Nogomet

City in Schalke v osmino finala, zmagi za Barco in Bayern

Ljubljana, 10. 12. 2014 22.11 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

V zadnjem krogu skupinskega dela lige prvakov sta si zadnji vozovnici za preboj v osmino finala zagotovila angleški Manchester City iz skupine E po zmagi Rimu (2:0), ter nemški Schalke iz Gelsenkirchna iz skupine G po zmagi v Ljudskem vrtu (1:0).

Na žrebu osmine finala, ki bo v ponedeljek, 15. decembra, na sedežu Evropske nogometne zveze v Nyonu, bodo v bobnu prvouvrščenih ekip iz skupinskega dela tekmovanja španski Atletico Madrid, Real Madrid in Barcelona, nemška Borussia Dortmund in Bayern München, angleški Chelsea, Monaco in portugalski Porto, v bobnu drugouvrščenih ekip pa italijanski Juventus, švicarski Basel, nemška Bayer iz Leverkusna in Schalke, angleška Arsenal in Manchester City, francoski PSG in ukrajinski Šahtar iz Donjecka. V evropsko ligo so se prebile tretjeuvrščene ekipe iz skupinskega dela lige prvakov: grški Olympiakos Pirej, angleški Liverpool, ruski Zenit Sankt Peterburg, belgijski Anderlecht, italijanska Roma, nizozemski Ajax Amsterdam, portugalski Sporting iz Lizbone in španski Athletic Bilbao.

V "slovenski skupini G" je Maribor v Ljudskem vrtu klonil proti Schalkeju z 0:1, na drugi tekmi pa je Chelsea ugnal Sporting s 3:1. Za Londončane so zadeli Cesc Fabregas (8./11 m), Andre Schürrle (16.), John Obi Mikel (56.), za Lizbončane pa Jonathan Cristian Silva (50.).

Bayern iz Münchna je zanesljivo osvojil prvo mesto v skupini E, za drugo mesto pa so se spogledovale tri ekipe. V troboju Roma-Manchester City-CSKA Moskva - po petih tekmah so vse omenjene zasedbe zbrale po pet točk - je bilo v zadnjem krogu največ preudarnosti na strani angleške ekipe, ki je v večnem mestu slavila z 2:0, potem ko sta zadela Samir Nasri (60.) in Pablo Zabaleta (86.), medtem ko je nemški prvak na domačem igrišču premagal CSKA s 3:0. Za Bavarce so zadeli Thomas Müller (18./11 m), Sebastian Rode (84.) in Mario Götze (90.).

Leo Messi je tudi proti PSG dosegel gol.
Leo Messi je tudi proti PSG dosegel gol. FOTO: Reuters

V skupini F sta prevladovala Barcelona in PSG, v obračunu za prvo mesto je španska ekipa na domačem štadionu Camp Nou ugnala francoskega prvaka s 3:1. Za Katalonce so zadeli Lionel Messi (19.), Neymar (42.) in Luis Suarez (77.), za Parižane Zlatan Ibrahimović (15.), medtem ko se je obračun med nizozemskim Ajaxom in ciprskim Apoelom končal s 4:0. Za Amsterdamčane so gole dosegli Lasse Schoene (45./11 m, 50.), Davy Klaassen (53.) in Arkadiusz Milik (74.).

V skupini H sta si Porto in Šahtar že pred zadnjim krogom zagotovila nastop v osmini finala, v medsebojnem "revialnem" obračunu na Pirenejskem polotoku pa sta se tekmeca razšla z neodločenim izidom 1:1. Ukrajinska ekipa je povedla z golom Tarasa Stepanenka v 50. minuti, izenačil pa je Vincent Aboubakar v 87. minuti. Španski Athletico iz Bilbaa je na domačem igrišču ugnal beloruski Bate Borisov z 2:0 in si zagotovil igranje v evropski ligi. Za gostitelja sta zadela Mikel San Jose (47.) in Markel Susaeta Laskur (88.).

Izidi:

- skupina E:
Bayern München - CSKA Moskva 3:0 (1:0)
Roma - Manchester City 0:2 (0:0)

- skupina F:
Ajax Amsterdam - Apoel Nikozija 4:0 (1:0)
Barcelona - Paris St. Germain 3:1 (2:1)

- skupina G:
Chelsea - Sporting Lizbona 3:1 (2:0)
Maribor - Schalke 0:1 (0:0)

- skupina H:
Athletic Bilbao - Bate Borisov 2:0 (0:0)
Porto - Šahtar Donjeck 1:1 (0:0)

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (147)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

