Liga prvakov

Sodnik, ki je po mnenju mnogih olajšal delo Barci, dobil negativno oceno s strani Uefe in bo umaknjen

Nyon, 10. 03. 2017 21.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Sodniški komite Evropske nogometne zveze (Uefa) je po pisanju španskega spletnega časopisa AS sojenje nemškega sodnika turških korenin na povratni tekmi osmine finala Lige prvakov med Barcelono in PSG-jem ocenil kot negativno. Kot posledica Aytekin ne bo več sodil na preostalih 17 tekmah te sezone Lige prvakov.

Poleg tega je Deniz Aytekin že izgubil mesto med elitno skupino sodnikov Uefe, ki je sestavljena iz 18 najboljših delivcev pravice. Zanimivo je tudi, zakaj je sodil tako pomembno tekmo, kot je bila tekma Barcelone. Strokovnjaki so namreč ocenjevali, da zaradi rezultata na prvi tekmi tekma ne bo težka za soditi, zato so sicer neravno znanemu Aytekinu dosodili prav ta obračun. Očitno je to bila napaka. Spomnimo: v čertek smo v oddaji 24UR gostili slovenskega kontrolorja sojenja Roberta Krajnca, ki je pojasnil, da je pri vsaj dveh odločitvah Aytekin močno, močno oškodoval nogometaše Paris Saint Germaina (več v priloženem videu).

Zanimivo je tudi to, da komiteju poveljuje španski predstavnik Angel Maria Villar, tokrat pa je profitirala prav španska zasedba Barcelone. Član komiteja je sicer tudi Slovenec Vladimir Šajn. Prav eden od 18 članov komiteja je bil zadolžen za oceno dela Aytekina na omenjeni tekmi. Ta je ocenil, da je Nemec slabo opravil svoje delo predvsem pri oceni spornih situacij, zato ne bo več sodil na tekmah Lige prvakov v tej sezoni.

Aytekin (levo) v tej sezoni ne bo več sodil tekem Lige prvakov.
Aytekin (levo) v tej sezoni ne bo več sodil tekem Lige prvakov. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (306)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

nikajzadodat
16. 03. 2017 20.50
So na tem portalu pametni nasveti (Grabla) vi pa še kar vztrajate. Še vedno takšen uvod. Citiram: "Sodniški komite.....UEFA je po poročanju šapanskega spletnega časopisa AS.....". To je štorija od štorije!
RdečiKarton
16. 03. 2017 15.49
Ayetkin ima srečo da živi v Evropi. Če bi se to zgodilo v J. Ameriki bi ga "umaknili" s strelnim orožjem prvič ko bi glavo pomolil iz hiše.
Opazovalec2020
12. 03. 2017 15.54
+3
24ur vam pa svetujem da umaknete clanek dokler ni to uradno.
ZTX_Economist
12. 03. 2017 15.36
+3
Tuki se bol ubadate s tem ali je biu po pravilih penal nad suarezom in neymarjom. Po pravilih uefe je lahko biu. Lih to je zalostno. Ka ce je tako penal je skoda da se sploh igra nogomet. Sploh ni vec duel igre kot je enkrat bila. Dobesedno ko si ti u obrambi se bojis it ramo na ramo z nasprotnikom ka itak ves da bo balerinka od nasprotnika padla takoj potleh. Res skoda kam gre ta nogomet.
nikajzadodat
12. 03. 2017 11.35
+2
Vsi ti komentarji, ki skušajo na nek način povedati, da je to (sodniška) zarota je le posledica strahu. Ustrašil se je Ramos, ustrašil se je PSG in vsi VI, ki kukate iza svojih nickov in pišete o sodniški sramoti. Čeprav vas je razumeti. Vrniti se po 0:4 je res nekaj posebnega. TV analize so to potrdile, je možno preveriti, Kranjc pa po kranjsko ;)
bka1234
12. 03. 2017 10.46
+1
Tudi sam sem bil prepričan da ni blo penala nad Suarezom, ampak po posnetku iz drugega zornega kota https:/ /imgur.com/HrbfPCc pa vidim, da je bil 100% penal in pravilna odločitev sodnika. Kar poglejte posnetek.
idiu3krasne
12. 03. 2017 11.18
+3
dobra zadeva...spotikanje...to je čisti faul ...
