Liga prvakov

Varane pred obračunom s Cityjem: Ko igraš za Real, je mogoče vse

Madrid, 21. 07. 2020 18.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Zinedine Zidane je z madridskim Realom po premoru zaradi koronavirusa uspešno opravil prvega od dveh izzivov. Galaktiki bodo domačemu naslovu skušali dodati še evropskega v Ligi prvakov, kjer pa jih čaka sila zahtevna naloga. Na prvi stopnički bodo morali nadoknaditi zaostanek proti Manchester Cityju (1:2), branilec Reala Raphael Varane pa pred obračunom pravi, da je mogoče prav vse.

Raphael Varane je zatrdil, da potnik v četrtino finala nikakor ni odločen.
Raphael Varane je zatrdil, da potnik v četrtino finala nikakor ni odločen. FOTO: AP

"To je Real Madrid, kjer je mogoče vse. Vedno bomo imeli upanje, četudi je pred nami zelo zahteven izziv," je za francoski Le Parisien dejal Raphael Varane. Branilec bo s soigralci na Etihadu skušal nadoknaditi zaostanek enega zadetka s prve tekme. Tik pred prekinitvijo sezone so meščani na Santiago Bernabeuu namreč slavili z 2:1. 

Povratno srečanje med Cityjem in Realom bo na Etihadu na sporedu 7. avgusta. 

"Dres belega baleta pomeni ogromno odgovornost. Zavedamo se, kakšna naloga je pred nami, a pričakujemo jo z neverjetno željo. To dolgujemo našim navijačem. Ne moremo jim obljubiti, da bomo zagotovo slavili. Lahko pa obljubimo, da se bomo borili do zadnje minute," pravi Varane. 

O Benzemaju in Zidanu 
Centralni branilec se je v intervjuju za pariški dnevnik dotaknil rojaka in soigralca Karima Benzemaja, ki je v nadaljevanju sezone našel izjemno formo: "Ne bom trdil, da je to njegova najboljša sezona v karieri, ker ga poznam že preveč dolgo in vem, česa je sposoben. V zadnjem času je prevzel vlogo vodje napada, ki mu zelo ustreza."

Eden glavnih razlogov za občutno izboljšanje forme Madridčanov je zagotovo tudi trener Zinedina Zidane, ki v drugi epizodi na klopi belega baleta le potrjuje tisto, kar je uspel dokazati že v prvi – da spada med najboljše trenerje na svetu."Ima sposobnost, da iz nemogočega napravi mogoče. Vsem nogometašem služi kot inspiracija. Ne govori veliko, a njegove besede se te vselej dotaknejo," je o nekdanjem vezistu Bordeauxa, Juventusa in tudi Real Madrida povedal Varane. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

resnicaosvobaja
22. 07. 2020 17.41
+0
Zapirača moram razočarati, da niti z enim komentarjem nisem zasenčil letošnjo lovoriko Reala v kakršenkoli dvom o upravičenosti le te...drugo pa je izbor Karima Benzemaja kot najboljšega igralca La lige za sezono 2019-2020...za to pa ni resnega opravičila, razen enakih argumentov, ki so tudi T. Younga postavljali lani pred Dončiča, ki pa se jih danes nihče več ne spomni
samomojemnenje
22. 07. 2020 18.55
-4
Kje je bil izbor najboljšega igralca v Španiji. sem na dopustu pa nisem toliko sledil.
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 19.21
-3
Mislim, da je bilo glasovanje navijačev pri La Marci
cripstoned
22. 07. 2020 19.25
+4
najboljsi igralec letosnje lalige..ramos...trener pa zidane...to je edina realnost...cestitke messiju za individualni rekord ampak ni bil prvak lalige...medtem ko sta zidane in ramos alfa in beta trenutne ekipe reala...zidane kot trener, ramos kot igralec...ko si mlad kot rodrygo, vinicus, mendy, asensio, valverde in poln zelje po dokazovanju ter se zavedas za kaksen klub igra je to nekaj cisto drugega...v realu vse stima samo se napadalec ki bo sposoben zadeti 30+golov na sezono (mbappe) in bo zadeva resena se vsaj za naslendjih 5 sezon....
samomojemnenje
22. 07. 2020 19.28
-3
Aha, La Marca. Nepomembno glasovanje. Ker 25 golov in 21 asistenc vendarle nekaj pomeni.
