Liga prvakov

Laporte opozarja: Zelo bomo morali paziti na Benzemaja

Manchester, 06. 08. 2020 10.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 5 min

Branilec Manchester Cityja Aymeric Laporte je pred petkovo povratno tekmo osmine finala Lige prvakov z madridskim Realom opozoril na izvrstno formo napadalca španskih prvakov Karima Benzemaja. Prenos tekme si boste lahko 7. avgusta ob 20.30 ogledali na Kanalu A in VOYO.

Laporte (na fotografiji) proslavlja po golu v mreži londonskega Watforda v Premier League.
Laporte (na fotografiji) proslavlja po golu v mreži londonskega Watforda v Premier League. FOTO: AP

V pogovoru za španski časnik AS je francoski reprezentant Aymeric Laporte, ki zaradi številnih poškodb še vedno čaka na debitantski nastop v članski reprezentančni konkurenci, spregovoril o prihajajočem obračunu z madridskim Realom. Z Madridčani se je Laporte redno meril že kot član Athletic Bilbaa, zdaj pa želi po nekaj manj kot treh letih v vrstah Manchester Cityja po seriji domačih naslovov storiti še težko pričakovani naslednji korak v Ligi prvakov. Ta je za "meščane" preprosto zakleta, saj so kljub ogromnim vložkom do zdaj le enkrat igrali v polfinalu, ko jih je leta 2016 ustavil ravno Real Madrid.

"Če je Liga prvakov največja neuslišana želja kluba? Tako je. Že nekaj časa govorimo o tem, to je tisto, kar nam manjka. Lani smo osvojili štiri naslove v eni sezoni, a zmanjkala nam je Liga prvakov. Če nam uspe letos, potem izvrstno," je za AS povedal Laporte. "Kaj nam je zmanjkalo v zadnjih letih? Ne vem, ekipa je podobna. Goli v gosteh so bili ključni. Lani smo dosegli enako število golov kot Tottenham, a so nas izločili (v četrtfinalu, op. a.). Imamo vse, da bi nam lahko uspele velike stvari. Ekipa je polna želje, ni treba spreminjati veliko stvari, potrebujemo le kanček več sreče. Ta kanček nam je na koncu zmanjkal, a gotovo nam bo enkrat uspelo."

Nogometaš, ki je kariero sicer začel kot napadalec, nato pa se s 14 leti preselil v obrambo, zdaj šteje že 26 let, a zdi se, da se je šele nedavno uveljavil na najvišji ravni. Z izbranimi besedami je spregovoril tudi o trenerju Josepu Guardioli, ki je po njegovem mnenju "spremenil moderni nogomet" in vse ekipe, v katerih je deloval kot trener.

Statistični podatki pred obračunom Manchester City - Real Madrid.
Statistični podatki pred obračunom Manchester City - Real Madrid. FOTO: Sofascore.com

'Igrati za City je prava uživancija'
"Počutim se, kot da imam že precej veliko izkušenj na elitni ravni, res je. Čas kar leti, že se počutim kot eden izmed starejših," je nadaljeval Laporte, ki je v Bilbau debitiral pod taktirko karizmatičnega argentinskega trenerja Marcela Bielse, enega trenerskih mentorjev Guardiole. "Pod njegovo taktirko (Bielse, op. a.) sem odigral prvo tekmo v Primeri Division. Zaupal mi je. Hranim ga v zelo lepem spominu. Podobnosti z Guardiolo? Ko sem govoril z Marcelom, mi je rekel, da so mu pri Pepu všeč vsi ti uspehi, ki jih je dosegel. Rekel mi je, da si lahko boljši ali slabši, a da v zgodovini in spominu ljudi ostanejo le ljudje, ki dosegajo rezultate. Zato je Pep referenca na svetovni ravni," je nadaljeval.

