Nogomet

VIDEO: Trojica MNS je dosegala gole in popeljala Barcelono v četrtfinale pokala

Barcelona, 11. 01. 2017 22.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Barcelona je na povratni tekmi osmine finala španskega pokala gostila Athletic Bilbao. Baski so na prvi tekmi zmagali za gol (2:1) in Katalonci so imeli zahtevno nalogo na odločilni tekmi pred svojimi navijači na stadionu Camp Nou. Barca je slavila s 3:1, po en gol so dosegli Suarez, Neymar in Messi.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Trener Luis Enrique je presenetil z izbiro prvega vratarja, priložnost je dobil Jasper Cillessen, prav tako je od prve minute začel Samuel Umtiti, medtem ko je bil tokrat Ivan Rakitić na seznamu igralcev, a le na klopi, prav sta tekmo na klopi začela Mascherano in vratar Ter Stegen. Strateg Barce je na igrišče poslal naslednjo enajsterico: Cillessen, Sergi Roberto, Pique, Umtiti, Alba, Rafinha, Busquets, Iniesta, Messi, Suarez, Neymar.

Gostitelji so podjetno začeli, a brez izrazitih priložnosti. Athletic je bil dobro postavljen in Katalonci so dolgo iskali pot do gola. Tribune so oživele v 26. minuti, ko je Luis Suarez po podaji Neymarja dosegel gol, ki pa je bil razveljavljen zaradi nedovoljenega položaja. Deset minut zatem pa je sledilo pravo veselje navijačev, v glavnih vlogah pa celotna napadalna trojica MNS. Leo Messi je akcijo začel, Neymar nadaljeval in podal do Suareza, ki je z volejem zadel spodnji kot vratarja Iraizoza. Izid, ki je ustrezal Barci, če bi obe mreži mirovali do konca tekme. V prvem polčasu je dvakrat, obakrat neuspešno, iz prostega strela poizkusil Messi. Prvi polčas se je končal z vodstvom gostiteljev, imeli so prednost v posesti žoge (v odstotkih 63:37), gol pa dosegli iz edinega strela v okvir gola.

Athletic Bilbao - Barcelona - 1
Athletic Bilbao - Barcelona - 1 FOTO: AP

Začetek drugega polčasa je šel po načrtih Barce, po prodoru in padcu Neymarja v kazenskem prostoru je sodnik dosodil najstrožjo kazen. Izvedel jo je kar Brazilec sam in v 48. minuti povišal izid na 2:0. A le tri minuti kasneje je bil skupni izid z obeh tekem izenačen. Po navidez nenevarni akciji je po podaji iz krila v kazenskem prostoru najvišje skočil Enric Saborit in iz prvega strela Athletica na tekmi znižal izid. V skupnem seštevku golov je bilo 3:3 in kazalo je, da tekmeca morda čakajo celo podaljški. A je še v rednem delu skrbi navijačev Barcelone razrešil Messi z izvrstno izvedenim prostim strelom v 78. minuti. Natančno je zadel spodnji del gola, žoga se je odbila od vratnice in Barcelona si je priigrala prednost 3:1, kar je zadoščalo za preboj v naslednji krog pokalnega tekmovanja. Enrique je do konca tekme v igro poslal še Ivana Rakitića, Denisa Suareza in Ardo Turana (na klop so odšli Alcantara, Neymar in Iniesta), izid pa se ni več spremenil.

V četrtfinale so se danes poleg Barcelone uvrstili še Alaves, Alcorcon in Real Sociedad.

Izidi osmine finala (izidi obeh tekem):
Barcelona - Athletic Bilbao 3:1 (1:0) /1:2 - izid prve tekme
Suarez 36., Neymar 48. (11-m), Messi 78.; Saborit 51.

Alaves - Deportivo La Coruna 1:1 (1:0) /2:2
Cordoba - Alcorcon 1:2 (1:0) /0:0
Villarreal - Real Sociedad 1:1 (1:1) /1:3

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (132)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Symbolic
14. 01. 2017 16.04
Danes bo "Duo" MS, N pa na klop...Sodeč po zadnji tekmi sem pričakoval obratno... (da je, zaradi kampiranja v ofsajdu, S na klop)...