cripstoned
22. 07. 2020 19.43
+6
ce bi bil se z barcelono prvak bi bile te stevilke bolj pomembne...tudi messi mislim da je taksnega mnenja razen ce so mu bolj pomembni indvidiualni rekordi kot pa ekipna lovorika..v kar pa seveda ne verjamem...30 golov ronalda in naslov prvaka italije se 2.leto zapored tudi ne smemo zanemariti sploh ker so goli ronalda najvec prispevali k temu....potem je tu se odlicni ramos ki je po mojem mnenju letos dozivel se vecji preporod kot pa lanska leta...po 31 letu je v 3sezonah od 4 vsako sezono zadel 10+golov kar je za obrambnega igralca nepojemljivo....in letos mislim da bi ravno ramos moral dobiti zlato zogo...el capetano edini top obrambni igralec se iz stare sole ki si na svojo kariero zasluzi naziv zlate zoge kot takrat ko jo je dobil cannavaro..
samomojemnenje
22. 07. 2020 19.43
-6
Pred korono so navijači Reala kritizirali Zidana, da ne postavi na klop "hloda" Benzemaja( besedo hlod si nisem jaz izmislil), zdaj pa bi naj bil naj igralec lige. >smešno. Nekateri so tudi Ramosa pošiljali v penzijo, pa je zdaj celo "navijač" Reala zgoraj zapisal, da naj bi bil naj igralec lige. Še bolj smešno. Če že kdo, potem je daleč najboljši igralec Reala letos Casemiro. Tako, da ga lahko uvrstimo takoj za tistim, ki je dal 25 golov in kar je še pomembnehe 21 asistenc. Če ne bi bili Griezman, Suarez in ostali takšni hlodi, bi imel več kot 40 asistenc.
samomojemnenje
22. 07. 2020 19.47
-4
Ramos zlata žoga? Zelo smešno. Do korone pa komandant obrambe Varane ob pomoči Casemira.
cripstoned
22. 07. 2020 19.55
+6
vi hejteri gledate to sezono do korone in pokorone...ampak vazno da ste gledali pred korono kako je barca nebogljena in po koroni kako ji poleg reala prvenstvo vzame se korona...ramos..prehitel je legendarnega puyola kar se lovorik tice in vsega kar jima zraven prinese polozaj...dalec najboljsi spanski branilec vseh casov...lovorike govorijo svoje...
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 20.02
-7
Franconeri še danes ne ločite individulnih in kolektivnih priznanj
samomojemnenje
22. 07. 2020 20.03
-6
Cripstoned, ti očitno sploh nisi sposoben prebrati, kaj kdo piše, samo teraš svojo. Pred korono ste pošiljali Ramosa v penzijo, zdaj, ko je po koroni bil ras dober, pa bi mu kar zlato žogo dal. Smešno.
cripstoned
22. 07. 2020 20.47
+4
spet lazi...ce smo koga posiljali v penzijo sta to modric in benzema ...bejla pa v prodajo...enako kot zdaj tudi isca...ne vem zakaj samega sebe lazes vsak dan in cez mesec si celo verjames in potem si preprican da imas prav v resnici pa si tukaj zaradi mene, real madrida in ronalda...
borut30
23. 07. 2020 08.14
+4
Ko ne gre več z dejstvi, kaj hitro barca fani uporabljate besede; Franconeri. Sicer pa, lewtos je Real prvak, to ni Barca in to ni Messi. Messi je bil seveda izjemen, kot vsako leto. Najboljši v ekipi Barce. Ampak (žal) letos ni bil pri koritu in ni bil najboljši člen v Španskem prvenstvu. To je nekdo, ki eno ekipo na kakršni-koli način pripelje na tron. Se pa nekaj strinjam z Smaomojemnenje; mene je letos prepričal Casemiro. Izjemne igre, čez celo leto. Seveda tudi Ramos, ki je kot kapetan imel izjemno odgovornost.In ja, izkoristil jo je na perfekten način. Tako da, Casemiro in Ramos, tudi Messi za moje pojme letos top igralci Španije v letošnjem letu.
PogiRogi459
22. 07. 2020 16.29
+6
Moznosti vsekakor real ima. A bo tezko. Zdaj odvisno od dnevne forme, srece...se vedno je sicer city zame prvi favorit lige prvakov. A reala ne mores nikoli odpisati.
