Drugi športi

Griezmanov odvetnik sporoča: Atleti igrajo umazano igro

Ljubljana, 13. 07. 2019 19.19 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Sevan Karian, odvetnik francoskega napadalca Antoinea Griezmanna, trdi, da igra Atletico umazano igro, potem ko je v javnost poslal sporočilo, v katerem zahteva 200 milijonov evrov za francoskega napadalca, saj naj bi se ta z Barcelono o prestopu dogovoril še preden je bila njegova odkupna klavzula znižana na 120 milijonov evrov.

Francoski napadalec je sicer prek družbenih omrežij že 14. maja dejal, da bo zapustil Atletico, a še ni želel razkriti, kje bo nadaljeval kariero. Atletico je prepričan, da je bilo vse dogovorjeno že tedaj, a da so Katalonci čakali, da odkupna klavzula pade z 200 milijonov na 120, to pa se je zgodilo ravno julija. Atletico je v sporočilu še zapisal, da bo uporabil pravna sredstva, s katerimi bo izpodbijal vrednost odkupne klavzule za Griezmanna.

"Atletico se je do Griezmanna obnašal s slabimi nameni," je Griezmannov odvetnik povedal v pogovoru za priznani francoski športni časopis L'Equipe. "V javnosti so govorili povsem nekaj drugega, kot so mu v zasebnih pogovorih," je še nadaljeval Karian. "Griezmann je razočaran zaradi obnašanja Atletica. Želel si je le novega poglavja v svoji karieri. Ta vikend si želi spoznati njegov novi dom," je še poudaril njegov odvetnik.

GRIEZMANN

Griezmann: Oče me je učil, da vlaki ne pridejo mimo zgolj enkrat
Medtem pa v Barceloni z nasmeškom na ustih končno pozdravljajo okrepitev, ki so jo tako dolgo pričakovali. Spomnimo: Griezmann je bil želja Barcelone že pred letom dni, a se je tedaj odločil, da bo ostal še eno leto zvest Atleticu, saj je verjel, da ima dovolj dobro in ambiciozno ekipo za finale Lige prvakov na Wandi Metropolitano. Vse skupaj se ni izšlo, Griezmann pa naj bi se s Katalonci že marca dogovoril za prestop. Francoz bo predstavljen že v nedeljo (simbolično na največji francoski praznik – dan Bastilje) ob 18.15. Najprej bo podpisal pogodbo, potem se bo fotografiral na Camp Nouu, nato pa sledi še novinarska konferenca v Auditoriju 1899.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Na družbenih omrežjih so pri Barceloni pripravili tudi poseben video, kjer nastopa prav 28-letni Griezmann, sicer član zlate francoske reprezentance z zadnjega SP v Rusiji. "Oče me je že od malega učil, da vlaki ne pridejo mimo zgolj enkrat. Zdaj je prišel čas, da sprejmem izziv nove destinacije. Končno se naše poti križajo. Barve Barcelone bom zastopal predano in odločno. Zdaj je prišel naš čas. To je naša pot," je govor, ki ga navijačem Barce sporoča Griezmann. Ta se je še pred prestopom moral soočiti z negodovanjem dela katalonskih privržencev, ki so sporočili, da ga nočejo v klubu.

V soboto v večernih urah pa so Katalonci že objavili posnetek, v katerem Griezmann v klubskih prostorih že žonglira pred grbom Barcelone. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • Powered, bencinska kosilnica
  • Lounge naslanjač Relax
  • Lounge set Maja      
  • Gardena, robotska kosilnica      
  • žar
  •  Vrtna hiška, lesena, mikka
  • Scheppach visokotlačni
  • Lounge set Alex
  • Karcher visokotlačni
  • Villager robotska kosilnica
  • paviljon
  • sedežna fiesta

