Drugi športi

FOTO: Zasenčila tudi moško konkurenco: Ronda Rousey prvo ime v UFC

Los Angeles, 02. 03. 2015 17.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V svetu borilnih veščin se zadnje dni govori praktično zgolj o Rondi Rousey. Prvakinja bantamske kategorije organizacije UFC je po zgolj 14 sekundah borbe ugnala izzivalko Cat Zingano in potrdila, da je verjetno trenutno prva zvezda najbolj priznane organizacije na svetu.

Ronda Rousey nadaljuje z zmagovitim pohodom v organizaciji UFC. 28-letna borka znana pod vzdevkom Rowdy je vknjižila svojo 11 zmago zapored, ob tem pa še ne pozna poraza. V znamenitem losangeleškem Staples Centru je pred skoraj 18 tisoč gledalci po zgolj 14 sekundah borbe prisilila v predajo Cat Zingano (prilagojen armbar) in ubranila šampionski pas v bantamski kategoriji. S tem je celo popravila svoj rekord. V prejšnjem dvoboju je namreč s tehničnim nokavtom ugnala Alexis Davis po 16 sekundah. Za zadnji dve zmagi skupaj je tako neverjetna Ronda skupaj potrebovala vsega pol minute. Če k temu prištejemo še uspeh proti Sari McMann, je v zadnjih treh borbah v oktagonu preživela vsega minuto in 36 sekund.

Rouseyjeva s tem potrjuje, da je trenutno ena izmed največjih, če ne celo največja zvezda, v najbolj priznani organizaciji za borbe po pravilih MMA (mešane borilne veščine). Njeno suvereno zmago so si v živo ogledali zvezdniki kot so Vin Diesel, Mark Wahlberg in pevec skupine Red Hot Chili Peppers Anthony Kiedis, sam dogodek v Staples Centru pa je organizatorjem prinesel skoraj tri milijone dolarjev dobička. Rouseyjeva, ki je vseh 11 borb končala s predčasno prekinitvijo, že razmišlja o naslednjem dvoboju: "Holly Holm je svetovna prvakinja v boksu in proti takšnim borkam se želim preizkusiti. Tukaj je tudi Bethe Correia, ki je nepremagana, in želim ji zadati prvi poraz."

Ronda Rousey je z mojstrsko potezo ugnala Cat Zingano.
Ronda Rousey je z mojstrsko potezo ugnala Cat Zingano. FOTO: Reuters

Ronda Rousey je sicer svojo športno pot začela z judom, za katerega jo je navdušila njena mati AnnMaria De Mars. Ta je kot prva Američanka postala svetovna prvakinja v judu. Po njenih stopinjah je šla tudi Ronda, ki je dvakrat nastopila na olimpijskih igrah. Leta 2008 je osvojila bronasto kolajno.

Ne zgolj zaradi športnih uspehov, Rouseyjeva je zanimiva tudi zaradi svojega videza in karizme. 28-letna borka je zelo spretna ob srečanjih z mediji, zaradi česar njena prepoznavnost v ZDA in tudi po svetu zmeraj bolj raste. Ob tem je začela tudi s kariero na velikih platnih. Po zmagi nad Cat Zingano si bo vzela tudi nekaj premora za snemanje novega filma.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (52)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

superdonleon
04. 03. 2015 19.19
+0
tist5i ki je gledal borbo mu je lahko jasno,da če se napad cat ne bi izšel kot se je bi bilo lahko popolnoma drugače, tudi rovdy bi jih lahko fasala od cat, da pa je rowdy trenutno največja zvezda pa je posledica tega da je veliko borcev prenehalo in ti borci so bili magnet za veliko gledalcev, to so naprimer Tito, Iceman, Lesnar,Cpt. America, Rampage Jackson ki se je sedaj vrnil, St.Pierre pa še bi se dalo naštevat
NisteResni
10. 03. 2015 10.48
+1
ICEMAAAAAAAAAAAAAN CHUCK LIDDELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zeleleni
03. 03. 2015 09.22
-5
skoraj 1 mesec stara novica
Našvasan_zob
03. 03. 2015 11.49
+3
biggbrader
03. 03. 2015 06.48
+1
Dobra bejba. Kakšna bi bila tako, v položaju,... ?
ughiue
02. 03. 2015 22.31
-7
Alistar Owerem. Nepremagljiv. Posast bil je premocan za vse v ufc...z lesnerjem se je igral...ampak dobili so ga na testosteronu,ki ga je imelmv sebi 14 X VEC kot arnold tarat ko je bil mr olimpia...in najboljsi del tega je ko je pojasnjeval od kod mu tolika kolicina v telesu....rekel je da je pac jedel meso. IN dopingiranih konj:-):-):-)seveda je bil diskvalificiran za dve leti:-):-):-):-):-) IN TRDIM DA PRAVI MOSKI IMA RAJE UFC KOT ZOGOBRC'
Phoe Nix
02. 03. 2015 22.51
+3
lol, smehi. 38/14 ma record, kaki nepremagljiv ne nabijaj.