Nimasmisla
13. 01. 2017 09.32
+0
komaj bomo videli ko bodo naleteli na močnejšega tekmeca
RdečiKarton
12. 01. 2017 21.02
-3
BBC 330-302 MSN
TomažNovak
13. 01. 2017 08.03
+4
vectron
13. 01. 2017 08.31
+1
mene zanima koliko odigranih tekem imajo eni in drugi
Kollerik
12. 01. 2017 18.27
+1
Ne glede na res dobro obrambo A. Bilbaa včeraj... bi jim Barca glede na vse svoje številne šanse enostavno morala nasuti minimalno vsaj štiri gole če že ne kar petardo. Ok, obramba res ni najmočnejše orožje Barce... toda njeni glavni problemi ostajajo. Dostojnega naslednika Inieste, ki je že kar v športnih letih, še vedno niso našli. Ter Stegnu (še vedno) ne moremo zaupati in v prihodnje verjetno ne bomo varni niti pred na trenutke precej čudnimi odločitvami trenerja Enriquea....
kameltrajbar
12. 01. 2017 17.36
+2
obupna igra barce..sploh sredina...:)))..nevem kaj delata na rez.klopi raketa in arda...????....smešno
kameltrajbar
12. 01. 2017 17.38
+1
kameltrajbar
12. 01. 2017 17.39
+3
..nebi me čudilo..da messi odpeketa..!!!!
LocoBlanco
12. 01. 2017 17.16
-1
Čestitke Barci, ampak rajši bi videl, če bi napredoval AthB. Barca je za moje pojme bila slabši nasprotnik na obeh tekmah! Vsakič, ko je AthB. napadel se je videla ranljivost Barce...Barca s takšno igro definitvno ne bo videla finala razen, če bo vsemogočni Messi 'porinil' ekipo sam, kot vedno! Skratka čestitke Barci oz. Messiju, ki je praktično sam storil vse, da je Barca napredovala! Je pa to samo obliž na rane, ker ko bodo prišle močnejše ekipe bo Barca pogorela. To velja za pokal, prvenstvo in CL!!! Treba je biti realen...
apodgraj
12. 01. 2017 17.28
+0
LocoBlanco - Atletico Bilbao ni slaba ekipa , čeprav igra zelo grob nogomomet. Doma so igralci Atletica poleteli na krilih svojih zvestih navijačev in tudi s pomočjo sodnika prišli do zmage.Tudi ekipa Reala bi imela velike težave in tudi njena zmaga bi bila vprašljiva . Doma je Atletico izgubil samo eno tekmo ,
tedx
12. 01. 2017 17.57
-7
atb enkrat streljal na gol pa so si bolj zasluzili napredovanje oz so bili boljsi
krnekilojz
12. 01. 2017 18.12
-9
LocoBlanco
12. 01. 2017 18.19
+0
Apodrgaj, tedx: Poglejta stvar je zelo preprosta! V 180min. igre je AthB. pokazal bistveno več, kot Barcelona, pa čeprav smo videli včeraj s kakšno postavo je začel gost... Takšno ni samo moje mnenje, ampak so tu se mnenja strokovnjakov, ki imajo dosti več izkušenj, kot pa mi! Mar ne?! Po videnem ne odstopam od svojega mnenja, da bi bil AthB. dosti težji nasprotnik drugim, če bi napredoval namesto Barce! To da bi pa RM imel težave z AthB. v pokalu pa na žalost letos ne bomo izvedeli! Lahko ti pa zastavim vprašanje: Kdo je boljši po tvojem mnenju AthB. ali Sevilla? Se pravi 2. uvrscena ekipa La Lige ali 7. uvrscena ekipa? S kom je letos imel RM težave v pokalu ali pa prvenstvu!? Kolikor vem je RM premagal AtlM. z 0:3 v gosteh in še Barco bi premagali, če ne bi imeli sodniki svojega scenarija! Pa še za konec...RM-a letos ne moreš dajati v isti rang, kot Barco in AtlM, ki sta daleč od forme, ki smo ju vajenu zato jih prosim ne omenjaj v istem košu z RM-om, ki je trenutno najboljši v Španiji, Evropi in Svetu!
26040404
12. 01. 2017 20.09
+4
loco blanco na tole skropucalo lahko rečem le hahahahahaha...
Symbolic
12. 01. 2017 20.21
+5
Komentarju LB-ja bi lahko dali naslov: "Kako mali Đokica zamišlja podmornico!
