Nogomet

Xavi samokritičen po tretjem zaporednem porazu: Storil sem nekaj napak

Barcelona, 25. 04. 2022 10.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Za nogometaši Barcelone je nekaj zahtevnih dni, potem ko so na zadnjih treh domačih tekmah ostali praznih rok. Najprej se je zgodil nepričakovan poraz v četrtfinalu Lige Evropa proti Eintrachtu iz Frankfurta, nato pa še boleči prvenstveni ničli proti Cádizu in Rayu Vallecanu (obakrat z 0:1). Do konca španskega državnega prvenstva je ostalo še pet preizkušenj, v katerih bo blaugrana po besedah svojega trenerja Xavija Hernándeza stremela k polnemu izkupičku.

Tudi (samokritični) strateg Barcelone Xavi Hernández ne skriva, da je njegovo moštvo v zadnjem obdobju v rezultatski krizi. "Igra ni slaba, toda v ključnih trenutnih ni prave realizacije. To se nam je zgodilo tudi proti Rayu Vallecanu, ki je izkoristil, kar smo mu ponudili. Ko ti iz tako zrelih priložnosti ne uspe zadeti, je izguba točk neizogibna," je po tretji zaporedni domači zaušnici dejal skrušeni Xavi Hernández, ki je vso odgovornost za zadnje neuspehe prevzel na svoja pleča. 

"Čeprav smo si glede na prikazano zaslužili bistveno več od poraza, se zelo dobro zavedam, da priprava na zadnje tri tekme očitno ni bila optimalna. Storil sem nekaj napak, ki jih kot trener moštva obžalujem, predvsem na področju motivacije nogometašev, saj sem bil prepričan, da sem dal vse od sebe, a očitno ni bilo tako," se je nekdanji izvrstni vezist posul s pepelom in obenem nogometašem Barcelone poslal jasno sporočilo: "Do konca sezone nas čaka pet finalnih obračunov. Zdaj ni čas za objokovanje zapravljenih priložnosti, ampak za temeljito pripravo na to, kar nas čaka v naslednjih dneh in tednih. Še vedno imamo vse v svojih rokah." 

Strateg nogometašev Barcelone, Xavi Hernández, se je po treh zaporednih porazih znašel v neprijetnem položaju.
Strateg nogometašev Barcelone, Xavi Hernández, se je po treh zaporednih porazih znašel v neprijetnem položaju. FOTO: AP

Mnogi se sprašujejo, kaj se je zgodilo z blaugrano po epski predstavi na zadnjem el clasicu in visoki zmagi nad Realom s 4:0. "Težko rečem kaj pametnega na to temo. Dejstvo je, da smo bili po omenjeni zmagi zelo vzhičeni, samozavestni in celo prepričani, da nam lahko uspe še kaj več v boju za naslov državnega prvaka. Zdaj je je naša glavna prioriteta, da si na zadnjih petih tekmah zagotovimo nastope v skupinskem delu elitne Lige prvakov v naslednji sezoni. Jezen sem in razočaran, saj bi ob zmagi nad Vallecanom ta cilj že lahko dosegli," je še pristavil 42-letni katalonski strokovnjak.  

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

KOMENTARJI (87)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Lucky
26. 04. 2022 15.02
+6
Kar se tiče portala, je kar je. Kar se tiče navijačev in simparizerjev Barce, vas je pa večina, ki se spoznate na fusbal. Tudi pišete o zadevah, ki jih sam dostikrat ne zasledim. Najslabše bi bilo, da začnemo med sabo tekmovat, kdo je večji navijač Barce. Res pa je, da se je skoraj nemogoče kaj zmenit, zaradi vseh mogočih trolov. Če napišem, da Barca po reprezentančnem premoru igra obupno in kot, da se je čas zavrtel pol leta naza, zato verjetno nisem nič manjši navijač. Razlogov je več, kot vedno. Psihologija vsaj 50 ljudi, ključno vpliva na stanje v ekipi. Vse govorice, kdo pride, kdo gre in splošno stanje, da ga ne ponavljam, vplivajo na vsakega posameznika. Ko se vse to sešteje, pa dobiš, to kar trenutno gledamo.
