Nogomet

Kapetan Ramos znova rešil galaktike, Real na lestvici prehitel Barcelono

Madrid, 12. 03. 2017 20.48 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

V 27. krogu španske nogometne lige je Real Madrid gostil čvrsti Real Betis iz Seville. Galaktiki so zmagali z 2:1 in po spodrsljaju Barcelone znova prebili na prvo mesto lestvice. Povedli so gostje, za domače je izenačil Ronaldo, gol odločitve pa prispeval kapetan Ramos.

Sergio Ramos
Sergio Ramos FOTO: AP
Na stadionu Santiago Bernabeu sta se pomerila dva Reala. Madridski Real je v 27. krogu Primere Division gostil moštvo iz Seville, Real Betis. Gostitelji so bili v vlogi favorita in so računali, da se bodo znova prebili na prvo mesto lestvice La Lige. Madridčani imajo sicer odigrano tekmo manj od velikega tekmeca Barcelone, ki pa je danes nepričakovano izgubil na gostovanju pri Deportivu (2:1). Načrt je uspel, saj so galaktiki zmagali in so vodilno moštvo, Barcelona ima 60 točk, Real pa jih je zbral 62.

Trener Zinedine Zidane ni mogel računati na Pepeja in Garetha Bala, na klopi pa je pustil Karima Benzemaja in Casemira, na igrišče pa je poslal naslednjo enajsterico: Navas, Dani Carvajal, Nacho, Sergio Ramos, Marcelo, Kroos, Modrić, Isco, James, Morata, Ronaldo. V uvodnih minutah je sledila ofenziva galaktikov, ki pa niso našli poti žogi v mrežo. Za presenečenje je poskrbel Paragvajec Antonio Sanabria, ki je ustrelil na gol v 25. minuti, vratarju Keylorju Navasu pa je žoga ušla čez črto. Presenetljivo vodstvo Betisa, ki pa ni zdržalo dolgo. V 41. minuti je po strelu z glavo vratarja Adana za izenačenje na 1:1 premagal Cristiano Ronaldo (podal je Marcelo), kar je bil tudi izid polčasa. To je bil že 19. Portugalčev gol v tej sezoni španskega prvenstva.

Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo FOTO: AP

V drugem polčasu so navijači pričakovali, da bodo galaktiki silovito pritisnili proti vratom Betisa, a temu ni bilo tako. Gostje so se dobro postavili in s presingom povzročali težave Realu, ki ni prihajal do veliko priložnosti. V 78. minuti je Cristiano Piccini dobil drugi rumeni karton in je moral z igrišča, galaktiki so imeli do konca tekme prednost igralca več. In v 81. minuti je to po strelu s kota izkoristil kdo drug kot kapetan Sergio Ramos zadel z glavo za vodstvo in zmago belega baleta.

Izid:
Real Madrid - Real Betis 2:1 (1:1)
Navas 25. (ag), Ronaldo 41. Ramos 81.;

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (115)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

JbmTiMt
13. 03. 2017 19.01
-4
pa kaj jokate. cudezni ramos je poskrbel za cudez
nikajzadodat
13. 03. 2017 19.20
+6
Ramos je nastopil, potem ko je Lahoz že odločil. Navas brez dotika žoge v prekršek. To je izključitev!
MM?
13. 03. 2017 12.35
-2
Čeprav sem zagovornik dveh pravil. 1. Sodnik ima vedno prav in 2. Če sodnik slučajno nima prav, se ravnaj po prvem pravilu. Ampak ta prekršek Navasa je bolano za rdeči karton. Na drugi strani pa bolan "diving" Neymarja proti Levanteju in penal. Se mi zdi, da imajo sodniki prav noro strahospoštovanje ali pa le polnijo žepke, eni tukaj, drugi tam.
TomažNovak
13. 03. 2017 12.49
+8
grozjak
13. 03. 2017 12.53
+3
MMČ, pazi, Hammurabi je skoz na preži..... :))
MM?
