Nogomet

Sanchez: Vidal je tisto kar Barca potrebuje!

Barcelona, 10. 03. 2014 21.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Zvezdnik španskega nogometnega velikana Barcelone Alexis Sanchez meni, da bi bil Juventusov Arturo Vidal pravšnja okrepitev za svetlejšo rezultatsko prihodnost kluba.

Nogometaši španske Barcelone so zašli v rezultatsko krizo, trener Gerardo Martino se zaveda, da so potrebne nekatere spremembe, član moštva Alexis Sanchez pa je prepričan, da bi bil rešitev za vse težave član torinskega Juventusa Arturo Vidal. Čilenca številni poznavalci razmer v najmočnejših ligah povezujejo z velikani evropskega nogometa, v poletnem prestopnem roku pa naj bi skoraj zanesljivo zamenjal delovno okolje.

Arturo Vidal
Arturo Vidal FOTO: Reuters

"Arturo bi bil popolna okrepitev za Barcelono! Potrebujemo takšnega nogometaša. Bil bi zelo srečen, če bi nas okrepil,“ je za CalcioNews24 dejal Sanchez. Po pisanju El Munda Deportiva pa naj bi bil prav nekdanji član italijanskega Udineseja tisti, ki bi ga pri katalonskem ponosu vključili v kupčijo s staro dami. Za zvezdnika vodilne zasedbe italijanskega prvenstva naj bi se zanimala tudi Real Madrid in Paris Saint Germain.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

OldSpice27
11. 03. 2014 17.21
+3
kje je pa ta opevana barcina sola, a tam ni nobenega kvalitetnega branilca ali vsaj vezista
lionelmessi10
12. 03. 2014 02.06
+2
oh,je že tam,problem je bol,kot ti verjameš tem nebulozam tule gr,medtem pa odzadi že prihajajo od naslednje sezone naprej že Rafinha,ki se vrača iz posoje,plus seveda že zdaj Sergi Roberto,odzadi v B ekipi pa še Sergi Samper,Denis Suarez,pa zdaj še Halilović.:)
NeyMessi8
11. 03. 2014 16.22
-4
Naj igra iniesto na lw in naj njegovo mesto prevzame neymar , mogoce bi delovalo . Ali pa messija na desno neymara na cf , in podobno ! Ce pa messiju kaj ne pase naj zapusti barco ! Mi je najboljsi na svetu ce ne vseh casov ampak vseeno imam raje barco kot messia !
DonMiltonFriedman
11. 03. 2014 22.10
+0
Hammurabi
12. 03. 2014 09.10
Goooooooool!!!
11. 03. 2014 16.12
+2
spet blodnje.. upam,da se ne bodo spet osredotočali na okrepitve v napadu in v zvezni vrsti,ker to je pa res zadnje kar barca potrebuje. 2 branilca in to je to pa če je treba neymarja podarit nekomu, res!
lenoritis86
11. 03. 2014 15.12
+6
barcelona ima srečo ker nima zorana predina med navijači
alien8potnik
11. 03. 2014 14.51
+15
ni tata vsega kriv, čeprav vleče določene čudne poteze (rotacija, menjave). bolj splet vsega - problemi z neyevim prestopom, slabša forma ključnih igralcev, kratka klop, prepozna ustrezna pomladitev ekipe (to bi moralo potekati postopno in strateško), slaba obrambna linija, manko skok igre (rabijo enega konkretnega klasičnega napadalca tipa ibra, lewa, manđo itn.9. še najmanjši problem so vezisti ... čeprav xavi res popušča, iniesta ni pravi ... denar imajo, naj pametno in strateško osvežijo in okrepijo ekipo. alves bi tudi moral biti zamenjan. trenerji? še najboljši bi bil tito, ki v nulo razume barcino filozofijo in koncept igre. nima smisla, da se odrečejo tika taki. tu so še vedno najboljši, tudi boljši od bayerna, ki ima pepa. nadgraditi morajo tika tako s skok igro! vsaj jaz tako vidim trenutno situacijo. privoščim jim, da se poberejo. to je v interesu nas vseh, konec koncev, če hočemo gledati razburljiv nogomet, poln obratov in presenečenj.
Monika Moncy
11. 03. 2014 15.58
-1
the provokator
11. 03. 2014 14.36
+3
Kaj pa če ga ne damo?
