Nogomet

Ronaldo na Sardiniji ostal brez gola in (najverjetneje) brez zlatega čevlja

Cagliari, 30. 07. 2020 09.44 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Presenetljiv poraz Juventusa s Cagliarijem (0:2) je verjetno pokopal vse upe Cristiana Ronalda v boju za naslov najboljšega strelca evropskih lig za sezono 2019/20. Trener Maurizio Sarri priznava, da "stara dama", ki je že potrdila osvojitev rekordnega devetega zaporednega scudetta, potrebuje nekaj počitka.

Ronaldo (levo) prodira ob Marku Rogu na tekmi v Cagliariju.
Ronaldo (levo) prodira ob Marku Rogu na tekmi v Cagliariju. FOTO: AP

 

V dvoboju z zvezdnikom Lazia Cirom Immobilejem je moral Cristiano Ronaldo očitno priznati premoč že pred zadnjim krogom Serie A, saj Portugalec ni uspel znižati zaostanka za italijanskim reprezentantom, za nameček pa je njegov Juventus pri Cagliariju izgubil brez doseženega gola (0:2). 35-letni zvezdnik svetovnega nogometa je ostal pri 31 zadetkih v ligaški sezoni, Immobile pa je dosegel kar štiri več. Oba čakata le še zaključna obračuna Serie A: Juventus bo gostil Romo, Lazio pa bo gostoval pri Napoliju.

13. Cagliari, katerega član je tudi nekdanji slovenski reprezentant Valter Birsa (v igro je vstopil v 84. minuti), je goste presenetil že v osmi minuti, ko se je 20-letni napadalec Luca Gagliano po podaji Federica Mattiella najhitreje odzval v kazenskem prostoru in se razveselil svojega prvenca za člansko moštvo. Tik pred koncem prvega polčasa je Gianluigija Buffona z izvrstnim strelom z desnico premagal še Giovanni Simeone. Ronaldu so v prvem polčasu zaradi prepovedanega položaja že razveljavili en zadetek, ob prevladi Juventusa pa je nato zapravil še kar nekaj zrelih priložnosti. Razpoloženi Alessio Cragno se ni dal in je do zadnjega sodnikovega žvižga ostal nepremagan.

Sarri: Smo edina ekipa v Evropi, ki je odigrala pet tekem v dvanajstih dneh
Trener belo-črnih Maurizio Sarri je po tekmi celo dejal, da je v boj proti Romi v zadnjem krogu pripravljen poslati člane ekipe do 23 let, s tem pa je želel opozoriti na veliko utrujenost v vrstah novih (starih) italijanskih prvakov. Sarri je sicer precej premešal postavo za obračun na Sardiniji, ki pa se ni razpletel po njegovih željah.

"Težava je v tem, da smo edina ekipa v Evropi, ki je odigrala pet tekem v dvanajstih dneh," je za DAZN potožil Sarri. "Videli bomo, v kakšnem stanju bomo jutri in če ne bi bilo morda bolje, da ta konec tedna na zelenico pošljemo celotno ekipo U23, da bodo vsi skupaj dobili nekaj počitka. V smislu motivacije in odločnosti je bila to netipična tekma in je ne moremo ocenjevati tako kot tiste iz preostale sezone. Naše podajanje je dobro, a hitrost kroženja žoge je težava. Počasne podaje, s tem mislim žogo in ne noge, stvari za nasprotnike zgolj olajšajo. Devet nogometašev smo danes zaradi poškodb pustili doma, zato imam, jasno, kar nekaj dvomov pred Lyonom (povratna tekma osmina finala Lige prvakov, op. a.). Videti bomo morali, kdo bo okreval." 

'Ronaldo je instinktiven'
Nekaj besed je namenil tudi Ronaldu, ki je bil po njegovih ocenah "zelo motiviran" pred tekmo.

"Po tem, ko sva včeraj (v torek, op. a.) govorila, je bil zelo motiviran, želel je igrati, res je kazal navdušenje in počutil se je dobro. Skupaj sva sprejela odločitev, svoje telo pozna bolje kot kdorkoli. Ronaldo je instinktiven, ne sklada se popolnoma z določenimi taktičnimi vlogami, kar je tudi njegova prednost. A to pomeni, da se mora drugi napadalec prilagoditi Cristianovemu gibanju. Na trenutke nam je tudi nocoj to dobro uspevalo, toda akcij nismo zaključili," je še povedal Sarri.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (106)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

beauceron
31. 07. 2020 13.55
-1
Zanimivo bo videti kdo bo letos izbran za naj nogometaša Italije,Ozirima ali no ronaldek sort čakal v avtu da v zadnjem trenutku spremenijo odločitev
feliks-07
30. 07. 2020 21.53
+3
Vprašanje za cripstoneda.So ti všeč ženske ??????
