Nogomet

Tudi Ajax bo zaslužil

Madrid, 14. 07. 2009 18.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Od prestopa nizozemskega napadalca Klaasa Jana Huntelaarja (Real Madrid) v Stuttgart bo imel finančno korist tudi amstrdamski Ajax.

Klaas Jan Huntelaar
Klaas Jan Huntelaar FOTO: Reuters

Po poročanju španskega časnika Marca bo španski nogometni velikan Real Madrid za prodajo Klaasa Jana Huntelaarja Stuttgartu zaslužil 18 milijonov evrov (20 v kolikor se klub uvrsti v Ligo prvakov), del odškodnine pa po pogodbi pripada tudi Ajaxu.

Amsterdamski klub naj bi po pogodbi med kluboma od naslednjega igralčevega prestopa prejel sedem milijonov evrov, medtem ko sta se kolektiva že dogovorila za kupčijo, pa obe strani čakata le še odločitev igralca.

Nizozemski reprezentant je na Santiago Bernabeu prispel pred šestimi meseci, pri Ajaxu pa niso pričakovali, da bodo v tako kratkem času na 'njegov račun' vnovič zaslužili.

KOMENTARJI (14)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

thegod
17. 07. 2009 15.59
huntelaar je isti ku saviola šou j u real namest da bi prej šou kam drugam pa se kot drugot izkazu nakonc sta pa zgubila ugled gdor visoko leta nisko pade !!!!
juhujuhu
15. 07. 2009 17.43
Mah daj LosBlancos... po veliki tišini ste sedaj spet vsi realovci glasni in vsi mate največ pojma o nogometu ...
leondejan1
15. 07. 2009 16.17
lani so lohk sam van der varta kej pa predlan snajder, roben, drenhte, saviola, pepe, pa še bi lohk naštevu ja sej je vidt master mlad pntalon k misli de j zdej real car zdej dej njesemi delat pametnega dej bejž rajž delat na komunalo sam tm tebojo vzel pa lepo se imej stistm realm ajd glory man utd
leondejan1
15. 07. 2009 16.09
master misliš ford fiesto s2000 po tem pares
arsenalfc.si
15. 07. 2009 10.56
"Če je denar se lahko zapravlja, če ga ni pa se ne more. " Škoda, ampak res škoda je, da se lahko igralce kupuje z navideznim denarjem. Huntelaar je super igralec, jaz se ga ne bi branil pri Arsenalu...
LosBlancos
15. 07. 2009 00.33
Barcelona zaenkrat ni uničila nobenega igralca, temveč ga povzdignila, kar pa za Real ne morem rečti. Za Huntelaarja mi je žal, da je bil v Realu(tam se ni mogel izkazati, saj želijo le največje zvezdnike) p.s. Sem navijač Man Utd, da ne bo kdo mislil, da zagovarjam Barcelono iz navijaških razlogov... Pa kaj kvasiš bedarije????? Če si navijač MANU kaj se pol delaš eksperta za Barco????Še bolj pa za REAL? Barca je povzdignila in nato uničila mogoče najboljšega igralca zadnjih 10 let RONALDINHA. Huntelar je dober vendar ni vrhunski, zato pa ni upel priti v prvo 11. Kokr sem ga jaz uspel ocenit, je človek nemočen, kaj se tiče priprava priložnosti. Njemu treba vse servirati-zakaj?? Prvič ni med najhitrejšimi, tehnično znanje ne dosega PIPITINEGA, kot 3 pa ni nek borec. Res da je dosegel 8 golov, vendar najmanj 4 odbijance-to pa je premalo za Real. Če je denar se lahko zapravlja, če ga ni pa se ne more. HALA MADRID
master123
15. 07. 2009 00.26
sej bi našteval igralce ki jih je barcelona uničla ampak se mi ne da.
juhujuhu
14. 07. 2009 23.16
