Nogomet

San Mames prevelik zalogaj za Barco, Ter Stegen rešil točko

Bilbao, 10. 02. 2019 22.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min

Barcelona je, tudi z Lionelom Messijem v prvi postavi, remizirala še tretjič zapored v vseh tekmovanjih, tokrat na ligaškem gostovanju pri Athletic Bilbau (0:0). Katalonci so odigrali slab prvi in malce boljši drugi polčas, v katerem pa so imeli domači veliko priložnosti, da bi se razveselili celo zmage. Real Madrid za vodilnimi kot novi najtesnejši zasledovalec zdaj zaostaja za šest točk.

Messi (levo ob Markelu Susaeti) je kljub temu, da naj ne bi bil povsem nared, začel obračun z Athleticom.
Messi (levo ob Markelu Susaeti) je kljub temu, da naj ne bi bil povsem nared, začel obračun z Athleticom. FOTO: AP

Tekma na zanjo že tradicionalno neugodnem San Mamesu je za Barcelono predstavljala priložnost, da še poveča naskok na vrhu lestvice, potem ko je po sobotnem madridskem derbiju njen nov najbližji zasledovalec postal Real Madrid. Trener gostov Ernesto Valverde za razliko od pokalnega "clasica" z Realom na Camp Nouu ni odpočil Lionela Messija in še vedno rahlo načetega Argentinca v boj poslal od prve minute, medtem ko je odsotnega Jordija Albo na levem boku obrambe nadomeščal Nelson Semedo.

TEKMA

Baskovski ponos je vse od prvih minut povzročal celo kopico težav Kataloncem in do prve resnejše priložnosti prišel v enajsti minuti, ko je na sredini žogo nepremišljeno oddal Arturo Vidal, v protinapad pa je po levem boku krenil Yuri Berchiche, čigar strel po tleh je zletel mimo oddaljenejše vratnice Marca-Andreja ter Stegna. Nemec v golu Barce se je moral izkazati dobrih pet minut kasneje, ko je Markel Susaeta "mešal" na robu kazenskega prostora in z levico izvrstno udaril med Semedom in Ivanom Rakitićem, Ter Stegen pa je s skrajnimi močmi izbil žogo na vrh mreže.

Prečka Messija največ, kar so zmogli gostje
Po kotu, ki je sledil, je Ter Stegen ob vedno neugodnemu Raulu Garcii spet s skrajnimi močmi spravil žogo v nov kot za domače. Šele v 22. minuti velja omeniti poskus Messija, ki je daleč od vrat z zavito žogo iskal Luisa Suareza, a je Urugvajec uspel v ugodnem položaju pred vrati žogo z glavo le oplaziti. Sledil je nov nevaren poskus "levov" in Garcie, ki je s "škarjicami" po še enem slabo razčiščenem predložku Kataloncev uspel priti do strela, Ter Stegen pa mu je bil tudi s pomočjo branilcev kos.

Največjo priložnost za goste je imel v 26. minuti Messi, ki je najprej neuspešno iskal Semeda, slednjega je z izletom iz gola ustavil vratar Iago Herrerin, Argentinec pa je imel nato na voljo strel proti praznim vratom, a zadel le prečko. Herrerina je kapetan Barce preizkusil še v 37. minuti, ko mu je njegov strel z roba kazenskega prostora povzročil kar nekaj težav, žoga pa je baskovskemu vratarju na njegovo srečo ušla zgolj v kot in ne na nogo katerega od napadalcev. Polčas se je končal s še eno lepo priložnostjo Garcie: po tem, ko se Katalonci tudi v tem primeru niso izkazali ob visoki podaji s strani, je nekdanji napadalec madridskega Atletica meril proti bližnji vratnici, a se je žoga od Sergija Roberta odbila v (nedosojen) kot.

Ter Stegen reševal Katalonce
Gostje so v drugi polčas krenili veliko bolj odločno, toda do pravih priložnosti v prvih desetih minutah niso prišli. Athleticov trener Gaizka Garitano je v 62. minuti opravil že svojo drugo menjavo (igro sta zapustila Benat Etxebarria in Susaeta, vanjo pa prišla Mikel San Jose in Iker Muniain), odzval pa se je tudi Valverde, ki je v igro proti svojim nekdanjim delodajalcem namesto povprečnega Vidala poslal nadobudnega Carlesa Alenaja. Ravno sveži San Jose je bil po hitrem protinapadu v 65. minuti izjemno blizu vodilnemu zadetku, toda njegov strel "na prvo" z levico je le za las zgrešil želeni cilj ob vratnici Ter Stegna.