samomojemnenje
26. 04. 2022 17.46
+4
Vladimir.Krutov
26. 04. 2022 17.59
+2
Luc....dobro si napisal....se strinjam....predlagam da se pogovarjamo med sabo....bo treba ignorirat določene....
intelektor
25. 04. 2022 21.59
+3
( ( ( 🔞 ) ) )🤚 Pod Barçin članek napisem ...❕ 💯 % VISCA BARÇA❗ Mentalno zdravim, značajsko častnim in razumsko ter čustveno stabilnim, bodi dovolj❗ Ostali se vprašajte o svojih namerah, vsebinah, čemu ste tukaj ali tam❗ Torej slednji niste nič boljši od tistih, ki jih sicer kritizirate, kar pomeni, da ste slabši od njih, ker grajate tisto, kar počnete sami(je bilo prvo jajce ali kokoš❔) ❗ Temu se skupaj vrtite v nezaključenem⭕ krogu karme, ki nikoli ne počiva ter ne prizanaša ne prvim, ne drugim skozi čas(preteklost/sedenjost/prihodnost❗ Ugonobite se med seboj ali se pa združite v ustreznih strokovnih ustanovah in bomo vsi zadovolj(e)ni, prvi z duhom športnega navijaštva in drugi s hospitalizacijami ter primernimi medikamenti❗ ... (to sporočilo sem poslal ze pred 9 uro zjutraj pod izvorni/sorodni clanek in je nekaj časa obstalo, nato ga je avtor clanka oz. moderator izbrisal ... ,je "subjektivno", čeprav ima vsebino objektivnosti, bo najkasneje zjutraj spet izbrisano, kajne) ... Hvala za pozornost in srečno🍀.
Vladimir.Krutov
25. 04. 2022 20.46
+0
V blagajni velika luknja in začetek lige pod koemanom....od 9 mesta so prišli na 2 mesto na lestvici...napredek je in tudi prava pot.....mirno in potrpežljivo...
samomojemnenje
25. 04. 2022 21.30
+1
Krutov, prav imaš. Je pa tale portal postal smetišče samo oklicanega kralja portala Cripstoneta. Težko se kar koli pogovarjaš o nogometu, ker povsod zliva svojo gnojnico. In to iz mnogo profilov. Žalostno.
Vladimir.Krutov
26. 04. 2022 13.05
+4
Mnenje.....komentirajmo med sabo....res je žalostno..
DarkHorse
25. 04. 2022 20.42
+0
HAHAAHAH BRUKA I SRAMOTA. Sej na koncu bo manj kot 5 točk razlike bi rekli malinovci ki nimajo pojma o fuzbalu😂🤣😂👊👊👊
manucao
25. 04. 2022 20.26
+3
Kot nogometaš je imel velikansko srečo, da je igral predvsem v času Messija, Ronaldinha. Drugače kaj se tiče igralskega znanja bi lahko recimo Zidanu samo čistil kopačke. Kot trener pa tudi nič boljši žal.
manucao
25. 04. 2022 20.24
+8
Proti Cadizu 10 minut podaljška, proti Rayu pa še več 11 minut in še dodatki zraven. Sam nisem videl razloga za več kot 6-7 minut a glej ga zlomka za Barcelono veljajo neka nova pravila.
