Nogomet

Marca razkriva: Zlata žoga ga je 'rešila' pred odhodom iz Madrida

Madrid, 24. 05. 2019 08.39 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Po zelo slabi sezoni madridskega Reala, v kateri za zdaj še aktualni trikratni zaporedni evropski klubski prvak ni izpolnil niti enega od začrtanih ciljev, bodo oči številnih privržencev kraljevega kluba uprte v prihajajoči poletni prestopni rok. Pred tem so pri galaktikih pohiteli s podaljševanjem pogodb z določenimi 'staroselci', med katerimi je tudi dobitnik zadnje zlate žoge.

Prav nagrada za najboljšega nogometaša na svetu v koledarskem letu 2018, tako navaja slovita španska Marca, je rešila kapetana hrvaške nogometne izbrane vrste Luko Modrića pred predčasnim odhodom s Santiaga Bernabeua.

Izkušeni Zadrčan, ki bi mu pogodba s trikratnim zaporednim evropskim klubskim prvakom potekla ob koncu junija 2020, tako ostaja član madridskih belih še za dodatno sezono, ko naj bi po lastnih besedah sklenil bogato športno pot. "Trener Zinedine Zidane mu še naprej zelo zaupa, saj meni, da mu v pravkar končani sezoni zaradi velikih naporov v minulem koledarskem letu ni uspelo iz sebe izvleči več, kot je. Luka Modrić je po Nachu Fernandezu in Toniju Kroosu tretji nogometaš iz t. i. garde 'staroselcev', ki je podaljšal pogodbo z Realom. Zdaj pa sledi tisti pravi 'remont' z novimi obrazi," so med drugim še zapisali pri Marci.

Luka Modrić bo podaljšal, Gareth Bale pa najverjetneje prekinil pogodbo z madridskim Realom.
Luka Modrić bo podaljšal, Gareth Bale pa najverjetneje prekinil pogodbo z madridskim Realom. FOTO: AP

Ni skrivnost, da je imel 34-letni vezist že nekaj časa na mizi zelo konkretno ponudbo milanskega Interja, ki jo je brez pretiranega obotavljanja zavrnil in obenem večkrat poudaril, da bi svojo kariero želel končati prav v Madridu. "Tu je moj dom. Tudi družina uživa v Madridu, igram v dresu najboljšega kluba na svetu in resnično ne vem, kaj več bi si še lahko želel," je pred časom dejal Modrić.   

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (90)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

apodgra
29. 05. 2019 08.22
+1
Ne da se soditi moč nogometne lige posamezne držav potem , koliko ekip igra v Ligi prvakov in katera ekipa osvoji ta naslov. Poglejmo si svetovno prvenstvo v hokeju in presenetljivo je ta naslov osvojila Finska . Torej je Finska tista država na svetu , kjer se igra najboljši hokej na svetu. Igra se dober hokej nikakor pa najboljši. V pred tekmovanju sta Rusija in Kanada pokazali največ. Finska se je z veliko mere sreče prebila v finale in tam presenetila celo Kanado. Tudi Hrvatska je bila vice prvak , pa v nobenem primeru ne more biti druga nogometna velesila na svetu. Portugalska se je preprosto prerinila v osmino finale in vse do finala. Ena , dve ali nekaj več lastovk , še ne pomeni , da je pomlad pred vrati.
alien8potnik
25. 05. 2019 10.05
-3
angleška liga je letos daleč pred vsemi. v finalu lp dva angleška kluba. v finalu lige uvropa tudi. nekdo iz otoka bo nosilec ballon d'or. to bi bilo edino logično.
FAUSTOS1
24. 05. 2019 19.29
+3
če gledamo celotno sezono potem je messi daleč v vodstvu a včasih dajejo nagrade za le nekaj tekem ,tako je modrič dobil za pet tekem na svetovnem.
ehjaehja
24. 05. 2019 19.50
-12
svetovno prvenstvo primerjaš z špansko ligo? modrič je pač pojedu messija na svetovnem tudi ko sta igrala eden proti drugemu:))
alien8potnik
24. 05. 2019 18.25
+0
van dijk, salah, mane (kandidati za ballon d'or), če bo l'pool prvak. če ne, pa nekdo iz tottenhama.