LocoBlanco
12. 03. 2017 10.25
-7
Kaj ta suspenz pomeni igralcem PSG-a, ki so bili oškodovani za napredovanje?! Praktično ničesar... Ponovil se je Oveerbo in l.2009 ... Barca je tako omenjena v obeh najvecjih sramotah tega tekmovanja in tega ne more spremeniti nihče! Lahko se trudite in omenjate RM, ki ni imel še nikoli takšne pomoči v CL-u. Ko smo izpadali v 1/8 ali pa 1/4 finala CL smo izpadali na POŠTEN način proti Lyonu itd. nismo potrebovali nobene sodniške pomoči itd. kot je to potrebovala Barca zato ste lahko navijači Barce samo tiho preden začnete omenjati RM in njihove veze z sodniki, ki so v primerjavi z Barco minimalne. Še v La Ligi ste na 1. mestu s pomočjo sodnika, ki je pravtako zreziral zmago proti Leganesu...Kdor se zadnji smeje se najslajse smeje in če je vsaj malo pravice boste letos ostali praznih rok tako v CL, kot tudi La Ligi! Imel sem veliko spoštovanje do tega klubov in navijačev, ampak sedaj je po vseh teh VIDENIH sramotah to le še minimalno in verjetno nisem edini ...
bka1234
12. 03. 2017 10.49
-2
A še zmer ne moreš mirno spat :D:D Pač je Perez ves denar porabil za podkupovanje španskih sodnikov, sej mogoče bo pa naslednje leto kaj prišparal za CL in boš zadovoljen.
idiu3krasne
12. 03. 2017 11.10
+6
nikajzadodat
12. 03. 2017 13.00
+5
Loco oprosti. Samo TI, As in Marca ste suspendirali sodnika. vsaj zaenkrat! ;)
širimresnico
12. 03. 2017 13.07
+9
samo navijači reala jokajo že četrti dan...marca ima danes 3 članke na prvi strani, kjer jokajo kot mali otroci...baje so realovi igralci bili vsi šokirani nad sojenjem...hahaha...loco pejt s tem tvojim jokanjem na urgenco...ti bojo pomagal...
CevNorc
12. 03. 2017 13.22
+6
Real ni imel niti sodniske pomoci niti pravega nasprotnika, do leta 2002 v LP.
Catalonya
12. 03. 2017 13.55
+6
@LocoBlanco, mečeš si pesek v oči. Kot prvo, lani ste napredovali v finale LP po golu iz offsajda. Če imaš spomin od zlate ribice, potem si moraš sam pomagat. Barca je v LaLigi prva zaradi sodniku? Mislim, kaj ti se zavedaš kaj govoriš? Pa lepo te prosim, prvo poglej si vse tekme Barce v prvenstvu in potem piši takšne bedarije.
Catalonya
12. 03. 2017 14.09
+6
BTW, tale članek sploh nima nobene podlage in ga je napisal en X novinar, da zasluži na račun ovc. Najbolj zanesljive informacije si lahko ogledujeste na nogomaniji, kjer so informacije 99% resnične. In tam lahko vidiste da takšne bedarije podobne temu članku, NI! Pa ša tale video si poglejte hejterji na jutubu: watch?v=CbiYbtaAm0M
Felipao
12. 03. 2017 14.25
+7
Hecno, ne igralci PSGja ne navijači niso omenjali sojenja kot razlog za izpad. Samo trolli kot je beli norček še nekaj jokajo.
JbmTiMt
11. 03. 2017 21.10
+0
ne razumem zakaj bo umaknjen.
grozjak
11. 03. 2017 22.45
+1
nikajzadodat
12. 03. 2017 12.45
No. Just Se*, Lies, and Videotape. Dober film ;)
sportko47
11. 03. 2017 18.26
+8
Evo banda izmišljen penal za Levante, ni blo kontakta, napadalec odigral....sodnika suspendirat! Če bo šlo tko naprej bom drug teden že špansko ligo sodu...( ja kdo pa bo ? ) Pol pa zihr vsaj polfinale champions ligue
alien8potnik
11. 03. 2017 19.23
-7
a zdaj boš opravičeval sojenje v LP z neko brezvezno tekmo la lige?
širimresnico
11. 03. 2017 19.26
+11
alien8potnik
11. 03. 2017 19.29
-8
to je res. a je rang lp pač višji od la lige, ne?
alien8potnik
11. 03. 2017 19.30
-7
mimo grede, koliko je rezultat? ne gledam.
