Liga prvakov

Težave za Atletico: bo Oblak v prihodnji sezoni ostal brez Lige prvakov?

Madrid, 16. 04. 2020 17.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Španski mediji poročajo, da bi se, če se sezona zaradi pandemije koronavirusa ne bi zaključila, mesta v evropska tekmovanja delila po trenutni lestvici španske La Lige. To pomeni, da bi Jan Oblak z Atleticom (če se tudi Liga prvakov ne bi dokončala ali pa bi se, Atletico pa ne bi bil prvak) ostal brez nastopa v Ligi prvakov.

V četrtek je španska nogometna zveza (RFEF) sicer sporočila La Ligi, da je njena prioriteta, da se tekmovanje zaključi, pa čeprav bo to treba storiti celo v septembru. Zveza je tako že dovolila izredno podaljšanje sezone, poroča španski AS. A ker morajo biti zveze v teh negotovih časih zaradi pandemije koronavirusa pripravljene na različne scenarije, je RFEF pripravila tudi spisek ekip, ki bodo napredovale v evropska tekmovanja, če do nadaljevanja sezone ne bo prišlo. Obveljal naj bi trenutni vrstni red.

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

S tem pa se ne strinjajo pri La Ligi, ki so, tako navaja AS, zvezi že sporočili, da so oni tisti, ki so pristojni za odločitve v prvi in drugi španski ligi in ne zveza. A po drugi strani bo Uefa upoštevala odločitve panožnih zvez in ne organizacij, ki vodijo tekmovanja, v tem primeru je to La Liga. Če bi tako Uefa upoštevala predlog RFEF, bi v Ligo prvakov, če do nadaljevanja sezone ne bi prišlo, poslala prve štiri ekipe na lestvici La Lige. To so Barcelona, Real Madrid Sevilla in Real Sociedad. Getafe in Atletico pa bi nastopala v Ligi Evropa.

Eden od junakov napredovanja Atletica v četrtfinale Lige prvakov, Jan Oblak, utegne ostati brez LP v prihodnji sezoni.
Eden od junakov napredovanja Atletica v četrtfinale Lige prvakov, Jan Oblak, utegne ostati brez LP v prihodnji sezoni. FOTO: AP
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