širimresnico
12. 01. 2017 22.50
+6
se vas je pa namnožilo ta pametnih bedakov....vse veste in vedno imate prav....pa vsi za real navijate....očitno je neka korelacija: vsevedni bedak-real....
mmickica
12. 01. 2017 16.39
+8
Mene z igro tudi včeraj niso prepričali! Bilo je mogoče za nianso boljše, ampak to ni to... Brez Messija bi spet bilo po njih! Če se nekaj korenito ne spremeni, tako nimajo šans v pokalu, tako da ne vem, koliko se je ta zmaga sploh splačala.Roberto ne more igrati bočnega do konca sezone, za Srno, ali koga 3.pa nić ne kaže, da bi ga kupili. V sredini je igralcev kot listja in trave, le da nobenemu ne steče igra. Še Iniesta je padel iz forme za nameček, Arda očitno Enriqueju ni simpatičen, pol smo pa tam. V napadu je na nivoju le Messi, Suarez zadene na vsakih 15 šans, sicer pa kampira v ofsajdu, Neymar ni dal gola že dalj kot Alcacer (razen včeraj iz penala), ... nič rožnata slika. Me že malo skrbi, kako se bo to letos končalo!
Erik Volk
12. 01. 2017 17.11
+2
Veliko spremembo bi prinesla že menjava trenerja. Problem vidi že tu...in kot vemo jih je bilo lani kr nekaj prostih...in so jih že ostali klubi najeli. Težava se mi tudi zdi v tem, da hočejo skoraj po vsej sili nekoga, ki je nekoč igral za Barco...pa ne vem, če je to ravno taka nuja. Kr nekaj so zapravili za veziste...dvomim, da se ne bi dalo boljše kupit. Trenutni strateg pa ni bil nikoli zares pravi vodja te ekipe...se pravi...naj ga zamenjajo! Že male spremembe v obrambi in glede izbire vezistov za prvo postavo bi nekaj obrodile...Tudi vratarji se mi ne zdijo ravno učinkoviti...Bravo je bil veliko boljši...a očitno za trenerja ne...
apodgraj
12. 01. 2017 17.18
+7
mmickica - popolnoma se strinjam s tabo . Večina igralcev je izven pričakovane forme . Da se igralec enkrat ali dvakrat na tekmo ujame v nedovoljenem položaju je normalno . Da se pa to zgodi pet-krat in še več krat na eni tekme , pa je nenormalno ,... pomeni popolna nezbranost . Da igra Suarez v ekipi Barce se, lahko zahvali samo Messiju . Po strelski učinkovitosti je kalibra Ronala.Pri Neymar se pozna , da že dolgo časa ni zatresel mreže iz igre in ta spihološki pritisk , ga dela še bolj nervoznega in neučakanega . Njegova preigravanja so predolga in večkrat tudi neuspešna . Tudi Iniesta ni več tako natačnen pri podajah in premalo sodeleluje z Messijem . On je edini ,ki zna igrati dvojni pas . Še vedno je preveč poigravanja z žogo pred svojimi vrati in tudi včeraj po izgubljeni žogi je sledila kazen z zadetkom . Da pa ne govorimo o Suarezu , Gomesu, Alcareju .....Trener Enrique pa na klopi drži Ardo in Rakitiča , ki sta še vedno mnogo boljša od teh treh . MIslim ,da se zgodovina trenerja Tita Martina ponavlja .
mmickica
12. 01. 2017 19.21
+5
Ja, tudi meni ni jasno, zakaj Barca na vsak nacin isce trenerja, ki izhaja iz Barce in upam, da ne pripeljejo se kaksnega De Boera ali Koemana! Enrique se je cisto izgubil in po moje tudi nima neke avtoritete. Zraven tega pa je se zamerljiv, saj Vidalu menda samo zato ne da priloznosti ker je enkrat nekaj izjavil za medije, kar mu ni bilo vsec. Pa tudi Ardo in Rakitica je dal na stranski tir. Se mu pa ocitno zelo dopade Gomes, ki za moje pojme sploh ne ve, kje je, totalno izgubljen. Kar se Suareza tice, pa ne le da je nonstop v ofsajdu, se kako pocasi se giblje ven iz ofsajda, tako da mu sploh noben ne more podati zoge. Vcasih mi deluje, kot kak mesecnik, hehe..., kot da ga luna nosi... O Ter Stegnu pa je skoda izgubljat besede, fant je obetal veliko vec, zdaj ko mu je uspelo izriniti Brava, je pa cisto povprecje.