Našvasan_zob
02. 03. 2015 23.17
+1
Njega so dobil na Testosteron - EpiTestosreton razmerju.. Ki je blo 14x izven ravnovesja.. Mislim da je dobil 1 letni ban... Je pa res da odkar ni več dovoljen TRT je Overeem krhek.. Tut Bigfoot Silva je velik zgubu... vprašanje če nau kmal penzija..
DonMiltonFriedman
03. 03. 2015 01.27
+0
Overeem nepremagljiv... Smeh. Pa mi je en boljših fighterjev, ampak ne ga biksat. Največja Lesnarjeva zmaga je bla proti Miru... Kdo pa je Mir? Nihče.
Našvasan_zob
03. 03. 2015 11.52
+1
Kdo je Mir? Un k je Minotavra 2x premagu ( KO in SUB), Zdej če ne veš kdo je Minotaver maš pa resne probleme s poznavanjem MMA he he... Mir je tut najmlajši HW UFC prvak... Veteran UFC, Definitivno future hall of famer UFCja...
marap
02. 03. 2015 21.19
+4
Čampl, zame pa atletika in kolesarstvo nista šport, ker se mnogi dopingirajo (pa čeprav imajo kontrole)! UFC borci so vrhunski špportniki, natrenirani kot norci! Poskušaj se boriti 3 x 5 minut, kaj šele 5 x 5 minut, pa boš videl!!! Popolnoma pa sprejemam, da ti ta šport ni všeč! Tudi strinjam se, da je precej dopinga (kot npr. v zgoraj omenjenih športih). Mimogrede, kot vem v NBA ni doping kontrol oz. jih vsaj pred nekaj leti ni bilo.
Phoe Nix
02. 03. 2015 22.53
+2
dopingirajo se marsikje ne samo v kolesarstvu, atletiki.
Seljako1899
02. 03. 2015 23.11
+1
marap poskušaj ti prekolesarit 200km etapo ;)
Našvasan_zob
02. 03. 2015 23.18
+4
Sej jo prekolesarjo tud čisti kolesarji.. ampak pač zasedejo 20 mesto..
Seljako1899
03. 03. 2015 11.45
Našvasan zob upam da se zavedaš da top100 kolesarji živijo od tega športa in ni noben čist v to ti zagotavljam poglobi se v doping v športih pa boš odkril marsikaj da ni tko kokr bi moralo bit...
marap
03. 03. 2015 21.06
Seljako, moj komentar je bil ironičen! In nanašal se je na pametnega čampla, ki je trdil, da ta UFC ni šport, ker se borci dopingirajo! Sicer sem pa lani na kolesu obrnil skoraj med 4.000 in 5.000 km!
Foen
02. 03. 2015 20.30
+8
Potrdila da je verjetno prve zvezdnica. Potrjujem da bom jutri verjetno prisel na obisk. Hudica. Tko bednga pisca pa se ne. Pa se par slovnicnih napak za rezervo.
MrKritik77 .
02. 03. 2015 20.39
+3
Se strinjam, kolega, slovnica v tem članku je katastrofa!
Seljako1899
02. 03. 2015 20.25
-21
UFC in njihovi borci so že sami po sebi en velik smeh...sedaj pa še ženske borbe resno?...naj se spravjo raj kej pametnejšga delat...Kralj MMAja pa itak The Last Emperor katerega je White hotel pa mu ni ratalo tudi z ponudbo za direktno borbo za naslov proti Lesnarju pa je to zavrnu škoda ker ni sprejel razmlatu lesnarja vzel naslov in masne denarce pa zapustu organizacijo da jim dokaže da so en navaden d.ek...
MrKritik77 .