"Delam tisto, kar od mene zahtevajo, sem pa bolj ali manj uspešen. Včasih tvegamo in jo (žogo, op. a.) izgubimo, a poskušamo biti najboljši. Moja vloga je takšna, kakršna mora biti v tako dobri ekipi, kakršna je naša. Imam neverjetne soigralce, večina igra v reprezentancah svojih držav in to je prava 'uživancija'. Vedno si je treba priboriti mesto v postavi, vsak dan se borim za to. Ne počutim se kot standardni član prve postave, res pa je, da sem odigral precej veliko tekem, veliko tudi pomembnih, za to pa sem hvaležen. Učinek Pepa Guardiole je dejstvo. Spremenil je moderni nogomet, tako v naši ekipi kot v tistih, ki jih je vodil prej. Dosegal je neverjetne rezultate in to je v veliki meri zahvaljujoč njemu. Zelo doživeto spremlja vse skupaj. In trdo dela. Zato je takšen perfekcionist."

Petkovo tekmo v Manchestru bodo zaznamovale tudi nekatere vidne odsotnosti: City bo igral brez prvega strelca in legende kluba Sergia Agüera, Real pa brez svoje ikone, kapetana in poveljnika obrambe Sergia Ramosa. Laporte opozarja na odlično formo rojaka Karima Benzemaja v Realovem napadu, ki bo moral v lovu na preobrat sicer vsaj dvakrat zatresti mrežo Cityja.

Pozor na Benzemaja
"Če bomo pogrešali Agüera? Le kdo ne pozna 'Kuna'? Takšna odsotnost se vedno občuti. Glede na vse gole, ki jih je dosegel, njegovo kariero od malih nog ... Gre za enega najboljših napadalcev, ki sem jih videl, a zaupamo v ostale soigralce," je pristavil Laporte. "Ramos? Tudi pri nas bo manjkalo nekaj pomembnih igralcev. Sergio Ramos je pomemben, a moramo pokazati, da lahko igramo bolje od njih. Imamo zelo prepoznaven slog igre in v zadnjem času smo igrali zelo dobro, moramo nadaljevati tako. A proti Realu ne bo lahko. Benzema? V formi je, dosegel je veliko golov, tudi veliko podaja ... Morali bomo zelo paziti. A to velja za vse, večji del njihove ekipe sestavljajo reprezentanti." 

Laporte, ki ga druži veliko prijateljstvo z Brahimom Diazom, napadalnim vezistom Reala in nekdanjim članom Manchester Cityja (skupaj sta preživela tudi del nedavnih počitnic), je pohvalil tudi Realovega trenerja Zinedina Zidana. Kot za večino francoskih nogometnih nadobudnežev v 90. letih prejšnjega stoletja je bil Zidane seveda med največjimi vzorniki Cityjevega branilca.

"Njegovo delo je izjemno. Noro je, da v tako kratkem času na klopi osvojiš toliko naslovov. V Franciji ga imamo za zelo pomembno osebnost, o kateri ne morem povedati nič slabega, lahko povem samo dobre stvari," je še povedal Laporte. "Z Diazom pa sva se spoznala, ko sem prišel v Manchester, in ostala sva v stiku. Prišel sem sam in med nama je bil takoj 'feeling'. Poleg tega sem preživel tudi veliko časa z njegovo družino, ki je očarljiva, zelo dobro smo se imeli. Obiskal sem ga tudi v Madridu."

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (82)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

