Nogomet

Messi v Primeri neučinkovit že 286 minut

Barcelona, 09. 11. 2014 13.26 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Argentinski zvezdnik španskega nogometnega velikana Barcelone Lionel Messi že 286 minut čaka na naslednji gol med špansko elito. Španci so prepričani, da se je znašel pod pritiskom, sedaj, ko je tik pred tem, da se zavihti na vrh večne lestvice strelcev La Lige.

Nogometaši španske Barcelone so se morali za zmago v zadnjem krogu španske Primere Division pošteno potruditi. Na gostovanju v Almerii jih je v veliki meri rešil novinec Luis Suarez, ki je z dvema izjemnima podajama zaposlil najprej Neymarja in nato še strelca zmagovitega gola Jordija Albo.

Lionel Messi
Lionel Messi FOTO: Reuters

Najverjetneje pa bi bilo vse v klubu veliko lažje, če bi bleščeče predstave nizal prvi zvezdnik moštva Lionel Messi. Argentinec je namreč brez gola v Primeri Division že 286 minut. Nazadnje je zabil Eibarju. Messi potrebuje le še dva gola, da bi na vrhu lestvice najboljših strelcev španskega prvenstva prehitel legendarnega Telma Zarro, ki je med letoma 1940 in 1955 za Athletic zabil 251 golov.

Španski mediji pišejo, da je vse bolj očitno, da je zaradi rušenja dolgoletnega rekorda Zarre pod manjšim pritiskom, ko ga bo ujel, pa naj bi spet lahkotno zabijal.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (123)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Felipao
10. 11. 2014 15.46
+9
Kakšne neumnosti, tako s strani avtorja članka kot nekaterih (navijačev ve se katerega kluba) komentatorjev. Ko je imel lani Ronaldo strelsko krizo ste ga že prodajali v United oziroma PSG, zdaj pa je kar naenkrat dvakrat boljši od Messija oziroma je z Messijem konec. Vaše mnenje se spreminja tako kot vreme, spomnite se samo kaj vse ste nekateri lani pisali o Casillasu, zdaj pa čista tišina, isti mojstri ga sedaj celo hvalijo. Ravno zato mnenje nekaterih ni ravno kredibilno.
Campeones36
10. 11. 2014 16.04
+4
Noben ga nikoli ni nikamor prodajal, bila so ugibanja medijev. In Ronaldo ni bil nikoli dlje kot 2 ali 3 tedne izven forme. Za Messija je pac nenavadno da toliko cajta ni zabil v la ligi, ampak niti ne dvomim da bo znova eksplodiral.
Felipao
10. 11. 2014 19.00
+0
Moje mnenje je, da je Messi enostavno utrujen in to psihično. Tako v klubu kot v reprezentanci je praktično vse odvisno od njega, če on ne vzame žoge in nekaj spaca skorajda ni priložnosti za gol in to ob tem, da ga vedno pokrivata vsaj dva igralca če ne celo trije. Morda bo bolje, ko se bo Suarez vklopil v igro in Messi ne bo pod tolikšnim pritiskom. Pri Realu denimo se zelo pozna dejstvo, da so letos v dobri formi poleg Ronalda še vsaj 4 igralci, kar se tudi vidi po številu danih golov - lani je bil praktično samo Ronaldo tisti, ki je dosegal gole.
