe, neučinkovitost pri asistencah, soliranje). Zunaj čakajo Reus, Sterling... Še kdo bi se našel.
47
08. 01. 2015 13.47
+5
...ti pol res pojma nimaš če rečeš da je khedira učer slabo igral!
MM?
08. 01. 2015 14.11
+1
Dobivam občutek, da je Modrić resnično tako pomemben člen, da so brez njega precej slabši. Po drugem porazu je Real kar precej prizemljen, tako da jih čaka težko delo. Je pa seveda še vse mogoče.
Eva Pecnik
08. 01. 2015 16.27
+2
Iker definitivno, sam ker vsi vemo, da bo Ancelotti ostal pri Navasu, ni treba, da se odpira debata... že zato Iker, ker smo vsi dobili potrditev s prejšnih tekem, da je v odlični formi in tudi igralci mu spet zelo zaupajo. Nava pa letos malo igra in ni nič čudnega, da mu je forma padla.. Navas na splošno ni bil krivec pri prejetih golih, so ga pa strokovnjaki po tekmi ponovno ocenili, da igra daleč od igre, ki jo je kazal pri Levanteju in to sem tudi že sam omenil.. Zato Iker.
karamba34
08. 01. 2015 12.10
-2
lepo so jih zdelali na nameček še dva euro gola zabili čist na izi
galeron
08. 01. 2015 12.21
+16
Klavdij Volk
08. 01. 2015 12.43
-6
Trend01
08. 01. 2015 12.47
+3
Ja, prvi je iz 30 metrov desno pajčevino obrisal, drugi pa z 20 m še drugo. :D
galeron
08. 01. 2015 12.58
-3
Symbolic
08. 01. 2015 14.04
+5
LOL... čist vseeno kje smo... samo je treba tekme res gledat...
alien8potnik
08. 01. 2015 15.14
+5
euro gola???? aaa? iz penala težko vidiš euro penal. no, redko ga tudi vidiš. mislim, da je pirlo enega takega dal. haha, ti si pa na hece.
meskic
08. 01. 2015 11.58
-9
Realovci se pritozujejo nad taktiko ATM in potem pravijo, da niso vceraj zasluzeno zmagali. Najhuje je to, da nekateri še omenjajo posest zoge ATM, ki je bila manj kot 30 %. Ko pa tako Barca odigra tekmo proti nekomu in izgubi, ceprav je bila Barca statisticno boljsa in imela vecjo posest, pa Realovci pravijo, da se steje le rezultat. Realovci se pritozujejo nad taktiko ATM, a pred nekaj sezonami je Real podobno igral proti Barci, ko je bil trener Mourinho. Saj tudi meni ni vsec taka taktika ATM, ker postane tekma negledljiva, ampak morate tudi vedeti, da ATM ima letni proracun manj kot 100 M, medtem, ko Real ima vec kot 500 M evrov. Me prav zanima, kje bi bil Real s takim proracunom in kaj bi sele ATM naredil s tkaim proracunom, ki ga ima Real.
Trend01
08. 01. 2015 12.23
+15
Tu se od 74-ih komentarjev niti en sam ne pritožuje čez taktiko Atletica.
lookaaa
08. 01. 2015 12.30
+12
carlo se ni pritozeval, s tem ko je rekel, da je tezko igrati proti tako postavljenemu atleticu jih je le pohvalil. dejal je tudi, da so konpaktna ekipa. prav nikjer ne vidim, da bi se realovci kje izgovarjali.
Trend01
08. 01. 2015 12.39
+7
Na vseh temah o tej tekmi so bunker omenjali le belaj, bravo, domence in tiko. A nihče od teh se ni pritoževal čez njega. Pač, le kot sredstvo za dosego cilja. So pa "tvoji" in podobni metali čudne ven. Zopet. Tudi z avatarjem Bayerna. S temi izjavami samo bavarski klub ponižujete. Žalostno.
meskic
08. 01. 2015 12.40
-4
Poglej komentarje pod novico o sami takmi med ATM in Realom. Vsi se pritozujejo nad taktiko ATM. .
alien8potnik
08. 01. 2015 12.41
+6
ne pritožujemo se. smešno je le, da se navijači barce pritožujejo nad bunkerjem (običajno), ko pa atm tako igra proti realu, je pa to super. samo to želim povedati. sicer pa, logično, atm igra kot ve in zna.nin to počne odlično. ni panike.