Trend01
24. 05. 2019 19.57
+0
Ter Agüero, Sterling (je pač trojček v Angliji padel)!, De Bruyne je bil žal preveč poškodovan, da bi kandidiral. A City, z ali brez njega, je povsem druga zgodba. Tottenham pa igra preveč moštveno, da bi lahko posameznik tako močno izstopal. Pa naj bo to Kane, Eriksen, Dele Alli, Son Heung-Min... To je najbolj "timsko" moštvo v Evropi trenutno. No, Ajax je še tu. V smislu moštvenega duha. E, to je pač moje subjektivno mnenje.
apodgra
29. 05. 2019 08.31
+2
Res je lahko samo tvoje subjektivno mnenje . Vsak lahko razmišlja in komentira po svojih prepričanjih. Ampak soditi na oceni samo nekaj posrečenih tekme in postaviti trditev , katero moštvo je najbolj timsko , pa je tako ,kot prognozirati aprilsko vreme. Vse ekipe so timske in ne vem kaj so še lahko drugače. Kaj je lahko bolj ali manj timska ekipa , odgovor …. samo zmaga ali poraz .
Antena92
24. 05. 2019 17.04
+1
Cripstoned, ti si tok omejen, da kar glava boli. Ronaldo je lahko 15x zapored najboljši strelec LP, ampak zlata žoga se podeljuje pač za tekoče leto in ne za 3 leta nazaj. Lani je bil Ronaldo najboljši strelec LP, a na nobeni polfinalni tekmi ni zabil pa tudi v finalu ne. V španski ligi je povsem pogorel, prav tako v španskem pokalu. Messi je letos najboljši strelec LP, zabil pa je tudi na polfinalni tekmi. Razlika je v tem, da je lani Real praktično brez Ronalda odigral polfinala in tudi finale. Messi je bil letos do 1. polfinala vrhunski, na 2. pač ne. V finalu ga ne bo. Messi pa letos blesti tako v španski ligi kot tudi v španskem pokalu. Torej če ti trdiš, kako si je Ronaldo lansko leto zaslužil zlato žogo, potem bi jo moral po tvojih kriterijih letos brez dvoma osvojiti Messi. A ti je to jasno? A razumeš, kar sem napisal, a si preveč kratek?
cripstoned
24. 05. 2019 17.10
-3
in potem sem jaz omejen...hahahaha...ronaldo ni zabil na polfinalni tekmi...hahaha...kako so pa prisli do polfinala??? skarjice nepozabne clovek je prakticno sam izlocil juve ki bi sel do konca v kolikor ne bi naleteli na real oz ronalda....in kaj naj si s tabo pisem ce pa si vse kar sem spodaj povedal....za zlato zogo je merilo evropsko tekmovanje in tu moras biti najboljsi strelec ter prvak...tako je ze vsaj 10sezon.....glede na to da so lani spremenili kriterije...jih bodo letos tudi....samo da bo messi na koncu sezone zadovoljen in boste kritiki ronalda lahko provocirali...ampak dejstvo je da ko je govor o uspehu je messi za ronaldom....zelo dalec...kot barca za realom..
Antena92
24. 05. 2019 17.18
+7
Hahahaha in kako je Barcelona prišla do polfinala? Pa to ne moreš verjeti. A je Barcelona prišla do polfinala zato, ker je Messi na klopi sedel? Vedno je kriv Messi. Na eni tekmi ne zabije, Barcelona dobi 4 gole in poglej, kdo je kriv Messi. Da ekipa osvoji evropsko krono, mora celotna ekipa prispevati, da se to lahko zgodi. Tudi Ronaldo ni sam zabijal golov s polovice igrišča, ampak so mu podajali pred gol. Ronaldo ni sam sebi podajal. A je bil Ronaldo tudi v golu? A je Messi kriv, da Alba podaja nasprotnikom? Ne morem verjeti, kako ste eni tako kratki. Dejstvo je, da je letos Messi individualno daleč pred vsemi. Zlata žoga je individualna nagrada in ne ekipna. Pokal LP je ekipna lovorika.