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

flamengo
15. 07. 2019 14.11
-1
tv1206802
14. 07. 2019 15.40
+2
Vedno potekajo kakšni pogovori to ni nič novega je sicer nespoštljivo, a to se vseskozi dogaja v kolikor še kakšen novinar nekaj napihne je še toliko slabše. Teh dodatnih 80M kolikor jih terja Atletico se nanaša na neko predpogodbo, ki bi jo naj podpisala Barca in Griezmann nekaj dni po tem, ko so Atleti izpadli iz LP. V kolikor je to res in je bil podpisan nek dokument imajo Atleti dobro osnovo za polno odškodnino.
peresni
14. 07. 2019 08.17
+6
grobost v igri...grobost v politiki...seljaki v glavnem.
Kollerik
14. 07. 2019 08.48
-2
....pejt potem spremljat balinanje.Ali šah...
Rolesx
14. 07. 2019 07.27
+9
Atleti so vedno igrali umazano kot real to so klubi iz Madrida
resnicaosvobaja
14. 07. 2019 07.02
+10
Kako je videti slovo Trenda, ki se poslovi z besedo zbogom in s samohvalo svoje čistunske duše in potem v isti sapi pove, da je ateist ??? Neiskreno, zavajujoče, ? Identično pri njem je ravnotako zagovarjanje nečedosti bele sramote... Nekaj naklada in trdi... v bistvu pa v to niti ne verjame Praviš : »Kako so šli žal časi Puyola, Xavija, Inieste mimo. To so bili pravi ljudje. Klub. Tudi "navijačev" takrat ni bilo. Potem se je vse spremenilo. Škoda.«.... Marsikdo bi pomislil, da si pred kratkim menjal klub... Ko so igrali ti velikani, igralci in gentlemani ,za katere si vedel , da te ne bo nikoli sram, celo osvojili SP, niste imeli dveh dobrih besed. Zlate žoge sta bila vredna Xavi in Iniesta le takrat, ko je pripadla Messiju, za katerega pa ta dva nista niti enkrat trdila , da sta boljša od njega , pa naj je imel 17 let ali pa 30. Ste bili hejterji in ste ostali hejterji. Leglo korupcije in nekorektnosti hočete prevaliti v Katalonijo in prepričati svet , kot so Avstrijci skozi leta skušali pretentati svet in naslednje generacije po vojni, da je bil Hitler Nemec in Beethoven Avstrijec... Tudi jaz bi rad z veseljem izjavil,da mi bodo to potrdili za razliko od tebe,PRAVI navijači Reala, ampak tu gor je PRAVI navijač Reala le Igyyp ( in ne le Reala), ki je v vsaki frustraciji in zmagoslavju katerekoli ekipe dobesedno slep za vse razen lepote, ki jo ponuja nogometna igra in to mu občasno zavidam. Tega selektivnega dojemanja bistva jaz mogoče ne premorem vsakič, ti pa definitivno ne. Tebe je lahko sram zaradi samega sebe, mene je ob prebiranju Igyypa. Trendek pa še to ....če moja »misli« , da imam 25 cm .....ali ni potem vsako nadaljnje razglabljanje o velikosti brezpredmetno...?
ehjaehja
14. 07. 2019 07.18
-18
preberi si malo kako sramoten klub je postala Barcelona,razpad sistema pri barci se nadaljuje predsednik laže in prekriva igrajo umazano zavajajo nič ne bo letos z nobeno lovoriko to se bo poznalo v igri tudi.zastonj vam griezman:))
Lock Down
14. 07. 2019 08.26
+7
zaprti, najprej preberi komentar pod katerim komentiraš, ker si eden izmed slepcev, na katere se nanaša vsebina komentarja resnice, tako pa dokazuješ da si le en miselni revež
Kollerik
14. 07. 2019 08.44
+2