Brez večjih razburjenj je dogajanje na zelenici minilo do 80. minute, ko je izjemno priložnost z glavo v vratarjevem prostoru zapravil Inaki Williams, na katerega je pozabil Gerard Pique. Dve minuti kasneje je Ter Stegen španskega napadalca ustavil še v situaciji "ena na ena", nato pa v zaključku tekme še enkrat, a takrat precej bolj rutinsko. Razen nevarnega skoka Piqueja ob Herrerinu v zadnjih minutah ‒ ko domači vratar ni dobro zapustil svojih vrat, a do nevarnega strela nato ni prišlo ‒ Barcelona ni pretila in je bila na koncu lahko kar precej zadovoljna s točko iz "levjega brloga". V zadnjih sekundah je bil z drugim rumenim kartonom izključen Oscar De Marcos, napetost pa so sodniki med domačimi in gostujočimi navijači ohranili do zadnje akcije, v kateri je ob štartu Yeraya Alvareza v kazenskem prostoru padel Semedo, a je glavni sodnik Carlos del Cerro Grande po krajšem posvetu z madridsko "VAR-centralo" zapiskal za konec tekme. Baski so po septembrskem remiju na Camp Nouu (1:1) uspeli ostati neporaženi v neposrednih obračunih v tej sezoni.

Izidi 23. kroga Primere Division:

Athletic Bilbao ‒ Barcelona 0:0
RK: De Marcos 90./Athletic

POSTAVI

Sevilla ‒ Eibar 2:2 (0:1)
Ben Yedder 88., Sarabia 90.; Orellana 22., Charles 63.
RK: Banega 84./Sevilla

POSTAVI

Valencia ‒ Real Sociedad 0:0

POSTAVI

Atletico Madrid ‒ Real Madrid 1:3 (1:2)
Griezmann 25.; Casemiro 16., Ramos 42./11-m, Bale 75.
RK: Partey 80./Atletico
Jan Oblak (Atletico) je branil vso tekmo.

POSTAVI

Leganes ‒ Real Betis 3:0 
Girona ‒ Huesca 0:2
Espanyol ‒ Rayo Vallecano 2:1
Getafe ‒ Celta Vigo 3:1
Real Valladolid ‒ Villarreal 0:0

LESTVICA

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (130)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