THE BEST 1234
11. 12. 2014 16.05
+6
Cestitke vsem za napredovanje. Nihce ni napredoval nezasluzeno. Kot navijac city-a si v ponedeljek zagotovo ne zelim da dobimo real, ki res izjemen. Tudi barca se hitro pobira, napadalni trio (Messi, Neymar, Suarez) se bodo do februarja se bolj uigrali. To sta ekipi, ki si jih najmanj zelim. Najlazji izgledata se Monaco in Porto, toda tudi ta igrata dobro. Je pa res da v ligi prvakov lahko en slab dan pomeni konec. Najbolj izmed vseh prvih me je presenetil Monaco, ki v Franciji ne igra prav dobro, tu pa so prikazali izjemno cvrsto igro. Upam na ugoden zreb. CTID
geoid
11. 12. 2014 17.09
+4
ampak točno real naj dobi city, barca pa šalke ... da bo obratno glede na lani.
Trend01
11. 12. 2014 15.28
-1
Zoprne in hude novice iz Barcelone! Dva navijača PSG-ja sta bila napadena in zabodena v dveh različnih!! incidentih. Ena žrtev je še vedno v bolnici.
fihner
11. 12. 2014 19.39
-1
Trend01
11. 12. 2014 12.16
+1
Ena off: kdor nima SK3 si lahko pod nosom obriše prenos tekem Almeria - Real Madrid (jutri ob 20:45) ter soboto ob 16:00 Getafe - Barcelona.
Symbolic
11. 12. 2014 12.36
+2
Kako pa to? Ravnokar sem odprl spored SK-ja in obe tekmi sta deklarirani ob tem času, ki si ga navedel... pa še zraven je z rdečimi "capsi" napisano: "V ŽIVO" ...
Trend01
11. 12. 2014 12.51
+2
Le na SK3. Sem k njim poslal ali se norca delajo.... čakam odgovor. Jutri je je košarka s turškim Efesom – Nizhnyjem (tri basket tekme jutri, 1x SK! in 2x SK2), v soboto pa na ta termin izjemna tekma med Boltonom – Ipswichem) Ne vem kakšno pogodbo imajo in kje morajo kaj prenašati. Za SK2 dobiš navadno odgovor: To je regionalni program.... He, he. Sem enkrat to že dobil.
mmickica
11. 12. 2014 13.09
+3
Hvala bogu, sem na Siolu in imam vse e SKje od 1 - 6!
Trend01
11. 12. 2014 10.00
-10
Najprej treba seveda čestitati Barceloni k zmagi, a hkrati priznati, da je rezultat previsok glede na dogajanje na samem igrišču. Prvi polčas je bil zanimiv, borben, »ekspirementalen« za Katalonce. Trije zadaj, pet na sredini… A zadeva, ki se najbolj tiče Barcinih navijačev je, da so zadeli vsi trije »sveti kralji« . Realno gledano tokrat tudi PSG ni odigral tistega kar zna, oz. ima kar ima v sestavi ekipe. Bo treba počasi trenerja zamenjati (čeprav imajo dobre rezultate – točkovno gledano). Vendar, v zadnjem času so 2x z Apoelom igrali 1:0, komaj premagali Nantes in Nico. Z Lillom 1:1. To so, priznajmo si, slabe ekipe. Včeraj smo videli solidno predstavo spet Messija ter Mascherana. Pohvaliti velja tudi Suareza za borbenost ter gol in podajo. Neymar se je izgubljal, a tekmo rešil z evrogolom. V obrambi je Mathieu vse bolj počasen…. Medtem, ko so bili Alves, Rakitić, Busquets (no, ta je prišel do Bus..) in Pedro vredni le svoje prve črke v priimku. Ne smemo pozabiti, da je imel PSG 3 smrtne šanse za gol, a sta danes solidni Pique in odlični Bartra pravočasno nekako rešila. 1x je pa nekdo od PSG-ja žoga na 10 metrih zgrešil (se ne spomnim kdo je bil). Na drugi strani lahko pohvalimo več ali manj le Moura-ja, Veratti-ja ter Matuidi-ja. In konec. Sploh tale njihova sanjska, brazilska naveza Silva-Luiz ne dela kot bi lahko. Škoda, ker sem pričakoval več od nogometa, predvsem, ko je v drugem polčasu vse skupaj dol padlo in so začeli v glavnem bolj na easy igrati. Zdaj nas v nadaljevanju čakajo bolj pomembne tekme, kjer bodo morali po vsej verjetnosti garati do konca tekme. Kot Maribor včeraj . Še zelo na kratko o Realu: soliada Ronalda in Bale-a. Žal. Škoda. Ekipa solidno, sploh zvezna linija. Nekako imam občutek, da bi vsi pravi navijači videli finale Barcelona – Real (razen t.i. »hejterčkov«, ki bi to možnost vzeli le, če zmaga njihova ekipa in lahko nato sproščajo svoje frustracije). Jaz bi jih rad videl v polfinalu – pač sta le dve tekmi… No, to je moje mnenje o tekmi/ah. Pa lep dan želim.
TomažNovak
11. 12. 2014 10.17
+8
Kje si t videl Alvesa? Zadaj v obrambi so bili štirje (Masch, Bartra, Mathieu, Pique) in ne trije. Vezna linija Busquets in Iniesta (ki je bil spet zelo slab), spredaj Pedro, Messi, Neymar, Suarez). Cela zmeda, nihče ni vedel, kdo deli žoge. Kot, da bi igrali na rekreaciji. PSG nerazumljivo slab, Blanc je kriv, ker ni v igro dal Lavezzija, preveč defenzivno se je usmeril (kopija lanskoletne taktike z Ibro v špici). Skratka - tole še ni prava BArsa in tudi PSG še ni rekel zadnje besede.
