Nogomet

Zidane po porazu v Gironi ne izgublja upanja: Nisem zaskrbljen, saj je do konca sezone še dolga pot

Girona, 30. 10. 2017 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Katalonska neodvisnost že dolgo časa ni le tema političnih krogov temveč tudi športnih. Prav z narodnostnimi emocijami je bil nabit tudi obračun med madridskim Realom in katalonskim novincem v španskem prvenstvu Girono, ki je na domači zelenici pripravila veliko presenečenje za kraljevi klub (2:1).

V zraku so odmevali napevi o neodvisnosti, med množico pa so se plapolale katalonske in španske zastave. Pomembna zmaga Girone proti aktualnim španskim prvakom ni le vplivala na samozavest kluba, ki v tej sezoni doživlja svoj prvenec v španski Primeri, temveč je močno okrepila tudi že tako izrazito narodno zavest pred nekaj dnevi oklicane neodvisne Katalonije.  

Poraz proti Gironi je še povečal zaskrbljenost galaktikov, ki tako za velikim tekmecem iz Katalonije zaostajajo že osem točk.
Poraz proti Gironi je še povečal zaskrbljenost galaktikov, ki tako za velikim tekmecem iz Katalonije zaostajajo že osem točk. FOTO: AP

V prvem polčasu so favorizirani galaktiki z golom Isca upravičili svoj primat na zelenici, v drugem polčasu pa klonili pod pritiskom domače armade, ki si je z zadetkoma Christiana Stuanija in Portuja prislužila tri točke. "V drugem polčasu nismo igrali dobro. Nismo ustvarili priložnosti za zadetek kar so nasprotniki izkoristili v svojo prid in si zagotovili zmago," je po porazu na stadionu Montilivi povedal Casemiro, ki je ob tem priznal, da so vsi skupaj dobro zaskrbljeni nad trenutnim stanjem v klubu.

Kraljevi klub na zelenici ni blestel, po porazu pa za večnim tekmecem Barcelono zaostaja že kar za osem točk: "Dobro se zavedamo, da smo daleč od tekmecev, vendar moramo ohraniti mirno kri tudi v teh težavnih trenutkih. Imamo možnost, da zaigramo bolje in vložimo še nekoliko več truda. V Madridu si vedno dolžan zmagovati."

Casemiro je prepričan, da sedaj ni pravi čas za iskanje izgovorov.
Casemiro je prepričan, da sedaj ni pravi čas za iskanje izgovorov. FOTO: AP

Zidane verjame, da se do konca sezone lahko še marsikaj spremeni

Zaskrbljenosti pa ni bilo čutiti v izjavi francoskega stratega na klopi belega baleta Zinedina Zidana, ki je prepričan, da tudi njegove varovance čakajo boljši časi. "Zavedamo se, da poraza ne moremo spremeniti. Tudi nas čakajo boljši dnevi, naši tekmeci pa bodo tekmo sezone tudi izgubljali točke. Ničesar ni kar bi še lahko naredili, vemo pa, da se bo slej ko prej tudi nam nasmehnila sreča. Nisem zaskrbljen, saj je do konca sezone še dolga pot," je priznal Francoz, ki si je pred časom prislužil laskavo nagrado Fifa best za najboljšega trenerja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (129)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