FAUSTOS1
11. 02. 2019 16.32
+7
tako nesposobnega trenerja barcelona že dolgo ni imela-že to messi sedi na klopi in vstopi ko barcelona izgublja je trenerska norost ali da vidal igra od prve minute na klopi pa še polno igralcev višje kvalitete itd
KavčStrokovnjak
12. 02. 2019 07.11
+3
In kaj bi ti naredil če tvoj prvi zvezdnik, (100% pripravljen) ni sposoben igrati polnih 90 min.? Tvegal njegove poškodbe in izgorelost?
Trend01
11. 02. 2019 16.09
+10
Po poročanju Frankfurter Allgemeine, naj bi Barcelona dosegla dogovor z Luko Jovićem.
KavčStrokovnjak
12. 02. 2019 07.11
+2
igyyp
11. 02. 2019 16.06
+13
Res včeraj katastrofalna predstava Barce, prvi polčas nič, v drugem so se malo ujeli, pa še to zdaleč. Sam Messi brez pomoči soigralcev tudi ne more nič, prav tako kot v repki ne. Včeraj je samo vratar dokazal zakaj je tam. Človek brani vesoljsko, vsaka mu čast in čestitke, drugače bi bil polom. Me je pa zmotilo, Messi nervozen in še v konflikt oz v kreg z sodnikom, ponavadi je miren, ga še nisem videl takšnega. No mogoče mu je tudi malo film poknil, Suarez nič od nič, Coutinho na silo, dokler žoge ne izgubi. Nekaj se dogaja v tem klubu, mogoče samo slab dan, sam barce ne poznam takšne. Vse na sistem lahko bomo. Sicer sam moje mnenje. Dobro da imate ter stegna, drugače bi vas ATB napokal grdo.
rolica
11. 02. 2019 16.57
+4
včeraj se je nekaj dogajalo...ob 14 je bila prva postava čisto druga...nato so spremenili...in takoj ko je vstopil na igrišče se je messiju videlo da nekaj ne štima....edini terstegen je bil včeraj top
igyyp
11. 02. 2019 17.07
+4
Rolica: jaz sem ga samo med tekmo videl, ker sem jo gledal, navijam za RM, ampak v konfliktih ga ne poznam, ker običajno ni konflikten, žogo si nastavi in strelja, z sodnikim običajno tudi ne. Ne vem to je bilo sam moje mnenje kar sem opazil. Vratarja imate pa super, tako da, lahk mu sam čestitam.
rolica
11. 02. 2019 17.21
+3
Saj mene niti ne briga,všeč mi je pogledat dobro tekmo in to je to...je pa res da messi ne more skrit da ni na volji
Kollerik
11. 02. 2019 18.36
+3
Včeraj res ni bilo treba biti ekspert, da se je (poleg igre) videlo, da se res nekaj slabega dogaja... samo Valverdeja in njegove grimase je bilo treba videt med to tekmo.
janezdollar
11. 02. 2019 15.54
-12
Barca vidno peša...če bo sreča bodo letos spet osvojili samo tolažilno nagrado (La ligo ali regionalni španski pokal)...
igyyp
11. 02. 2019 16.32
+17
Janez: Po tvoje je La Liga tolažilna nagrada.? Ti res nisi pri sebi, Raje takoj podpišem da Real osvoji La Ligo, pa če nič ne osvoji. Špansko prvenstvo osvojit je umetnina. Tolko krogov zmagovat, tako ali drugače. To ni par tekem ampak celo leto. Ti pa tolažilna nagrada, zdaj ne vem mogoče sem jaz vsekan, sam verjetno ne.
PeaceSellsButWhosBuying
11. 02. 2019 14.55
+7
Valverde je včeraj zgrešil s postavo. Vezna vrsta Rakitić - Busquets - Vidal je preveč defenzivna. Poznala se je odsotnost Arthurja in Albe. Z vrnitvijo Albe, Arthurja in ponovno aklimatizacijo Dembéléja se bodo stvari izboljšale. Aleña je ponovno navdušil po vstopu v igro, Coutinho pa je znova razočaral. Trenutno pri Barçi nima prihodnosti, razen ob morebitnem odhodu Suáreza. Ter Stegen je znova dokazal, da je najboljši golman v La Ligi.
Lucky
11. 02. 2019 15.13
+5
Večinoma si zadel. Pomoje si falil z Aleno, nič posebnega, samo napoto je delal, torej popolnoma zgrešeno gibanje. In seveda, še dobr, da je tu dežurni krivec Valverde. Ok, za neke druge tam spodaj sodnik.