samomojemnenje
31. 07. 2020 09.12
+0
bizgecc
30. 07. 2020 21.48
+0
Ni pereza ni penalov
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 21.19
+1
Nekaterim pač ni jasno, kaj pomeni Zlata žoga zakaj in komu bi se naj podelila. Glasovanje , tudi pijancev in lažnivcev, vsako leto bolj spominja na Eurosong. Če so moštvene lovorike odločilne za priznanje individualnih kvalitet, potem vsak vsake 4 leta ne bi smelo biti dvoma, kdo jo bo dobil. Jaz vidim rešitev edino v lestvici točkovanja posameznih elementov igre in s točkovanjem za osvojene lovorike. Danes bi Cripsi in borut porabil vsaj 20 komentarjev, zakaj si Ronaldo brez dvoma najbolj zasluži Zlato kopačko in zakaj je bil lani pokraden...., seveda če ne bi bilo točkovanja za dosežene gole
ddolores
30. 07. 2020 18.15
-4
Hahaha nič ne bo z zlato žogico, nič z zlatim čeveljčkom, nič ne bo s kanto za Lp - skratka nič od niča! Juve je zmagoval 10 let serie A s prednostjo 20 pik, do prihoda Cmeralda seveda! Medtem, ko Jokcaldo sploh ne ve, kaj je to asistenca, imamo podatek, da je Lionel poleg doseženih 25 golov zbral tudi 21 asistenc! In pa vse čestitke Realu za 1. mesto v La ligi! Cmeranje se nadaljuje............
cripstoned
30. 07. 2020 20.21
-3
ampak ronaldo je spet prvak medtem ko messi ni...pravtako je zabil vec golov od messija v ligi proti katerim se je messi z barco v zadnjih letih samo blamiral...roma, juve, inter...
samomojemnenje
30. 07. 2020 20.36
+6
Messi je postavil nov rekord v Laligi. 25 golov in 21 asistenc. Ia 6 zlatih žog in 6 zlatih kopačk, Ronaldo kot drugi najboljši pa 5 in 4. S tem, da je mlajši. Messi je dal več golov iz igre v karieri kot Ronaldo. Ronaldo je potreboval še nakaj naslovov državnih prvakov, zato je odšel v Juve, kjer je vedel, da to ne bo težko in ker je bil v Realu podhranjen z naslovi v LaLigi. Zelo rad bi se v vsem izenačil z Messijem. Ima pa Ronaldo eno CL več kot Messi, zato si Messi tako obupno želi osvojiti še kakšno CL. Oba sta egota in tekmovalna, kar je normalno v športu. Ronaldo je velemojster, je pa Messi le za kakšno stopničko boljši.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 20.46
+1
Ko boš Cripsi premleval ,koliko stopničk je LM10 boljši, si lahko medtem mrmraš Dragojevičevo Skalinado
šumar
30. 07. 2020 16.05
+4
crips ce bibil ramos tak gospod kot ga ti hvalis bi par 11 metrovk prepustil benzemaju pa bi imeli picicija tok imate pa k...haha
samomojemnenje
30. 07. 2020 16.07
+5
Za takšno stvar pa moraš malo razmišljati. Se ti zdi, da je Ramos človek, ki je sposoben razmišljati?
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 15.40
+2
Kaj vse bi borut naredil za denar ni bilo nikoli dileme, tudi ne , če bi šlo za denar kot ga je prejela K. Mayorga ....pri njem vprašanje le znesek
samomojemnenje
30. 07. 2020 15.58
+2
resnica, zakaj motiš Boruta. Danes je na polno zaseden z menjavanjem profilov in mora paziti, da se spet ne zatipka in izda, tako kot zadnjič. Namesto, da bi naredil profil Borutstoned in bi lahko bolj sproščeno pisal.
borut30
30. 07. 2020 17.32
-4
Trenutno odpiram novega. Na.misel mi je prisel ssamomojemnjenjee. Tko zlo prijetno se slisi, vznemirljivo. Skoraj eroticno. Grem, odpiram profil, sory...
borut30
30. 07. 2020 17.35
-3
Resnica, vse bi naredil za denar. Tudi tvoje zdravljenje bi placal, ce bo/bilo potrebno. Vids kok sm fajn dec
samomojemnenje
30. 07. 2020 18.22
+0
Borutstoned, ti kar daj. Vem, da si tega navajen. Ti pa bolj svetujem, da paziš pri obstoječih, da se ne zatipkaš tako kot pred dnevi.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 20.47
+0
Borut...Če boš jemal denar s tal v hotelski sobi , pazi na mrtvi kot
gullit
30. 07. 2020 14.21
+8
Tam doli se kregajo kdo je tapravi navijač kluba? Pravi navijač že celo življenje navija za njegov klub in ga vsaj enkrat tudi obišče, ali vsaj stadion ali pa gre na tekmo. To je pravi navijač. Ostalo so kavč navijači.
