Nogomet

Lewandowski naslednjo sezono drugi najbolje plačan nogometaš v Evropi

Barcelona, 06. 05. 2024 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Plača napadalca Barcelone Roberta Lewandowskega bo v naslednji sezoni znašala vrtoglavih 32 milijonov evrov. S tem bo Poljak, v kolikor ne bo novih sprememb, postal drugi najbolje plačani nogometaš v Evropi.

Robert Lewandowski
Robert Lewandowski FOTO: AP

Robert Lewandowski je v letošnji sezoni v vseh tekmovanjih na 45 nastopih zbral 24 zadetkov in devet asistenc. Toda vodstvo in navijače katalonskega velikana lahko seveda bolj skrbi dejstvo, da bo poljski napadalec v naslednji sezoni zaslužil kar 32 milijonov evrov. 

Barcelona ima v zadnjih letih precej težav s financami, visoka plača napadalca, ki bo v prihodnji sezoni štel že 36 let, pa je le še dodatna sol na rane. Poljak je v Bayernu iz Münchna, kjer je precej bolj blestel kot v dresu Barce, prejemal kar za polovico nižjo plačo od te, ki se mu obeta v Kataloniji.

Joan Laporta in Robert Lewandowski
Joan Laporta in Robert Lewandowski FOTO: AP

Dvig plače je plod štiriletne pogodbe, ki jo je 35-letnik podpisal že v času, ko je predsedniško funkcijo zasedal Joan Laporta. Privrženci Barcelone se tako lahko povsem upravičeno sprašujejo o potezi predsednika, ki je med finančno krizo v svoje vrste zvabil napadalca, ki se zdi, da že presegel svoja zlata leta, hkrati pa ga bo še mastno (pre)plačal. 

Poljak je v prvi sezoni prejel 22 milijonov evrov, v letošnji 26, v naslednji pa ga čaka 32 milijonov. V svoji zadnji sezoni – v kolikor jo bo dočakal – bo Lewandowski znova prejel 26 milijonov evrov. Napadalec bo tako postal drugi najbolje plačani nogometaš v Evropi, zaostajal bo le za Kylianom Mbappejem iz PSG-ja. 

To je sprožilo namigovanja, da bi lahko napadalec poleti zapustil tabor blaugrane, saj njegova plača ni v skladu s statusom, ki ga uživa v ekipi, prav tako pa se ne ujema niti z njegovimi predstavami in starostjo. Toda vprašanje je, kateri klub bi mu lahko oziroma želel ponuditi podobno visoke pogoje.

V španskem prvenstvu je Real iz Madrida štiri kroge pred koncem že osvojil ligaški naslov, Madridčani pa so Barcelono povozili tudi v finalu superpokala. Na evropski poti jih je izločil Paris Saint-Germain, v pokalnem tekmovanju pa Athletic Bilbao. 

Barca bo tako podobno kot predlani sezono zaključila brez lovorike, kar je seveda za velikana z vselej visokimi cilji boleč spodrsljaj. Za moštvom iz katalonske prestolnice je tako sezona za v pozabo, zato bo izredno pomembno, kako se bodo lotili poletnega prestopnega roka. 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (108)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Dany75
07. 05. 2024 09.13
+2
Pol pa se.čudijo zakaj ni denarja 🤣🤣🤣 a je morda on tista tehtnica ki je odlocila da so prvaki? oz v finalu LP ? Ne..nic od tega...ne vem zakaj bi nekoga tako placevali ce ni neki doprinos ekipi..na mladih svet stoji..Bayern se ga ni brez razloga znebil..se radi so.bili ko je šel...z soigralci,predvsem mlajsimi pa se itak ne steka....vse gre v propad...z njim vred...
Lucky
06. 05. 2024 20.39
+7
Ni vse črno. Za začetek bi lohk ogromno spremembo prnesle 2 okrepitve. Menda vrhunske. Prvi je stručko za fizično pripravo, drugi je vrhunski fizioterapevt. Da vidmo. Poškodbe so vsekakor vlek vzrok.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 20.48
+5
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 20.52
+2
Luc....kot sem ti že napisal za iniga...tudi nico ni za barco....nimaš igro za tak tip igralca...