igyyp
11. 02. 2019 15.24
+7
Donotfeel, ter stegen gre lahko še v rokomet branit, res izvrstnega vratarja imate, on bi še tam 90% strelov obranil, zato jaz forsiram Navasa nazaj kot prvega pri Realu, ne pa našega belgijskega bindeka, njem vsak zabije sam če je kakšna mal ukrivljena žoga. Drugače sodeč pa po včerajšnji tekmi se vam je pa še dobro izšlo.
PeaceSellsButWhosBuying
11. 02. 2019 16.00
+3
+Lucky - Izgleda, da nisva gledala iste tekme. Aleñá je oživil Barçino vezno vrsto z direktnostjo. Nisem eden tistih navijačev, ki pripiše vsak spodrsljaj Valverdeju, ga pa upravičeno krivim, ko naredi napako.
PeaceSellsButWhosBuying
11. 02. 2019 16.07
+5
+igyyp - Nakup Courtoisa je bil za Real brezvezen. Tistih €40m bi morali zapraviti za okrepitve na drugih položajih.
igyyp
11. 02. 2019 16.10
+5
Donotfeed, to ti bunkslu od Pereza dopovej ;) itak, da bi moral kaj drugega, kupit, eh saj veš midva nebova nič rešla, boljš da greva na pivo kam ;)
Trend01
11. 02. 2019 16.11
+5
Courtoisa lahko vsakih 6 mesecev prodajo za 60+ milijonov. Ima še vedno ime. Brani dobro, le noge ima nekoliko narazen.
igyyp
11. 02. 2019 16.22
+7
Trend01: saj glih v tem je problem, noge narazen, refleksov pa tudi nima. Poglej Navasa, res da včasih malo izleti iz vrat, sam na golovi črti ga je pa težko premagat, pa še refleksno zna obranit. Kar se mene tiče ga lahko prodajo brez zadržkov. V realu se nekako ne znajde, nisem reku da je slab vratar, sam z Navasem in Ter stegnom se pa ne mora primerjat.
Lucky
11. 02. 2019 18.54
Sej np. Sva pač vsak drugače vidla njegov prispevek. Poživil že mogoče, kar ob obupnem Vidalu sploh ni težko. Ampak do 16 itq nikol ni problem prit. Za zadnji pas je bil pa pomoje vedno v napoto. Že pred
šumar
11. 02. 2019 14.45
-3
haha kok so smesni tile belčki pišejo kot da real vodi za 6 točk in ne obratno haha penal madrid haha
Lucky
11. 02. 2019 15.20
+8
Smešno je to, da Real, ko je nabiral zaostanek, sploh ni bil tako slab, le žoga ni šla v gol. Torej je obdobje ko ti gre in je obdobje, ko ti ne gre. Problem Barce pa je, da ji trenutno ne gre, že celo sezono pa sredina ne štima. Vse skupaj pa je skrito za genijalnostjo Messija. In pa seveda, že par sezon zgrešeni nakupi.
Kollerik
11. 02. 2019 18.39
+2
Niso bili ravno vsi nakupi brez veze. Dembele, Artur, Langlet.... po drugi strani pa felerji, kot so Vidal, morda Malcom in Boateng....se pa bojim, kaj hudiča bo s Coutinhom...
Campeones36
11. 02. 2019 13.34
+1
Putalonci v vsem svojem sjaju. Včeraj ste bili zreli za poraz in asmo ter stegnu se lahko zahvalite da ni do njega prišlo. Ampak ne, namest da bi bili objektivni, spet so vam krivi sodniki, pa tolikokrat so vam šenkali že letos, bi morali bit tiho kot bubice.
cripstoned
11. 02. 2019 13.41
-4
jaz jih razumem....vikend unicen iz strani real madrida....kaj bos pa potem drugega pricakoval....real madrid je kriv tudi zato zakaj nimajo prijateljev, zakaj jih punca oz zena vara, zakaj nimajo sluzbe...po cele dneve sedijo za racunalnikom in cakajo na vikend....potem pride real madrid in jim unici vikend...hahaahahah
Kollerik
11. 02. 2019 18.39
+2
26040404
11. 02. 2019 13.22
+1
