Drugi športi

Quintana pod drobnogledom zaradi morebitnega dopinga

Pariz, 21. 09. 2020 16.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Kolumbijski kolesar Nairo Quintana se na minulem Touru ni izkazal, kljub temu pa se je znašel v preiskavi francoske policije zaradi morebitnega dopinga. Po poročanju francoskega tednika Le Journal du Dimanche so prejšnjo sredo delavci Urada za okolje in zdravje preiskali njegovo hotelsko sobo.

Nairo Quintana (na fotografiji) ob prečkanju ciljne črte 13. etape na letošnji dirki po Franciji.
Nairo Quintana (na fotografiji) ob prečkanju ciljne črte 13. etape na letošnji dirki po Franciji. FOTO: AP

Kaj so našli v hotelu v mestu Les Allues v bližini Meribela, kjer so bivali kolesarji ekipe Arkea-Santic in njihovo spremstvo, niso sporočili, so pa preiskovalci potrdili, da so pod drobnogled postavili Naira Quintano, njegovega brata Dayerja Quintano in pomočnika Winnerja Anacono.

Quintana je na Touru zasedel 17. mesto, za zmagovalcem Tadejem Pogačarjem pa je zaostal več kot eno uro. AFP, ki povzema poročanje tednika Le Journal du Dimanche, navaja, da preiskava poteka brez vednosti francoske protidopinške agencije, ni pa prva taka na Touru.

Leta 2017 so preiskovali uporabo mehaničnega dopinga, lani pa so bili pod drobnogledom kolesarji ekipe Deceuninck-Quick Step, v obeh primerih niso našli nič spornega.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (72)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