Trend01
10. 11. 2014 20.09
+1
Če lahko še jaz en kratek komentar Felipao. Kot je že omenil Minotauer, Ronalda noben navijač Reala ni iz kluba spravljal.... O Casillasu so različne debate o "da ali ne". Jaz osebno bi raje videl v golu Navasa. Ampak to je stvar trenerja. Glede Messija imaš verjetno prav, da je prekurjen. Psihično in fizično. Psihično že od lani, ko je govoril, da se pripravlja na SP in so bili nato "samo?!" drugi. Vsa čast sicer za dosežek. Nato mu še na koncu dodelijo "zlati čevelj za SP", ki ga je sprejel z očitnim negodovanjem. Kot, da bi ga zaj3b. Nato pa po vseh TV-jih sliši, vidi, da ni bilo zasluženo (a že sam je to vedel) A je zato prej zanemaril končnico obeh lig. V LP z malo katastrofo in La ligo tik pred zdajci.... Vse to bi vsakomur živce načenjalo. A zdaj še borba za dva rekorda - v LP in domači ligi. Ni mu lahko. Kot kaže tudi fizično ni v top formi zaradi? napornega poletja in hudega tempa v sezoni 2014/15. Glede Ronaldove strelske forme v Realu je pa tako, da letos dosega večji delež golov v ekipi (18 od 42) kot lani (31 od 104-ih). Je pa res, da letos celotna ekipa lažje prihaja do zadetkov in fantje bolj delujejo "skupaj". Ostali prevzemajo. Še glede pokrivanja Messija. Fanta že lep čas pokrivata 2 igralca. Saj to je nekaj najbolj normalnega in logičnega glede na njegovo kvaliteto in položaja kjer igra. Tam kjer je največ gužve in ponavadi visita že tako oba zadnja obrambna igralca. Pa brez zamere. Upam, da se strinjaš
Symbolic
10. 11. 2014 21.44
+1
Sorry, jaz bi tudi nekaj povedal... Moje mnenje je, da bo učinkovitost Barcelone še naprej problem vse dokler Enrique ne postavi Suareza na ta-pravi poziciji... Zame ni normalno, da "zabetoniraš" izvrstnega golgeterja na boku in mu naložiš le asistenčno nalogo, ki jo, mimogrede, opravlja odlično... In kje naj bi bila ta-prava pozicija za Suareza, če je to mesto že zdavnaj oddano? Pa ne mislim na neko privilegiranost Messija, ampak na dejstvo, da imaš 2 izjemna igralca za eno isto pozicijo... Skoz se mi v glavi vrti (lahko rečete bedasta ideja): v napadu Neymar + Pedro na krilih, v sredini pa Suarez in Messi... Že, že... kaj pa potem veza, in pa obramba? Hmmmm...
Trend01
10. 11. 2014 22.06
Ja, tudi to je res. Kot sva se že zadnjič pogovarjala. Kaj pa: Neymar LW, Suarez FC ali/in RW, takoj za njima morda Munir, in za njim kot AM Messi (ala Xavi). Če gre Xavi januarja res na Japonsko, bodo itak nekaj morali tja postaviti. Torej 4-3-3 (v rombu) ali 4-4-2 kot je igral L'pool. Predvsem pa potrebujejo bolj samozavestnega Enrique-ja. Zdaj jih pa ves čas povsod samo hvali. No, ja, ste se pa prebili na drugo mesto :) Ali, če bi pustil eno ali dve ligaški tekmi Messija na klopi. Zdaj nima volje v Ligi. V LP je vseeno bolje. Predvsem je vrag, ker ima toliko CF-jev: Messi, Suarez, Munir, Sandro. AM-jev pa skorajda, da ne. Ima, ampak iz forme in utrujena.
MaunelNeuer
10. 11. 2014 22.08
-1
felipao, sej tud pr CR7 je tk za repko kk za klub dosti odvisno od njega, samo messi ima v repki boljše soigralce kot jh ima CR7
Symbolic
11. 11. 2014 08.23
+1
Ja Trend01, glede na dejansko stanje (tu mislim na neučinkovitost), bi bilo bolje, da Messi "počiva" kakšno tekmo... Enriqueju pa tudi ni lahko... Ima "zvezane roke", ker ni enostavno, da daš kapetana moštva na klop in to ravno zdaj, ko je "na pragu" osvojitve nekega rekorda (ne vem kakšno "korist" od tega ima Barca)... navijači bi ga linčali!
Trend01
11. 11. 2014 09.46
Včasih mora trener naraditi za kar je pač plačan. Dela za dobrobit 1. lastnika, nato navijačev in nato igralca. JBG, igralec je le zaposlena oseba, enako kot delavec ali direktor Appla. Kot primer recimo, je Mourinho v sezoni 2012/13 Ronalda kar 5x pustil izven zelenic. A ni bil poškodovan, ne pod grožnjo kartona ali kaznijo. Je pa zadeva zoprna, priznam. Brez njega, dam "glavo stran", da bi Neymar in tudi ter predvsem Suarez svoje naredila... Nato bi tudi Suarez začel razturavati... In nato bi tu Messiju bilo lažje (tu bi se videlo šele njegov karakter - ali se gre za rekor ali za moštvo. Trenutno je bolj tako tako.) A kaj češ. "Takle mamo", bi eni rekli.
