Drugi športi

Na Touru ustavili etapo, ker je toča 'pobelila' cesto, Bernal 'slekel' Alaphilippa

Pariz, 26. 07. 2019 16.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Na kolesarski dirki po Franciji je 19. etapa ponudila precejšnje spremembe. Član Ineosa Egan Bernal si je v skrajšani etapi (zaradi močne toče in neprevozne ceste) med Saint-Jean-De-Mauriennom in prelazom Iseran privozil rumeno majico, doslej vodilni Francoz Julian Alaphilippe pa je bržčas izgubil boj za končno slavje.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Kolumbijec Egan Bernal je na kolesarski dirki po Franciji naredil velik korak h končni zmagi. Etapa bi se morala končati v Tignesu, a so vsaj zaenkrat obveljali rezultati z vrha prelaza Iseran, saj zaradi močne toče cesta proti Tignesu oziroma na spustu z Iserana ni bila prevozna. Kolesarji so sporočilo o predčasnem koncu etape dobili šele po Iseranu, zaradi česar je bilo v karavani kar nekaj slabe volje. "Bilo bi prenevarno. To je dobra rešitev, da veljajo izidi z Iserana," je odločitev vodstva dirke pokomentiral šef ekipe Bora-hansgrohe Ralph Denk.

Dobre volje je bil Bernal, ki je napadel na vzponu na Iseran, z 2770 metri nadmorske višine najvišjo točko letošnje francoske pentlje, kjer se je končal tudi beg več kot 20 kolesarjev na čelu s Kolumbijcem Rigobertom Uranom in Špancem Alejandrom Valverdejem. Bernalovemu ritmu Alaphilippe ni zmogel slediti, tako da si je Kolumbijec že do vrha Iserana privozil približno dve minuti prednosti pred doslej vodilnim Francozom. Bernalu je takrat lahko delno sledil le Britanec Simon Yates, ki je etapo končal na drugem mestu. Tretji je bil Francoz Warren Barguil.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Branilec naslova Britanec Geraint Thomas in Nizozemec Steven Kruijswijk (Jumbo-Visma) sta na vrhu za Bernalom zaostala približno minuto. Pred etapo sta na tretjem oziroma četrtem mestu zaostajala 1:35 oziroma 1:47 minute. Uradnih izidov po etapi sicer ni bilo, so pa za skupno razvrstitev šteli že omenjeni izidi z vrha Iserana. "Ne verjamem, da lahko spet oblečem rumeno majico. Premagal me je močnejši. Tako pač je," je po etapi francoski televiziji povedal Alaphilippe, ki je rumeno majico nosil 14 dni. "Nimamo besed, kako ponosni smo na to, kar si naredil v zadnjih treh tednih," pa so kolesarja pohvalili v njegovi ekipi Deceuninck-QuickStep.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Med tistimi, ki so etapo končali razočarani, je bil tudi Francoz Thibaut Pinot, ki je predčasno končal dirko zaradi težav s poškodbo na levem stegnu. Pinot, ki se je izkazal v Pirenejih in so ga mnogi videli tudi kot enega favoritov v zadnjih treh alpskih etapah, je bil doslej skupno peti, za vodilnim rojakom Alaphilippom je zaostajal 1:50 minute. Sicer pa je Pinot na Touru odstopil že četrtič od leta 2012 (lani ni dirkal), najboljši pa je bil leta 2014, ko je bil tretji.

Slovencev Mateja Mohoriča (Bahrain-Merida), ki je tudi nekoliko zdrsnil na enem izmed spustov, a nadaljeval etapo, in njegovega moštvenega kolega Jana Tratnika ni bilo v ospredju. Med najboljšimi ju ni niti v skupni razvrstitvi.

V soboto kolesarje čaka še ena alpska etapa, ki bo bržčas tudi odločila zmagovalca. Med Albertville in Val Thorensom jih čaka 130 kilometrov, v te je vključen tudi zadnji, več kot 30-kilometrski vzpon v francosko smučarsko središče, ki je bilo nazadnje cilj leta 1994.

