Liga prvakov

Barcelona Uefi zagrozila s sodiščem

Barcelona, 26. 10. 2015 08.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Joseph Maria Bartomeu, predsednik nogometnega kluba Barcelona, je zagrozil, da bo Evropsko nogometno zvezo (Uefa) prijavil Evropskemu sodišču za človekove pravice v Strasbourgu.

Spomnimo, Uefa je Barcelono kaznovala s 40 tisoč evri kazni, ker so njeni navijači na tekmi z Bayerjem iz Leverkusna razvili zastave v podporo katalonski neodvisnosti. Kazen Uefe je bila že druga v zadnjih mesecih, ki jo je morala Uefi plačati Barcelona zaradi istega razloga. Prvič, v višini 30 tisoč evrov, so jo morali evropski klubski prvaki plačati po lanski finalni tekmi lige prvakov z Juventusom v Berlinu, v kateri so z 1:0 slavili Katalonci. Joseph Maria Bartomeu je na letni skupščini kluba dejal, da gre v tem primeru za kršenje pravic oboževalcev kluba do svobode govora. "Na kazen upravnega odbora Uefe se bomo pritožili in če naša pritožba ne bo sprejeta, se bomo najprej pritožili še Mednarodnemu arbitražnemu sodišču za šport, na koncu, če bo treba, pa tudi na Evropsko sodišče za človekove pravice v Strasbourgu," je dejal predsednik Barcelone Joseph Maria Bartomeu. Na drugi strani je Uefa odgovorila, da je kazen v skladu z disciplinskimi predpisi, saj sporočila "politične, ideološke, verske, žaljive in provokativne narave" niso dovoljena na nogometnih stadionih.