crniobrni
02. 11. 2017 19.40
-3
Messi boljši od Ronalda! Real Madrid boljši od Barcelone! AMEN!
RUBEŽ
01. 11. 2017 22.51
+5
Zidan ima prav. Ni še konec. PORAZI SE NADALJUJEJO. HAHAHAHA CL poraz!
Iniesta
31. 10. 2017 22.11
+4
Zizou, primera je ze izgubljena, v LP letos ne bo nic, ker sta barca in nejmarjev peesže premocna, tako da ti ostane le se upanje na copa del rey ...
idiu3krasne
01. 11. 2017 19.41
+6
v copi tudi nebo šlo...saj je tam Girona premočna...
Symbolic
31. 10. 2017 11.01
+1
Sorry, ampak zdaj ne pomaga post festum filozofiranje! Eno je že zdavnaj jasno: slabša moštva prav hrepenijo po "skalpu" kakšnega velikana. Želja po tem je tako močna, da prav "letijo" po igrišču (saj smo to že večkrat videli tudi na tekmah proti Barci)... Zato, ni prostora za podcenjevanje, treba je igrat maksimalno, dokler se "konzerva" ne odpre in s tem "ugasne" še kakšno morebitno upanje po skalpu... Torej: tudi proti najslabšim igrat na polno! Podcenjevanja na tej tekmi je pa bilo preveč - zlasti v obrambi Reala! Pa še to: ZIzu ima prav, sezona je dooolga!
nikajzadodat
31. 10. 2017 11.59
+1
Symbolic
31. 10. 2017 14.18
+0
Nabijam, posebno ZATE:Barcelona 2 - 3 Mallorca Barcelona 0 26-04-08 Deportivo La Coruña 2 - 0 Barcelona 0 29-03-08 Real Betis 3 - 2 Barcelona 0 09-03-08 Barcelona 1 - 2 Villarreal 0 01-03-08 Atlético Madrid 4 - 2 Barcelona 0 23-12-07 Barcelona 0 - 1 Real Madrid 0 10-11-07 Getafe 2 - 0 Barcelona 0 20-10-07 Villarreal 3 - 1 Barcelona 0
Symbolic
31. 10. 2017 14.38
+0
Poenostavljeno (zgornje ne upoštevat): Barcelona - Mallorca 2-3; Deportivo - Barcelona 2-0; Real Betis - Barcelona 3-2; Barcelona - Villarreal 1-2; Getafe - Barcelona 2-0; Villarreal - Barcelona 3-1 ...
nikajzadodat
31. 10. 2017 14.55
+2
Ja itak igrat na polno. To vsi vejo. Samo glave niso prave in lep primer je zdaj Real. in veš kaj je umetnost? Pripravit te glave, da bodo slišale kar jim stalno trobijo trenerji...in vsi trobijo eno in isto. Bodoi 100 % in več. Poškodbe, težke noge, medigralske tenzije, familiarni glavoboli pa naredijo svoje....
Symbolic
31. 10. 2017 18.12
Joooj... res so bogi... ob takih prejemkov in pri tolkih glavobolov, da človek znori! A je možen kakšen drug razlog temu? Zakaj igrajo tako - kot zmešani? Ja, tudi ta je možna: stopilo jima je v glavo, da so najboljši!
CevNorc
04. 11. 2017 11.39
2007 Villareal symbolic ti se že na nivo Trenda spuščaš. Villareal leta 2007 je bil fejst močan.
Campeones36
31. 10. 2017 09.21
+1
Na njegovem mestu bi bil prekleto močno zaskrbljen. Še enkrat naj zaserje do zimskega prestopnega roka in ode mu glava. Perez ne bo toleriral takšnih rezultatov.
pikachujekul
31. 10. 2017 11.19
+3
Minotauer, Ramosovi goli manjkajo v zadjnih minutah.
nikajzadodat
31. 10. 2017 12.03
-1
Pikac...: Manjkajo Ronaldovi goli, Ramos je že naredil svoje.
CevNorc
04. 11. 2017 11.47
Perez dobil lekcijo od FIFA in UEFA, nema više podkupovanja sodnikov, tud Ramos ne pomaga več, ker veliko njegovih golov, je iz prekrška v napadu.
alien8potnik
30. 10. 2017 19.30
+3
pa tudi, če se slučajno zgodi čudež, da bi nekako dobili la ligo, bo ostal beden priokus glede na ta polom od štarta letošnje sezone. to, kar gledamo, je nedopustno. tako preplačani igralci in tak (ne)odnos do tekem. zelo slabo. tako slabo, da ne pomnim, kdaj je bilo tako.
pikachujekul
30. 10. 2017 19.53
+2
Vsi smo bili zaslepljeni z "slabim prestopnim rokom" Barcelone, da smo ignorirali našega. Drugače pa tudi lani Real v prvem delu sezone ni bil ne vem kako dober, je pa res da smo se reševali z goli v zadnjih minutah največkrat po zaslugi Ramosa. Predstave so bile skoraj enake kot letos. Me pa letos skrbi tudi kako bo s počivanjem Ronalda, Njegova dobra forma na koncu je 100% zaslužek Zidana, ki si je lahko privoščil, da Ronalda slpoh ne vzame na gostovanja v La Ligi.
