Nogomet

Vodilni mož Barcelone na sestanku s Čeferinom

Ljubljana, 20. 04. 2023 16.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nogometni velikan iz katalonske prestolnice je v zadnjih letih v vse večjih težavah. Te so v prvi vrsti finančne narave, ki so jih vodilni možje skušali (neuspešno) rešiti s projektom Superlige. V zadnjem času pa je naslovnice medijev polnila še afera Negreira. O vsem je prvi mož Barcelone Joan Laporta v četrtek Ljubljani razpravljal z Aleksandrom Čeferinom.

Aleksander Čeferin naj bi se danes sestal z Joanom Laporto.
Aleksander Čeferin naj bi se danes sestal z Joanom Laporto. FOTO: AP

Novico o prihodu predsednika Kataloncev v Ljubljano na sestanek s prvim človekom Uefe je v svet ponesel španski članek Relevo, ki ga je hitro povzelo več relevantnih evropskih športnih medijev. 

Na sestanku naj bi bilo govora predvsem o Superligi in aferi Negreira. Aleksander Čeferin je svoje stališče do zaenkrat neuspešnega poizkusa ustanovitve novega elitnega evropskega tekmovanja že večkrat jasno in glasno izrazil. Uefa v nobenem primeru ne bo odstopila od Lige prvakov, kar pomeni, da bi klubi, ki bi si želeli zaigrati v Superligi, posledično ostali brez Lige prvakov. 

Podporo Superligi je sprva izrazilo 16 klubov, potem pa so se od nje oddaljili vsi razen Juventusa, Barcelone in madridskega Reala, ki očitno še niso vrgli puške v koruzo. Trojica namreč prav v Superligi vidi rešitev za svoje finančne težave, ki jih je še potencirala pandemija koronavirusa. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Druga polemika naj bi bila afera Negreira, ki v zadnjih časih polni vrstice športnih medijev. Barcelona je bila namreč obtožena, da je v preteklosti vodji sodniške organizacije v Španiji Joseju Marii Enriquezu Negreiri "pod mizo" izplačala kar sedem milijonov evrov. 

Pri Blaugrani so nekatera izplačila Enriquezu sicer priznali, a so odločno zanikali, da je šlo za podkupovanje. Po njihovi razlagi je šlo za "svetovanje". Glede tega so pri Uefi pred časom sporočili, da je njena etična in disciplinska komisija uvedlo preiskavo zaradi domnevnih kršitev na področju pravnih okvirov delovanja. 