02. 03. 2015 20.38
+9
UFC borci so smeh, kolega? V kakšnem smislu, prosim? Veš, ti si eden od tistih ljudi, katerih komentarje rad berem, zato si želim, da bi pojasnil svojo izjavo. Hvala. :-)
Našvasan_zob
02. 03. 2015 21.25
+2
Fedor je precej neslavno končal .. nakonc ga je TKO middle weight Dan Henderson.. Tud Fedor je bil nakonc kariere precej bolj suh kot med svojimi najboljšimi leti (ni blo doping kontrol, tko da noben ne ve kaj se je zares dogajalo takrat)..
Seljako1899
02. 03. 2015 23.11
Smeh v smislu da so po večini overrated in overhypani ljudje brez manir in spoštovanja do svojih nasprotnikov blatenje v izjavah itd itd...Seveda majo borce nekatere ki so pri koncu njihoviih karier al pa nekateri k so že končal...sam to kar danes gledamo je sam še šov ne pa prava kvaliteta kot je bila včasih...Našvasan vseeno bolš TKO k pa KO mal za šalo mal za res :) Fedor je bil in bo za moje pojme največji že sam če pogledamo kje in kako je začel je fascinantno in do kje je pršu o kvalitetah itak škoda besed...sploh pa njegovi armbari so bli ubitačni...glede dopinga pa itak misliš da tud zdej to obstaja? verjetno je v borilnih športih to le za javnost ali pa borci uporabljajo nove poti kako se izogniti pozitivnemu testu ker kokr vemo so goljufi vedno korak pred roko pravice...
Našvasan_zob
02. 03. 2015 23.24
Niti približno... Če govoriš o Kvaliteti, potem DANES zlata doba MMA.. O kateri kvaliteti govoriš? Iz PRIDEa? Ok če govoriva o PRIDE (Tam je bil Fedor BOG), v pogodbah borcev je bila dobesedno klavzula " NE bomo vas testirali za steroide!"... TO je bilo v PRIDEu... Danes doping dosti bolj kontrolirajo, še posebej zadnje leto je UFC močno pojačal doping teste, katere financira tudi sam.. Če pogledaš koliko borcev iz samega UFC je padlo na testih, ti je jasno da se trdo dela na pucanju športa.. Se strinjam Fedor je imel super Armbar, ampak sori, proti Olimpic Judoki Rondi Rousey se po tehniki Fedor sploh ne more primerjat... Pa ne da pljuvam po Emperorju, mu priznavam da je naredil ogromno za ta šport... Mi je žal da je že končal in upam da si premisli še za kak fajt, morda 2...
DonMiltonFriedman
03. 03. 2015 01.34
+2
MMA je napredoval, ampak Pride FC pravila borbe so bila boljša. Ring ni favoriziral rokoborcev (Ameriški šport) tako kot ga kletka. Tudi Oscar Robertson bi bil danes zlorabljen v NBA, pa to ne pomeni, da ni en najboljših vseh časov. Kar pa naredi Fedorja najboljšega pa je, da je imel NAJBOLJŠO zmagovalno serijo v NAJBOLJŠI organizaciji tistega časa v NAJVIŠJI kategoriji. Tip ni hujšal, lahko bi bil pa MW. Res je, da MMA ni bil tako razvit, da so bili fighterji bolj enodimenzionalni. Ampak Fedor je takrat premagal oba, najboljšega standup in najboljšega BJJ figherja na njunem lastnem teritoriju. Osebno sem imel Pride FC rajši iz milijon razlogov.
Našvasan_zob
03. 03. 2015 11.58
Men se ring ne zdi primeren za MMA iz razloga, ker pride do neupravičenih prekinitev boja.. Če se borec znajde pod vrvmi, se boj prekine.. Borec lahko tudi pade ven iz ringa (možnost poškodbe).. Oktagon se mi zdi boljši, ni pa idealen.. Namreč borba je borba in more biti čimmanj vmešavanj vanjo. PRIDE je bil neke vrste divji zahod. Pride so vodile Jakuze in nobenih testiranj za steroide ni bilo.. Se pa strinjam da iz PRIDA izvira kar precej odličnih bojev.. Japonci so bili mahnjeni na freakshow... Recimo Minotaver vs. Bob sapp.. Ali pa Crocop vs Bob sapp.. Sapp vs Akebono itd...
MrKritik77 .
02. 03. 2015 20.25
+5
Glede nekaterih stvari sem zelo staromoden, priznam. Po eni strani se zavzemam za popolno enakopravnost med ženskami in moškimi, po drugi strani pa moram vztrajati pri tem, da so bile ženske ustvarjene za božanje ter ne za pretepanje. Sem zato dinozaver? Morda res, sem pa dinozaver, ki bo vedno nežen do "dinozaverk". ;-)
don_samo
02. 03. 2015 20.22
+6
Tudi mi slovenci imemo MMA borko, ki je trenutno brez poraza in tudi ona prisili nasprotnico v predajo v parih sekundah. Ime ji je Tajda Ratajc. Podobna zgodba kor Rondina le novejša in slovenska. Tudi pri njej se je začelo z Judom.
