Nogomet

United sporoča Realu: Želite de Geo? Ramos, a ...

Manchester, 04. 07. 2015 12.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nogometaši Manchester Uniteda so pripravljeni na prodajo prvega vratarja Davida de Gee, a vprašanje je, če je na prodajo Sergia Ramosa, pod pogoji rdečih vragov, pripravljen Real Madrid.

Medtem, ko je branilec angleškega nogometnega velikana Manchester Uniteda Marcus Rojo prepričan, da bo menedžer kluba Louis van Gaal sestavil šampionsko zasedbo in rdeče vrage popeljal do lovorik, se Nizozemec ne napreza več za enega najboljših branilcev v Evropi Sergia Ramosa. Skupaj z lastniki jim je sporočil, da se David de Gea lahko preseli na Santiago Bernabeu, a le pod pogojem, da španski gigant pristane na prodajo Ramosa.

Sergio Ramos
Sergio Ramos FOTO: Coach

Obenem nekoliko zniža njegovo ceno, saj so tudi pri Unitedu pripravljeni prodati vratarja ceneje pod začetno ceno. Na Old Traffordu so namreč zanj niso pripravljeni plačati vrtoglavih 90 milijonov evrov, ampak pričakujejo od vodstva galaktikov, da številko bolj približajo 50 milijonov, kolikor so v Manchestru že ponujali zanj. Kakšen bo epilog sage bo pokazal čas, v vsakem primeru pa si Real zelo želi de Gee, United pa še bolj Ramosa.

Po poročanju Guardiana bi bil lahko prestop, če obe strani deloma popustita, realiziran ekspresno. Dejstvo je, da Ramosa vse bolj moti politika, ki jo goji predsednik Florentino Perez, ko klubski legendi Ikerju Casillasu ne izkaže praktično nobenega spoštovanja.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (47)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

TvojPrijatelj
05. 07. 2015 16.35
Pogoja sta dva in ne eden. Zamenjava za Ramosa in prodaja, NEodvisna o menjavi De Gea-Ramos, Bale-a za ceno ki jo določi Real. Ključen igralec je Bale, ki ga je pa avtor članka v celoti ignoriral. Na Old Traffordu je za Bale-a že vse pripravljeno.
SAF1
04. 07. 2015 22.17
-1
Občutek imam, če pride Ramos, MUFC se bo usral do konca :/ .
pusitemikitu
04. 07. 2015 19.58
-1
Real počaka eno leto, De Gei se pogodba izteče, Casillas to leto še odbrani kot prvi vratar Reala potem pa se njegova kariera počasi zaključi. Čez par let se mu najde prostor v klubu ker je vsekakor ena največjih legend :) Ramos bo ostal, Real pa mislim da bo letos pripeljal Aguera iz Cityja :) LP
blazter
04. 07. 2015 21.12
-1
alien8potnik
04. 07. 2015 23.04
+1
navas, ne casillas. drugače pa - elegantna rešitev.
LaDecima
05. 07. 2015 01.18
+0
Tocno to imam v mislih ze nekaj casa. Iker si vsekakor zasluzi castno upokojitev. Naslednje leto pa DeGea zastonj.
mmmmmmmnnnnnnmmm
04. 07. 2015 17.19
+2
ramusu se ne ger za večjo plačo..ampak za spoštovanje kluba do njega..ker ve da na koncu vsak dobi nogo v realu nič drugega..kar se dogaja kasiljasu tako se bo začelo dogajat ramosu..pa premalo dresov prodajo od ramosa kar je najvažnejše v klubu...heheheh
Trend01
04. 07. 2015 16.36
-8
OK. Drugače. Zadeva je namreč zelo enostavna. Ramos gre LAHKO v United po "Di Maria pravilu". Torej - predvidena plača pomnožena s predvidenimi leti, ki naj bi jih s pogodbo preživel v Manchestru. Bruto. To naj bi bilo med 90 in 100 milijoni. Zadeva rešena.