Nogometvmalemprstu
11. 03. 2014 18.48
+2
Morate ga dat, tak igrauc ni za Serio A. Juventus nima konkurence, igrauc takega kova pa rab izive.. Tud v španiji ga ne vidim. Najraje bi ga gledoui v PL!
rambek
11. 03. 2014 14.33
+1
Ja na transfer marketu je ocenjen okol 25 mil €
chelsea_97
11. 03. 2014 15.03
+4
če ti misliš, da dobiš igralce za enako ceno , kot jo imajo na transfer marketih si neumen pa brez zamere
bertoolin
11. 03. 2014 14.04
+1
Vidal ostaja v Torinu...Barca je svoj vrhunec ze dozivela, zakaj bi rinil v klub,kjer sistem razpada
Felipao
11. 03. 2014 13.54
+7
Vidala bi Barca zagotovo potrebovala, Sancheza pa malo manj ali pa sploh ne.
Hammurabi
11. 03. 2014 14.22
+7
Sanchez je naboljši strelec ekipe to sezono
Felipao
11. 03. 2014 19.51
+3
Zgrešil pa je še najmanj dvakrat toliko čistih priložnosti
Hammurabi
12. 03. 2014 09.10
-1
Koliko jih je pa zgrešil brazilec, pa so zanj menda dali 100+mio ?
lulabula
11. 03. 2014 13.21
+7
komentarji o kratki klopi barcelone so več kot upravičeni.ko sem na zadnji tekmi barce videl njeno klop sem se lahko samo smejal.razen sančeza noben igralec ni vreden več kot 5 mio eur.pravzaprav ni smešno ampak žalostno...
janezdollar
11. 03. 2014 12.59
+0
Saj pa Vidal ni nor, da bi šel iz kluba, ki se vzpenja v klub, ki je vse slabši...
Sabina ?ebulj 1
11. 03. 2014 11.54
+4
Prodaja Vidala po svoje niti nebi bila tako slaba v kolikor bi zanj dobili cca 60 milijonov in če bodo ta denar pametno vložili je lahko Juve zopet car prestopnega roka. Ne pozabimo lanskega leta, ko so dobili Teveza in Lorenteja za skupno 10 milijonov. Skoda je preplačevati igralce in Juve že od nekdaj velja za klub, ki je vedno dal priložnost mladim italjanom in jih iztrelil med zvezde. Je pa logično, da je Vidal eden ključnih igralcev in bi se njegova odsotnost poznala.
potter123
11. 03. 2014 13.01
+1
Vidal ne bo odšel,če kdo gre je to Pogba,pa še to ne verjamem da bi šel.
LocoBlanco
11. 03. 2014 11.42
+8
Vidala ne bo v Barco! Prej bo prišel Verratti iz PSG-a. Ta portal je izdal to novico, da se pridobijo kliki in razprave, pa čeprav je novica stara od 22. novembra 2013! Vidal je še 1x pred tednom dni na to temo povedal: '' Da se bom pridružil Barci oz. RM v La ligi? To je smešno. Vse kar hočem v tem letu je, da osvojimo prvenstvno z Juvetom in igramo dobro na SP v Braziliji.''..... sredino in napad Barca že ima. ČE je res problem v Martinu bomo, pa videli, ko/če pride njegov naslednik. Jaz sem še vedno mnenja, da Martino ni krivec, ker ima kratko klop, nima kvalitetne obrambe, Xavi je izven forme in pravtako tudi Iniesta, Messi se od poškodbe naprej ni posebno izkazal, da ne omenjam forme Neymara po poškodbi itd. Dejstvo je, da ima Tata še najtežje delo od svojih predhodnikov in da se mu je Rossel lagal glede nakupov 2igralcev. Res je, da Tata dela čudne menjave itd. ampak še vedno je od vseh igralcev in uprave on najmanj časa v klubu in je to njegova krstna sezona. Edini zmagovalec, ki ni ničesar izgubil je Pep, ki se je umaknil pravi čas. Če bi v klubu bil kdo drug in ne Rossel stavim, da bi še vedno gledali superiorno Barco.
alien8potnik
11. 03. 2014 11.33
+4
tito bi bil the best.