KOMENTARJI (89)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Chaparral
21. 04. 2023 16.14
+0
Kaj Laporta in Čeferin, Messi bo rešil vse probleme ...
cripstoned
20. 04. 2023 21.44
+4
Noro kako si morajo lagati hejtercki reala...vas predsednik kosila z sefom uefe...tudi pique je že kosilal s ceferinom pa se vedno nič...jaz mislim da je danes Laporta ceferina vprašal kako to sevilla napreduje v ligi evropa medtem ko nas razbija drugorazredni nemški klub...temu moras narediti konec prosim...hahahahaha
Lucky
20. 04. 2023 21.42
-9
Nimam časa brat vsega spodaj, zato bom napisal, kar sem slišal zadnje dni. Kot prvo, članek je čudno napisan. Sedaj je že jasno, da obstaja stotine reportov od Negreire in desetine video analiz. Barca bo verjetno šla v vlke tožbe zarad klevetanja, tudi proti LaLigi. Tudi Real se omenja. Zato verjetno sestanek dveh pravnikov, ker verjetno Barca noče še v vojno z UEFA. Zaenkrat je bila UEFA rezervirana in prav je, da Čeferinu predstavi dejstva, preden bi se delala škoda. Super liga, je pa po moje tkle. Zaenkrat slabo zgleda in tudi sam nisem najbolj navdušen. Ampak ko se bo najdl dovolj kvalitetnih klubov s finančnimi težavami, zna ideja hitr zaživet.
HALAcR7
20. 04. 2023 20.53
+5
Lažete sami sebe,,očitno neveste kako gre sodni sistem,,se sigurno ni noben končal v enem ali treh mesecev,,,,samo Laporta je prosil da počakaj z obsodbo,,ker hinavec ve da bodo avtomatsko ispadli iu vseh tekmovanj in ve da so krivi,,,LOPOVI
CizLouise
20. 04. 2023 19.59
-8
Zanimivo. Ze 3 mesece je odkar se je pojavla ta zgodba o Negreri, pa se vedno niti enega dokaza, da je Barca s placili vplivala na sojenje. Tud velik privrzenec Madrida in predsednik La Lige (hecno ne) Javier Tebas je uceri dejal "Mislim, da Barca ni kupila sodnikov, ampak jih je po mojem mnenju hotela". Hiter smo sli iz "Barca je kupla sodnike" na "Barca ni kupla sodnikov ampak jih je mogoce, najbrz hotla." Tako nekak se bo to zdej odvijalo. Scasoma bo na plan se prisla kaksna hit zgodba oz. kost za hejterje, dokler ne bo na sporedu sojenje Barci, kjer jih brez dokazov seveda ne bodo mogli obsodit in vse bo zatonlo v pozabo. K temu bodo pa pripomogli madri khm khm spanski* mediji, ki ne bodo meli motivacije porocat od nedolznosti Barce in ki te motivacije slucajno nimajo ze odkar ni vec na sporedu Klasika..
CizLouise
20. 04. 2023 20.03
-12
Rdeča kapica69
20. 04. 2023 19.57
+7
Aha in zakaj je z njim na sestanku?! Hahahaha farsa se nadaljuje.Kuvertico bo dubu in use se bo pometlo pod nogo.
CizLouise
20. 04. 2023 20.02
-7
To dragi moji je izjava nekoga, ki ve da je Barca nedolzna in v glavi ustvarja scenarije, kjer je Barca lahko nedolzna pa ima on se vedno prav
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.57
-14
004 mi lahko pomagaš ?.......Če gledamo na našo bivšo državo skozi oči Real Madrida lahko trdimo, da je FC Trepča jugoslovanski režimski klub ?
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.58
-13
Klub Aleksandra Rankoviča kot je Barcelona klub generala Franca?
Vladimir.Krutov
20. 04. 2023 19.59
-16
Vladimir.Krutov
20. 04. 2023 20.02
-14
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 20.03
-14
Ne...FC Trepča ...Obilič je tako blizu Beograda kot Rayo Vallecano Madridu
Vladimir.Krutov
20. 04. 2023 20.06
-16
vem....sem na hitro prebral....pa menjal arkana za udbaša...
265004
20. 04. 2023 20.45
-14
sorry resnica sem ravno telovadil...jaz bi dodal najprej to ,da sem imel raje Rajka Mitića kot Dragoslava Šekularca...pa tud Hajduk mi je veliko bolj pri srcu kot Dinamo Zagreb...drugače se mi pa bolj kot FC Trebča dopade FC Partizan MKosovska Mitrovica..se lepše sliši a ne?
