Nogomet

Se bo Inzaghi preselil na Milanovo klop?

Milano, 24. 09. 2013 20.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vodstvo italijanskega nogometnega velikana AC Milana je zaskrbljeno zaradi skromnih dosežkov kluba. V letošnji sezoni so osvojili le štiri točke, neuradno pa naj bi celo razmišljali o menjavi glavnega trenerja. Masimilliana Allegrija utegne zamenjati Filippo Inzaghi.

Nogometaši italijanskega AC Milana v letošnji sezoni igrajo zelo slabo, zaenkrat so pri štirih točkah na prvenstveni lestvici, vse pa kaže, da bodo vodilni v klubu spet začeli razmišljati o menjavi na klopi. Po poročanju uglednega časnika Corriere dello Sport bi lahko Masimilliana Allegrija nasledil Filippo Inzaghi, ki je zadolžen za bedenje nad vsemi nogometaši mladih selekcij rossonerov.

Filippo Inzaghi
Filippo Inzaghi FOTO: Reuters

Poraz z Verono, remi s Torinom in poraz z Napolijem so zelo boleči. Za nameček bo italijanski strateg še nekaj časa brez napadalca Maria Balotellija (rdeči karton), kar pomeni, da bo imel na naslednjih obračunih ob kopici poškodovanih sila težko delo s sestavo udarne enajsterice. Tisti najbolj kritični menijo, da bo proti Bologni, Sampdorii, Ajaxu in Juventusu le stežka iztržil pozitiven rezultat.

Vodstvo naj bi imelo ob vnovičnem neuspehu Allegrija že pripravljeno rešitev na mestu glavnega trenerja – klubsko legendo Inzaghija, ki je rdeče-črn dres nosil med letoma 2001 in 2012.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (25)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

R0ss0
25. 09. 2013 18.08
+4
Allegrija zamenjati? Je on kriv da ima Milan v obrambi kitajski zid? Mexes, Zapata, Bonera? Vezna linija, Poli in Muntari, v napadu pa 11 miljonov vrženih stran za Amaurija? Pa kako da človek kaj naredi z tako ekipo. Roko na srce, Milan če bo šel v Evropsko ligo z tako ekipo bo odlično. Da Allegrija zamenjajo, morajo imeti pošten razlog..... če bi bili Balotelli, El Faraone, Pazzini, Kaka, De Stiglio na voljo bi bila zgodba malce drugačna, ampak vseeno treba kupiti igralcev za VSAJ 80 miljonov da se lahko sploh razmišlja da se kakšno tekmo zmaga....... ampak okrepitev ne bo še nekaj let....... kriv bo pa Allegri, ki sploh ni slab trener
Il Capitano3
25. 09. 2013 18.36
+1
Povej mi od kdaj Amauri igra za Milan? Če si pa mislil Matrija je Allegri izrecno zahteval da pride v Milan. Torej teh 12 ne 11 miljonov je blo vržanih v smeti za Matrija ker je tako hotel Allegri. Tako da ne govorit da je Allegri bogi ker mu v napadu igra Matri. Kaj ga je pa kupu. In to da že 4. leto ni igre v Milanu je njegova krivda . Ker če imajo lahko Torino, Bolognia, Parma, Verona itd igro jo lahko ima tudi Milan. Al misliš da so igralci teh klubov boljši kot Milanovi? Dejstovo je da lahko ti neko igro gojiš tudi s slabimi igralci kot recimo omenjeni Torino, Parma, Bolognia itd. V Milanu pa IGRE NI. NIČ OD NIČ. Samo nabijanje žoge v napad iz skoraj vsakega protinapada pa dobimo gol. Milan ima po imenih 3 ali pa 4 najobljšo obrambo v ligi. Torej za naslov v Seie A in za odmevnejši rezultat v ligi prvakov to vrjetno ni dovolj. Ampak dobit 5 golov od Verone, Cagliarija in Torina enostavno ni sprjemljivo. Tista dva gola od Napolija sta pa nekako opravičljiva. Tako da ne o tem da ni dovolj dobrih igralcev. 4 tekme 4 točke. Če gre tako dalje se mogoče še rešimo izpada (zdej pretravam seveda). LP