Gaylona
06. 05. 2024 19.48
-6
Torej noben od Koruptilonskih navijačev nima konkretnega odgovora...no kar pričakovano od navijačev kluba rojenih po letu 2000😂😂😂
igyyp
06. 05. 2024 19.51
+0
Koruptilona: Kaj si jih uprašu se mi ne da vse brat ? ;)
Gaylona
06. 05. 2024 20.05
-5
Igy..vprašanje se je glasilo zakaj seBarcelona toliko ukvarja z Realom ko vemo da Real za probleme ki jih ima Barca sploh ni kriv.
igyyp
06. 05. 2024 20.15
-4
Koruptilona: na to vprašanje ti ne bo nobeden odgovoru, pa še jaz kot navijač RM več kot 30 let ti nemorem. Barcelona se ne ukvarja z Realom, navijači Barce se ukvarjajo z njim. Če sem pošten, pri njih je dosti denarja šlo tudi v zrak, vprašanje kam je vse to šlo v privat žepe, je bilo pa tudi pri Realu, če si kaj spremljal, marsikaj v ozadju, vendar je to Perez znal pospravit z metlo, in klub obdržal na visokem nivoju. Barca je zapravila ogromno denarja, potem pa prišlo ne plačas ene položnice za 100€, nadlednje ne za 100€, pa pride nova pa eno plačaš itd. pride do kolapsa. Govrim primer številke pa veš da so astronomske. In takoj je miljarda tu. Samo mnenje, ozadja pa nobeden ne ve.
Lucky
06. 05. 2024 20.34
+8
Tak biznismen, tolkrat v Barceloni, tolk veš, zdej ti mormo pa mi razlagat. Prvi razlog, ti je 265004 navedu. Pred letom 1943 ni blo nbenga rivalstva. Ker je bil Real prešvoh. Pol je pa prišla tista znamenita pokalna. Pa to ni blo dost. Di Stefano bi mogu bit Barcin. Pa so ga ukradl. Ker je bil pač fašizm. Prvo je blo dogovorjen, da bo igral pol-pol. Neki let pr Realu, neki let pr Barci. Sam pr Barci nkol ni igral. Pol maš pa sodniških kraj kolk češ. Za tolk nadaljevank, kolk je blo Dinastije. Pol so Maradoni mal noge loml, pa Cruyffu familjo ugrabl, pa..... Tega maš kolk češ, ti pa sprašuješ zakaj?
Kollerik
06. 05. 2024 21.09
+6
Lucky
06. 05. 2024 21.21
+4
Kollerik, sej je še Figo, pa... Tega dolg ne bi zmankal. Njim nč ni sveto.
Sky85
06. 05. 2024 21.31
+3
Koruptilone je Davor Praprotnik.poleg cripla in zapirača je on lep primer kako zgleda človek,ki nima življenja
Gaylona
07. 05. 2024 08.41
+0
Sky...ti tega človeka sanjaš a kako?! Persen za pomiritev pomaga.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 18.39
+2
Od vseh možnih trenerjev je bil edini primeren...de zerbi.....noben nemc...nober ten hag...motta..in tale od porta....to je sam blef...
igyyp
06. 05. 2024 19.13
+1
Saj Xavi mogoče sploh ni slab, kot igralec vrhunski, sam tip mora v glavi svoje frustracije rešit in jezo, ostalo pa sestavit standard 11 igralcev. On sredi tekme, ko zašteka ne ve kaj bi počel in pol kruli vsenapovprek, in išče sodnike, štejejo pa zadetki ter nič drugega.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 19.16
+4
Težko ti razložim ker nisem neki pisec...xavi ni igralec ampak sedaj je trener....in do vseh mora biti pravičen
26040404
06. 05. 2024 19.17
+4
igyyp ,se strinjam ta temperament ga pa res tepe...to mora popravit.Bo pa v prihodnosti vrhunski trener,kjerkoli že bo...