realno 1
04. 07. 2015 16.47
+7
Ni tako zelo enostavno... United hoce Ramosa iz Reala (naceloma ne samo njega ampak ok, pustimo to), Ramos zaradi nezadovoljstva s placo hoce drugam, Real hoce DeGeo, Perez noce povisati place Ramosu a vseeno zeli da Ramos ostane, United zeli izmenjavo Ramos-DeGea, Perez se ne strinja, ker bi on rajsi videl da DeGea pride in Ramos kar ostane v Realu, DeGea si na nek nacin zeli v Real, United in Perez se niso pripravljeni pogajati (ocitno) in na koncu ne bo nic od tega. Ni ravno tako easy. Bomo pocakal, da vidimo kaj bo. Js si zelim da Ramos ostane, ostalo me niti ne zanima prevec. DeGea je super golman, ampak ce niso pripravljeni skleniti kompromisa so pac nesposobni. In eni in drugi. Ne vedo sploh kaj kdo hoce.. To bo se trajalo, na koncu pa ne bo iz te moke kruha.
Trend01
04. 07. 2015 17.14
-4
Ne, zelo enostavna je. Ta kar si napisal, je produkt medijev in PR služb. Real ima politiko: 1. odkupna klavzula (ta je za Ramosa 200 M) in 2. dogovor, oz. Di Mariino pravilo. Vse ostalo je lapanje časnikov, interent portalov. Enostavno. De Gea gor, De Gea dol. In vsi zraven, ki so bili zaželjeni, povabljeni (Ronaldo, Bale, Varane.......) v United. Kaj bo na koncu pa bomo izvedeli morda šele na koncu avgusta. Za mene je enostavna zadeva. Če jo pa mediji napanjajo kot elastiko in si višajo ratinge, je pa druga zadeva.
Los Galacticos
04. 07. 2015 17.17
+5
Mislim da bo ManU na slabem, kakorkoli obrneš... Če si Real želi DeGeo ga bo dobil naslednje leto kot free ker mu poteče pogodba, Perez pa upam da ni neumen da proda Ramosa v najboljših letih, pa še par stvari je zaradi katerih ni logike da bi Real prodal Ramosa... Real ima samo tri prava CBja, Pepe je že skoraj 33 star, torej bi Real ostal na enemu staremu in enemu ne dovolj izkušenemu CBju (Varane)... Drugo, Ramos je ob Casillasu edini pravi kapetan Reala, da ne govorim da je Ramos v Realu že od samega začetka karijere... ManU ve da Real naslednje leto lahko dobi DeGeo zastonj, zato pa tudi zdaj to "če ga želite takoj zdaj, nam dajte še Ramosa"... Mislim da bo ManU popustil in bo prodal DeGeo za 50m in Ramos bo ostal v Realu, ker ManU ne sme reskirat da DeGei poteče pogodba... In prav tukaj je Real v prednosti, sploh pa ker si malec želi v Real tako ali tako... Je pa res tu da je zdaj uprašanje če Real že trguje nekje za kakega dobrega CBja, takrat je pa že možnost da se Ramos proda, ampak kot sem rekel, šanse za to da gre Ramos so mogoče 10%...
realno 1
04. 07. 2015 17.21
+5
Upam, da bo res tako Belaj, ker Ramos pac mora ostat v Realu.
Rmadrid 1
04. 07. 2015 17.31
+5
Fantje, jaz mislim, da Perez sploh ne bi smel dovoliti raznih spektakulacij glede odhoda Ramosa (ce bi bil pameten seveda, ampak nam je ze veckrat dokazal nasprotno). DeGea je pa druga stvar. On je zelja Reala in tu ni kaj za komplicirati. Van Gaal hoce izmenjavo na relaciji DeGea-Ramos, kar je pa skoraj nemogoce. Zadeva se bo lahko kar dolgo zavlekla, ni pa nujno. Point vsega tega je, da se ne znajo pogajati.