alien8potnik
24. 05. 2019 17.31
-1
la liga je letos slabša od premier ligue. tako da ... la liga ni ravno nek faktor letos. samo povem.
cripstoned
24. 05. 2019 16.43
-6
pa se glede zlate zoge...kaj imate kollerik in ostali od tega ce ima messi zlato zogo, klub za katere navijace se imate pa dozivlja sramotna ponizanja in gleda konkurente kako se veselijo evropskega naslova??? drugega razloga kot to da lahko potem provocirate ostale ne vidim...in vi se imate za navijace barce? hahahahah...v prvi vrsti se samo hejteri real madrida sele potem ste navijaci messija in posledicno hejteri ronalda....dejstva pa so ta da je ronaldo bolj uspesen oz najbolj uspesen igralec moderne ere...in dokler bo igral bodo lovorike in rekordi padali v njegovo korist....hahahahaah
NisteResni
24. 05. 2019 18.11
+4
NisteResni
24. 05. 2019 18.11
+3
Jlfub
24. 05. 2019 16.42
+2
Nerazumem koncepta podeljevanja zlate žoge oz. zakaj se zadnja leta toliko poudarja liga prvakou.Kolikor vem je kar nekaj nogometašev,ki so osvojili zlato žogo ne da bi tisto leto osvojili ligo prvakou recimo Ronaldinho 2005 Nedved 2003 Ronaldo 1997 Stoichkov 1994 itd. ali lahko nekdo prosim razjasni,hvala.
apodgra
29. 05. 2019 08.44
+2
Jlfub Preprosto, ker je liga prvakov direktno pod okriljem Uefe in ta institucija daje veliki pomeni tej razvrednoteni , skorumpirani , medijsko napihnjeni Ligi prvakov. Si najboljši strelec in asistent v državnem prevenstu , najboljši v Evropi , najboljši strelec Lige prvakov, nisi pa osvojil Ligo prvakov , pa ti nagrado za najboljšega nogometaša na svetu odnese nekdo, ki je pa ta naslov osvojil z svojo ekipo. Kje je tu kmečka logika . Vsak povprečen normalne gledalec nogomete igre, to logiko tudi razume , ne razumejo jo pa instituciji Uefa in Fifa. Razumljivo , njihova prioriteta je samo denar , denar in denar. Koga od teh zanima nogometna igra .
cripstoned
24. 05. 2019 16.40
-1
ne dopovedujte kolleriku nicesar...on vas nikoli ne bo razumel...ko je ronaldo 3x zapored bil najboljsi strelec lige prvakov in 3x zaporedni evropski prvak si po njegovem mnenju zlate zoge ni zasluzil...zdaj si jo pa zasluzi messi ki je najboljsi strelec lige prvakov o tej lovoriki pa lahko s klubom samo sanja...ze res da je prvak spanije...ampak letosnja laliga je bila ena najslabsih lig v zadnjih 20letih...pricakovano slab real, atleti ki pac trpijo posledice vseh let igranja na vrhu evrope...neprepoznavna sevilla in povprecna valencia ki ne najde poti iz krize....proti taksnim ekipam bi bilo cudno ce barca ne bi bila prvak...AMPAK PRAVO DEJSTVO VSI POZABLJATE KER GLEDATE SAMO NA MESSIJA...TER STEGEN JE LETOS ODLOCIL VELIKO TEKEM V LALIGI in prav on je z svojimi obrambami resil barcelono....da ne govorimo o 1.tekmi liverpoola in barce v kataloniji...pa potem proti lyonu itd...pokal...letos je vse v znamenju anglezev in prav bi bilo da se letos ta nagrada podeli van dijku v kolikor bo liverpool evropski prvak....vodja obrambe ki pravtako zabija ko je najbolj potrebno....messija pa ze 4 sezone nismo videli pomagati ekipi ko je to potrebno...preprosto zgine....ampak ja dajmo jo messiju pa ceprav nezasluzeno samo zato da bodo messifili doziveli vsaj malo svetlobe v svojih temnih zivljenjih....kar se tice pa ronalda....ta bi jih moral imeti ze 6...in vsaka je zasluzena....messi vsaj 2 lahko podari xaviju in iniesti...odkar ni obeh barca samo sanja o ligi prvakov pa ceprav ima najboljsega igralca v SPANIJI....evropa je nekaj cist drugega za messija in barco in to se lepo kaze ze 5 sezon zapored....