13. 03. 2017 13.18
+2
alien8potnik
13. 03. 2017 18.29
-4
res je. a pol ne bi bilo prvega gola, ki ga je ustvaril prav navas. in tudi bi bilo fajn, če sodnik ne bi razveljavil regularnega drugega gola ronalda. rm bi z desetimi igral še bolje, ker bi se pač moral zbuditi. v to sem prepričan.
nikajzadodat
13. 03. 2017 18.38
+3
Je res smešno, ko nekateri komentirajo tekme in napačno navajajo nasprotnike. Se to stalno dogaja. Se sprašujem. Kaj potem sploh komentirajo, če falijo že pri nasprotniku? Še naprej uspešno in kredibilno komentiranje ;)
nikajzadodat
13. 03. 2017 18.50
+0
-MARIBOR-
13. 03. 2017 10.59
+16
Da dosodiš rdeč karton sredi Santiaga Bernabeua moraš imeti "jajca" in Lahoz ni tapravi za to.
Trend01
13. 03. 2017 11.12
-4
Motiš se. Ker zraven tlačiš (vemo koga) izvoli. Tekme doma: rumeni kartoni/rdeči kartoni proti domačinu: Real 27/1 (13 tekem) Barcelona 18/0 (9 tekem) Sevilla 23/2 (9 tekem) Atleti 21-1 (9 tekem). V korist domačega. Real 34/4; Barcelona 24/2; Sevilla 27/3 in Atleti 19/1.
-MARIBOR-
13. 03. 2017 12.08
+3
Statistika v ničemer ne opravičuje (kastriranega) Lahoza. Tu so prisotni osebni interesi omenjenega sodnika.
TomažNovak
13. 03. 2017 12.30
+10
trend - govora je bilo o Lahozu in ne statistiki. Da, tistemu Lahozu, za katerega je Mourinho izjavil, da je njegov najboljši prijatelj. Toliko o objektivnosti.
Trend01
13. 03. 2017 14.56
-3
Ja, pišem o Lahozu. Daj Hammurabi že nehaj z nabijanjem. Saj si dovolj star. Postajaš počasi kot Symbolic in Podrgaj
nikajzadodat
13. 03. 2017 18.40
+2
Lahkoz je najboljši. Seveda za Real. ne vem če ste opazili. Mu je šlo na koncu na smeh. Je oddelal kot je treba ;)
Opazovalec2020
13. 03. 2017 20.19
+1
strel to sm jst tud razmislljal ko sm vidu kako se smeji...kak anti.atik ...joj tista faca...
Symbolic
14. 03. 2017 20.29
+1
Jaz ne vem kaj se vi, drugače-misleči, sploh oglašate s komentarji, če se ve, da "LE JAZ" ( pozor: ne mislim nase) IMAM PRAV! Zdaj pa pričakujem, eno debelo MJAUUUU + še par krepkih "kulturnih" žaljivk od taglavnega vsevedneža...)!
Symbolic
14. 03. 2017 21.44
+1
Že videno: obrni vodo vedno na svoj mlin... a ne, "spoštovani vseved"? (narekovaji: namerni!) Pričakujem tvoj "MJAAAUUUU"...
alien8potnik
13. 03. 2017 10.17
+6
tekma za pozabit. slaba igra. a ramos je ramos :)
TomažNovak
13. 03. 2017 12.30
+1
Ne bomo je pozabili, jo bomo prišteli k običajnim kraja Reala v tej sezoni. Št. 27 trenutno.