DarkHorse
25. 04. 2022 20.44
+3
Ne bit malenkosten. 13minut podaljška je absurd in rekord u negativnem smislu. Reveži slabi pa še zgubijo👊😂🤣🤣👌🥂
Kollerik
25. 04. 2022 18.55
-8
Xavi je vso krivdo za včerajšnjo mizerijo prevzel nase. Toda, če ni prave podpore iz tribun, le za koga bodo igrali....
cripstoned
25. 04. 2022 19.16
+3
Kollerik
25. 04. 2022 19.18
-4
Morda za Arabske Emirate, tako kot Real.... ki križ v grbu vsekakor ni zastojn žrtvovali...
Od Halerja ati
25. 04. 2022 19.25
-8
manucao
25. 04. 2022 20.29
+5
Je, polprazen štadion kar pomeni niti 60.000 gledalcev.
Kollerik
26. 04. 2022 18.12
+2
Ja, ...skoraj tako kot da v ekipi ne bi bilo več Benza in Modrića.... :)
Vladimir.Krutov
25. 04. 2022 18.25
-9
004.....zelo dober odgovor spodaj....že samo kaj vam pomeni 0:4 pove ogromno kaj igy vidi v navijanju za real....nikoli nisem navijal za nek klub ker je nek igralec igral tam.....pojdite se raje učit zgodovino.....
Od Halerja ati
25. 04. 2022 18.22
-6
ehh kr neki ta Barca sam se Real pohrusta pa nobenga vec. js bom zacel navijat za Crotone v francoski ligi... sam jih ne najdem mal pomoči prosim 🙈🤭 hihihi kdo bo jezen 😂
cripstoned
25. 04. 2022 18.22
+7
265004...nismo ziveli v dobi franca...zivimo pa v dobi ovreeba, ayetkina, busacce...zivimo v dobi rossela, bartomeuja, laporte in piqueja...zivimo v dobi vara...in glej ga zlomka koga najbolj tolce karma....pocistite pred svojim pragom najprej...tam je toliko umazanije da se delajo ze protesti od nemoci...hahahahaha
Od Halerja ati
25. 04. 2022 18.37
-3
In zivimo v dobi Barcelone in Messija hihihi siiiiuuu
Bigbadjohn
25. 04. 2022 17.46
+9
Jaz pa mislim, da so zadnji slabi rezultati le nekakšni popotresni sunki po izpadu iz LP z Eintrachtom. Šok in padec samozavesti.
Bigbadjohn
25. 04. 2022 17.49
+3
Je pa res hecno: najprej 4-0, po tem pa štiri nule, hehe...
Kollerik
25. 04. 2022 18.03
-4
Vmes so z 4:2 povozili ATM, in še kup drugih.... aja, na to se je pozabilo... :)
mmickica
25. 04. 2022 16.45
+20
Xavi pravi: " igra ni slaba..." Katero tekmo je on to gledal, se vprasam?
cripstoned
25. 04. 2022 16.51
+9
mmickica...edini pravi navijac barce tukaj...spostovanje..
igyyp
25. 04. 2022 16.39
+8
Eno vprašanje za vse navijače Barce: Kaj vam tih 4:0 oz 0:4 pomeni. Ste s tem kaj pridobili? Še vedno zaostanek enak. Malo se vprašajte, seveda ste pa oškodovani od Pereza, Real Madrida, in od raznih dejstev. Nisem sovražnik Barce in nikoli ne bom. S kom se bo potem Real garbal, kot z vami. Ta zmaga 0:4 ne velja nič, razen za jezike, ker ni prinesla nič.
cripstoned
25. 04. 2022 16.50
+3
to je samo slaba tolazba pred dejsansko sliko..in ta je da je real madrid 3.sezono zapored boljsi od barce...2:1 v skupnih zmagah samo v tej sezoni...jaz pravim slaba tolazba in slaba provokacija...s cim drugim se pa lahko pohvalijo letos kot pa z rezultatom 4:0, podarjeno zlato zogo messiju in zmago psgja v farmerski ligi...se tam si morajo lagati da je messi zasluzen za naslov pa ceprav ga je mbappe zasencil v farmerski ligi in ligi prvakov...
igyyp
25. 04. 2022 16.50
+3
Maschina: To je bilo splošno vprašanje, povezano na vse navijače Barce. Res Real je igral katastrofalno, Barca veliko boljša, ampak vprašam v čem je s to tekmo napredovala. Nikamor. Real obrnil PSG pridobil, obrnil Chelsea, obrnil Sevillo, vse se je splačalo. Sicer jaz nobenim, navijačem tu nimam nobenih sporov. Večinoma sam mnenje napišem. In ne vem kje je čar kreganja.