NisteResni
24. 05. 2019 18.18
+3
haha ker si ti hovdre Messi vodi v statistiki v vseh tekmovanjih, ti kot hejtr pa se s tem ne mors sprjaznt.... zakaj si je ronaldo zasluzu zogo leta 2016, ker je osvojil EURO na klopi.... dokler bos dam meu dvojna merila ne pricakuj da ti bo folk rit lizu
apodgra
29. 05. 2019 08.53
+2
Cripi Ne vem , kaj bi moral zate še napravit Messi, da bi ga končno postavil na tisto mesto, ki mu pripada. Prepričan , pa sem ,da se to pri tebi ne more zgoditi in preprostega razloga , ker je tvoje prepričanje tako močno zabetonirano samo v enega tvojega zvezdnika , ki se imenuje Ronaldo. Normalen človek ,bi takoj sprejel resnico in se sprijaznil z dejstvom . Ni treba do to javno objaviš na tem portalu, lahko pa storiš nekaj in to veliko , da nehaš poniževati in sramotiti igralca , ki tebi osebno ni napravil nič slabega .
elrocco77
24. 05. 2019 14.56
-1
Kdo bo naslednje leto osvojil Laligo ne vem, vem pa da je Real ne bo :)
jodr
24. 05. 2019 15.25
+0
cripstoned
24. 05. 2019 16.31
+0
kdo bo naslednje leto spet jokal vem, vem pa da madridiste ne bomo...
NisteResni
24. 05. 2019 18.19
+1
ti skos jokas sam si ne priznas gres raj pod tus pa si recs sj bla sam voda....
saturnsky23 saturnsky23
24. 05. 2019 14.40
+4
Lepo vas prosim, Nosonja dober igralec? Al pa un, ki je gdovekako prilezel v Barcelono, baje iz Seville? V Realu ali Barceloni kot enajsti lahko igra neki invalid, toliko so dobri ostali. Barca se je vidno zafrknila s forsiranjem počasne Rakete, samo da ga dobro proda in prav zaradi njega izgubila s Liverpoolom.
Damir Leljak
24. 05. 2019 15.10
+1
Bil je v prvi ekipa pri obeh trenererjih...Barcelona išče novega trenerja,baje si ti prvi candidate..
alien8potnik
24. 05. 2019 13.41
-6
kollerik in nekateri drugi, žal, domače prvenstvo nikdar ni bilo dovolj. ne bodi sarkastičen do mene. največ štejejo mednarodne lovorike, preprosto zato, ker edine dajejo relevantno mednarodno primerjavo. popeljati moštvo do polfinala ni isto kot ga pripeljati do lovorike lp. žal. naj si pri tem mislimo karkoli. cr7 ni dobil zlate žoge, čeprav je bil ključen za osvojitev lp lani za rm. pa je spušil v repki. zato je v seštevku modrić prehitel tudi cr7 lani. zakaj ne varane? res je, osvojil je obe najpomembnejši lovoriki. a v seštevku ni imel takšnega VPLIVA na dosežke, kot takrat luka. ne se na mene brez veze spravljat. takšni so pač kriteriji. vendarle je nogomet ekipna igra. in vpetost genija-individualca v ekipo je logičen kriterij. osebno sta zame messi in cr7 še zmeraj najboljša, da se razumemo. je pa prav, da se nagradi tudi druge, ko (če) ekipo (kot nosilci njene igre) popeljejo do najprestižnejših trofej. pripis: osebno messiju povsem privoščim novo zlato žogo. ali pa cr7 (četudi nas je zapustil). se pa bojim, da glede na kriterije, nimata šans.
pikachujekul
24. 05. 2019 15.23
+4
Alien, kako si kaj, stari znanec, haha. Zlata žoga naj bi bila individualna nagrada,po mojem mnenju se ne bi smelo gledat na dosežke ekipe, ampak kdo je v tej sezoni res bil najboljši,se pravi po golih, asistencah, preigravanjih itd,
alien8potnik
24. 05. 2019 17.01
+2
drži. in VPLIVU na rezultat ekipe. to si pozabil. in tu zmanjka tako messiju kot cr7 letos.