mmickica
11. 12. 2014 10.29
+10
Trend01, tvoji komentarji so po navadi zelo realni, zato jih vedno rada preberem. Se mi pa zdi, da si tokrat vseeno gledal tekmo skozi konkurenčna očala in nisi opazil kar nekaj izjemnih Barcinih priložnosti, predvsem tisto Pedrovo na primer. Barca je bila včeraj izrazito boljša od PSGja kljub Piquejevim in Busketsovim napakam, Alves pa sploh ni igral.
Trend01
11. 12. 2014 10.41
+1
@mmickica - da, bila je boljša in zasluženo zmagala. Tudi rezultat sem zadel. :) PSG je slabo odigral. Ja, in seveda, ne vem kje sem Alvesa našel. he, he. Pardon.
Trend01
11. 12. 2014 10.46
+0
@hammurabi - jp, ne vem kje in kako sem Alvesa dodal... Iz navade? he, he.. Postava do polovice drugega polčasa je bila bolj 3511 z Suarezom v špici in takoj za njim Messi. Seveda so preletavali in je tudi Neymar naprej hodil in se podvajal, a to so bile variante. Nato so v drugem delu nekje s Xavijem prešli na klasičen 433.
Trend01
11. 12. 2014 10.53
+0
@mmickica - da, bila je boljša in zasluženo zmagala. Tudi rezultat sem zadel. :) PSG je slabo odigral. Ja, in seveda, ne vem kje sem Alvesa našel. he, he. Pardon. Hmm. Neobjektivno? Ker drugače gledam? Tudi Real sem sklincal že nekajkrat. Še vedno trdim, da je imela Barca letos eno samo res dobro igro. V španski ligi proti Sevilli, 22. novembra! Če bi tako včeraj igrali, bi PSG zmeli. Tako so bili streli proti golu 11:11. Vzamem v zakup, da je Enrique včeraj eksperimentiral. Kar je dejansko pravilno in mi to samo potrjuje, da tudi sam razmišlja, da ekipa še ne igra tako kot želi. Včerajšnjo tekmo je rešil edino in samo napad.
mmickica
11. 12. 2014 10.53
+1
Trend01
11. 12. 2014 11.02
+1
In dokler ne bom videl tekme kjer bodo vsi zaslužili (vsaj iz ene ekipe) več kot pozitivno oceno (razen vratarja), sam ne bom zadovoljen. Torej, kot pri Barci vs Sevilla. So pa seveda vmes dobrodošle predstave individualcev za čisto 10-ko. Ker, vi kot navijači želite predvsem zmage, visoke, če se da. Moštveni vtis v tej sezoni ne bo tako pomemben. Pri Realu pa mora letos zadeva na obeh nivojih tako "laufat". Izidi in predstave. Včasih so, večkrat niso. Da ne vpletam zraven Atletica...
TomažNovak
11. 12. 2014 13.27
+2
Trend - mi lahko našteješ teh 5 vezistov v tvoji formaciji včerajšnje tekme? Kot je meni znano, sta bila na igrišču samo dva - Iniesta in Busquets. Tudi po postavitvi je igral Pedro na desnem boku, Neymar na levem, Messi in Suarez pa sta rotirala na sredini napada.
Trend01
11. 12. 2014 14.22
+1
Bom poskušal, a mi ne boš verjel. Boš kasneje lahko preveril na kakšnih preverjenih nogometnih portalih, če želiš. Začeli so z zadnjim Pique, na desni Bartra in na levi Mathieu. (torej zadnja linija) Zdaj sledi sredinska linija: zadaj (včasih št. 6) je Mascherano. Pred njim sta bila na desni Busquets ter malo naprej Pedro (jp - pravilno). Na levi strani je bil Iniesta in neposredno na njegovi levi kopački Neymar (ki je tudi seveda v napadu pomagal). Nato sledi Messi nekoliko desno umaknjen na špici in še naprej kot čisti "striker" Suarez. Z vstopom Rakitića, Xavija se formacija spremeni in nastane klasična Barcina igra. Če misliš meni s cinizmom (kot je meni znano sta bila dva...), lahko kar nadaljuješ. Če po poklicu nisi vezni igralec, to še ne pomeni, da nikoli tega ne igraš. Zdaj pa kot želiš. Lahko zadevo sprejmeš, lahko preveriš ali se smejiš. Mi je vseeno. Ker se bolje spoznate na angleške izraze verjetno tudi naslednji niso neznanka: DF - zadnji trije, DM - Mascherano, Busquets, MF - Iniesta, Xavi, Rakitić, FW - Pedro, Neymar, ki sta delala predvsem na sredini, tik pred Iniesto (morda pomagala?). Za prva dva pa mislim, da ni debate kako in kaj.
Trend01
11. 12. 2014 14.26
+1
In ZATO je bila včerajšnja tekma eksperiment! Če pa spremljaš nogomet le toliko kar napišejo na TV in Obrez pove, potem pač ni pomoči. A je tu le Symbolic, ki s svojo glavo misli in tekmo pokomentira? In jo tudi zna.
lionelmessi10