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 16.03
-1
Borut ... samo pokaži, kaj naj ne bi držalo, kar navedem, pa bo to debata in ne hejterstvo, če nihče od naju ne bo vztrajal v svoji zmoti. Hudič bo le najti nekaj, kar ni res... Napake so možne, ne pa take kot so mojega prijatelja sicer prikritega franconera Trenda, ko je 331M x 1M = 331M.... pa ne bomo o valuti ali pa o brutu in nettu...
ehjaehja
22. 07. 2020 16.06
+2
bom jaz odgovoril namesto boruta da ti prikrajšam muke: Edino kar drži in kar je na papirju je to da je Real zasluženo prvak,Barca pa preslaba za lovoriko.To je edini pravi dokaz dokumentiran vse ostalo tvoje pisanje pa so bučke in teotije zarote:)
PogiRogi459
22. 07. 2020 16.19
+5
Resnica brez zamere a trend vedno napise realno in objektivno. Izbrska ogromno podatkov in jih tu navede. Tako da si glede njega precej mimo udaril
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 16.50
+3
Izbrska res ogromno podatkov...to me ne moti...moti me, ko ošteva in popravlja komentarje o bruto zneskih ,valutah, da smo neumni , ko navedemo Forbes podatke...ko on navede statistične podatke Whoscored je OK, ko jih jaz je statistika te strani neobjektivna,ker favorizira preigravanja...v glavnem, ko izjaviš, da je imel Neuer 5M evrov bruto letne plače, pa se kot neki računovodja podjetja ne opravičiš oz. ne popraviš izjave,ki jo tako vneto fokusiraš na ostalih si enostavno neobjektiven in dvoličen komentator
PogiRogi459
22. 07. 2020 17.22
+4
Dobro tu se je zmotil ja a zaradi te napake mu nemores reci da je neobjektiven itd. Tudi ti se velikokrat zmotis. Pa jaz.
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 17.31
+4
Seveda.... ampak ti in jaz napake sprejmeva kot takšne in jo popravima ali se le opravičiva, če so naju že drugi popravili
PogiRogi459
22. 07. 2020 17.44
+5
Sicer pa v kaksnem smislu whoscored favorizira preigravanja? Je igralceva ocena za njih tako odvisna od preigravanj?
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 18.03
+4
Misli, da je dodatek k oceni za eno preigravanje previsoko ocenjeno, kot menim jaz, da je ima za Zlato žogo enajstmetrovka previsok koeficient
cripstoned
22. 07. 2020 19.27
+1
pisite kar hocete real je zasluzeno prvak in do septembra vam res ni potrbeno jokati....letos boste hejteri dobili vsaj malo veselja v kolikor city izloci reala to pa bo tudi vse....medtem ko se navijaci reala veselimo obeh zmag letos proti barci in 2 proti atletom (superpokal, laliga)...2lovoriki...2020leto potrjeno ...34* potrjena...vi pa v jok..
igyyp
22. 07. 2020 14.47
+3
Poudravljeni vsi. Malo me je zmanjkalo obbeznosti in vse. Malo prebral vse vaše komentarje, ni se nič spreminilo. Glede na članek, je Real sposoben premagat City bo pa težko. Glede sojenja ne morejo španci sodit, to vsi sami veste. Drugače kar se sojenja tiče, je bila cela sezona še zlasti po koroni, svinjarija, enkrat za ene enkrat za druge. Zdaj kdo bo sodil City vs Real ne vem če je že znano, samo Lahoz, gonzalez ziher ne. Pustimo se presenetit, in navijajmo za svoje klube. Barcarji za svojega, Realovci za svojega, mogoče se pa še srečamo. Nehite se hejtat, in bodimo veseli, da sploh lahko kaj gledamo.
ehjaehja
22. 07. 2020 15.43
-3
iggyp od messifilov ne berem več zmazke stisnem minus pa grem naprej:)
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 15.52
+1
Ko si boš zaslužil minus , ga boš dobil....tudi za nezadostno oceno si moral kaj znati
igyyp
22. 07. 2020 16.05
+0
Zapiram: navijače spoštujem vedno sem jih, zdaj minuse talat se mi ne da, spoštujem vas vse razen tiste, ki grejo pa v skrajnost, če sva realna mi2 med sabo imamo tle par klovnov, ki nimajo veze z najinim klubom, sračkajo pa vsi po Barci. Imajo pa iz Barcine strani pravtako,fenomene, ki serjejo po RM.