Trend me je nekako kar presenetil s svojim tokrat dokaj enostranskim pogledom na stvar, saj ga imam za nekoga zelo informiranega, inteligentnega. Naj povem zato še svoje mnenje in to tokrat brez zahebancije. Je pač tako, da so bolj ali manj vsi veliki klubi vpleteni v nečednosti, saj gre za težke milijone. Milijone, ki so že zdavnaj prešli vse meje dobrega okusa, da ne omenim še kakšne mafije. Da, ..fusbal je že nekaj časa nazaj postal predvsem en ogromen biznis in to prinese s seboj tudi določeno umazanijo. Zato se je povsem pristransko dret, kako slab in koruptiven je recimo "nasprotni" klub, nečednosti svojega pa ob tem niti ne vidiš. Tu so bolj ali manj vsi isti, vsak ima kakšen okostnjak v omari. Prav tako o navijačih.... imaš različne profile navijačev tako v enem, kot v drugem in tretjem taboru. In to je pač treba sprejet, ne pa da spet s prstom kažeš na drugi tabor, na "slabosti" svojega pa lepo, udobno pozabiš...ali zamolčiš, kakorkoli.
Kollerik
14. 07. 2019 08.46
+3
Kljub vsemu in še vedno pa menim... da je Barca več kot klub. Definitivno!
Kollerik
13. 07. 2019 21.53
+15
Dobrodošel Griezmann v najboljši klub na svetu, v Barco!! Ostalo pa bo že! MSG torej....
Kollerik
13. 07. 2019 21.54
+6
Če bi te Barca dobila že lansko leto, bi sedaj bil pokal LP 2019 brez dvoma že v vitrinah blaugrane, no... bo pa naslednje leto.
blazter
13. 07. 2019 21.19
-15
Kdo je nagovarjal koga? Med sezono, in prej? Barca išče kredite, njihove banke pa so ogromno posodile tistim, za katere menijo, da bodo vrnili, nekatalonskim klubom. Toliko o samostojni Kataloniji. Saga se vleče že dalj časa. In kriv je Madrid? Vedno in za vsako stvar?
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.36
+16
Za globalno segrevanje nisem nikoli trdil, da je kriv Real...ampak s tem nima nič niti FC Osijek
blazter
13. 07. 2019 21.41
-2
Minusi? Za dejstva? Trenutna uprava zapravlja. Na veliko. Kupuje odlične, tržno nezanimive igralce. Razen državnega prvenstva, ki bi ga z osamosvojitvijo prav tako osvojili, niso osvojili, zaslužili nič dodatnega. In to je v letni bilanci vidno. S težnjami po odcepitvi in samostojnosti, obnašanjem nekaterih zvezdnikov si tudi niso pridobili zunanje, denarne, podpore. Hočem samostojnost, torej svojo ligo, LP, in 10m plače, igrali bomo pa ligo s pol profesionalnimi ekipami. Hm
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 20.49
+6
Verjetno je tudi Trend malo zmeden, ko omenimo kraljevski klub, pa zanj ne navija niti kralj Španije (uradno 30. maj 2019). Vsi igralci, ki si jih naštel so hoteli igrati za Barcelono ali z najboljšim na svetu in to jim klubi skregani z Barcelono pač niso mogli omogočiti. (izjema mogoče Real z Modričem, če si lahkoveren ) Raje prilepi kakšen izviren tekst v angleščini vsaj ne boš izpadel smešen...
Trend01
13. 07. 2019 21.00
-15
Ja, in vse te igralce je Barcelona "vabila z obljubami in visokimi plačami" med sezono in s tem uničevala te klube! Kot pravim. Klub, ki je včasih ogrmno pomenil, je postal neko leglo "korupcije", leglo nekorektnosti. Netransparentnosti. Sodniških pomoči, ki ste jih tako drugim pripisovali. Kar je bilo, je bilo. Iz fantastičnega kluba v klub... Škoda. Saj drugače ne more biti, če so takšni "navijači". Fuj in fej. In to mi bodo priznali PRAVI pristaši Blaugrane. "Més que un club" - bilo, a žal odšlo.
Kolosej6
13. 07. 2019 21.08
+18
Saj nebi bilo sporno če bi to nekdo drug napisal... Ampak navijaš za real in mislim da je bolje da si tiho o korupciji, netransparentnosti in o sodniških pomoči.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.15
+12
Barcelona je vse te igralce privabljala z lepo igro na najvišjem nivoju. Ko je nek igralec tako vrhunski obstaja možnost, da lahko uresniči svoje sanje. Zaradi "nekorektnosti " Barcelone in Griezmanna je prišel Griezman 2 leti kasneje za 20 milijonov evrov več. Kaj od tega ti ni jasno beli ? Igralec izbere klub, v katerem želi igrati in uresničiti svoje sanje. Vi v Madridu s takimi igralci nimate večjih težav ali ne premorete takih igralcev ? Več kot klub je še vedno parola, ki pripada le enemu klubu. Še velja ali ne ? Mogoče za nekatere ne,a drugi klubi se temu niso nikoli niti približali...