cripstoned
30. 07. 2020 14.09
-8
hejteri vi kar pljuvajte cez zgodovino ste pljuvali po realu in osvojil je vse kar ste hoteli da osvoji barcelono...pljuvali ste po ronaldu in osvojil je vse kar ste hoteli da messi osvoji...vi pa kar pljuvajte se naprej in karma bo spet poskrbela za kisle obraze in bolecine...ker je tako ali tako real vecno pred barco samo upajte da ronaldo z juvetom ne osvoji se evrope...ker potem je konec...hahahahahaah
samomojemnenje
30. 07. 2020 14.51
+2
A se tudi sliniš, ko pišeš te hahahaha-je? E moj klonček, bogi si ti. Sem ti že svetoval, da ko boš nehal sovražiti vse okoli sebe, da ti bo lažje. Življenje je lepo, le živeti ga moraš. Pa žensko si poišči, niso vse slabe, kot si pred časom pisal.
Anticripstoned
30. 07. 2020 13.15
+12
mogoče nevmesno vprašanje...največji poznavalci nogometa Cripsl zapiralec hala7 johni jack borut in ostali...za koga bi navijali na tekmi med Realim M in Juvetom...kao kvazi mokri navijači Cr7 z belim dresom v šoli non stop
borut30
30. 07. 2020 13.35
-4
Eni navijamo za klub, za ostale ne vem. Ronaldo je bil del belih, sedaj je konkurenca belim. Enostavno...... Glede na videno je pa tudi med vami kar nekaj takšnih, ki so Messi fani in ne Barca navijači. Tako da, obstajajo na tem svetu takšne in drugačne duše
borut30
30. 07. 2020 13.40
-4
Ampak vedno bolj se sprašujem, kako je možno da odgovarjam takšnemu t.i. "od neba poslanemu navijaču", ki si da takšen nick name na portal. Zanimivo, kako brez domišljije ste zrastli v dece in eni v ženske.
cripstoned
30. 07. 2020 14.13
-8
ko si enkrat navijac real madrida ne gres nikamor...dalec najvecji klub ki je osvojil najvec lovorik...dalec najvec legend je igralo za ta klub med drugimi tudi ronaldo...ampak ronaldo je pri realu ze pozabljena zgodba in to je najboljsa stvar...real madrid je ze nakazal kam gre po eri ronalda...se visje in mocneje...legende pridejo in gredo klub ostaja....mi smo navijaci reala v dobrem in v slabem medtem ko tega za navijace barce tukaj na tem portalu ne4 morem reci...cim gre messi bo odsla velika vecina...takrat se boste pa vrnili le da pod novim profilom kot dolgoletni navijaci tistega ki bo takrat najboljsi...vi ste lovorikoiskalci mi smo navijaci....ne spreminjamo barve dresa ne glede na vse.....campeoneeeees
samomojemnenje
30. 07. 2020 16.05
+3
Vedno za Barco, pred Messijem in po Messiju. V italiji vedno Juve, Angliji vedno Liverpool, Nemčija vedno BvB in v SLO vedno moje rojstno mesto Celje. Ostale lige me toliko ne zanimajo. Borutstoned pa po novem še Juve, zaradi Ronalda in Liverpool, ker je izločil Barco. Samo zato. In seveda Roma, ter po novem še Napoli.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 13.06
+7
Če bi borut30 ali pa Cripsi pred 10 leti prišel v hotelsko sobo k Ronaldu kot je Kathryn, ne bi nikoli vzela denar za molk, ker se potem ne bi mogla hvaliti okrog
borut30
30. 07. 2020 13.36
+2
Seveda..pobral bi denar, ki bi ležal na tleh. Ti si verjetno socialc, ki se dela, da dela. Od države pa pobiraš tisti, kar dajemo mi v blagajno.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 13.51
-1
borut30
30. 07. 2020 13.56
+2
ne....399,950. Pustil bi 50 centov, da ima za odklenit voziček pred Šparom.
Anticripstoned
30. 07. 2020 13.05
+0
lep pozdrav...ostanite zdravi in ne pozabit - resnica osvobaja
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 13.02
+5
V seriji A lahko za 4,7 M dobiš igralca s 35 goli in 9 asistencami ..... lahko pa tudi za 57,4 M za 31 golov in 5 asistenc, s tem da Ciro nima enakih nasprotnikov kot Ronaldo, ki mu ni treba igrati proti Juventusu...
feliks-07
30. 07. 2020 12.30
+3
Dejstvo je ,da je Juventus v -Ligi A- v sezoni 2017/2018 -brez Ronalda dosegel več točk in imel občutno boljšo gol razliko kot v sezoni 2018/2019 in v sezoni 2019/2020.In tudi če Juventus zmaga Romo v zadnjem kolu se ne bo nič spremenilo. Juventus z Ronaldom je slabši kot takrat ko Ronalda ni bilo v Juventusu.Letos lahko Juventus osvoji max. 86!!! točk,v sezoni 2017/2018 pa je osvojil 95!!! točk in imel gol razliko +62!!!,trenutno eno kolo pred koncem pa ima 83!!! točk in gol razliko +35!!!.