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.49
-7
Cripsi je bil nazadnje tako vnet , ko je trdil da je Ronaldo najboljši...
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.45
-8
🥴 🥴🥴 Če je Barcelona bila režimski klub, zakaj so potem fašisti Madrida ubili Josepa Suñola , ki so ga Francove fašistične čete iz poleti 1936 ustrelile takoj, ko so ga prepoznali na poti k republikanskim silam v okolici Madrida ?.....(Josep Suñol predsednik FC Barcelone 1935- do srečanja s Francovimi fašisti)
MesOjediPinGvin
20. 04. 2023 19.56
-11
Ne,ne. V Madridu pa že niso taki. Oni so lahko za zgled vsem, kako se s trdim delom in veliko odrekanja (beri grožnje s smrtjo nasprotnikovim ekipam) pride do tako željenih lovorik. Ti, ti, grda Barcelona. LOL
Kollerik
20. 04. 2023 20.35
-7
Mrsojedi, takšna je to Realova Španija, na žalost
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.35
-8
Pep Guardiola trenira le klube, ki so bili ustanovljeni že v 19. stoletju....tako da Real Madrid ne pride v poštev že če pogledamo le na ta pogoj
265004
20. 04. 2023 19.36
-4
Pep Guardiola je bil v 15 letih trenerske kariere 10x v polfinalu lige prvakov...vsaka mu čast
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.32
-6
Crispi...če je Barcelona režimski klub...potem je Barcelona tudi kraljevi klub ?
cripstoned
20. 04. 2023 19.26
+1
ahahahahah branite slepci dragi...ni vam pomoči...lazite si se naprej...če bi takole večerjal perez z ceferinom ali pa kakšen igralec reala vemo kakšni bi bili vasi komentarji....tako pa dajmo si lagati....ahahahahahq kakšna nemoč "navijačev" UEFALONE
Greghorian
20. 04. 2023 19.54
-14
Mislim da se je Čeferin dovolj dokazal, da veš da pišeš neumnosti. Če nebi bilo Čeferina bi danes bil nogomet v krizi in bi gledal superligo. Liga prvakov bi bila pa B tekmovanje.
cripstoned
20. 04. 2023 19.16
+1
Razumem zakaj pri barceloni na vse načine hočejo vecerjati z ceferinom..zato ker od svojega mandata vsako leto m9da čestitati realu in njegovim igralcem za naslov UEFE....bolečine so velike..
265004
20. 04. 2023 19.22
-8
ne,zato da bo Čeferin lobiral pri Unicefu ,da jim bo Unicef spet sponzor...ahahaha
denis pohoric
20. 04. 2023 19.22
-8
cripstoned
20. 04. 2023 19.12
+2
2leti nazaj je z ceferinom bil na večerji pique ki,je lansko sezono podkupoval v superpokalu l, lqni v torinu sta se pravtako srečala Laporta in Ceferin...danes spet...ja Barcelona in Uefa spet kuhata...ne pravimo ji zastojn UEFALONA hahahahah
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.14
-5
Cripsi...kako je Manchester City lahko plastični klub, če je starejši 23 let od Reala ?
cripstoned
20. 04. 2023 19.17
+4
lepo...psg in city...se crvena zvezda ima večjo tradicijo kot oba omenjena ..
265004
20. 04. 2023 19.21
-7
crips daj povej si bolj za Crveno zvezdo ali Partizan?
cripstoned
20. 04. 2023 19.24
+4
265004
20. 04. 2023 19.25
-7
daj povej kdo ti je bolj pri srcu?za koga rajš navijaš če bi bil derbi?
265004
20. 04. 2023 19.29
-8
crips zakaj zdaj ne odgovoriš,sej te ne bom osmešil samo povej...
cripstoned
20. 04. 2023 19.32
+2
265004
20. 04. 2023 19.37
-5
crips daj no povej ,zakaj ti je tako težko,saj se samo pogovarjamo...lej,bod vesel da te kakšno stvar podučim da mal več veš kaj je realno in kaj namišljeno..daj povej no..
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.38
-5
Težko se odloči, če ima v Realu tako režimski kot vojaški klub
265004
20. 04. 2023 19.46
-4
no resnica,zdej si mu pa ti vse povedal..zdej naj pa razmišlja kaj je prav...
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.10
