Nogomet

Robson: Chelseajeva ponudba je žalitev za Rooneyja

Manchester, 10. 08. 2013 06.36 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nekdanji angleški reprezentant Bryan Robson je podal svoje mnenje o morebitnem prestopu nogometaša Manchester Uniteda Wayna Rooneyja, ki ga želi v svojih vrstah videti ligaški tekmec Chelsea. Robson pravi, da je londonska ponudba za napadalca takšnega kova žalitev.

Nekdanji kapetan Uniteda Bryan Robson je zgrožen nad ponudbo, ki jo je Chelsea ponudil Manchestru za selitev napadalca Wayna Rooneyja v njihove vrste. Robson, tudi nekdanji angleški nogometni reprezentant, pozneje pa tudi klubski trener, je še vedno tesno povezan z rdečimi vragi in je potoval s klubom na turneji po Avstraliji in Daljnem vzhodu.

Rooney ima še dveletno pogodbo z rdečimi vragi, klub pa je že dvakrat zavrnil ponudbo kluba bogatega lastnika Romana Abramoviča. "Kar na smeh mi gre, ko sem izvedel, da je zadnja ponudba vredna okrog 30 milijonov evrov. Za Wayna Rooneyja? Za 27-letnega igralca, ki verjetno spada med šest najboljših napadalcev na svetu? Mislim, da je to žalitev za Rooneyja," je dejal Robson za angleški časnik Evening Standard. Verjetno ima kar prav, vsaj glede na nore številke, ki se pojavljajo ob morebitni selitvi Garetha Bala iz Tottenhama v madridski Real, ko se govori celo o 100 milijonih. "Ne vem natančno, kaj si želita Rooney in njegov agent in zakaj bi rad šel. Navijači ga imajo radi, soigralci tudi, res ne vidim vzroka za slovo. Mislim, da bi vsi radi videli Rooneyja, da se umiri in je del moštva, ki bo skušalo obraniti naslov prvaka," je še dodal Robson.

Wayne Rooney
Wayne Rooney FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (86)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
11. 08. 2013 01.38
+6
Wayne je garac na igriscu in to ga dela tako izjemnega. Je sposoben igrati na vecih pozicijah v napadu, tudi v sredini. Jaz osebno ga drugje kot v Unitedu ne vidim in bi zato rad videl, da bi ostal, ampak ce on ni zadovoljen je bolje zanj in tudi za klub, da jih zapusti. Imeti nezadovoljnega igralca v ekipi je nekaj najhujsega...
J.K. & Gang
10. 08. 2013 23.32
-5
Robson: Chelseajeva ponudba je žalitev za Rooneyja: Idiotizem leta. Rooney od teh 25 miljonov nima nič. Žalitev za Rooneya bi bila, če bi dobival plačo nižjo od drugoligaških nogometašev.
RyanGiggs
10. 08. 2013 22.14
+1
Haha Muorinho, hočeš Rooneya za 30M? OK, naj United pošlje njegovega mlajšega brata, bomo videli kdo se bo potem delal norca...
Iniesta
10. 08. 2013 20.14
+1
Rooney bi bil v Chealseaju prva violina v napadu! Zaradi tega zeli oditi iz Uniteda ...
Mare_slo
10. 08. 2013 16.40
+5
na finančni fair-play moremo gledat tak da.....Sicer pa vredn veliko več,mašina za gole
{file_deleted}
10. 08. 2013 15.30
+7
Aja, pa če ste že vsi tolk pametni s prejšnjo sezono, djmo Rooneya statistično primerjat rajš z enim igralcem, ki je igral na podobni poziciji, glede na to, da Rooney ni bil napadalec. Djmo ga za hec z Mato primerjat, glede na to, da je odličen fuzbaler, ki ima za sabo odlično sezono in je napadalni vezist, se pravi sta z Rooneyem igrala približno isto pozicijo. (gledamo samo klubske nastope, pri Angliji je Rooney še vedno klasična špica in ma statistiko gol na tekmo, tolk, da smo si na jasnem) Rooney: nastopi: 37 (31+6) goli: 16 asistence: 13 Mata: nastopi: 64 (55+9) goli: 20 asistence: 28 Če gremo mal računico delat (pa ni treba da smo grozno natančni, ne da se mi na minute računat pa vsega tega upoštevat, ampak približno) je bil Rooney v 37 tekmah 29 krat neposredno vpleten v gol, kar pomeni 0.78x na tekmo, Mata pa v 64 tekmah 48 krat, kar znese 0.75x na tekmo. Statistično gledano je bil torej Rooney v prejšnji sezoni boljši od Mate, oz. ajd dobr, glede na to da nismo minut gledali, recimo, da sta bla tam-tam. Pa ne pozabit, da je Rooney igral IZVEN svoje optimalne pozicije. Če bi gledali zraven še statistiko iz reprezentance, bi bil rezultat v prid Rooneya še večji. Kaj bi si navijači Chelseaja mislili, če bi United ponudil 30 milijonov za Mato? :D