sportko47
12. 01. 2017 20.32
+2
Mmickica je spregledala...kar se Suareza tiče...Sempre bo mal hud , štrudl se peče , zjutraj ob 6h ga fostav DHL , samo povej kam...
mmickica
12. 01. 2017 20.42
+2
Haha...Sportko, ze disi..., ti posljem z golobom pismonoso, ta te bo ziher nasel, sem mu Suarezovo sliko pokazala, ti jo pa na vrata nalepi.
mmickica
12. 01. 2017 20.45
+1
P.s.:, spregledala? Njegove (ne)reakcije me od vedno zivcirajo, ampak v zadnjem casu je pa to res ze tragikomicno.
26040404
13. 01. 2017 14.09
evo sta že dva znalca,ki imata tolk pametnega čez pichichija za povedat.Svetujem vama da si pri naslednji tekmi pogledata njegovo postavljanje in predvidevanje.Pri tem golu poglejta kdaj in kam in kako se je postavil da mu je žoga sedla na nogo.In še enkrat,ker vama je treba večkrat napisat:ČE MU TRENER NE ZNA POVEDAT ALI POKAZAT KJE NAJ STOJI SE BO ŠE VEČKRAT ZNAŠEL V OFFSIDEU.Če ni sistema igre,če igralci letajo kjer jim paše,se to dogaja večkrat.Ko bo prišel trener z vizijo in autoriteto,bo Suarez zelo malokrat v offsideu.
Erik Volk
12. 01. 2017 16.03
+10
No..kljub vsemu trudu sodnikov..kateri delajo po ukazu iz Madrida, je le uspelo Barcinim igralcem. Ti umazani poskusi so se predvsem izvajali na prejšnji tekmi..ko se ni vedelo proti komu igra Barcelona..mogoče proti odbojkašem..haha...Upam, da ta pokal osvojijo...prav tako ligo prvakov!!! Tudi Realu ne bo teklo kot namazano do konca sezone...
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 15.13
+0
@Hammurabi prej si trdil da ima Messi svoj klub in da lahko dela kar hoce,pol si vse skupaj malo obrnil in napisal da je Messi Institucija. Torej si nas spet nekaj novega naucil,jaz sem si do sedaj razlagal da je institucija ustnova. Institucija je družbena struktura, ki postavlja pravila za vedenje večje skupine ljudi. Kot vir družbenih pravil in reda institucije preučuje več družboslovnih znanosti, vsaka iz svojega vidika: sociologija proučuje splošne institucije: država, civilna družba, politične stranke, parlament pravo, kjer so institucije z zakonom ustoličeni ključni državni organi: parlament, vlada, sodišče, politologija: države, politične stranke, lobiji ekonomija: podjetje, denar (finančne institucije), trg Pomen institucij je v njihovi organiziranosti. Pravila niso arbitrarna, ampak jih sprejme in izvršuje zaupanja vredna avtoriteta. Mi razlozis prosim
alien8potnik
12. 01. 2017 15.28
-3
širimresnico
12. 01. 2017 15.52
+3
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 15.59
-1
Ja saj bi jih lahko prepisal tudi iz knjige ali po domace napisal,a ti gre v nos?
širimresnico
12. 01. 2017 16.26
+2
ne. sam ne vidim smisla zakaj si to sploh napisal.saj mamo vsi wikipedijo...
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 16.28
-1
TomažNovak
12. 01. 2017 17.08
+3
Curva - ne razumše čisto nič. V žargonu je institucija nekdo, ki presega meje normalnega človeškega vpliva in ima trajen in velik vpliv na okolico - npr. Stephen Hawkinh, Steve Jobs itd... Sinonim bi bil lahko izraz avtoriteta. Ne vem zakaj se delaš neumnega, ker to nisi.
širimresnico
12. 01. 2017 17.11
+5
ne zadeti to je tvoj problem....namreč ti ispadeš bedak, ker kopiraš definicije iz wikipedije in se delaš pametnega...ni hujšega kot bedak , ki se dela pametnega .saj vas je več takih kopi/pejst pametnjakovičev tukaj gor...
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 18.53
@sirimresnico zakaj bi se mucil in vse to tipkal po tel,ce je lazje gres na wiki naredis copy-paste in imas zadevo urejeno v par sekundah,meni se zdi pametno.Ti pa z poskusom zaljenja si samo pokazal svojo nemoc.Bodi v cvetju:-D.