igyyp
06. 05. 2024 19.40
+0
Vladimir: je bil vrhunski igralec, se nisva razumela. 😀😀
igyyp
06. 05. 2024 19.46
+0
004: mora rešit sam s sabo prvo. Roqueja so kupli, človek sploh ne igra. Pošilja notri Lewo, ki je popolnoma nesposoben, mulec Yamal ga poje za malico, pa še marsikoga. Lewi se čas izteka, na mladih se zgodba gradi. Vem, da nisi pristaš Reala, ampak poglej večinoma sami smrkoti že v glavni ekipi, izjema modrič,kross, carvajal, nacho. Ostalo pa povprečje 23 let. No moje mnenje, vi bolj veste ker poznate Barco.
Gaylona
06. 05. 2024 20.06
-3
Igy...točno tako Xjavi ni slab bil več kot to kot igralec je bil vrhunski ampak kot trener...uffff...si predstavljaš Piqueja v vlogi trenerja Barce 😂😂 pomoje se borijo za izpad iz LaLige.
Lucky
06. 05. 2024 20.42
+5
Xavi mora mrskej popravt. Za začetek, tu ne sme bit ljubljenčkov. Ne morš se it rotacijo, v kateri nkol ni Lewe, Gundota, Cancela in Koundeja. Če dodaš Ter Stegna, pol skor pol ekipe ne rotira. Frenkie bi tud skoz špilu, če se ne bi poškodoval.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 20.51
+3
Luc...točno to...pa maš 2 leti ligo europa..
Kollerik
06. 05. 2024 21.09
+4
In popolnoma nesposoben lewa zabije hat trick proti Valenciji :)
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 21.16
+2
Kolerik ja....pa v ligi mu penale odštej pa boš videl kje je na lestvici....kot si napisal za tekmo v antverpnu....nisem zmatran...hočem igrati....pa so dobili po smrčku....on lahko igra samo v nemčiji
Lucky
06. 05. 2024 18.26
+5
Kakorkol, če bo kdaj zaživela ideja od sportko47, da navijači tega portala odigramo tekmo, pol se jst javim, da pokrivam cripsa. Pr 60-ih lohk tud flajšter po celem igrišču. Kollerik, ne skrbi, ti lohk pokrivaš njegove bote. Ne ti ne jst, ne bova mela nbenga dela. 😅🤣😂
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 18.29
+4
hahaha....bom jaz trener....če ni možno pa sodnik....
Lucky
06. 05. 2024 18.32
+4
Ti sodit ne morš, ker si preveč pošten. Lohk Pereza pokličejo. 🤣
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 18.34
+3
Škoda....sn računal da bi kako vrečko dobo od belih..
26040404
06. 05. 2024 18.48
+6
lucky ,ne bi blo zanimivo,ker on se s taktiko še ni srečal,tako da bi ga lovil od obrambe do napada...recimo da bi jaz najrajš zapirača pa halarja pokril,onadva sta mi tko izziv...lena,pa razmišljata bolj malo,tko da ne bi imel veliko dela....Za sodnico pa mmickico...
mmickica
06. 05. 2024 19.01
+9
Jaz se javim za VAR. ZA glavno sodnico nimam kondicije.😅
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 19.17
+3
Kollerik
06. 05. 2024 21.10
+5
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 17.54
+2
Ste se kdaj vprašali zakaj nihče ne uspe pri barci....alena..puig..dest...trincao...vitor..cutinho...rafinha..itd...problem so trenerji...laporta zame 2 najboljši predsednik....1 de laurentis....laporta je postal preveč mehak v tem mandatu..
igyyp
06. 05. 2024 17.39
+2
No če je pa on vreden 32 mil €, pol pa ni čudno, da se Barca ne more iz dolgov ven potegnit. Saj ni nič od njega, kakšen odpadek pospravi, al pa če na krožnik žogo dobi. Propadel klub in vodstvo. Dejstvo !!!