Trend01
08. 01. 2015 12.57
+7
meskic - vsi jo omenjajo, a ji priznavajo, da je prava. Čez bunker se vsako živo bitje na svetu, ki lahko spremlja nogomet, pritožuje. Od Italijanov dalje... Nihče pa ne oporeka ali jamra čez učinkovitost taktike ali nesramnost ali kaj podobnega. Ti Realove navijače nekoliko čudno gledaš. Če je en oreh črviv, zaradi tega ne boš cele vreče stran vrgel, kajne? Raje svoje komentarje preglej. Pa brez zamere. Bunker je ravno toliko negledljiv, kot neskončno podajanje žoge okoli centra....
Symbolic
08. 01. 2015 14.10
+2
Taktika je taktika... Mar je v nogometnih pravilih predpisano kakšna mora biti taktika? Vsak trenetr se odloča po svoje... po znanju, po poznavanju svoje in tudi nasprotnikove ekipe... itd... itd.
Los Galacticos
08. 01. 2015 14.56
+7
meskic, taktika ni problem, vsak ima svojo, ampak enostavno kot spanski prvak in finalist LP da gres doma igrat tako taktiko ? Bunker ? Posest žoge niso imeli na 28% zato ker je Real toliko igral na posest, ampak enostavno ker je Atletico tako hotel, premišljeno so šli v ta dvoboj postavit bunker in čakat prekinitev... To delajo že par let, tako premagujejo Barco, Reala, tako so prišli v finale LP preko Chelsea... Enostavno za španskega prvaka in finalista LP se to ne spodobi, sploh pa na domačem igrišču... Primerjat to z tekmami Reala in Barce je težko, Barca ima proti vsaki ekipi posest žoge zaradi tika take, kar pa še ne pomeni da je Real premišljeno igral bunker občasno, ampak je v to bil prisiljen, tako kot vsaka ekipa proti Barci... Mislim celo Almeria je proti Realu imela 46% posest žoge, Atletico pa 28% ??? Ampak dobro, kot sem rekel, taktika me ne moti, zmagal so 2:0 in čestitke, ampak me moti da folk govori da je Atletico bil boljši, pa čeprav statistika kaže povsem drugačno sliko, sploh pa gol je padel iz kota, kar lahko doseže vsaka povprečna ekipa z malo sreče, in pa iz penala kar pa spet ne moreš rečt da so boljši zato ker so zabil gol iz penala.. In ko daš rezultat po strani in pogledaš statistiko se vprašaš pa kako za vraga so bili boljši, posest 28%, streli na gol 2x ( ugani v to je vštet penal in gol iz kota, torej oba iz prekinitve ) niti en iz igre da bi lahko rekel igral so boljše... Koti 2 proti 8 ( spet podatek da je Real več napdal in igral ), fauli 23 proti 12 ( podatek da je Atletico večkrat moral neutralizirat igro Reala )... Mislim, po vaši logiki je Sociedad bil boljši od Barce, glede na to da statistika sploh ni pomembna po vaši logiki ???
MM?
08. 01. 2015 15.05
+2
AM je bil boljši, točno 2:0. Če so oni močnejši v skoku, Real pa v protinapadih, je taktika povsem logična. Vsaka povprečna ekipa Realu ne da gola, sploh pa ne dveh, saj za to rabiš nekaj kvalitete. Statistiko po tekmi lahko vržeš v koš, stvar je samo v tem, kako se bosta med tekmo ekipi prilagodili ena drugi, da bosta izvlekli ugoden rezultat.
MM?
08. 01. 2015 15.08
+1
Meskic, ti se pa že nehaj kregat v brez veze. Od Bayernovega navijača bi človek pričakoval "nemški" odnos in ne tako nizek nivo. Je pa res, da nisi edini takšen Bayernov navijač, po drugi strani pa je malo takšnih B. navijačev, ki kvarijo nemško športnost v vseh pogledih.
torress
08. 01. 2015 11.09
+21
všeč mi je da ancelotti za igro atletica ni uporabil besedo bunker ampak je raje rekel da je kompaktna kar se meni zdi precej bolje
mmickica
08. 01. 2015 11.38
+21
ZatoA
08. 01. 2015 10.41
-13
Prevec gela na glavi!
Trend01
08. 01. 2015 10.48
+9
Symbolic
08. 01. 2015 14.13
+1
A tudi za gel na glavi obstajajo predpisi? Nisem vedel... Jbg, človek ne more vsega vedeti, zato so drugi, da mu "pomagajo"... LOL
MaunelNeuer
08. 01. 2015 14.47
-3
mmmmmmmnnnnnnmmm
08. 01. 2015 10.35
-7
hahahaha---ni penala ni zmage bi rekel
galeron
08. 01. 2015 10.43
+14
Sj je biu penal za atletico kaj ti govoris hahaha