Trend01
04. 07. 2015 17.38
+1
Kar si želimo je eno, kar je realnost pa drugo. 50 M za De Geo? Pa čeprav je Leto pred iztekom pogodbe....? Okoli Ramosa. Za moje pojme je on EDINI pravi kapetan. Tudi kadar je Casillas v igrišču. Ramos je bil in bo tisti pravi kapetan. P.s. - sicer pa brez zveze o tem. Počakajmo max 14 dni. Bo vse jasno. Ramosu naj pa da tistih 10 M plače. Marsikateri slabši in manj pomemben član moštev po Evropi ima takšno ali celo višjo. (Nazadnje bo odšel v United nek tretji igralec. Saj še sam Van Gaal ne ve kaj želi.)
realno 1
04. 07. 2015 17.48
+3
Ce bi Perez bil pameten kot je ze rekel RMadrid,bi ze zdavnaj koncal to zgodbico. Ramosu bi povisal placo, in da je potem jasno, da RAMOS NI NAPRODAJ, nato pa poslat ponudbo v United za DeGeo, vse bi bilo odvisno od Van Gaala, ce bi hotel prodat DeGeo ali ne. Ce bi hotel ok, ce ne bi pa zamenjavo za Ikerja iskali drugje. Sam ko nimas pojma normalno da se bo stvar zakomplicirala. In ja Trend01, Van Gaal ne ve, kaj zeli, Perez je glu.p in eto ti, zato pa je tko kot je zdaj.
20times
04. 07. 2015 17.49
+4
Tole s free zadevo še zdaleč ni enostavno in za Real to še zdaleč ni prednost. Tisti, ki spremljate nogomet dlje časa in ki ste že bili priča takim zapletom potem boste vedeli o čem govorim. United lahko obdrži De Geo še za eno sezono, vendar take igralce doleti sezona, ki jo preživijo na klopi. LVG bo sledil načelom, ki jim sledijo tudi drugi. Zakaj bi ga dal v igro, če fant ne želi igrati za njegov klub? United bo očitno to poletje nabavil drugega golmana kar pomeni da bo branil novi golman in ne De Gea. Vsi pa najbrž vemo kako je ko igralec 1 sezono ne igra. Potem je tukaj težava za Real, ki se je že odrekel Ikerju. Kdo jim bo pa branil v prihajajoči sezoni??? Menda ne bodo celo sezono igrali z nekim rezervnim golmanom? To od Reala vsekakor nebi pričakoval. Po vsem tem lahko potegnete črto in se vprašate : ali je Real res v prednosti in ali bojo res eno leto čakali na De Geo in reskirali z rezervnim vratarjem v svojih vratih? Kakšen golman bo De Gea po enem letu sedenja? Ga bo Real po enem letu sploh še hotel? ,... skratka to še zdaleč ni tako enostavno in Real definitivno ni v prednosti.
Rmadrid 1
04. 07. 2015 17.56
+4
20times: Se strinjam s tabo. Zadeva je dokaj zakomplicirana, Real pa se zdalec ni na boljsem, saj ce bo DeGea ostal se vsaj leto v Unitedu, Real ne bo vedel, ali naj ga caka ali naj si nabavi drugega golmana, tako da ti dam cisto prav.
ja to sem js
04. 07. 2015 18.21
+1
Folk, morate razumet, da je tezko ugodit vsem (tako Ramosu,kot Van Gaalu, Perezu in DeGei).... Zato pa ne pridejo do neke skupne tocke, ker vsak hoce svoje, nobeden ne popusca... Ramos mora ostat v Realu ker je steber obrambe in dober kapetan, DeGea je tut v redu golman in js bi bil vesel,ce Ramos pac ostane v Realu in dobimo se DeGeo sam vem, da to ni mogoce, ker Van Gaal noce tega, na koncu bo pa on sam na slabsem. Toliko z moje strani.
MM?