LocoBlanco
11. 03. 2014 11.59
+3
Pep, Tito, Enrique, Cruyff ...noben ne bi mogel normalno delovati ob taki slabi formi Xavija, Inieste, Neymara, Piqueja in noben ne bi mogel delovati s tako kratko klopjo, kot jo ima Tata! Enostavno ne moreš. Poglej si Barco pod Pepom, Titom in Rijkaardoom kakšno klop so imeli. Sama kvaliteta! Zdaj, pa neko malinovje, ki bo lahko šele čez 3-5let igralo na nivoju, kot se od njih pričakuje. Barca mora dobiti prvo poštenega predsednika, zamenjati Zubija, ki nima pojma in potem nakupiti vsaj 2-5 igralcev, ki bodo enakovredni ekipi na terenu. Edino tako lahko pridejo nazaj.
tutankhamun
11. 03. 2014 13.33
+1
Pep bi ostal le v primeru, če bi se menjali igralci, zavohal je pomanjkanje želje, a glede na božanski status igralcev
mmickica
11. 03. 2014 13.45
+4
Po mojem pa ni v igralcih problem - čez noč niso pozabili igrati nogometa, pa tudi v reprezentancah igrajo odlično, vsaj večina njih! Kar Neymarja poglej, na primer...! Problem leži drugje po mojem! Nesposobno vodstvo (tu se strinjam!) in trener sta definitivno glavni razlog, če pa je še kaj tretjega od zadaj, pa vprašanje, kdaj bomo izvedeli, če sploh kdaj...!? Zelo sumljivo mi je namreč to, da ni nobene igre!!! Rezultati bi nakazovali slabšo formo, ampak da ni igre, to pa je za Barco nepojmljivo! Že več kot 15 let jih spremljam, pa tako "čudno" še niso igrali, tudi ko so imeli bistveno slabše rezultate od sedanjih, ne!
Symbolic
11. 03. 2014 11.04
+12
Super... a zdaj bodo sestavo \"krojili\" igralci sami? Kje pa je strokovni štab Barce? Sicer, glede na zadnjo tekmo, težko bi reko kaj vse Barca potrebuje, potrebuje pa precej več kot samo obrambo! Mislim pa, da je jutri odločilna za Tata Martina: če še to zafurajo, potem se pa res MORA posloviti! Pod nujno!
alien8potnik
11. 03. 2014 11.32
+5
mmickica
11. 03. 2014 09.33
+17
Barca ne rabi napadalcev, rabi pa vse ostalo s trenerjem na čelu!
xxman.y
11. 03. 2014 11.00
+6
Če se je Tito v tem letu že pozdravil, nebi bl oslabo če pride nazaj. Res da so lani z njim uspeli osvojiti "le" ligo, kar je bilo za večino pod pričakovanji, ampak zavedat se je treba da je Villanova več časa kot z nogometaši preživel na zdravljenju.
mmickica
11. 03. 2014 11.11
+7
Dvomim, da se bo to zgodilo, saj Titu ne kaže preveč dobro, kolikor vem! Žal! Res pa je, da bo treba najti nekoga, ki razume Barcino igro, ima sposobnost motiviranja igralcev, hkrati pa ima tudi dovolj avtoritete, da vse te zvezdnike, ki so dosegli že vse, kar se je dalo, ukroti in uskladi! Mogoče bo potrebno razmisliti tudi o prodaji katerega od \"nedotakljivih\", če ne bo šlo drugače...!
meskic
11. 03. 2014 11.27
+1
Upam, da to sezono Pep z Bayernom osvoji LP in že naslednjo sezono spet prevzame Barcelono. To bi bil najboljsi scenarij.
MarkeC86
11. 03. 2014 11.53
+2
Hahahaha optimist. Zdaj mi pa povej, zakaj bi se vrnil? S tem istim moštvom je osvojil vse kar se da v evropskem nogometu! Torej......
geoid
11. 03. 2014 12.25
+6
pep, če se bo vrnil v barco, bo to šele po celotni menjavi generacije, pa še takrat dvomim ...
ECantona
11. 03. 2014 08.56
+12
Sanchez po tekmi: Obnašate se, kot da bi nekdo umrl. Ni kaj... človek "zna" izbirati besede.
Hammurabi
11. 03. 2014 08.58
-1
Ja, katastrofa. Kot, da mu bi bilo vseeno.
fghfhfhfhf
11. 03. 2014 08.24
+4
a mate vi se kaksna dva kluba razen barcelone in real madrida? zakaj recimo niste dali kako je neymar resil malega otroka pred varnostniki na gostovanju brazilske reprezentance v JAR- u mislim to je lepa gesta ne pa skos ene nabijancije od barce reala itd itd...
