Nogomet

Pique že ugiba o dobitniku bleščečega kipca: Ronaldo je glavni favorit vendar ...

Barcelona, 14. 07. 2017 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Branilec kartalonskega nogometnega velikana Gerard Pique je znan po svojih ostrih izjavah uperjenih proti velikemu španskemu tekmecu in tudi tokrat je z veseljem delil svoje mnenje o prejemniku zlate žoge, ki bo sicer znan šele čez nekaj mesecev.

Barcelona se je v pretekli sezoni okitila s pokalno lovoriko, medtem ko je kraljevi klub v vitrino postavil kar dve: naslov Lige prvakov in španskega prvaka.
Barcelona se je v pretekli sezoni okitila s pokalno lovoriko, medtem ko je kraljevi klub v vitrino postavil kar dve: naslov Lige prvakov in španskega prvaka. FOTO: AP

Že skozi leto steber barcelonske obrambe Gerard Pique ni varčeval z besedami na račun klubskega tekmeca, ki mu očitno ne pusti spati niti poleti. Tokrat se je v intervjuju za katarsko televizijsko oddajo obregnil ob domnevnega dobitnika zlate žoge. Španec je prepričan, da bo nagrada romala v roke Cristiana Ronalda, kljub temu pa verjame, da Portugalec bleščečemu kipcu navkljub ne more preseči argentinskega nogometnega kolega Lionela Messija. "Ronaldo je osvojil Ligo prvakov in špansko Primero, prav zato ostaja glavni favorit za letošnjo zlato žogo. Po drugi strani pa Messi še vedno velja za najboljšega igralca v zgodovini, omeniti pa velja še druge možnosti," je novinarjem zaupal Pique, že leta osrednja figura besednih obračunov med kraljevim klubom z kapetanom Sergiom Ramosom na čelu in Katalonci.

Kljub temu pa se Španec še kako dobro zaveda, da je v reprezentančnem dresu potrebno pozabiti na rivalstvo, ki že leta tli med španskima nogometnima velikanoma. "Rivalstvo med Barcelono in Real Madridom sega že v zgodovino. Ramos brani barve galaktikov, takšna pa je tudi moja vloga v katalonskem klubu. Kadar se spopademo na zelenici branimo barve kluba, kadar pa igramo v barvah španske reprezentance se borimo skupaj," je medijem zaupal Pique, ki bo s svojimi izjavami zagotovo tudi v novi sezoni polnil prve strani časopisov. Če ne drugače pa z zabavnimi nastopi, s kakršnim je nedavno presenetil sledilce na družabnem omrežju. 

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (51)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

buldozzer
19. 07. 2017 11.35
+1
Pique je en navaden bedak, za tiste ki poznate izraz je ena velika MONA. Klovenček oz. dvorski norček je, prav zabit ko zid je. V barci ga držijo, ker je partner shakire, če ne bi letel že zdavnaj, možno da prav šakira plačuje da ga držijo v klubu.
Chaparral M
16. 07. 2017 13.45
+1
Pique lahko samo razmišlja in sanja o tej lovoriki, saj mu je niti trije decembrski možje ne morejo prinesti ....
Uporabnik113089
15. 07. 2017 22.01
-1
Točno se ve kdo bo dobil zlato žogo za dosežke v tej sezoni... Lahko se razpočite, a nič ne bo pomagalo....
RdečiKarton
15. 07. 2017 19.38
-2
Fovšija je zelene barve. Ena stvar je prav gotova, Piquec zlate žoge ne bo dobil niti pod razno.
