Nogomet

Mourinho: Manchester je igral na rezultat in dosegel svoje, toda vse je odprto

Madrid, 14. 02. 2013 08.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Po mnenju Joseja Mourinha je po odigrani prvi tekmi osmine finala nogometne Lige prvakov med madridskim Realom in Manchester Unitedom (1:1) vse še povsem odprto.

Čeprav je veliki nogometni dvoboj proti Manchester Unitedu na svojem dvorišču Jose Mourinho z Realom končal brez zmage, je portugalski strateg na klopi galaktikov prepričan, da rdeči vragi pred povratno tekmo na Old Traffordu niso v nikakršni prednosti. "Manchester je moral dati vse od sebe že od začetka tekme, saj smo močno pritisnili, in škoda je, da Fabio Coentrao ni zabil že v uvodnih minutah. V nadaljevanju bi lahko bilo precej drugače. Na drugi strani so gosti edini zadetek dosegli iz "nič". Toda glede na vse imamo pred povratno tekmo povsem aktiven rezultat," je prepričan Mourinho, ki je za Marco pohvalil (taktično) igro nasprotnika, saj je ta na Santiagu Bernabeu dosegel točno to, kar je želel.

Jose Mourinho
Jose Mourinho FOTO: Reuters

"Tekmec je še posebej v drugem polčasu igral izključno na rezultat in ni preveč tvegal. Ves čas so igrali z globoko obrambo. Uspeli so v svoji nameri, toda ta izid 1:1 tudi nam daje lepe možnosti v Manchestru. Prepričan sem, da lahko zabijemo najmanj gol na povratni tekmi," je po tekmi povedal Special One, ki je že napovedal, da se na Old Traffordu obeta izjemno dramatična in nadvse nepredvidljiva tekma. "Če me sprašujete o odstotkih, potem vam povem, da je še naprej 50:50. Pričakujem pa, da se bo potnik v četrtfinale odločal v samem finišu tekme na Old Traffordu."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (184)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

MikeTys
15. 02. 2013 10.31
+0
Manchester je dosegu kar je hotu ja. Poleg tega pa so imela več "smrtnih" šans. Real pa je imel več strelov in več posesti tako da nevem kaj pišete da je bil real 10x boljši nasprotnik :)
MikeTys
15. 02. 2013 10.31
frenk72
15. 02. 2013 08.53
Jose Mourinho je čohan na kvadrat čudno da ma Real sploh tejko točk.
163540
15. 02. 2013 08.52
Res je vse odprto Murinho,tudi tvoja izhodna vrata pri Realu.
Toxix
15. 02. 2013 07.59
+2
Nah, ta svija preveč podcenjuje nasprotnike. Ko bo dobo bombo na lape smrdljive na old traffordu
alien8potnik
15. 02. 2013 08.05
-2
ilovemilka
14. 02. 2013 21.33
+5
1.hahaha smeh so tile barca fani...lepo da ste s vsii vsaj vceraj pogledali kaj je trganje 90.min adrenalin...nikoli ne ves lahko je 5-0 ali 5-5 kakor koli...zaradi tega se navija za RM....vi pa gledajte zadrzevanje 90.min.2.RM je igral vec kot odlicno je bil kapo dol igralec tekme DE GEA...res vse pohvale...3.osebno pricakoval vec od MU vendar tako eni kot drugi niso imeli srece...4.na obeh straneh po rdec karton pa se kaksen rumen...5.lepo bi bilo videti da bi oboji dosegli vec golov bi bilo se bolj napeto..6.povratna tekma lezi RM kajti MU bo bolj prtisnil in tako omogocil naso igro ki je vceraj nismo mogli prikazati smo pa prikazali da smo sposobni prebiti bunker....tekma bo zelo dobra 7.upam da zmagovalec teh ekip osvoji lovoriko..............................HALA MADRID...........
