Nogomet

Messi: Napadalci niso izkoristili ponujenih priložnosti!

Rio de Janeiro, 14. 07. 2014 09.14 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Argentinski nogometni zvezdnik Lionel Messi je mnenja, da so za poraz v velikem finalu svetovnega prvenstva krivi napadalci, ki niso izkoristili številnih lepih priložnosti. Nemci so bili po njegovem prepričanju bolj spočiti.

Argentinska nogometna reprezentanca je bila na svetovnem prvenstvu v Braziliji korak oddaljena od raja. Z drugim mestom so presegli pričakovanja številnih strokovnjakov, a vendarle so imeli nekaj priložnosti, da bi bil lahko razplet povsem drugačen. Prvi zvezdnik gavčev Lionel Messi je po dvoboju dejal, da natančno ve, kje je razlog za poraz v velikem finalu mundiala.

Messi je očitno 'večji' od selektorja in je s prstom pokazal na napadalce.
Messi je očitno 'večji' od selektorja in je s prstom pokazal na napadalce. FOTO: Reuters

"Moji napadalci so zapravili ponujene priložnosti in zato smo izgubili," je dejal kapetan argentinske zasedbe in nadaljeval: "Zaslužili smo si nekaj več. Žalostni smo. Slabo se počutimo. Boleče je izgubiti na tak način." Messi, ki je z Zlato žogo prejel vsaj tolažilno nagrado, je po dvoboju priznal, da so Nemci veliko bolj spočiti krenili v veliki finale, saj v polfinalu turnirja niso igrali podaljškov.

"Zlata žoga ne pomeni nič. Želel sem pokal namenjen prvakov pokazati Argentincem," je še dodal zvezdnik Barcelone.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (160)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