master123 14.07.2009, 20:45 6 Huntelaar je dober igralec in bi se v realu dobro sizkazal če bi igral še kakšno sezono več ,ker zelo težko se je ujeti v povsem drugačni ekipi in bolši ligi. lolek_bolek nevem kako ste lahko nekatiri tako sovražni do kluba , saj sploh nimate pravega razloga za to, res da sta si največja riviala ampak useno. HouseBeatz ti si pa res en lolek, real ne potisne igralcev v 0, in ne spet začet teme da real uničuje igralce ker jih je več uspelo kot pa propadlo. Ne vem kaj če bi jaz rekel navijaču barcelone ali katiremu koli klubu da igralce potiska v 0, takoj bi minusi navalili in lepi komentarji kako je barca oh in sploh in podobno. Malo se zamisli nad tem kar pišeš in pomisli kako bi bilo če bi tvoj klub kdo napadal z nekimi lažnimi izjavami. Barcelona zaenkrat ni uničila nobenega igralca, temveč ga povzdignila, kar pa za Real ne morem rečti. Za Huntelaarja mi je žal, da je bil v Realu(tam se ni mogel izkazati, saj želijo le največje zvezdnike) p.s. Sem navijač Man Utd, da ne bo kdo mislil, da zagovarjam Barcelono iz navijaških razlogov...
master123
14. 07. 2009 22.55
leondejan1 ja za real navijam 10 let. 200€milijonov na sezono, tole si pa butnil ja. 210 milijonov so porabili tole szono in potem rečeš da kar porabijo vsako leto 200 milijonov na sezono, recimo lansko leto si porabili 15 milijonov € za nakup Rafael van der Vaarta in po čem potem sklepaš ti da na vsako leto porabijo približno 200 milijonov € , ker med 200 milijonov in 15 milijonov je kar velika razlika, ti res nebi mogel biti dober poslovnež. Reacimo Ford fiesto bi ti nedo lahko prodal za 100.000 € pa bi jo kupil ker bi zgešil za eno 0-lo in bi mislil da ti jo ponuja za 10.000€ LOL
leondejan1
14. 07. 2009 22.13
master od kdaj pati navijaš za real dej njemi stakmi komentarji bejž rajž take pisat h časopisu marci kar se tiče reala je zamenjal toliko kvaletnih igralcu da bi moral še enkrat ponavljam da bi moral osvojiti najmanj 2krat v teh petih letih champions league in 5krat la ligo 2 španski pokal toliko kvalitetnih igralcv so imeli in še zmeraj jih imajo. pobrskal sem mal po starih člankih da če bi real obdržal tako dobro zasedbo in nebi vsako leto porabil približno 200 milionov € za transverje da bi lahko naredil 2 bogata kluba ki se bi borila za la ligo in evropske pokale za najvišja mesta in še nekaj res večinoma kar na prste preštej sej se kličeš master ne kolko igralcev so zaj....al naj se mal zamislijo če bojo rejs potrebovali tolk igralcev sej se bojo še stepl za žogo rajš imam 2 u obrambi kvalitetna in 2 povprečna na sredini 2 kvalitena in 2 povprečna in v napadu 1 kvalitentnega in 1 povprečnega ku pa vsi kvalitetni
master123
14. 07. 2009 20.45
Huntelaar je dober igralec in bi se v realu dobro sizkazal če bi igral še kakšno sezono več ,ker zelo težko se je ujeti v povsem drugačni ekipi in bolši ligi. lolek_bolek nevem kako ste lahko nekatiri tako sovražni do kluba , saj sploh nimate pravega razloga za to, res da sta si največja riviala ampak useno. HouseBeatz ti si pa res en lolek, real ne potisne igralcev v 0, in ne spet začet teme da real uničuje igralce ker jih je več uspelo kot pa propadlo. Ne vem kaj če bi jaz rekel navijaču barcelone ali katiremu koli klubu da igralce potiska v 0, takoj bi minusi navalili in lepi komentarji kako je barca oh in sploh in podobno. Malo se zamisli nad tem kar pišeš in pomisli kako bi bilo če bi tvoj klub kdo napadal z nekimi lažnimi izjavami.
topnicar
14. 07. 2009 19.32
jst pa mislim da bi mogu kr v ajaxu ostat in tam se dozoret..drugac pa v casu mijatovica je vsak lahk igral za beli balet.. za moje pojme je huntelaar cist povprecen napadalc, s to pomankljivostjo da ni niti hiter niti ima tehniko nevem kolk dobr razvito, da ne omenjam da ima clovek 20kg..lp
Patric
14. 07. 2009 19.19
Huntelaar je naredu eno vlko napako ko je šau u tt butast real.... huala bogu d ni več tam...u stuttgartu se bo pomoje kr dobr izkazu ... drgač pa je huntelaar edn izmed boljših napadalcev na svetu pa rečte ka hočte
HouseBeatz
14. 07. 2009 19.16
Škoda k je šel v tak klub ki igralce potisne v 0 !(Real Madrid)