Symbolic
14. 02. 2013 22.08
+5
Pregled tekme, bi reko tako - tako, ampak ne razumem zakaj si začel z Barca fani? Očitno te nekaj muči...
MesOjediPinGvin
15. 02. 2013 05.52
-3
ilovemilka: Ne bluzi preveč. Se MU hvali, da so sposobni v gosteh dati več kot en gol... Pa saj jih še doma niso mogli.
Seljako1899
15. 02. 2013 06.27
+0
trganje? z čim z nespametnim nabijanje? real ni sposoben nardit 3 4 podaje skupi in ti se s tem hvališ na žalost dokler bo jože nebo nobene igre ker on zna samo skregat igralce med sabo to je to v tem je res vrhunski je treba priznat...
alien8potnik
15. 02. 2013 07.54
+1
;) hehe ... barca feni bi, pa jim nikoli ne pride ... khm;))) mazohisti ali kaj. uživati v počasnem posnetku. čudno, res. adrenalina pa bolj malo ali nič;)))
Toxix
15. 02. 2013 07.57
-1
ti si nič in zato me tvoji pravljični komentarji ne ganejo seljak :D čeprav se ve, da je barca najboljša, to je dejstvo. Ampak moraš vedet, da barcelona zabije ko mora.
ilovemilka
16. 02. 2013 18.14
hahahahahah uredu je dokazujte sami sebe........hala Madrid
mufc7 1
14. 02. 2013 20.47
+2
ŠE MOURINHO GLEDA REALNO
sportko47
14. 02. 2013 19.14
+2
Muriiz dneva v dan bolj dokazuje svoje povprecje! Povprecen trener z nekaj srece in veliko denarja za ekipe katere je vodil! Odnos ki ga kaze iz dneva v dan in se posebej zdaj ko ni rezultatov pa pod vsako kritiko!
Iniesta
14. 02. 2013 17.12
-6
Murijev Real jih bo nabil v Manchesterju ....
{file_deleted}
14. 02. 2013 18.08
+3
Statistično je Man Utd boljši v zadnjih minutah ;)
SAF1
14. 02. 2013 16.37
+12
Res je vse odprto, sam upam na 0:0 ali gol MUFC. Povratna tekma ne bo lahka, lahko da bo še težja kot je bila včeraj. Samo upam da sodnik bo vsaj pošten in ne kot včeraj. Pa naj zmaga boljši.
ilovemilka
15. 02. 2013 10.36
LionelMessi38
14. 02. 2013 16.14
-4
RYAN GIGGS bravo majstore res.Če je po tvojem to ManUtd normalna igra potem si ne predstavljam kako imajo toliko golov v ligi pa ti?
LionelMessi38
14. 02. 2013 16.15
-6
zej če igrajo z isto formacijo pomeni da igrajo vsakič enako odprto in z enako taktiko? ti pa si kralju en res.Nogomet moj doma
SAF1
14. 02. 2013 16.39
+5
Človek, pomiri se, to tvoje podcenjevanje nasprotnikov in vzdigovanje Reala ne pelje nikamor.
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.43
+2
tole ni bil bunker in to ma RYAN GIGGS prav. Kar se pa tice igre je pa edin logicno, da grejo na prvi tekmi in v gosteh igrat na rezultat. Zdej ce se to nanasa na njegov zadnji komentar pa res ni nc spornega. Prvic je napisal VECINO in ne VSAKO. Ti njemu nogomet njegov doma, branje je pa tvoj doma. Lepo je pa opisal tud, da se Evra in Rafael nista udelezevala napadalnih akcij. Kar pa sicer ni cist res, Rafael je parkrat probal s predlozki.
LionelMessi38
14. 02. 2013 16.12
+2
Včeraj vsaj prvi polčas katastrofalna igra štoperjev ramosa in varaneja.No ramos je slabo igro nadaljeval še drugi polčas, varane se je k sreči pobral po slabem polčasu.Prvi polčas je RvP pobral vse skoke pred Varanejem in ramosom pa če prav sta slednja znana po odlični skokih sta včeraj delovala kot amaterja v zraku.