26040404
22. 07. 2020 14.15
+3
seveda je vse mogoče...tud če si ne zaslužiš naslova ti ga pripeljejo zveza,sodniki in var....
borut30
22. 07. 2020 14.27
+0
Seveda, zbiramo navijači vsako leto denar. Če ga kej ostane, si porazdelimo....In svi smo veseli, srečni in uspešni. Kako je kej pri vas?
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 13.00
+3
Borut: "nerodno? A se ti zdi, da mi je nerodno? "...mogoče bi moral delati ravno na tem !?
borut30
22. 07. 2020 13.17
+0
Zakaj že? Da bom pustil, da se sprehajate po portalu kolikor vas je volja in prepričujete v "fenomen" imenovan protiRealomanija? In da po domače in zelo zelo zelo grdo povedano.."poneumljate" ljudi z raznimi dejstvi, ki se projecirajo samo v vaših glavah? No Go, žal te moram razočarati...
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 14.05
+1
Razočaral si me že prej, ko sem še mislil, da si navijač
borut30
22. 07. 2020 14.11
-2
Napaka, navijač sem jaz...ti si hejter. Jaz komentiram samo oz v večini samo novice o Realu, in nikoli se ne spuščam v provociranja glede recimo drugih klubov. Ti si obratno sorazmeren; velika večina postov je prav na Real in v splošni fazi samo nerganje čez klub, njegove navijače in igralce. Ti si provokator in tisti, ki vseskozi "dreza" v naš klub. Spuščaš se na sodnike in vso preteklost Reala. Pozabljaš pa, da je "tvoj" klub vsak toliko "umazan", kot kakšen drugi klub. Prvo pometite pod svojim pragom, potem delite "pamet celega sveta". In jaz te ne morem razočarati, ker nisi moj "fotr ali mama".....
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 12.58
+2
Ne skrbi me , da sem dolgočasen...taka so ponavadi dejstva, me pa skrbi, da nisem dolgočasen le Borutu, ki redno spremlja moj %, kjer sem ob 12:04 pri 90% komentiranja o Roanaldu in Realu ....in ob 12:40 že pri 95%.
borut30
22. 07. 2020 13.01
-1
seveda, vse je relativno, tudi procenti....Kot je napisano v kakršnikoli pogodbi; xx vrednosti se lahko spreminjajo glede na trenutno situacijo. Rešeno...
09ZarMan10
22. 07. 2020 12.50
+6
...pa če še temu dodaš "domačega sodnika" in Ramosa, ki z enim udarcem zlomi nogo enemu, istočasno pa z laktom razbije obraz drugemu, dobi pa ustni opomin!
Kollerik
22. 07. 2020 12.56
+4
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 12.32
+4
Če prikažeš dejstva, seveda preverljiva, to ne more biti hejterstvo, lajanje.... lahko pa rečeš , da ti to ni všeč...vsaj enačiti jih ne moremo z Borutovimi pravimi navijaškimi izjavami s hrbtenico in jajci dedca, ki ne komentira šaha...pa poglejmo še enkrat Borutov koronski kolaž «domačih«….Podmukle dvolične lisice katalonske, podobno kot instant navijači po svetu in tudi nekaj osebkov tukaj na portalu. Vse je njihovo, cel svet / 7.52020…… Mhmm....novica o Barci, Messiju in začuda...nobene osvobojene resnice, darka ali kolllllerika na spregled / 29.4.2020…….. a še kar kvazi barcelonarčki lajate in lajate in lajate..Pa sej vam je ta korona prou prišla, da se izlajate. Upam, da potem utihnete in pustite komentarje normalnemu folku. Ker takšna kropucala pa res niso več za nikamor / 14.4.2020...Jaz priznam, da za razliko od Boruta ne vem, kaj misli ta osebek...je pa pravi franconero
borut30
22. 07. 2020 12.40
-3
Greva še enkrat čez obnovo? Zelo slabo napisano, sedi minus -2. Več seveda nisem pričakoval od tebe. Dejstva so napisana samo zate, seveda tista..s katerimi ti opravljaš. Če smo pa iskreni, ni te bilo lep čas, ali si bil banan, ali si pozabil geslo ali pa si bil seveda nekdo drug. Tvoji posti so v 95% primerih pod rubriko Real ali Ronaldo. Si navijač? Nisi, to vemo že dolgo. Tvojih primitivnih zgodb, opažanj, tudi zgražanj, kot tudi posmehovanj je možno prešteti z najmanj tremi decimalkami. Nisi ne tič, ne miš. Besedo franconero ne poznaš, ker jo intrepetiraš čisto narobe. Tudi tukaj nisi najbolj "vešč". Kot sem rekel, lahko si glasen, ker si skrit. Lahko pljuvaš po nas navijačih, po našemu klubu kolikor te je volja, ampak s tem nisi nič več deca, kot te je v hlačah. Mi je pa iskreni interesantno debatirati s takšnimi, ki znajo povedati eno zgodbo na tisoč in en način. In konec je vedno enak. Boooring, resno...