11. 12. 2014 17.44
+3
Alvesa se je glih najprej moralo videti,da ga včeraj ni bilo,kajti obramba je dleovala veliko bolje :)
Trend01
11. 12. 2014 19.20
+1
PIERREBRICE
11. 12. 2014 09.51
+9
V osmini finala pričakujem Parižane, da Ibrahimoviću malo stopimo na prste, da se strezni od arogance. He,he.
galeron
11. 12. 2014 09.34
-9
Ucer so bili 3 penali na 3 tekmah pa se nebo nebon od barce fan pokomentirou teh penalov sam k ronaldo strelja penal je vse narobe !!! Pa itak da nebo noben cestitou barci zarad navijacou obrez,smokic,stardeluxe,antimadridiasta,neymessi ,ledo,zigi k stalno ponizujete rivala iz madrida! Hala madrid
Symbolic
11. 12. 2014 10.25
+5
Jaaaa! Res, to je glavna tema tega članka, a ne?
galeron
11. 12. 2014 10.29
-5
Stopil sm macki na rep hahaha resnica boli fantje oz otroci :D hahaha
Symbolic
11. 12. 2014 11.03
+1
Galeron, preberi si spodaj moj odgovor Borutu30, pa se odloči v katero skupino spadaš v navijače ali?
galeron
11. 12. 2014 11.53
-2
Mal vracam provokacije tisim k provocirajo da vidijo kako je to ;)
Symbolic
11. 12. 2014 11.56
+2
S to razliko, da si TI začel PRVI... torej, za katero skupino si se odločil, za navijače ali za une druge? Žal samo ti 2 skupini sta... ni tretje! Pa še to: mogoče veš kaj pomeni beseda "spoštovanje"?
galeron
11. 12. 2014 12.41
-2
Nebi o temu kdo je zacel prvi samo preber si komentarje od danes od barca "fanov" pa tud prejsne clanke mal preber pa bos vidu kok je ura in kaj je "spostovanje" ce ves da jim je obrez uzornik pol pa ja moras vedt kok je ura :) nemorejo si priznat da zadne 3 leta je ronaldo preprosto bolsi od messija in to jih najbol boli ;) lp
sportko47
11. 12. 2014 09.18
+0
Misi zihr beres, dej poklic da greva na kavo....
mmickica
11. 12. 2014 09.04
+12
Skoraj bi me kap, ko sem videla Enriquejev eksperinent glede postave, ampak je imel očitno prav! Očitno je Barca iz dneva v dan boljša in bolj uigrana, zato upam, da bo do spomladi že tista čisto prava! Malo me skrbijo Pique, Buskets, Alves in če bo obveljala tista prepoved nakupov, je tu lahko edini problem. Čeprav spet ob takšnem vesoljskem napadu,...!? Sicer sem pa z vćerajšnjo igro zadovoljna, predvsem s tistim, kar so prikazali v 1.polčasu! Le tako naprej!
Symbolic
11. 12. 2014 10.05
+5
Napad je bil včeraj tak kot bi moral biti: trije "svobodnjaki" (po gibanju)! Poglej to trojko, res je bilo zastavljeno Suarez na desni, Messi sredina, Neymar na levi strani... Ampak to so igralci, ki lahko igrajo na katero koli pozicijo v napadu... Recimo asistenca Suareza za 1:1 je bila z leve strani, zadetek Suareza pa z desne, gol Neymarja bolj iz sredine... Pa še en detajl, ki se mi zdi zelo pomemben: Enrique NI MENJAL Suareza, s tem je fant bil popolnoma sproščen! V zadnje čase me ne skrbi toliko Pique v obrambi (čeprav je tudi včeraj imel par paničnih reakcij), skrbi me Matieu... vedno je v neki "gužvi", ne zna razčistiti s kakšnim odbojem, pa tudi, če gre žoga čez tribune (he,he...na Camp Nou? Nemogoče! LOL)... Bartra? Enrique, Enrique...zakaj ga držiš na klopi? Daj mladeniču čim več možnosti pa pozabi na Alveša! Sredina? Hm... Busquetz mi je tam najšibkejši člen... Je tehnično dobro podkovan, ampak, kadar se on spusti v neko preigravanje, dobiš kurjo polt! Nikdar ne veš kdaj bo pado (veliko krat sam od sebe) in kdaj bo napadalec ali kontra vezist kar "odpeketal" z žogo...V zvezi je eno jasno: brez Inieste in Xavija zelo, prav zelo težko gre! No to je "na kratko" moje videnje včerajšnje tekme... LOL
Trend01
11. 12. 2014 10.07
+1
@mmickica - namenoma sem si ogledal že prej zadnje tekme PSG-ja. Ko vidiš kako igrajo in kako realizirajo prehod iz sredine v napad, je jasno, da ima Enrique idealno šanso za testiranje.
Trend01
11. 12. 2014 10.10
+1
@mmickica - namenoma sem si ogledal že prej zadnje tekme PSG-ja. Ko vidiš kako igrajo in kako realizirajo prehod iz sredine v napad, je jasno, da ima Enrique idealno šanso za testiranje. Poglej včerajšnjo sredino obeh ekip. Slaaaabo, Slabi Busquets je bil najboljši v sredini?! Včeraj me je dejansko presenetila predvsem obramba, ravno kontra kot pri PSG-ju, ki je bila za en klinc.... Če ni v sredini skupaj Xavija in Iniesta, sredine dejansko ni (sploh pri tekaško bolj garaških ekipah).