alien8potnik
13. 03. 2017 18.31
-4
hammurabi, po velesramoti v lp bi jaz na tvojem mestu bil spoštljivo tiho. rm je bil prav tako oškodovan. regularen gol razveljavljen. gol! in, hej, če bi navas šel ven, tudi tistega pocarskega gola ne bi dobili. hm, mislim, da je real potegnil celo krajšo. ga je pa sodnik polomil, ja. tako pri
nikajzadodat
13. 03. 2017 18.45
+3
Ali8: Ti o sramoti, mi pa o zgodovinski zmagi. V tem je velika razlika. Ampak, Lahoz je Lahoz in ta vedno prinaša zmage! In to je sramota! ;)
GrKo666
13. 03. 2017 10.16
+1
Danes je lep dan...
grozjak
13. 03. 2017 10.03
+2
kje ste notranjc in ostali, da malo pokomentirate sojenje v španski ligi?? ni nikogar na spregled??
grozjak
13. 03. 2017 10.50
+2
nič od nič. pa tako sem se veselil, da bo poštenje sililo na plan tudi ob tekmah reala.....
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 10.52
+2
jaz sem za menjavo sodnikov, spanci nam naj posljejo svoje mi pa njim Kajtezovica, Vincica, Skomino itd. Kdo profitira?
grozjak
13. 03. 2017 11.14
profitirali bi slednji. in to fejst..... :)
Opazovalec2020
13. 03. 2017 20.40
+1
skomino..... upam da je to prvoaprilska šala :))))) potem pa se bi res spremenilo ja ....za namerno roko ronalda mu je namesto kartona porinil roko da se rokujeta....jesos jesos....haha
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 20.53
Grabla vse je sala,saj spanski so enako slabi kot nasi sodniki.
grozjak
13. 03. 2017 09.35
-4
to kolo španske premiere, je bila Barcelona oškodovana za 4 (štiri) točke. Gol iz predložka po napačno dosojenem kotu, ter nedosojen favl za izključitev realovega golmana, ki bi precej vplival na sicer bledo predstavo belih.
GrKo666
13. 03. 2017 10.07
+6
dext32
13. 03. 2017 10.12
+7
le?o
13. 03. 2017 10.17
+0
Najbolje da Pige odsodi kaksno tekmo reala...pol bo mrbit posteno. Tist v sredo pa se Pige ne bi bolj odsodu za barco.
alien8potnik
13. 03. 2017 10.18
-2
no, no. barca prav tako slaba. kot real. še slabša. čisto zasluženo je izgubila. real pa po mučenju povsem zasluženo zmagal. kar ne spremeni dejstva, da je igral slabo (za njegove standarde), a še vedno mnogo boljše od nasprotnika. prav nič ni bila barca oškodovana.
grozjak
13. 03. 2017 10.45
+0
real je zmagal zaradi neizključitve navasa, barca pa je izgubila točko zaradi napačno dosojenega kornerja....samo toliko
Trend01
13. 03. 2017 10.53
-3
V kolikor bi bil Navas izključen, do tega banalnega avtogola sploh ne bi prišlo. Z 10 igralci je pa že proti Las Palmasu pokazal da zna igrati.
TomažNovak
13. 03. 2017 12.31
+1
potem pa najbolje, da vsako tekmo začnejo z desetimi igralci.
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 13.59
+2
Pa saj proti barci so bili navajeni v casu Murinhota,je vedno kdo moral zapustiti igrisce ;-)
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 14.00
+3
Tudi lanski el clasico v barceloni so zakljucili z igralcem manj
Trend01
13. 03. 2017 14.58
-2
He, he. A tu ti pa @Hammurabi ne bo odgovoril? No, čakamo. Saj vem kaj bo ven potegnil. Enako kot vsak teden. 0-4.
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 15.38
+1
Pa debeli kelnar je sedvic jedel med tekmo pozeruh
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 15.38
+1
Campeones36
13. 03. 2017 15.47
Kako lahko trdiš da bi Real izgubil z 10imi igralci?? Karkoli se zgodi v življenju, ima svoj butterfly efekt, kar pomeni ob spremembi določenega dogodka bi vsi nadaljni dogodki bili drugačni.
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 16.45
Kdo trdi da bi Real zgubil z 10imi igralci?