{file_deleted}
10. 08. 2013 15.46
+4
Hachi
10. 08. 2013 16.54
-4
ja kake pa ti streljas clovek. To kar je bil lani Mata za Chelsea, je bil Ronney dve tri leta nazaj za United. Lani pac ne. To je dejstvo. Poleg tega si delas sramoto, ce govoris, da sta igrala lani na enakih polozajih. Mata je igral pri Chelseaju od zadnjega veznega do ofenzivnega veznega. Prakticno je bil po celem igriscu in se razdajal vsako tekmo, medtem ko Rooney ceprav ni bil klasicna spica, vseeno ni igral kreatorja, ampak AMC oz. polspico. Osnovna naoga Mate ni bila zabijanje golov, ampak kreiranje igre in drzati vse niti Chelseaja, da je sploh bilo kaj od igre. Se je lepo videlo, ko Mate ni bilo na igriscu, da s samo igro ni nicesar. Rooney je v Unitedu se vedno igral za gole in ne za kreacijo igre. Poleg tega je potrebno upostevati, da Rooney zeli oditi iz Uniteda, kar je povsem razumljivo, saj s pri 27 letih zeli biti se vedno prva violina napada rdecih vragov, kar pa definitivno ne bo, ker je to RVP. Ce to upostevamo, cena igralcu precej pade, ker nobenemu klubu ni v interesu imeti nekoga, ki je nezadovoljen, hkrati pa vlece bajno placo. Skratka, primerjati to kar je v lanski sezoni bil Mata za Chelsea in kaj je bil Rooney za United, je naravnost smesno za nekoga, ki misli, da je statistika vse!!! 30-35 mio je trenutno za Rooneya povsem razumljiva cena, glede na okoliscine.
georgebest7
10. 08. 2013 18.38
+5
Drugače je igral CAM. Rooney je igral tudi vezista poleg polspice, tak da ne govorit, da je bil za zabijanje, ustvaro je več podaj kot nekateri vezisti v BPL in je veliko pripomogel zmagi v ligi s svojo kreativnostjo in asistencami in tudi nekaj goli. pa 30-35 mio se mi zdi smešno za Rooneya, glede na to, da sem čul za Cavanija pred 2 letama in je stal 60 mio, Torres 50 mio, ilaremendi 40 mio, pa se bi lahko nasteval
{file_deleted}
10. 08. 2013 18.58
+3
Hachi, mislim, da sem že parkrat dovolj jasno povedal, da ne mislim, da je statistika vse. Primerjavo sem pa dal za tiste gumpce ki bluzijo o statistikah pa o prejšnji sezoni in sem poskušal pokazat, da tudi statistično gledano Rooney sploh ni bil slab, v bistvu daleč od tega. Kdor je pa dejansko spremljal v lanski sezoni United z Rooneyem in brez njega, pa teh podatkov sploh ne potrebuje. Kar je bil Mata za Chelsea, pa Rooney za United sigurno ni mogel biti, ker ga na pol tekmah sploh ni bilo. Če bi zbral tolk nastopov kot Mata, bi bla tudi zgodba mal drugačna. Pa svoj komentar si tudi napisal, kot da bi bil Wazza zacementiran 30 metrov od gola in podajal van Persieju, od časa do časa pa tudi ustrelil na gol. Ravno ON je ponavadi čez celo igrišče raztegnjen in opravlja vloge cca. treh nogometašev, tko da ja, razen tega, da je bil Mata konstantno v prvi postavi, Rooney pa ne, sta imela precej podobni (nisem rekel enaki) vlogi. Kaj si Rooney dejansko želi, so pa zgolj špekulacije, on o tem zaenkrat molči.
overlord580
10. 08. 2013 20.26
+3
Po odhodu Ronalda je SAF predolgo vztrajal s povprečnimi vezisti. Ko Unitedu ni šlo več,pa je postavil Rooneya na mesto kreativca. To je njegova odgovornost in od tu izhaja nezadovoljstvo vsestranskega igralca.