R0ss0
25. 09. 2013 21.38
+0
nahitro sem napisal tako da sem napisal po pomoti Amaurija in ne Matrija, napaka, ta dva vedno mešam, nevem zakaj....... če bodo nabavili novega trenerja naj tudi primerne igralce kupijo ker kot sem rekel z kitajskim zidom nemoreš ti pričakovati da bodo dobro igali, sej zato pa dobijamo gole vsako tekmo. In če nabavijo novega trenerja, nebo mogel z takimi igralci nič narediti. Prvo treba igralce kupiti pol pa razmišljati o trenerju, oz. nabavati trenerja in mu dati navoljo nekaj denarja za okrepitve
acmilanpatinhhho
25. 09. 2013 15.41
+2
Za Milan že navijam 18 let, star pa sem 24 let. Od 6 leta naprej in nikoli nisem pomislil, da bi za katerikoli klub navijal. Včasih ko so še igrali sedorf, kaka, maldini int se spomnim kako sem se hvalil pred prijatelji kak je "moj" milan močen in ko so šli angležeki kot za šalo ven, edina konkurenca je takrat bil praktično še sam real in liverpool v derbijah z milanom. Takrat si nisem nikoli mislil, da bodo takšni časi prišli...Pa so...In srce me boli ko gledam kake rezultate mamo v domačem prvenstvu. Ok, da ekipa potrebuje čas, da so mladi igralci, ki morejo rasti, sam to je pa že višek. Edina ekipa smo zadnja 3 leta, ko mamo v moštvu pol ekipe poškodovane? to je prvo kar mi je čudno. Drugič ekipa ni slaba pazzini, balloteli, el sharvy, montolivo, deyong, mexes, de schilijo in abate so vsi dobri igralci. Kaka bo rabil pač en mesec rednega igranja brez poškodb da pride v formo pa bo ok. Poli je tudi dober igralec je pa vidno pomankanje hitrosti. No ekipa milana bi se morala boriti za seria a in pokal v italiji vsaj to, saj so saponara in niang tudi talenta, ki veliko obetata. Nekaj je vodstvo krivo kajti lahko bi 14 miljonov le za kakega štopera porabli na nogometni tržinci. Drugič pa nevem ali je alegri kriv ker ne štima vse ali koga tole krivit? Ne trdim da more bit 150 miljonov na tržinci porabljenih samo pač če kaki 50 d0 60 investirajo naj pametno naredijo. In mi že gre na živce pošteno, da enkrat ne morej vredi štartat v sezono kot se spodobi. Včeraj sem bral da milan še stalno največ od sponzorjev dobi v seria a, juve je bil 3. Res je da, ima juve svoj štadion kar je velik + ampak milan je mel proti napoliji vsaj 60 tistoč ljudi na tekmi in je sam 20 tisoč nekje prostih mest bilo pa če tudi občini plačujejo polovico jih juve max sam 40 tisoč spravi. Ko je tekma z juventusom in interjem so praktično 2 krat po 80 tisoč ljudi na tekmi kar juve rabi 4 tekme v sezoni da lige prvakov ne omenjam proti arsenalu in barci prodani štadioni.. Pa ne izpodbijam juventus ga cenim v seria a, itak berlusconi zanemarja klub, sam juve je tudi moral 2 trenerja menjtat preden je prišo do zmagovite kombinacije z contejem. Naj pri milanu ne čakajo naj MENJAJO ker milan ma mlade dobre igralce kot so balloteli, el sharvey, de schilijo, saponara, cristine, niang. Vsi bodo odlični vsi kažejo znake vrhunskih igralcev pač je pa potren čas, sam tak groza rezultate pa tudi ne. To je pač moje mnenje ne, nevem kaj se gre pri milanu, navijači bodo morali zaćeti bojkotirat ali pa stavke naret ali protestirat nevem, to več tak ne gre.