+2
Zdej sele pridejo tekme..barca ma npr sevillo valencio...real pa atm sevillo atl.bilbao...in potem ze elclasico...potem bomo pa videli pri cem so..sezona je se dolgaaa...
Kollerik
31. 10. 2017 08.49
+2
Nekaj ne štima v izvedbi Realove igre. Kot da bi se nekateri vodilni igralci ne ujeli. Zidane bi najbrž res moral dati več prostosti mladeničem v realizaciji napada. Zgleda, da je Real trenutno v manjši psihološki krizi, toda to se slej ko prej zgodi prav vsem, tudi najboljšim. Mene so navdušili na zadnjem el classicu s svojim pristopom, pa tudi Zidane je res mojster svojega posla. Toda imeti na kupu tako močne egote in jim zraven še ubrano dirigirat na način, da bo na terenu vse ok.. mora biti včasih najbrž celo bolj naporno, kot pa srečanje z samim nasprotnikom. Aja, pa še to... do sedaj smo Barsini lahko lahko zelo zadovoljni z Valverdejem. Le po pameti je še potrebno pomladiti ekipo in Dembele naj pride čim prej nazaj, da se dobro uštima...
xxman.y
31. 10. 2017 09.16
+2
Vsi ki navijamo za Barco tud vemo da je Real velik klub, ki lahko kaj hitro tud obrne svojo formo v drugo smer, tako da... daleč od tega da bi blo že kaj odločeno. Je pa res, da se Zidane dela malo preveč nezaskrbljenega. Sezona je res še dolga, ampak če kmalu ne popravijo forme to pomeni, da je lahko na koncu tudi -18
pikachujekul
31. 10. 2017 11.17
+2
Osem točk prednosti po prvih desetih krogih je super za Barcelono, je pa še vseeno premalo za totalni odpis Reala. Ampak od zdaj naprej Real ne sme več popuščat.
CevNorc
04. 11. 2017 11.50
Spomnite se 8 točk prednosti Uniteda pred City-jem, par let nazaj, pa 3 ali 4 krogi do konca. SAF že skor zalavfu na igrišče proslavit, pa jih je City v zadnjih minutah odpihnil.
alien8potnik
30. 10. 2017 19.21
+3
zidane, hm, zelo zelo slab štart. slabši ne bi mogel biti. ne vem, od kje optimizem. ta sezona (kar se la lige tiče), je izgubljena. s tako formo tudi v LP ne bo nič. bo treba radikalno nekaj spremenit (recimo idejo o nezamenljivosti BBC).
ehjaehja
30. 10. 2017 19.26
+1
baela benzemaja vn dat pa bo ,začet usako tekmo z iscotom in asensiom in bojo spet razturali
alien8potnik
30. 10. 2017 19.31
+4
ja, no. upam. pa morate ni, ki je bil džoker. sploh ni nekih džokerjev v špici napada. ne vem, kaj je to, da prodaš kup izjemnih igralcev, jih pa ne nadomestiš. cr7 v slabši formi in je že totalna kriza.
apodgraj
31. 10. 2017 09.10
+1
Tako sta bila za Obreza pred nekaj temkami najzaj Asenssio in Isco
nikajzadodat
31. 10. 2017 10.51
Za tiste (zapiralčke, ...) ki ne vejo kje so...Bale je že zunaj....
Symbolic
31. 10. 2017 11.29
+2
A tako? Kar rez v živo in rešen problem... Higuaína ste "nagnali", zdaj je 5. sezona v Italiji... dosego je pa, v petih letih, 101 zadetek Benzema pa v istem času 68, Bale pa samo 41...
Kollerik
31. 10. 2017 17.09
Gironamuzapirausta je spet nekam glasen. Pa ne, da bo zamnejal samega Zidana osebno.... :)))
ehjaehja
30. 10. 2017 19.20
-21
barca ne bo nikoli tako velik klub kot real,nikoli ne bo zmagala dvakrat zapored lige prvakov,nikoli ne bo osvojila tolko krat lige prvakov,barca je klub zgrajen na prevarah,korupcijah in umetnih igralcev na dopingih pa še vseeno niso nedotakljivi haha HALA MADRID!
StarDeluxe
30. 10. 2017 22.48
+9
Kollerik
31. 10. 2017 16.12
+2
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.11
+5
-8....pa še do stisnilo.
ehjaehja
30. 10. 2017 19.21
-16
stisne tebe vsakič ko se spomneš da je messi na rastnem hormonu pa še vedno ni izjemen, in še vedno ste zgubili proti šefu madridu hahaha
+5
prava resni.ca
30. 10. 2017 22.20
+4
rastni hormon. tip je prej dobil 5 zlatih zog kot palcek, kot tvoj popolni moski