Egen Bernal
Egen Bernal FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gekados
27. 07. 2019 10.18
+4
Mi je vseeno kdo bo zmagal, je pa bernal zasluženo rumen, ostalo je vse brezvezno nakladanje, kaj bi če bi, alaphilip je enostavno pogorel na klancu, mogoče je bil oškodovan le yates, a tudi on bi se moral potruditi, da na vrh klanca pride pred bernalom, brez špekuliranja, da ga bo po klancu navzdol itak prehitel.
gekados
27. 07. 2019 10.23
+5
Včasih se izide včasih pač ne in zaradi tega ravno gledam tour, škoda, da ne prenašajo še gira in vuelte.
uporabnica1
26. 07. 2019 20.05
+16
Pravilno, da so prekinili dirko, po taki cesti se je nemogoče voziti, pa še preneverano je za kolesarje.
modelx
27. 07. 2019 13.56
-2
najboljš je, da jih zavijejo v vato in dajo v stajco z dudko. to bo najvarneje.
Enmajstr
26. 07. 2019 19.37
+18
Osebno sem si zelo želel, da bi alaphilippe ostal v rumenem, ampak kar se je danes videlo, je dejstvo, da je bernal zasluženo v rumenem. Kjub predčasnem zakjučku, nebi bilo tudi na koncu nič drugače, cilj je bil na vrku strmega prelaza in v strmini alaphilippe ni bil konkurenčen. Škoda, ker je pokazal ogromno, bil izreden borec, ampak v Alpah so pač drugi močnejši od njega, ali pa manj utrujeni.
Trend01
26. 07. 2019 19.43
+17
Pa saj si videl kako je vozil... Kar malo smešno. A v bistvu zelo všečno. Hodil po vodo za druge, hodil po vodo zase, ko je bil že v rumenem, vlekel vlak in rezal zrak svojim šprinterjem. Delal je vse. Le tega ne, da bi zmagal Tour. Ker tudi sam sebi ni zaupal. Ker ni verjel vase. Se je pa boril do zadnjega atoma moči. To je bilo očitno. In očitno, da je bil najbolj simpatičen kolesar v pelotonu, Brez debate.
apodgra
27. 07. 2019 08.05
+10
Trend Res je , da se je včasih obnašal , kot pomočnik ekipe in tudi njegova pozicija v koloni je bila temu primerna . Vedno je vozil in se držal zlate sredine ali celo na koncu kolone . Varčeval je z energijo in koristil zaveterje drugih. Ko je Roglič vozil Giro in ni narekoval tempa kolone ,se je Niballi oglasil, da se šlepe . Kdaj si ti videl ,da je on vlekle vlak in pomagal svojim šprinterjem ? Vsak kolesar, se bori do zadnjega atoma in vsak si želi čim boljšo uvrstitev. Vsak dobro ve , kje so njegove zmogljivost in preko tega , se ne da iti. Kljub domačemu terenu in števčni podpori svojih gledalcev je dolgo vztrajal na položaju nosilca rumene majice. To se je pričakovali in zgodilo se je . Všečnost kolesarja ne pomeni nič, pomenijo samo rezultati. Tri tedenska dirka je eno samo trplenje in vsaka čast vsakemu kolesarju ,ki mu uspe končati dirko . 3500 prevoženih kilometrov, premagati več tisoč metrov višinske razlike in sedeti na kolesu skoraj sto ur ni mačji kašelj. Vsak nogometaš ,bi si moral ogledati vsaj eno etapno dirko in videti ,kaj so nadčloveški napori , vztrajnost in tveganost tega športa .
Trend01
27. 07. 2019 09.07
+2
cca. 5000 višinskim metrov bi morali prekolesariti. Zdaj pač ne bo, ker je tudi današnja etapa skrajšana in bo "le" še 60km šprint. Od tega cca. 35km klanca.
gekados
27. 07. 2019 10.20
+5
To je njegov problem, če v ekipi ne vejo določiti nalog, isto kot pri ju bo vismi.
Maxx365
26. 07. 2019 18.44
+16
Pravilno je da se v takšnih ekstremnih vremenskih in za kolesarjenje nemogočih razmerah dirka prekine. In logično je tudi, da se potem upoštevajo zadnji uradno izmerjeni časi, ki so bili v tem primeru na zadnjem gorskem cilju. Etapa se po pravilniku v tem primeru skrajša, o tem kje in kdaj pa odloča komisar dirke in nihče drug. Ne more se pa cela etapa kar razveljaviti, kot bi smešno radi eni tu gor in anulirati 90 km vloženega truda in borbe tekmovalcev do takrat.
Maxx365
26. 07. 2019 18.46
+14
Seveda pa ni za pričakovati, da bodo s tako odločitvijo zadovoljni vsi, vedno se bo nekdo počutil oškodovanega.
apodgra
27. 07. 2019 08.08
+2
Maxx 365, če bi se dirka nadaljevala , bi največ izgubil Alaphilippe . Zadnji klanec ,bi ga še bolj uničil in razlika v času prihoda , bi bila še večja in končal ne bi v skupnem seštevku na drugem mestu.