Symbolic
11. 03. 2014 11.05
+3
Symbolic
11. 03. 2014 16.22
Zanimivo, da tega ne najdeš na spletu... na jutubu (fonetsko:zaradi admina) najdem vrhunce te tekme (mal me je zbegala menjava dresov brazilcev med polčasom), ampak sekvence s fantkom pa nisem izsledil... škoda!
dodo5191
11. 03. 2014 07.34
+27
aja drugace je pa zanimivo, da se je kriza barce zacela ob povratku messija..odkar se je vrnil po poskodbi so zgubili 10 tock..zdaj pa navali narode z minusi :D..pa lep miren dan se naprej
borut30
11. 03. 2014 08.16
+10
Se strinjam in par postov nazaj sem napisal par besed na to temo. Pa daleč od tega, da bi bil Messi kriv za to situacijo! Vendar sem mi zdi, da cela igra sloni na malem Argentincu in nekako ostali ne pridejo do izraza. Po povratku Messija se je pol ekipe napadalcev in veznih enostavno porazgubila. Sicer pa tukaj dajem grajo trenerju, ki se mi zdi, da je prišel k ekipi le nekako še bolj izpostaviti Messija......in igro temeljno prilagoditi njemu. Pač nogomet je danes timski šport. Podoben občutek sem imel tudi pred časom pri Realu, ko se je forsiralo Ronalda. Igra ekipe enostavno ni stekla. No nekako je Anče pri Realu to postavil na pravo pot in naredil zares ubijalsko ekipo, tudi Ronaldo veliko k temu pripomore!
mmickica
11. 03. 2014 08.45
+11
Definitivno je krivda na trenerju, ki ne zna vkomponirati ekipe z Messijem! Zakaj pa vsi ti odlično igrajo za reprezentanco, še posebej Neymar, ki v Barci na čase deluje, kot da prvič vidi žogo!? Tudi Pedro raztura v reprezentanci na primer...! Tata očitno ni dorasel, samo v tem je problem po mojem!
Symbolic
11. 03. 2014 11.23
+2
Ja Mmickica, vendar v reprezentanci Neymar igra bolj v sredino (center forward)... Tata pa ga je "zabil" na levem krilu in nikakor, da mu kapne zakaj fant ne da več od sebe...
LocoBlanco
11. 03. 2014 11.54
+2
Mmickica: Zakaj, pa bi moral vkomponirati ekipo z Messijem? Zakaj ne bi Messija vkomponiral z ekipo ( Neymar, Sanchez, Fabregas, Iniesta)? Če je v preteklosti to uspevalo Pepu in Titu ni nujno, da bo tudi pri Tati! Prav zaradi tega vsi razturajo v repki, ker nimajo takšnega pritiska, kot je to pri Barci, ker vemo, da če ne igraš na Messija oz. si preveč samostojen, da boš sedel na klopi (Villa). In tega so se začeli zavedati ostali in imajo nekakšno Messifobijo. Sej se, pa vidi, da ko ni bilo Messija je ekipa igrala boljše in so zmogli brez njega. Ko je pa prišel, pa se je prednost pred RM-om dobesedno stopila!
geoid
11. 03. 2014 12.30
+2
trenutno kaže tako, ampak mrtve se šteje na koncu! sicer vedno manj, ampak jaz še vedno upam, da tata kaj skriva??? predvsem mislim tukaj na neymarja, da bo v odločilnih tekmah zaigral bolj po sredini v napadu ...???
Hammurabi
11. 03. 2014 12.55
+3
Symbolic - Neymar bi moral igrati na sredini napada kar pomeni, da bi moral Messi na desno, kjer je začel kariero. To pomeni manj golov zanj, v kar ne bo pristal. Ibra ti lahko to potrdi.
mmickica
11. 03. 2014 13.51
+1
Symbolic, saj to ravno mislim, zakaj mi Tata ne najde ustreznejšega mesta, če vidi, da mu ta pozicija skrajno levo ne odgovarja! In LB, saj je seveda lahko tudi obratno, tako kot ti praviš, ampak vseeno mislim, da se takšnemu velemojstru kot je Messi pač ne odrečeš kar tako in ga stlačiš pač nekam na eno neopazno pozicijo, samo zato, da bodo vsi drugi znali igrati...!? Ne vem no, ... je pa to stvar trenerja, ki mora najti rešitev, takšno ali drugačno! Zato pa je, ali ni, dovolj dober trener za Barco in po mojem Tata ni dovolj dober!
dodo5191
11. 03. 2014 07.31
+5
vse kar ni centralni branilec barca NE potrebuje..in to v barci ocitno ne dojame nihce
Hammurabi
11. 03. 2014 09.04
+2
Ni res. Ne potrebuje napadalcev. Xavi ni več tisti pravi, zato bi en vezist prišel še kako prav.