NisteResni
24. 05. 2019 18.24
-2
pol najbol da jo dajo letos kr Mouri, ker je sam pripeljal Tottenham v finale, nedaj boze da se 2 zabije v finalu.... pol pa sploh ni vec dvoma, kdo je igralec leta....
alien8potnik
24. 05. 2019 19.33
-1
zakaj pa ne? če ustvariš take presežke na najpomembnejših tekmah ... res, zakaj pa ne? takih zadev so zmožni samo največji.
apodgra
29. 05. 2019 09.03
+2
Tako bi tudi moralo biti , Eno so ekipni uspehi in drugo individualne nagrade .Dan in noč. Kdor tega ne razume , pač živi v večni temi. Lep primer so skoki . Eno so ekipne zmage in drugo je posamezni naslov svetovnega prvaka . Ekipa je lahko zadnja ima pa svetovnega prvaka in obratno . V tem športu ni avtomatizma , če si z ekipo osvojil naslov svetovnih prvakov in kot najboljši iz te ekipe tudi najboljši posameznik na svetu.
RUBEŽ
24. 05. 2019 13.16
+21
Zlata žoga, ki je bila sponzorirana iz smeri Pereza. To ve ves vesoljni svet.
alien8potnik
24. 05. 2019 13.25
-13
večje neumnosti ne moreš izreći. perez sponzoriral vse trenerje, kapetane reprezentanc in športne novinarje?! če je to res, potem je perez mega sposoben osebek. torej - še na mnoga leta, perez ;)
jodr
24. 05. 2019 15.27
+2
mariomandzukic
24. 05. 2019 12.59
-44
kera Dominacija je to,ko 2 najvecja in najbol slavna Kluba an svetu Barca in Real,za svoja glavna Playa,izbereta Hrvata..Zadar pa je najmanjse mesto na svetu,ki je dal tko Zlato Zogo,kot tudi Zlato Kopacko za najboljsega golgejtera sveta...to je mozno sam na Hrvaskem..ve se da smo mi Hrvati verjetno najbol talentirana nacija na svetu,ko se gre za sport
Herba
24. 05. 2019 14.56
+7
NisteResni
24. 05. 2019 18.27
kaj vi Hrvoji devate v soncni dezeli pod alpami pol, ce je v ljepi vasi tok lepo.... Suker and co. so bli asi teli tvoji prevarantski hrcki so pa nula prot 3. na svetu iz '98... edin Mandzo je kralj, borc do konca
krneki_123
24. 05. 2019 12.41
+23
Zanimivo, kakšne kriterije imate nekateri. Ker Barcelona ne bo osvojila lp, si Messi ne zasluži zlate žoge, neglede na to, da je najboljši strelec te iste lp, najboljši strelec v vseh ligah, da o nivoju njegove igre, ki jo kaže že skozi dve sezoni, ne govorim. Ko pa Modrić dobi naslov za najboljšega igralca na svetovnem, kjer Hrvaška ni osvojila prvenstva, niti ni bil najboljši strelec, je pa ok. Da osvoji zlato žogo, kjer imajo drugi večje ali vsaj enake zasluge, pa če gledamo katerekoli kriterije, takrat je tudi ok. Dvojna merila pač. Potem pa naj zlato žogo enostavno dobi najboljši igralec finala lp, če celotna sezona v vseh tekmovanjih nič ne pomeni.
šumar
24. 05. 2019 12.45
+5
al realovci predvsem crips in zapirac sta slepca in onadva nerazumeta nogometa sploh kr neki piseta in se imata za pomembna haha. Drugače pa lepo napisano upam da si preberejo nekateri in se zamislijo
jodr
24. 05. 2019 15.30
+4
Nemčija, je bila v Braziliji svetovni prvak, Bayern je v tisti sezoni osvojil nemško prvenstvo, pa nemški pokal, pa nemški superpokal, postal zmagovalec lige prvakov, pa nobeden igralec ni bil najboljši v Evropi; toliko o tem!
sail666
24. 05. 2019 12.36
+29
Po moje je Luka rahlo precenjen...