širimresnico
11. 03. 2017 19.34
+6
ne ...največ je la liga...LP je samo medijsko bolj pokrita...LP lahko zmaga vsak , ki se uvrsti iz grupe...la ligo pa lahko zmaga samo najboljši čez celo sezono...
alien8potnik
11. 03. 2017 19.35
-8
kakor za koga. zame ima večjo vrednost lp, ker združuje najboljše iz vseh lig. pa, dobro. vsak pač misli po svoje, nima veze.
grozjak
11. 03. 2017 19.41
+9
aja alien, v ligi prvakov se mora soditi brez napak, v nacionalnih ligah pa kakor komu paše??. s tem si si zabil še zadnji žebelj v krsto kredibilnosti
Opazovalec2020
11. 03. 2017 20.33
-2
alien8potnik
11. 03. 2017 22.41
Symbolic
12. 03. 2017 09.31
+3
Kakšno debato znate razplesti: kera je bolj pomembna LP ali La Liga? Strinjam se z Širimresnico, ki pravi: "LP lahko zmaga vsak , ki se uvrsti iz grupe...la ligo pa lahko zmaga samo najboljši čez celo sezono..." A vam to kaj pove? Za primer, recimo le, da ni isto tek na 100/200 metrov, ali pa na 10.000 metrov (da ne tlačimo zraven še maratona)... Za zmago v prvem primeru je potrebna moč/eksplozivnost pa tudi sreča (timing v štartu), v drugem pa vzstrajnost in povprečje višje forme od ostalih!
grozjak
12. 03. 2017 15.30
Ne glede na vse, v obeh zmagujejo španci....
MM?
12. 03. 2017 20.29
Tukaj ste malo zmešali Galo in Topaz, če že hrušk ne smem omenjati. V La ligi je pač ligaški sistem in zmaga tisti, ki je v tem najboljši. Predvsem pa sta samo dva kluba zares konkurenčna, občasno še Atleti, za Sevillo tega še ne moremo trditi. V LP pa zmaga tisti, ki je najboljši v kombinaciji ligaškega in pokalnega sistema in tam nastopa cel kup dobrih moštev iz različnih držav. Seveda, da lahko zmaga vsak, ki pride iz skupine, saj so napredovali samo najboljši in med njimi so nianse, na to ne smemo pozabiti. Če pogledate statistiko, ugotovite, da je le 12 klubov, ki so zmagali več kot enkrat. Brez "muh enodnevnic" pa lahko vse skupaj še malo zožimo, na aktualno močne klube in ugotovimo, da razen Barce, Reala, Bayerna težko vidimo drugega zmagovalca. Dobro recimo Juve in "neusojeni" Atleti, vse ostalo, tudi BVB bi bilo pa veliko presenečenje, tudi City.
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 18.06
+4
Gonzales Gonzales v vsem svojem elementu danes ,zvezda tekme
širimresnico
11. 03. 2017 18.43
+1
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 18.53
+3
Na tekmi se je z svojimi odlocitvami krojil tekmo v skodo obeh klubov,nerazumljivo piskanje za prekrske v napadu namerno spregledanje faulov,pol je spet pustil da se tolcejo ,pol spet nekaj talal kartone,nekako je tudi ko le Sevilla ni igrala na momente bledo ji je onemogocal da se sploh razigrajo
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 18.58
+0
Ponovno je bil on v srediscu pozornosti in ne igralci. Ti sodniki hocejo bit zvezde vecje kot igralci samo en je sodnik se je zapisal v zgodovino kot najboljsi ,se je tudi njemu pripetila napaka a sranja ni delal,do kolen ne sezejo eden in edini je Collina
grozjak
11. 03. 2017 19.12
+4
Ja , Collina je bil res car.....Njega se je še Oliver Kahn bal...
širimresnico
11. 03. 2017 19.26
+3
colina je bil car dokler ni piskal na tekmi z juventusom....colina je bil hišni sodnik juventusa od nekdaj...
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 19.38
-1
širimresnico
11. 03. 2017 19.45
+4
v 90 letih pri nas ni bilo prenosa španske lige...samo italijanska...in to sem gledal non stop...tip je bil nevtralen sodnik v mednarodnem merilu, ampak v italijanski ligi je pa hudo piskal za juventus...