mmickica
11. 12. 2014 10.37
+5
Trend01, od včerajšnje brazilske obrambe pri PSGju res ni bilo nobenega učinka, oziroma proti sveti 3 niso mogli nič! Kar se tiče pa Barcine sredine, jaz nisem tako skeptična. Zame je Rakitič eden boljših igralcev in mislim da bo to slej ko prej tudi dokazal! Bo pa takrat verjetno mekoliko drugače nastavljena igra, ki je zdaj še vedno prilagojena na "Xavijev sistem". Parkrat se je Rakitič letos že izkazal, ko je igral nekakšnega "libera" ali nekaj podobnega , tako da bo...!
Trend01
11. 12. 2014 10.56
+2
Se strinjam mmickica! Xavi je bil že na odhodu, Rakitić je kolikor toliko solidno igral. Nato mu je forma padla. Vstopi Xavi in iz vesolja se je videlo kako je Barca zadihala. Zdaj mora pa iz tega ven potegniti nekaj dobrega, pametnega.... Mladi Rakitić brez idej in forme, utrujeni Xavi z idejami, Inesta pa spet ni pravi.
mmickica
11. 12. 2014 11.05
+2
Po moje bo naslednje leto Barva tista prava - do tačas bi se že morali uigrati in preveriti vse možne sisteme igranja. Upam le, da ne bo kakšnih večjih poškodb! Če pa me že v tej sezoni presenetijo in osvojijo kakšno lovoriko, bo pa to še toliko lepše.
mmickica
11. 12. 2014 11.06
+0
Trend01
11. 12. 2014 11.11
+1
Symbolic
11. 12. 2014 08.34
+7
Za naslednjo tekmo Barce je 7 možnih kandidatov: Juventus, Basel, Bayer Leverkusen, Arsenal, Manchester City, Schalke 04 in Shakhtar Donetsk... Je kakšen od teh "zaželjen" (beri: slab!)? Ne bi se upal trditi...
Los Galacticos
11. 12. 2014 08.55
+12
Razen Juveta in Citya mislim da so vsi zazeljeni... Ostali mislim da bi kasirali po 5 golov, najmanj, v dveh tekmah proti Barci... Vsekakor bojo po 1/8 finalu same dobre ekipe in te tekme bo uzitek gledat...
Symbolic
11. 12. 2014 08.55
+6
Naslednji možni nasprotnik Reala: Juventus, Bayer Leverkusen, Arsenal, Manchester City, Paris SG, Schalke, Shakhtar... Podobno tudi za Atletico MD: Basel, Bayer Leverkusen, Arsenal, Manchester City, Paris SG, Schalke, Shakhtar... Isto vprašanje (in odgovor) kot zgoraj... Sretno vsem trem!
Los Galacticos
11. 12. 2014 09.07
+5
Mislim da velja isto, razen da AM in RM lahko dobita se PSG... Najvec se je za bati ManCja, na dober dan lahko premagajo vse...
mmickica
11. 12. 2014 09.11
+6
Nobeden od teh ne bi smel biti večji problem za Barco, niti City, ki ga je že v prejšnji sezoni razorožila, sicer bi pa kak Shakhtar prav prišel. Real si po mojem še najmanj želi PSG, za katerega tudi jaz mislim,da je najboljši od drugouvršćenih, vendar če bojo zadržali sedanjo formo, tudi to ne bi smel biti večji problem. Atleticu privoščim kakšne bunkeraše, na primer Juve, pol se naj pa gledajo iz ene na drugo stran, hehehe...
blade9999
11. 12. 2014 09.18
+5
Atletico nemore dobit Juveta, ker sta ze bila skup v skupini...
Symbolic
11. 12. 2014 09.33
+2
Ta MC je tako nepredvidljiv...včeraj je ujel zadnji vlak... Za za 1/8 finale velja, da se ne moreta srečat 2 kluba iz iste države (in tudi iz grupnega tekmovanja)... Kaj pa naprej? Recimo 1/4 finale? Takrat bodo "plačali" davek tako Nemčija, Španija in tudi Anglija, če nekomu rata, da se njihov triling-paket prebije naprej...
mmickica
11. 12. 2014 09.33
+2
Symbolic
11. 12. 2014 10.56
+1
Blade9x4, a je to nekdo gor napisal? Pa to je znana zadeva, samo velja za prvo nokaut rundo... naprej pa kakor se izzide...
mmickica
11. 12. 2014 11.07
+2
Symbolic, jaz sem napisala. Meni je Blade odgovoril.
Symbolic
11. 12. 2014 12.42
+2
Oh... potem se opravičujem Blade-u... In tebi! Sorry...
lionelmessi10
11. 12. 2014 17.46
+2
Samo upajmo,dabo tako kot lani,ko so bla vsa 4 četrtfinala NORA. Samo da ne bo kakega dvoboja Monaco-Schalke ipd....
Sasda Sadas
11. 12. 2014 08.20
+14
Dans sem gledal en zanimiv posnetek na YT prvi je biu kako je messi uceraj lepo prepustil suarezu zogo da je dau suarez gol ... Drugi pa je bil proti napad reala in golman je sel ven iz gola isco ga je predribral ( na levo stran ) ko se mu je CR dobesedno nastavil in mu hotel uzeti zogo da bi dal CR gol ... To je razlika med njima ( usaj na igriscu ) ... Ne me razumet narobe oba sta odlicna in res najbolsa samo CR prevec nase gleda ..... ( in zdaj me bojo realovci spluval od kje ma cr tok asistenc letos .... Ampak bodimo realni ali gre za ponesrečen strel al pa res vidi da nebo mogel dati sam gola ... ) no hate :)