Arabo Hest
24. 05. 2019 13.05
+18
apodgra
29. 05. 2019 09.06
sail Zelo močno je precenjen, ni pa edini .
šumar
24. 05. 2019 12.32
+9
letos isto povsem zasluzeno modriču zlata žoga pokazal isto kot lansko sezono nima konkurence v ničemer edino v nosih sta z ibrotam tam tam haha
alien8potnik
24. 05. 2019 11.15
-6
glej, meni je vseeno. navijačem barse itak to ni prav. logično. vi bi, da jo skoz dobi messi. ampak, poanta pri tej nagradi je tudi, kako odločilen vpliv ima posameznik na celotno ekipo pri njenih dosežkih. in tu je imel modrić pač večjega - tako v rm kot v repki. sicer bi si pa bolj kot messi lani žogo ponovno zaslužil cr7. navsezadnje je bil odločilen pri osvojitvi lp real madrida. a ga je svetovno prvenstvo potunkalo. messija pa oboje - roma v lp in svetovno prvenstvo. za to gre. ne samo izključno in edino individualna tehnika, ampatudi VPLIV na ekipo pri osvojitvi trofej. po tej logiki dajmo žogo mbappeju. ali brahimu diazu (ki ima za moj okus bravurozno tehniko). ali ... ali ... mnogi so, ki so izjemni. seštevek vsega pa na koncu šteje.
Kollerik
24. 05. 2019 12.06
+23
Zdaj jo bo dobil Messi. Konkurence enostavno nima.
Žac
24. 05. 2019 12.10
+10
alien8potnik
24. 05. 2019 12.11
-8
alien8potnik
24. 05. 2019 12.16
+0
nekje sem bral pred kratkim analizo, da je cr7 imel v tej sezoni večji vpliv na dosežke juveta kot messi na dosežke barse. pa ne zdaj v luft skočit. pač, analizirajo vse živo pri teh stvareh. ne samo tisto, kar se najbolj vidi. itak sta za mene messi in cr7 še zmeraj razred zase. za njima so pa (za moj okus) trije: mbappe, neymar in hazard. potem sledi kup izjemnih igralcev.
grozjak
24. 05. 2019 12.17
+6
tudi sam mislim, da bo vse prikazano letos premalo, ravno zaradi izostanka kakšne mednarodne lovorike .....
Trend01
24. 05. 2019 12.19
+3
Messi? Možno. A ne pozabi, da je bila letošnja sezona pod vplivom angleškega nogometa. Sevilla, Valencija, Atlético in predvsem Real, so imeli letos zelo slabo, če ne - katastrofalno sezono (vsaj Real). Tudi Barça letos ni kaj prida pokazala. Le v LaLigi je ponujene stvari izkoristila (vsa čast). V LP pa vemo kaj se je zgodilo. Kot vedno zadnja leta. Kolaps v najbolj pomembnem trenutku. Če v takšnih primerih Messi ne zna ali ni zmožen potegniti ekipo s seboj - pač ne bo nosilec "Ballon D'or" lovorike. In ne pozabite; Ter Stegen je letos rešil "še in še" tekem. Nekako predvidevam, da bi znal dobiti nagrado nekdo iz L'poola (če zmagajo LP) ali Manchester Cityja (a težje, ker ppri njih poteka preiskava Uefe). Pač, politika.
Kollerik
24. 05. 2019 12.20
+13
Težko? Absolutno prvi strelec LP, ki je s svojimi 12. goli popeljal svoje moštvo vse do polfinala in prvi strelec La Lige, ki je kot kapetan popeljal svoje moštvo do novega naslova španskega prvaka... za gospoda aliena pa to ni dovolj??? Takšni ste pač.