04. 07. 2015 18.28
+2
Po mojem je Real v prednosti. Lahko se z Ikerjem dogovorijo za še eno sezono. Tudi če bi Navas branil kot prvi golman, bi bilo ok. Edina "bojazen" je to, da bi predobro branil in potem De Gee ne bi potrebovali. V slabem položaju sta lahko le De Gea, ker ne ve kaj storiti in MU, ker se boji, da bo odšel brez odškodnine. DG bi sicer rad šel v RM, a če se ne bo hitro "izšlo", bo po mojem raje podpisal dolgo pogodbo z MU, kar pa bo ustrezalo tudi MU.
{file_deleted}
04. 07. 2015 21.34
-1
Ne bluzite, DeGea ni šans da bo sedel na klopci, če ostane še eno leto je tako v interesu obeh, Uniteda in DeGee, da igra čim več in čim bolje (ne pozabit da ga poleti čaka EP), pač LVG rajš vidi da gre zastonj, kot pa da sprejme Realov "drobiž" in kot navijač Uniteda ga popolnoma podpiram. Realova ponudba je (glede na cene v današnjem nogometu) žalitev za klub kalibra Manchester Uniteda in karakter kot je Van Gaal tega jasno ne more kr mirno požret.
Realfan 1
04. 07. 2015 16.28
+6
Citiram: " Na Old Traffordu so namreč zanj niso pripravljeni plačati vrtoglavih 90 milijonov evrov,..." Kje vam je tuki logika 24ur... So, niso.. Ja kaj zdaj ali so ali niso? Svasta... Google translate pa to.... Dajte se naucit pisat prvo potem pa naprej... Pa se to kar napisete, narobe napisete. Koliko boste se na to temo pisal... Napiste ko boste fix, ne pa 10 clankov isto sr.anje. sam naslov mal spremenite pa je... Sam da se neki za brez veze pise... sram vas je lahko..
Rmadrid 1
04. 07. 2015 16.10
+9
Koliko je bilo pisano na to temo.... Se prevec. DeGea bo na koncu lepo ostal v Unitedu, Ramos pa je neka'skrita prica' in lahko da bo sel, ce se dogovori s Perezom glede financnih zadev pa lahko ostane. 24ur, vam pa sporocam, da ne objavljate clankov, ce niste prepricani v to kar pisete 100%. Ni potrebe za to. Hvala
Fuzbaler7
04. 07. 2015 15.54
+3
najmanj 5 člankov je že bilo napisanih na to temo Ramos- De Gea in še vedno le navadno nakladanje brez konkretne informacije..dejte počakat da pride (ČE pride) do prestopa od omenjenih nogometašev in šele nato objavite novice, to je le izkoriščanje klikov s strani 24ur
Trend01
04. 07. 2015 16.01
To so včeraj naredili s Falcaom. Potem se je pa folk norca delal. (Strinjam se s tabo "Fuzbaler7").
alien8potnik
04. 07. 2015 15.21
+3
če ramos želi oditi, je prav, da gre. tu ni kaj. siliti nekoga ni prava stvar. stvar motivacije. srečno, ramos in hvala za vse!
bala sena
04. 07. 2015 21.27
Hreto
04. 07. 2015 15.20
+1
Ma ni šans! Ramos lahko kar v madridu ostane, kajti De Gea ne sme it nikamor. Pod nobenim pogojem. Z njim imajo Rdeči vragi rešeno vratarsko vprašanje za ogromno let. To je isto, kot da bi Chelsea Courtoisa prodal al pa Barca ter Stegena. To so vratarji za sedanjost in prihodnost in tudi Cheslea ter Mourinho so se le nasmejali, ko je Real želel Courtoisa. Velika napaka bi bila, da United proda De Geo! Top mladih vratarjev ni ogromno, branilcev pa je. Upam da ostane! GGMU
alien8potnik
04. 07. 2015 15.22
-2
Hreto
04. 07. 2015 15.26
+2
Te pa super! Najboljša možna novica, če De Gea ostane član Rdečih vragov. GGMU
alien8potnik
04. 07. 2015 15.39
-1
ni mu do tega, da ostane v angliji. narobe sva se razumela.