igyyp
07. 08. 2020 15.35
+1
Odprli smo skupino LaLiga Fans Slovenija, kdor se želi prijavit me najdete pod Prenosnik Servis mala uelena ikonica, v ponedeljek utadno štartamo, da se lahko pogovorimo po navijaško.
ehjaehja
06. 08. 2020 21.54
+2
iggyp sporoči ime skupine pa se bom z veseljem pridružil:D Ju3 pa malemu nujno obleči dres hihihihi❤
igyyp
06. 08. 2020 21.56
+1
Ne sekiraj se ti za dres, tudi tebe vprašam za ime skupine imaš idejo, ? Laliga fans se mi zdi ok, ampak tudi tvoj predlog pride prav?
PogiRogi459
07. 08. 2020 09.19
+1
jaz bom tud se z veseljem pridruzil:) me pa zanima ce bos moral tam v skupini tudi povedat svoj nick od 24ur al kako?
igyyp
07. 08. 2020 09.30
+1
12345fcb: to je tvoja odločitev, lahko si izbereš isteg kot ga imaš tu, vsaj bomo vedeli kdo kaj s kom. Tisti, ki so ok bodo dali itak enakega, težko bo pa imel več profilov, ker je vezano na tel številko, zdaj tisti, ki jih imajo več bodo lahko imeli več profilov, kot sem pa spodaj napisal, žaljrnja, pluvanja ni, samo debata o nogometu. Kar se tiče iz nogomezne strani,tudi o sodnikih, vse je dovoljeno, mnenja itd. Gre se da ni žaljenja med navijači.
ehjaehja
07. 08. 2020 09.44
+2
igyyp
07. 08. 2020 09.49
+1
Zapiram: tudi meni se zdi. ;) ju3 začnemo obliko skupine delat, da do polnoči je še čas, če še kdo kaj pripomne, v ponedeljek pa štart. Glej mene lahko najdeš na fb Prenosnik Servis,daj request,pa lahko tam tipkava, vsaj po nocojšnji tekmi.
PogiRogi459
07. 08. 2020 10.38
+1
igyyp kaksna provokacija sem in tja pa bo dovoljena anede
bobiv
06. 08. 2020 16.59
+9
Spodaj berem polno komentarjev, najbolje, da počakamo do jutri, pa bomo videli!
PogiRogi459
06. 08. 2020 14.45
+8
benzema je odlicen napadalec seveda in bojo korali nanj se kako paziti. A mislim da gre city naprej. A to je real madrid in nikoli se ga ne sme odpisati. Upam na lepo tekmo. Vsekakor jo bom spremljal ob pivu s kolegi:)
igyyp
06. 08. 2020 14.50
+6
Jaz pa z 7 letnim sinom, ko je on gledal smo zmagali, pa četudi nebomo, ne bo velike žalosti ;)
PogiRogi459
06. 08. 2020 14.56
+6
No pa tako je prav. Jaz bom pa s kolegi tudi barco v soboto gledal. Pa ce gremo naprej super ce ne pa tudi ni panike. Jaz sem za barco v dobrih in slabih casih.
PogiRogi459
06. 08. 2020 14.58
+3
Igyyp ce zmagate pa takoj klicat pereza da je mali vas talisman. Loh se kaksn miljonck pokaseras haha
igyyp
06. 08. 2020 15.01
+1
12345fcb: to je zapiram napisal par dni nazaj ;) ja sigurno pereza, spat ne bom moral če njega ne pokličem. ;)
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.12
-4
Ko jaz že dva meseca trobim, da Reala ne gre odpisati in da je vse možno na tej tekmi sem pa označen s strani "navijačev" Reala, da sem hejter. Medtem ko se nam Barca navijačem kar naprej servira Juve, Roma, Liverpool in bi morali biti lepo tiho. Sicer tole deluje kot petje užaljene ptice, ampak tako je. Na žalost.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.14
+3
jaz bom sicer jutri na strani cityja. Iz srca namrec privoscim pepu da osvoji logo prvakov, ce barci ne uspe seveda. S tretjo lovoriko bi se na vrhu vecne lestvice izenacil z bobom paisleyem, carlom ancellotijem in zinedinom zidanom.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.15
+3
igyy kaj je zapiram napisov a to za tvojega sina?
igyyp
06. 08. 2020 15.22
+2