Nimasmisla
15. 07. 2017 17.09
-1
a steber katalonske obrambe a on ma ne ga srat
Kollerik
14. 07. 2017 13.30
+8
Messi nr. one, nobene dileme. Ronaldo pa.... no, večno srebrni......
le?o
14. 07. 2017 15.25
+1
apodgraj
14. 07. 2017 15.56
+4
Ni mi jasno kaj šteja in kaj je tisti kriterij , ki prinaša naslov najboljšega igralca na svetu ? Igra posameznika skozi vso sezono ali ekipne osvojene lovrike.
le?o
14. 07. 2017 16.09
-3
Medijska podpora prinasa to nagrado v kombinacji z lovorikami in najbrz malo igre. Nazadnje jo je posteno osvoju Weah, pa Zidane....ostalo pa medijska gonja
Johnny_J
14. 07. 2017 16.40
+1
Dej ledvica nehaj no. Čudno,da nisi napisal,da jo je ronaldo osvojil zasluženo. Drugače pa ja,na žalost se nagrada za najboljšega,deli na ekipne uspehe in iz tiste ekipe,ki je osvojila ligo prvakov,ker očitno samo ta šteje,dobi potem medijsko najbolj prepoznaven član. S samo kvaliteto igralca in igro,ki jo prikazuje nekdo,ta nagrada nima nič!
Johnny_J
14. 07. 2017 16.41
+1
Aja pa v letu,ko je evropsko ali svetovno prvenstvo,takrat še šteje uspeh na teh tekmovanjih.
le?o
14. 07. 2017 16.48
-1
Jonas si ti pod tem vzdevkom...tok se smejem ko berem tvoje komentarje. Pa zakaj spet ronalda omenjas...ce imas zeno je pomoje tok ljubosumna na ronalda. Pa tok si brihtn da omenjas svetovno in evropsko prvenstvo...mocno dvomim da si sam na sampanjcu
Kollerik
14. 07. 2017 18.13
-1
nagradno vprašanje.... koliko golov je iz prepovedanega položaja...zabil to leto Ronaldo...in koliko Messi....
Kollerik
14. 07. 2017 18.15
-1
apograju ni jasno?..... spodaj pa je napisal: Trend - Vsak vrhunski nogometaš mora obvladati vse elemente nogometne igre in tudi fazo branjenja . To ni nobeno nogometno odkritje ....
bobrock46
14. 07. 2017 22.45
+1
Aha, se pravi ko je Messi dobil nagrado jo je zaradi ekipe
CURVANORD Zanetti
15. 07. 2017 11.36
Komentaor zgoraj je napisal v letu ko je svetovno prvenstvo steje to za zlato zogo,pa vendar leta 2010 temu ni bilo tako,tak da ne na pamet
Johnny_J
15. 07. 2017 20.08
Takrat jo je dobil pač najboljši,tisti,ki je pokazal največ. Takrat mislim,da je dosegel čez 60 golov...ne vem točno,ne spomnim se.
LaFerrari
14. 07. 2017 10.53
+0
piše 8 komentarjev !!! spodaj pa samo dva ???
LaFerrari
14. 07. 2017 10.54
+0
24 ku...r a si nabijate priljubljenost ????
ZlonamerniGeneralFranco
14. 07. 2017 09.11
+3
Obadva imata svoje kvalitete. Zame osebno je bil Messi vedno boljši od dveh. Se mi pa ne zdi smiselno pritoževati čez to da bo določen igralec dobil nagrado samo zaradi uspehov kluba, ker je vedno bilo tako (dasiravno je bilo velikokrat krivično). Spomnimo se na 2010 ...
Johnny_J
14. 07. 2017 09.40
+2
Johnny_J
14. 07. 2017 08.54
+8
Tako je. Vsi,ki vedo o nogometni igri kaj več,kot povedo statistike,vedo,da lahko ronaldo dobi še 500 zlatih žog,ko bo vedno drugi. Verjetno bo pa to njegova zadnja zlata žoga. To kar Messi dela na igriščih,ni sposoben nihče. Pod njegovimi driblingi so padali vsi najboljši branilci,tako upokojeni,kot tisti,ki še vedno igrajo. Slalome vozi med 4-5 branilci in ga ne morejo ustaviti. Tepejo ga kolikor ga lahko,pa človek ne pada,torej ni glumac ampak igracina! Pregled nad igro,strelske sposobnosti,driblingi,faza branjenja...vse elemente igre je osvojil. S tem se seveda realovci ne boste strinjali,kajpak bi bilo drugače,saj ga gledate le takrat,ko igra proti realu in še takrat imate od strahu polovico tekme zaprte oči. To sezono bo dosegel in mogoče presegel vse te rekorde,ki jih je ronaldo naredil,potem pa postavlja nove mejnike,za generacije ,ki prihajajo. Hail 2 the KING
le?o
14. 07. 2017 10.19
-1
Tako je vse nogometne in ne nogometne prvine je obvladal v nulo...tudi igra in doseganje golov z roko mu je vrlina, ko doseze gol z roko se veseli iskreno in iz srca kot prvosolcek. Posten in skromen za 80 mio letno
Johnny_J
14. 07. 2017 10.27
+0
Evo ga,eden tistih,ki mezi med el classicom. Maradonina božja roka je veliko bolj znana kot ta,ki se jo le zavistnezi spomnijo in manj ponižno je,če daš en gol z roko,kot 50 iz offsajda,od tega 49 odločilnih!