S.O.S 1
14. 02. 2013 20.41
-2
man utd bo na povratni tekmi spokal muriju kufre, tako da ne bodo samo štoperi slabi.
lj.
14. 02. 2013 16.04
+8
kjer car je ta mourinho ja logicno da je man utd igral na rezultat,saj je to izlocillna faza kjer ni veliko igre predvsem je taktika najbolj pomembna...tako da vsaka cast man utd odlicna takticna predstava v madridu...upam da jim to tudi na old traffordu rata...
kameltrajbar
14. 02. 2013 15.54
+5
...težka bo realu...če zgubijo,je muri zgodovina...
efrefrfdeff
14. 02. 2013 17.59
+1
če to pomeni vrnitev k chelseaju kjer ga bomo ne gledena vse večno podpirali ne pa tako eni ko menjajo mnenje o vsem ko gate, tej mi je povsem prav!
S.O.S 1
14. 02. 2013 20.37
-1
muri gre k man utd ... ferguson pa v penzijo
Seljako1899
14. 02. 2013 15.52
+4
mi lahko kdo pove zakaj je vidić obsedel? a ma spet kako poškodbo? ker sm sigurn da če bi on pokrival ronalda pri tisti podaji za gol nebi dal gola
kameltrajbar
14. 02. 2013 15.53
+3
bigfudge
14. 02. 2013 16.03
+4
mislim, da je igral tekmo ta vikend proti evertonu, pa ne upa igrat tko pogosto, da se nebi ponovila kaka poškodba
SAF1
14. 02. 2013 16.41
+5
Vidič ni 100% zanesljiv in SAF raje ne tvega, ker lahko ostane brez igralca pa še kak gol več dobi MUFC.
Iniesta
14. 02. 2013 17.15
+6
Za razliko od Murija, ki posilja poskodovanega in z injekcijami nafilanega Xabi Alonsa v igro ....
overlord580
14. 02. 2013 20.04
+1
Na povratni tekmi bo Vidić v postavi. Pa upam, da bo dal priložnost tudi Cleverly-u in Chicharitu.
Seljako1899
15. 02. 2013 06.27
+1
no super vidić jih bo sam razmontiral v obrambi pa še v skoku bodo velik boljši...
Dany75
14. 02. 2013 15.21
+4
res ste eni pravi froci .. nekateri kar barco omejate...ki sploh ne spada v to temo ...drugi spet pljuvate vse poprek ... naj zmaga boljši,in druga tekma bo pač pokazala kdo si bo več upal! Hala Madrid!
RYAN GIGGS
14. 02. 2013 14.50
-1
Res ne vem, od kje nekaterim, da je United igral bunker? Igrali so s postavitvijo 4:4:1:1, tako kot odigrajo večino tekem. Edina res vidna razlika je bila, da se Rafael in Evra nista udeleževala napadalnih akcij, ampak sta igrala malo bolj defenzivno.
bimboooo
14. 02. 2013 15.12
-2
sj ga je igrov?... a si biu slep? 40 min sm bulu v avtobus..