pusitemikitu
04. 07. 2015 20.00
De Gea je že povedal da pogodbe podaljšal ne bo, največji problem pri tem pa je njegova punca, ki ne prebavlja Anglije in bi si želela
Godyr
04. 07. 2015 14.11
+11
Nevem sicer koliko je res in koliko ne ampak sam si Ramosa trenutno nemorem predstavljati kje drugje kot pa pri Realu.. pa naj mu Perez dvigne plačo, če kdo, potem si on zasluži, že 10 let je pri realu, je v najbolših nogometnih letih, ljubljenec navijačev, prvi mož ekipe na igrišču... če pa Perez še to zaj*** pol pa tut nevem no...
Los Galacticos
04. 07. 2015 14.02
-2
Še zmeraj mislim da je to samo igra Ramosa da dobi povišico, katero bo tudi dobil... Mislim da niti Perez nit Benitez nista tako neumna in se zavedata da bi ostala samo na dveh CBjih od tega je eden že blizu 33 let starosti... Če pa že pride do odhoda Ramosa se zna zgodit da bo Real šel po Otamendija ali pa mogoče tudi po Laporteja, obeh odkupna klavzula je 50m, tako da bi Real znal letos za nekaj manj kot 100m dobit dva odlična CBja in enega TOP golmanov trenutno, kar ni slab posel... Mogoče bi se še lahko potrudili ali za Verrattija ali pa celo Aguera, ker v napadu se nekaj mora spremenit... Prišel je Vazquez ( za odlični 1m ) kot RW, tako da bo prav zanimivo kaj bo z Jesejem... Ali pa bo Benitez res šel z novo formacijo kjer bo Ronaldo igral CF in Bale končno na svojo naravno pozicijo LW, ter na desni bi se znala menjavat Vazquez in Jese... Balea pa lahko menjata tako James kot Isco... Če bo tako bojo vrjetno vsi dobili veliko minutažo... Nesmemo pozabiti niti da se je vrnil Casemiro, glede na to kako letos Benitez kliče Realovo šolo nazaj na Bernabeu, se zna zgodit da bi tudi Morata prišel nazaj... Skratka, Reala letos čaka zanimivo trgovanje, sploh me pa zanimajo pripravljalne tekme, da vidimo kaj in kako je z temi novimi prišleki...
meskic
04. 07. 2015 14.51
-8
Ramos si definitivno ne zasluzi povisice po taki zelo neuspesni ekipni, kot tudi predvsem individualni sezoni pri Realu.
superfly7
04. 07. 2015 15.14
Če ti misliš da je Baleova naravna pozicija LW pol si bedak... Nikjer, niti v Tottenhamu ni igral v svoji najboljši sezoni LW, niti pri Walesu ne igra LW ;)
Los Galacticos
04. 07. 2015 16.09
+2
meskic, mogoce za tebe ne, ampak ostali vemo da je Ramos prejsnjo sezono kar nekajkrat zabil gol ko je Realu sla voda v grlo, ze samo zaradi gola v finali LP ki je nekako resil Realovo sezono si zasluzi povisico... To kar zaj*** v obrambi, velikokrat vrne v napadu, in ja, tudi ce ga sovrazis bo on se zmeraj eden TOP obrambni igralec, ce ti je prav ali ne, aja, pa se to, ga ni ekipe ki bi preko Ramosa v ekipo uzeli Piqueja, to so samo tvoje zelje... Superfly, vem da je Bale igral obrambnega na zacetku karijere, kar se ne pomeni da je to njegova naravna pozicija, ampak je skozi karijero napredoval v napad, od obrambe, preko sredine do napada... V Real je pripeljan kot napadalec, kot LW, zal zaradi Ronalda ke na tej poziciji lahko igral samo ko se je CR sredi tekme odlocil da malo zamenjajo pozicijo... Kako bo pa v Welsu igral LW ce pa nimajo RW igralca (vsaj ne enega ki je vreden da bo v prvi postavi) ? Zato pa igra vec ali manj kot CF, pa tudi kot SS, ampak dalec od tega ker je on ta igralec, ampak zaradi tega ker Wels druge opcije nima... Bale je celotno karijero igral na levi strani od obrambe pa vse do napada in tam se najbolje znajde... Znan je po tem da rabi prostor, ima hitrost, dobre predlozke z ubijalsko levo nogo in kje to dobi? Prav na poziciji LW, tam se najbolje pocuti in to je naravna pozicija... In ja, kot sem ze zgoraj omenil, prav zaradi tega se veliko govori da bo Benitez zamenjal formacijo, da bi Bale sel na LW in CR kot spica, vrjetno vejo vec kot ti in z razlogom razmisljajo v tej smeri... Ce bi Bale igral na deugi poziciji bolje bi ga ze Carlo postavil tja, ne pa kot wingerja... Tako da ;)
meskic
04. 07. 2015 21.20
-1
Ramos boljsi od Pique??? No, povej, zakaj Real ze sedmo leto zapored prejema vec golov v La ligi za razliko od Barce??? Zato, ker je Barcina obramba na celu s Pique boljsa od Realove.