PogiRogi459
17. 04. 2020 21.25
+2
Jah ce ne koncajo naj se uposteva polovica sezone.Atletico vsekakor spada v ligo prvakov.Jim privoscim, da enkrat koncno osvojijo lovoriko ki se jim ze tako dolgo izmika.
PogiRogi459
17. 04. 2020 21.29
+1
3 nesrecno izgubljeni finali.Tisti proti bayernu ko je bayern povsem ob koncu izenacil in na ponovljeni tekmi odpihnil colchonerose s 4-0. Pa 2014 proti realu ramos izenaci v 93 minuti atletom pa so v podaljsku posle moci in zmaga reala 4-1. Pa po enajstmetrovkah 2016 spet proti realu.Pa 2017 v polfinalu so povratno tekmo na calderonu zaceli sijajno, povedli z 2-0, nato pa ob koncu prvega polcasa akcija benzemaja in isca ter gol v gosteh in sah mat za real.Res nimajo srece.Pa se jim bo vse vrnilo verjetno.Jim privoscim
Petarda10
17. 04. 2020 14.28
-6
Obalk zasral si se ko si podalsal pri atletiku
AtleticoSLO
17. 04. 2020 17.47
+4
Dek dej..v Atleyicunelostalboljši in večji...samo besel naj bo..da mu je kariera tam kjer je..lahko bi bilobolje ali pa veliko slabse...
resnicaosvobaja
16. 04. 2020 20.45
+19
Težko je klubom, ki gredo vsako leto na vse lovorike...če si preračunljiv je lažje , je pa neuspeh toliko večji, če načrtovane lovorike ni. V UCL glavnem ne zmagujejo prvaki lig, zmagujejo tisti, ki so 2. v skupinskem delu ali se srečno zvlečejo v pomladni del (Liverpool lani). še ena zanimivost, da so bili Barcelona, Real in Chelsea prvaki v evropskih pokalih, ko so imeli kazen in niso smeli kupovati igralcev in Atletico menda v finalu !? še ena nenormalna situacija - ponavadi izpadejo klubi , ki imajo doma prvenstvo že v žepu... Še zanimivost v delno potrditev mojih navedb : Barcelona je v UCL 2019/20 že 15. leto v nizu končala na 1.mestu v skupinskem delu, kar je svojevrsten rekord pa ima pa le 4 naslove
samomojemnenje
16. 04. 2020 20.53
+11
Ja, kot sem spidaj napisal, se mora vse poklopiti in tudi sreča in dnevna forma je pomemben faktor. Pa potem preveč sproščeno, če zmagaš v gosteh, kot lani PSG in Real.
samomojemnenje
16. 04. 2020 20.55
+13
Ali Barca 2x po prepričljivi zmagi doma in nato naivno izpadla.
resnicaosvobaja
16. 04. 2020 21.49
+8
Rešena Laliga obakrat, brez omembe vrednih poškodb ...je pa eden manj opazen faktor ...sodniki ....ampak v vsem drugem kot o napakah...sodniki prihajajo ne le iz 5 top lig in recimo italijanski ali angleški sodnik je za španske klube zelo neroden in obratno in to je en faktor, na katere se moraš pripraviti prej, če ne si zgubljen že v štartu ...ko prvi karton pade prehitro ali prepozno je tekma lahko že "uničena"
samomojemnenje
16. 04. 2020 20.18
+19
Ko je ravno članek o CL. Sem zadnjič bral Xavijev intervju, ko je govoril o ligi prvakov. Je rekel, da eni klubi lažje osvojijo CL, ker imajo pač večjo srečo in jim vse gre na roko. In pri tem je omenil Real in to, da se Realu pač vse poklopi. Omenil je tudi nekaj v smislu, da če pa hoče Barca osvojiti CL, pa mora biti 100%. In ima prav. Liga prvakov je nekakšna loterija in se ti pač mora vse poklopiti. Recimo lanska sezona ManU izločil PSG. Ajax izločil Real. Nato popoln outsider Tottenham izloči City in Ajax. In Tottenham igra v finalu, pa tja nikakor ne paše. Pa predlani Roma izloči Barco. In Real dvakrat osvoji CL, čeprav je v prvenstvu na -17 in -18. In potem še Xavi pove, da je težje osvokiti LaLigo kot pa CL, ker v ligi moraš odigrati 38 tekem in zmagovati, če želiš biti prvak. In zmagovati v gosteh, medtem, ko lahko v CL izgubiš na gostovanju in doma potem nadoknadiš. Podobno je govoril tudi Pep, da je lažje osvojiti CL, kot Premiership. Tudi Klopp je podobnega mnenja. Liverpool je bil 30 let brez naslova v Angliji, pa je 2x osvojil CL med tem časom. Bi jo pa po kvaliteti moral osvojiti City, pa je ni. Tudi Barca, ki je igrala atomski nogomet, bi po kvaliteti morala večkrat zmagati, pa ni. Ali recimo pokali v posameznih državah. Real, Barca in Atletico so recimo dominirali v Španiji, pa se zgodi, da tudi manjši klubi iz sredine lestvice osvajajo Copo.
David Rak
16. 04. 2020 20.06
-6
Men gre njihovo mučenje žoge in njihov bunker pošteno na živce.Simeone in Mourinho sta uničila nogomet,kr naj izpadejo,jih ne bo noben pogrešal.
resnicaosvobaja
16. 04. 2020 19.56
+12
V bistvu se ne zavedajo dejstva, da bo nekdo odgovarjal, če bodo prehitro na zelenici in se bo stvar ponovila...Bistveno vprašanje ni nič drugega kot, kdaj lahko to storimo varno, šele potem se lahko dogovorijo za način
superfly7
16. 04. 2020 19.18
+5
Prvenstva se bodo odigrala do konca. Igralci so pač na dopustu 3 mesece prej kot ponavadi.
AtleticoSLO
16. 04. 2020 19.15
+12
Kaj naj rečem smola...če do tega res pride...a kakor koli bo...pač bo
samomojemnenje
16. 04. 2020 19.51
+11
Upam, da se bo odigralo do konca. Sem tudi proti temu, da se bi tudi naslovi prvakov podelili tako, kot je zdaj na lestvici. Je pa tudi Atletico že večkrat dokazal, da lahko izloči najboljše. Liverpool, Barco 2x, itd. tudi osvojili bi CL, če ne bi Real dal gol iz offsida. Ampak dobro, to je že zgodovina. Če pa bi že takrat bil VAR, bi tisti gol razveljavili. Sem vedno do sedaj pred žrebom rekel, samo Atletico ne.
ForzaJuve
17. 04. 2020 10.30
-1
Če hočeš izločit Atlete morš met Ronalda :)
samomojemnenje
17. 04. 2020 10.48
+3
Ja, Juvetu je to uspelo lani, čeprav po prvi tekmi ni kazalo, ampak je Juve čisto drugače odigral povratno tekmo lani, kot je to letos opravil Liverpool. Ja, kot sem že napisal, v CL se ti mora vse poklopiti.
Kollerik
17. 04. 2020 19.22
+1
želel bi jih v Ligi prvakov že zaradi redsov... :)
samomojemnenje
16. 04. 2020 18.10
+15
Škoda bi bilo za Atletico, če se ne bi uvrstili v CL. Saj brez dvoma sodijo v CL. In tudi dobro igrajo v CL.
resnicaosvobaja
16. 04. 2020 18.35
+18
Še vedno pravim, če ni moč končati prvenstva, bi se mora upoštevati polovica prvenstva, kjer je vsak enkrat igral z vsakim
resnicaosvobaja
16. 04. 2020 18.37
+10
To cena zaletavosti vodilnih...če se bo pa zavleklo v drugo leto, pa tako lahko nadaljujemo takrat...
AtleticoSLO
16. 04. 2020 20.53
+6
Atletici spada v LP to je jasno...a tako pač je...sicer pa semi zdi najbolj pošteno da se igra do konca ali pa se steje pol sezone...nepa po3/4....kako vpliva to na Atlrte pa nvm