acmilanpatinhhho
25. 09. 2013 15.48
+5
Sem enkrat bral od enega pravega italjana ki za juve navija je napisal: Brez pravega milana ni zaminivo prvenstvo, vsak pravi navijač juvetusa si želi močen milan in to je tisto kar moremo iskati navijači milana, juvetusa in interja, da so vsi 3 klubi močni in konkurenčni.Ne smemo biti škodožljivi gre se za samo kakovost lige in evropske točke
Il Capitano3
25. 09. 2013 18.58
+2
Zadel si v polno. Igralci niso tako salbi kot nekateri mislijo. Nek drugi trener bi z to ekipo komot držal korak z Napolijem in Juventusom. Allegri je problem. Drugače pa dragih okrepitev ni zato ker Milan odplačuje dolg. Po nakupih Ibrahmoviča, Robinha itd je Milan bil zadolžen za nekje 400 miljonov evrov. V treh letih so ta dolg zmanjšali na 40 miljonov evrov. To jim je uspelo z prodajo Ibre in Silve, z zmanjšanjem plač iz 150 miljonov na 90 in Berlusoconi je dal 80 miljonov iz lastnega žepa (to je dal v proračun ne za nakupe igralcev, da ne bo kake pomote). Milan je drugače klub v Italiji, ki ima največ prihodkov (okoli 270 miljonov) do nekaj let nazaj pa je imel tudi skoraj toliko stroškov. Stroške so zmanjšali in sedaj Milan prdela vsako leto 100 miljonov čistega dobička. Ta denar pa je zaenkrat namenjen pokrivanju dolga. Ampak ker Milanov dolg znaša "samo" še 40 miljonov bo kmalu dolg poplačan in bo teh 100 miljonov plusa vsako leto namenjenih za nakupe igralcev. Torej Berlusconi in njegov denar nista več potrebna, saj bo Milan sposoben sam sebe financirat. Dejansko so prevzeli model financiranja ki ga uporabljajo Nemški klubi. Moja napoved je da bo Milan čez kako leto ali dve lahko kupil tudi kakšnega kakovostnega igralca oziroma kakšno odmevnejšo okrepitev. Do takrat se bo zamenjal tudi trener in tej mladci, ki jih mamo v ekipi bodo še malo dozoreli in bomo lahko spet gledali tisti pravi Milan. Je pa do takrat treba potrpet. Bi pa to prehodno obdobje bilo precej lažje za nas navijače z drugim trenerjem. Ker to Allegrijevo nabijanje žoge v napad je precej dosadlo v teh 4ih letih. LP
Rolo956
25. 09. 2013 15.27
sicer podpiram alegrija ampak se tut inzaghija nebi brano
OldSpice27
25. 09. 2013 14.05
+1
alegriju je uspel cudez s pomocjo el sharaawyja in balotelija, ce bi berlusconi pripeljal redknapa ki zna ekipo dvignit in ji dat igro bi milan lahko postal konkurent za scudeto
big247
25. 09. 2013 09.16
+0
tti naj rajš kupjo kaga igralca ne pa da menjavajo trenerja
xelA
24. 09. 2013 23.39
-2
s tako ekipo težko trener dela ćudeže.. mislim da če menjajo trenerja dajo dreku focn
anita77
24. 09. 2013 23.27
+4
Fain bi ga blo vidt na klopi milana ;)
Etienko
24. 09. 2013 22.41
+9
Ne vem no....po eni strani nismo kupili zadnje case nič konkretnega razen Balotellija,ki pa na vsake toliko neko škodo sam od sebe dela,tako da to kaj dobrega naredi kompenzira potem s slabim,on in njegovi bedasti izpadi....prodali Princa nemcem za smesnih 15-16 milijonov,tak igralec ne sme oditi pod minimalnih 25-30 milijonov,to bi ga marsikateri večji klub veliko bolje prodal,pripeljalo se je kaj se je pač pripeljalo,bolj kot ne se je zdelo da so šli v hitro menjavo Prince-Kaka,ki bo s plačami stal toliko po pogodbi,koliko so za Princa dobili....