Lucky
06. 05. 2024 18.23
+3
No ja fantje, ne poznate dejstev. Da je preveč, se vsi strinjamo. Sam teh 32 je posledica tega, da mu prvo leto niso mogl dat več, zarad FFP. Zato z leti raste. Ampak tud povprečje nad 20 je preveč.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 17.22
+2
Barca ima 1000x boljše navijače ki se spoznajo na nogomet....pravi barcin navijač tudi poda kritiko na svoj klub....da podpišeš poljaku takšno pogodbo morš bit pa malo....pa xavi si ga je želel....zakaj ni proti gironi igral na levi alonso....si ga je on želel...maš forta pa alonsa igra pa cancelo na tvojem mestu....bo treba začer pisat kdo naj pride in kdo naj gre...veliko sem upal na juni 2024 pa me je xavi zafrknu....ni rečeno da poleg gavija..baldeja...na tribuni poškodovani še fermin..yamal..cubarsi...
zapiramvamustaaa
06. 05. 2024 15.36
-5
Cirkus od kluba.Pač je treba it naprej z lajfom in se sprijaznit da so zgolj povprečna ekipa katera nikoli več ne bo na tronu Europe:))Tretji v Španiji drugi v Kataloniji🤣🧐
Gaylona
06. 05. 2024 14.37
-3
Lahko se prepiramo, kdo je jaci in kdo ne ampak roko na srce Real je svetlobna leta pred Barvo to je realnost ( Real ima tudi zaprav gradnje stadiona dolgoročno) manjši minus kot ga ima Barca ( Barca pa komaj je začela s obnovo realno nujno potrebno prenovo stadiona) kot sem rekel in zapisal že nekje če Barca nebi bila ime v nogometu in svetu bi že zdavnaj zaprla vrata..
Gaylona
06. 05. 2024 14.33
-3
Nebo rekel, da je Lewa Golgeter ki da na sezono 50+ golov, kot sta jih devala največja na svetu Messi in Ronaldo ampak da daš človeku 32milijonov za tistih 30 golov ki jih bo dal je naravnost smešno in eni se kar opravičuje te ekipo kao ekipa se gradi ekipa se pomlajuje hahaha Real je ekipo začel pomlajevati 10 let nazaj in to dolgoročno in ima postavljeno za prihodnost vse...kaj ima Barca...resno 32milijonov hahahaha dajte no
Gaylona
06. 05. 2024 14.30
-2
Še nekaj mi NEgre v mojo glavo v zadnjih dveh letih sem večkrat bil v Barceloni poslovno...imam prijatelje tam, ki so tako navijači Barce kot tudi navijači največjega tekmeca...bil v barcini akademiji in če primerjam akademijo Reala in samo akademijo Barce je real kar nekaj let pred samo Barcelono enostavno mi ni jasno ker, realno, če gledamo Barcelona bi po vseh kriterijih morala biti bogatejša od Reala ( pa ni ) zakaj je temu tako tega nevedo niti hard navijači Barce...Barcaina skavting ekipa nedeluje že nekaj let deluje zelo zelo površno poznam enostavno mi ni jasno kako so lahko tako zelo zabredli.
Gaylona
06. 05. 2024 14.17
-1
Določeni še kar Real umešate v "neumnosti" Barce...je vam Real kriv, da ima klub 5milijard minusa(NE) je Real kriv, da je Messi pozrešrn in ni hotel podaljšati(NE) ima Barca nesposobno vodstvo ( vsekakor) kje vidite vi tukaj da je za vse Kriv Real....ko mi bo to kdo razjasnil bom največji fen Blaugrane.
Kollerik
07. 05. 2024 17.39
Koruptilona, brez veze pišeš kilometerske litanije in zraven lažeš sebi, svojim in še nam. Pravi prvak implicitnega nakladanja, ni kaj. Tako ti je to, ko pa moraš nekako prikrit, kaj vse nešportnega dela Real Barci in večini ostalih klubv...
Lucky
06. 05. 2024 14.10
+6
Tole je frišna info rečmo. Fantje bi nej mel 2.5 dneva prosto. Xavi jim je dal kazen in so frej sam 1 dan. Ostalo pa trening. Si morš mislt, 4 kola pred koncem. To zgleda pa tkle. Rečmo, špilaš violino v orkestru, na koncertu, ki traja 90 min. Špilaš super 60 min, pol ga začneš pa srat in solirat. Publika te izžvižga. Za kazen dobiš en dan dodatnga treninga, pr učitelju, ki te ni sposobn naučit, da ne boš fušu. Trening ni funkcioniru več kot 2 leti. Zdej, publika lohk samo upa, da se bo zgodil čudež. Drugač, bo spet poslušala fušanje.