pinkopalinko333
21. 09. 2020 21.11
-2
Res je, da je kolesarstvo najbolj očrnjen šport zaradi dopinga v preteklosti in tega stereotipa se ne bo tako zlahka rešilo. Osebno pa sem mnenja (in tudi si upam trditi), da je ta trenutek kolesarstvo najčistejši šport, saj take količine kontrol ni prav v nobenem športu. In še to: vsi so čisti, dokler se jim ne dokaže nasprotno.
korlowski
21. 09. 2020 21.39
+4
kolesarstvo je edini šport,ki ga spremljam in se nanj bolj kot ne tudi spoznam in garantiram ti,da ni čisto tako...po Festina šoku,kjer je organizator toura oznanil,da so kolesarstvo očistili dopinga je nastopil Armstrong desetletje.Po Armstrongu spet in ...
pinkopalinko333
21. 09. 2020 21.56
+0
Bomo videli ali imaš prav. Samo čas bo pokazal in srčno upam, da se motiš.
Albatross
21. 09. 2020 20.55
+4
Glede na predstavo se je Nairo anti dopingiral...
dr.Megla
21. 09. 2020 20.16
+9
Nekaj mi ne štima..... Zakaj se Pogačar glede na leta in izjemen uspeh skorajda ni veselil...
borjac
21. 09. 2020 20.35
+0
Verjetno zato ker je ta uspeh tudi njega osebno presenetil.
retropil
21. 09. 2020 20.41
+10
tut precej prazen poglej je imel... res srčno upam da ni podlegel dopingu, ker si želim da bi se večno spominjali dveh vrhunskih uvrstitev naših kolesarjev.
gomax
21. 09. 2020 20.59
+7
Ce mene vprasas, zato ker je verjetno bilo ke takiga ki nebi smelo bit. Ponavlja ne glede na uspeh, da premagas svetovnega prvaka ter eniga najbolsih za 2 minuti v ko dirkas skoraj eno uro pa oba na polno, neki ne stima. Zakaj bi bil pogacar n8c zadihan na cilju, ko pa je roglic samo se vsedo in komaj dihal. Pa tukaj nimajo nobene veze razlike v letib med njiju. Privoscim obema, ampak za mene tukaj neki ne stima. Zal.
sasee.
21. 09. 2020 19.42
+22
Pogačar je na kronametru vso svetovno elito premagal za vsaj 2 minuti, s tem da jih je vsaj 50% vseh kolesarjev na touru dopingiranih. Torej kako je z pogacarjem?
GlasModrosti
21. 09. 2020 20.02
+20
Nedolžen dokler se mu ne dokaže krivda. Jaz se s tem ne ukvarjam več.
Njapo
21. 09. 2020 21.55
+0
Diverzanti
21. 09. 2020 19.34
+29
Zmaga tist , ki ima najboljšega dohtarja',ki ima seveda najboljšo robo.že videno parkrat'od menjave krvi do naprednih substanc,ki jih "še"ni na spisku.Denar je sveta vladar'ali dobra roba je zlata vredna.Telo ne deluje tako brez dodatkov'nobeno.
gomax
21. 09. 2020 21.00
+7
Tudi armstrong je imel kaj je imel,pa se je pol videlo kaj je imel,da se nebo isto pokazalo za pogacarja
virtusek
21. 09. 2020 19.26
+24
To kar smo gledali letos gre v zgodovino slovenskega sporta, velik poklon obema in cestitke Pogacarju za zmago. Pa vendar ne morem mimo mojih opazanj med Pogacarjevimi intervjuji in predvsem na koncu na podelitvi. Fant ni pokazal nobenega veselja, nobenega navdusenja. Ko je prisel Roglic na stopnicke je bilo cisto nekaj drugega, videt je bilo radost, zalost, polno custev... Zakaj to pravim? Zato, ker se mi zdi, da ima Pogacar slabo vest, da je delal po nareku kakor mu je bilo ukazano. Njegov izraz na stopnickah je bil, kot da je zmagal na vaskem tekmovanju in ne na touru. V kolesarstvu je vse mozno pa vendar mocno upam, da se tukaj motim.
Stoti
21. 09. 2020 19.24
+7
Ne glede na vse, na malega pez.deta. ROGLA CAR IN KRALJ !!!!
BrNuS
21. 09. 2020 19.25
-9
Haha inteligenca na psu, se vidi takoj! Sram te naj bo, skoda da sonce sije po tebi
lordG
21. 09. 2020 19.22
+20
Baje da se noben kolesar ni zmagal toura brez dopinga...bi se kar strinjal s to ugotovitvijo
Stoti
21. 09. 2020 19.20
+22
Pogačar mora tudi pod drobnogled.
BrNuS
21. 09. 2020 19.23
-8
ti mores pod drobnogled, verjetno bodo luft nasli v glavi
Stoti
21. 09. 2020 19.26
+6
Če ti nobeden še ni povedu BUTL, se luft ne vidi !!
Stoti
21. 09. 2020 19.27
+10
Si kot Pogačar k se dela neumnega da ni vedu in ne more verjet. Dddd!!
BrNuS
21. 09. 2020 19.29
-5
Stoti vidis ko ne dojames, nasli sem napisal ne videli pa luft se vidi se tu si se zaj.. verjetno sam Os dokoncana, se nisi sam kriv.
Stoti
21. 09. 2020 19.36
+0
Še enkrat tebi Brrnuss, ti verjetno brni. Napiš svoj naslov pa da ti osebno dostavim " pozdrave". I.di.ot
BrNuS
21. 09. 2020 19.16
-9