Svobodni govorec
02. 03. 2015 20.39
+2
ILoveGaming
02. 03. 2015 20.11
+2
Men je ona zelo privlačna pa nevem zakaj no mogoce zato ker ji je moja punca dost podobna (trenira plavanje) in me nekak privlačijo mal "mocnejse" zenske. Z njo bi z veseljem se "fajtal" kakih 30 minut hhh :D
Foen
02. 03. 2015 20.31
+1
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.33
+1
Komii čakam da vidm Paige Van Zant v oktagonu.... cuker.... Fajt z Rose Namajunas bi bil paša za oči.... :)
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.20
+1
Tale Armbar je bil out of nowhere.... Še priznala je ta dotične tehnike ni nikoli trenirala ampak je šlo za čist improvizacijo.... Sm mislu da bo Cat zdržala vsaj 1 rundo... tole je blo WOW..
kekec154
02. 03. 2015 19.12
-3
Ta baba je cel dec
ficfiric 1
02. 03. 2015 19.09
-12
Ma ja no...ni glih kej hidga za videt...en po drugem neki skacejo pa mlatjo ko je en na tleh...kot sama borba nic za videt...ker pac ni nobenih posebnih pravil...oar znas znas in mlatis...noben drug borlini sport nima nabijanja z glavo ob tla ko tip lezi na tleh....vsaj opazu se nisem...se najblizje je judo...tam se objemajo in lezijo en na drugem...no pa rokoborba....tko da tud mene ne pritegne tole...naj vsaj nrdijo brez pravil...pa kdo ostane ziv...to bo sele sov....
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.22
+12
Jah, če nimaš pojma kaj gledaš in govoriš tja v 3 klince, pol je res tko... Dab si vzel 1 minuto in prebral pravila bi bil pa že višek astrofizke zate..
dejanino
02. 03. 2015 18.18
+3
Ja kuj tak je ziher niso povabli med Expendables
?ampl
02. 03. 2015 18.08
-1
sam sem treniral borilne veščine,ki se jim lahko reče šport.Te organizacije so samo zaradi keša in ljudi,ki hočejo gledati kri in čimveč poškodb,ki si jih borci zadajo. Bolj me zanima,zakaj nimajo zdravniških pregledov zaradi prepovedanih substanc? Odgovor je jasen:Ker bi 95% tih kvazi borcev in bork enostavno padlo na dopingu!!! Vprašajte boksarja,judoista,karateista...,za mnenje tega cirkusa?! Beda in cirkus!
poper00
02. 03. 2015 18.32
+8
Ne zamenjevat MMA 15 let nazaj ,ko so se borili borci tipa Tank Abot(ulični pretepači).Danes so to vrhunski atleti in med njimi dobitniki medalj z največjih tekmovanj.To niso nobeni kvazi borci ampak vrhunski športniki.Se pa normalno strinjam s tabo glede keša in ljudi ,ki hočejo videti čimveč krvi.
?ampl
02. 03. 2015 18.39
-4
poper00, kakšne medalje,kakšni vrhunski atleti??? medalje so lahko dobili,ko so se ukvarjali s kakšnim drugim športom,ne pa s skakanjem po glavi....Kakšni vrhunski športniki,a je to zate šport?! Povej mi,zakaj nimajo doping pregledov,če je to zate VRHUNSKI ŠPORT?
ZatoA
02. 03. 2015 18.45
-1
TheGrayMask
02. 03. 2015 18.51
+8
Vreznine, zlomi, itd. so stalna praska tega športa. Do sedaj v tem športu še ni prošlo do smrtnega izida, medtem ko pri boksu in marsikaterem drugem zaradi nesreč je. Tudi če to zate ni šport za nekatere je to moraš spoštovat. Je pa UFC za razliko od prejšnih organizacij dosti bolj strikten pravila so določena za varnost borcev. Včasih so se nekater borili 2-krat na dan. Denes med borbami trajajo meseci. Vrhunski atleti ! V vsakem pogledu znanje o boksu, jiu jitsu, tekvandoju, karateju, wreslingu, judu, kick-boxu itd. za to rabiš leta treninga in izkušenj. Treninge imajo vsak dan po dvakrat če se nemotim. Če to zate niso vrhunski atleti potem nevem kaj so. O doping pregledih se strinjam deloma. Doping pregledi so in pozabil si oment, da pri drugih športih tudi jemljejo drogice. A za kolesarjenje si že slišal ?