26040404
06. 05. 2024 14.10
+4
mmickica,spodaj pišeš o sodniški pomoči enemu ali drugemu klubu...Ogromno sem že dokumentirano napisal o sodniških krajah,veliko tudi kollerik,iz druge strani pa slišimo samo tekmo Chelsea-Barca ...nimaš enega sogovornika na drugi strani,ki bi argumentirano napisal kako je Barca osvojila kakšno lovoriko s pomočjo sodnikov...Pa če si že zgrešila vsa moja pisanja ti bom v naslednjih dneh večkrat napisal ogromno primerov,kako si je najbolj goljufivi klub pomagal do naslovov....TUKAJ IMAŠ PRVI PRIMER:Leto 1943,13 junij Real premaga Barco 11-1 na drugi tekmi Copa Generalissimo...Zanimivo,da je Barca zmagala na prvi tekmi doma 3-0...Dokumentirano...Na drugi tekmi je bilo že do polčasa 8-0 in Barca je imela igralca manj.Če te zanima še več si lahko tudi pregledaš ,da so pred začetkom tekme vstopili v Barcino garderobo Francovi možje...Takrat je bila v Španiji diktatura in bil je politični zakon ,da kdor nasprotuje režimu bo sprocesiran...To mi v današnjem času težko razumemo ,ampak tako je bilo...Dokumentirano...Je pa v vseh knjigah sploh Španskih zapisano ,da je bil to DVOBOJ SRAMOTE!
Lucky
06. 05. 2024 14.34
+6
Vse to je res. Sam Barca je bla prevečkrat sam seb največji nasprotnik. Cruyff je šel po 4 naslovih, zarad notranjih razprtij. Van Gaal tud. Pa Guardiola tud. Pa Enrique tud. Pa... Pol maš pa Barto, pa podobni modeli. Tale mandat ga tud Laporta serje. Pol maš pa šolde. Spodaj praviš, da ni dnara za okrepitve. Ka je pa Xavi prpelu? Pa so mel dnar. Zdej so prpelal Roqueja. Pod nujno. Zdej ga hočjo dat na posojo. Si morš mislt??? Xavi ga menda na treningih niti ne pogleda, niti spregovori besede z njim. 10x je ponovil, da je odstopu. Javno, zapisano. Zadn dan je šel k Laporti domov, fehtat, da bi bil še naprej trener.
Gaylona
06. 05. 2024 14.46
-3
Lucky..Roqujev agent ti je izjavil da mali odhaja iz Barce
mmickica
06. 05. 2024 15.16
+7
265..., vse to drzi, ampak mene bolj zanima sedanjost. In tu se moram bolj strinjati z Luckyjem, da je Barca sama sebi najvecji sovraznik. V kadrovanju so naredili milijon napak, preplacali ogromno igralcev, kupujejo napane profile igralcev, ali pa napacne trenerje. Naj se ze enkrat odlocijo, kaksen nogomet zelijo igrat in kupijo taksne igralce, ki temu ustrezajo, ali pa zamenjajo trenerja ker to, kar je zdaj, imam obcutek, da pol igralcev sploh ne ve in ne razume, kaj Xavi od njih zeli.
Kollerik
06. 05. 2024 17.06
+3
Fama je, da če hočejo Gavija registrirat nazaj, mora Roque na izposojo. Vendar agent od Vitorja že razlaga naokoli, da bi fant lahko preprosto zapustil Barco.
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 17.26
+4
In tudi bo...kolerik....xavi se igra z ognjem...