Trend01
13. 07. 2019 21.18
-11
@želva - Daj, ne bluzi. Kaj je spet tako spornega? Bayern - čista. Edino tisti gol proti Atletom v zadnjih sekundah danes zaradi VARa ne bi bil priznan. Šlo se je pa za 5 cm. Morda. Po 10 posnetkih iz različnih kotov se je šele videlo. Takrat se tudi Atleti niso "bunili". Tako, da - ššš. Žal. Vedno je kriv Real. Vedno. Pa naj bo kar koli. Klub, ki se je zoperstavil RFEF, ki se je zoperstavil Uefi. A, zdaj boste pa o Rolexih? Belih vrečkah? Ki so vredne 20 evrov? Ki so spomin? A misliš, da je vodstvo kluba res tako blesavo, da bo vsem pred očmi "podkupovalo"? To lahko le fanatik "izvali". In nihče drug.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.34
+9
5 cm je enako v Španiji in na Finskem . In če si 1 cm v prepovedanem položaju je to prepovedan položaj. Real ima svoj merski sistem, ki je prilagojen njemu. Ko podariš sodniku novincu Rolex, ne more več biti nepristranski in zato so se Rolexi tudi delili. Ko rečeš zbogom, je mišljeno, da ti odideš mi pa ostanemo ali pa se naslednjič ne prenagli s slovesom, da ne boš vsaj mož beseda, če se že smešiš. Boš držal besedo ali ne ali je tudi to nekaj kar beli razumete drugače, kakor vsi ostali ?
Trend01
13. 07. 2019 21.43
-7
Tvoja misli, da imaš 25 cm, pa je 5 cm? To verjetno misliš. Kako naj sodnik vidi? Je sodnik vsemogoč? Koliko takšnih situacij je šlo v prid Barcelone? Zakaj nikoli ne omeniš Chelsea (2009)? Zakaj ne omeniš Real (2011)? Zakaj ne omeniš PSG? Zakaj ne omeniš sodnikov kot so Ovrebo, Busacca, De Bleeckere, Stark...? Zakaj vedno pljuvaš vedno v sosednjo posodo? Še v svojo daj. Kdaj pa kdaj. A je pretežko? To so vsa 1/2 finala v LP, ko je šla Blaugrana "sumljivo" dalje. Zakaj dobi Ronaldo prepoved igranja 4ih tekem, ko odrine sodnika, a Messi za enako dejanje nič? Zakaj ne dobi Messi kartona, ko žogo med gledalce nabije? Zakaj ne dobi kartona, ko pljune proti sodniku? Zakaj ne dobi kartona, ko igralca Rome prime za vrat? Itd, itd. Ne, Barcelona NIMA PRIVILEGIJEV. Ne, oni pa ne.
Trend01
13. 07. 2019 21.45
-4
Ne. Pravim le zbogom. Da boš ti šel z njim, k njemu malo pogledat in mu pokazati svojo lepo čistunsko dušo. Sam sem sicer ateist. Najstarejša vera na svetu.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.58
+7
Postavimo tezo, da sodnik tega " ni mogel "videti in da se po doseženem golu ni objemal z igralci Reala na tleh zelenice. Gol je dosežen neregularno in to so v ligi prvakov bila vsaj leta po 2015 do VARa. Ti sodniki, ki jih ti omenjaš so recimo sodniki, ki so naredili napake. mi pa govorimo o sodnikih, ki so navijači Reala. Razumeš razliko. Messi sodnika ni odrinil, če je pljunil po zelenici Messi nekaj metrov pred sodnikom, potem ga lahko toži gledalec v zadnji vrsti če so Messi pljunek in gledalec kolinearni. Messi je dobil dva rdeča in če bi sodniki imeli ta dva primera za merodajna verjamem, da bi Ronaldo zaključil kariero še pred prihodom v Real. Kot ti pravim Trendek počisti pred svojim pragom in drži se številk pa boš bolj verodostojen.Na tvojo žalost nismo slični zapiraču...njemu lahko prodajaš nesmisle
bekson74
13. 07. 2019 20.28
+0
a zej za hrvacijo igra?
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 20.08