le?o
14. 07. 2017 10.35
+2
Aja ti o maradoni govoris. A to je pa druga zgodba...sm mislu da govoris o tretjem najboljsem in najbolj priljubljenem v argentini
le?o
14. 07. 2017 10.40
+2
Mizijo pa njegovi prijatelji na igriscu..men in black...zato mu pa priznajo taksne gole z roko. A tudi o Suarezu mr.offside se pogovarjava tako povej
Trend01
14. 07. 2017 10.45
+0
Osvojil je vse elemente igre. Tudi "fazo branjenja". Ja, ta je pa dobra. Messi in faza branjenja. Leo, ki preteče 6 km na tekmo igra v fazi branjenja. Kako že? Kdaj že?
le?o
14. 07. 2017 10.48
-4
Trend...ta segment igre mu pokriva glavni sodnik, ce je nasprotnik prevec na njihovi polovici pa se ukljucuje se stranski sodnik...tak da to je pokrito
Johnny_J
14. 07. 2017 10.54
-1
Kar poglejte si malo posnetke,ko je tudi Ronalda preskočil in mu tudi žogo vzel,kot bi otroku vzel liziko. Njegovo delo res ni branjenje in ne teče veliko,da hrani moči za napadalne akcije,toda takrat,ko se vrne,pa grize kot pitbul.
Johnny_J
14. 07. 2017 10.58
-1
Ne ledvica,ne govorimo o tretjem najboljšem argentincu,ampak o najboljšem v zgodovini in ddaljnji prihodnosti: Lionel Andres Messiju
le?o
14. 07. 2017 11.05
+1
Ok vzel mu bo Cr zdej drugo liziko zapored. Dej mi neki resno povej to k si zgori pisal, kako bo Messi podrl neke rekorde, recimo prvi dosegel 100 golov v CL, prvi dvakrat zapored osvojil CL...
le?o
14. 07. 2017 11.05
-1
Ok vzel mu bo Cr zdej drugo liziko zapored. Dej mi neki resno povej to k si zgori pisal, kako bo Messi podrl neke rekorde, recimo prvi dosegel 100 golov v CL, prvi dvakrat zapored osvojil CL...
le?o
14. 07. 2017 11.11
+2
Johan lej...niti je ta tvoj Andres najboljsi po uspehih niti po karizmi, niti bo kadarkoli izbran uradno za najboljsega v zgodovini...mogoce drugi Andres ima skoraj vse od nastetega sam ta je Spanc. Ta tvoj Andres ni niti v svoji domovini sele drugi...koliko mu manjka do prvega v domovini kaj sele na svetovni ravni
Johnny_J
14. 07. 2017 11.35
-2
Vidim,da ne veš veliko. On je že prvi v domovini in tudi v svetu,vsaj v očeh stroke. Uspehov ima daleč največ,30 lovorik prijatu,5 zlatih žog do sedaj,ima še čas,da osvoji kakšno,recimo drugo leto. Res je,da ne bo prvi pri stotki,bo pa presegel številko,kjer se bo ronaldo ustavil.
Johnny_J
14. 07. 2017 11.38
+0
Če nebi bil prvi v domovini,zakaj je potem Argentina jokala in ga prosila,da nadaljuje z reprezentanco,navijači vdirajo na igrišče in se mu klanjajo? Ne blebetaj neumnosti.