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 18.57
+1
@Hammurabi vem jaz dobro kaj si mislil. Pac sem te malo zbodel saj ti tudi druge"tu pa tam;-)
ares1976
12. 01. 2017 20.01
+2
Zanetti se pocasi , toda vstrajno spreminja v trenda... hehe..
sportko47
12. 01. 2017 20.36
+6
Ja , je že 0,7 Trenda, trend je merska enota za davljenje in morjenje s podatki iz Googla..
nikajzadodat
12. 01. 2017 21.02
+2
Hammurabi+++. Ne vem zakaj se trudiš...ker z argumenti ne moreš proti
nikajzadodat
12. 01. 2017 21.22
+3
...mi je admin vzel del komentarja ...zato se enkrat....pač z argumenti ne gre....sploh CURVANORD Zanetti in ta drugi alien8potnik, ki se je priklopil negativno nastrojen proti Hammurabi-ju....vemo kdo smeti (a ne alien8potnik!)....ni tezko presteti komentarjev in se sprenevedati in se cinično nasmihati, ces da žogobrc ni pomemben del njegovega življenja. Po njegovih dolgoletnih komentarjih sodeč je še kako vpet (pa če to prizna ali pa ne) v njegovo življenje....ce pa ne bi bil so pa njegovi komentarji le nabijanje v prazno , brez vrednosti
nikajzadodat
12. 01. 2017 21.35
+1
@CURVANORD Zanetti Messi prav gotovo pooseblja insitucijo...bo treba še malo v šolo, ne le na google wikipedio ;)
nikajzadodat
12. 01. 2017 21.37
+2
@CURVANORD Zanetti ...messi prav gotovo pooseblja institucijo....bo treba še malo v šolo in ne le na wikipedio
CURVANORD Zanetti
13. 01. 2017 10.26
@kocten in kaj naj pocnem v soli,a sedaj profesorji razlago definicijo Institucije z pomocjo slike od Messija in v obliki miselnega vzorca,ne se smesit,v uccnih gradivih ti je razlozeno skoraj enako kot na wiki.Zberi se malo.
nikajzadodat
14. 01. 2017 08.59
@CURVANORD Zanetti beseda inštitucija se uporablja v različnih kontekstih in zato ima lahko tudi prenesen pomen. Tega se ne naučiš na wikipedia ampak v šoli, o tem sem govoril. Naj ti pojasnim. Ko izgovoriš besedo "messi" večina ve, da je to brand name, da je zadaj marketing, trženje, itd. praktično vse kar je značilno za inštitucijo. Mislim, da takšna argumentacija ne predstavlja smešenja. Kaj pa tvoja?
Barbarezo
12. 01. 2017 14.36
-15
daj nam barcu da se igramoooo...igramoooo..igramoooooo oleee oleee.. HALA MADRID ! dons pa Sevilla pada na domačem igriscu in gremo po nov rekord!!
CURVANORD Zanetti
12. 01. 2017 15.03
+3
milan-hisan
12. 01. 2017 14.02
+0
ELPhenomeno
12. 01. 2017 17.12
+2
Te bistroumneži še članek stežka prepišejo,.... še mal pa bo Ronaldo zadel za Barco
vectron
12. 01. 2017 13.23
+8
zadovoljen sem z napredovanjem, in z samo igro...nezadovoljen pa izključno z sodnikom, kar slabo mi rata ko gledam sojenje Španskih sodnikov,...ampak vem da se bo vse vrnilo slej ko prej, važno je samo da zmagujemo in gledamo izključno nase, ne pa na druge tekmece... na koncu se bojo štele lovorike in verjamem da se bo forma samo stopnjevala....lep dan, gremo gledat rokomet
roberto-q4
12. 01. 2017 13.06
+3
Barceloni gre ali pa ji ne gre, po mojem osebnem menju so boljša ekipa kot Athletic Bilbao, kar pa sicer ne pomeni, da si tudi avtomatično zaslužijo napredovanja. Kljub temu mi je super, da bomo v nadaljnjih izločilnih bojih spremljali tudi Barcelono saj s tem zaradi Barceloninega ugleda raste zanimivost samega tekmovanja. Navijam za Real Madrid <3 - vendar zgolj ljubiteljsko, kar pomeni, da če izgubijo lovoriko zaradi Barcelone bom imel morda relativno kratek čas visok pritisk kar pa še ne pomeni, da bi namesto tega rajši