Symbolic
11. 11. 2014 10.32
+1
Spomnim se tekme Barcelona - Malaga 4:1 (sezona 2012/13)... Zakaj to omenjam: Messija ni bilo, gole so pa dosegli 4 različni igralci (Villa, Fabregas, Montoya in Iniesta)... To je bil pa pravi "boom", ker so s tem dokazali, da lahko gre tudi brez Messija! Zdaj pa naenkrat, brez Messija ni Barce... a res? Ne verjamem... Suarez je tako "lačen" igre in zadetkov... Se mu prav vidi, kako reagira pri zapravljeni priložnosti (skoraj obupan), ali pri uspešni asistenci (ves vesel, ker je tudi on prispeval k zadetku) ... Torej, da ne dolgovezim naprej: time-out za Messija bi bil zelo koristen za Barcelono (ne glede na nasprotnika!)...
Trend01
11. 11. 2014 12.26
+1
Ja. Že lani smo govorili, da oba kluba (tudi Real), brez prvih zvezdnikov igrata lepše, učinkovitejše, bolje... Ronaldo je nato nekoliko nadoknadil, Messi je pa dejal, da se za SP varčuje. Pri TEJ PLAČI!!!
bent2
10. 11. 2014 12.56
+1
Še en rekord, ki bi ga Messi lahko podrl. Če bi bil pri Realu bi bil najdražji igralec na klopi ;) Bolj za šalo kot zares.
bka123
10. 11. 2014 12.11
+9
Pomoje je postavil nekakšen rekord z štirimi prečkami na dveh zaporednih tekmah brez gola
bent2
10. 11. 2014 10.46
+8
Dejstvo: Nogomet je kolektivna igra. Zato je Messi bil dober ko je bila Barca dobra, sedaj ko je Real v top formi je pa Ronaldo v top formi. Ampak hkrati: Ronaldo več teče, je bolj kompleten igralec, saj zadane z glavo, s prostega strela, več od Messija naredi v obrambi, ima boljši strel od daleč in je hitrejši od Messija. Messi pa naveličano hodi po igrišču in se sam seb smili, ko nima žoge. Povrhu vsega je pa še veliko bolj zvezniški od Ronalda, kar se kaže v njegovih čudnih potezah do navijačev. Sedaj pa navalite z minusi pa da preštejemo kolk slepih Barcinih navijačev je na tem portalu.
alien8potnik
10. 11. 2014 12.36
-2
CevNorc
10. 11. 2014 13.46
+4
Hahaha bent2, pa da vidmo kok je tvoj kometar realen, CR bolj kompleten, ker zadane z glavo, Messi seveda tega ne zna, res da ni igralec za zadevanje z glavo pa vendarle, CR zadane s prostega strela, Messi iz 35m proti Braziliji iz leve strani, to pomeni položaj za desničarja, čez teden dni Ikerju iz identičnega položaja, le bližje golu, torej Messi ne zna zadeti iz prostega, kaj šele od daleč, s tem da koliko prostih strelja CR koliko Messi, dobro zadnje čase vse, prej pa sta s Xavijem delila ne glede na pozicijo, CR je hitrejši od Messija, JA mogoče brez žoge, z branilcem pred sabo se CR zmede, Messi tega občutka ne pozna več, saj ga krijeta vsaj 2. Kar se pa tiče Messijeve volje se pa strinjam s tabo, kot da je izgubil voljo do igranja. P.S.: pozabil si omeniti moč, saj CR kot eden najbolj fizično pripravjenih igralcev na svetu pada kot pokošen, tale mali palček, ki ne vidi ven iz trave, pa pade takrat ko ni več druge šanse kot v travo zarit
bent2
10. 11. 2014 14.29
-1
CevNorc ... beri bolj podrobno. Nisem rekel da Cristiano bolje izvaja proste strele od Messija. Impliciral sem, da Cristiano lahko zadane iz vseh možnih položajev, ki sem jih tudi naštel. Edino v čemer sem ju primerjal je, da CR več naredi v obrambi (pri čemer ne pravim da je v obrambi posebej dober, le več se vrača od Messija), da ima boljši strel od daleč, in da je hitrejši od Messija ... ja mogoče z žogo ni, ampak CR ravno zato zabije tolk golov, ker se nenormalno dobro giba brez žoge in je velikokrat na pravem mestu. Messi pa samo čaka kdaj bo žogo dobil potem se pa dribla in vsi smo videli, kaj se je zgodilo na zadnji tekmi, ko se je zadriblal.