cripstoned
30. 07. 2020 12.35
-9
juve brez ronalda v ligi ni imel v zadnjih 2 letih odlicne atalante, lazia in letos interja...pozabljate da so se tudi ostali klubi okrepili in uigrali....vse to pa kjer bi bil danes juve z ronaldom ali brez so pa samo vasa ugibanja oziroma tolazbe....zakaj ste pred odhodom ronalda v juve govorili kako ronaldo ne bo zabijal v seria a in kako bo pogrnil...danes ko pa je v 2.sezonah 2x postal prvak italije pa lajate drugace.....vi ste tu da pljuvate in sovrazite ronaldo je tu ki vas demantira...vsako sezono ne glede za kateri klub igra...
feliks-07
30. 07. 2020 13.02
+4
Tudi Juventus se je ojačal ? z Ronaldom in po tej tvoji logiki bi moral biti vsaj vsaj enako dober kot je bil v sezoni 2017/2018.
Anticripstoned
30. 07. 2020 13.07
+4
feliks +++++++++++. nekateri nikoli ne bodo priznali da Cr7 z VAR-om ne bi nikoli nikdar videl niti polfinala LP kaj šele kante
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.22
+5
lejte ronaldo je nedvomno izjemen igralec. Za messijem najboljsi vseh casov. Zakaj ga je treba pluvat? Kdor pravi da ni izjemen igralec pac o nogometu dosti pojma nima. Pa lp
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.24
+4
feliks...je tudi res da je ostala ekipa juventusa precej padla. Ronaldo jih precejkrat resuje
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 15.31
+0
Ja to bo Cripsi....še vsak klub, ki je sprejel Ronalda je tako ponudil drugim klubom v ligi, da se uigrajo
samomojemnenje
30. 07. 2020 12.13
+5
Ne moremo mimo dejstva, da je Ronaldo fenomenalen igralec, ki se kljub svojim zrelim nogometnim letom še vedno trudi. In nič ni narobe, če si želi tudi kakšne individualne lovorike, kajti po teh zaostaja za večnim rivalom Messijem. Glede njegovega doprinosa k naslovu Juveta, pa je sigurno, da bi tudi brez njega Juve osvojil 9 zaporedno lovoriko v SerieA. Naj spomnim, da je dosegel 14 golov iz penalov, ki bi jih drugače streljala Pjanić in Dybala. Torej ostane še 17 golov iz igre, kar pa bi z lahkoto dosegel tudi Mandžukić, če bi ostal v Juvetu. Sicer Sarri pospešeno išče še enega napadalca. Kar se tiče Mandžukiča, pa je le ta moral oditi iz Juveta, ker je tako zahteval Ronaldo, ker je bil Mandžo bolj popularen med soigralci in je imel glavno besedo v garderobi in so ga soigralci poslušali. In je plačal davek svoji priljubljenosti. O dodani vrednosti bi lahko govorili naprimer v primeru Maradone, ki je izbral takrat povprečen Napoli in ga popeljal na sam vrh. To je bila dodana vrednost. Ronaldo pa je izbral serijskega prvaka, ki je to bil že brez njega, da si malo popravi statistiko osvojenih državnih naslovov, ki jih je v Realu pogrešal.
cripstoned
30. 07. 2020 12.23
-10
ronaldo je bog lige prvakov...dalec najboljsi strelec najtezjega tekmovanja in najboljsi strelec reprezentanc...messi sanja o naslovu lige prvakov ze 5sezon zapored medtem ko je ronaldo svojo pot tam ze uspesno zakljucil...enako velja za repko...ampak najboljse da sodimo in minimaliziramo uspeh cloveka v 3 razlcinih klubih in ligah kot pa nekoga ki je zdaj skupaj z klubom se izgubil primat v spaniji....zdaj pa se eno vprasanje za tebe...kaj vse je v zadnjih 5 letih osvojil ronaldo z 2 razlicnima kluboma in repko...kaj je osvojil messi? daj potrudi se...ce bos priden dobis se 2 nova vprasnja..
krneki_123
30. 07. 2020 12.30
+13
Saj vemo, da si zaljubljen v Ronalda. To pa je tudi edini razlog, da je zate Ronaldo boljši od Messija. Ronaldu vsa čast za delavnost in zagnanost, po tehničnem znanju in talentu pa ni niti blizu Messiju. Vsem lovorikam navkljub.
borut30
30. 07. 2020 12.34
-8
" O dodani vrednosti bi lahko govorili naprimer v primeru Maradone, ki je izbral takrat povprečen Napoli in ga popeljal na sam vrh. To je bila dodana vrednost"...odlično napisano. Se strinjam in še enkrat si preberi, kar si napisal. To je bistvo najboljšega vseh časov, Maradone. In ja, Ronalda potemtakem lahko mirne duše enačimo z Messijem. Sicer pa dam Ronaldu (glede na tvoje besede) malo prednost, ker je povprečno Portugalsko popeljal na tron Evrope. Messija to še čaka. In potem se lahko pogovarjamo o najboljših med najboljšimi.