Johnny_J
14. 07. 2017 12.18
-1
Mogoče imaš prav,saj on ne spada v kategorijo navadnega smrtnika,on je za njih BOG,nezemljan...tako,da ga ne primerjajo z Maradono in kompanijo
idiu3krasne
14. 07. 2017 14.48
-3
trendove nebluze spet...kako kaj streha v vigu
le?o
14. 07. 2017 15.23
+2
Prvi v oceh stroke...strokovni stab si pa ti in kolerika in tebi podobni nogometni strokovnjaki...najboljsi argentinec vseh casov za argentince je Maradona, potem OMG Batistuta in sele nato tvoj dragi Andres. Na svetovni ravni mu pa zmanjka se kar nekaj tekem in final, da gre lahko v kategorijo najboljsih.Pa ce ze nastevas lovorike jih imajo vec od njega se Maxwell, Alves in Zlatan....tako da tvoja trditev ne drzi.
apodgraj
14. 07. 2017 16.06
+2
Trend - Vsak vrhunski nogometaš mora obvladati vse elemente nogometne igre in tudi fazo branjenja . To ni nobeno nogometno odkritje . Kaj se pa tiče igre Ronalda v obrambi pa takole . Če te nasprotnik prisili ,da se braniš , potem Rolaldo ne bo sam čepel v kazenskem prostoru nasprotnika , ampak bo tudi poiskuli braniti svoja vrata .
Trend01
14. 07. 2017 16.22
+3
Tale, ki hodi venomer u tri krasne, je že 3x napisal "nebluze". Sem mislil, da je pač tiskarski škrat, a zdaj vidim, da poba pač pojma nima o slovnici. Streha v Vigu je zdaj odlična, v nasprotju s tvojim podstrešjem... O @podrgajevem smislu za nogomet je pač žal pisati. Ronaldo se pogosto vrača v obrambo. Ti tega ne opaziš, ker imaš probleme z njegovim mahanjem, frizuro in vsem ostalim. Zato tudi preteče vedno čez 9km. Vedno med 9,2 do 9,5 km. Pri teku le spredaj, takšne kilometrine ne moreš narediti. Je pa res, da Messi opravlja obrambne naloge. A nikoli na "svoji" polovici igrišča. Navadno nekje med 60-80m od svojega gola ali najraje v 16m prostoru nasprotnikove ekipe. In še to takrat, ko izgubi žogo on ali nekdo od preostale dvojice MSNja, oz. "El Pistolera". Ney je pač predaleč od njega.
apodgraj
14. 07. 2017 16.36
-1
Trend- predlagali , te bomo za nobelovo nagrado za "provokatorja ". S to nagrado , se ti bomo vsaj malo oddolžili za vsa ta tvoja vsakodnevna prizadevanja , kako ponižuješ vsakega , ki ima od tebe drugačno mnenje . Neki slovenski trener je dejal , da ni pomembno koliko kilometrov napraviš, pomembno je kako si uspešen . To tej logiki bi tekači na dolge proge lahko dobro igrali nogomet .
Johnny_J
14. 07. 2017 17.07
-1
Trend v letošnji sezoni se je Messi na zelo veliko tekmah vračal nazaj,tudi do kazenskega,če je že našel žrtev. Ronaldo je veliko več zadaj,kadar so prisiljeni,ampak je popolnoma nekoristen. Dobro malo pokriva prostor,ampak neke učinkovitosti pa ni od njega. @ledvica moje in kolerikino strokovno znanje se žal ne šteje,šteje pa mnenje trenerjev in igralcev,ki mu stojijo nasproti. Lahko malo pobrskaš kaj si mislijo o Messiju. Nevem koliko lovorik ima ta trojica,ki si jih omenil,vem pa,da kolikor koli jih imajo,so potrebovali več časa. Pozabljaš,da je Messi 30 let star in ima še vsaj 2 leti vrhunskega nogometa pred sabo,če ga ne bo kdo od zlonamernih poškodoval. Glede reprezentance pa tk brezveze govorit. Mogoče jih pa sampioli uspe povezat v enoto. Je pa olimpijski nogometni prvak,tako,da ima olimpijsko kolajno,kot prvo v zgodovini Argentine.
