Nogomet

Barcelona hodila po robu, a na koncu le prišla do zmage

Barcelona, 15. 02. 2020 16.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Druga Barcelona je na Camp Nouu gostila tretjeuvrščeni Getafe. Čeprav so gostje bolje odprli tekmo, je Blaugrani do polčasa uspelo zabiti dva zadetka, kar je bilo, kot se je kasneje izkazalo, dovolj za vse tri točke (2:1). Barcelona je tako vsaj začasno ujela Real Madrid pri 52 točkah.

Kljub odsotnosti Luisa Suareza je Barcelona prišla do zmage. Zanjo pa sta v veliki meri zaslužna Lionel Messi in Antoine Griezmann.
Kljub odsotnosti Luisa Suareza je Barcelona prišla do zmage. Zanjo pa sta v veliki meri zaslužna Lionel Messi in Antoine Griezmann. FOTO: AP

Gostom se je prva velika priložnost ponudila v 22. minuti. Sergio Busquets je v zanj neznačilnem slogu zapravil žogo na sredini igrišča, tako da je proti domačim vratom sam stekel Jorge Molina, ki pa velike priložnosti ni izkoristil. Sledil je kot, po katerem je v polno zabil branilec Allan Nyom, čigar gol pa je bil po posredovanju VAR-a zaradi prekrška upravičeno razveljavljen. 

Trenutek Messijeve genialnosti 
Getafe je bil v prvi tretjini srečanja bistveno bolj konkreten, a do prvega gola so vseeno prišli Katalonci. Lionel Messi je v 34. minuti s sijajno asistenco zaposlil Antoina Griezmanna, ki mu ni bilo težko zabiti za 1:0. To je bil za Francoza osmi ligaški zadetek v dresu Blaugrane. Že čez nekaj minut pa so domači prišli do povišanja prednosti. Junior Firpo, ki srečanja ni začel in je na igrišče vstopil po poškodbi Jordija Albe, je poslal ostro podajo v osrčje kazenskega prostora, kjer jo je najprej zgrešil Ansu Fati, a je bil za njim bolj zbran Sergi Roberto.

V drugem polčasu je imela Barcelona terensko premoč, a si večjih priložnosti v uvodnih minutah ni uspela pripraviti. Nato pa je v 66. udaril Getafe, ki je prek Angela Rodrigueza uspel znižati na 2:1. Gerrard Pique si je kmalu zatem privoščil veliko napako, po kateri je storil prekršek za prosti strel iz odličnega položaja za Getafe, a je sodniška piščalka ostala nema. Trener gostov Pepe Bordalas je ob tem povsem izgubil živce, za kar je bil tudi izključen. Njegovi varovanci so si do konca srečanja priigrali še kar nekaj ugodnih situacij, a zadetka za izenačenje jim ni uspelo zabiti.

Z zmago se je Barcelona odlepila Getafeju na deset točk in je trenutno izenačena z Real Madridom, ki pa ima tekmo manj. 

Nogometaši Barcelona so na igrišče Camp Noua pred tekmo prišli z majici, s katerimi so izrazili podporo poškodovanemu Ousmaneju Dembeleju, ki je že končal s trenutno sezono.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

La Liga, 15. 2., izid:

Barcelona – Getafe 2:1 (2:0)
Griezmann 33., Roberto 39.; Rodriguez 66.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (138)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Barni3
16. 02. 2020 18.34
+3
Js res ne vem no...sam men se zdi d se je igra popravla...velik vec je gibanja...je pa res da ma.messi strelsko krizo....velik vec je sans...je pa res busqets ze par tekem porazno uceri je skripal tut frenkie in zamenja arthurja ki je edini neki pokazu z nesposobnim raketicem....uceri je tut roberto igral solidno ceprav mi je semedo bl isec...firpo pa tut ma.sanse da stopi v cevlje albe...pa vso sreco realu zvecer
ehjaehja
16. 02. 2020 19.20
+2
kolkor sem jaz razumel navijače barce je problem v temu da tudi če ima barca80%žoge v posesti čisto vsakič skoraj ko nasprotnik dobi žogo po dolgem času imajo priložnost dati gol .in jaz sem istega mnenja to je velik problem.kdaj je barca nazadnje prejemala toliko zadetkov?vsako tekmo prejme po komad dva..