12345fcb: ja da je talisman;) to je vse v hecu.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.24
+3
pa sej tako mora bit:)...eni tu gor vse skupaj prevec resno vzamejo se mi zdi
igyyp
06. 08. 2020 15.25
+1
Samomoje: nobeden, te ni označil, da si hejter, sigurno ne iz moje strani, tudi te ne jemljem za hejtera, si pa dosti spremenil svoj odnos.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.28
+1
igyy ga je oznacil cripsi za hejterja. Pa to takrat ko je samomoje poskusal z njim normalno debatirati.
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.41
-3
Igyyp, kako lahko rečeš kar na pamet, da me nihče ni označil za hejterja. Po par komentarjih, ko je videl, da sem navijač Barce in sem mu odgovoril lani, ko je kar naprej pisal o tem, da je Barca dobila lani šenkano 12 točk in sem mu prijazno napisal, da naj razloži kje, sem dobil odgovor, da sem hejter, da živim v laži v svojem bednem življenju. In tako se je začelo. in potem kar naprej VAR, kako dela za Barco, itd. Nato pa kot strela iz jasnega Borut30 in žaljenje do daske. Jaz spoštujem vse navijače Reala razen Boruta30 in Cripsija, ki pa sta tako verjetno ena in ista oseba in javno povem, da ne maram Halarja, ki samo provocira in žali. Toliko.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.55
+1
opa se opravicujem, samomoje to je odgovor na tvoj komentar spodaj
bobiv
06. 08. 2020 16.29
-2
City bo igral lažje, ni Španskih sodnikov in njihovega videa!
igyyp
06. 08. 2020 19.22
+1
Samomoje: to imata vi2 z Cripsom, kaj imata z Borutom30 tudi ne vem malo sem vaju bral, jaz pa nisem hejter Barce,znam pa komu kaj zabrusit, to pa je dejstvo. Cilj portalo je po navijaško. V ponedeljek, so prišli papirji iz FB odpiramo skupino, ki bo namnjena real in barca fanim. Registracija bo omogočena preko tel št in kode, ki jo dobide preko sms. Admin vas bo potrdil, ampak prvo žaljenje, pljuvanje en po drugem, pa ne govorim o tebi, da neboš narobe razumel, bo takoj account ukinjen, se pravi, navijaški razgovor, brez spotikanja.
samomojemnenje
06. 08. 2020 19.30
-2
Kdo pa bo admin oz. moderator? In recimo tekma Barca-Real penal ni važno za koga, sumljiv. Polemike bodo dovoljene?
igyyp
06. 08. 2020 19.43
+3
Samomoje: vse bo dovoljeno,samo ne žaljenje, lajanje, pljuvanje en po drugem. Normalno o 11m in o vsem tem saj se gre za skupino o nogometu. In med navijači, in tudi tisti, ki ne navijajo za RM Barco, lahko vsi, gre se zato, da se po 22h še vedno lahko kaj pomenijo, admin je pa moj sodelavec navijač Barce, samo dečko na mestu, prošnjo na fb sva pa dala skupaj. In tako je narejeno, da bodo vsi nemarni komentarji letel stran. Drugače pa pogovor nogometni brez problema, to je bil namen. Seveda še nickname si boš moral izbrat, jaz bom itak enako kot tu ostali pa po želji, več profilov boš lahko imel samo z večim tel št, zdaj pa komu se da naj.;)
igyyp
06. 08. 2020 19.59
+3
Vse sumljive situacije bomo objavili,z posnetki,kar je pač omogočeno,rezultati v živo, pa še linke za gledanje tekem,da tisti, ki nimajo določenih programov,da se jim preko strima omogoči.
samomojemnenje
06. 08. 2020 20.27
-1
Igyyp, na prvo žogo, deluje obetavno. Jaz bom tudi to, kar sem tukaj. Kdaj pa bo začela prijava? Greva z ženo v soboto v Dalmacijo, pa saj bom imel laptop zraven. Pa ravno v soboto, ko je Barca. Bom tel. ugasnil, da ne bom vedel rezultata in pol gledal. Jutri pa pride prijatelj Realovec in gledava skupaj City-RMA.