Trend01
14. 07. 2017 17.17
+1
@podrgajev - Spet tvoje hruške in jabolka. Faflaš o obrambi. Govoriš, oz. potrjuješ koliko Messi dela v obrambi. Hkrati namenoma (ali še huje - podzavestno) nabijaš, da je Ronaldo v obrambi le, ko nasprotnik pritiska. Za spremembo se odloči o čem govoriš in se potem tega drži. Namreč s katerega stališča gledaš. Je možno? Nazadnje boš začel trditi, da je tvoj ljubljenec 70% v obrambi, 50% na sredini in še 60% v napadu ter, da si sam sebi podaja. OBčsno pa tudi brani, ker Ter Stegen ne zadostuje. Zapomni si - malo teka - malo dela v obrambi. Veliko teka pa pomeni, da se gibaš in še 1x - gibaš. Spredaj, zadaj... A tebi to žal nikoli ne bo jasno. Ronaldo malo teče - je nesposoben in skoraj lenuh, ki le čaka žogo (ja, tudi takšne si že pisali). A preteče med 9,2 do 9,5km. Messi po drugi strani, ki dejansko redko pride na svojo polovico, je pač genij, ki naredi ogromno v obrambi, a mu po drugi strani ni potrebno teči v obrambo... Kot pravi nek slovenski trener... Ja, kot bi tvoj prijatelj dejal - "nebluze" pišeš. Z vsakim stavkom se na glavo postavljaš in si nasprotuješ. Konec replik tebi in zbogom. Ko prideš k pameti ali k vsaj deloma objektivnemu pogledu na igralce, se pa slišiva. Srečno! @Grosupeljčan - Messi se je vrača v obrambo ob prekinitvah in kadar je jezen (to je pa res zadnja leta vse bolj in bolj. Sploh v LP, ko je 1/4 finala zadnja stopnička). Sicer se ni vračal. To dokazuje tudi povprečje pretečenih km na tekmah letos, lani in predlani in...
nikajzadodat
14. 07. 2017 17.28
+1
Trend01: Pišeš nekako tako kot je govoril eden od prvih trenerjev naše reprezentance Verdenik. Pa ga ne podcenjujem je vseeno uspešen trener, težko pa bi govorili o presežkih. In ti podobno. Razumeš to nogometno igro precej po svoje, teoretiziranje obvladaš nikoli pa ne boš razumel kako zahtevno so določeni elementi nogometne igre. Vsa umetnost je v prepoznavanju najbolj zahtevnih potez, prefinjenosti, perfekcije, spontanih reakcij, virtuoznosti ....In v tem so velikanske razlike med igralci, ki bi jih ti rad primerjal. In če ti bolj natančno povem. Messi oz. Neymar v enem napadu naredita več driblingov, kot tvoj Ronaldo v celi sezoni na vseh tekmah. Skakanje čez žogo, ko igralec stoji 2 metra od njega se ne šteje kot dribling. Ja se pa Ronaldo vrača tudi v obrambo in tudi podaja soigralcem. Ja zadnje čase res nekaj več. Ronaldo je res izjemen atlet in izjemen strelec v tej ekipi Reala, kjer vsi delajo za njega. Messi pač dela za celo ekipo in še prenaša Ney-eve neumnosti, kar tudi ni lahko ;)
Trend01
14. 07. 2017 17.34
+0
In še za konec. Če bi ti, @podrgajev, kaj bolj resno nogomet spremljal, bi ugotovil, da so zmagaovalci prvenstev ekipe, ki največ pretečejo. Pa tudi pri vrhu so. Španija - Real, Anglija - Chelsea, Nemčija - Bayern, Italija - Juve, Francija - Monaco. Kdo manj preteče? Barcelona prvem mestu. Oba Manchestra. PSG... Še bolje se to opazi v LP, ko Barcelona znova in znova izgublja proti tekaško boljšim ekipam. Ampak ne, "slovenski trener pravi..." Messi ja pač kavlc, ki mu treba teči v obrambo. In rezultati so vidni. Prej se je lahko spredaj pasel, ko je bilo vse v nulo pokrito, zdaj se pač ne more. A iz svoje kože ne gre, ker ne zna in ne zmore. Sem AM in RW in mi ni treba vračanja v obrambo! Saj tako blazno znani nogometni trener iz Slovenije pravi. Pa Podrgaj mu pritrjuje! Ne bom tekel. Ne. Me zanima kako bi tekel pod Simeonejem, Zidanom, Contejem in ostalimi trenerji. Še pod Carlettom bi moral teči. Le v tem dotičnem klubu mu je vse "prišparano". P.s. - odlična dirka po Franciji! Bravo fantje.