Ka pa mislis
10. 11. 2014 18.34
+0
Do kam nese zogo ce jo messi z desno brcne? A gre 20m?
-1
MaunelNeuer
11. 11. 2014 14.38
+0
bent+++++ampak barcini fani se stabo ne bodo strinjali
aki10
10. 11. 2014 09.10
+0
JUSTICE :D MUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
Ka pa mislis
10. 11. 2014 06.29
+7
Xavi in iniesta nista vec top, posledicno messi
MaunelNeuer
10. 11. 2014 22.09
+1
to jas trobim že 2 leti, vsaj ti razumeš
Nina Nubia 1
10. 11. 2014 06.16
+0
Hitro prodat v Katarsko ligo,dokler ima se kaj vrednosti....f.afo44 ti si pa najdi novega vzornika,ker ta gre v pozabo...Ronaldo ti je najboljsa opicija,vsaj gole bos gledal....
alien8potnik
10. 11. 2014 05.18
-1
ney in suarez. tu je prihodnost. in MUNIR. messi nikoli ne bo več to, kar je bil. tako zgleda. bo dober, ja, ne pa več tako dober. že leto dni drsi navzdol. ne teče. nekaj se dogaja z njim. ali psihično ali fizično. to ve le on.
fihner
10. 11. 2014 14.19
+0
Tudi ti nisi več isti. Vedno bolj bolno te je brati.
Felipao
10. 11. 2014 18.51
Casillas je zdaj že v redu ali bi ga bilo še vedno potrebno prodati?
alien8potnik
10. 11. 2014 21.17
+1
alien8potnik
10. 11. 2014 21.18
+1
dane, ne žali. a je leo isti ali slabši zadnje leto? torej? kaj boš rekel? boljši ali slabši, kot je bil?
-5
MESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIMESSIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
MaunelNeuer
10. 11. 2014 01.59
+11
+3
kok minut pa balotelli ni zadel?!
Trend01
09. 11. 2014 21.14
+6
A je že? Sicer provokacija od tebe, a vseeno. V italijanski in angleški ligi ni zadel zadnjih 995 minut.
fghfhfhfhf
10. 11. 2014 07.43
+0
kva ma pa kle baloteli zraven ? cudno,sem ze mislil da bos omenjal CR-ja :)
borut30
10. 11. 2014 12.07
+3
akepo90..a zdej Messija že z Balotellijem enačiš? :-)
Trend01
09. 11. 2014 19.33
+15
Saj vseeno, če toliko časa ni zadel. Bo pa jutri ali pojutrišnjem. Lani Suarez v PL ni zadel 416 minut zaporedoma, a ni bilo nobene panike in nobenih člankov... Celo "un čevelj" sta si z Ronaldom delila....