?ampl
02. 03. 2015 18.54
+0
kolega v vrhunskem športu so doping pregledi in določeni padejo seveda.Pri tem cirkusu pa DOPING PREGLEDOV NI!!!!! In ne nakladat da so.
BorecZaResnico
02. 03. 2015 18.57
+0
In kako ti ves da jih ni? Ce majo nekateri jahanje za sport potem je to tudi
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.24
+3
UFC je pospešeno začel SAM testirat borce, ker Ameriške atletske komisije nimajo denarja za to, MMA pa žal (še) ni olimpijski šport... Odkar je UFC začel testirat RANDOM, jih je že lepo število popadalo na doping testih... Šport se počasi puca..
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.27
+5
čampl.. Pišeš o "Kwazi športnikih " :)))))) Ti bom naštel samo nekaj imen iz UFC.. Ronda Rousey, Daniel Cormier, Henry Cejudo, Dan Handerson... Vsi ti so nastopili na olimpijskih igrah, večina jih je tudi osvojila medalje.. Ne vem kaj zate pomen kwazi športnik, no zame je vsak olimpijski športnik svetovna ELITA...
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.29
+3
čampl.. Hector Lombard, jon jones, nick diaz, vitor belfort, bigfoot silva, in še in še.. vsi ti so padli na doping testih... Doping testi SE opravljajo.. Itak pa pišeš same neumnosti... Sploh tista cvetka s skakanjem po glavo... HA HA Kakšna bedarija..
HAILWOODmike
02. 03. 2015 19.40
+3
NisteResni
02. 03. 2015 19.45
+1
čampl, če ti ne razumeš full contact športa, potem raje ne komentiraj, drugače pa te nabildane gorile, kot je omenil našvasan_zob trenirajo cele dneve in dejansko je veliko manj poškodb kot recimo v boksu, da ne omenjamo kakšnega hokeja, mogoče celo moto-športe...... boks je zate šport, mma pa ni???? zakaj zaradi poškodb?????? samo v tvojo vednost, vsaj 50% boksarjev ima trajne poškodbe glave, razlog celo življenje prejemanje udarcev v betico, tega pri mma-ju ni, trajnih poškodb glave(vsaj ne v takem številu)............ ker pa praviš da si pristaš borilnih veščin, imam vprašanje zate: Ali si pristaš Bruce Lee-ja? Če je tvoj odgovor da se ugrizni v jezik, saj je prav bruce začel razvijati mma, s svojo veščino..... toliko o mma-ju, sem le lajk, ki nekaj ve P.S.: s pluvanjem se ne pride daleč
poper00
02. 03. 2015 19.51
+3
Čampl nekaj se usajaš brez veze.To so vrhunski atleti z vrhunskim znanjem borilnih veščin.Pljuvaš po nekom brez argumentov.Med njimi je mnogo olimpionikov pa mi razloži kako daleč si prišel ti s tvojimi treningi,da to zate niso atleti.Doping kontrole so vtem športu redno prisotne.jones je na zabavi samo od daleč pogledal koko pa so ga takoj našli.A ja Fant je bil že kot najstnik ameriški prvak v rokoborbi ampak to je za tebe itak mala malca.
Našvasan_zob
02. 03. 2015 19.55
+2
Yep.. Točno Bruce Lee je začel s tem.. (V resnici, ne filmih).. Kar se poškodb tiče.. Pri MMA je že na samih treningih manj udarcev v glavo, ker je trening razdeljen na vsaj 3 dele... Striking / grappling / conditioning.. Pri MMA je tako, da ko sodnik 1x prekine, je dvoboja NEPREKLICNO konec! Ni tako kot pri boksu, kjer ti sodnik še 3x šteje in te pošlje nazaj pred nasprotnika... Edino kar me moti pri MMA in je tudi neposredno rizično za poškodbe možganov, je intenzivno izgubljanje teže 1 dan pred borbo.. Telo se lahko nazaj rehidrira, možgani pa potrebujejo več časa.. in iz naslova DEHIDRACIJE MOŽGAN je tudi največ poškodb v Boksu... Kar se tiče izvinov, izpahov, zlomov so pa najpogostejši zlomu zapestij... Redko pride do drugih poškodb, večinoma pa do teba pride med treningi in ne med samo borbo..