Veste kaj, poln kufer vas mam da blatite Tadeja Pogacarja, ce smo popolnola iskreni je fant bil mnogo bolje pripravljen kot Roglic, vseskozi je kazal svojo moc, dobil 3 etape, kolk jih je Roglic ob superekipi??? koliko da slisim, ker nisem preprican? pa sem sam privoscil zmago Roglicu, prvi favorit v mojih oceh je bil ampak je Pogi bil boljsi, mnogo boljsi in preprican sem da brez pozivil! boste se kako morali pojesti svoje besede!!
Stoti
21. 09. 2020 19.20
+5
BrNuS
21. 09. 2020 19.23
-6
Stoti..tebe sigurne ne, briga pa ljudi okoli Pogacarja ker mu taki kot si ti delajo skodo in to veliko ij sram vas je lahko!
Brabus
21. 09. 2020 19.25
+25
Tudi Pogačar je imel super ekipo, Jumbo Vismo.
Stoti
21. 09. 2020 19.29
+3
Ampak res , koga briga kaj ti misliš. Odpri si pir in obleč premajhno rumeno majco....
Stoti
21. 09. 2020 19.30
+16
Ni me sram.vsram je lahko smrkavca ki se hvali s svojo ekipo !?? Katero ??!
BrNuS
21. 09. 2020 19.32
-9
sam je prekolesaril to kar je Visma skupaj..hahaha.. Pogi je kralj in ga nadvse spostujem. Bravo mali, pohodil si celo konkurenco!!!
korlowski
21. 09. 2020 19.37
+16
Greg Lemond -5.7w/kg/h (nikoli pozitiven test dopinga) Marco Pantani -6,2w/kg/h (pozitiven test) Lance Armstrong- 6,3w/kg/h (kralj dopinga) Tadej Pogačar -6,9w/kg/h (nikoli pozitiven )
Stoti
21. 09. 2020 19.40
+3
multifit
21. 09. 2020 19.14
-2
No doping si iz glave izbijte in uživajte v uspehih. In ob misli da imamo kolesarja ki bo razbil Armstronga. Če se pa doping pokaže pa kritizirate. Pa ni važno kdo je. Nekaj ugibati pa je sramotno do človeka ki se je trudil in odpeljal izvenserijsko. Bravo mali bravo Rogla.
Stoti
21. 09. 2020 19.21
+6
dark horse
21. 09. 2020 19.14
+14
Zlo švoh doping ko zaostanes eno uro 😂🙈
BrNuS
21. 09. 2020 19.09
+2
Ta pa je bosa, sej je ja ciat odpovedal, zakaj bi bil dopingiran?
ecnarf
21. 09. 2020 19.06
+16
Že od začetka tura vam trobim da vsi jemljejo poživila samo nekaterih ne dobijo takoj nekatere pa čez več let( Armstrong ,Pantani............................................)in še in še
svenhassel
21. 09. 2020 18.21
+68
Tadeju seveda privoščim zmago na touru, vendar se ne morem znebiti občutka, da mu takšna vožnja na kronometru ne bi uspela, brez pomoči izjemno močnega »čarobnega napoja«. Tadej je v zadnjih aplskih etapah izgledal precej bolj izmučen kot Primož. Zato mi ni jasno kako mu je uspela takšna izjemna vožnja, glede na to, da vsaj do tega trenutka, ni veljal za ravno izjemnega kronometrista (Še najbolje je kronometer odpeljal lani, ko je bil na Vuelti 11. za Primožem pa je zaostal 1:30 minute, čeprav Primož takrat, kot je sam povedal, sploh ni peljal na polno (skozi ovinke je namreč zaradi previdnosti celo zaviral). V soboto pa je Tadej, ki je dva dni prej komaj še sledil Primožu, najboljšega kronometrista na svetu, Toma Dumoulina, premagal za 1:30 minute, svetovnega podprvaka Primoža Rogliča, pa kar za 2 minuti. Čeprav sta tako Primož kot tudi Lopez, v zadnjih etapah iz gledala precej bolje kot Tadej, jih je la ta v kronometru deklasiral kot dva amaterja. Najbolj noro pa je to, da je Tadej v cilju še vedno iz gledal bolj svež kot ostali in bi verjetno, če bi slučajno moral še enkrat na štart, ponovno deklasiral vse z Dumoulinom na čelu. Ne razumem, kako je možno, da je Tadej dobesedno čez noč postal boljši kronometrist od Primoža. Dejansko je na kronometru vse skupaj iz gledalo, kot, da je Tadej edini profesionalec, ki se je slučajno znašel na neki amaterski dirki, kjer je konkurenca tako slabo, da bi jih verjetno premagal tudi z gorskim kolesom.
kjkljk
21. 09. 2020 18.21
+30
Skrbi me da bodo dobili še koga
DESNA smer
21. 09. 2020 18.13
+12
Aha ... se je že začelo ...
solarcek1234
21. 09. 2020 18.10
+37
Kaj bo ko bo??? Realno je,da je Roglaa vozil vrhunsko...kaj se pa zgodilo pri kronometru pa bo cas pokazal svoje...upam,da ne sramote slo kolesarjem.
svenhassel
21. 09. 2020 18.08
+42