random..slo
04. 07. 2015 13.27
+1
Kolk mi gre to na živce, izdate 10 člankov, v katerem ni nobene nič kaj vredne informacije, ampak samo golo nakladanje. Napišite članek, ko bo sprejeta kakšna ponudba, ne pa kar nekaj pisat. Bolje, da nič ne napište, kot pa brez veze nakladate.
Trend01
04. 07. 2015 13.17
+3
V kolikor je res kar časniki pišejo o De Gei in Ramosu, je več kot očitno, da ne želita igrati za trenutna kluba. Kaj je slabšega kot imeti v ekipi nejevoljnjega igralca? Nič. Verjetno sta si s tem tudi pri najbolj "fanatičnih" navijačih nabrala minuse. Če je pa Ramosu v načrtu strmoglavljenje Pereza - ga pa popolnoma podpiram. A ne na račun navijačev in homogenosti kluba! De Gea je res odličen vratar. Brez njega bil bil United mnogo, mnogo nižje na lestvici. LP za 2015/16 bi gledal le po TV. A je poba tudi aroganten, domišljav, vzvišen... Za Real bi bilo najbolje dobiti nekega drugega vratarja. Saj jih je dosti na razpolago. Izsiljevanja si klub pač ne sme privoščiti. Pa Perez gor ali dol. Naj ga Sociosi že enkrat izžvižgajo in odrečejo podporo! Če je Perez Ramosu ponudil posebno izplačilo za tisti gol lani v finalu LP, naj mu pač izplača (ter Casillasu vzame, ker ga je zamočil). Si je več kot zaslužil. Plus tega je kot eden izmed "stebrov" (sicer mnogokrat luknjičaste) obrambe, ekipe, dejansko pomemben član ekipe. Klub kot Real si ne more in ne sme privoščiti, da v ENEM prestopnem roku izgubi 2 kapetana. Pa kdo je še to videl!
bala sena
04. 07. 2015 13.33
+3
eno čist lahko vprašanje-za koji ku... je real kupil enega najboljših vratarjev navasa?
Trend01
04. 07. 2015 13.45
+2
Ne bi vedel. Zvezda na SP-ju....In Perez na to pade. Plus najboljši vratar sezone 2013/14 v Španiji. Sicer meni všeč njegov način branjenja, a treba priznati, da brani (vsaj branil je) fantastično.
alien8potnik
04. 07. 2015 15.51
+1
to gled navasa se tudi jaz sprašujem. ubogi navas. peti golman sveta, pa ti sedi na klopi. to ni prav.
Trend01
04. 07. 2015 16.02
+1
Sasda Sadas
04. 07. 2015 13.01
+2
Novinarski traci ...
edinho70
04. 07. 2015 12.54
-1
26040404
04. 07. 2015 12.48
+0
pri sosedih nič novega
Trend01
04. 07. 2015 12.53
+4