LOL8
15. 07. 2014 07.49
-2
Mah dej Messi ne seri, sej pa je sam tud mel šanso 1 na 1, ki je ni izkoristil. Večkrat bi prišel v šanso pa bolj viden bi bil na igrišču ne pa da je sam stal pa čakal da mu nekdo na pladenj stiši žogo.
Žiga Babnik
15. 07. 2014 00.55
+4
spet članek za nabirat komentarje in blatenje Messija. Tole je vec kot ocitno namensko napisano tako, da se sprožijo provokacije. Če bi prebrali uradno izjavo Messija na FIFIni strani bi videli, da je to kar je tuki napisano, daleč od resničnega. Rekel je da napadalci NISMO izkoristili priloznosti in te priloznosti se nasteje, ter omeni tudi svojo. Tako, da je krivca iskal tudi v sebi in ne samo v soigralcih... Skratka poden od novinarstva...
Razumnež
15. 07. 2014 07.40
+1
In ti se še vedno čudiš?? Pač 24 je tak portal, kjer je važno število klikov na stran -> reklame :)))
tom672
14. 07. 2014 23.59
+2
Sicer sem pa jaz že pred finalno tekmo napovedal, da če bo igral Angel di Maria nimajo Nemci šans za osvojitev prvaka. In imel sem prav. Argentina brez di Marie pa tudi nima šans proti Nemcem za osvojitev SPja. Lp!
tom672
14. 07. 2014 23.59
+2
kkkkkkkyfgfdhfsdgd
15. 07. 2014 06.12
tom672
14. 07. 2014 23.56
+1
Lionel Messi je na finalu SPja pokazal zelo bledo predstavo, kar pa ne zmanjšuje dejstva, da je že pred SPjem bil najboljši nogometaš vseh časov. Videlo se je, da se je v finalu bolj kot ne samo sprehajal po sredini igrišča. Sigurno je bilo nekaj narobe, ker nogometaš njegovega kova bi tekal in se trudil za vsako žogo. Nekaj se je dogajalo v reprezentanci pred finalom oz. že prej. Drgač pa se je argentinska obramba zelo izkazala in Romero tudi. Ne vem morda je bil problem, da ni igral di Maria. Bomo videli. Lp!
limonada2
14. 07. 2014 22.20
-2
NAJBOLJŠI od vseh v braziliji ---- James Rodríguez
šumar
14. 07. 2014 22.40
+1
zakaj a zardi 6ih golov hehe pa si vedu da sploh obstaja pred svetovnim hehe
behindyou
14. 07. 2014 22.02
+0
To je njegov pravi karakter, obtožimo druge za poraz. Poraz je treba sprejeti kot ekipa tako kot zmago, ne pa zdej obtoževat določene igralce v ekipi.
šumar
14. 07. 2014 22.41
+3
si gledou tekmo če si pol ves zakaj je to izjavu in prav i ma
Mojebesedesozakon
14. 07. 2014 20.55
+5
Kaj Messi ni napadalec? Bi lahko tudi sam zabil, pa pač ni. Svet se vrti naprej.
Seljako1899
14. 07. 2014 21.26
+1
mmmmmmmnnnnnnmmm
14. 07. 2014 20.47
-3
je pa res da bi lahko ronaldo tud vrnil zlato žogo..saj ni napravil nič na totem svetovnem prevenstvu pa pred tem prijel nagrado....hahahahah
mmmmmmmnnnnnnmmm
14. 07. 2014 20.42
+0
z takim slabim napadom kot ga ima argetina so nemci komaj prišli do naslova...nič od nič razen messija na katerem je vedno pol obrambe viselo ni bilo nič... agvero nula sploh pa hugvain al kaj že je sam proti golu pa brcne kot 2 ligaš,,,zato pa igra v italjanski ligi..tak da zasluži al ne v argetinski reprezentanci najboljši z macherjanom in golmanom...gleda se pa cel turnir ne pa zadnja tekma...bilo pa je še veliko napadalcev ki si bi tud zaslužili zlato žogo...tako kot kak drug golman ne samo nemški..eden pač dobi... ronaldo dobil zdaj messi drugo leto pa kak rebery,,prvo kaj naj bi bilo pošteno pa je sojenje pol pa kdo kaj dobi..
kemakol
14. 07. 2014 19.24
-9
MESSI NITI MED 10 TOP IGRALCE NE SPADA
Seljako1899
14. 07. 2014 21.26
+1
šumar
14. 07. 2014 22.42
+2
ja ja sej vem ronaldo bi mogu dobit zlato zogo ane
mbarca10
14. 07. 2014 18.54
+8
za vse ki trdite da si Lionel Messi ni zaslužil nagrade za najboljšega nogometaša svetovnega prvenstva 2014... res je, ta finale je res odigral slabo, nevem kaj mu je bilo.. ampak, niste pa se vprašali do kod bi Argentina prišla brez Messija..NIKAMOR! mogoče bi celo že odšla domov po skupinskem delu:) potem pa še to. nominiranci za najboljšega igralca..Muller(z pikicama na u)- Nemčija bi že nekako zmogla prit do finala brez njega, ni igral zelo velike vloge.. Robben- enako kot pri Mullerju Hummels- ima nemčija še druge kakovostne menjave za branilca Messi- zelo pomemben za Argentino, nevem kam bi prišli brez njega. 4krat najboljši igralec tekme:D in dragi hejterji ko potegnem črto, se mi nekako zazdi da si je zaslužil to nagrado:)) ajde zaj pa hitro hejte talat:)