290ktober
13. 03. 2017 09.33
-3
ojoj Real nobene tekme ne zmaga brez pomocči sodnikov...
le?o
13. 03. 2017 09.17
+3
Jokanje kantaloncev, sploh pa slovenskih kantaloncev....neprecenljivo
grozjak
13. 03. 2017 09.27
-4
le?o
13. 03. 2017 10.14
+0
O takih govorim....neprecenljivo. Kdo pa je tebe delu Pat al Mat...najbrz oba skupi
grozjak
13. 03. 2017 10.42
-2
jaz pa govorim o nepismenih........si med njimi.....
RdečiKarton
13. 03. 2017 09.10
+11
Lepa lepa! Ramos živa legenda. Tatoo očitno pomaga. Njegov srečni talisman za končnice tekem. Samo vprašanje je koga vse bo prehitel na lestvici strelcev španske lige do konca sezone. Še kar nekaj tekem ima na voljo za dopolnit talon. Včasih imam občutek, da Ramos med tekmo pozabi, da je branilec po poklicu...
TomažNovak
13. 03. 2017 09.05
+1
Menda se podpisuje peticija, da se razveljavi tekma med royalom in Betisom. Rdeč karton Navasu in nedosojeni penal po prekršku Carvajala sta glavna razloga.
le?o
13. 03. 2017 09.18
-1
Na ponovljeni tekmi bo pa sodil oni turek nemskih korenin....baje da je fraj v tem terminu.
grozjak
13. 03. 2017 09.30
+4
celo prvenstvo bi bilo treba razveljaviti....barca je že DEBELIH DESET točk v minusu zaradi sodnikov (kraje, napake)
GrKo666
13. 03. 2017 10.08
+1
Ja, in v zadnjih dveh letih je bilo dosojenih 23 (!!!) penelov v korist Barce in samo 2 (!!!) v njihovo škodo... Pa zdaj?
alien8potnik
13. 03. 2017 10.20
-5
ne. se pa čisto resno podpisuje peticija za ponovitev tekme psg vs barca. tega si nisem izmislil. res se, čeprav pop tega ne poroča (logočno).
TomažNovak
13. 03. 2017 12.32
+4
podpisuje se tudi peticija za odprtje osnovne šole v vasi Babangyija južno od Harareja (Zimbabwe, da ne boš iskal po zemljevidu).
TomažNovak
13. 03. 2017 13.07
+4
Luis Melendo Olmedo začetnik peticije in cabron (navijač royala). Zanimivo, da take peticije ni sprožil kakšen navijač PSGja. Očitno bolj boli cabrone kot francoze
Trend01
13. 03. 2017 15.16
-5
Cabrona si pač najdi na prvem pašniku. Morda ti bo pustil.... in bosta oba zadovoljna.
nikajzadodat
13. 03. 2017 19.22
+3
Trend01: Ta je nizkotna, tudi tebi bi lahko kdo uletel ;)
Symbolic
14. 03. 2017 20.32
!Repetitio mater studiorum est!: Jaz ne vem kaj se vi, drugače-misleči, sploh oglašate s komentarji, če se ve, da "LE JAZ" ( pozor: ne mislim nase) IMAM PRAV! Zdaj pa pričakujem, eno debelo MJAUUUU + še par krepkih "kulturnih" žaljivk od taglavnega vsevedneža...)!
FootballMaster
13. 03. 2017 09.03
-3
Sojenje je bilo čisto ok (razen tista sumljiva zadeva Navasa...). Mi je veliko bolj všeč če sudja ne piska vsakega kontakta. Če se bo to nadaljevalo bo mogoče tudi izginilo to simuliranje nekaterih zvezdnikov... Drugače pa je težko proti bunkerju igrat. Sem kar srečen da se je končalo tako kot se je...