Trend01
14. 07. 2017 17.35
-1
Ja, strelec v prazno. Driblingi prinašajo zmage. Smo videli v LP do kam se pride. Večkrat. Do 1/4 finala. "Gladko". Ko še Angleži izgubijo kompleks Barcelone, jih bodo še oni prali. In to bo verjetno že v tej sezoni. Važno, da se dribla.
nikajzadodat
14. 07. 2017 17.46
+1
Trend01: Najlažje je preklopit in kar nekaj pisat. Pisal sem o individualnih kvalitetah, ti pa si preklopil na področje kjer ti spet paše. Pozabljaš pa na uspehe, pri čemer so ravno ti driblingi leta in leta prinašali uspehe Barceloni, real pa ni bilo nikjer. Vsako leto pač ne gre, se je Real letos zelo okrepil...s sodniki ;)
le?o
14. 07. 2017 17.51
-3
Johan oz.Jonas...ti isti trenerji in igralci ki jih omenjas izbirajo ronalda za zmagovalca najbrz ze zacetek naslednjega leta...a bo za repko sampioli igral, kot moz s karizmo bi moral ta tvoj linolej povesti ekipo do prvaka...a najbrz ga bojkotirajo higuain,dimaria,kum aguero,...na olimpijadi se pa ve kaksne ekipe tekmujejo. Sej ima se Prosinecki vec uspeha z repko kot pa linolej...bil je svetovni prvak z u20 pa se zasluzeno golden ball je dvignil
Johnny_J
14. 07. 2017 22.12
+0
Ledvica kaj pa prosineckiju manjka? Vrhunski igralec je bil,ne vem zakaj ga omenjaš kot nekoga,ki bi bil nula v fuzbalu. Ne boma se zmenla,vsaj tuki ne,ti trdiš svoje in verjameš v to kar govoriš,jaz pa v svoje. Samo predlagam ti,da si poglej nekaj posnetkov Messija na delu,pa ti bo mogoče mal več jasno. Še pa strinjam s tem kar si napisal,da ga bojkotirajo,tudi meni se zdi tako,zato,pa niso prišli nikamor. Vsi sami asi,a nihče ni sposoben narediti ničesar. Messi je pač gonilna sila ekipe in s tem bi se morali njihovi asi sprijazniti,saj brez njega niso niti na ravni Poljske. @trend letos je po petih letih real na vrhu Španije,kaj govoriš neumnosti. Pa Messi ni nikoli toliko tekel in so osvajali vse po vrsti. Vsaka ekipa ima svoj sistem in vse ekipe gradijo igro okrog svojega najboljšega posameznika in vse ekipe potrebujejo tekače...tudi zaho ni tekal,je pa rudonja. Le najbolj neumen trener bi rekel Messiju naj več teče,vsi,ki so ga trenirali,so mu pa pustili proste roke,saj se je takrat dogajala čarovnija,ne pa takrat,ko bi naj tekal ko kura brez glave po igrišču. Vidva sta tista,ki mešata jabolke in hruške.
bobrock46
14. 07. 2017 22.51
+0
Kot je napisal trend, ko pride boljša ekipa Messija ni nikjer. Vi se pa kar palite na njegove driblinge proti Zavrču
Maja Nadal 1
14. 07. 2017 08.27
+7
Messi,neymar in ronaldo so nestetokrat bl znani svetovno gledano od vseh sportnikov/sportnic na podorcju skuupne drzave (edin nole se lahk primerja),nestetokrat bl znan od vseh zimskih sporntikov/sportnic na svetu in se od fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul drugih sam se mi nda pisat k bo ceu roman prsou!!!!!!!!!!!!!to je treba priznat ane tud ce jih nmarate pac