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 20.32
-1
Saj nikjer v sloveniji ni bilo prenosa spanske lige,imas pravico do svojega mnenja a ce je ze bil komu naklonjen je bil Ac millanu,pa se to je bolj tako tako
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 20.32
Saj nikjer v sloveniji ni bilo prenosa spanske lige,imas pravico do svojega mnenja a ce je ze bil komu naklonjen je bil Ac millanu,pa se to je bolj tako tako
nikajzadodat
12. 03. 2017 12.47
+1
Gonzales Gonzales. Ne, jega pa res ne. On je najboljši v La Ligi. ;)
JbmTiMt
11. 03. 2017 17.58
-7
tako velik klub kot je barcelona res ne rabi taksne sramote
grozjak
11. 03. 2017 19.40
+7
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 17.39
+1
Sevilla se mantra sape jim zmankuje gleda kdo?
alien8potnik
11. 03. 2017 19.24
-1
fourious881
11. 03. 2017 17.14
+6
Ne vem kaj delajo iz muhe slona,glede sodnika!!!!Sodil je tako kot je bilo prav!!!vsi opravljajo sodnika da je sedaj najslabsi,to se samo zgovarjajo ker ne prenesejo poraza!!!ce gledamo nazaj tekme glede Barce ,koliko je bila oskodovana zaradi sodnikov....razveljavni goli,penali...!!!zdaj pa ker je zmagala Barca delajo sam cirkus!!!!!roko na srce će bi pogledali nazaj tekme,bi morali odstranit već sodnikov ne samo tega!!!!pac naredil ker kar se mu je zdelo prav!!!!in si tega ni zasluzil!!!!
alien8potnik
11. 03. 2017 17.27
-3
daj, te prosim, no. vse, kar je prav. sodnik je sodil škandalozno v škodo psg. barca je sicer igrala izjemno. a sodnik. bruka.
nikajzadodat
12. 03. 2017 12.38
+1
Ali8. Ja tudi Barco je oškodaoval, se strinjam. ;)
širimresnico
11. 03. 2017 16.33
+7
tale novica je objavljena samo v marci , realovem trobilu...in sedaj vsi to povzemajo...proti sodniku ni nobenega postopka zaenkrat, ker bo komisija zasedala šele naslednji teden...predvsem pa ta sodnik ne bo sodil več letos , ker je to bilo jasno že pred tekmo...namreč on , ne sodi v izločilnih bojih lige prvakov nikoli, ker ne spada med top sodnike...običajno sodi v skupinskem delu lige prvakov ali pa v ligi evropa....še nikoli ni sploh sodil v zaključku lige prvakov...ampak marca spet vse ve...
alien8potnik
11. 03. 2017 17.28
-2
širimresnico
11. 03. 2017 17.30
+3
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 17.53
+3
sportko47
11. 03. 2017 16.28
+6
A še ni konc debate , se vsm pa ljubi...men se je tut, šel sem na kolo , štart 11.00. Brod, smlednik, zbilje , medvode, katarina , dobrova. , Brezovica, podpeško jezero, matena, , ižanska cesta, tromostovje, ( pršle naše bejbe , mal debatke) toško čelo, ( katarinco še z druge strani ) , medvode in dam na kosilo .... 63 km po sončku.2 x majco preobleku...zdej pa ležkam in berem kako ste se Vi imel ta caš...neprecenljivo...ps, prevozu par rdečih luči, dvakrat v enosmerno , po pločnikih kjer se ne bi smel, vse so mi ,," sodniki spregledal " tko prbližn k Barci...no pa smo spet tle...
grozjak
11. 03. 2017 19.57
+1
šel v hribe, spil pir, se pobral domov, opral avto.........zdaj pa juve milan po tv........
grozjak
11. 03. 2017 20.34
+1
Opazovalec2020
11. 03. 2017 20.37
grozjak
11. 03. 2017 20.45
+1
Opazovalec2020
11. 03. 2017 20.49
hehe faca...bols da ne gledas...nc nisi zamudil :)
širimresnico
11. 03. 2017 22.07
+1
naredil spomladansko čiščenje okoli bajte...spucal pasje dreke na parceli...skuhal kosilo...posesal bajto...good day in office...jutr pa gledam barco v miru...
JbmTiMt
11. 03. 2017 15.38
-3
barcelonarji mislijo ce ne nvijas za barco da navijas za real. kompleksi pac
nikajzadodat
11. 03. 2017 15.47
+5
MZP: ne vem ali navjaš za Ch ali za Re...ampak bi želel odgovor na eno vprašanje. Ali premoreš sestavit dva stavka, Za enega smo skoraj prepricani. ;)
Symbolic
11. 03. 2017 17.49
+4
MZP, boli me "Đoka", za kerga ti navijaš... samo mi, prosim, POSKUSI , poudarjam: POSKUSI razložiti kako ti veš kaj "barcelonarji" mislijo? Pa brez blefiranja, to pusti za doma, kot opravičilo pred svojo izbranko, kadar prideš domov v rožicah!