-MARIBOR-
13. 03. 2017 09.15
+6
Če bi piskal ta faul bi posledično moral pokazati rdeč karton zato ni kr en faul in posledično bi igrali brez igralca. To ni tako mala očitna napaka
grozjak
13. 03. 2017 09.32
+0
to je napaka za tri točke.......koliko je vredna točka v španskem prvenstvu? trend bo vedel......
FootballMaster
13. 03. 2017 09.32
+4
Sam ne morem 100 % trditi da je to rdeč karton ker pač ni bilo stika z žogo in je tudi vprašanje če bi jo napadalec Betisa dobil. Pa da ne boste preveč navalili z minusi tudi ne rečem da ni bilo prekrška za rdeči karton. Pač ne vem dosti pravil v tej situaciji. Bi pa rad videl kakšen odgovor uefe ali kdor koli bi največ vedel o tem. Ali je prekršek če se dva igralca čelno zabijeta v primeru da nobeden nima stika z žogo in je skoraj nikakeršna možnost da jo ujame preden gre v kot?
FootballMaster
13. 03. 2017 09.34
+0
Pa videli smo že da Real z 10 igralci lahko zabija gole pa ne proti tistim iz repa Lalige..
Trend01
13. 03. 2017 09.38
+2
Na Skyu tako trdijo. 1.) komentator - ker sta oba zgrešila žogo in je posledično prišlo do trka ter ni bilo pri trku veliko sile, prekrška ni. 2.a) analitik - ker je Navas šel na žogo in jo zgrešil, je prekršek za direktnega 2.b) isti analitik po tekmi - Navas je žogo zadel, a vseeno podrl napadalca. Direktni rdeči. No, pa bodi pameten. A oba naj bi bila strokovanjaka; prvi iz prakse, drugi iz teorije.
FootballMaster
13. 03. 2017 10.06
No saj to pravim da je nejasno. Bi bilo pa lepo da bi nekdo na vodilnih položajih sodnikov ali karkoli imajo to razjasnil.
-MARIBOR-
13. 03. 2017 12.14
+1
Kolikokrat dobi ob podobnem dotiku in to v kazenskem prostoru, kjer je gospodar golman, karton in penal. Pri posredovanju izven kazenskega pa bi moral še toliko prej poseči po kartonu in kot zadnji igralec - rdečega.
Trend01
13. 03. 2017 14.59
+0
Večkrat glej nogomet. In ne le Barcelone, Maribora ter Reala.
Campeones36
13. 03. 2017 08.38
+4
Kje so časi, ko so na takšnih tekmah razmontirali nasprotnika s petardo. Sedaj se mi zdi da je že vsak nasprotnik težak.
RdečiKarton
13. 03. 2017 14.27
To so bili časi ko so igraLI še R. Carlos, Zizou, Becks itd... Igrali so galaktično, osvojili pa NIČ.
tv1206802
13. 03. 2017 08.15
+7
Bodimo pošteni in priznajmo, da bi Navas moral dobiti rdeč karton čeprav je tudi meni najprej izgledalo, da se je žoge dotaknil in potem trčil v napadalca. V tem primeru bi bila zadeva čista. Razveljavljen gol Ronalda je pa tako tako. Lahko bi ga tudi pustili, ker ga ni sodnika, da bi lahko v tistem momentu rekel z zagotovostjo, da je bil v prepovedanem položaju. Kakor igrata Barca in Real ( toplo hladno ) se neb čudil, če bi kdo drug bil prvak... bi prav pasalo.
Campeones36
13. 03. 2017 08.33
+1
Španska liga ni na takšnem nivoju kot prejšnja leta.
grozjak
13. 03. 2017 09.42
je na višjem, saj se več klubov bori za krono , pa tudi vsak lahko premaga velike tri.......