26040404
06. 05. 2024 13.29
-3
berem spodaj komentarje Barcinih navijačev in včasih res ne morem verjeti...Zastonj ne govorijo da je to najbolj stresna funkcija biti trener v Barci...Tudi zaradi navijačev...Vidim ,da ste vsi navijači ali pa večina od ere najboljše ekipe vseh časov z Messijem na čelu in ste razvajeni osvajanja lovorik,če jih pa že niso osvojili ,si jih je pa Real prikradel....Ker tko kot je pa ta ekipa smešila Real,jim pa tud sodniki niso mogl pomagat ,da ne bi prejemali petard in pol ducata golov...Sprijaznite se že ,da Messija ne bo več v Barci,da je Bartomeu z upravo spravil klub v ogromne dolgove in da je nova ekipa v izgradnji...Nova uprava dela super posel,niža dolgove ,obenem je pa konkurenčna v Evropi(to ste videli kljub nesrečnemu izpadu proti PSG),predvsem pa letos ni tako močna,da bi konkurirala koruptivnemu,goljufivemu Realu s Perezom na čelu in vso sodniško in Tebasovo organizacijo....Tako je bilo že v preteklosti.Barca je igrala in proizvajala,Real je pa z državno pomočjo kupoval in si kradel lovorike s sodniško pomočjo...Ker Barca ni za 15 ali več pik boljša ,je Perez z sodniki uspel osvojiti laligo za kar imamo nešteto dokazov ,od obeh el classicov ,do ostalih tekem ki jih ne bom našteval....Vsi ki kritizirate XAVIJA upam ,da boste drugo leto govorili drugače...Vsi ki kar na pamet postavljate neke trenerje ala Flick in podobni se sploh ne zavedate ,da vam noben trener ni v redu...Vsak trener ki ne osvoji lovorik je za menjavo...Se strinjam da ima XAVI včasih nerazumne odločitve,ampak kdo jih pa nima...Postavil in upal je vgraditi v igro samo perspektivno prihodnost kluba,zaradi Tebasa in omejitev ne morejo pripeljat 3 res dobrih okrepitev in zanašati se morajo na lastno šolo...To ni koruptivni Real,ki mu država odpisuje dolgove,ki mu Tebas prireja pravila,ki mu disciplinska komisija miži na oba očesa,ki mu Var v Varu prireja izide...Sprijaznite se ,da se borite proti najbolj skorumpiranemu klubu na svetu ,ki ima vedno priviligiran položaj-neštetokrat dokazano...To je klub ,ki ima v Madridu približno 20% navijačev(80% jih ima Atletico),ima pa po svetu oprane ovce,ki jim je goljufija in ukradene lovorike nekaj vsakdanjega in se kitijo z pokali ki nimajo nobenega leska...Tudi drugo leto pričakujte borbo,predvsem zaradi priviligirancev iz Madrida,ki bodo spet lahko počeli kar bodo hoteli....Če bo XAVI dobil okrepitve ki si jih želi ,pa bomo gledali lep nogomet kot vedno in klovne iz Madrida ,ki se bodo smešili s tem ko si bodo skušali prikrasti naslednjo nezasluženo lovoriko....Nesposobneži...
Gaylona
06. 05. 2024 13.39
+7
Kaj ima Real tukaj, da barci NEgre...plus kje ti vidiš ekipo v izgradnji😂😂 misliš Jamala to je vse hahaha daj no..napiši realno da če Barcelona meni imela imena v nogometu bi šla rakom žvizgati po domače povedano tako pa prihaja iz dolga v dolg itd.itd.
mmickica
06. 05. 2024 13.40
+2
265004, vem in mi je kristalno jasno, da ekipe, kot je bila z Messijem & Co. ne bo vec, vem pa tudi, da je bila Barca zelo dobra tudi ze prej. Tudi LP je osvojila ze pred Messijem! Zal ti ne znam argumentirat vseh razlogov, saj se zavedam mojega pomanjkljivaga strokovnega nogometnega znanja, ampak kot lajicna opazovalka lahko vidim to, da se zadnja leta Barca nekako izgublja, pa ne gre le za rezultate in lovorike, pac pa predvsem za igro, ki ni ne tic ne mis. Enostavno niso gledljivi in to me moti! Nekako po moji logiki je za igro in njen stil odgovoren trener, torej Xavi trenutno. Ce bi on rad kopiral Barcino igro iz casov, ko je sam blestel na sredini igrisca, menim da je to utopija. Prvic zato, ker nima tako kvalitetnih igralcev in drugic, ker je tak stil igre v danasnjem casu pase. Bo treba nekaj novega izumit.