bigfudge
14. 02. 2013 15.28
+5
to pa res ni bla 4411, je treba priznat, neka obrambna 451, ampak vedlo se je da bojo igral tko v madridu, preizkušal so to postavo že par tekem prej
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.21
+2
bunker je k vecina igralcev stoji pred kazenskim prostorom in se bolj matra z zapiranjem in pokrivanjem, k pa odvzemanjem zoge... vcer ni blo vidt, da bi vsi igralci stal zbiti pred kazenski prostor, bla je pa bolj defenzivna igra
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.22
+1
skratka ni vsaka defenzivna taktika bunker, ker v tem primeru bi bunker predstavljal sleherno defenzivno formacijo :)
Symbolic
14. 02. 2013 16.28
+2
Pri bunkerju je izrazita razlika v posesti žoge... Na včerajšnji tekmi je pa bila 56:44 v korist Reala tako ... težko bi to okarakterizirali kot klasični bunker... Igrali so mal bolj zaprto, s pojačano obrambo, v napadu so pa bili tudi nevarni! Za primerjavo: na tekmi Barcelona - Celtic 2:1 je bila posest 73:27 ... dvonadstropni avtobus pred lastnim golom Celtica... LOL
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.33
Symbolic no pa seveda posest. Ta posest k si jo pa napisal s Celticom pa mislm da ni pravi podatek
SAF1
14. 02. 2013 16.42
Ryan, tle pa se ne strinjam s tabo, 70% tekme je MUFC igral bunker. Na povratni mora MUFC zadrževat žogo in čim več napadat tako da bodo čim dlje od gola, da Real nebo imel šans streljat na gol in pazit na protinapade Reala.
bigfudge
14. 02. 2013 17.38
SAF1 če bo united velik napadu, majo glih največ šans realovci da ga dajo iz kontre...fora je da ga real težko da z zgrajenega napada, iz kontre pa kamot
Symbolic
14. 02. 2013 21.35
Kranjčan, vse statistične podatke jemljem iz "soccerway"-ja in ne vem zakaj bi bili netočni, meni se zdi zelo v redu sajt in ima preglede zza vse lige in tekmovanja (celo za ženski nogomet LOL)...
Symbolic
14. 02. 2013 21.49
1. tekma je bila 23. Okt. 2012 v Barceloni, zmaga Barce 2:1 (posest B=73:C=27 %) 2. tekma 11. Nov. 2012 v Glasgow-u, zmaga Celtica 2:1 (posest C=26:B=74 %)
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
14. 02. 2013 14.29
+12
Res je, Real je bil celotno gledano res boljši, toda United je naredil ODLIČEN posel, zabili so na Bernabeu in je to to. Povratno igrajo doma na OT in imam občutek, da bo United tudi napredoval. Ima ekipo, ki se lahko zapre in igra na rezultat. Doma bo United močan nasprotnik in zna se zgoditi, da bo Real zaključil z tekmovanjem. Imajo trenerja, ki je dovolj izkušen in bo poizkusil zapreti igro in igrati na kontre.
dalmatic
14. 02. 2013 13.09
+16
man u je izpolnil svoje.imajo gol v gosteh,kar je na takšnih tekmah velik kapital.namerno so prepustili iniciativo realu,kar se mi zdi dobra taktika,glede na to,da je realovo najmočnejše orožje kontra.ronalda so dobr pokrili,mal več prostora so pustili,di mariji,khediri,ki pa itak potrebujeta 10 šans za realizacijo.manchester ima veliko prednost v van persju,za katerga mislim,da bo prelomil tekmo na old trafordu.mislim,da bo na naslednji tekmi pokazal ves svoj potencial.benzema,higuain nista na tem nivoju,za ligo prvakov pa potrebuješ napadalce na najvišjem nivoju.
Nepomembn
14. 02. 2013 12.53
+1
sej vem da je neumesno vprasanje,samo me zanima,ce kdo ve iz kje je psg pripeljal tega lukasa,v torek sem ga prvic videl igrati in me je cisto navdusil.
Bull989
14. 02. 2013 13.59
+3
bigfudge
14. 02. 2013 14.12
+1
tipac je bil 40M evrov, 19letnik, bo mogu še velik pokazat
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.31
Lucas Moura je navdusil na vsaki tekmi do sedaj k jo je odigral za PSG. Oziroma ni se odigral povprecne tekme :)
overlord580
14. 02. 2013 20.07
Ta mladenič je zavrnil United in odšel v PSG.
Seljako1899
15. 02. 2013 06.29
+2
temu mladeniču bo še žal da je šel za denarjem...ker v unitedu nebi bil nič "revnejši"....