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.09
+4
Real nebo nigdar prišel na nivo Barce...Barca je samo v treh tekmah dala galaktikom 15 golov...pečeeeeee 4-0 , 5-0 , 6-2....pečeeeee
Ka pa mislis
30. 10. 2017 22.29
-9
idiu3krasne
31. 10. 2017 19.31
Pusti ero Francota in tekem iz kamene dobe.
ehjaehja
30. 10. 2017 19.07
-3
kraljevina belega baleta se bo nadaljevala to bojo potrdili na elklasiku
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.10
+2
Kollerik
30. 10. 2017 19.14
+2
in če bodo sodniki sodili kolikor toliko korektno, kot je bilo to včeraj v primeru Girone vs. RM-ja, potem
Campeones36
31. 10. 2017 09.23
-4
a korektno misliš v prid barce, kot na zadnjih 10ih elcassicih?
prava resni.ca
31. 10. 2017 09.52
+4
Minotauer a misls ko je pri 2:2 na el clasicu ko vam je rezultat ustrezal sodnik dal samo 2 minuti podaljska kljub prekinitvam?
Kollerik
31. 10. 2017 16.26
+1
Minotaver, prav realovci ste še najmanj upravičeni od vseh očitati sojenje v korist Barse.
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.03
+2
Real gre k vragu...segunda kliče...
alien8potnik
30. 10. 2017 19.23
+7
a lahko ne bi ravno takole pretiraval? res so slabo štartali, a za v drugo ligo pa vseeno niso. brez veze provociraš.
ehjaehja
30. 10. 2017 18.49
-17
bodimo realni, messi je na "legalnem dopingu" ki se mu pravi RASTNI HORMON,pa še vseeni ne blesti,ronaldo je za njega bog,ker ko se igra zares zabija najboljšim ekipam na svetu , in kot sem reku ironija je to za vas da zgubimo proti gironi a z isto ekipo prej zmagamo barco,to pove dosti in se že veselim prvega elklasika
sportko47
30. 10. 2017 19.03
+9
Tud ti bi rabu mal legalnega dopinga ... po domače, en šamar okol ušes, k si res naporn do amena .. kaj če bi ti seb zaprl usta, a si kdaj na to pomislu? Svet bi bil lepši ..
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.03
+4
ehjaehja
30. 10. 2017 19.06
-10
a zdej pa boli resnica? al morda celo res tega neveš da je messi na rastnem hormonu? bodi realen in objektiven,nisem jaz nič naporen pišem tako kot ti ti si nesramen vulgsren bom pa bou tudi jaz zakaj bi ti lahko žalu ronalda in real jaz pa ne barco in messija? če boš imeu dolg jezik ti ga bom pač zavezau zdej je na tebi odločiteu kako se boš obnašau
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.11
+6
Ti si na greznico priključen to je težava.
prava resni.ca
30. 10. 2017 22.21
+5
ronaldo je pa na legalnih botoksih pa kaj?
Kollerik
30. 10. 2017 18.32
+8
Naša "mala Barsa" Girona je več kot uspešno opravila svoj test.... :))
alien8potnik
30. 10. 2017 19.24
+7
simpatično poimenovanje - "naša mala barsa" :)
sportko47
30. 10. 2017 18.16
+4
Trendi tvoj “ najboljši “ prijatelj športko še vedno čaka tvojo “ exspertizo na temo kateri trener ali moštvo bi raje izbral-o Ronalda pred Messijem če bi imeli to možnost.. tvoje poznavanje undergrounda bi morda lahko dalo odgovor na to moje preprosto vprašanje. Vse je povezano s temi “ fake “ glasovanji in podarjanje nagrad polizanemu !!
sportko47
30. 10. 2017 20.29
+3
Ni druge , Trend je preteku maraton ( v Ronaldovem dresu ) , neopazno zdej je pa zmatran k ps in poćiva ..odgovor na moje vprašanje bo verjetno podal ko se sestavi ..
ehjaehja
30. 10. 2017 17.14
-14
zidane ima čisto prav,najboljši trener na svetu, real se bo pobrau,nenazadnje so z isto ekipo ki zdej zgublja ponižali barco tako da nič skrbet, HALA MADRID
pikachujekul
30. 10. 2017 17.22
+8
Bodimo realni. Ti praviš rezultatom 3-1 pa 2-0 ponižanje? Kaj pa ko so oni nas ponižal s 4-0 na Bernabeu? Da ne govorimo o rezultatih 5-0 6-2
Drago Kugler
30. 10. 2017 17.32
+7
pa pusti zapirača oziroma krispija ,ker od njih ni pametnih komentarjev.
idiu3krasne
30. 10. 2017 19.06
+3