Barni3
16. 02. 2020 19.25
+3
ja js sm razumel da se igra ni spremenila....se pa strinjam busqts in piqe delata use prevec napak sploh busqts
apodgra
16. 02. 2020 16.08
+5
Slaba igra Barce se nadaljuje. Novi trener ,še slabi od njegovega predhodnika. Ne vem ,ali ima mreno na obeh očesnih , da ne vidi ,kako se njegovi obrambni in vezni igralci poigravajo na svoji polovici. Kje je tista napadalna igra ,ki so jo pričakovali od novega trenerja . Obramba in vezna vrsta potrebujeta ,kar nekaj minut ,da žogo spravita v napad. Najbolje bi bilo, da Ter Stegen vsako žogo pošlje direktno v polje na nasprotnikovo stran ,ker bo tako, žoga hitro prešla polovico igrišča in napad, bo ime večje možnosti priti do žoge. Kje so časi, ko je bila vsa ekipa večino časa v napadu in grozila vratom nasprotnika . Sedaj ima popolnoma drugačno sliko, samo ,da se to dogaja na njihovi strani. Imam občutek, kot na nočejo igrati in da so med sabo hudo sprti .
Kollerik
16. 02. 2020 18.26
+1
Če res kupijo za manjši denar 32. letnega Getafejevega napadalca Rodrigueza, ki je to sezono nastreljal že 9 golov, bo to morda prava poteza ob vseh teh poškodbah.
PogiRogi459
16. 02. 2020 15.30
+14
Trdo prigarana zmaga proti izvrstnem getafeju, a proti napoliju bo treba pokazati več... A ne pozabite, nikoli ne odpisuj Barcelone... Verjamem da letos lahko osvojimo tako laligo kot ligo prvakov, bo pa treba nekaj spremeniti... VISCA BARCA VISCA CATALUNYA
igyyp
16. 02. 2020 15.52
+8
12345fcb: Nisem hejter vam provoščim zakaj ne saj to je šport zmagat more boljšì, sam z pimplanjem pred vrati, proti Napoliju nebo šlo, tudi ne z ležernostjo, sem gledal zadnje tekme napolija, igrajo zelo dobro in napadalno. Boste res moral kaj spremenit če ne ne bo dobro.
PogiRogi459
16. 02. 2020 16.53
+2
PogiRogi459
16. 02. 2020 16.56
+5
Glede na to da imamo genialnega mesija v formi sem optimist... Imaš pa prav da bo treba nekaj spremeniti
cripstoned
16. 02. 2020 17.33
-12
v ligi prvakov bo barca proti napoliju imela 15 igralcev v polju in se 4 v var sobi...ko bo zadel napoli bosta var in barca prisla do izraza...barca zaradi gledanosti mora priti v cetrtfinale in prisla bo...tako kot bi morala zaostajati v laligi za realom se za vec tock...pa seveda zaradi vara in politike ne....ce ne prvenstvo ne bi bilo zanimivo....kdor misli drugace si laze...