Kollerik
22. 07. 2020 12.43
+2
Borut, naj ti ne bo nerodno...si pač to, kar si, kaj čemo.... booring, kot vedno
borut30
22. 07. 2020 12.53
+0
nerodno? A se ti zdi, da mi je nerodno? :-) Če bi mi bilo, ne bi užival v komunikaciji z vama oz vami. Par vas je tukaj, ki ste navdih hejterjem tega sveta. Odlično se znati prilagoditi, čeprav roko na srce, se hu.dičevo že ponavljate. Kej novega bo treba pogruntati, ker ste počasi brez domišljije. Ni iskre v očeh in prstih. Dejmo mal energije, pojdite na zrak ali le zadihajte globoko.
Kollerik
22. 07. 2020 12.58
+1
Saj v tem je vsa žalost, ker ti NI nerodno ob navijanju za koruptivneže. Ponavljanje pa je obvezni del lekcije, katero pač morte bit deležni vedno znova in znova, ... tako kot se to ponavljajo vedno znova in znova sodniške kraje Barce in po drugi strani odpustki Realu. Zdaj pa le na čisti zrak, borčy...
borut30
22. 07. 2020 13.02
+0
jst sm že lep čas......na sončku in zraku. lepo je zunaj, vreme je super. Poglej malo ven
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 13.03
-1
Borut razlaga ....Franconeri - bel dres, črna duša
borut30
22. 07. 2020 13.20
+3
ok, zanimivo......... O črnih dušah ne bomo, ker tukaj se konča. Čakal sem, da boš to povedal, nakazal in tukaj se konča vso naše potovanje o debatiranju. Črne duše imajo slabi ljudje, tisti...ki škodujejo drugim. Če nas navijače Reala enačiš s tem, nisi vreden besed "človek". Resno.....Lahko debatiramo, se hecamo, nikoli pa ne omenjaj besede "črna duša", če človeka ne poznaš v reali. Deal?
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 11.41
+1
borut30 14.04.2020, 10:02:37......."a še kar kvazi barcelonarčki lajate in lajate in lajate..Pa sej vam je ta korona prou prišla, da se izlajate. Upam, da potem utihnete in pustite komentarje normalnemu folku. " Ja...svet bo lepši in vznemirljivejši, če komentiranje prepustimo normalnemu folku, a ne Borut ?
samomojemnenje
22. 07. 2020 11.48
+1
Resnica, le kaj se greš. Master Borut30 pa nikoli ne žali...
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 11.54
+1
Kollerik
22. 07. 2020 11.55
+0
Borut s svojimi nenehnimi primitivizni samo kaže vse tisto, kar navijač Reala ne bi smel biti. In potem pada skupaj v nezavest (podobno kot še nekatere primadone njegovega kova), ko mu kje kaj nazaj prileti.
Kollerik
22. 07. 2020 11.56
+0
borut30
22. 07. 2020 12.12
+0
Seveda fantje, v vsem se strinjam. Po novem ste lahko poimenovani ali poneumljeni "trijo adijo". Lepo se dopolnjujete, bravo. Lepo, da spremljate moje besede, moje komentarje. Tudi jaz vaše, brez straha. Lahko bi si vzel dan ali dva časa in Vaše besednjačenje podal v kratko obnovo. Zanimivo branje bi bilo....sploh za osnovno šolo tam do prvega polletja prvega razreda 9-letke. Toliko modrovanja, toliko nenadzorovanega hihtenja, toliko brezsmiselnih zgodb, besed. Tone Pavček bi bil navdušen nad vami.... V negativnem smislu, seveda. Tukaj ste, ker ste lahko, drugje ne bi "dihali". Ker na srečo, zaenkrat še obstajajo skriti portali, kot je 24Ur in tukaj ste kralji in kraljice. V katerem vrstnem redu, je čisto vseeno. Uživejte fantje, iskreno povedano. Kot sem napisal, z veseljem bi vas sprejel na kmetijo..bi se družili s tistimi bitji, tremi prsti na nogah. Super kombinacija bi bili
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 12.19
+1
Pač ne moreš iz svoje kože...na tvoji kmetiji takim verjetno pravijo, da je trmast kot osel, le da osli niso zlobni....