CURVANORD Zanetti
13. 03. 2017 14.04
Sodniki so pa tudi bolj v ospredju,kaki Messi kaki Ronaldo.Hoces postati zvezda v Spanijo za sodnika
Trend01
13. 03. 2017 08.10
-9
Zaslužena zmaga? Da. Malce »priokusa«? Morda. Eh, Navas, Navas. Pri njemu ni nikoli dolgčas. Ali rešuje ali zamoči. Letos nikoli ne veš kako bo. Na Sky Sport 1 je komentator med tekmo dejal, da kontakta z žogo ni bilo in, da prekrška ni bilo (ker sta oba zgrešila žogo). Nato je strokovni sodelovec v studiu – Katalonec Guillem Balagué – trdil, da kontakta z žogo ni bilo in, da bi moral biti direktni rdeči karton. Po tekmi pa je, ko je vmes še enkrat pogledal, dejal, da je do kontakta Navasa z žogo prišlo, a da bi moral biti vseeno izključen. Naj si vsak po svoje to razlaga. Nima veze. Gremo k igri Reala. Ko žogo igralec dobi, počaka, dvigne glavo in podaljša en korak. Kot kaže mu je to všeč in podaljša zato še enega ali dva... in gre napad v maloro. Zidane je obljubljal (ko je prevzel ekipo), da bodo igrali igro prvih kontaktov ali max. drugih. Ma, nič ni od tega. Slaba, ali vsaj skromna predstava. Spet. In kaj smo še spoznali? Da tekme odločajo najstarejši igralci. Ronaldo (32), Ramos (30), Marcelo (28), Kroos (27). Modrić (31) je navadno tudi zraven, a ga zadnje čase malo biksa. Včeraj nekaj bolje. Pravi mi je bil ravno Marcelo, ki je super asistiral Ronaldu in nato s tisto podajo Lucasu, posredno povzročil, da je prišlo do prekrška in izključitve. Od Ronalda in Ramosa pričakujemo ravno to kar delata v zadnjih nekaj tekmah. Od Crja še več. Kot zanimivost; (no, ni nate @Pašta, a vseeno) Balagué je izjavil kako ga preseneča, da kljub temu, da ni bilo Casemira, Real pride tudi do zmage (Betis). Sicer prevlada na igrišču, a brez nekih presežkov. Morda pa lahko James in Isco vseeno včasih skupaj igrata... Morata kot Morata. Ko igra celo tekmo ni nič od njega. Hja, Ramos je torej odigral že drugo tekmo brez napake! Perfektni tekmi. Kar tako naprej. Težke tekme prihajajo. P.s. – tam, ko je CR zadel iz »off-sidea«, bi lahko sodnik brez problema pustil igro. Ne vem, če je res bil v prepovedanem položaju. Vsa čast Betisu za korajžo. Po Atlethicu in reprezentančnem »odmoru; beri virus Fifa«, nato sledijo Deportivo Alavés (D), Leganés, Atlético (D), Gijón, Barcelona (D), Deportivo Coruña, Valencia (D) + 2 tekmi v Ligi prvakov (1/4 finale). 9 tekem v 28ih dneh.
tv1206802
13. 03. 2017 08.21
-4
Trend01 na vseh analizah tudi Marca in AS trdita, da je bil prekršek Navasa. Ronaldo je kao bil v ofsajdu po računalniški primerjavi za kaki cm samo tega sudja ne more opazit in je pogumno dvignil zastavico... bolj po občutku. Kar se pa tiče Barca fanov bodo pa itak samo iskali napake sodnikov na tekmah Reala in s tem opravičevali svojo Uefalono. 2009 in 2017.
Trend01
13. 03. 2017 08.27
-7
Tudi sam sem mnenja, da je prekršek bil. Sicer zadnje čase vidimo da takšne prekrške seveda tudi piskajo (normalno). Ni pa vedno nujno (čeprav ne vem zakaj ne) za rdečega. Ravno včeraj je bil na eni tekmi podobni primer. Zadnji podrl napadalca. Prosti strel in rumeni karton. Tale "prosta" sodniška presoja je vse bolj prosta. Ali res ni videl ali je pač zanič sodnik.