Sisli288
16. 02. 2020 17.50
+7
Crips mas prav za barco, amapk real je isti... ze par let jih resujejo sodniki v evropi ampak si tega seveda navijaci reala ne bote priznal
PogiRogi459
16. 02. 2020 21.46
+1
Crips ti si zmešan... Seprav si laže kr tista Velka večina je ti daje minuse?? Itak po tvojem vse sodniške odločitve v korist barce so napačne pa vse v korist reala pravilne... Najdi si zdravnika
Brgolino
16. 02. 2020 14.47
+11
Navijaci barce ne nasedajte na provokacije kripsa
igyyp
16. 02. 2020 14.04
+16
Žal moram enima našim napisat, kaj je bilo včeraj z VAR narobe. Prekršek nad umtitijem je bil evidenten. Sodnik se pa osloča ali bo piskal ali ne, in odločil se je pravilno. Je pa naredu kiks pri prekršku Pique-ja pa še ta je bil izben kazanskega. Getafe je imel veliko priložnosti in bi rezultat lahko obrnu, Barca je pa iskoristila tisto kar je. Nehajte že s temi sodniki k nebo noben nič rešu, in sojenje je bilo včeraj ok.
Nimasmisla
16. 02. 2020 13.50
-2
nekaj tu ne štima
xxman.y
16. 02. 2020 13.14
+14
Tako Barcelona kot Real bosta morala narediti konkreten korak naprej v igri, če želita letos še kaj iskati v ligi prvakov.
samomojemnenje
16. 02. 2020 13.29
+13
Le kaj pišeš, da se mora tudi Real popraviti. Real igra galaktično, dominantno, brez sodnikov na svoji strani in ima ogromno prednost na lestvici pred drugo Barco, ki ji za vsako zmago pomagajo sodniki ali vreme ali smer vetra...Cripsi, mi boš dal plus?
RUBEŽ
16. 02. 2020 13.44
+9
Dobro si me nasmejal danes. Hvala. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
saturnsky23 saturnsky23
16. 02. 2020 12.09
-4
Pri Barci je problematičen tudi Ter Stegen. Poleg vrhunskosti, ki jih zagotovo ima, ga lahko uvrščamo tudi med največjega krivca za zagotavljanje panike v že tako eni jajslabših obramb v La ligi. Gdo mu to dovoljuje, ali je to samovolja, ki je niti trener ne more preprečiti, ali to počenja v službi, da ima čimveč intervencij za dokazovanje. Pa bi se rad prerival z Manuel Nojerjem, ki se nikoli ne igra skos celo tekmo s podajami na dva metra pred sabo.
samomojemnenje
16. 02. 2020 12.21
+12
To je nova taktika Setiena, da razvlečejo nasprotno ekipo in potem naj bi žogo hitro prenesli v napad. Ampak se na žalost pri Bousqetsu vse ustavi. Pa tudi Rakitić je prepočasen za tako igro. Kot sem že napisal, Bousqets na klop in de Jonga na svoj igralni položaj. Itak je treba ekipo pomladit in zdaj, ko je evidentno, da bodo težko letos karkoli osvojili, je pravi čas za to. Ker roko na srce, če bi s tako igro šli na el clasico, bi jim trda predla. Kljub vsemu je Real dosti boljši od Getafeja.
resnicaosvobaja
16. 02. 2020 11.03
+6
Za Crreala, osebe, ki že vsaj 2 leti nima stika z realnostjo, lahko povem, da so našli sistemsko napako na VARu ...in to je za zdaj Lahoz
cripstoned
16. 02. 2020 11.26
-13
prikazal si se po zmagi barce...kje si ob porazih? tebe se doma ne jemljejo resno...
resnicaosvobaja
16. 02. 2020 11.31
+10
Komentiram tekme , ki si jih lahko ogledam...zate to ni ovira
samomojemnenje
16. 02. 2020 13.34
+9
Cripsiju ni treba gledati tekme Barce, ker on samo pogleda rezultat in ve, da je VAR pomagal Barci. On je vseved. On tudi ve, da te doma ne jemljejo resno.
cripstoned
16. 02. 2020 11.02
-7
cestitke barceloni za zmago in ter stegenu ki je pravi junak letosnje in lanske barce...se eno vprasanje za ''navijace'' barce? je gol getafeja upraviceno ravzeljavljen? ker takrat ko je sodnik sevilli proti realu razveljavil gol na enak nacin ste govorili da bi gol moral veljati...zdaj se je zgodila identicna stvar in povejte svoje mnenje...pokazite te obraze dvolicne...