265004
25. 04. 2022 17.16
-5
iggyp ti bom jaz odgovoril...opažam da se pojavljaš samo takrat ko Barca izgubi,ali Real igra zelo dobro...Lahko da se motim,ampak ko malo prcamo navijače te večinoma ni...Kaj mi pomeni 0-4 rezultat?Veliko...Ogromno...To pomeni ponižanje največjega nasprotnika ,to pomeni,da je Barca nazaj,da se je dvignila iz brezna v katerem je bila zaradi slabih odločitev uprave,da je zopet konkurenčna najboljšim....To pomeni ,da bo rezultat vedno zapisan v zgodovini tekem.Čez leta bodo govorili,da je najslabša Barca z največ problemi ugnala povprečen Real...To bo zapisano...Tako kot bo vedno zapisana lik.vidacija predsednika Barcelone s strani ljudi povezanih z Realom,tako kot bo vedno zapisano v pokalu kralja,da je bil rezultat prve tekme 3-0 za Barco,pred povratno tekmo pa so prišli v garderobo Barce predstavniki generala Franca(Reala) in jo je potem Barca izgubila 11-1....Sramota,se strinjaš?Tako kot bo zapisano,da je Real osvojil prvenstvo,ker so najboljšega igralca Barce zaprli za 3 tedne v avtomehanično delavnico,da so ugrabljali žene najboljšim igralcem Barce in jih izsiljevali,kot bo zapisano ,da so po pričevanju prič in tudi sodnikov ,sodniki hodili s Perezovimi vrečkami iz garderobe,tako kot bo zapisan intervju Tebasa kakšne pritiske in grožnje je doživljal s strani Pereza,tako kot je konec koncev v sodobnem svetu kjer je na voljo ogled vsake tekme z letala vidno kako sodniki prikrajajo rezultate v korist Reala....Ali se slepiš,ali pa ti res ni jasno,da za Realom stoji avtokracija,ljudje z denarjem,ki diktirajo svet in prikrajajo stvari tako, da pridobijo čim več ovc na svojo stran in s tem denarja,da lahko manipulirajo in služijo.Tako je bilo recimo tudi umetno ustvarjeno rivalstvo med Ronaldom in Messijem,kjer je iz vesolja jasno,da je bil največji dosežek Ronalda to,da so ga z Messijem sploh primerjali....
igyyp
25. 04. 2022 17.24
+1
265004: Dobro poglej, kdaj se jaz pojavljam zelo malo. Sem te kje omenil ? Mislim, da nikjer. Sem pa samo vprašal, kje je smisel nabijat 0:4, štejejo podvigi, napredovanje. Sicer pa nimam časa viset tu gor. Malo preberem, in napišem mnenje svoje. Če je pa kdo od mojih komentarjev užaljen pol pa naj bo.