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.35
+7
no ni dalec nsjbolksi strelec...messi je 2 leti mlajsi in ima le 14 golov manj...pa messi je ligo prvakov osvojil 4x ronaldo pa 5x...tako da liga prvakov ima po mojem 2 boga...
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.37
+3
cripsi spodaj odgovori. ker ponavadi se skrijes ko ti nastejem nekaj dejstev...no samo odgovori
cripstoned
30. 07. 2020 12.37
-17
za mene je najboljsi vseh casov zidane...vesel pa sem da zivim v dobi ronalda in messija...le da sem bolj na strani cloveka ki je pokoril anglijo, spanijo in zdaj se italijo...postal najboljsi strelec lige prvakov vseh casov, ima tam najlepsi gol vseh casov in je junak svojega naroda...povrh vsega pa legenda real madrida...messi je pa pravtako vreden hvale ampak ko nekdo pljuje po ronaldu in se ima za navijaca messija bo vedno delezen dejstev in rekordov ki so debelo na strani ronalda ki je pravtako bil pokraden za 6.zlato zogo...
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.40
+8
no leta 2018 so bili pokradeni 3je pojem...messi ronaldo in salah. Kdorkoli od teh bi si zasluzil zlato zogo takrat...ceprav pomojem najbolj messi
cripstoned
30. 07. 2020 12.44
-11
ronaldo je takrat stel 33let...izlocil je juve z skrajicami kjer je skocil 230cm visoko in zadel najlepsi gol v zgodovini lige prvakov...ob tem je bil pravtako takrat prvak lige prvakov 3ic zapored in prvak spanije...to pa ni bilo dovolj za zlato zogo ki jo je dobil modric...kraja ocitna...zdaj pa naj mi nekdo napise koliko liga prvakov naslovov je osvojil messi brez xavija in inieste?
štajerski janezek
30. 07. 2020 13.04
+6
če pa si kaj v življenju želim je to... da bi videl cristoned v živo, ker ko ga berem morem rečt da je fant izjemno poseben in se zdi da živi v neki drugi galaksiji... LP
feliks-07
30. 07. 2020 13.05
+2
Se strinjam s teboj.Maradona je bil resnično prava dodana vrednost za Napoli.
Anticripstoned
30. 07. 2020 13.10
+6
borut prosim poglej finale ep...ronaldo ni igral in ni odličil finala...kako lahko trdiš da je in popeljal Portugalsko do naslova?
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.11
+4
ni osvojil lalige tisto leto. Real je bil 3. za atleti in barco. Drugace je pa zlata zoga infividualna nagrada. Kot sem rekel. Ronaldo najboljsi strelec lige prvakov in tudi prvak. Popeljal je real mimo psgja v osmini finala in mimo juveta v cetrtfinalu. Nato pa nekoliko slabse igre v polfinalu in finalu. a vseeno. Plus 26 golov v laligi. Potem Salah. Rekordnih 32 golov v ligi, plus 10 golov v ligi prvakov. Popeljal je redse mimo cityja in rome v finale proti realu. Odlicna sezona. In se messi. Zlata kopacka evrope s 34 goli. Spet uzitek gledati. Ena res redkih slabih tekem v srzoni proti romi v cetrtfinslu lige prvakov ob porazu 3-0. Skoda. Sicer pa messi res izjemno skozi celo sezono. Na SPju nihce od teh treh sicer ni prisel dalec. Zakaj mislim da si jo je zasluzil messi? Najvec zadetkov, najvec asistenc, najvec MOTM nagrad v letu 2018. Pa se to da je bil v zakljucku leta 2018 se boljsi od ronalda in salaha. Sicer tvoje mnenje tu ni neumno. Ga spostujem. A mislim da si je takrat zlato zogo najbolj zasluzil messi.
feliks-07
30. 07. 2020 13.11
+5
Takšnih in boljših škarjic dobiš na spletu od drugih nogometašev kolikor hočeš.
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.14
+9
Pa se tol glede najlepsega gola v zgodovini lige prvakov. Ni neumno tvoje mnenje. Ga spostujem. A se z njim ne strinjam. Mislim da je najlepsi zadetekv zgodovini lige prvakov zadetek messijs proti realu na prvi tekmi polfinala lige prvakov ob zmagi 2-0 ko je preigraval od sredine igrisca naprej in na koncu se matiral emocnega casillasa. Moje mnenje
Žnjj07
30. 07. 2020 13.17
+3
Borut30.. messi je argentino 4x "popeljal" do finala. 1x WC in postal podprvak pa tudi bil najboljsi na tem turnirju. In 3x v copa america. Res pa je, da mu je vedno malenkost zmanjkalo do lovorike. Medtem ko ronaldo 1x prvak EP, liga narodov pa..hmm...po mojem mnenju kuj neko tekmovanje. Lp.