šumar
24. 05. 2019 12.26
+10
pa se tebi mesa crips al kaj je stabu kok je imel modric vecji vpliv s tremi goli in parimi podajami poglej si messijevo lansko statistiko na vrhu v vsem letos pa isto
krneki_123
24. 05. 2019 12.27
+13
Dej, Alien kakšne pa imaš. Letos je Messi enostavno brez konkurence, lp gor ali dol. To, da je za njim potem Ronaldo še vedno boljši od ostalih, se strinjam. Že zaradi tega, ker toliko let držita letvico tako visoko, sta fenomena. Od ostalih, se jima je lani Salah približal, drugače pa sta še vedno razred zase. Kljub temu, da je cel kup izjemnih igralcev, kot si napisal.
alien8potnik
24. 05. 2019 13.38
-3
kollerik, žal, domače prvenstvo nikdar ni bilo dovolj. ne bodi sarkastičen do mene. največ štejejo mednarodne lovorike, preprosto zato, ker edine dajejo relevantno mednarodno primerjavo. popeljati moštvo do polfinala ni isto kot ga pripeljati do lovorike lp. žal. naj si pri tem mislimo karkoli. cr7 ni dobil zlate žoge, čeprav je bil ključen za osvojitev lp lani za rm. pa je spušil v repki. zato je v seštevku modrić prehitel tudi cr7 lani. zakaj ne varane? res je, osvojil je obe najpomembnejši lovoriki. a v seštevku ni imel takšnega VPLIVA na dosežke, kot takrat luka. ne se na mene brez veze spravljat. takšni so pač kriteriji. vendarle je nogomet ekipna igra. in vpetost genija-individualca v ekipo je logičen kriterij. osebno sta zame messi in cr7 še zmeraj najboljša, da se razumemo. je pa prav, da se nagradi tudi druge, ko (če) ekipo (kot nosilci njene igre) popeljejo do najprestižnejših trofej.
alien8potnik
24. 05. 2019 13.43
+3
glej, messi in cr7 sta (za moj okus) itak brez konkurence. individualno gledano. vse drugo pa .... sem že pojasnil.
jodr
24. 05. 2019 15.31
-2
jodr
24. 05. 2019 15.32
+0
Pošteno bi bilo,da dobi nagrado nekdo iz zmagovalne ekipe.
jodr
24. 05. 2019 15.32
jodr
24. 05. 2019 15.34
+2
Individualno sta skoraj brez konkurence, a njuni ekipni dosežki so daleč za konkurenco.
apodgra
29. 05. 2019 09.10
+1
Kollerik Enostavno bi jo moral imeti , tu ni nobenega dvoma .Ker pa se v tej nogometni norišnici dogaja precej nenavadne stvari , pa je vse mogoče. Tudi lansko sezono bi jo moral dobiti, pa jo je dobil nekdo samo zato, ker je bil kapitan drugo uvrščen reprezentance na svetu .
apodgra
29. 05. 2019 09.56
+1
Trend01 Vedno bolj brcaš v oslovsko senco. Messi je zate pod vprašajem , ker ni znal v pravem trenutku potegniti, animirati ekipe na zmagovalno pot . S to trditvijo si eden tistih zagovornik , ki so se strinjali s pravično podelitvijo lanskemu nosilcu te razvrednotene nagrade. Kaj bi še moral Messi napraviti, kot igralec , da bi zate bil vreden te nagrade. Če pa ne znaš ločiti ekipnih uspehov z individualnimi , potem , ti ni pomoči. Zakaj potem igrajo državna prvenstva in vsak ekipa ,ki osvoji ta naslov se veseli in na veliko proslavlja. Vsaj nekaj si končno ugotovil, da ima pri vsem tem veliko vlogo , ne politika, ampak pokvarjeni instituciji , ki se imenujeta Uefa in Fifa. Če osvojiš državno prvenstvo , se to slavi z torto, če pa osvojiš še ligo prvakov, pa se ti na vrhu doda še jagoda. Tudi Modrič ni bil tisti igralec ,ki je bil najbolj zaslužen za uspeh Hrvatske. Kar veliko drugih igralcev in tudi vratar so bili bolj zaslužni od njega , je pa res ,da je bil kapitan ekipe . Če tako razmišljaš in take bedarije trosiš , potem imam občutek, da samo nalivaš olje na ogenj . Spremljaš druge športne ekipne ( hokej , košarko...) in boš hitro ugotovil, da primer Barce ni osamljen . Favoriti Kanadčani in Ruse ostali za Finci. Finci brez neprepoznavnih NHL igralcev premagali velika zvezdniška imena v kanadski in ruski ekipi. Pa nihče ni kriv teh zvezdnikov za neuspeh. Kolektivna odgovornost . Za najboljšega igralca , pa ni bil izbran igralec zmagovite ekipe , ampak tisti , ki je dosegel največ zadetkov in asistenc. Ne vem , kaj imajo vodstvene težave kluba z Uefo ,opravka z nogometno igro. Če imajo te težave resen vpliv na nogometno igro , potem je vemo, kako umazana je ta nogometna politika .