Campeones36
11. 12. 2014 09.24
-9
Potem si poglej se prejsnjo barcino tekmo lige prvakov in bos vidu kako je Messi dobesedno ukradel gol Suarezu. Takrat ti ni padlo na pamet da bi to poudaril a ne?
borut30
11. 12. 2014 09.26
-7
Včeraj je Messi lepo odigral tisto potezo, se pa čisto ne strinjam z ostalim napisanim. Zadnje dve leti je tudi CR7 mnogo bolj koristen in moštven igralec. Veliko podaja in ni več tako enosmerno vase zagledan. Seveda ima dneve, ko mu ne gre in strelja vsevpoprek. Kar se pa tiče Messija, je takšen, kot si ga opisal...zadnjih nekaj tednov. Prej skoraj leto dni ni bil v formi in je tudi veliko soliral.......Pač je iskal formo in gole. Ko je pa nogometaš tudi psihično na pravi ravni, uživa v nogometu, podaja in zabija. To sedaj počne Messi, in to počne tudi Ronaldo. Moram pa priznati, da je sedaj Lionel v boljši formi, vsaj mislim tako.
Symbolic
11. 12. 2014 07.58
+14
In pol se nekateri imajo za športnike... Poglejte si samo te komentarje... odražajo pravo sliko anti-Barcine srenje... Pa kaj bi morala Barca, ali Messi, ali Suarez narediti, da bi se vi VSAJ ENKRAT ugriznili v jezik? Zdaj je naenkrat PSG (v top postavi) povprečen klub... Od kdaj? Od včeraj? Tisti, ki to trdite, ne veste, da je to sploh PRVI poraz PSG-ja v VSEH tekmovanjih te sezone... Tisti, ki to trdite ne veste tudi to, da je PSG 4 x prvak Francije, 8 x zmagovalec francoskega pokala... Po vašem so to karakteristike povprečnega kluba? Sramite se zaradi teh vaših de.bilnih komentarjev... A vam bo "krona" (beri: kahla) padla z glave, če bi enkrat, vsaj enkrat priznali, da je Barcelona včeraj zasluženo zmagala... Pa še nekaj: vam je včeraj Atkinson pokazal kako je treba soditi?
Ka pa mislis
11. 12. 2014 08.00
+14
messipateli
11. 12. 2014 08.03
+10
se strinjam k je psg zmagal barco doma so vsi govoril en resn tekmec pa poraz zdj pa povprečen klub...bolijo uspehi barce..
borut30
11. 12. 2014 09.22
+3
Barca je včeraj zasluženo zmagala, bila mnogo boljša in forma se ji dviguje. Pošten in iskren odgovor.......in lepo je videti, kako ima Barcelona zopet igro.... Symbolic, je pa težko brati komentarje, kateri smetijo, ane? Potem veš, da tudi nam Realovcem ni preveč po godu, ko se nekateri spuščajo na raven 5-letnikov, provociranja in pljuvanja.....vse kar sliši na ime Real. Zadnje čase so celo zaželjena skupinska pljuvanja v režiji Ronalda-Penalda, skorumpiranega Reala in ne vem kaj vse......Nikoli, oz poredko je zaslediti kakršnokoli pohvalo na račun Realove zmage. Beremo le, kako je zopet bila podarjena 11-metrovka, kako sodniki ne sodijo v škodo Reala itd...... Ampak kot napisal, sam sem vedno priznaval kvalitete Barcelone in to tudi napisal, brez žaljenja igralcev. pa Lp...
Symbolic
11. 12. 2014 10.51
+3
Borut, nekaj, pa ne nekaj, kar se tiče ŠPORTA, moj "števec" kaže kar občutno kilometrino ... Pa sem že tolikokrat povedal / napisal: navijač, ki NE SPOŠTUJE konkurence, ni navijač ampak ZDRAHAR! Pa ravno v tem je veličina ŠPORTA; da spoštuješ nasprotnika!
darkangel31
11. 12. 2014 06.19
-19
pa so poleteli v visave.razumem jih...kot lani edino veselje lovorike bodo pa drugi pobirali :) en klub ena fara mar ne putoloncki ;)
s_s_s
11. 12. 2014 08.02
+14
fihner
11. 12. 2014 06.13
+10
BRAVO BARCA!!!!!!
AntiCule01
11. 12. 2014 00.46
-37
psihič grizlii spet v akciji, lepo še kakšen tedn pa bo spet gizu...kva ga ni Silva polomu pa nos narovnou, temu gizliju še psihijater ne mroe pomagat
abeceda1987
11. 12. 2014 00.49
+25
Hehehe... In potem ti jokaš in iščeš spoštovanje od komentatorjev. Pa še nepismen si, spat pojdi...
Felipao
11. 12. 2014 00.54
+24
Potem pa berem, kako da so navijači Barce žaljivi in otročji…
MaunelNeuer
11. 12. 2014 01.23
-9
fihner
11. 12. 2014 06.13
+14
Sekret papiru, tebi ni več pomoči in tebi podobnim. Žal!!
Campeones36
11. 12. 2014 06.14
-11
fihner
11. 12. 2014 06.40
+11
Dal je gol, boš povedal, če te vprašajo!
plešivec
11. 12. 2014 07.31
-5