Strinjam se,včeraj Barca igrala slabo zaradi počasnih veznih igralcev,ki niso spravili par podaj skupaj..Barca je pa izgubljena če nima posesti žoge...Samo razlika pa je ,če igraš tako kot Barca(večinoma tko igra Real),pa potem dobiš nezaslužen penal in zmagaš,ali pa včeraj ko bi Barca morala dobiti vsaj en penal pri štirih različnih situacijah....Real bi ga dobil sigurno....V tem je razlika...Drugače je pa po svoje Valverde dobil veliko odgovorov za naprej.Kdo s kom lahko igra,kako postaviti formacijo.....?To so super informacije za naprej.Še enkrat pa :sram vas je lahko vse navijače Barce ,ki plj.uvate po vseh po slabo odigrani tekmi.Vi ste mi pravi navijači????Kaj še hočete-v prvenstvu šest pik pred drugim,v LP osmina finala z lahkoto,edino v kraljevem pokalu mal slabše kaže in še vedno nismo izpadli.Torej bitka na vseh frontah,večina vas pa plj.uvanje po igralcih in klubu.Niste vredni da vas pes poš..č...ije...
Trend01
11. 02. 2019 11.48
+15
Off topic - do konca tega meseca bo padla odločitev s strani CAS o primerih Manchester Cityja in PSG glede financiranja klubov. V najslabšem primeru bo PSG menda celo PRIMORAN prodati Mbappéja ter Neymarja. City pa De Bruyneja in Sterlinga. Pod žarometi je tudi Chelsea, ki naj bi imel preko 100 mladih tujih igralcev. Ja, tole bo pa še zanimivo! Uefino stran zastopa bivši belgijski premier Yves Leterme, ki opravlja pri Uefi funkcijo predsednika disciplinske komisije.
cripstoned
11. 02. 2019 13.40
-2
mbappe in de bruyne v real....to bi bilo poleg prihoda hazarda sanjsko za najvecji klub v zgodovini nogometa...
Trend01
11. 02. 2019 14.29
+4
Malo resnosti prosim. Mbappé, Hazard, Dybala... Morda še Kane v špici ali kaj podobnega? To je expresni vlak v pogubo. Malo treba zadeve umirit. V glavnem se strinjamo, da je kombinacija izkušenih in vse več mladih zmagovalna kombinacija. A ti bi zdaj dodal spet ene 3,4 ali 5 superzvezdikov na kup? To ne gre. Treba se odločiti v katero smer gre kup. Le nakupovanje in nakupovanje vodi v pogubo. Spomni se t.i. "Galaktikov". Katastrofa! 2 top beka. To Real ima. 2 oodlična DMja. To ima. Bi ti raje še Kanteja? Potrebno je dobiti počasi (hitro) menjavo za Modrića. Počasi za Kroosa in počasi za Ramosa. Mislim, da je vodstvo končno na pravi poti in, da vedo kaj delajo.
Trend01
11. 02. 2019 14.29
+5
Malo resnosti prosim. Mbappé, Hazard, De Bruyne, Dybala... Morda še Kane v špici ali kaj podobnega? To je expresni vlak v pogubo. Malo treba zadeve umirit. V glavnem se strinjamo, da je kombinacija izkušenih in vse več mladih zmagovalna kombinacija. A ti bi zdaj dodal spet ene 3,4 ali 5 superzvezdikov na kup? To ne gre. Treba se odločiti v katero smer gre kup. Le nakupovanje in nakupovanje vodi v pogubo. Spomni se t.i. "Galaktikov". Katastrofa! 2 top beka. To Real ima. 2 oodlična DMja. To ima. Bi ti raje še Kanteja? Potrebno je dobiti počasi (hitro) menjavo za Modrića. Počasi za Kroosa in počasi za Ramosa. Mislim, da je vodstvo končno na pravi poti in, da vedo kaj delajo.
šumar
11. 02. 2019 10.49
+3
če bi vcerej igral real bi dubu najmanj eno 11 metrovko
Campeones36
11. 02. 2019 13.36
+0
Če bi Real igral včeraj, bi zabil 3 gole iz igre in nebi nam bilo potrebno iskat dlako v senu. Slabi ste bili, točka je več kot ste si zaslužili.
Kollerik
11. 02. 2019 14.38
+1
če bi, če bi.... prehitro ste začeli letati nekam visoko nekateri. Prizemljitev bo trda.
Campeones36
12. 02. 2019 14.11
"če bi" je bil odgovor na tistega nad mano
ledr
11. 02. 2019 10.36
+21