265004
25. 04. 2022 17.31
-3
sej nima veze kdaj se pojavljaš...škoda k se tolk mal,ker pišeš realno,to sem mislil...drugač pa bi blo dobr komentirat to kar sem napisal...Sem bil dovolj izčrpen?Lahko ti še kaj napišem,da boš vedel za kakšen klub navijaš...Škoda mi je takih ljudi kot si ti ,da so na nasprotni strani....Razumem recimo da sta zaplankanca crisp in halar,k vesta samo kdaj gre žoga v gol...Je pa res ,da ima vsak svoje prepričanje...In prav je tako...lp
igyyp
25. 04. 2022 17.40
+1
265004: Real Madrid je v mojem, srcu, vedno, iz časov, roberta carlosa, zizuja, iz starih časov Raula. Kot vedno bom navijal za Real. Je pa dejstvo, da so pa sodniške bog pomagej, sploh zdaj zadnji mesec, bova mi2 rešila. Bodi no resen. Ampak o sojenju nikoli, ni ok. Dobro sem prebral kaj si napisal. Bodi brez skrbi 😄
Kollerik
25. 04. 2022 18.02
-5
"Ta zmaga 0:4 ne velja nič, razen za jezike, ker ni prinesla nič." Kako zelo neobjektivno.... :)
cripstoned
25. 04. 2022 18.11
+4
kollerik...ta zmaga vam je prinesla 12 tock zaostanka za realom in izpad iz lige evrope...o tem da je pa real madrid sel v tekmo brez benza oz. je igral brez napada in se pripravljal na ligo prvakov pa ne bos omenil...pa to niso izgovori ampak dejstva...real vam je prepustil elklasiko, zrastla so jim krila (predvsem xaviju) in prisel je eintracht in dokazal da je vecji klub od barcelone...doma in v gosteh...na terenu in na tribunah...jaz osebno podpisem vsako leto poraz proti barceloni s 5:0 ce je potrebno...samo da jih n akoncu izlocimo iz superpokala in ga osvojimo, premagamo jih na spotifyu v laligi in na koncu dvignemo spansko kanto ter pridemo med top 4 ekipe v najtezjem tekmovanju....kaj bi hejteri govorili ce bi bili obratno pa raje ne...tako da ti in 004 se kar tolazita s tem rezultatom ker glavni rezultat se gleda nak oncu sezone in ta je v evropi 8let in v laligi 3 leta zapored...hvala lahko noc
Kollerik
25. 04. 2022 18.14
-5
Preber si odličen odgovor od 265004 kako in zakaj. In ker počasi kapiraš, ga preberi večkrat... :)
cripstoned
25. 04. 2022 18.20
+4
korupcija, zadolzenost, sodniska zveza, neuspeli nakupi, plasticni navijaci, blamiranje v evropi 8.sezon zapored...ko bos skapiral da je vse to v najvecji meri prisotno pri barceloni se oglasi ponizno in me prosi za odpuscanje...skupaj z 265004...
User1536496
25. 04. 2022 18.20
+0
265, a ti gledaš nogometno igro ali vse skozi prizmo zgodovine
cripstoned
25. 04. 2022 18.24
+2
Kollerik
25. 04. 2022 18.28
-3
Gledamo tudi sojenje. In opozarjamo... opozarjamo in opozarjamo... ni prijetno, vendar tako je to! Visca Barca!
265004
25. 04. 2022 18.29
-1
crips- Real je prepustil zmago na elclassicu,ta pa zmaga...ati dej si tole zapiši...hahaha...eintracht večji klub od Barce hahahaha...pa kaj si dela ta pajac s svojimi izjavami-nepodkrepljenimi...argumenti klovn-argumenti,pol pa pišibedarije...Jaz vse kar napišem lahko argumentiram...ti pa sam prigoljufanih 13 in 33....
cripstoned
25. 04. 2022 18.32
+6
vam real vse argumentira kripsi vam samo z dejstvi potem soli rane....kollerik ce bi gledal sojenje bi moral sprejeti dejstvo da bi barca morala imeti 9tock manj...na 7.mestu za real sociedadom..ampak seveda si moras lagati...004...13 in 34 da te popravim...a bos prezivel letos ce bo 14 in 35..