Tudi tebi ne more noben več pomagat! Bogi si!
Symbolic
11. 12. 2014 08.03
+7
Zdi se mi, da vem zakaj AC-ju ne zmanjka toalet papirja: non-stop uporablja rabljenega (beri: vedno ena in ista pesem!)...
Symbolic
11. 12. 2014 08.28
+9
Minotauer: 1. asistenca za gol Messija (1:1) in2. zadel v 77. minuti... Pa tudi to ni tako pomembno! Bolj pomembno je to, kako on doživlja igro, veseli se kot otrok vsakemu zadetku Barce, ne glede kdo ga doseže... Upam, da se mu bo tudi v Primeri odprlo, ker je tako "lačen" zadetkov in na vsaki tekmi daje svoj maksimum! Veseli me, ga ga je Enrique PRVIČ pustil igrati vseh 90 minut in rezultat je tu! Ne moreš igrati pod pritiskom "pazi, da ne narediš kakšno napako, ker boš zamenjan"... On rabi sprostitev!
Campeones36
11. 12. 2014 09.10
+2
Ma jst sem vprasal ker anticule neki naklada, pa sem vprasal ce je kej uspicu, jao
Symbolic
11. 12. 2014 12.50
+4
Uf Minotauer, to sem pa spregledal... ampak tudi v svojem odgovoru tebi nisem nič provokativnega napisal... Prosim, če to tretiraš kot moje osebno videnje včerajšnjega nastopa Suareza, in sicer brez navedbe tvojega nika... Sorry!
smoki?
11. 12. 2014 00.32
+21
Pazi komentarje stale Madrida...psg povprečna ekipa haha se dobr da ste mel ful težko skupino in vidim da je vaša samozavest med oblaki ampak kdo visoko leta nisko pade...in 1 tekma medsebojna ni merilo da se nekaj napihujete nad barco...Messi tata mata v CP če bo tako nadaljeval pa če dobi kak senkan penal se bojim novih rekordov...visca el Barca pa lahko noc sta lovci Messi is beck
MaunelNeuer
11. 12. 2014 00.43
-17
iz penala bodo težko padli novi rekordi za messija
smoki?
11. 12. 2014 00.45
+14
Bo Messi zadnji povedal kdaj in kako rekord res pa je da penalov ne rabi
MaunelNeuer
11. 12. 2014 01.21
-24
tud penali so del fusbala, pol tud prostih strelov ne rabi
MesOjediPinGvin
11. 12. 2014 06.01
+9
Uf kako smo pametni ...Fifa je Royalu v pri Ludogorcu šenkala zmago. Big time !
Crazy13
11. 12. 2014 07.35
-4
CP? a je to nogo tekmovanje? Real se je sprehodu skozi skupino, enako kot lani, pa veš kje je pristal na koncu Real lani? Na tvojem mestu bi raje skrbel zaradi slabe barcelone.
7strel
11. 12. 2014 08.41
+3
messi je dal v svoji karieri vec golov iz prostih strelov kot ronaldo cccccc fantki daj ne pametujte prevec prosim preverite najprej
modelx
11. 12. 2014 09.23
+0
Crazy13
11. 12. 2014 00.16
-23
Okej, čestitke vsem za zmago in napredovanje. Vprašal bi pa samo nekaj, zakaj ste pristači barcelone tako navdušeni nad zmago in pišete fore kot: barca is back, kako je bla dobra danes itd itd. Ej, igrala je z povprečnim obubožanim PSGjem in ne s kakšno top ekipo. Enako, čisto enako se je delalo na začetku La lige, vsi evforični kaj bo letos barca delala, da komaj čakate el classico, a ko ste ga dobili, jih je Real stresu za šalo. Ena tekma ne pomeni dobro nadaljevanje, izgleda da se tega niste naučili. Lp
abeceda1987
11. 12. 2014 00.23
+14
Sicer ne vem zakaj misliš da je PSG povprečen. Njihova individualna kvaliteta je izjemna, imajo ogromno odličnih igralcev in so ekipa, ki je sposobna delati težave vsakemu moštvu. Barca je pač igrala dobro, kontrolirali so celotno tekmo in to je to. Zakaj navijači ne bi smeli biti navdušeni?
Felipao
11. 12. 2014 00.55
+12
Še včeraj je bil PSG eden od favoritov za osvojitev LP, ko pa izgubi je pa že kar povprečen… Realovci in njihovo poznavanje nogometa. Da ne bo na koncu tudi Real "povprečen" klub ko bo izpadel, vsaj po vaših merilih.
User513426
11. 12. 2014 01.01
+2
real izpadel proti res povprečni ekipi, če so sploh lahko v tem delu tekmovanja povprečne, recimo kakšen Basel al pa kaj podobnega
MesOjediPinGvin
11. 12. 2014 06.02
+1
Povprečen, obubožan PSG. Ti pojma nimaš, koliko se tu vrti denarja. Še dobro, da imajo "blokado" za nakupe.
Campeones36
11. 12. 2014 06.10
+11
A ne, psg je zelo mocen letos. Vceraj bi si po igri tudi remi zasluzli so imeli kr nekaj zrelih priloznosti, na drugi strani pa se je brci vse pokloplo tako da nebi rwku da je psg svoh
Crazy13
11. 12. 2014 07.33
-3