borut30
22. 07. 2020 12.23
+0
Ja res, sama zloba me je, ane? Tvoja dobrota pa seva prek treh dežel.....
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 12.37
+0
Glej Borut...jaz vseeno verjamem, da se v vsakem človeku skriva nekaj dobrega
borut30
22. 07. 2020 12.59
+3
tudi jaz, tudi jaz verjamem...... Lahko imaš mehko srce, tukaj pač kažeš "mišice", kot jih lahko tudi jaz. Vsi smo krvavi pod kožo, ane. V reali si pa nekdo drug, kot je prikazano na portalu. To se pa strinjam. Moraš pa še nekaj razumeti, vse so le besede, ki se ne smejo dotakniti "srca", mene se tvoje ne, ker pač to sprejemam kot "debato".
26040404
22. 07. 2020 14.20
-1
črna duša te je pa mal zabolela a ne Borči?...
borut30
22. 07. 2020 14.25
+0
Sploh ne, samo tako nekateri kažete oz kažejo svojo (ne)moč komuniciranja in dejstev. In ko začneš govoriti o črni duši oz po domače, da bodo še ostali vedeli "satanovi otroci", se pa počasi končuje spoštovanje do nekaterih osebkov. Čeprav roko na srce, ga že sedaj ni veliko, ampak ok.....je le debatiranje. In slab človek, tisti, ki želi nekomu slabo je prav tisti, ki omeja črne duše..sploh brez osnove. Zadovoljen številčnica? Če ne morete kontrirati mojim besedam in se potem spuščate na tako primitiven nivo, se zadeva hitro spremeni. Gremo lahko na grdo, ampak tja ne grem. Vi oz nekateri pa ne dvomim, znate pokazati....
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 15.20
+2
Borut pomiri se... Črna duša se nanaša na fašistični del Realove zgodovine.... je pa res, da velike razlike med tvojo in mojo interpretacijo ni
borut30
22. 07. 2020 09.53
+3
Težka bo, upamo na najboljše. City je odlično moštvo, Real pa letos glih ne blesti v doseganju veliko število golov. Pustimo se presenetiti...
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 08.46
-3
Zadnja leta so sodniki franconeri v La ligi bolj prefinjeni...sedaj so osredotočeni na manjša oškodovanja nasprotnikov Reala, ki pa za vsako prigovarjanje podelijo kup rumenih kartonov. časi, ko so se sodniki po vsakem golu Reala objemali na tleh z igralci Reala so hvala bogu mimo...
borut30
22. 07. 2020 09.57
+3
Seveda, imaš prav.....Ni kej, izključiti Real, sodnike, vse ..kar je povezano z Realom. Nas navijače Reala pa nagnati na Goli otok kopati novo "greznico". Da se spametujemo in čez deset let, kdo bo pač preživel....začnemo navijati za Barco. Svet bo lepši in vznemirljivejši. In Kollllinarji, Resnice in še kdo bodo zadovoljeni, kot povprečne cip.e v Amsterdamu.
Kollerik
22. 07. 2020 11.15
+1
resnica ++++++.... kakšna točka za Barco tam, tu kakšna točka za Real več in se nabere.... Tragično pa je spremljati naše podpornike belega koruptivnega sojenja.... kako jih kljub v nebo vpijočim lopovlukom podpirajo še naprej...