265004
25. 04. 2022 18.34
-2
OSA PS-jaz sem velik in ponosni navijač Barce že leta in kot tak tudi poznam njeno zgodovino,ker sem prebral kar nekaj knjig o tem in tudi večkrat obiskal camp nou...Zato tudi veliko stvari poznam oz.so mi jasne....Prav tako se spoznam na nogomet,zato ker sem bil včasih športnik na kar visokem nivoju.Igral sem v Evropskih pokalih drug šport in mi je marsikaj jasno,tako priprave,kot taktika,kot uigranost...predvsem pa spoštujem vse športnike(tudi Realove)in jih ne žalim...To recimo določenim pajacom ala crisp-halar z omejenim IQ-jem pač ne uspeva...Upam da razumeš...Tudi tebi svetujem da kaj pametnega kdaj napišeš in za razliko od crspa in halarja skup spraviš mal več povezanih stavkov brez pravopisnih napak...
cripstoned
25. 04. 2022 18.36
+2
a hahahahaha... kaksna nemoc kallasicnih hejterjev največjega kluba v zgodovini... ko bi vsaj malo bili samokritični kot xavi..
265004
25. 04. 2022 18.39
-1
igyyp letos vam bo uspelo osvojiti prvenstvo...lepo,sicer ne mi zamerit ampak vam ne privoščim...Pa vseeno vam bom na koncu čestital.Ker inteligentni ljudje to zmorejo...Kaj je bilo pa lansko leto?
Od Halerja ati
25. 04. 2022 18.42
+0
Pa kaksen Real in Barca no. CROTONE too ti je klub. Skoda da v franciji nima konkurence 🙈🤭
manucao
25. 04. 2022 20.18
+4
manucao
25. 04. 2022 20.19
+4
Predvidevam, da bodo proti Malorki sodniki dali kar 15 minutni podaljšek. če bo seveda rezultat u škodo Barceloni. Umiri se prosim, pusti zgodovino in glej sedanjost Barcelone.
manucao
25. 04. 2022 20.37
+1
Samo poraz 0:4, vidite samo to in nič drugega. Pa tu je glavni problem toda navijači Barce gledajo samo to in nič drugega. S takim razmišljanjem seveda ne bodo prišli daleč. Vse kar je drugega napisano je brezpredmetno.
Kollerik
25. 04. 2022 21.02
+2
Vidim, da nimaš pojma in očitno zelo narobe vidiš, kaj mi vidimo. Mi vidimo poleg 4:0 tudi serijo 15. neporaženih tekem z kar nekaj brilijantnimi špili tudi z po štirimi zadetki v mreži nasprotnikov. Vidimo tudi ogromno razliko med koemanovo Barco in sedanjo. Xavi je pravi, ni dileme in Barca je na dobri poti.
manucao
25. 04. 2022 21.34
-3
Razlike ni in vse statistike kažejo, da je Xavi najslabši trener v zgodovini Barcelone in pika.
Kollerik
26. 04. 2022 18.16
+2
Tvoja pika seveda ne pove, da je bila prej Barca tako zelo superiorna, da je tole sedaj v primerjavi z tedanjimi časi (katerimi to? aja, onimi 5:0, 6:1, 5:3...) vse videti smešno, kljub določenim uspehom. Še enkrat...15 neporaženih tekem.... 4:0 z realom, 4:2 z ATM itd.... aja, statistika pa to... :)
Crazy_Horse
25. 04. 2022 16.34
+4
še bo vroče za vstopnico lp
Thor
25. 04. 2022 16.30
+4
uuuuuuuuuuuuuu Kollerik zopet --------4-0 ahahaha
Vladimir.Krutov
25. 04. 2022 15.36
-4
Slika je vedno bolj jasna in se vidi kdo je kdo.....upam da bodo imeli hladno glavo pri izbiri novih igralcev....