Zapiralec...pečejo tista ponižanja ki jih je real fasal v treh tekmah 15 golov...za 20 let nazaj in za 30 naprej...maži kremo na debelo...mažiiiiii.
kameltrajbar
30. 10. 2017 17.07
+0
..-8 pik pa šele konc oktobra...to ni neč....)))
+2
Nakonc je lohk -30 s takim tempom...in kaksno koncno 4to mesto....
Kollerik
30. 10. 2017 14.33
+3
Mašinerijo Reala vseeno še ni za odpisati...daleč od tega. Recimo, da so včeraj imeli slab dan + slabo športno srečo + odločnega nasprotnika. Tudi Ronaldu ni nič šlo kot bi moralo... in igra je temeljila predvsem na njemu. Naslednjič ali bo Ronaldo imel dober dan in bodo zopet padali goli, ali pa bo Zidane poslal svoje mlade talente (Isco, Asensio..) brez Ronalda v akcijo in spet bodo zmagovali.
apodgraj
30. 10. 2017 17.52
+5
Kolerika Ne boš dočakal , da v prvi postavi, ne bi bilo Ronalda . Če se bi to zgodilo-dogodek stoletja in prišlo bi do nerešljivega spora med Ronaldom in Zidanom. Hirarhijo je treba spoštovati in tega se Zidan tudi zaveda.
Kollerik
30. 10. 2017 18.36
+4
Torej je RM nekako "ujetnik" Ronalda, kot je to po svoje tudi Barsa ujetnica Messija. Toda še vedno se strinjam se z vsemi tistimi, ki mislijo, da RM igra bolje brez CR-ja in še...da Zidane prekomerno forsira Benzemaja. Na škodo nekaterih drugih. Morato so morali prodat morda ravno zaradi Benza (domnevam).
alien8potnik
30. 10. 2017 19.26
+1
se povsem strinjam, kolerika (z obema tvojima postoma).
+1
Je ze res da bo dogodek stoletja za real..a ta dan se nevarno priblizuje...ko ga bo moral preprosto dati iz igre...
apodgraj
31. 10. 2017 09.34
+3
Kolerik Pravilna ugotovitev , da Real igra bolje brez Ronalda in to ve tudi Zidan . Forsira pa Ronalda . Niti v sanjah ne razmišlja , da bi Ronaldo postavil na rezervno klop, kar nima "jajc ".Žalostno, toda resnično . S tem dela veliko škoda sam sebi ,predvsem pa ekipi Reala .
Trend01
31. 10. 2017 09.36
-5
Če bi se ti - Podrgaj - vsaj malo spoznal na nogomet, bi vedel, da lani Ronaldo ni igral na sedmih resnih tekmah. Zaradi Zidana. Ne zaradi poškodb. Preden pišeš nebuloze - preveri.
apodgraj
31. 10. 2017 09.58
+4
Trend -Hvala za obuditev spomina. Ne vem na katerih resniih tekmah ni igral?.Sezono 2017/2018 je startar "sanjsko" in bil je edini ,ki bi ga Zidan moral zamenjati med napadalnimi igralci , na večini odigranih tekmah . . Če tega nisi opazil in to zanikaš. potem , ne bom rekel , da se ne spoznaš na nogometno igro . Uporabil bo bolj mehko besedo, da imaš veliki problem z svojim vidom in sluhom . Kar se pa tiče pisanje nebuloz in neresnic , si ti edini , ki ta del obvladaš najbolje. Vedno uporabljaš suhoparno statistiko , ki ti služi samo takrat , ko je ta tvoj edini argument. S golo tvojo teorijo , se ne da igrati nogometa .
nikajzadodat
31. 10. 2017 10.35
+1
Trend01: Zakaj Ronaldo ni igral na 7 resnih tekmah? Eno je teorija od apodgraja, druga je moja. Je g. Perez "vse uredil", tako da se je Ronaldo lahko v miru spočil. Katera teorija ti je bolj všeč? Lahko izbiraš. Drugače pa tudi teorija apodgraja zelo na mestu.
CURVANORD Zanetti
30. 10. 2017 14.30
+3
Moje skromno mnenje je da je Real trenutno dosegel dno,slabse vec ne gre,kot da so pozabili igrati nogomet.Vrag je odnesel salo,Perez jih naj lepo v vrsto postavi tudi Zidana,pa vsakemu eno vzgojno in zahrozit z sankcijami, Real si lahko privosci tudi vse prodati in nakup novih igracev kot trenerja.Nogometasi in trener se ne zaavedajo da so zaposleni in dobivajo lepe place jaz jim ne bi nakazal do konca sezone niti centa vec.Kdor si ni od prej nasparal sam si je kriv.
modelx
30. 10. 2017 15.05
+3
ko misliš, da globje ne morejo, ti to zanikajo. še bodo strmoglavili. ne bat.
RUBEŽ
30. 10. 2017 14.07
+5
Še malo pa bo BIVŠI trener Reala. HAHAHAHAHAHAHAHAHA.