videl, da vsi "na papirju najboljši klubi iz Španije" (Sevilla, Atletico M., Barcelona, itd.) predhodno izpadejo v bitki z drugimi Španskimi "škorci" (Athletico B. ni ravno škorec), Real pa na koncu osvoji lovoriko. Čar ljubiteljskega navijanja je vznemirjenje ob "derbijih", tekmah z "na papirju najboljšimi", ter druženje ob gledanju tekem in provociranje prijateljev, ki navijajo za druge tuje klube :). Bravo Barcelona, Messi super kot smo ga vajeni. Upam, da ohrani formo, in da jo Ronaldo dvigne oz. se vrne Bale do naslednjega spopda in da ne bo poškodb. P.S.: Prosim nehajte s komentarji kdo je boljši - Ronaldo/Messi - oba imata svetle momente in oba sta odvisna od forme svojih soigralcev, dejstvo pa je, da se za nikogar od njiju ne more reči "da nima za burek, da se šlepa, itd.". Trenutno boljšo igro prikazuje Messi, hitro pa se lahko obrne, in potem spet nazaj, trenutno pa zame večjo nevarnost nasprotnikovemu golu predstavlja Messi - ko je pred golom dobim z zanimanjem spremljam kaj se bo zgodilo, ko pa dobi žogo Ronaldo pa z zanimanju upam, da ne bo, če ne bo potem potrebe ker ne bo druge priložnosti, zasoliral ter na silo streljal na gol. Ne rečem, da je slab - odličen je, samo kdaj pa kdaj je treba pogledati tudi levo desno :).
sportko47
12. 01. 2017 13.30
+6
In ti si..pogledal levo in desno..a si napušen model?
Masterofpupetz
12. 01. 2017 13.49
+3
alien8potnik
12. 01. 2017 15.31
+1
roberto ++++-, napušen? prav lepo je napisal. ne vem, kaj bi vi.
bobrock46
12. 01. 2017 16.51
+0
Eni pač samo pljuvajo, če ne hvališ Messija in kritiziraš Ronalda. Pač navijači Barce.
ELPhenomeno
12. 01. 2017 17.15
+1
Letno bi moral gledat vsaj 4 El-classice, ostalo je samo žogobrc ;)
sportko47
12. 01. 2017 20.38
+3
Alien in bobrock...nč ni narobe napisu sam tolk osladno in na širok da je za bruhat, v istem stavku opali šamar in te boža, hvali in kritizira...
Paštašutar
12. 01. 2017 12.35
-17
Ce vratar pokadi dva taka gola iz prostih strelov,se pac izpade iz tekmovanja !! Samo to je odlocilo ta dvoboj,pa tudi vole Suareza je bil obranljiv!!! Zivi zid postavljen slabo( v zidu je lahko tudi sest ali sedem igralcev) ce je potreba in pa korak kar nekam na pamet!!! Ne gre to tako in izpad Atletica je posledica SAMO tega !!!!
TomažNovak
12. 01. 2017 12.41
+19
A neupravičeno dosojenega ofsajda ne boš komentiral, ti je bela slepota udarila na sivo celico?
idiu3krasne
12. 01. 2017 12.54
+12
hamurabi ...pusti to je skurjeno od znotraj
grozjak
12. 01. 2017 13.02
+12
Atletic je izpadel, ker je bil enostavno slabša ekipa. Zmaga na prvi tekmi pa po zaslugi messijeve stative in sodniških odločitev.....
Masterofpupetz
12. 01. 2017 13.50
+4
Paštašutar
12. 01. 2017 13.55
-7
Drzi da je Atletic slabsa ekipa,drzi da je bil gol neupraviceno razveljavljen,sam drzi pa tudi,da je edini krivecza izpad Atletica njihov vratar!!
Symbolic
12. 01. 2017 14.21
+7
Paštar, ne bo držalo: edini krivec za izpad je BARCELONA, kljub sodnikovem poskusu, da začini paštašuto mal drugač... bolj z grenkim priokusom!
širimresnico
12. 01. 2017 15.53
+7
sportko47
12. 01. 2017 20.42
+3
To pomen da upije k nas hoče prepričat v nekaj kar le on verjame...
ledr
12. 01. 2017 12.05
+10
Kljub včerajšnji zmagi, ampak se mi zdi, da igra nikakor ne steče. Enostavno gre vse skupaj prepočasi. Ko pa Neymar strelja penal, me pa vedno pri srcu stiska ko vidim, kak on to počne. A res človek ne zna konkretno udarit po golu?