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.29
+2
borut30...maradona? Izjemen igralec. A mislim da nekoliko precenjen. Jaz ga ne bi uvrstil v isti razred kot messija in cristiana ki sta razred zase. Pred maradono pa po mojem tudi ronaldo o fenomeno, zidane, cruyff. Morda se pele in ronaldinho? Tu nisem preprican. Pac zame sta messi in ronaldo v razred zase. Pa mislim da vecina deli moje mnenje
borut30
30. 07. 2020 13.42
-4
Še enkrat, koliko naslovov ima Messi z reprezentanco in recimo ligo prvakov (ki sta dve največji tekmovanji na svetu)? Ker dejstva zelo dobro obvladate..ko vam gredo na roko seveda. Zanimajo me številke(ki jih tudi vseskozi objavljate), hvala za odgovor.
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.46
+2
Ti bom jaz. Z reprezentanco edini naslov na olimpijskih igrah 2008 v pekingu. Ligo prvakov je osvojil 4x.Pa laligo 10x. A dejstvo je da ne mores na podlagi ekipnih uspehov dolociti kdo je dejansko boljsi. Tako pac je.
borut30
30. 07. 2020 13.46
-2
fcb, smo si različni, ane? Zame je Maradona top vseh časov, potem Zizou, Ronaldinho, Messi, CR7 in brazilski Ronaldo. Govorim za igro, pregled nad igro, energijo na igrišču,... Rezultatsko sta seveda CR7 in Messi pred vsemi, ne smemo pa pozabiti v kakšnih ekipah sta nastopala oz nastopata. CR7 je stroj, nadčloveško deloven stroj, ki mu ne zmanjka goriva, Messi je čarovnik, izjemen nogometaš. Kar pa pri njemu pogrešam je energija na igrišču, ko ne gr evse po načrtih. Ni vodja ekipe, kot je bil recimo Maradona ali Zizou. To je le moje mišljenje in nikakor vsiljevanje mojega pogleda do ostalih.
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.52
+2
spostujem tvoje mnenje borut. pa ceprav se z njim ne strinjam. Vsak ima pac svoje mnenje
borut30
30. 07. 2020 14.03
+0
mnenja so, da se pokažejo in primerjajo. Dejstva so tista, ki pokažejo realno ali pač tudi nerealno sliko. Veliko je če-jev pri vsem. Maradona je bil s strani navijačev proglašen za največjega vseh časov. Messi-ja in Ronalda bomo ocenjevali čez nekaj let. Igrata v drugih časih, z drugačnimi ekipami. Schumacher velja za velikega..ima 9 naslovov. Senna le 3. Za najboljšega velja v vseh pogledih A. Senna. Zaradi karizme, energije in dirkanja. Številke so lahko relativne, zelo.
samomojemnenje
30. 07. 2020 14.38
+1
Ko boste dojeli, da moj zgornji komentar ni hejtanje in ne boste samo nabijali nekaj v tri dni, vam bo lažje. Spoštujem Ronalda kot igralca in je tudi zame eden največjih. Je pa zanimivo, da samo nekaj naštevate in primerjate, neihče pa ni pokomentiral, kar sem napisal o Mandžukiču in o tem, da bi tistih 14 penalov dala tudi Pjanić in Dybala. In verjetno kakšen prosti strel več bi zadela, ker Ronaldo ni dal gola iz prostega strela dve leti. 17 golov iz igre bi pa tudi Mandžukić dosegel. Žal je tako. In verjamem, da bi bil Juve kljub temu ti dve leti prvak. Letošnji slabši sezoni pa ni botroval Ronaldo, ki je zelo motiviran in se bori, ampak nesposoben sarri, ki ne paše v Juve. v bistvu je tudi sarri prišel v juve, ki je serijski prvak, da je osvojil svoj prvi naslov zmagovalca lige.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 15.33
+1
Borut si za ta zmazek, tudi pobral denar, ki je ležal na tleh ?
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 15.35
+1
To so kupljene Zlate žoge Reala...kako pa jih potem Real podeli med sabo je pa interna zadeva
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 15.39
+1
Igralec, ki je zamenjal Ronalda , je prerodil ekipo, ji dal polet, gol in zmago. Zmaga je le posledica zamenjave poškodovanega Ronalda...in zmaga tudi...