Maxx365
27. 07. 2019 10.34
+1
Se strinjam in čeprav se sliši ironično, je v bistvu še največ s prekinitvijo dirke izgubil prav Bernal, ki bi lahko včeraj že dokončno odločil zmagovalca, ker sploh ne dvomim, da ne bi na zadnjem klancu še povečal prednosti.
komarec
26. 07. 2019 17.57
+27
Mislim, pa da bo ta etapa še kako burila duhove.
pingvinislo5
26. 07. 2019 18.52
+15
samo med laiki. tekmovalci točno vedo kaj sledi, če se pojavi ekstremno vreme in kako se dirka nato odvija.
modelx
26. 07. 2019 19.55
-4
samo pravočasno jim je pa le treba povedati, kje je cilj. vedelo se je, da je tam nekje spredaj neurje. postaviti cilj za nazaj je smešno. etapo bi morali razveljaviti!!!!
Skorc69
26. 07. 2019 20.03
+3
Niso mogli vedet. Nevihta se je razvila v par minutah in presenetila vse. V tem primeru niso mogli narediti nič drugega.
Enmajstr
26. 07. 2019 20.05
+6
korlowski
26. 07. 2019 21.08
-1
rekapaka
26. 07. 2019 17.31
-19
V športu je vedno večja kuhinja. Zaustavijo etapo, proglasijo cilj na na prelazu Iseran medtem, ko so bili kolesarji na spustu s tega prelaza že več kot 10 km. Alaphilippe se je spuščal kor raketa in nadoknadil precej sekund zaostanka. Celo etapo bi bilo potrebno razveljaviti! Zakaj bi naj bi bil oškodovan samo Alaphilippe, naj bodo tudi ostali v tem primeru najbolj Bernal.
pingvinislo5
26. 07. 2019 17.51
+28
Alaphilippe je lahko srečen, da ni šla etapa do konca....tam bi zaostal še dodatni 2 minuti....tako pa je sedaj ostal v igri. ps: ne moreš ravno časomerilcev postavit v 5 minutah, kot si ti to predstavljaš.
RamzesII
26. 07. 2019 17.52
-15
Imaš prav, če etapa ni bila izvedena v celoti, jo je treba razveljaviti, ponoviti ali iti na naslednjo. Tako pa eno pridobili, drugi pa izgubili, oboji na nepošten način.
RamzesII
26. 07. 2019 17.53
-15
Da ne omenjamo prepozne, pozne obveščenosti tekmovalcev.
komarec
26. 07. 2019 17.55
+21
Težko je tu storiti nekaj kar bi bilo pošteno, saj je Bernal pokazal, da je v vzponih dober, tako ko Alaphilippe v spustih. Zato pa je dirka sestavljena iz toliko etap, ki se med seboj razlikujejo prav za to, da se dobi naj kompletnejšega kolesarja na tisti dirki. Žal je treba računati tudi na vreme, ki zna še kako pomešati račune. Če se etapa razveljavi, se naredi krivica Bernalu , če se etapa ne razveljavi in se bodo šteli rezultati iz cilja na vrhu, se za gotovo naredi krivica Alaphilippu. Organizatorju ni tu lahko. Škoda, ker bi bila stvar lahko še kako zanimiva.
Trend01
26. 07. 2019 18.10
+19
Ko so začeli govoriti o prekinitvi, je bil Alaphillipe še vedno 2.09 za Bernalom. Podobno kot na vrhu klanca. Morda bi pridobil 30sek. Morda. A na zadnji klanec bi spet zgubil vsaj 1.30 - 2.00 min. Danes ni imel šans. Je bil deklasiran. Ko greš po klancu na polno navzdol, ni skoraj nič počitka. V vsakem primeru bi še več izgubil. Edina dva, trije, ki bi se lahko pritožila/i, sta/so seveda, na prvem mestu, Yates. Potem morda še Kruijswijk in Thomas. In nihče drug. Upoštevajte, da je Alaphillipe ujel skupino s Thomasom že potem, ko so fantje okoli Thomasa vedeli, da se bo etapa prekinila. Francoz je pa še na polno vozil. Malo več resnosti. Prosim.
rekapaka
26. 07. 2019 18.19
-2
Pingvin Tu ni kaj bi bilo, ampak kaj je bilo. To so dejstva.
korlowski
26. 07. 2019 18.20
+0
kdo pravi,da bi bernal na zadnjem klancu uspel kaj dodati....in kdo,da drugi nebi pridobili...