Fuzbaler
16. 02. 2020 11.52
+8
Ti si zmesan. Popolnoma drugacna situacija. Tukaj je evidentno igralec Getafeja gledal Umtitija in mu nastavil komolec. Kdaj pa lahko pokazes tudi nekaj objektivnosti. Dvolicnez.
cripstoned
16. 02. 2020 12.11
-8
no prvi slepec se je ze pojavil...kje ste se ostali...
samomojemnenje
16. 02. 2020 12.16
+6
Cripsi, poskusi enkrat pokazati malo objektivnosti. Primerjati prekršek včeraj, ko je igralec Getafeja šel z bodičkom in komolcem v vrat nad Umtitija in tistega, ko je igralec Seville stal pri miru in se je obrambni igralec reala sam zaletel v njega. Poglej oba posnetka, pa napiši objektiven komentar.
cripstoned
16. 02. 2020 12.53
-10
drugi slepec pravtako...no gremo se ostali..pokazite kako si lazete...
samomojemnenje
16. 02. 2020 13.05
+9
Ok, Cripsi...te razumem...ne moreš si pomagati...
Brgolino
16. 02. 2020 13.48
+4
Kripsi vceraj te ni bilo na porzalu pa jebil mir...spet samo provociras
Brgolino
16. 02. 2020 13.50
+3
Navijaci barce ne nasedajte na provokacija kripsa...
PogiRogi459
16. 02. 2020 17.09
+3
Vsaka sodniška odločitev v korist barce je napačna in vsaka v korist reala je pravilna... To je cripsov svet
cripstoned
16. 02. 2020 19.46
-2
vsaka lovorika reala je podarjena...svet hejtejrev...
resnicaosvobaja
16. 02. 2020 10.19
+9
Slušni del tekme... Spoštovane...nato pa izklop...od začetka kot ocvrt krompirček brez soli ampak čudovita izkušnja... Ter Stegen ostaja št. 1 med vsemi vratarji , Roberto igra na položaju, ki ga ne sme igrati, Bousqets bi moral biti hvaležen, če bi jih že v prvi minuti 2x krepko dobil po nogah,da ne bi zaviral igre in kompliciral, neogret Rakitič ne more igrati ko so ostali že nekaj časa na delovni temperaturi in Griezmann, včeraj lep gol in dve tokrat pa res zapravljeni priložnosti ,ko bi morala žoga pristati v golu...sodnik zelo dober in mi je všeč , da ima odličen občutek za prednost
samomojemnenje
16. 02. 2020 10.42
+9
Bousqets ni več sposoben igrati takšne igre, ki jo pričakuje Setien...Podajanje pred golom in potem hitra tranzicija na razredčeno obrambo. Jaz bi poskusil z de Jongom na zadnjem štoparju in Arthur ter Puig v zvezni vrsti.
mmickica
16. 02. 2020 11.06
+11
Res je, Busqets je za v penzion. De Jong je bil itak kupljen z namenom, da ga zamenja, ne vem zakaj temu ni tako.
Kollerik
16. 02. 2020 11.31
+12
Obrez je spet moril na dolgo in široko, zlasti v drugem polčasu. Tako slaba pa Barca spet ni, kot je to včeraj nabijal. Prihajam do istega sklepa, ki ga mi je že pred časom namignil eden frendov: Obrez je drugače vredu komentator, samo tekem Barce ne bi smel komentirat, ker preveč pade not in je nato preveč pristranski.
resnicaosvobaja
16. 02. 2020 11.38
+5
samomojemnenje
16. 02. 2020 12.26
+7
Se strinjam s tabo, Kollerik. V eni tekmi zna biti za Barco, pa nato sarkastično komentirati igro, če jim ne gre. Globalno gledano pa je vseeno še vedno med boljšimi komentatorji, ker nekateri sploh ne poznajoigralcev in vsake dve minutikaj rečejo. In kot si rekel, ne bi smel komentirati Barce.
apodgra
16. 02. 2020 16.15
Obrez preprosto ne more iz svoje kože. Črnogled, vedeževalen in zaljubljen v svoje komentarje . Po njegovem prepričanj , Bacra zaostaja za Realom najmanj 10 točk , na tej osnovi gradi svoje vedeževanje.