LR4444
14. 07. 2014 23.28
+1
Messi je dobro igral proti Iranu in Nigeriji. Kje je bil proti Švici, Belgiji in Nizozemski?
RdečiKarton
14. 07. 2014 17.39
-7
Od igralca barce bi pričakoval naslov v stilu: "sodniki so krivi", ne pa napadalci. Sicer je pa messyu vedno kdo kriv ko ne gre po načrtih. Še na lastne soigralce se zdere...
EC
14. 07. 2014 17.22
+9
pa ljudje kaj ste resni no...mogu bi dat messi nagrado mullerju? pa vi niste resni res...se je kdaj že zgodil kej podobnga? pa to je že norčevanje iz fife potem...da ne govorim da je celo messi po mojem zaslužil lovoriko. v skupinskem delu je rešil argentino na vsaki tekmi, enako v osmini finala...naprej sicer res ni blestel, ampak blestel ni niti kdo drug roko na srce...nekaj omenjate mullerja, a človek od skupine napre je dau gol sam proti brazilcem, sicer pa ga ni bilo..messija celo prvenstvo držijo 2, 3 igralci, pa kljub temu uspe preigravati, zabijati, podajati, kreirati šanse...mislim da je nagrado povsem zasluženo dobil, čeprav nisem njegov fan, ravno nasprotno, celo mi gre včasih mal na živce, mogoč tut ker sm pristaš ronalda in simpatizer reala... aja pa 24ur....messi je govoru v prvi osebi in je mislu da so faleval z njim vred...
Hachi
14. 07. 2014 17.52
-2
sori, samo ce si letos ni zasluzil zlate zoge Neuer, potem si je vratar nikoli ni in tudi ne bo. tudi on je reseval Nemce, sploh proti Franciji, ko je prakticno igral stoperja. prav vsako tekmo je odigral odlicno in samo poglej si recimo, koliko je on pretekel vsako tekmo, pa je vratar. dalec od tega, da bi navijal za Nemcijo, se manj za Bayern, Neuer pa mi gre prav na zivce, vendar pa mu je potrebno priznati, da je na tem prvenstvu bil brez konkurence, pa ne zato, ker ne bi imel dela, ampak se sam vsako tekmo odlocal tudi s svojimi pravocasnimi izleti iz gola. Vsaj zame, pa sem navijal za Belgijo, je Neuer z naskokom stevilka 1 tega prvenstva. zasluzil bi si tudi Műller, vendar je Neuerjev delez bistveno vecji.
EC
14. 07. 2014 17.53
+3
okej, s tem se pa strinjam. neuer je bil res št. 1 :)) ampak mislim pa, da si npr. muller ne zasluži nič bolj kot messi...prej bi biu tu robben
soba666
14. 07. 2014 17.00
+0
Izbrisan komentar: lahko bi se vsaj malo nasmejal, ker je dobil nagrado za življensko delo, ne pa za naj igralca SP, tega se je zavedal, to je videl tudi Neuer in se je glupo počutil ob njem
Crazy_Horse
14. 07. 2014 16.59
-2
hahaha a ni messi se nekje hvalil da se letos čuva za sp in zato igral bledo v barsi in to bledost prenesel na sp ahahahahaha
xxman.y
14. 07. 2014 18.33
+5
Ti bošček očitno nisi gledal SP. Kje si bil ko je Messi reševal Argentino? Jokal si se pri mami za kiklo.
Hachi
14. 07. 2014 16.02
+4
ce bi bil Messi clovek na mestu, bi vceraj ob prejemu nagrade stopil do Neuerja ali Műllerja in enemu od njiju podalil zlato zogo, ker le nekdo od njiju si je to nagrado zasluzil. Messi pac ne. se najmanj pa za vcerajsnje sprehajanje. Vsi se borijo in laufajo po igriscu, medtem ko se on sprehaja in dolgocasi po igriscu, kot da nabira rozice. V dveh urah je pretekel manj kot Schurlle v uri in pol. tudi to je en problemov Gavčev, ker Messi pricakuje, da bo igra ista kot v Barci in da bo 10 ljudi delalo za in namesto njega. glede na to, da Argentina nima na sredini Xavija in Inieste, bi moral tudi Messi vec prispevati, ker tokrat posest ni bila na strani njegove ekipe, da bi lahko zabusaval na terenu. skratka, tale nagrada je ena velika farsa in ocitna tolazilna nagrada za Messija, ki ni prav nic izstopal. In ne, nisem hejter, ampak gledam realno in objektivno na situacijo.
Tia90
14. 07. 2014 16.24
-8