če bi Princa prodali kot je treba,če so ga že morali,bi lahko še enega za 12-15 milijonov pripeljali zraven Kakaja....potem Matri iz Juveta,nic spektakularnega pred in ne po Mariu že nekaj časa...naš Birsa me preseneča tam,kaj sem gledal je deloval zelo dobro,posebej zadnjo tekmo,glede na to da je za kikiriki prišel je čudež koliko je igral do sedaj,pa da je dobro igral še posebej....vidi se da ima rešpekt pred klubom in soigralci,navsezadnje je v AC Milanu,ob njem pa igrajo igralci vredni milijone in milijone,kot vsepovsod imajo nekateri tudi po pogodbi koliko tekem bodo igrali itd....tako da je res presenetljivo da je recimo pred Rubinhom dobil prednost v prvi postavi,kakorkoli je veliko poškodovanih trenutno....že to je razlog zaradi katerega se ne bi smeli preveč zaletavati z menjavo trenerja,meni je Alegri ok,s kako ekipo dela že 4 leto....prej je delal s starčeki ki so mu odšli v penzijo vmes,potem kot sem že omenil,se ni kupilo nič,pa je celo okostje ekipe odšlo,zdaj ima pol ekipe poškodovane,še mario ima tri tekme stop,faraon aut,Kaka aut....ne vem no,kaj bi radi,ne moreš samo tako brez ičega proti nekemu Juvetu,Napoliju itd,ki vlagajo vsako leto milijone in milijone v ekipo,non stop.... Če se ne motim se je lani slabše štartalo,je bil Alegri že tudi kao adijo,pa je prišel s tisto ekipo v Ligo prvakov...skeptičen v glavnem,da bo nek novi trener več naredil trenutno....kaj pa Berlusconi in drugi mislite,da bo Alegri prvak brez vložka in 5-6 okrepitev? Malo morgen,realno je tu kot je,še višje....
Etienko
24. 09. 2013 23.01
Da Pazzinija,Montoliva,Nyanga ne omenjam....pa Poli je ajde ok nakup...
Il Capitano3
25. 09. 2013 02.53
+3
Vsak ima pravico do svojega mnenja ampak jst se ne strinjam s tabo. Res je da Milan nima igralcev ki so sposobni premagovat najboljše klube v Evropi, pa tudi vodstvo in lastniki kluba niso pripravljeni plačevati astronomskih številk za nakupe igralcev. Vendar Milanovi igralci niso tako slabi kot nekateri mislite. Poglej Milanove igralce v reprezentacah lastnih držav in boš videl da niso tako salbi in nesposobni in brezidejni kot ispadejo v Milanu. Milan bi s trenutno ekipo brez problemov vsaj do neke mere lahko konkuriral Napoliju in Juventusu. Problem je v trenerju. In dejstvo je da Allegri že 4. leto zapored ni uspel dati identitete in igre ekipi. Povej mi kaj je igra Milana (pa ne samo letos)? Pimplajo žogo kot da hočejo posnemat Barco in potem jo itak vedno nabijejo v napad in molijo boga da bodo napdalci kaj ustvarli. Obrambni igralci pa stojijo tako visoko da je praktično vsak protinapad nasprotne ekipe zelo lepa priložnost za gol. In to je Allegrijeva igra. Dokler je bil v napadu Ibra je to do neke mere delovalo. Zaradi Ibre in njegovih fizičnih sposobnosti so tudi ostali igralci dajali veliko število zadetkov (Boateng, Nocerino, Robinho). Enkrat ko pa je Ibra odšel so tudi omenjeni trije igralci nehali zabijat, oziroma mislim da lani vsi trije skupaj niso zabili 10 golov. Po odhodu Ibre smo mnogi pričakovali spremembo v sistemu igre, ker