TomažNovak
12. 01. 2017 12.41
+6
Ne, mora šminkirati, ima tako pogodbo s sponzorji (Moira Orfei).
Masterofpupetz
12. 01. 2017 13.50
+4
Ka pa mislis
12. 01. 2017 11.25
+8
Zasluzeno. Cel cas bili boljsi
idiu3krasne
12. 01. 2017 12.55
+3
Kollerik
12. 01. 2017 18.00
grozjak
12. 01. 2017 11.07
+2
LAliga je očitno za barco zaključena. pokal in čimdlje v LP, to je letošnji cilj. ali bo messi (in še kdo) ostal ali ne, pa je prej kot ne odvisno od španske davkarije in resnosti namena, da naredijo red v največji pralnici denarja, ki se ji reče FUZBAL.
Campeones36
12. 01. 2017 12.53
+5
La liga ni prav nič zaključena, nismo niti na polovici sezone
grozjak
12. 01. 2017 12.59
+0
Že mogoče, a gre Real bolj resno v tekme.....
apodgraj
12. 01. 2017 17.43
+1
Res je , da Real nikdar ne izgubi zadnjega upanja po zmagi ali vsaj po remiju,ko je v zaostanku Priznati pa tudi moramo , da je imel veliko sreče pri vsem tem in se vedno reševati v zadnjih minutah ali podaljšku. Pričakovati vedno srečen zaključek in imeti srečo na svoji stran , vedno ne bo šlo . .Pravijo , da je sreča opoteča !!!.
širimresnico
12. 01. 2017 10.39
+19
po moje pa je barca včeraj odigrala odlično, razen pri prejetem golu...ampak to je tudi smešno kako se večkrat userje klubom , da iz enega strela na celi tekmi dajo gol proti barci....bolj pomembno pa je sojenje.....brez sramu goljufajo naprej...v prvih 5 minutah piskajo dva neobstoječa ofsajda , ko bi suarez šel sam na golmana....kar nekaj nepiskanih prekrškov na messiju....razveljavljen gol, ki je bil seveda popolnoma regularen....ampak ker je barca zmagala ne bomo o sodnikih? al kako?
grozjak
12. 01. 2017 11.10
+3
saj se jim ne userje. barca ima dva "vrhunska" golmana, pri toliko napadanja, pa se kaj dosti drugače kot id++ti, braniti niti ne morejo..................
26040404
12. 01. 2017 09.59
-4
Messi oddal kandidaturo za drugo mesto za zlato žogo.Prvo je že oddano.
ledr
12. 01. 2017 10.20
+38
Messi ne rabi kandidirat za zlato žogo, ker on je nad njo in nedosegljiv za vse. Za zlato žogo se lahko potegujejo vsi ostali.
S.O.S 1
12. 01. 2017 10.59
+17
TOČNO Messi je izven konkurence ne rabi teh nagrad , saj verjamem, če bi k temu kdo je kakšen igralec pristopili tudi tisti , ki jih nogomet ne zanima in bi jim pokazali poteze in dosežene gole , bi njihova odločitev bila lahka - Messi. Saj poznate tisto: Ronaldo, da izjavo, da ga je sam bog poslal na zemljo, da pokaže kako se igra nogomet, Ko to izjavo povejo Messiju in kaj meni o tem, ta izjavi "jaz že nisem nikogar poslal" :-)
sportko47
12. 01. 2017 13.48
+3
Sempre a je Suarez včeraj igral dobr al slabo ( zadej je tist prvi gol) pa me zanima a je car al hlod( v oklepaj ne morm vpisat vseh offsideov v katerih je bil, vseh slabih podaj in kolkrat se je prevrnu ko je hotu koga predriblat.) Vrhunec je pa bla tista akcija ko je bil 20m v offside po podaji golmana, ampak je trgov do konca, še dobr da si ni gležen odlomu ko je zaradi svoje" spretnosti " reševal žogo pred golovo črto...
MaunelNeuer
12. 01. 2017 21.27
-1
ledr hahahahah messi je nad vsemi a v repki tudi?tud Viole se to sprašujejo
tepec44
12. 01. 2017 09.50
+11
zlata žoga messi 2017