+18
Žal mi je obnašanja Atlhletico Madrida , obnašanja, ki ga pripisujemo Real madridu, še posebej, ker je to moj tretji najljubši klub v Madridu po Getafeju in Rayu Vallecanu. Lahko bi se zahvalili Griezmanu za pristranski nastop v korist svojega kluba tako pa ostajajo isti šalabajzerji kot klub, ki je oddaljen cca 7 km
Trend01
13. 07. 2019 20.37
-15
Malo si pri km zgrešil. Šalabajzerji so stran dobrih 500 km. Izsiljevanje ala via Dembélé, Coutinho, Griezmann. Še kdo? Skregani z Realom, L'poolom, Atléticom, PSGjem. Pa še kakšen bi se našel. Ja, popolnoma "nedolžen" klub. Sam fair-play jih je.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 20.40
+18
Je to uradna izjava Sky-a ali je le odraz tvoje užaljenosti in napihnjenosti. Ko rečem šalabajzerji je Madrid prava destinacija, vprašanje je le zahodno ali zahodno iz centra Madrida.
Trend01
13. 07. 2019 20.49
-10
Ja, poznamo tvoje izlive do drugih ekip, ki ne "sodijo" pod Barcelono. Vsa čast takšnim "navijačem". Vsi so krivi, le sami ne. Kot bi Grimsa poslušal. Takšen si. Vsi so krivi. Vsi nespoštljivi. Bljak o takšnih "navijačih". Včasih se je Barcelona takšnih sramovala. Zdaj? Žal že dvomim. Ste že tu nekje. Vsi drugi so krivi. Kako so šli žal časi Puyola, Xavija, Inieste mimo. To so bili pravi ljudje. Klub. Tudi "navijačev" takrat ni bilo. Potem se je vse spremenilo. Škoda.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.00
+15
Trendek prvo počisti pred svojim pragom, ko ste nagnali zadnji dve legendi , ki se vam ju ni bilo treba sramovati Raula in Casillasa Od takrat ste sramota samim sebi. Po Evropi nam tega niso verjeli , dokler tega niso sami doživeli v ligi prvakov.Po tem obdobju nimate niti ene svetle točke , razen tega, da vam je Katalonija osvojila SP ( uradno 14.4.2015 Eric cantona) Si bel navijač, ampak vaše duše so črne, ki je tudi Francova najljubša barva
Trend01
13. 07. 2019 21.04
-15
Franco, ki je dal podporo Barceloni, Atletom in Realom. Ki je dal "določenega" igralca Blaugrani? Ki je odkrito podpiral Atlete. Ki je začel navijati za Real, ko je začel dosegati največje rezultate. Franco je takšen podrepnik sot si ti. Le kdo ima črno dušo? Tisti, ki o njej govori. Da te ni sram takole človeka takole obsojati? Sramota si. Sramota od človeka. Zbogom.
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.25
+10
Če se posloviš na tak način pričakujem, da nas ne boš več posiljeval . Sramota si žal ti z enim samim receptom, korigirati in usmerjati komentatorje, da bodo vsi piskali v beli rog. Franco je imel igralce Barcelone tako rad, da jih je imel zaprte pri sebi. Določenega igralca, ki je podpisal in že igral za Barcelono zvlekel v Madrid, če si z določenim mislil, najboljšega igralca Reala Alfreda di Stefana. Mi tudi nikoli nismo umrili predsednikov drugih klubov, vi se s tem ne morete hvaliti. Beli dresi so le kamuflaža. Vaše bistvo je črno, kakor je tudi vaša zgodovina in vse , kar ni sodilo v šport
Kollerik
13. 07. 2019 21.57
+5
Nobena župa se ne poje tako vroča, kot se skuha... ;)
Kolosej6
13. 07. 2019 19.52
+20
A če so se pogovarjali že lani ko je imel odkupno klavzulo 100mil a potem bi moralo veljati ta cifra? mislim atletico je res smešen... prav vidi se da želijo vse slabo igralcu ki jim je dal ogromno
resnicaosvobaja
13. 07. 2019 21.41
+9
S Hazardom pa se je Real dogovarjal 3 minute pred podpisom pogodbe. Buhteljni beli
Trend01
13. 07. 2019 21.47
-7
Govorili so s Chelseajem najprej. So sami povedali. Že lani. Spet v meglo.