nabijanje žoge v napad, če ti v napadu ne igra Ibra je nesmisleno. Ampak ugani kaj. Nič se ni spremenilo. Še vedno se žoga samo nabija v napad, brez kakršnihkoli izdelanih akcij. Samo El Sharawiju in Balotelliju se je za zahvalit za lansko tretje mesto, ker sta ga praktično sama prigrala (en v jesenskem delu prvenstva drugi pa v splomadanskem). Kako ti je lahko OK trener ki je 3 leta dajal Emanuelsona, ki je LEVI OBRAMBI BOČNI, igrat na pozicijo TREQUARTISTA? Potem Boatnga ja lani celo sezonno silil v napad. Na nekaj tekmah je celo igral na poziciji klasičnega napadalca. Kaj ma Boateng veze z pozicijo klasičnega napadlaca ve samo Allegri. Boatengova pozicija je na sredini desno in kjerkoli drugje je totalno nekoristen, kar je bilo lepo vidno v lanski sezoni saj je imel mogoče 3 dobre tekme vse skupaj. Omenjal si tudi Matrija. Kdo ga je hotel v Milan? Ja njegov veliki prijatelj še iz časov Cagliarija gospod Allegri. Pa ne da mam kaj proti Matriju, ampak dat zanj 12 miljonov ko je napad čisto OK za trenutno finančno stanje Milana, je nesmisel. Aja pa tudi ta katastrofalna obramba Milana ni za pripisat samo obrambnim igralcem. Ko v dveh letih dobi en klub tolko golov z glavo kot jih je Milan se je za zamislit. Ker to ni krivda enega igralca. Tle celotna obramba ne deluje pravilno. Slabo so uigrani. In čigava krivda je to? Kar hočem povedat je to da ekipe ki imajo bistveno slabšo igralsko zasedbo kot Milan kažejo vsaj zametke neke igre, medtem ko pri Milanu v zadnjih štirih letih igre praktično ni bilo. Boš vidu sedaj, ko ima Mario tri tekme prepovedi igranja, Milan ne bo zabil več kot enega gola (pa upam da se motim). Drugače pa Allegrija ne bodo menjali do konca sezone, ker če ga odpustijo prej mu morajo plačati odpravnino. Milan pa je tako brez denarja trenutno da špara tudi na takih stvareh. Tako da Pippo bo moral še malce počakati da postane trener. LP
Pravi Gori?an
25. 09. 2013 03.46
+2
Etienko
25. 09. 2013 10.42
+1
capitano3....saj imaš prav,nič ne rečem,samo z nekaj takimi potezami ko je pač poizkušal na drugih pozicijah,še ne pomeni da je slab trener in da bi nekdo drug več naredil v tem trenutku,jaz v glavnem ne vidim neke prednosti v menjavi trenerja trenutno...normalno da niso slabi igralci,vendar tako vrhunski pa spet ne kot smo jih bili vajeni pri Milanu nekdaj,zato pravim da je vse kaj je domet LP uspeh in ne vem zakaj bi sedaj Allegrija menjavali trenutno....kaj pa se tiče ko omenjaš da sta Prince in El sharawi sama LP prinesla....ja nekdo mora,kaj pa je barca brez Messija,Real brez Ronalda,na dolgi rok gledano? Si videl tekme Barce brez Messija lani?? Ko izgubljeni na hipe....strinjam se da bi moral malo spremeniti sistem igre,vendar bo prej moral narediti nekaj rušad v ekipi,prav tako bi rabil še vsaj 2-3 nove igralce,jaz recimo Muntarija ne bi teral v prvi postavi,meni je total aut...kaj sem omenjal Matrija,še 1x prebeti,nisme navdušen nad njim,nič spektakularnega sem napisal,še posebej ne za tak keš,še Birsa je boljši od njega...upam pa da zmagajo nekaj sedaj brez Maria te tri tekme,drugače bo ziher letel Allegri,še pred koncem sezone....