Lessihinav?ek
16. 02. 2020 10.15
-15
Kakšna kraja zopet varcelone.sram vas je lahko vse,ki navijate za tako bedn klub
Maxx365
16. 02. 2020 10.27
+11
Lepo, da tako zavzeto spremljaš Barcine tekme, le škoda da si potem narobe interpretiraš dogodke na igrišču. Verjamem, da je težko gledat tekme Barcelone skozi očala z belimi stekli.
samomojemnenje
16. 02. 2020 10.35
+10
Maxx, ne smeš vseh belih dajati v isti koš. Škoda ker Crreal in Cripsi(ki je mimogrede zvečer komentiral z drugim imenom) mečejo slabo luč na vse navijače belih. Ta dva bosta večno pristranska, ker ne premoreta realno gledati. Moraš pričakovati, da bosta vsako tekmo, ki jo Barca dobi, pisala da je kraja. In primerjati prekršek včeraj, ko je igralec Getafeja šel z bodičkom in komolcem v vrat nad Umtitija in tistega, ko je igralec Seville stal pri miru in se je obrambni igralec reala sam zaletel v njega. Ampak saj nima smisla to razlagati hejterjem.
Janezcesnik
16. 02. 2020 10.36
+3
Cr igra za juve ne za real sn ti ze miljonkrat razlozu temu se raje posveti bo bolje zate
Maxx365
16. 02. 2020 10.40
+7
samomojemnenje, se popolnoma strinjam s teboj. Sicer pa nikjer nisem omenjal drugih navijačev Reala, ampak sem samo repliciral Crrealu, ki pač pod vsakim Barcinim člankom trola neumnosti in trosi sovražne komentarje
AtleticoSLO
16. 02. 2020 10.00
+10
Jasno je samo eno Barca je cisto vredu klub...le vodstvo marajo zamenjati, saj se ze dolgo vrti le okoli denarja, odkar so takrat qatarci prišli je samo stala, tudi psg city, sejki samo se denar
saturnsky23 saturnsky23
16. 02. 2020 09.36
+5
Pravi navijači Barcelone, bi ob taki katastrofalni igri, ki bi se malo pretirano reklo traja celo večnost, morali že enkrat na ves glas: To ni to, to ni igra naše Barcelone, to ni tisti izbor igralcev, ki si ta velikan nogomemeta zasluži.
Mererrek
16. 02. 2020 08.27
+10
Kljub mučenju imajo enako točk kot real neverjetne pripovedke na 24 ur. Ja seveda Getafe pa je skor zabiu 5 golov :) Na 24 ur pozabljate da v napadu barce igra 17 letni otrok namesto Suareza manjka pa tudi odlični Dembele že tako majhni kader proti realovem kjer na klopi sedijo James za 100 milijonov in Bale in ostalih 30 brazilcev
Mererrek
16. 02. 2020 08.46
+8
pa še poškodba Messija.To je vidno iz vesolja..že 3,4 tekme ni dal gola - čudež
Brgolino
16. 02. 2020 09.10
+8
Eled se strinjam...sam saj ves kaksno atraktivno in napadalno igro smo navajeni navijaci barce gledati....smo se prevec razvadili in nam zmaga ni vec dovolj...malo me pa tudi skrbi ko bomo igrali proti najmocnejsim ekipam ce bo taksna igra dovolj....ampak za barco navijam brezpogojno
Brgolino
16. 02. 2020 09.12
+6
Imamo pa res smolo letos s poskodbami in to je glavni razlog za skrb in ne igra...se vedno imamo najboljsega na svetu,ki poskodovan igra se vedno superiorno
Kollerik
16. 02. 2020 09.19
+2
To sezono bo dovolj že kanta v la ligi,.. vkolikor Barci uspe, seveda. Za ligo prvakov se mi zdi, da tokrat ni šans.