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 11.16
+2
Imaš SDS prijeme in karakterizacije ...imate pač temno preteklost, ki se je pač ne da spregledati...Ni ti treba biti navijač drugega kluba...lahko si organizirate kakšne delavnice o navijaštvu , da ne boste videti bolj neumni kot ste
borut30
22. 07. 2020 11.43
-2
Resnica.....pač nimamo te sreče kot vi, da vas je nekdo od zgoraj poslal, da navijate za "najboljši" klub na svetu. Mi pobiramo drobtinice in smo pač mali navijači, malega Reala. Že naše babice so plačevale tlako sodnikom, da sodijo v prid Real-a. Pa tut s cerkvijo smo povezani, kot tudi z izganjalci duhov. Smo ena vrsta sekte, in res je.....možgani so nam veliko manjši, kot vaši. Brez vas je vprašanje, kaj bi bilo, če bi sploh kaj obstajalo. Tako zelo pomembni ste.
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 11.47
+3
Tudi tu si usekal mimo....v tolažbo....vsaj ne izstopaš od večine franconerov
samomojemnenje
22. 07. 2020 11.55
+0
Nekdo se skriva za pretiranim cinizmom. Pravi Master pravljičar. Magična številka 7. Pa beseda "glih" ni ravno pogosta. Veš, da vem. 👀👍😊
borut30
22. 07. 2020 12.04
+0
samomojemnenje, midva si nimava kej povedat. Resnicaosvobaja je itak znameniti hejter, že vso svojo pot tukaj na portalu je nekdo, ki se spravlja v 90% na Real in Ronalda. Spoštujem ga ne, nikoli ga ne bom..vem pa, kako razmišlja osebek. Ti pa se spuščaš na raven, ko ne veš; ali bi mal hejtal, al bil pameten al pa reševal vojne tega sveta. Zanimivo je, kako vidiš samo "naše" hejtarje iz vrst Reala, ko pa se spravijo na delo majsri vsej majstrov, razni KOllleriki in podbni, si prou lepo tiho in s ejim kar hitro pridružiš. Nimaš jaj.c ne hrbtenice. To sem ti že povedal......Bodi dec al pa pojdi komentirat šah.
Kollerik
22. 07. 2020 12.24
+0
Pusti zdaj psihoanalitične romane in romantizirane zgodbe užaljenih gospodičen, pa bodi ti dec in priznaj, da so vam sodniki priborili naslov...
Kollerik
22. 07. 2020 12.45
+0
samomojemnenje
22. 07. 2020 15.01
+2
Borut, podobno kot ti, ki se sptavljsš na svoje provokatorje ala Halar, Cripsi, Nori konj, Messi ne zna več- Hočeš biti nekaj bolj pameten, misliš, da si nad vsemi, pa žal nisi.
Kollerik
22. 07. 2020 08.33
-6
Ko igraš za Real je vse mogoče..... tedaj so se strički z piščalkami dosti bolj prijazni.... lahko tudi komu izpahneš ramo na zelenici in niti rumenega ne dobiš za to...
Dany75
21. 07. 2020 21.51
+3
Vse je mogoce...ampak bodo morali vsi bit na 120%.... pa upam da se bo ker posameznik imel res dober dan...City pa mogoce slabega..ceprav tezko verjamem v napredovanje Reala...je pa treba bit optimist..kdo ve,kaj bo naumil Zizu...ce se jim ponovi tekma in rezultat zadnjega el clasica,smo na konju 😎🏆
hirajem
22. 07. 2020 08.20
-9
bo že VAR soba uredila da bo vse na 120%. Tako da Real naj da 100% VAR bo dodal se teh 20%
hirajem
22. 07. 2020 08.22
-6
Tako Sterling kot De Bruyne bosta zabila. Tako da ce vam piskajo 5 penalov vam mogoče rata
cripstoned
22. 07. 2020 08.24
-2
brez vara letos bi bil real oskodovan... z varom pac ni mogel biti ce pa je pokazal pravilno na 4 od 5 penalov... hejteri samo opraviceno jocete in ptav je tako... ce bi navijali za barco bi se brigali za tekmo z napolijem... tako pa vidim da je spet real madrid dalec najbolj pomemben... se na mnoga leta hejteri...
Kollerik
22. 07. 2020 08.37
+4
Zdaj pa si se obesil zgolj na penale? Ker si očitno podpovprečno inteligenten, tako kot očitno večina tvojih belih pajdašev (v bistvu pa se samo delate butaste), ti je potrebno venomer razlagat, da so vaši sodniki z Lahozom na čelu goljufali predvsem na srečanjih z drugimi ekipami, recimo srečanje Barca vs. ATM, pa Barca vs. Valencia itd... lahko te je sram, da navjaš za takšno pokvarjeno mafijo....še na mnoga leta, ljubitelj balkanezerskega koruptivnega sojenja v korist Reala....
resnicaosvobaja
22. 07. 2020 08.41
-1
Če 9 od 10 sodnikov navija za Real ne moreš biti objektiven....kot bi v slovenski prvi ligi imel 10 Skomin...