Moj komentar bi bil: Slabo, slabo, slabo!!! Coutinho nič od nič, Suarez dobesedno NIČ! Semedo??? Ne vem, kaj tam dela... In vse to se ponavlja iz tedna v teden. Pred dobrim tednom sem vam tukaj že napisal, da ne odpisujte Reala prehitro. Še posebej pa glede na formo Barce ne! A mi kdo ve povedat, katero sezono nazadnje je Barca dobila toliko rumenih kartonov kot letos? Veliko kartonov pa pomeni nemoč ekipe. Messi? Kljub temu, da je zame še vedno z naskokom najboljši nogometaš na planetu (čeprav včeraj ni blestel...), me moti, da se zadnje čase vse preveč prereka s sodniki. To prej nikoli ni bilo v njegovi navadi. Tudi to je znak nemoči, ki jo kaže Barca. Ker od ostalih igralcev, še posebej napadalcev ni nič od nič, skuša vse sam. Na silo. Na silo pa žal pogosto ne gre in posledično pride nervoza. Kljub temu, da se še vedno igra na vseh treh frontah dvomim, da je Barca s takšno igro letos sposobna kaj osvojiti. In za konec vedno poudarjam: "Upam, da se motim"!
Fuzbaler
11. 02. 2019 11.33
+10
Imas prav. Na sredini igrisca trenutno ni nikogar s tisto potezo vec. Rakitic in Vidal popolnoma raztelana,bolje bi bilo ce bi igral Aleña. Suarez igra samo zaradi imena,naredi pa popolnoma nic. Nujno bo potrebno poiskati kvalitetnega napadalca,ne pa igralcev kova Boateeng...
mmickica
11. 02. 2019 12.53
+12
ledr, Fuzbaler, samo poglejta igralce, kako so statični. Ravno včeraj sem komentirala med tekmo, da mi v napadu delujejo tako kot pri ročnem fuzbalu, he he he... Nobeden se ne odkriva, Suarez samo kaže drugim z roko, naj mu dajo žogo, ali pa stoji v ofsajdu, Coutinho, kot da sploh ne ve, kam naj stopi, kaj šele kdaj...timing mu je špansko selo... Sredina pa, če ni v igri Arthurja, je prav tako ena sama katastrofa. Niti ni točnih podaj, niti odvzetih žog nasprotniku, enostavno čakajo, kdaj bo nasprotnik sam naredil napako. Komaj čakam, da se vrnejo Dembele (od začetka tekme), Arthur, Alba in Umtiti in upam, da bo takrat boljše!
ledr
11. 02. 2019 13.12
+5
Kollerik
11. 02. 2019 14.38
+2
nehajte že paničarit...ni vsak dan nedelja.
sportko47
11. 02. 2019 15.11
+2
Kollerik
11. 02. 2019 18.40
+1
Fuzbaler
11. 02. 2019 10.35
+16
Vse bolj se tudi zdi,da je igra brez Albe prakticno nemogoca. Brez njega nima Messi dobesedno nikogar s katerim bi razigraval. Sedaj,ko pa ni Arthurja,pa se na sredini ni nikogar,ki bi lahko razigraval soigralce.
apodgra
11. 02. 2019 14.48
+1
Fuzbaler Zelo šibka vezna vrsta in ta je zelo pomembna za uspešen napad. Če napadalci ne dobijo uporabnih žog , tudi uspešnega napad ne more biti. Tako pa mora to slabost opravljati Messi in v napadu manjka prav on.
poserjemsenavas
11. 02. 2019 10.20
-6
Ne morem preko dejstva, da je za vse neuspehe Barcelone kriv Real in Perez ( po mnenju navijačev Barcelona ).
ehjaehja
11. 02. 2019 10.22
-18
pusti jih v šoku so tako sanjsko so začeli sezono,sedaj pa škripajo vse tri glavne fronte:) verjetno pa jih je najbolj zdelala nepričakovana forma kraljevega kluba ki je šel iz pekla proti samemu vrhu.
Fuzbaler
11. 02. 2019 10.29
+16
Nemores vseh navijacev metati v isti kos. Nekaj taksnih ima Barca,nekaj Realovih se pa pritozuje da jim je var uzel najmanj 79 tock in Barci podaril 145... Pa vsi vemo,da je sojenje mnogo boljse po uvedbi vara,le predougo traja vse skupaj. Najlazje je izgovore iskati v sodnikih. Vceraj je bila tocka Barce velik uspeh,glede na igro,ki so jo prikazali. Ampak kljub vsemu,remi v Bilbau ne moremo smatrati kot kiks,saj je tam vsem tezko igrati.