-1
Če je Barcelona karkoli kupila pod mizo , so to zagotovo Zlate kopačke Messija, ko je z denarjem podkupila, da so novinarji za najboljšega strelca izglasovali prav njega...a ne Cripsi ? Ni logično, da bi en palček bil najboljši strelec 6x, stroj za gole pa 4x ...še posebej, ko ni bil niti svetovni prvak ?🥴
denis pohoric
20. 04. 2023 19.10
-2
pa kdo se verjame tem bucam haha…
oberkreiner
20. 04. 2023 19.08
+2
Superliga, s tremi klubi. Lahko še Zavrč včlanijo, da bodo lahko igrali dve super tekmi hkrati...😅
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 18.53
+7
Cripsi...nisi povedal, kako pa se ti počutiš, ko je Real prvič na tronu Evrope in Španije na pošten način, če te citiram ? Čudno ne ..?
cripstoned
20. 04. 2023 18.52
-9
Čeferinov edini pogoj da se v nadaljne barci pomaga je ta da se javno opraviči glede priznavanje superlige potem pa se lahko umazani posli spet pricnejo...jasno da bo laporta ubogal..
Kollerik
20. 04. 2023 19.14
+5
Kdor drugemu jamo koplje, sam vanjo pade...
cripstoned
20. 04. 2023 18.48
-6
ahahahaha laporta prosi Čeferina naj ne sproži preiskave v zadevi UNICEF-UEFA... barca je po 17 letnem podkupovanju v laligi v zadevi neigera podkupovala tudi v UEFI... Leta 2009,2013 in 2015 so se zgodili največji škandali v zgodovini nogometa vsem. na oči... takrat glavni sponzor Uefalone, Bribelone, Koruptilone Unicef je prejemal veliko denarja za vsak. napredovanje omenjenega kluba v izločilni bojih lige prvakov... vse bi bilo pošteno če nato glavni mož UNICEFA..
cripstoned
20. 04. 2023 18.50
-7
ne bi prejemal denarja za vsako napredovanje barcelone... saj je jasno da ko barci ni več unicef sponzor da je ni v ligi prvakov...pa se to glavni sedež unicefa je pravtako v Švici... enako kot pri UEFI
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 18.51
+6
UNICEF je sponzor Barcelone...to pomeni, da mu Barcelona nakaže denar. Real tega nima...je pa umaknil križ iz grba za denar ...toliko o nekem klubu , ki je nastal 23 let po nekem plastičnem klubu
265004
20. 04. 2023 18.58
+3
ahahahah,ne morem se nehat smejati pajacu ,ki pravi da je Unicef-sponzor Barci nakazoval denar...ahahaha ...resnica je pa ta ,da je Barca Unicefu vsako leto darovalka 1,5M€...Unicef in Barca sta sodelovala od leta 2006 in dolgo je bila Barca edini klub ,ki na prsih ni nosil ime glavnega sponzorja ,ampak organizacije ki ji je Barca pomagala....ker pa so kasneje podpisali pogodbo z Qatar sports investment za 30M so Unicef dali na hrbtno stran...To je velik klub pajac nerazgledan,to je velik klub...
cripstoned
20. 04. 2023 19.02
-4
Največji klub ko je govor o korupciji...daj malo o ovreebu,ayetkinu in busacci napisi...zakaj so se vsi upokojili kmalu po škandalih vezanih na njihovo sojenje v korist varce...
VR tak Urbin sin
20. 04. 2023 19.02
+5
Barcelona ne spreminja grba za denar kot ga je klub, ki je 23 let mlajši od plastičnega kluba v Angliji
265004
20. 04. 2023 19.17
+3
kaj se zdej ven mažeš in omenjaš neke sodnike...rajš komentiraj kakšno skropucalo si napisal in se totalno osmešil...res si intelekt...
265004
20. 04. 2023 19.18
+3
o sodnikih in napakah boš pa kmalu dobil vse napisano..delam na tem...tko da brez skrbi..
cripstoned
20. 04. 2023 19.23
-6
Ahahahaha ti kar delaj na tem...ti si oac moras lagati...se vedel da ne bo odgovora...motene ne osebe nimajo sočutja do resnice...zadnja stvar na svetu je da bi priznali resnico...vam na dušo...lahko pišeš,rišeš, piskas, jočeš se naslednjih 5let ko je barca bila in bo dalec najbolj koruptiven klub v zgodovini nogometa...in to bo kmalu tudi dokayano..elcalciopoli bo udaril