26040404
06. 05. 2024 13.53
-5
mmickica ,a tebe igra ne prepriča?OK ,daj mi napiši sistem igre ,ki jo igra Real in je prepoznaven po tem?Torej izgleda tebe Real prepriča? Ja,sigurn ne morejo več igrati kot so igrali...Izumit nekaj novega pa moraš imeti sposobne igralce,ki pa jih zaradi opisanega zgoraj zaenkrat še ne morejo imeti in popoljnujejo ekipo z mladinci...Ne trdim da je vse idealno,trdim pa ,da nimajo popolnoma nobene pomoči,tako kot recimo priviligiran klub...Kar se pa Barcine igre tiče ,ti je pa pokazatelj to ,da imajo najbolj spoštovano in najboljšo nogometno šolo na svetu za mlade igralce...Kaj ima pa najbolj goljufiv klub? Raula,pa par povprečnežev,vse ostalo pripeljano in ukradeno od drugod ,tako kot v vsej zgodovini...
mmickica
06. 05. 2024 15.08
+6
265004, Real me preprica s hitrostjo, s kontrami. To jim moras priznat, da so velemojstri kontra napadov. Ni pa to igra, ki bi bila meni vsec. Vsec mi je igra Cityja, Arsenala, Ajaxa, tudi Borusije, ceprav je povsem drugacna, ampak ja, tudi tak nogomet mi sede. Tudi Newcastle na primer. Barca pa par korakov naprej, potem par korakov na stran in potem se par korakov nazaj do golmana..., ne to mi gre na zivce, se posebej, ko jim vsaka druga podaja spodleti.
manucao
06. 05. 2024 15.09
-2
manucao
06. 05. 2024 15.11
+0
Kollerik
06. 05. 2024 17.08
+3
26040404
06. 05. 2024 18.09
+5
mmickica sej točn to kar pišeš Barca igra oz.skuša igrati...zakaj misliš da je Guardiola tam kjer je?In za mene je tudi najboljši trener na svetu z najboljšo igro...Pa če rada gledaš City,Arsenal,Ajax-sej to je Barcina šola nogometa...Zdej si ga pa v kamen....To so vsi trenerji z Barcino Cruyfovo filozofijo nogometa...Samo da Xavi še nima igralcev ki bi si jih želel...In sedaj vidimo kaj je bil Busquets kot zadnji vezni ki ga Barca najbolj potrebuje,a vsi ste ga pljuvali...To je proces,da narediš ekipo za sam vrh Evrope...A veš kako zgoščena je kvaliteta nogometa?Realno 16 ekip lahko premaga vsak vsakega...Drugač pa lepo razmišljaš,me veseli da se še kakšna ženska kdaj oglasi....
26040404
06. 05. 2024 18.16
+5
pa še to-zakaj Real tako igra kot igra?Ker ima enega najboljših trenerjev na svetu in za mene najboljšega trenerja za taktično postavitev...Vedno zadane z igralci in sistemom igre...To mu moramo priznati...Če pa kaj zaštrika mu pa sodniki pomagajo..Real sedaj lahko igra od čistega bunkerja do kontranapadov ,ker ima igralce za to...Nima pa nobene svoje filozofije nogometa...Za mene letos najboljši igralec Reala-Anchelloti...
Lucky
06. 05. 2024 18.37
+4
Kolk jst vem, je Lucky vedn bil za Busija. Kot je proti Cancelu in Frenkieju.