igyyp
06. 08. 2020 20.36
+2
Samomoje: v ponedeljek štartamo, za soboto si kodi naloži sem ti že parkrat napisal, ali pa pejt na ronaldo7dotnet maš vse linke za vse tekme. Odločamo se še ali damo ime skupini FC RM & FCB ali Galaktiki & Blaugrana Fan, če imaš kak predlog, ali kdor koli dobrodošel.
PogiRogi459
06. 08. 2020 20.49
+2
igyyp lahko pa laliga fan club? samo ideja
PogiRogi459
06. 08. 2020 20.53
+2
drugace pa ni fc real madrid ampak real madrid cf(real madrid club de futbol)
igyyp
06. 08. 2020 21.03
+1
12345fcb: zelo dobra ideja, ta FC Real Madrid je bil mišljen,da se lažje najde, ampak Laliga Fan club se mi zdi dobra. Se pogovorimo,dejstvo je, da so lahko vsi prisotni, bistvo vsega, da lahko pokomentiramo tekme po 22h, dobro si to izmislil, moram še jaz z svojimi. Gre se za skupino kjer ne zmirjamo en druzga, in se zabavamo.
samomojemnenje
06. 08. 2020 21.07
Ja saj ima EON gor na laptopu in lahko pol za nazaj gledam. Ime? Bi se strinjal z 12345fcb za LaLiga fan club, da ne diskriminaramo recimo navijačev Atletica in drugih klubov, še posebej AtleticoSLO, ki je v redu dečko, če se bo pridružil. Isto samo predlog, odločita pa se ustanovitelja.
igyyp
06. 08. 2020 21.14
+1
Samomoje: ja itak skupina je namenjena vsem navijačem LaLige,meni se tudi zdi ok, ampak še vedno vsi ki imajo kakšen predlog,dobrodošli, ATMSlo je super, in sploh bog nedaj,da koga zaničujemo,tu se gre,da ni več žaljenja, in da se pomenimo, po nogometno. Vsi, ki imate še kakšen predlog se oglasite, pa ni važno kdo in kaj. LaLiga Fan se mi zdi zelo dobra. Sam kot sem napisal, o nogometu, če bo kdo koga žalil na osebni ravni leti!
igyyp
06. 08. 2020 14.39
+6
Anticripsl: odspodaj si napisal,da nekdo rabi kakšne strokovne ljudi, se mi zdi, da si ti prvi na vrsti za tam. Samomoje: s tabo se je dalo včasih normalno pogovarjat, pa si ves svoj čar izgubil, žal brez zamere tako je, začel si špukat po vseh, za vsako kot kdo napiše kakšno dejstvo, si ti užaljen oziroma nezadovoljen pa govorimo sam o nogometu. Zapiram vam tudi napiše realno, ok za Obreza, da so zbiral peticijo za njegov odstop, tega nisem zasledil, ostalo pa kar odkrito in pošteno pove. In kaj zdaj? Vidim, da noben tu gor ni pošten navijač svojih klubov, sam pljujete en po drugem in to vam je v veselje, očitno. Uživajte, in se fajn imejte. Žaljenje je eno, nogomet pa drugo. Do kje lahko gremo?
PogiRogi459
06. 08. 2020 14.51
+5
igyyp vse prevec je tega zaljenja tu in premalo govora o nogometu. Saj vidis kako je. Jaz sem biv obtozen da sm navijac reala ker pac ne pljuvam reala ti pa za navijaca barce ker ne pljuvas barce. Tako pac je. Brezveze je tole. So pa seveda tu nekateri ki znajo korektno povedati in se lepo da z njimi debatirati.
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.01
-5
Igyyp pozdravljen. Glede zgoraj napisanega te popolnoma razumem, saj si konec koncev navijač Reala in moraš malo podpreti svoje. Ko pa boš od mene doživel, da pišem tebi ali tvojim prijateljem žaljivke, potem se tudi javi, medtem ko tvoji pišejo, da lajamo in še veliko osebnih žalitev. Ampak jaz nikoli nisem užaljen, kot si napisal. Ko boš našel, da nekdo napiše dejstvo in sem jaz užaljen in špukam, se zopet javi in me opomni. A te boli, če napišem kaj o sodnikih? Samo dejstva. Jaz sem lepo vedno priznal za vse sojejenje v korist Barce, tvoji pa venomer trdijo, kako je vse čisto okoli sojenja Realu. Zapirača si lahko neseš domov, ko ga tako zagovarjaš, nisi pa sposoben razbrati njegovih provokacij. Seveda tebe ne provocira. Moraš sliko pogledati širše, če že hočeš igrati policaja. Meni se ni treba nobenemu zagovarjati, jaz napišem kar mislim in to vedno iz enega profila. Ne rabim jih več, da bi iz enega bil prijazen in z drugega blatil. Tudi tebi brez zamere.