Nepomembn
14. 02. 2013 12.17
+0
no ja mourinho ne more iz svoje koze-res je da je real igral boljse za odtenek,samo mislim da je mourinho ta ki je igral na rezultat-dejstvo da je iz igre vzel alonsa in ga zamenjal z defenzino usmerjenim pepejom govori temu v prid,vsaj meni se tako zdi.drugace je bila tekma enkratna,mislim da je bil real oskodovan za enajstmetrovko,pri prekrsku jonesa nad di mario,ko je sodnik samo pogledal stran a le minuto za tem je za isti start arbeloe nad evrajem piskal kot prekrsek.lahko bi tudi pustil manchestru da izvaja zadnji kot in mislim da vi si ramos zasluzil dobiti vsaj rumeni karton(zaradi simuliranja ali pa zaradi zahrbtnega udarca s komolcem-kateri je bil bolj ociten kot udarec valencie).tako da nekaj napak sodnika je bilo,samo to je sestavni del nogometa. pa se 1x poudarjam to da se manchester ni branil in igral na rezultat,mourinho je bil ta ki je okrepil obrambo,medtem ko je SAF okrepil sredino z menjavami-do the math.
LocoBlanco
14. 02. 2013 12.21
+2
1. Alonso je ze v letih in razumljivo da v zadnjih minutah da obrambnega igralca v igro in ne dobi se 2gi gol! (povsem razumljivo) 2. Sodnika pustmo pri miru ker je delal napake v korist obeh ekip 3. Prvi polcas se ManU ni branil ...drugi polcajt pa definitvno! Se pa strinjam da je bil RM boljši!
Nepomembn
14. 02. 2013 12.25
+11
aja pa se to-za vcerajsnji gol mislim da bi pa se michael jordan cestital ronaldu-takega hang timea pa se ne v nogometu. svaka cast
LocoBlanco
14. 02. 2013 12.37
-1
Brez besed...Btw poglej si dokumentarec o CRju...Tested to the limit...Bolano kot njegov vcerajsnji zadetek!
Nepomembn
14. 02. 2013 12.49
+2
ah ze zdavnaj pogledano,ce se le da pogledam vse o vsakem nogometasu;)
Raumdeckung
14. 02. 2013 14.28
+3
Ni težko Evra preskočit, ki je majhen. Je pa res, da CR ima večji odriv kot bilo kateri NBA igralec. Kapo dol. In zato je meni najbolj nevaren igralec z glavo v Realu.
bigfudge
14. 02. 2013 15.29
+1
kaaaaj??večji odriv kot bilo kateri nba igralec?res ma odriva ronaldo, ampak khm ROSE, LEBRON, WESTBROOK, HOWARD...
superfly7
14. 02. 2013 16.21
+1
bigfudge - Odriv ima Ronaldo manjši samo od tistega, malčka ki je par let nazaj zmagal na tekmi za zabijanje. Od vseh teh ki si jih naštel, pa ma boljši odriv... Ampak moreš vedet da so tile vsi dvometraši... ronaldo pa 185... Pa dolžina rok pri basketaših je nepredstavljivo večja ...
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.23
Ronaldo je nenormalno hiter in eksploziven za belca, ampak da je nad vsemi nadrkanimi NBAjevci je pa smesno trdit :D
prava resni.ca
14. 02. 2013 16.30
+2
superfly7 bedarija! bigfudge je nastel igralce, k lahko zbrskas majo vertikalo 38 inchev pa tam nekje do mal pod 45. To so tud zapisani podatki, lahko jih zbrskas na netu. Od Ronalda nikjer ne pise in govoris na pamet. Te vertikale so od igralcev, k nastopajo v sportu, kjer ima eksplozivnost pri skoku vecjo vlogo kot v nogometu. Ronaldo sigurno nemore bit blizu tem igralcem, tko da ne siri bedarij prosm. Ker sicer ga lahko Ronaldo zabije iz trojke.