Trend01
26. 07. 2019 18.28
+9
Ko spremljaš vsak Tour od leta '86, in, ko vidiš vse čudeže, veš kaj je možno in kaj ni. Francoz je bil na kolenih in ni imel 1% šans, da bi se vrnil. Napisal pa sem kdo bi lahko v teoriji malenkost MORDA vseeno pridobil. Alaphilippe bi, če bi šlo do konca, izgubil vsaj še kakšno mesto.
korlowski
26. 07. 2019 18.35
+2
govorim o Yatesu....tu je etapna zmaga bila v njegovem žepu...
mackintosh
26. 07. 2019 18.37
+5
trend prav imaš je pa škoda da jo je vreme tako zagodlo
Trend01
26. 07. 2019 18.44
+3
Saj sem napisal, da je v bistvu edini, ki je lahko teoretično slabe volje le - Yates. A, kolikor ga poznam, če bi ves čas vlekel Barel, močno dvomim, da bi šel šprintat v cilj. Ni takšen zoprn karakter. Tudi peloton bi ga, če bi bilo tako, gledal "po strani". V kolesarstvu je še vedno nek fair-play.
pingvinislo5
26. 07. 2019 18.49
+9
dejstvo je samo eno. sodnik lahko po pravilih prekine dirko zaradi vremena. ob tem mu ni treba obvestiti ekip. in ob tem veljajo rezultati pri zadnjem merjenju. ob tem se odloči lahko za ponovni start dirke, če vreme oz razmere to po prekinitvi dopuščajo. to je edino dejstvo, pravila so pa znana vsem. vse ostalo pa so vaše in moje želje in razni če če če.
pingvinislo5
26. 07. 2019 18.51
+7
da se bolj razjasnim o eni točki, ki sem jo napisal: seveda sodnik obvesti ekipe, o prekinitvi dirke. ni mu pa treba obvestit ekip v naprej, da bo prekinil dirko.
Trend01
26. 07. 2019 19.24
+3
Absolutno. To so le izpadi razočaranih navijačev takoj po dirki. Jutri bo glava "trezna" in bodo ugotovili, da je bilo vse OK in po pravilih.
korlowski
26. 07. 2019 19.51
+0
ko ti zmanjka pomočnikov ,so vsi proti tebi ,pa je vseeno fair play...ko se napada takrat ko ima rumeni defekt ali nesrečo je še tudi fair play,seveda če to stori Nibali....ko je napadel Contador Schlecka v trenutku ko je ta utrgal verigo, tud ni bilo problema...hočem povedat,da na račun odločitve ima Yates etapno zmago manj v svoji zbirki...pa ne maybe -ampak ziher
modelx
26. 07. 2019 19.58
+1
do cilja je bilo še 30km. kako si prepričan, da bernal ne bi na naslednjem klancu pregorel??? kot da še ni nikogar pobralo na zadnjem klancu, ko se je prej gnal na vso moč. in da se kdo ni spravil k sebi po krizi in zopet lahko gnal hitreje
korlowski
26. 07. 2019 21.16
-3
bravo....nikoli ne bomo vedeli...odločitev je bila pravilna,da preki ejo etapo...da pa...bolš bi blo,da jo zbrišejo kot pa priredijo
dark horse
27. 07. 2019 07.22
+0
Trendič ti si napisal na bi morda na spustu kaj pridobil apak v hribih bi spet izgubil. Sedaj se spoznaš že na kolesarjenje in soliš pamet vsem
apodgra
27. 07. 2019 08.14
+1
rerkapaka Do prekinitev je Alaphillipe pridobil samo nekaj sekund , lahko bi jih po pust pridobil še nekaj več , ampak to bistveno ne bi vplivalo na njegovo uvrstitev. Imel je srečo, da se je dirka prekinila , če bi se nadaljevala bi najkrajšo potegnil ravno Alaphilippe . Zadnji strmi klanec bi ga uničil in zaostanek ne bi bil 2 minuti in nikoli ne ni bila njegova skupna uvrstitev na drugem mestu . Če bi končal na četrtem mestu .
laibah
29. 07. 2019 14.24
+2
Kaj pa npr. smuč. skoki; skočijo 1. serijo pa ga zagode vreme - veljajo rezultati 1. serije. Al bi po tvoje morali razveljavit ?