alien8potnik
09. 11. 2014 23.42
+0
Trend01
10. 11. 2014 09.57
+0
tutankhamun
09. 11. 2014 19.31
+4
Messi v top formi zabije 91 golov v enem letu, CR max 60+
MaunelNeuer
09. 11. 2014 21.02
+0
ma te top forme ni že 3 leta ;) če bi imel CR7 take soigralce ki mu dajo vse na pladenj, bi dal čez 100 golov ;)
Sasda Sadas
10. 11. 2014 07.10
+9
CevNorc
10. 11. 2014 13.50
+1
ja sej Messi tudi celo kariero kot Striker igra, mislim kake mate, s tem da Koroška ne seri, Real odkar je CR v klubu igra nanj, evo letos so začeli homogeno igrat, pa rušijo vse pred sabo, a vendar če se le da, gre žoga na Ronalda, tako da ne seri kaj bi bilo, če bi bula imela če. Bi lahko tudi rekel če bi Messi................ pa ne bom
MaunelNeuer
10. 11. 2014 22.15
+1
no se pravi za wingerja je 60+ odlična številka ane tutankhamun
MaunelNeuer
11. 11. 2014 14.41
cevnorc marsikdo mi je za to izjavo dal prow, tk da........ti ne seri
Ozil11
09. 11. 2014 18.52
+27
Hahaha folk bodite objektivni no. Kakšne asistence daje Ronaldo to je smešno. Ustreli na povno pa slabo žogo zadane žogo in se srečno odbije do Benza. Druga asistenca pa nekaj skače pred žogo in potem mu žoga skoraj uide, jo frcne nekaj na hitro nato pa Kroos z odlično odmeri strel. Medtem ko Messi nase navleče 4 igralce in nato spusti soigralcu da porine v prazno mrežo. Messi je v razumevanju igre svetlobna leta pred Ronaldom. Tudi igralec je boljši to vsak ve. Samo trenutno je Ronaldo boljši strelec, saj tudi Real igra 9x boljše od Barce.
AntiCule01
09. 11. 2014 19.05
-13
Ozil11
09. 11. 2014 19.14
+21
Saj ne cmerim. Ronaldo je igračina, takega ne bo več. Vendar sedaj ko Messi ni v top formi, roko na srce tudi Barca igra slabo je pa kar od enkrat 2x slabši od Crisa. Pa 3 zlate žoge so mu dali preveč.Daj folk ne nabijajte. 91 golov je še vedno tabu tema za Ronalda. In v tisti sezoni da Messi ni zaslužil zlate žoge potem ? Dve zlati žogi bi moral dobiti takrtat. 5 sezon je bil Ronaldo vidno za Messijem pa so vsi govorili da sta enako dobra, sedaj je pa Ronaldo v boljši strelski formi in je kar odenkrat 2x boljši od Messija ? Bodite realni no
Hachi
09. 11. 2014 20.00
+13
offtopic: Ozil, moral ti priznati, da ste Arsenalovi navijaci dalec najbolj strpni. Medtem ko bi vsak tretjeligas ze zdavnaj postavil kovcke trenerju pred vrata, pri vasih se vedno vztrajajo z Wengerjem. Zdaj ne vem, ali so res vsi slepi ali pa ima 100 milijonsko odskodnino, da ga ne sterate.
Ozil11
09. 11. 2014 20.11
+8
Hachi to se sprašujem tudi jaz že 2,3 sezone.
Hachi
09. 11. 2014 20.34
+6
ceprav nisem nikoli bil navijac Arsenala, mi je bil ta klub vedno simpaticen. gojili so hitro, raznovrstno igro. Sedaj pa pripeljejo Ozila, Sancheza, ki STA OKREPITVI, pa jih ne zna izkoristiti. ostalih "OKREPITEV" pa raje ne bi omenjal, ker niso vredni, da nosijo dres Arsenala. to so bili neki brezupni poskusi poslov, ki bi naj prinesli nekaj denarja, vendar pa so vsi po vrsti zgreseni. ocitno se gre upravi samo za to, da ni izgube, pa bog ne daj, da bi kdo kdaj vec investiral. ne razumem, da se tak klub kot je Arsenal vsako leto vedno znova zadovolji ze z uvrstitvijo med top4. Ce je trenerju in upravi to dovolj, pa na zalost ti rezultati ne zadovoljijo igralcev, ki zadnjih 5-10 let mnozicno zapuscajo topnicarje. skoda, le malo vec predrznosti in zelje po lovorikah bi morali odgovorni pokazati, pa bi Arsenal lahko bil v vrhu tako v Angliji kot v Evropi. a ni interesa tam, kjer bi moral biti. verjamem pa, da je najtezje igralcem in navijacem!