Brgolino
16. 02. 2020 09.26
+3
Ja treba je pac bit kulk tolk realen...ampak ni predaje
Lessihinav?ek
16. 02. 2020 10.16
-10
Hvala bogu da ti in tebi podobni ne navijate za Real.še enkrat HVALA
cripstoned
16. 02. 2020 11.09
-9
kollerik...pozabi na kanto...udarila bo karma...to kar ste lani zeleli realu se bo zdaj zgodilo vam...pa ceprav vi sploh niste navijaci barce ampak samo hejteir real madrida...
Kollerik
16. 02. 2020 11.27
+7
Kollerik
16. 02. 2020 12.20
+6
...navijaču Rončija in juveta, po novem še Liverpoola....
samomojemnenje
16. 02. 2020 13.07
+4
Če bi šel Cr7 v Barco, bi pa Cripsi navijal tudi za Barco...
Kollerik
16. 02. 2020 14.37
+4
AS1983
16. 02. 2020 08.06
+5
Ne vem, ce bo barca dobila katero od lovorik letos, matrajo se
ehjaehja
16. 02. 2020 07.57
-5
offtopic:Hazard bo danes dobil prve minute po poškodbi.Jupiii
ehjaehja
16. 02. 2020 07.04
+7
čestitke barci za trdo prigarano zmago sicer nisem gledal tekme toda po komentarjih sodeč nisem nič zamudil.
MesOjediPinGvin
16. 02. 2020 08.44
+6
Dosti res nisi zamudil. Prvi polčas ok, čeprav s kar dosti napakami v obrambi, drugi polčas pa žalost. Ko Barca vodi, umirijo igro in ¨spijo¨na igrišču. Ko je Getafe zadel, je bil pa kaos na igrišču.
Maxx365
16. 02. 2020 09.12
+6
Če je kdo pričakoval izi tekmo s trdim in kvalitetnim moštvom, ki je tretje na lestvici in to ne slučajno, se je krepko uštel.
Maxx365
15. 02. 2020 21.21
+18
Ne vem katero tekmo ste nekateri gledali danes. Dejstvo je, da Barcina igra res ni takšna kot je bila pretekla leta in kot jo pričakujemo, ampak poslušati in prikimavati paničnemu Obrezu, da si Barca danes ni zaslužila zmage je neumno. Tip samo napihuje in potencira vsako Barcino napako, nasprotniki so pa zanj vsi toliko boljši, da si Barca nobene zmage po njegovem več ne zasluži. Dejstvo je, da je Barca imela posest 75/25 %, pa kar sploh ni toliko pomembno, imela je 12 proti 7 strelov, od tega 5 proti 2 v okvir vrat, uspešnost podaj 86% proti 56%, 14 proti 3 uspešnih driblingov, skratka boljša v vseh segmentih igre, razen v kotih, katerega je imel Getafe enega več. Je pa treba upoštevati, da je pol ekipe poškodovane, danes se je na žalost poškodoval še Alba, da Messi že nekaj časa igra poškodovan, zato je težko pričakovati perfektno igro po nekih Obrezovih merilih, ki mu ne paše če Barca izgubi ali pa zmaga. Če izgubi itak popljuva vse po vrsti, če pa zmaga, si pa menda zmage sploh ne zasluži. Kdo bi ga razumel.
saturnsky23 saturnsky23
15. 02. 2020 20.59
+3
Se ponavljam, bi rekla ena iz politike. Tako slabe Barcelone na prostoru Nou camp nismo videli že celo večnost. Človek se vpraša kako bi laufalo ob eventualnem ispadu Messija. Res škoda, toda v najkrajšem času lahko pričakujemo odklop od vseh titul, naslovov.