Prodanekure
11. 03. 2017 14.44
+2
A ta članek govori o sodniku in o tekmi Reala al o tekmi Barce?? ker komentarji so večinoma taki da je omenjen Real XD
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 13.35
+4
Ce nekdo napise da sodili v korist barce si takoj hejter in navijac barce,ce kdo napise da se sodilo v korist reala si tudi takoj hejter in navijac barce.Spostovani "nabijaci" Vsak ima svoje oci in svoje mnenje.To prepucavanje kdo ima prav in kdo ne si zatlacite v zadnjico. Oba kluba bosta se delezna pomoci in oba kluba oskodovana,le vi boste dalje "nabijaci". Ce bi gledali se katere druge tekme in druga prvenstva, bi lahko zapisali da se je nivo znanja sodnikov mocno poslabsal v zadnjih letih. Klubi ki imajo na dolocenih tekmah koristi od sodnikov normalno da bodo te situacije izkoristili in prejeli. Tak pac je veliki klubi imajo ze od nekdaj pomoc sodnikov. Tudi ce bi Inter tako napredoval kot je Barca proti PSG ,kaj ces normano da bi se veselil napredovanja.Kdor se ne bi veselil za klub katerega navija je laznjivec in glumi moralista. Sodnik je dobil kazen in kaj bi se sedaj radi da ga Ceferin zakuri na grmadi? Ce ste tako malenkostni in vas vsak feler vrze v izbruh gnojnice in ne morete spat zaradi tega,prenehajte spremljat ta sport in glejte kaj drugega
MM?
11. 03. 2017 14.36
+4
ays1979
11. 03. 2017 16.10
+2
Kako lepo se je strinjat vsake tolko z navijacem Interja.
grozjak
11. 03. 2017 19.16
+2
Osebno mislim, da so sodniki še vedno enako dobri, le vedno več je igralcev, ki so prehitri zanje. Zato bi bil video posnetek ob spornih situacijah bolj pametna rešitev kot sodnika za goloma.
gamper
11. 03. 2017 13.30
+6
Berem številne komentarje, žal ugotavljam ,da so vse odločitve sodnika na omenjeni tekmi negativno komentirane sa mo s strani navijačev Reala, kajti ne verjamem, da v SLO obstaja več kot 10 ljudi,ki navijajo za PSG. Sem navijač Barce, verjetno več let, kot jih imate nekateri,ki se tukaj oglašate. Sodniške napake so del nogometa pa naj bodo namerne ali ne. Na tekmi jih je bilo storjenih kar nekaj, tudi v škodo Barce-tudi tu je manjkal penal po igri z roko obrambnega igralca PSG-ja. Kar se tiče penala ob koncu tekme pa vrašanje vsem Realovcem, ali ga v Madridu ne bi sodil??? Če se že omenja kraja, naj vas samo spomnim na krajo vseh kraj in leto 2010, polfinala med Barco in Interjem, ko smo v zadnji minuti zabili za 2:0 pa so nam gol razveljavili, pa čeprav bi to sodila mogoče 2 od 10 sodnikov. Takrat Barca enostavno ni smela priti v finale,ker se je igralo v Madridu, pa še Muri je podpisal za Real. Mogoče boli ,da je vse uspelo Barci in da se bomo o tej tekmi govorili pravi navijači še leta, tudi takrat ko Messija ne bo več. Koliko od vas bo navijalo za Real ko baletke ne bo več? Mes Que Un Club
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 13.41
-1
Ej ti navijac barce tako objektivno si napisal da se enkrat poglej tekmo,namern nalet messija z ramo Maicon ostal brez zoba in moral v bolnico,o zaigranem prekrsku in simuliranju barcinega igralca nic nisi rekel, zate je bil to upravicen karton. Gol pa bi morali priznati,ki to no bil.Na prvi tekmi si je zimzeleni Zanetti Messija b zep pospravil,bili ste nadigrani v Milanu,na povratni tekmi je Inter napadal do izkljucitve igralca,pol pa bunker in ubranil rezultat zasluzeno napredoval in nato se v finalu pohtustal Bayern. Mah goni se ti v tri krasne