Paštašutar
13. 03. 2017 08.51
-8
Navas je sel na zogo in se je DOTAKNIL,igralec Betisa ni bil niti blizu zogi,zaletel se je v Navasa !! Navas je bil PRVI pri zogi in to je to !!! Zakaj RDEC karton ?? Dejstvo je,da bi lahko sel igralec Betisa tudi kam drugam,ne pa v Navasa!?!?!?!? Ce pa ne bi bilo dotika je pa cisti RDEC karton !!
TomažNovak
13. 03. 2017 09.06
+5
pašta - ne smeši se več s takimi nebulozami. Zakaj ni šel igralec Betisa kam drugam, ne v NAvasa? Kam pa naj bi šel? Na burek?
Paštašutar
13. 03. 2017 09.24
-2
Korak levo,korak desno,videl je da gre Navas direkt na zogo,pravi igralec bi se celo malce ustavil,pocakal da gre zoga mimo in zabil gol !!!
grozjak
13. 03. 2017 09.40
+6
Paštetar, navijači vidijo tekmo povsem drugače, kot sodniki in igralci........Upam, da te je kaj izučilo..... ;)
Paštašutar
13. 03. 2017 09.47
-1
Drzi,drzi.......................................sam tekmo pa komentiramo MI in ne igralci in sodniki !!!
GrKo666
13. 03. 2017 10.15
-9
Igralec Betisa je mislil, da ko se bo zaletel v Navasa, bo to avtomatsko rdeči, 11m... Ampak nekaj je pozabil. Ne piše se Neymar, na katerega gledališke vložke radi sudje nasedajo...
ays1979
13. 03. 2017 10.30
+6
ledr
13. 03. 2017 15.16
+0
Kakorkoli se prepirate okrog te izključitve, vam je zadevo popolnoma pravilno opisal Paštašutar! Lahko pljuvate po njemu in tudi po meni čeprav sem velik navijač Barcelone ampak zadevo vam je opisal točno tako, kot je po pravilih in navodilih ki jih imajo za take primere sodniki. Tudi jaz bi raje videl, da bi prišlo do izključitve ampak realnost je točno taka kot piše Paštašutar in sodnik je tokrat imel prav.
Opazovalec2020
13. 03. 2017 20.26
ledr no to da se vidim kje se je navas zoge dotaknil?kje lahko to vidim???
Opazovalec2020
13. 03. 2017 20.33
grko 11m na 20m ....pravi si ti grko....hahahha
Symbolic
14. 03. 2017 20.28
"Vojna in mir" - tretji del... (ne se sekirat, še jih bo...)!
TomažNovak
13. 03. 2017 08.09
+6
Kraje royala se nadaljujejo. Je rekel Floki, da mora biti liga po petih letih njihova. In bo, ne glede na ostale.
idiu3krasne
13. 03. 2017 08.06
+13
Antonio Mateu Lahoz je bil rešitelj Rala je sicer Ramos samo dodal svoje kot ponavadi. Criatina tudi uspel dati gol ko je bil osamljen pred golom. Ampak nič odločenega . Treba čestitat Realu za zmago. Lahozu pa ti, ti sudija drugič boš dobil po tazadnji za tako sojenje.
-MARIBOR-
12. 03. 2017 22.58
+5
Ne to ni bila sodniška pomota ampak sodniška sramota.
idiu3krasne
13. 03. 2017 08.06
+13
cr7rma
12. 03. 2017 22.58
-10
rdeč karton za navasa?? zakaj že igralec betisa se ni dotaknil žoge navas(nevem) torej klasični trk drug na druzga naletela žoga pa v tretjo smer
grozjak
12. 03. 2017 22.58
+12
real zmagal, za barco nič dobrega, a vsaj kardinal in uni drugi, fičko, bosta ostala v jami.....Ramos pa iz kola v kolo zlata vreden .....lahko noč