Ozil11
09. 11. 2014 21.12
+6
Popolnoma se strinjam. Saj včasih me ni motilo to da nismo ničesar osvojili, saj smo igrali res lepo in hitro in sem res užival ob igrah. Sedaj pa niti ne igramo, od lovorik smo pa oddaljeni še mnogo več kot včasih.
Campeones36
09. 11. 2014 21.41
-4
Ce bo ronaldo letos nadaljeval v taki formi, kar je malo verjetno, lahko tudi podre rekord 91ih golov, tako fa se ne bis se v jezik ugriznil.
Nina Nubia 1
10. 11. 2014 06.20
-1
Arsenal je pa itak zgodba zase,ocitno se drzijo tistega,vazno je sodelovati....ce razpustite klub ne bo nobene skode....
lookaaa
10. 11. 2014 09.16
+0
ozil, ce smo objektivni je letos pac slabsi od ronalda. to je vse. in ne nekaj nabijat s tema dvema res ne prevec posrecenima asistencama, tudi cr7 ima v letosnjem letu nekaj vrhunskih, tudi na tej omenjeni tekmi jih je imel, a zal iz tistih akcij niso zadeli. ce pa se primerja oba igralca, pa je potrebno gledati celotni paket: ronaldo je dober tudi v obrambi, se vedno vraca, je dober v skok igri, pretece po par km na tekmo vec od messija itd. je pa tezko primerjat kdo je dejansko boljsi, ko pa sta oba odvisna tudi
lookaaa
10. 11. 2014 09.16
+1
od soigralcev. messi je imel podporo prejsnja leta, ronaldo jo ima pa sedaj.
Los Galacticos
10. 11. 2014 10.17
-3
Saj sem že rekel na začetku sezone, zdaj bojo kar na enkrat asistence postale zelo pomembne, oz. najbolj pomembna stvar v nogometu... Kot prvo ta dva sta napadalca in zadolžena za zabijanje in ne asistiranje, drugo, kot da je važno kakšne so asistence, in tretje, če že govorite da je Messi toliko boljši in da je genije, naj potem tudi ima statistiko na svoji strani z katero boste lahko argumentirali tukaj, ne pa da neki nabijate iz svoje glave in niti ne veste s čim bi to teorijo podprli, sploh zdaj ko je v obupni formi in se dobesedno več ali manj samo sprehaja po terenu ( to priznavajo tudi navijači Barce, da ne bo pomote )... In za konec za tebe Ozil11 mislim da bi te moral več brigati Arsenal in igralec ki naj bi bil zadolžen za asistiranje kot je recimo Ozil, ne pa da tu nabijaš neki o napadalcu iz drugega kluba kako grde asistence ima...
CevNorc
10. 11. 2014 13.55
+1
aj Belaj ne seri, ker CR ni mel statistike par let nazaj, pa je bil palček še vedno palček, CR pa zlati mož.......... tok o tvoji objektivnosti
CevNorc
10. 11. 2014 13.58
+1
Kar se pa tiče Arsenala, pa mislim da ni kriv Arsene, no mogoče malo ker se ne upa upret vodstvu in zahtevati izdatne stroške za nakup kadra, pa zdravniško službo zamenjat, saj mislim da ma Arsenal slabšo zdravniško službo, kot naše OŠ zobarje. Drugače pa je krivo vodstvo, ki ne želi imeti evra pufa, pa četudi na račun naslovov.
xxman.y
09. 11. 2014 18.26
+1
J*** se Messiju počasi :) Na drugi strani pa motivirani Ronaldo raztura vse pred sabo. Logično da je brez konkurence.
Trend01
10. 11. 2014 10.17
+1
Ali drugače povedano.. Pri takšni plači kot jo ima, se mu ne bi smelo j*** se za delodajalca.
darkangel31
09. 11. 2014 18.15
-2
navadna nula ki ga obozuje froci je ta lessi.gola ne doseze ker prevec utaja davkov
xxman.y
09. 11. 2014 18.25
+14
On je iz sebe že nekej naredil. Iz tebe pa nič ni, in nikoli nič ne bo. Tko da ne govori...