Josep Maria Bartomeu
Josep Maria Bartomeu FOTO: Reuters

Vendar Bartomeu z odgovorom ni bil zadovoljen, saj je dodal, da se s tem ogroža ena izmed najbolj temeljnih pravic demokracije: "To je svoboda izražanja." Ob tem je poudaril, da navijači Barcelone svoje prepričanje glede odcepitve Katalonije od Španije izražajo na miren način, s katalonsko zastavo za neodvisnost, pri tem pa nikogar ne spodbujajo k nasilju.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Dravska strmina
26. 10. 2015 23.02
+6
Zakaj pa se UEFA ne zmeni z navijači? Oziroma njih kaznuje... Saj lahko je to kdorkoli, ki želi tudi škoditi klubu... V bistvu pa če so katalonske barve podobne klubskim, pa bi lahko navijači to izvedli bolj taktično, da ne bi bilo tako očitno... V bistvu je to vse eno jajcanje, kdo bo koga... Tale UEFA pa tak samo razmišlja, kje bo kakšen denar potegnila, da bodo lahko še bolj mečkali in kradli... Naj raje najprej pometejo pred svojim pragom...
Felipao
26. 10. 2015 23.34
+0
Najbrž niso bile problem zastave same, pač pa napisi na njih kot so Catalunya Lliure in podobno.
NerdIRL
26. 10. 2015 21.06
-26
Barcelona, UEFA? K je sploh kakšna razlika. Glede na tekme in sojenje v ligi prvakov je ni.
MesOjediPinGvin
27. 10. 2015 06.09
+12
Glej LaLigo in in ti bo jasno, za koga so sodniki. Se vidi z aviona.
mmickica
27. 10. 2015 15.38
+4
Ti pa nisi ravno na tekočem z dogajanji v zadnjem času, ceflon!
Felipao
26. 10. 2015 20.31
+10
V podporo katalonski neodvisnosti so lahko kvečjemu razvili transparent, ne pa zastave dragi novinarji!!! Zastava predstavlja avtonomno pokrajino Katalonijo, katere barve so tudi v grbu FC Barcelona.
KardinalFrancRodeVKristusu
26. 10. 2015 20.31
+14
Tako strogo ni bilo niti v Francovih časih.... Takrat se je lahko Katalonski ponos izražal le na tekmah, danes niti to ne.... BANDA ŠPANSKA!!!
zizic
26. 10. 2015 20.06
-1
kolikor je meni jasno na športnih prireditvah take stvari niso dovoljene in ta pravila še ni noben spodbijal kvečem so ta pravila podpiral
modelx
26. 10. 2015 13.35
+13
ko bo slovenija igala v mariboru, niti slučajno tam ne sme biti nihče z zastavo maribora. bo takoj kazen, ker bi se razumelo, da se hoče maribor odcepiti
vapor
26. 10. 2015 20.03
-8
Sj nemorem verjetn kak beda* si ti, stvar je v tem da dejansko gre za resnično provokacijo, to je isto kot da srbi na vsaki tekmi obesajo napise kosovo je srbija.
Dravska strmina
26. 10. 2015 22.55
+6
vapor, v bistvu je obratno, zato nisi dal dobre primerjave. Prej bi bilo tako, če bi recimo navijači vojvodinskih klubov na tekmah razvili transparent "Neodvisna Vojvodina", čeprav je le-ta še del Srbije. Kosovo pa ni več del Srbije...
Trend01
26. 10. 2015 12.44
+2
Pa česa se pri Uefi tako bojijo? Eskalacij nasilja? O pripravljenosti odcepitve so zadnjič pokazali. Cca. 50%, ki so prišli na volitve so bili ZA. Ostali pač ne. Je pa seveda res, da so nogometne tekme lahko včasih zelo nevarne saj je to najbolj populistična stvar na svetu (poleg vere). In tudi odličen poligon za provokacije. Večkrat videno. (zato so ultraši v glavnem tudi prepovedani). A to nima tokrat veze z ultraštvom. Ali bosta Fifa in Uefa dopuščala politično izražanje na njenih tekmovanjih - je njuna stvar. Zaenkrat ne. A je tudi res, da španska zakonodaja tega ne prepoveduje. P.s. - zadeva med Katalonijo in Španijo je internega značaja. Ljubitelje nogometa naj politika ne bi zanimala. Na tekmah, ki so pod direktno pod okriljem teh dveh mastodontov, se pač upošteva njuna pravila. Ali nam je to všeč ali ne, je pa seveda popolnoma drugo vprašanje. Katalonci bi lahko malo manj ne fuzbal placu to izkazovali, Uefa pa naj, če jih je malo, pač spregleda. In bo mir. Naj se torej že odcepijo. Tudi Slovenija se po jugoslovanskem zakonu ne bi smela odcepiti (večina republik ni bila ZA) - pa smo se. Samo nekaj konkretnega rabiš med nogami.
Trend01
26. 10. 2015 12.48
-2
Bom še drugače povedal. Če jaz nekaj organiziram, bodo moja pravila. Če Franci organizira, bodo njegova pravila. Pravila morajo biti jasna. Z nakupom vstopnice se s pravili strinjaš. Čeprav jih ne poznaš.
User513426
26. 10. 2015 16.47
-1
napaka. v sloveniji navedeno ne drži 100%
Trend01
26. 10. 2015 19.40
-3
mmickica
27. 10. 2015 15.44
S temi nesmiselnimi pravili je navadno tako, da bolj kot nekomu nekaj prepoveduješ, večje veselje, oziroma motivacijo ima, da jih krši!
derek angelus
26. 10. 2015 12.18
-14
ta barca kr neki kvaka in govori o postenosti medtem ko je cela uprava kriminalcev in imajo se utajevalca davkov messija.samo smejis se lahko tem b.u.dalam
taft01
26. 10. 2015 15.00
-2
17 letni doktor utajevalec davkov pa ta messi je se jaci od nasega roka snezica
26040404
26. 10. 2015 18.09
+2
fihner
27. 10. 2015 12.06
+1
BOZICEKSLO
26. 10. 2015 11.54
-7
jasno je da imajo pri barceloni zmeraj prav.
POVEMRESNICO
26. 10. 2015 11.15
+11
Še en bonbonček iz smeri Madrida? FIFA in UEFA naj rešujeta sebe na drugi način, ne tak da kaznujeta klube brez veze. Kjer pa bi bilo potrebno narediti red, pa nič.
tedoU4B9Xmedo
26. 10. 2015 11.59
+2
Klasika pri politiki, vedno se ukvarjajo z nepomembnimi stvarmi. Zdaj so begunci za državo najbolj pomembni, njim se bolj posvečajo, vse jim dajo, za nas jih nič ne briga, pri nas so pa npr. neke ceste že 10 let razpokane, ampak za to ni denarja.
User513426
26. 10. 2015 16.49
imaš prav pokličeš na MDDSZ pa probaj govoriti z ga. Levstek. ne moreš ker so non stop sestanki na temo begunci in so vsi zasedeni
mackon08
26. 10. 2015 10.48
+15
Uefa naj se raje ukvarja z korupcijo in lopovščino znotraj organizacije, ne pa z neko zastavo.
mackon08
26. 10. 2015 10.52
+7
Drugače pa Katalonija ima svojo zastavo grb in predsednika, tako da je tu vse po predpisih. To je glih tak kot če bi Maribor igral v LP pa bi bil kaznovan zaradi Slovenske zastave na tribuni, Uefa Fifa to sta dve lopovski organizaciji in zavirata razvoj nogometa.
tedoU4B9Xmedo
26. 10. 2015 10.42
+8
Če je ta rdeče-rumena zastava za Španijo uradna pokrajinska, potem ni nič narobe, da se jo kaže. Če je pa bo zastava, ki je Madrid ne sprejema, potem se je sme kazati. Kot če bi se na tekmi Cipra kazalo neke za državo Ciper nedovoljene turške zastave severnega Cipra.
rambek
26. 10. 2015 09.58
-1
Prav ima. Ampak polita.se ne sme vmesavat v sport.
bent2
26. 10. 2015 09.32
-4
Lepo vas prosim... Politika ne sodi na nogometna igrišča. Kazen je po mojem mnenju upravičena. Ne da se povsod sklicevati na svobodo izražanja. Potem bi lahko konec koncev tudi neonacisti imeli prost vstop na nogometne tekme in bi bilo njihovo izražanje v skladu s "svobodo izražanja"... zakaj pa ne. Pravila so zato, da ni anarhije... in ko gre za nogomet, ni prostora za politiko. Vsi smo videli, kaj politika naredi nogometu (korupcija v vrhu FIFE).
taft01
26. 10. 2015 09.50
+1
saj neonacisti imajo prost stop na nogometne tekme, kje piše da ne?
bent2
26. 10. 2015 11.08
-1
No ja... ne povsod. Nekateri huligani so bannani s stadionov. Seveda potem neumnosti počnejo na ulicah...
taft01
26. 10. 2015 14.55
+1
huligan ni enako neonacist, niso vsi naciji huligani in obratno
fafajonka
26. 10. 2015 09.30
+1
A tud gusarska zastava ni dovolena na tribunah? :-)
Kun_Aguero
26. 10. 2015 08.45
+26
po lanski finalni tekmi lige prvakov z Juventusom v Berlinu, v kateri so z 1:0 slavili Katalonci.....a ni blu 3-1 :D ee moj 24ur :D :D
User513426
26. 10. 2015 16.51
+6
ne ne nimaš prav 1:0 je blo poslušaj 24 ur. oni imajo zmeraj prav