Tadeju seveda privoščim zmago na touru, vendar se ne morem znebiti občutka, da mu takšna vožnja na kronometru ne bi uspela, brez pomoči izjemno močnega »čarobnega napoja«. Tadej ni bili niti v eni etapi (z izjemo kronometra) močnejši od Primoža (takrat, ko je pridobil toliko časa nazaj, so se favoriti s Primožem na čelu samo gledali in mu dovolili pobeg). V 9. etapi je Primož sam vlekel celoten zadnji kilometer, Pogačar pa se je vozil v zavetrju, zato ga je tudi premagal v šprintu. V 15. etapi je Primož storil taktično napako in prvi skočil, zato potem ni imel dovolj moči za sam šprint (Dejstvo je, da je Primož boljši šprinter kot Tadej in bi lahko s pametnejšo vožnjo v obeh etapah premagal Tadeja v šprintu.) V kraljevski etapi na Col de la Loze, je Primož premagal Tadeja. Primož je po tej etapi povedal, da se ni najbolje počutil, saj je imel »težke« noge, kljub temu pa je za 15 sekund prehitel Tadeja, ki je je bil za razliko od Primoža v cilju povsem izmučen. V zadnji gorski etapi Tadej ponovno ni iz gledal najbolje, ko je Primož na peščenem odseku pospešil, je Tadej komaj sledil in bi zelo verjetno tudi zaostal, če bi Primož šel na polno. Zaradi vsega zgoraj opisanega mi še vedno ni jasno, kako je možno, da je Tadej tako izjemno odpeljal kronometer, čeprav do sedaj z izjemo državnega prvenstva (tudi na državnem prvenstvu bi Primož, kljub slabši pripravljenosti, verjetno premagal Tadeja, če bi tako kot Tadej, zamenjal kolo), ni bil ravno odličen kronometrist. Najboljšega kronometrista na svetu, Toma Dumoulina, je premagal za 1:30 minute, svetovnega podprvaka Primoža Rogliča, pa kar za 2 minuti. Na lanski Vuelti je recimo Primož Tadeja v kronometru prehitel za 1:30 minute, in to kljub temu, da sploh ni vozil na polno (skozi ovinke je namreč zaradi previdnosti, kot je sam povedal, celo zaviral). Čeprav sta tako Primož kot tudi Lopez, v zadnjih etapah iz gledala precej bolje kot pa Tadej, jih je Tadej v kronometru deklasiral kot dva amaterja. Tadej je v cilju še vedno iz gledal bolj svež kot pa ostali, zato bi verjetno, če bi moral še enkrat na štart, ponovno premagal vse z Dumoulinom na čelu. Dejstvo je, da med vodilnimi možmi ekipi UAE, številni, ki so jih dobili na dopingu, z Hauptmanom na čelu, ki ni nikoli maral Primoža Rogliča in bi storil vse, da bi mu preprečil zmago. Ne želim vnaprej obtoževati Tadeja, vendar je vožnja, ki jo je pokazal včeraj izredno sumljiva (čeprav je že po ravninskem delu vozil na polno, je podrl močno podrl rekord vzpona na Planche des belles filles, ki ga je prej držal z kemikalijami nafilan Bjarne Riis). Če bi vozili recimo 20 kilometrski gorski kronometer, sem prepričan, da bi jih Pogačar glede na to, kako je vozil, vse premagal vsaj za kake 3 minute in to pač ni normalno glede na to, da v nobeni gorski etapi ni bil boljši od Primoža. Ne razumem, kako je možno, da je Tadej dobesedno čez noč postal boljši kronometrist od Primoža. Dejansko je včeraj vse skupaj iz gledalo, kot, da je Tadej edini profesionalec, ki se je slučajno znašel na neki amaterski dirki. Sicer je res, da je čist dokler mu česa ne dokažejo, vendar se v športu vse vrti okoli denarja in tega imajo Arabci več kot vse ostale ekipe skupaj.
Nellika25
21. 09. 2020 18.27
+20
Čez noč boljši kronomersit od Roglica ? To lih ne.. Glede na to da ga je na državnem letos že premagal. Moje mnenje je da je veliko tukaj naredila psiha. Ko ti nekdo v slušalki govori pridobivas 10,20,30sekund..in ves da lahko dosežeš tisto kar si želiš.. Telo kar naenkrat dobi vso dodatno energijo ki jo rabi.. Pa tudi če jo iz riti potegnee.In zato je samo pridobival. V primozevem primeru je šlo pa v nasprotno smer. Grabit začne panika, telo pride v krč.. In nič vec ne teče tko kot more...
pero982
21. 09. 2020 18.54
+13
Primož je odpeljal dober krono. 5 mesto, 35s za drugim. Tadej je odpeljal izvenserijsko. Na ravnini isti čas kot Dumoulin, v klanec pa za 2s bolje od rekorda z menjavo kolesa!! Pa sam je rekel da ni slošal nil na zadnjem klancu. Meni, ki sem gledal kolesarstvo že pred Rogličem, je to nečloveško.
pero982
21. 09. 2020 18.55
+18
Iz riti lahko potegneš kaj drugega. To ni kar tak, je najdo novo energijo. Tak telo ne funkcionira. Sploh po 19 etapah in zadnjem brutalnem tednu.
Roko66
21. 09. 2020 18.57
+20
Kaj pa drugi?Saj ni samo Primoža nabil, VSE po vrsti a so vsi bli v krču? Po moje mu je Asterix dal malček čudežnega napitka,skoda da niso preverili,če ima plav jezik!😂😂😂
SISTEMA
21. 09. 2020 19.04
-16
pero982
21. 09. 2020 18.00
+48
Rogla bi lahko odpeljal življenski kronometer pa ne bi obdržal rumene. To so besede Valjavca. Malo čudno ali?
GrEgEcN95
21. 09. 2020 18.14
+44
Seveda. Valjavec je tudi grešnik in je nekoč zagovarjal Korena, ki je tudo grešnik. Brajkovič je tvitnil “ Presenečenje bo” tudi grešnik. Par s pred Dumoulinom nebi bilo čudno, ampak minuto in pol....