igyyp
06. 08. 2020 15.13
+3
Samomoje: odkar sva komentirala, si se spremenil popolnoma, in tega ne moraš trdit,da ni res, oz po tvoje je,sam po moje ni. Zapirača jaz ne rabim nest domov, vrne vam pa tisto, kar njemu pišete, saj ni neumen, da se lahko sračka po njemu. Jaz se ne grem nobenega policaja, spremljam nogomet in to je to. Če pa iščes haklce pol jih pa lahko najdeš v vsakem komentarju. Komentirava tu že dolgo časa, sam se je samomojemnenje zelo spremenilo. No veš pa verjetno sam, to ni nobena žaljivka, navijači med sabo bi si morali biti dobri, saj nismo v Rusiji Spartak vs CSKA kjer je glavno, da se stepeš.
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.31
-3
Igyyp ali če pogledava takole, da jaz tudi vrnem zapiraču tisto, kar on piše nam. Sem ti zadnjič napisal, ko si se pustil sprovocirati na provokacijo enega od naših in si potem žalil Barco, da od tebe tega nisem vajen. Pa si napisal, da to ne velja zame, ampak za provokatorje. Ampak ko si odpisal nazaj provokativno proti Barci, je to veljalo proti mojemu klubu in si s tem užalil moj klub in prav tako mene kot navijača. In meni ni problem komunicirati prijazno, tudi recimo na žaljivke Boruta30 in Cripsa ne odgovarjam s žaljivkami. In da ti osvežim spomin, sploh naprimer nisem vedel za Borut30, ko me je on prvi napadel in seveda Cripsi enako. In seveda je potem edini pravi navijač 12345fcb, ki je sam priznal, da je včasih provociral, zdaj pa ne več in lepo prijazno naspiše, da sta bila letos oškodovana Barca in Real. To je res, ampak real je bil oškodovan na prvem classicu, Barca pa je kljub slabi igri zaradi sodniških odločitev izgubila prvenstvo. Pa me to sploh ne moti, pač gremo drugo sezono spet v boj. Bolj me moti vehementno pisanje tvojih, da je vse kristalno čisto. In ko se to kdaj omeni, se potem vedno izgovarjajo na CL in Chelsea in PSG. Zakaj? Ker ni argumentov, da se za Barco sodi v Španiji. Kontra pa jih je dosti.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.38
+4
dejstvo je sicer da bodo tu eni govorili da je real zaradi sodnikov osvojil ligo drugi pa da ne. Jaz ko komentiram poskusam komentirati cim manj z navijaskega vidika in bolj z nevtralnega. Kot sem rekel. Sodniske napake so bile, so in bojo. Kljub VARu. Zdaj komentirati kaj bi bilo ce bi bilo pa brezveze.
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.47
-2
12345fcb, ja se strinjam, da je brez veze. Vidiš, jaz pa sem drugačen človek in pač reagiram, če se preveč piše o sojenju in zatiskanju oči. In tudi priznam, kar je bilo sojeno v korist Barce. Jbg, ljudje smo različni. Ne razumi me narobe, ker sem omenil, da si pač bolj mil do vsega. In tudi vidim, da Cripsu vedno napišeš svoje. In ko so te naši napadli, sem te tudi branil.
PogiRogi459
06. 08. 2020 15.56
+4