-4
sanjsko zacela sezono?!?!...dalec od tega..zacela je slabo..vodila je sevilla...no real je zacel pa se slabse...se pa sedaj dviguje...barca je pa konstantno dokaj dobra..zadost da je prva na lestvici..a dalec od sanjske
26040404
11. 02. 2019 11.48
-2
fuzbaler-vseh navijačev?Pri Realu so to štirje ,pri Barci nobeden.Je pa lepo mal se sprostit in spustiti na nivo Loleka in Boleka....Mislim da se je z njima vse začel.....Strinjam se,včeraj Barca igrala slabo zaradi počasnih veznih igralcev,ki niso spravili par podaj skupaj..Barca je pa izgubljena če nima posesti žoge...Samo razlika pa je ,če igraš tako kot Barca(večinoma tko igra Real),pa potem dobiš nezaslužen penal in zmagaš,ali pa včeraj ko bi Barca morala dobiti vsaj en penal pri štirih različnih situacijah....Real bi ga dobil sigurno....V tem je razlika...
ehjaehja
11. 02. 2019 11.57
-4
Vse se je začelo z vami z kollerikom in podobnimi:)
Kollerik
11. 02. 2019 18.41
-1
Daj ne klepli brez veze. Vse se je začelo s konstantnimi sviinja*rijami ob sojenju belih sodnikov! Tam se je vse začelo!!!
sportko47
11. 02. 2019 10.17
+4
Je pa kljub včerajšnji slabi predstavi bolj biti 7 točk pred Realom in atleticon kot zadaj ... to pa je dejstvo a ne zapiralc ?
ehjaehja
11. 02. 2019 10.23
-6
sedem? žalostno da ne veš kolko točk prednosti ima klub za katerega navijaš:D
sportko47
11. 02. 2019 10.36
+6
Sm vedu da boš zagrabu “ strokovnjak “ !!! Barca je zmagala 5:1 kar pomeni da če Real ne zmaga 5:0 v Madridu kar je kljub tvoji euforiji težko izveflivo pomeni da če sta na koncu v egalu je prvak Barca! A je tko lolek , Real mora nardit razliko 7 točk od danes da je prvak ! A bo ?
ehjaehja
11. 02. 2019 10.59
-7
hahaha dejstvo je še vedno da je 6 točk in ne 7 filozof malo bolje spremljaj svojo ekipo ne se mi zdej izgovarjat na neke računice:D
26040404
11. 02. 2019 12.00
+0
sportko,a še nisi obupal nad tem narobe zvezanim čarovnikom,ki vse napovedi fali???Ta je iz Venere priletel.....
sportko47
11. 02. 2019 12.14
+5
To je dejstvo model ... če Barca pušne 6 točk do konca in Real nobene kdo je prvsk ? Kr mal preračunaj lolek ! Si pa prjel to pa ... Da nisi prov brihten se da iz zapisanega razumet , zdej je to sam en dokaz več!
ehjaehja
11. 02. 2019 12.23
-4
Spet slaviš prehitro kot na začetku sezone haha spet je ta tvoj ČE ki še nikoli bi obveljal,kaj pa če barca pušne v ligi prvakov in v la ligi jo real prehiti? PREDNOSTI JE 6 TOČK ta Če ČE ČE ne spremeni niČEsar😂😎
sportko47
11. 02. 2019 10.12
+1
Barca slabo .. Suarez za dinos , ne morm verjet da ga še gledajo .. napovedal že dve leti nazaj pa ste bli vsi pametni , tip s tako bedno tehniko ni za Barco ! Res pa je tut da bi v isti tekmi kot je bla včeraj Real dobil vsaj en penal al pa dva ! Napovedal teden dni nazaj, sojenje bo pomagalo Realu !
ehjaehja
11. 02. 2019 10.13
-3
Trend01
11. 02. 2019 09.45
+16
Kaj za vraga toliko pričakujeta od Coutinha? (Tip je rojen za angleško ligo. Ne za LaLigo ali recimo Bundesligo. Kaj šele za Serie A). Na začetku sezone je dejansko nekajkrat reševal Barcelono. In je že bil legenda. Nato je prišel tako "osovraženi" Dembélé in igral sprva katastrofalno. Nato nekaj super tekem in rodila se je nova legenda. Zdaj, ko Coutinho malo igra; kako naj se vključi v igro? A je imel zadnjič spet po dolgem času super tekmo. In spet je bil legenda. Legende so Ter Stegen, Alba, Messi. Tudi Piqué. Suárez ima dobre dneve navadno proti naj ekipam. In to je navadno je to Real. In je spet legenda. Ko so povprečne ekipe ni vreden piškovega oreha. Arthur je pa na pravi poti. "Raketa" je svoje oddelal. Lenglet, Umtiti, Roberto, Busquets so sicer dobri igralci, a le igralci s prebliskom. Ostalo je pa "šlep" služba. Žal. Pa brez zamere.