PogiRogi459
30. 07. 2020 16.15
+4
no modriceva zlata zoga res nezasluzena. Od ronaldovih pa se mi zdi se najmanj zasluzena le ena. In to vas bo presenetilo. To je zlata zoga 2016. Pomojem bi jo moral takrat dobiti griezmann. Ceprav ni osvojil nicesar(3. v laligi, finale LP, finale EP) je bil izbran za najboljsega igralca lalige. Blestev je v ligi prvakov predvsem v cetrtfinalu in polfinalu proti barci in bayernu. Nato pa se najboljsi strelec EPja in najboljsi igralec EPja. No to je moje mnenje. Ceprav si jo je kar zasluzil tudi ronaldo. A bi jo vseeno takrat raje dal griziju
PogiRogi459
30. 07. 2020 21.06
+3
samomoje...se ne strinjam ravno. Letos je ronaldo precejkrat resil juve. Mislim da brez njega naslova ne bi bilo. Tudi konkurenca je napredovala. No moje mnenje. Spostujem pa tvoje mnenje. Pa ceprav se z njim ne strinjam
cripstoned
30. 07. 2020 11.53
-14
pa se nekaj ...dejan stankovic je za 51 golov potreboval 15 sezon ali 368 tekem...alexandro pato za 51 golov 6sezon ali 117 tekem...mario balotelli za 52 golov 7sezon ali 141 tekem... ronaldo pa v 2 sezonah 52 golov na 64tekmah....ibra je v 8.sezonah v italiji na 204 tekmah zabil 124 golov...ronaldo pa v 35letih prehiteva vse te nogometase kot za salo....lahko vam napisem se ostala neverjetna dejstva glede ronalda in juveta ampak bom raje malo se pocakal...
CizLouise
30. 07. 2020 12.09
+11
zadihej clouk pregloboko v ronaldota si zlezu
S.O.S 1
30. 07. 2020 12.09
-1
Kar počakaj. Glede, da toliko obvladaš, bi lahko delal za športne medije.
cripstoned
30. 07. 2020 12.11
-13
ce bi delal za sportne medije me vecina ne bi imela ''rada'' ker bi pisal realno in po svojih nacelih...tega pa v danasnjem medijskem svetu seveda ne smes ker takoj odletis...le pri nas ima obrez neko moc vpliva pri sefih ampak dejstvo je da to ni novinar ampak tipicen hejter vseh razen barce...
samomojemnenje
30. 07. 2020 12.17
+10
Bog ne daj, da bi Cripstoned pisal članke. Vsak dan 5-6 nebuloz o Ronaldu in Realu in kup gnojnice na račun Barce in Messija. Da bi pisal realno? Dobro me nasmejijo takšne trditve.
resnicaosvobaja
30. 07. 2020 12.18
+1
cripstoned
30. 07. 2020 12.32
-6
na moje portalu bi imel prostor samo pravi navijaci...vas hejterjev tam ne bi bilo...imeli bi normalne debate in vsak clan bi lahko imel samo 1 profil...vasa nemoc tam bi bila ocitna in hitro bi se sami izbrisali...
samomojemnenje
30. 07. 2020 12.56
+3
To ti pa čisto verjamem, da bi imel strogo cenzuro. Samo hvaljenje Ronalda in Reala.
lumpimonster
30. 07. 2020 11.42
+1
Nc cudnga nogomet je team ne pa da ceu team pricakuje vse od enega lol
cripstoned
30. 07. 2020 11.34
-15
ja in? bolj pomembno je to da je skupaj z ostalimi prinesel 9 zaporedni scudetto v vitrine juventusa...ronaldo je v seria 2.sezoni...odigral je 64 tekem zabil je 52 golov...ob tem je pomembno omeniti da je prisel v poznejsih nogometnih letih 34 let je imel ko se je pridruzil juvetu, danes jih ima 35, v naslednji sezoni jih bo stel 36...glede na to kaj so njegovi kritiki pisali ko je odsel iz reala mislim da jih je spet (kot vedno) vse demantiral...mogoce lani ni bil najboljsi igralec ekipe ampak letos je z naskokom dalec najboljsi posameznik juveta, letos je sam resil juve blamaze tako doma kot v gosteh na minimalno 5tekmah...ko pogledas se stevilo golov ki jih je dosegel iz igre ali penalov (sestavni del nogometa) vidis da je njegov doprinos ekipi v tej sezoni bil se najvecji....dybala samo 11golov, higuain 7...ronaldo kljub svojim letom ne pozna odrekanja, trenira kot zival in to vsak dan ali v sportnem centru juveta ali doma...ze 7let zapored vsako sezono osvoji lovoriko in tudi letos ni nic drugace...najbolj smesno pa je da minimalizirajo njegove uspehe tisti ki so feni cloveka ki se je dokazal samo v eni ligi medtem ko ronaldo zanje uspehe se v svoji 3 zaporedni ligi in 3.zaporednem klubu....potrebno je se dodati da bi se ronaldo mirno lahko upokojil in sel na kitajsko po mega placo...zavrnil je vse ponudbe kitajcev in americanov in odsel se v 3 najtezjo ligo kjer pravtako nima konkurence...bomo videli ce bo mali genij igral toliko kot ronaldo, kaj sele da bo toliko osvajal pri teh letih in zabijal toliko golov....hejteri hejtate ronaldo se veseli.....
cripstoned
30. 07. 2020 11.37
-14
letos je juve dosegel 75golov...od tega ronaldo sam 31...dejstva so ocitna...