pa to je jasn kot beli dan da messi popolnoma nič ne nardi za svojo ekipo,misl le na svojo rit, in kak mu bo en podav žogo pred gol,on bo pa pol taglavn frajer.ne zasluž si niti enga naslova in sploh nobene tolažilne nagrade no.mislim ko en otrok se obnaša.a zdej kr svoje napadalce krivi mislim kira bedna.a nemci so pa lahk ekipa in si vsi pomagajo med seboj itd. sramota bi bla da bi tti argentinci zmagal k so res zadn ko si to zaslužjo(poleg brazilcev seveda:)
minotauro9
15. 07. 2014 09.00
prvo je tudi sebe omenil drugo ni od plasticni ronaldo,kaj pa vi pisete
?ikitita
14. 07. 2014 14.56
+6
Aja..proti belgiji ni imel niti ene podaje, kaj šele gola. Proti NIZ tudi ne, sploh se žoge ni dotaknil v kazenskem prostoru vse do 120 minute..zgrešena 100% šansa v finalu...ja sam jo je popeljal, najbolj preko belgije pa nizozemcev.
Antena92
14. 07. 2014 15.11
+0
100 % priložnosti ni, če bi bila potem bi bilo nemogoče zgrešiti. Še če je gol prazen ni 100 %
Antena92
14. 07. 2014 15.14
+0
In za tisto od Messija se tudi reči ne bi moglo, da je 100%, saj je streljal iz strani, z ozirom da je njegova boljša noga levica. Veliko več možnosti bi imel iz tiste strani desničar. Koliko odstotna pa je potem priložnost Higuaina ali od Palacia? 110% mogoče?
Trend01
14. 07. 2014 14.53
-4
Z vsem spoštovanjem do Messija, se bojim, da sledi zaton ene največjih trenutnih nogometnih zvezd sveta. Slaba sezona (resda tudi posledica poškodbe), priznanje, da letos za Barcelono načrtno ni igral na polno, relativno slabe predstave na mundialu, nezaslužena nagrada za najboljšega igralca mundiala, besede njegovega vzornika Maradone... Če bo fant zdržal tale pritisk, ki se bo na njega vršil v naslednjem obdobju - vsa čast! Vendar, dvomim. Barcelona ravno v trenutku prenavljanja, njavišja plača v nogometu na svetu, prihod Suareza, poškodba Neymarja... Težka bo za Barco tudi letos in toliko posledično tudi za Messija. Upam, da bo zdržal pritiske in dvignil nivo igre. Sezona se začne že čez mesec dni!
MM?
14. 07. 2014 15.01
+1
Pri nogometu je težko biti top več kot nekaj sezon. Je sicer nekaj izjem, a pri večini je upad forme drastičen.
Trend01
14. 07. 2014 15.10
+4
Imaš prav. Zoprno pa je, če ti plačo zvišajo takrat, da "domače SP" prvenstvo ne uspe (vsaj to so Argentinci pričakovali), in nato od tebe nekaj 100 mio navijačev pričakujejo, da boš spet LaLigo in LP osvojil, vmes še kakšen dodaten pokal zraven itd. Še lani je imel Messi enega izmed najboljših šprintov (na tem SP ni prišel čez 30,6 km/h - sicer še vedno veliko), sezona je pred durmi, kondicija škripa in ni časa za regeneracijo,. Tale sezona 2013/2014 je bila za top igralce v top ligah (Španija in Anglija) izčrpljujoča in posledično je sledila mala katastrofa. Pustimo nemško ligo, italijansko ali francosko...
Antena92
14. 07. 2014 14.49
+5
Menim, da si Messi zagotovo ni popolnoma zaslužil zlate žoge, moral bi jo dobiti nekdo od Nemcev, saj so vendarle zmagali, toda nekateri navijači ne vidite, koliko je Messi prispeval Argentini. Čeprav je Messi zatrdil, da napadalci NISO izkoristili vseh priložnosti, mislim, da ima skoraj prav. Zanima me, koliko priložnosti so na tem SP-ju soigralci pripravili Messiju? Glede na to, da je napadalec, in sicer eden ključnih napdalcev Argentine, bi morala zvezna vrsta skrbeti, da mu omogočijo čim več priložnosti za gol, a se to ni zgodilo. Tudi napadalci Argentine niso Messiju pripravili skoraj nobene priložnosti. Messi se je celo SP pomikal v sredino in sam kreiral igro, podajal napadalcem neverjetne podaje, a žal realizacija ni bila na mestu. Enako pa je bilo včeraj. Samo ENO priložnost je dobil od soigralcev in še ta ni bila takšna, kot sta jo zapravila druga dva napadalca. Človek ne more narediti vse sam, vse gole, ki jih je dosegel, je skreiral praktično sam, v izločilnih bojih pa so reprezentance bistveno močnejše in če tudi imaš v sebi Zidana, Maradono, Peleja ali ne vem koga vse, preprosto sam ne moreš nič.
?ikitita
14. 07. 2014 14.47
-1
Niti top strelec, nito top asistent ni, pa dobi nagrado, povrhu pa še zapravi 100% priložnost za vodstvo v finalu pa dobi nagrado...