grozjak
24. 05. 2019 11.04
+5
sem pregledal vse sporede (tudi voyo) IN NIKJER NI NAJAVE PRENOSA TEKME MED BARCO IN VALENCIJO JUTRI ZVEČER!!!! Kako je to možno????????????????
Kollerik
24. 05. 2019 11.51
+5
Hmm, tudi jaz ne najdem prenosa tekme na sporedu niti na SK-jih, niti na športTV programih
grozjak
24. 05. 2019 12.14
+5
očitno je vsem skupaj malo zmanjkalo šajbic...... :))
Trend01
24. 05. 2019 10.43
+5
Čeprav so nekateri podaljšali pogodbe to še ne pomeni, da bodo tudi ostali. Morda za leto dni. Ali do januarja. Več ne. Real si ne bo privoščil, da bo pri njih prišlo do problema, ko bo imel igralec le sezono do konca pogodbe in bi ga moral "pod" nujno prodati. Igralca vežeš za dodatno leto in poskušaš (ker imaš čas) iztržiti več denarja. Igralci kot so Reguilón, Nacho, Navas in Modrić so imeli pogodbe do 2020. Torej bi jih letos morali nujno prodati, da ne bodo odšli brez denarja. Do 2021 pa imajo pogodbe Casemiro, Benzema, Lucas, Ramos, Vallejo, Llorente. Kot vemo so na "izhodnih" vratih Lucas, Vallejo in Llorente. Če ne, bodo dobili novo pogodbo. Šport ni več le šport, ampak v osnovi žal - posel. Poglejte primere kot sta npr. Eriksen ali Hazard. Ne želita podaljšati in jih kluba "morata" prodati.
Žac
24. 05. 2019 10.42
-16
Super,da vam dajo malo po malem soli na odprto rano z tem Modričem. Ne morete ga prebaviti? V glavnem ste nepomembni,svetovno nepomembni glede Modrića in glede nogometa. To kaj vi tu zlivate gnojnico po njemu in Hrvatih je vaša kultura,vse znana kultura.
murinar
24. 05. 2019 10.54
+17
Ti in tvoj nosonja sta pa "pomembna " Še Strache je javno rekel da je hrvaška navadno sranje !
Žac
24. 05. 2019 10.58
-14
O ,zdaj se oglasil pravi Slovenec. Po evropskih anketah ste naj bolj nezaželen narod v EU,oziroma treti z zadnje strani. Tako da ne biti preveč pameten.
Žac
24. 05. 2019 11.09
-9
Po anketah Angležev , čez 300 000 ljudi po EU,kolega. Pojma nimaš,dostopna vsakem na netu.
murinar
24. 05. 2019 11.26
+15
Žac
24. 05. 2019 11.42
-15
Kollerik
24. 05. 2019 12.00
+1
Balkan se konča na Dunaju, tako da obadva nehajta.... :))
Sisli288
24. 05. 2019 12.00
+10
Zakaj vsi “hrvati” na tem portalu govorijo tekoce slovensko? Mogoce ker se delajo hrvate al so ekonomski migranti ki so prisli na delo v slovenijo, ker je hrvasko gospodaratvo u kur*u?
Žac
24. 05. 2019 12.07
-6
Kolerik,se strinjam,rešpekt. Ti krn....a veš kaj mi lahko? Takšni mi že ne bodo govorili kaj naj . Glede da si še eden kateri misli da se svet vrti okrog Slovenije ,te bom vprašal če tukaj komentiraš,a moraš biti v Sloveniji. Zate komplicirano vprašanje,via pod kamen.