nikajzadodat
11. 03. 2017 14.14
+3
Zanetti: Smo videli vašo bunkerico in ste zmagal. Kaj zdaj? Mora zmagati vedno? Imaš pa prav. Takšnega bunekrja ni odigral noben klub kot ga je INTER ;)
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 14.21
+2
K sreci je buker zdrzal PSG pa ce bi igral napadalno bi morda fasal manj golov,kje si videl igras bunker in zgubis 6:1 to je umetnost
metallica-one
11. 03. 2017 14.40
+3
Pa gol MIlita iz offsidea čudno da vsega ne omeniš če se že spravljas omenjat napake. Takrat je definitivno imel inter pomoč sodnikov kot pač barca na teje tekmi....ampak dvomim da so namerne
nikajzadodat
11. 03. 2017 14.44
+0
CURVA...: Se moram strinajti s tabo. Ni ga čez bunker ala INTER ;)
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 14.55
-2
Metallica lahko te je sram o offside si omenil zgolj zato ker ima Milito velik nos, a ti sploh ves kako je tem ljudem tezko presodit ali so v prepovedanem polozaju ali ne zgolj zaradi nosa.Sram te bodi diskriminiras ljudi zaradi videza
CURVANORD Zanetti
11. 03. 2017 15.01
+1
nikajzadodat
11. 03. 2017 15.49
-1
nikajzadodat
11. 03. 2017 15.49
-1
nikajzadodat
11. 03. 2017 15.51
-1
Še enkrat. Če bi Zannetti mislil resno, bi bil to strelvpolno. ;)
Opazovalec2020
11. 03. 2017 20.42
+1
ne mors verjet...kak si hitr namislijo ...gol iz offsidea in razveljavljem cisti gol krkica...oni pa se kr nabijajo.bravoooo
gamper
11. 03. 2017 21.36
+1
Zanetti, ne vem kdo lahko z 22% posestjo žoge napada.Očitno si spal ali pa pa bum+nker Murija z Etojem na beku imenuješ fuzbal
CURVANORD Zanetti
12. 03. 2017 09.21
-1
Eto se je to tekmo izkazal da se odlicno znajde tudi v obrambnih nalogah,sem ze zgoraj napisal,kako in kaj je bilo z napadom in z bunkerjem
nikajzadodat
12. 03. 2017 13.03
+2
Zanetti ti še kar...Si kontradiktoren. Lahko ti pomagam z novim nickom. StrelvKoleno ;)
nikajzadodat
12. 03. 2017 13.07
+1
Strelv koleno: Priznam, to je bil daleč najboljši avtobus proti Barci. ;)
Optimisty
11. 03. 2017 12.51
-5
grenko napredovanje farcelone to je dejstvo!!!!
Felipao
11. 03. 2017 12.54
+3
Campeones36
11. 03. 2017 13.00
-3
Grenko za cel svet razen pristasev barcelone. Overbo 2009 se je ponovil in znova za isti klub
nikajzadodat
11. 03. 2017 13.56
+1
Ne vem zakaj ne gledate cele tekme amapak samo 20%? Če bi gledal celo bi bil popolnoma drugačen vtis ;)
Campeones36
11. 03. 2017 15.14
-5
V metanju si peska v oci vas nihce ne prekasa;)
nikajzadodat
11. 03. 2017 15.29
+3
Mino Rabi samo gledat celo tekmo. Ali je to preveč zate?
grozjak
11. 03. 2017 19.18
+4
Symbolic
12. 03. 2017 10.11
+3
Mino, pa jaz sem te imel za korektnega Real-fana... Hmmm... morava nekako začet to debato "razčiščevanja"... Ok, reciva, da je sodnik, kot praviš, "pomagal" Barceloni... Prvo, odgovori mi kaj so igralci/ navijači krivi za to? Čemu takšne žaljivke kot "metanje peska v oči"? Drugo: kaj se lahko spremeni na že odigrani tekmi po tolikem "pljuvanju" na Barcin uspeh? Pri tovrstnih dogodkih si vedno rečem: eeeh, kje so tisti cajti, ko se je nogomet igral za dušo, ne glede na sodnike, ko ni bilo tehnike, ki ti 50x ponovi neko kritično situacijo, ko se je vsaka sodnikova napaka pozabila čez 48 ur in se ni vlekla skoraj 10 let (Overbo)... Tretje: a si mogoče pomislil, da je Emery za*ral zadevo s svojo strahopetno taktiko? Jaz mislim, da je to tretje najbolj botrovalo "čudežu" Barce!