ledr
11. 02. 2019 10.29
+4
Fuzbaler
11. 02. 2019 10.33
+3
No,ce je dal 2 gola Sevilli,ne pomeni,da je imel dobro tekmo. Po prihodu k Barci je prikazal nekaj dobrih predstav,potem pa cista tema. Pa tole z Busquetsom si tudi malo mimo pihnil. V tej postavi je ravno on najvecja legenda ob Messiju. Bil je standarden ze v triu s Xavijem in Iniesta. On skrbi za mirnost na sredini igrisca in prestreze ogromno zog. Tako,da si zasluzi ogromno spostovanja.
Trend01
11. 02. 2019 10.54
+4
Sergio Busquets bi bil in ostal legenda, če zadnje dve leti ne bi igral. Ima prebliske, a načeloma je igralec, ki ne ponuja "nekaj več". Tudi serijo tekem zna še vedno na nivoju odigrat. Mirnosti na sredini igrišča pa Barceloni že kar nekaj časa (beri tekem) pač ni. Ogromna večina navijačev Barcelone je trdila, da je Coutinho po tisti tekmi nazaj. Štima?
Trend01
11. 02. 2019 09.31
+17
Jah, vsa čast Ter Stegnu. Edini svetli točki pri Barceloni morda še Piqué ter pogojno Busquets. Vse ostalo - katastrofa. Na drugi strani pa sta harala García in Williams. Ja, blizu zmage so bili. Zelo blizu. Malo smole in veliko genialnosti ter refleksov Ter Stegen. Tako zna biti pod vprašajem (s takšnim odnosom) tudi domača tekma proti Valladolid. Pa ne mislim žalit ali provocirat. Le igra je spet krepko padla. Pa lep dan želim. P.s. - Zmage, porazi, remiji so pač del športa. Se ni za sekirat. P.p.s. - je pa tole sol na rane za "navijače". Messi bo spet vrtiljake delal. Zadel vsaj dva gola... Karma is...
idiu3krasne
11. 02. 2019 09.35
+3
KavčStrokovnjak
11. 02. 2019 08.58
+2
Ernesto je rekel, da je Leo 100% in da grejo na vso moč. Če je to maksimum kar lahko Leo da od sebe potem se nič dobrega ne piše Barci. Mogoče je pa res prišel njegov čas za penzijo. Že nekaj časa ni sposoben igrat 90 min. na polno, kaj šele 120 min. Sama sreča, da so odnesli točko, ker zaslužili si je niso.
šumar
11. 02. 2019 09.12
+4
ja zato pa je najboljsi strelec in podajalec v evropi ane haha
RUBEŽ
11. 02. 2019 10.19
-9
Real bi včeraj na tej tekmi dobil VSAJ en penal.
KavčStrokovnjak
11. 02. 2019 12.28
+4
Ah pretiravaš RUBEŽ. Real bi na tej isti tekmi dobil vsaj 15 penalov dosojenih. Ker pač zanje igra penaldo...
šumar
11. 02. 2019 08.44
+2
so vzponi in padci nimamo kaj tko pač je dobro da smo vsaj točko odnesli lahko nebi nič bo pa prvenstvo bolj zanimivo
Johnny_J
11. 02. 2019 08.37
+2
Napad je sepal, tokrat gredo vse zahvale za tocko Ter Stegnu. Athletic je vedno nelagoden nasprotnik Barce in danes lahko recemo, da je ta tocka velika, kot Triglav. Ampak v zadnji sekundi bi var moral potrditi najstrozjo kazen, saj branilec zrusil Semeda in se zoge ni niti dotaknil. Na splosno se je premalo prekrskov piskalo nad Messijem in tudi kaksna izkljucitev na strani Athletica bi lahko bila ze prej, ne pa za tisto roko, ki je sploh ni bilo. Rahel padec v formi ni nic kriticnega, taksne tekme samo se bolj podzgejo najboljsega vseh casov. Bo pa real naletel na mino!