CevNorc
10. 11. 2014 14.01
+4
kaj da ni nič, najbolj zasovražena oseba na tem portalu, mislim da ni niti enega normalnega navijača, ki mu tale otrok ne prekipeva
CevNorc
10. 11. 2014 14.01
+3
pa še dva sta en vem da je za barco pa en za real, samo temu primerku ne sežeta do kolen
Ka pa mislis
09. 11. 2014 18.11
-2
Tudi tu bo postavil rekord :)
xxman.y
09. 11. 2014 18.26
+6
AntiCule01
09. 11. 2014 17.53
+1
Mesko je pri 7 golih in 9 asistencah, ronaldo 18 golov in 7 asitencah hahahaahah kaoo messi se letos osredotoča na asitence hahahah pa še tle nau pred ronaldom meeeeeeeeeeeeeeee čestitma ronaldo za novo zlato kopačko
CevNorc
09. 11. 2014 18.03
+0
Glavno da Messija primerjajo z Maradono in Pelejem. Ronalda pa vedno samo z Messijem. Ti to kaj pove dete?
AntiCule01
09. 11. 2014 18.13
-3
ja sej so res za skp maradona se drogera, messi pa utaja davke..Pele poje oba konc kariere bo pa ronaldo use phaaaaaaaaaaaaaaaaa
CevNorc
10. 11. 2014 14.05
no ja CR ma še ene 2-4 leta nogometa na vrhuncu, pa ga še do zdaj niso z največjimi primerjali, Messija že od rosnega 20 leta primerjajo S Pelejem in Maradono, pa se lahko na glavo postaviš, CR nikoli ne bo najboljši vseh časov Messija nekateri tja že uvrščajo.... Drugače pa kaj če je Maradona zvleku tono kokakina, to ga ne naredi nič slabšega nogometaša. Mogoče pa bi Ronaldo moral sprobat malo kokaina, se nebi tok cmeru.
Ledo44
09. 11. 2014 17.07
+11
Nima pač sreče in mu gre vse v prečko, za razliko od Ronalda ki poda golmanu pa žoga konča v golu kot včeraj, ali pa mu jo je golman zanalašč spustil ker je bil že na robu joka...
Nina Nubia 1
09. 11. 2014 17.20
-2
Trenutno je Ronaldo svetlobna leta pred Leo Kjessi....
Ledo44
09. 11. 2014 17.28
-4
Sem videl včeraj..kašen gol je zabil in asistence prva res vrhunska iz 10 m od gola ko ne ve kam s žogo jo poda 20 m nazaj proti svojemu golu na srečo Krosu na nogo, druga pa strelja na gol pa izpade kot asistenca, pa še gol bi moral biti razveljavljen ker je bil ofsajd..
24uric
09. 11. 2014 17.33
+1
AntiCule01
09. 11. 2014 17.54
-7
ledo jokci lepo da gledaš naše goljade kpr vm nimaš kej za vidt k eno kup žalosti 18 kok ma lea?
Ledo44
09. 11. 2014 17.59
+5
Res vrhunski goli ko te zadene v koleno in gre v gol, iz ofsajda, ko ti golman spusti še en gol da ne bo jokanja...vrhunska goljada
AntiCule01
09. 11. 2014 18.14
-3
se vid da si azbit pa ne štekaš kaj sm napisu lolek 15 letni...ja in kaj zdej najboljši rabjo tut mal sreče lesiju še to ne pomaga..se vid da sta xai pa iniesta za v penzijo no xavi&iniesta no party lep večer
AntiCule01
09. 11. 2014 18.14
-5
se vid da si zabit pa ne štekaš kaj sm napisu lolek 15 letni...ja in kaj zdej najboljši rabjo tut mal sreče lesiju še to ne pomaga..se vid da sta xai pa iniesta za v penzijo no xavi&iniesta no party lep večer
CevNorc
10. 11. 2014 14.07
+2
djete se je razburilo, AntiCule pa v jok na drevo
woche
09. 11. 2014 16.32
+9
Še vedno je top igralec ampak ni več tisti pravi Messi :)
domijamaica
09. 11. 2014 16.10
+8
24 ur vi vesta samo od 2 nogometašev pisat? pustite mesiča na miru ni v formi. Pišite raje o katerem razpoloženem nogometašu...
PejtGaPogledatBrane
09. 11. 2014 16.29
+2