Fantje, denar ne naredi dobre ekipe, lahko kupiš igralce z dobrimi individualnimi sposobnostmi, a kdo ti garantira da bodo kot ekipa igrali dober nogomet? NOBEN. In zato sta City in PSG zame kluba ki še veliko let ne bosta konkurenčna za osvojitev Lige prvakov, taki pa so zame povprečni klubi. Navdušeni po eni tekmi? TI pa res hitro postaneš evforičen.
mmickica
11. 12. 2014 09.15
+9
Da ne boste slabe volje, če bo Real na źrebu slučajno dobil ta povprečen klub PSG!
Symbolic
11. 12. 2014 12.07
+2
No Mmickica, Real je res imel dokaj "komot" skupino (razen Liverpoola, kdo si bi pa mislil, da se bodo tako slabo odrezali)... Ampak ne glede na to: Real ima močno, uigrano ekipo in so to dokazali v najbližji preteklosti... Glede na igro, ki so jo včeraj prikazali, PSG jim zagotovo ne bi bil kos!
abeceda1987
11. 12. 2014 15.09
+2
Crazy kaj pa je Real naredil drugega kot vložil ogromen denar v ekipo katero ima sedaj? In so dobri? Ja. Zato ne vem zakaj govoriš o povprečnemu PSG-ju. A to zato, ker ga je Barca premagala?
lionelmessi10
10. 12. 2014 23.52
+8
MSN! Bartra pa neverjeten,tako na CB kot RB! Alves OUT! Naj ima kar do konca CL kartone zarad mene... Mascherano pa isto perfekten še 1x več,vse skupaj pa kronal s tisto noro podajo Suarezu,ki je potem zaposlil Messija za 1-1! :) Visca!
MaršalPerez
10. 12. 2014 23.38
+49
tekmo si bom zapomnil po messijevi neverjetni potezi ob tretjem golu barce.namesto da bi zabije seje umaknil žogi in pustil suarezu da zadane.to je pravi športnik največjega formata....
NeyMessi8
10. 12. 2014 23.46
+23
najprej sem mislil da se je umaknil ker je bil offside , potem iz pocasnega sem videl da je enostavno gol prepustil Suarezu ! Res najvecji je !
abeceda1987
10. 12. 2014 23.53
+19
Res je, tudi sam sem videl sliko. Ni kaj, vsa čast Messiju, mislim da tudi on ve kako pomembno je da Suarez zabija. To bo le prineslo k kvaliteti ekipe...
Crazy13
11. 12. 2014 00.07
-27
Ni se kaj dosti umaknil, videl je da je Suarez v naletu in da je v boljši poziciji za dat gol, vsak bi storil enako, ne tle filozofirat.
smoki?
11. 12. 2014 00.37
+9
Pa kaj ti si spet pametn?tvoje mnenje je itaq odveč že po nicku sodec
Opazovalec2020
11. 12. 2014 01.31
+12
crazy ronaldo bi se vrgel na glavo v tej situaciji...tak da ne neki na pamet no...
MaunelNeuer
11. 12. 2014 01.53
-14
mi barcafani lahko razložite zaka tolko pluvate po Ronaldu? sej vam ni nič nrdu, ne vem no
Opazovalec2020
11. 12. 2014 02.06
+14
sej to ni pluvanje...taksna je realnost....
MaunelNeuer
11. 12. 2014 02.14
-10
ja ma zaka samo njega s€rjete? ne realnost ni taka
MesOjediPinGvin
11. 12. 2014 06.03
+6
Crazy13: Ronaldo tega NE BI naredil. Sorči, tako pač je. Ne se slepit zaradi takih stvari.
Campeones36
11. 12. 2014 06.11
-11
Mu je pac vrnu kar mu je v prejsnjem krogu ukradel
Symbolic
11. 12. 2014 09.05
+8
Minotauer, ne nasedaj Obrezu... to je on reko... Dejansko je Suarez bil v naletu, ampak v mrtvem kotu in zagotovo ne bi zadel! Messi je eliminiral to možno varianto, ne pa "ukradel" gol Suarezu...
lionelmessi10
11. 12. 2014 17.48
+1
Točno o tem sem govoril tedne nazaj,Messi je samo moral presečt ta 2 rekorda,sedaj pa zopet nazaj na stare tirnice...nesebično asistira in tudi prepušča gole drugim,če je treba,kot smo videli včeraj :)
StarDeluxe
10. 12. 2014 23.29
+23
Barca ima novo pravilo: Ce jim zabijes gol dobis 3 ali vec nazaj. :) Messi popravi, Neymar povisa, Suarez pa zakljuci...svaka cast pobi. Trio postaja cedalje mocnejsi. Visca el Barca!
sdkms
10. 12. 2014 23.59
-23
Isto kot Real ko Barcelona zabije jih Real povozi???
Crazy13
11. 12. 2014 00.08
-17
Jp, sem že hotel to reči. PSG je povprečen klub, delate pa kot da ste osvojili najmanj Ligo prvakov.
Felipao
11. 12. 2014 00.32
+10
Povprečen klub? Še včeraj so nekateri pisali, da je PSG eden od favoritov za osvojitev naslova, zdaj je pa že kar povprečen klub. Ne eno ne drugo, so v evropskem vrhu ampak za kosanje z velikani jim pa manjka še kar precej.
fghfhfhfhf
11. 12. 2014 06.09
+3
Kevce17
10. 12. 2014 23.24
+9
Tako nekako igra barca ko se vse poklopi, vendar ni še to tisto kar se pričakuje, je pa dobr uvod, upam da jim igra steče čim prej
User513426
11. 12. 2014 01.05
+9
predvsem pa da niso sodniki na evropski sceni "enako motivirani" kot v laligi
Kevce17
11. 12. 2014 14.20
+1