S.O.S 1
30. 07. 2020 12.15
+2
Mali tudi igra v vseh ligah, pač občasno ko nastopa v ligi prvakov. Verjetno bi pa bil še večji, ker te ostale lige so slabše kot liga v kateri igra. Angleška se malo dviga. Naj poskusi ronaldo sedaj v Angliji. Je dober, ampak vedno manj. Se vidi, da je na svetu malo kvalitete, da bi lahko bili konkurenca obema.
feliks-07
30. 07. 2020 12.18
+7
Dejstvo je tudi,da je Juventus v -Ligi A- v sezoni 2017/2018 -brez Ronalda dosegel več točk in imel boljšo gol razliko kot v sezoni 2018/2019 in v sezoni 2019/2020.In tudi če Juventus zmaga Romo v zadnjem kolu se ne bo nič spremenilo. Juventus z Ronaldom je slabši kot takrat ko Ronalda ni bilo v Juventusu.
cripstoned
30. 07. 2020 12.19
-5
messi se v repki ne more uspeti na bogi copi ....v angliji in italiji se igra dosti bolj trd nogomet in tam mali igralci ne pridejo do izraza...
cripstoned
30. 07. 2020 12.20
-5
njemu so varne vode v spaniji...tekme proti getafeju, espanyolu, betisu itd...ko pride zadnje case proti atletom in realu pa polom...da lige prvakov ne omenjam...tam od leta 2015 skupaj z ostalimi samo blamira spanski nogomet cigar cast sta nato popravljala prav oba kluba iz madrida...
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.25
+6
cripsi...messi je z argentino igral v finaluSPja in 3x v finalu cope. Bil je najboljsi igralec SPja 2014 in cope 2015. Bil je tudi 2. najboljsi igralec cope 2016. Je najboljsi strelec v zgodovini argentinske reprezentance. Individualne predstave messija za argentino moorda se malce boljse kot ronalda za portugalsko.
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.26
+4
Tsko da kdor govori da v repki igra slabo nima pojma o nogometu
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.28
+5
na bogi copi? Tam igrajo ob argentini se brazilija, urugvaj, cile, kolumbija. Spet nebuloze
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.29
+3
na bogi copi? Tam igrajo ob argentini se brazilija, urugvaj, cile, kolumbija.
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.29
+3
na bogi copi? Tam igrajo ob argentini se brazilija, urugvaj, cile, kolumbija. Spet nebuloze cripsija
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.33
+4
pa cripsi...messi ima 114 golov v ligi prvakov...le 14 manj od ronalda...tako da on se ravno ne sramoti...sramotis se ti s temi izjavami.
PogiRogi459
30. 07. 2020 12.33
+3
pa cripsi...messi ima 114 golov v ligi prvakov...le 14 manj od ronalda...tako da on se ravno ne sramoti...sramotis se ti s temi izjavami
PogiRogi459
30. 07. 2020 13.16
+1
PogiRogi459
30. 07. 2020 16.08
+0
kot sem mislil...ko mu nastejes dejstva se pa skrije...vsakic isto
gullit
30. 07. 2020 11.12
+5
Slabo je igrala cela ekipa, Ronaldo se je trudil ampak je bil premalo natančen.
Matrax
30. 07. 2020 10.48
+4
Pred dnevi je rekel, da mu je pomemben ekipni uspeh zdaj se pa grebe za to kopačko kot, da jih že nima dovolj.
samomojemnenje
30. 07. 2020 11.12
+1
Ima 4 in še to je eno delil 13/14 z Suarezom. Messi jih ima 6. Verjetno bi ga rad ujel. Kar je čisto normalno.
cripstoned
30. 07. 2020 11.41
-5
mediji so razlog zakaj izgleda tako kot da se grebe bolj za individualne lovorike kot pa ekipne....vi pa nasedate kot vedno...samo da je messi skromen in pobozen decek ki bi igral za barcelono zastojn a realnost je pa zvestoba za 800.000eur na teden in glavna beseda pri prihodu trenerjev in igralcev...klub pa stagnira...tega noben medij ne bo napisal ker je messi pac od vedno prikazan kot priden decek, ronaldo pa kot poreden fant...nastaneta 2 oprana klana in novice gredo za med...klike pa prinasamo vsi skupaj...le da je moje mnenje da sta oba na nekem svojem nivoju dalec od ostalih igralcev...ampak samo kar se modernega nogometa tice ker v starejsi dobi pred modernizacijo nogometa nista igrala...
S.O.S 1
30. 07. 2020 12.17
+4
Messi ga boli ... zato eno govori, drugo pa počne.
S.O.S 1
30. 07. 2020 12.19
+0
Ronaldo bi bil rad poreden, ampak vemo kakšen je in zakaj ima za samo ljudi, da ga načrtno prikažejo kot želijo. Preveč ima sledilcev, da bi napisali kaj poraznega. Softič