samomoje...sem tudi jaz veckrat napisal da se da lepo debaterat s tabo. Pa sm te vedno omenu med tistimi s katerimi se da normalno debatirat. Jbg zdj kar mata z borutom bosta ze vidva resila. Cripsiju in halarju pa se komu bom pa vedno napisal svoje ce bodo pljyvali po barci in messiju
bobiv
06. 08. 2020 16.55
-2
Ja eno so sodniške napake, drugo pa odkrito sojenje za Real, danes ni problem, vsi fauli, vse roke, vsi offsaidi se lahko pogledajo, v slučaju Barce se vse pogleda (če je proti njim), v slučaju Reala pa vse kar je njim v prid!
blueboy0
06. 08. 2020 17.05
+3
Igyyp morem rečt da sem jaz na žalost opazil enako stvar kot jo ti omenjaš kar je škoda res. Se nedvomno strinjam s tabo in fcb.. da je komentiranje tukaj vedno slabše, polno sovraštva in kreganja ter pikanja en drugih. A konec koncev bi nogomet mogo bit tisti naš "the beautiful game", kateri nas dejansko nekako vse povezuje tudi če navijamo za različne klube, tak pa je stanje tukaj večino časa čist zgrešeno žal.
PogiRogi459
06. 08. 2020 17.45
+3
blueboy...tako kot si rekel...nogomet nas bi moral povezovati...ne pa da se tu kregamo
Kollerik
06. 08. 2020 18.11
+0
ko bo sojenje primerno sojenju, bo tudi krega dosti manj
samomojemnenje
06. 08. 2020 18.24
+1
igyyp
06. 08. 2020 19.07
+3
jodr
06. 08. 2020 13.19
-8
Benzema še nikoli ni bil v življenski formi, v mrežo je pospravljal le odbitke.
gullit
06. 08. 2020 12.27
-9
Man city je že na prvi tekmi dokazal da je za razred boljši in da je trener Guardiola strup za bele ker jih pozna do obisti. zato verjamem v gladko napredovanje sinje modrih, potem pa ostanejo samo najboljši klubi v Evropi.
ehjaehja
06. 08. 2020 12.34
+7
nič ti ne bo pomagalo če city premaga Real saj Barca milijon posto ne bo zmagala lige prvakov. Že proti Bayernu se ji obeta huda porcija ki je prav tako strup za Barco:)
gullit
06. 08. 2020 12.48
-6
kdo pa je omenjal Barco. A misliš da navijam za njih? Navijam za druge klube, napisal sem samo realno pa moje mišljenje. Lahko se pa motim kot že velikokrat pa bo Real prvak, naj zmaga pač najboljši.
Dany75
06. 08. 2020 12.50
+12
povratne tekme so vedno nekaj posebnega...ze iz prejsnih sezon smo videli da nikoli ni blo vse reseno ze na prvi tekmi....pa so imeli nekateri prednost treh golov...saj ne rabim pisat kdo...mislim da vsi veste...in prav zarad tega je nogomet zanimiv..in nepredvidljiv...
Brgolino
06. 08. 2020 13.31
-1
samomojemnenje
06. 08. 2020 14.02
-5
Brgolino, ja se strinjam. Njemu je bolj važno, da Barca izgubi, kot pa da Real zmaga.
ehjaehja
06. 08. 2020 14.05
+3
meni je važno da vam vrnem žogico in pol je mir.
PogiRogi459
06. 08. 2020 14.46
+3
zapiram no tako preprican nebi bil. To je liga prvakov. Spomni se naprimer kako so odpisovali real v sezoni 2017/18 zaradi slabe forme v laligi. Pa so na koncu osvojili. Liga prvakov je pac zgodba zase.
Kollerik
06. 08. 2020 17.28
+0
zapiralo je na svojo grozo ugotovil.... da je obseden z Barco...da je mahnjen na Messija...in zdaj ga tlačijo nočne more. Razdvojen do amena..
Kollerik
07. 08. 2020 09.03
Mira ne bo, vse dokler se bo tolklo po Barci z belimi sodniškimi nastavljenčki
cripstoned
06. 08. 2020 11.57
+2
vaaaamooooooos campeeeoneeees...
samomojemnenje
06. 08. 2020 12.07
-4
ehjaehja
06. 08. 2020 13.59
+4
samomojemnenje
06. 08. 2020 15.16
-3
Nič ni narobe napisal. Pač si jaz predstavljam človeka, ki piše na tipkovnico in napiše stavek v obliki drtja ali petja, si ga predstavljam, da se dere v računalnik in mi je to pač smešno. Kot tisto, ko nekdo napiše hahahahahah, si ga predstavljam, da se tudi slini zraven. Pač mogoče moj stereotip.