Merlie
21. 07. 2020 21.23
+2
vse je mogoče tudi 2 ali 3 je penali za Real..
hirajem
22. 07. 2020 08.21
+3
sodnik pa Gil Manzano v VAR sobi pa Matieu Lahoz
Kollerik
22. 07. 2020 08.39
+1
Na zelenici pa velikokrat že preiskušeni belček Hernandez
cripstoned
21. 07. 2020 20.19
-10
tako je varane....lepo je povedal...
krneki_123
21. 07. 2020 19.41
+12
Mogoče je vse, nekaj je pa sigurno, penal. 🤔😂 Iz izkušenj.
cripstoned
21. 07. 2020 20.20
-12
ampak ni podarjen penal...najlazje se je tolaziti in lagati samega sebe da je real imel 4podarjene penale v koncnici...vsi cisti tako kot ostale tekme v prvenstvu...razen tiste z barco decembra...tam je ravno real madrid bil pokraden za 2 ocitna penala....
cripstoned
21. 07. 2020 20.27
-9
no pozabil sem omeniti zadnji penal ki ga je dobil real...tam penala seveda ni bilo ampak ni stelo real je ze bil prvak...
resnicaosvobaja
21. 07. 2020 20.35
+10
Pa še dvakrat jim ga je pustil izvajati...tako je, ko se šalabajzarji spravljajo kopirati " Cruyffov penal "
cripstoned
21. 07. 2020 20.40
-7
hvala bogu...tudi dortmundu bi proti barci v letosnji ligi prvakov moral sodnik ponoviti penal nemcem ko je ter stegen sel iz crte na kateri bi moral stati po pravilih....seveda so sodniki zatajili in barca je izvlekla remi...z varom so se spremenila tudi nekatera pravila...ko si bos prebral bos razumel...glede na to da vas hejterje zanima samo sojenje verjamem da vam to ne bo tezko...
hirajem
22. 07. 2020 08.25
+6
cripstoned preVARant kot vsi Realovci letos. Ni problem penal problem je da Realu vrtajo in gledajo vse situacije in iscejo vsak kontakt da bi sodili penale nasprotnikom pa niti najbolj očitne ne prečekirajo. Kapiš ali skiciram na list papira da ne rečem narišem?
apodgra
22. 07. 2020 08.39
+4
hirajem Od slepega ne moreš zahtevati da bo videl , od gluhega pa da bo slišal. Prepričanega ne moreš prepričati in to je zakon. Če cripsotned sodi v to kategorijo ljudi .... prav gotovo. Torej je risati ali pisati na papir brez učinka. Njega je potrebno prijeti za roko in ga voditi , drugače nima kaj iskati na cesti .
resnicaosvobaja
21. 07. 2020 19.32
+21
Ko igraš za Real, je mogoče vse....to vesta Ronaldo in Modrič in najboljši igralec la lige v sezoni 2019/2020
idiu3krasne
21. 07. 2020 19.26
+2
City jih bo ugnal v kozji rog.
kajedaj
21. 07. 2020 20.17
+3
cripstoned
21. 07. 2020 20.22
-7
tudi ce nas...sam osebno ne verjamem da lahko real osvoji ligo prvakov...za evropo zaenkrat se ni kvalitete...smo pa pokazali v spaniji in barceloni na celu z messijem da smo boljsi...enako velja za janov atletiko....in to steje 2. sezono po odhodu ronalda...kaj bo sele cez 2 sezoni in ko dobimo top napadalca..samo to real madrid potrebuje ker vse ostalo ze ima...
apodgra
22. 07. 2020 08.41
+2
Cripstoned Problem bo nastal takrat , ko boste izgubili sodniško podporo. Kar pa dvomi, da se bo to zgodilo, dokler bo Real "kraljevi klub"
Kollerik
22. 07. 2020 11.10
+4
To je klub bogatih gizdalinov in kot tak zelo bogat. Z vsemi utečenimi vzvodi za podkupovanje.