+4
zakaj igra buskets?...zakaj dajes dembeleja na levo ko tam pojma nima?..zakaj igra lenglet?..veliko je teh vprasajev😏
265004
25. 04. 2022 13.37
-6
Xavi nič hudega....V sezoni,dveh boš eden najboljših trenerjev na svetu..To je šport.Nič ne gre čez noč.Pravi navijači Barce držimo s tabo...Nismo kot nekateri dežurni pljuvalci ,ki pametujejo tu gor samo če gre kaj malenkost narobe.In potem se predstavljajo kot pripadniki kluba.Sram jih je lahko...Glavna naloga je LP naslednje leto in z okrepitvami spet naskok na evropski vrh...Dobil boš vpogled do konca sezone kje se je treba pojačat in kako igrati naprej...Xavi ni alibi trener kot recimo Zidane,ki je vodil narejeno ekipo starejših preverjenih igralcev in skupaj s Perezom in sodniki osvojil kar je osvojil...Treba je iz mladih nepreverjenih igralcev narediti ekipo.Tega se pri Realu še niso naučili...Najlažje je pokupit najdražje in igrat....
265004
25. 04. 2022 13.50
-8
Kollerik
25. 04. 2022 14.47
-7
Real trenutno laufa edino še na platformi Benz-Modrić, kot je to počela Barca na račun Messija in Suareza. Vemo, kako se lahko to konča in še bo smeha... :)
manucao
25. 04. 2022 15.09
+7
Kollerik
25. 04. 2022 15.17
-8
cripstoned
25. 04. 2022 16.04
+5
izprijeno... pa ne da verjamete tem lažem ki jih pišete...vam še je že pošteno odpeljalo.. in potem na koncu napiše najlažje je podkupiti vse najdražje in igrat... ahaahaahahaha... barca je tista ki je vrgla skozi okno milijardo za okrepitve ki so vse samo okrepitve ne... vprašaj se koliko je real plačal za valverdeja, asensia, rodryga, vinija in curtoisa...spet same lazi nemocnih ljudi...
manucao
25. 04. 2022 21.37
-1
Malenkost narobe so trije zaporedni domači porazi proti povprečnim ekipam. Pa še enkrat za nepoznavalce. Barcelona ne more igrati na način kot v času Messija, Ronaldinha. Sedaj je igralski kader drugačen in temu se morajo prilagoditi, drugače se im ne piše nič dobrega.
Kollerik
26. 04. 2022 18.18
+1
Očitno je bilo treba od nekod dobiti finance tudi na stavah. Zato verjamem, da bo vse na mestu takoj, ko Blaugrana spet uzre proti sebi na zelenici bele drese....
Sisoje
25. 04. 2022 13.23
+13
Naj poskusi saj eno tekmo odigrati brez gledalcev, mogoce bo zmagal ker ga ocitno motijo navijaci !
Lucky
25. 04. 2022 13.12
+4
Dogaja se točno to, kar nekateri pišemo že nekaj časa. Povedat kaj čez Dembeleja, je blo skoraj že prepovedano. Za ta denar gledat tisto streljanje golobov? Kriza se je nakazovala z njegovo obnovo pogovorov o podaljšanju. Če je komu Dest všeč OK, meni ni. Araujo je dober obrambni, ampak naprej špilat še ne zna. Ko Busquets ni optimalen in ga še tamali De Jong začne srat, brez XXX, maš pa tole. In ja, seveda, brez Danija. Bojo odšpilal lepe tekme, ampak lovorik ne bo. Preveč je balasta.
Kollerik
25. 04. 2022 14.43
-4
Dembele je zgleda še edini, ki kaj konkretnega skupaj spravi in poleg Arauja ter občasno ter Stegna pokaže še največ (govorim za zdajle, brez XXX in Fatija). Dest je izguba, ravno tako Lenglet in še daleč največji feler te ekipe je Ferran Torres. Tudi Garcia igra preveč toplo hladno. Bo pa potrebno ekipo ustrezno motivirat za naprej, upam da Xaviju uspe.
Kollerik
25. 04. 2022 14.46
-7
manucao
25. 04. 2022 15.10
+5