stoj?kov
06. 08. 2020 11.26
-2
Pepova najljubša stranka
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.34
-4
stojčkov ++++. če pogledaš Pepovo statistiko proti Realu M. Brutalno. Logično da Ramos ni hotu igrat in je nameno s kartoni to uredil. Kevin D.B. & compani bodo Realu vzeli veselje do igranje nogometa za par let
NoleJokić
06. 08. 2020 11.36
+8
takšno sramoto kot ste jo vi doživeli u ligi prvakou 3 leta zapored na povratnih jo mi ziher ne bomo:D:D:D
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.40
-7
Messi ne zna??? pa kaj je čovek s tabo. piglej kdo je zadnje 3 leta zmagoval na Sant. B. od Rosov ki igrajo za minimalca ki so zmagali s 3:0 naprej. ?????????
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.40
-7
NoleJokić
06. 08. 2020 11.43
+7
barca ima zadnje tri tekme na izpadanje u ligi prvakov u gosteh ko se je poslovila 10:0 gol razliko to pomeni deset prejetih nič danih HAHAHA tako da kaje s tabo?
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.46
-7
bolnik Barce niso Rusi ki igrajo za burek premagalo 3:0 na svojem igrišču
NoleJokić
06. 08. 2020 11.49
+6
na izpadanje niso rusi nikoli zmagali Real 3:0 vi pa na izpadanje 10:0 ALOOO 10:0 na zadnjih treh tekmah u gosteh hahahaha sramota:D
samomojemnenje
06. 08. 2020 12.03
-2
Zakaj pa sramota? pač je bila Barca slabša in izgubila 4:0 in dvakrat 3:0. Skupaj pa 11:7 na šestih tekmah. Boj sramotno je bilo 7:0 z Bayernom na dveh tekmah. Pa kaj potem, svet se vrti dalje.
Dany75
06. 08. 2020 12.51
+6
anti; kolko si ti star,da si se vedno tako otrocji ? res si smesn z svojimi izjavami...
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.03
-5
Potebno bo paziti na Gil M, Hernandeza H in Lahoza M
Sisli288
06. 08. 2020 11.12
+8
Ne maram reala, ampak povej mi kako lahko barcelonarji govorijo o sodnikih, udelezeni so pa bili v dveh vecjih blamazah sodnikov. Ne pozabi leta 2009 in 2017
Kollerik
06. 08. 2020 11.20
-2
Zato, ker kljub dvem velikim krajam (morda je bila vmes tudi vsaj ena napaka?) sodnikov v korist Barce (v tem se strinjam s tabo) madridski sodniki vsa ta leta na veliko goljufajo Barco in favorizirajo Real predvsem in zlasti v La Ligi. Lej, če ne gledaš vseh tekem la lige, jih pač ne gledaš. Kajti če bi jih, potem bi ti bilo jasno. Zlasti sedaj v pokoronskem obdobju
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.20
-9
Sisli obstajajo usposobleni in izobraženi ljudje - psihijatri. Na njih se obrni in ti bodo pomagali. Ne sramuj se svojih težav
samomojemnenje
06. 08. 2020 11.45
-7
Sisli288...Leta 2017 Barca ni osvojila CL, zato je brezpredmetno razpravljati o tej tekmi kot sponašanje Barci. Če bi PSG imel sposobnega trenerja, bi obdržal prednost 4:0, tako pa se je Emery poka.kal in začel z zaprto formacijo. Je pa bil na tej tekmi edini sporni gol tisti, ko je bil dosojen penal nad Suarezom, ki je vse skupaj odigral. Pa je potem Juve v naslednjem krogu izločil Barco. Je pa bila proti Chelsea prava sramota, ko bi moral dobiti Chelsea dva ali celo tri penale. To vsi priznavamo in to sploh ni problem.
Vapo
06. 08. 2020 11.01
+4
Hala Madrid...
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.05
-4
Anticripstoned
06. 08. 2020 11.05
-4