georgebest7
10. 08. 2013 21.17
+0
Hachi
11. 08. 2013 11.52
+1
nihce ne govori, da je Rooney slab. Dalec od tega. Mislim da je eden najvecjih garacev na nogometnih igriscih, eden tistih, ki lahko naredi razliko na igriscu in za katerega nikoli ne ves s katere strani bo udaril. Skratka Rooney mi je igracina in pol, da smo si na jasnem. Pravim samo to, da na podlagi lanske sezone ni moc primerjati Mate in Rooneya. Ce pa vzamemo v obzir njegovo nezadovoljstvo, zeljo po odhodu,..., pa mislim da je za vse popolnoma razumljivo, da Chelsea ne bo ponudil 60-70 mio, kot bi bila "realna" cena glede na vrednosti nekaterih, za katere mi ni jasno, da so vredni vec kot 10 mio. Falcau je cena narasla zaradi zadnjih dveh sezon. Ker je tip v top formi, ker se vsi tepejo za njega in ga naceloma tudi niso imeli namena prodati, Falcao pa bi bil zadovoljen tudi,ce bi ostal v Atleticu, je normalno cena poskocila v visave. Poleg tega pa v Monaco ne bi sel, ce ne bi ponudili bajne vsote. Prav tako velja isto za Cavanija. Zakaj je Barca kupila Fabregasa po "diskontni" ceni? Ce bi bil Fabregas srecen in zadovoljen v Arsenalu, bi bila cena zanj sigurno bistveno visja. Ne gledat samo kvalitete igralca. Problem Uniteda je v vezni liniji in jo resujejo tudi z vkljucevanjem Rooneya, ki povezuje sredino in napad, ker vedno, da je garac in nonstop tece. Rooneyu pa to verjetno ni tisto, kar bi mu bilo v uzitek, ampak on uziv, ko zabija. Mislim, da je to najvecji razlog, da bi rad odsel.
kim llsung
10. 08. 2013 15.25
+8
Rooney gladko preseze 60 mio evrov...
Hachi
10. 08. 2013 16.55
+0
za 60 mio se bo moral izkazati, za kar pa ni garancije. Chelsea se je enkrat ustel pri Torresu, dvakrat upam, da se ne bojo. Bi bilo lepo videti garaca kot je Ronney v modrem dresu, vendar pa ne za vsako ceno.
chelsea777
10. 08. 2013 13.47
+9
28M za RVP-ja? Tudi United je žalil, ne samo Chelsea ;)
{file_deleted}
10. 08. 2013 14.41
+0
Tolk grozno zgleda spet ne, če je Arsenal sprejel. ;) Mimogrede, United je ponudil več kot tekmeci, Juventus je npr. na začetku ponudil nekih 13 milijonov. TO je bla žalitev :D Sploh pa je Rooney še vedno mlajši, kot je bil takrat RVP, ki je mel iskreno povedano eno res dobro sezono za sabo in zgolj eno leto pogodbe pred sabo. Če bi mel tudi Rooney sam še eno leto, bi tudi United mal drugače gledal na zgodbo.
MaunelNeuer
10. 08. 2013 15.27
-2
JA MA RVP JE HOTEL V uNITED, rOONEY PA NOČE V CHELSHIT
{file_deleted}
10. 08. 2013 15.40
+3
Ajd dobr, kaj Rooney dejansko hoče, ne vemo, sam ni dal še nobene izjave.
SAF1
10. 08. 2013 20.02
-1
Motiš se, dal je izjavo in ostal bo vsaj še eno sezono.
overlord580
10. 08. 2013 13.46
+10
Da ga postaviš v špico, kamor spada, da 30+ golov, če nima večjih poškodb.
User656645
10. 08. 2013 13.43
+6
ja verjetno je 100m veliko bolj primerna cena za usluge nogometaša? če bo šlo tko naprej bo hmal zlatko dedić vredn 60m
Fanatik Top
10. 08. 2013 13.26
+1
se strinjam saj 2x ceno je vreden
Symbolic
10. 08. 2013 13.23
+7
Ne le žalitev za Rooney-a ampak tudi za MUFC...Pred dnevi je nekdo napisal: "HAHAHAHA Barca bi rada dobila Mercedes po ceni Renaulta ..." (upam, da prepoznate avtorja tega komentarja)... Šlo je za Barcino ponudbo Chelsea-ju za Davida Luiza... Zdaj pa očitno, tudi Chelsea bi hotel Mercedesa po ceni Renaulta... UNITED 1878 je lepo napisal: "Njega je povsod na igriscu dovolj in res izboljsa igro." Jaz bi dodal še: ima "nos za žogo"... vedno se znajde tam kjer prileti kakšna "zalutala" podaja in ponavadi takrat zadane!
taft01
10. 08. 2013 13.44
+7
Ja celzijevci vidijo samo druge, sebe ne. Članek o mourinhovi izjavi, da naj barca pozabi Luiza so usi navdušeno podprli češ, da je prav tako, a ko se oni usiljujejo za rooneya je pa use ok :)
Symbolic
10. 08. 2013 13.49
+6
georgebest7
10. 08. 2013 16.42
+3
majsterdoo
10. 08. 2013 12.40
-3
če bo prišel v redu, če ne pa tudi
georgebest7
10. 08. 2013 12.03
+14
rooney zna igrat napadalca, napadalnga vezista, veznega, praktično vse, cavani pa ku igra sam špico pa vredn 60 milijonov pa sm čuo za njega pred 2 letama prvič, pa Torres 50 mil... rooney je pa med najbolšimi napadalci sveta že od svojega 18 leta, muri pa ponuja 30 milijonov? ...ABSURD! MUFC<3
georgebest7
10. 08. 2013 12.14
+10
pa še ilaremendi 40 milijonov pa nkol cuo zajga, pa falcao ku ni pou rooneya..