Il Capitano3
25. 09. 2013 13.49
Etienko nisva se čisto razumela. Vem da nisi navdušen nad Matrijem. Zato sem pa napisal da ga je izrecno Allegri zahteval. Kdo pri zdravi pameti bi hotel Matrija v Milan ko ima za tisto pozicijo čisto dovolj igralcev. Po tem kar je Matri prikazal do sedaj bi blo čisto vseeno če igra mladi in neizkušeni Petagnia. Ampak Petagnio so raje dali na posojo in zapravli 12 miljonov za igralca, ki je sicer soliden ampak bo čez en mesec ko se vrne Pazzini odveč. Vidim da tudi ti ne maraš Muntarija. A veš slučajno kdo ga je hotel v Milan? Ja Allegri ker je podobno kot Matri igral za Cagliari ko je Allegri tam treniral pred 6-7 leti. Strinjam se tudi da nimamo tako vrhunskih igralcev kot pred desetimi leti ampak da pa zberemo 4 točke v štirih tekmah je pa tudi sramotno. Še enkrat ponavljam. Igralci, ki so trenutno v Milanu so čisto dovolj dobri za boj z Napolijem in Juventusom. Pa ne pravim da so dovolj dobri za zmagat naslov, pravim samo da tam 2-4 mesto je realen domet te ekipe. Res je Messi in Ronaldo veliko pomenita za svoje ekipe in brez niju je vse drugače. Ampak njuna situacija je čisto drugačna od Balotellijeve in El Sharawijeve. Messi in Ronaldo sta postavljena v sistem IGRE kateri jim omogoča tako veliko zabijanje golov. Seveda je ključnega pomena tudi njun talent in klasa. Balotelli in El Sharawi pa igrasta praktično sama, ker igre v Milanu NI. Njuni goli ne padejo po izdelanih akcijah ampak padejo samo zaradi njunega talenta. Si predstavljaš da bi MIlan imel dejasnko IGRO in bi El in Balo dobivala uporabne žoge ne da morala vse samo naredit? Oba bi zabila vsaj 20-30 golov na sezono. Pa tudi ta problem da ne moreta skupaj igrati bi bil rešen. Ti praviš da bi nek drugi trener težko v tem trenutku s to ekipo dosegel več. In mogoče imaš prav. Menjave trenerja med sezono niso priporočljive in v Milanu se je to zelo redko dogajalo. Jst pa pravim da če bi Milan menjal trenerja na začetku poletja bi bilo vse drugače. Ta nov trener bi potem opravil celotne priprave z ekipo in bi jim v dveh do treh mesecih dal neko dejansko igro. Potem bi pa danes z istimi igralci gledali čisto drugačen Milan. Je pa res da če sedaj menjajo trenerja se na kratki rok ne bo nič spremenilo in izboljšalo. Ker tudi najboljši trener na svetu v enem tednu ne bo spremenil nič. Kot vrjetno sam veš v nogometu ne gre nič na hitro in na silo (zato si vrjetno tudi proti menjavi trenerja med sezono). Jst milsim da bo Allegri ostal do izteka pogodbe (junij 2014) in potem bo prišel nekdo drug. Pa tudi prav je tako. Jst sem proti Allegriju ampak ne bi bilo pametno sedaj menjat trenerja. Mislim da bo nov trener Milana nekdo ki je v preteklosti igral za Milan. Pippo, Seedorf, Rajkard ali pa Montella (vem da ni igral za Milan in da je praktično nemogoče da pride v Milano, ampak obožujem igro ki jo igra Fiorentina od kar je on trener). Z Seedorfom bi pa še malce počakal, ker še nima opraviljenega izpita za trenerja in nima izlušenj. Bo pa on pomojem nekega dne fantastičen trener. Rajkard bo hotel preveliko plačo tako da mislim da bo Pippo naslednji trener Milana. LP
cocowski
24. 09. 2013 22.03
+5
mah zadnji cajt, ni igre ni nič!
Il Capitano3
25. 09. 2013 03.06
+2
Končno nekdo ki šteka. NI IGRE NI NIČ!! Kako me razjezi ko nekateri pišejo da Allegri s tako ekipo težko doseže več. Ta ekipa ne doseže več zaradi Allegrija. Igralci so za razmere Serie A čisto solidni in konkurenčni. Mogoče niso zreli za naslov ampak zbrat 4 točke v 4ih tekmah je povprečje ekip ki se borijo za obstanek. Če lahko Torino in Verona kažeta zametke neke igre bi jih lahko tudi MIlan, ki ima bistveno boljše posameznike kot omenjena kluba. Problem je da Allegri zna samo nabijat žogo v napad. LP
Pravi Gori?an
24. 09. 2013 21.44
+0
milan milanistom inzaghi dobrodosel!!!
juventino 36
24. 09. 2013 22.58
-1
chimo
24. 09. 2013 21.34
-8
Najboljše da jih Birsa trenira :D
jocjoc321
24. 09. 2013 21.25
+3
bolšga težko dobit :D.....on bo šu še mau pošpilat k jim nebo šlo :D
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
24. 09. 2013 22.17
+0
Itak, starost je za Milan prava! Malo šale, Pippa globoko spoštujem kot velikega nogometaša!
Pravi Gori?an
25. 09. 2013 03.47
+1