RedLine
10. 08. 2013 11.31
+7
Js res ne vidim kok je lahk Bale vredn 100 mil. Če je tak hlod da adijo...
x123x
10. 08. 2013 11.12
-5
tipične igrice, kako igralca na podl način obdržat v klubu
{file_deleted}
10. 08. 2013 14.37
+3
Isto bi jst lohk rekel za Luiza, pa ne bom, ker mata oba igralca veljavno pogodbo, ki sta jo sama podpisala in če klub noče prodajat, potem noče prodajat. Pika. Konc.
x123x
10. 08. 2013 16.24
+1
Luiz je izrazil željo, da ostane. Rooney ni
MaunelNeuer
11. 08. 2013 00.04
+0
kk veš da Rooney ni? ni vse res to kar napišejo
mobius
10. 08. 2013 11.06
+3
Za večino razumnih ljudi je pa žalitev, kakšen denar se obrača v najbolj nepomembni zabavi na svetu.
mikeTHEbike
10. 08. 2013 10.50
+1
K me3in lahko pride tovornjaka vozit, no, če ma izpit!!!!
Messi1000
10. 08. 2013 10.43
-2
Po drugi strani pa ima Rooney samo za eno leto daljšo pogodbo, kot jo je imel RVP, ki je bil takrat najboljši strelec v EPLju in je 30 milijonov € več kot realna cena, če ga letos ne prodajo ga bojo nasledno leto mogli za 18, čez 2 pa zastonj :)
Gapoo
10. 08. 2013 11.12
+4
Rvp je biu str 29 let...brez lovorik, kar se use šteje v ceno, Glede na prestope ostalih dragih nakupou (Cavani, Iliaramendi, Falcao itd...) je Rooney vreden vsaj 80 mil. € ...res je da lani ni igrou veliko a vendarle ni to nič v pogodbi kot je imel Thiago...v Angliji je imel še vedno Gol/podajo na tekmo oz. na 90 min...Igralec je Top klasa, redki majo take sposobnosti kot ima on, če odide za tako ceno kot se govori bo velik minus za United!
{file_deleted}
10. 08. 2013 11.21
+7
Pa tudi ni vse v statistiki. United je bil VEDNO za 50% boljši, ko je igral Rooney, on prispeva k igri v vseh pogledih, pomaga v obrambi, vezni liniji, povsod. Igral je izven pozicije, dvakrat bil po en mesec poškodovan, en mesec kar še dodajte zraven, ko je prihajal nazaj v formo, itd. itd. Ne štejejo samo goli, ŠE SPLOH če igralec ne igra klasične špice, ki je Rooney lani pač ni igral.
Gapoo
10. 08. 2013 11.27
+0
Ljudje ne gledajo tekem, pač pa samo neka statistika, k je učasih povsem brezpredmetna, v kateri koli klub bo prošel bo naredil razliko,po mojem je tud eden redkih k bi mu uspel v Barci...Močen na žogi, strel od daleč, natančne podaje, dobre odločitve z žogo, to je to kar barca rab v napadu oz. na enem od bokov kjer so neymar,pedro,sancez....Samo v Barci bi on napredoval, kjerkoli drugje bo vrjetno šel korak nazaj.
rambek
10. 08. 2013 10.19
-14
Praktično Roney v zadnji sezoni ni pokazal nič.
UNITED1878
10. 08. 2013 10.30
+26
Gledam vsako tekmo Uniteda in ti lahko iz prve roke povem da brez Rooneya ni igre. Njega je povsod na igriscu dovolj in res izboljsa igro. Tako da prosim ne govori nekaj na pamet ce le pogledas statistiko.
4Fabregas4
10. 08. 2013 10.46
+12
heh jst tut tak prajim...vsi sam statistiko gledajo ...pa govorijo na podlagi tega .vrjamte je vlk bolj koristen od npr.cavani-ja,falcaa itd....rooney si zna sam akcijo pripravit+zadane vsak gol+v obrambo se vrača+lahk igra na večih položajih....zame en iz med najboljših napadalcev....
{file_deleted}
10. 08. 2013 11.01
+10
Praktično Rooney v zadnji sezoni ni igral v napadu. Pa še vedno je zadel 16 golov. Pa take asistence je dajal, da samo gledaš.