26040404
06. 05. 2024 18.51
+3
lucky-lepo pišeš,je pa tko da se za DeJonga ne morem strinjat hahahah...pustiva njegovo plačo..Ko mu bo Xavi našel mesto boš videl....upam da se ne motim...
mmickica
06. 05. 2024 19.09
+6
265..., saj jaz vem, da je to ista sola, le da se mi zdi, da je tezko verjetno, da bo se spet kdaj poklopilo, da bodo ravno pravi igralci skupaj in ravno pravi trener, da bo ta igra dobila spet svoj smisel. In ja, tocno tako kot si napisal, oni SKuSAJO tako igrati... Meni se pac zdi da ti poskusi ze predolgo trajajo in da bi bilo verjetno boljse, ce prilagodijo nogomet igralcem, kot pa da cakajo se X let, da se jim sestavi ekipa. Ce sploh!
Gaylona
06. 05. 2024 12.52
+8
No ja sicer ni moja stvar ampak se resno sprašujem, kaj se dogaja s Barcelono glede nato, da je to konglomerat ( nogometni) izhajajo iz najbogatejše oz.ene izmed najbogatejših španskih regij v Španiji in imajo takšne težave ubistvu so po mojem mnenju te težave uperjene v same sebe, preveč se ukvarjajo s samim seboj in pa seveda z Madridom ne Realom ampak Madridom in potem so tukaj še slabe (meni nelogične) poslovne poteze.
Lucky
06. 05. 2024 12.46
-2
Trosjo stare informacije. Če hočjo frišne, lohk Lucky vprašajo. Rečmo, če zabije sam še en gol, bo mogla Barca plačat Bayernu 1.2 miljončka bonusa. Zgleda bo prva okrepitev Barce podaljšanje pogodbe z Robertom. Vsi skačemo od veselja. Sobotna asistenca za drugi gol je bla epska. Drgač za Lewo mam jst mešane občutke. V tejle ekipi ne vidm koga, ki bo zabil bliz 25 golov po sezoni. Sam spremenit mora odnos in vlogo. To je pa naloga trenerja. Jst rajš gledam Fermina, kot Frenkieja. Maš seznam nedotakljivih, ki se jih ne bo prodal. Pol pa ostanejo tisti, ki nočjo it. Po takih blamažah, bi se morala trest cela Barcelona.
Gaylona
06. 05. 2024 12.35
+6
Xavi ostani je včeraj odmevali sredi Girone....do predlanske sezone sem Xjavija kot igralca spoštoval letos je pa dokazal dokončno, da ni č od človeka.neprestalno jokcanje in stokcanje,spravljanje v javnost laži in zavajanja...katastrofa je pa letos dolojčno tudi dokazal to da je kot marsikateri bivši igralec Koruptilona nesposoben kot trener.
mmickica
06. 05. 2024 12.45
-1
Saj me sicer nič ne briga, ampak da si pa daš tak nick, moraš bit pa malo out...😅
Gaylona
06. 05. 2024 12.53
+4
Mmmickica...te prav nič naj ne skrbi kakšen psevdonim uporabljam.
mmickica
06. 05. 2024 12.59
-3
Gaylona
06. 05. 2024 13.00
+2
manucao
06. 05. 2024 12.18
+9
Najbolj komična je najnovejša izjava Xavija, da je Barcelona bila boljša v vseh štirih tekmah (Real, Girona). Tu se lahko vse zelo hitro konča. Da ima imajo De jong in Lewandosvski skupaj 50 mil plače je že tragikomično in nemoralno.
Kollerik
06. 05. 2024 12.27
-7
Če so ti Xavijeve izjave nemoralne, niso pa ti nemoralne vaše nenenhne bele sodniške kraje... recimo samo na zadnjem klasiku (nedosojen rdeči Camavingi, nedosojen penal Barci, zelo hitro dosojen ,,penal,, Realu, pobiranje žoge Lunina iza gol črte)...potem si ravno ti tragikomičen in nemoralen, da ne nadaljujem.
Lucky
06. 05. 2024 12.31
-5
Čudn, izjave cripsa in kompanje, se mu pa ne zdijo nenormalne. So pa komične
mmickica
06. 05. 2024 12.44
+18
manucao, jaz ti pa dam tu prav, sem malo prej to isto napisala pod enim drugim člankom. to, da Xavi trdi, da je v teh 4 tekmah bila Barcelona dominantna, je milo rečeno slaboumna trditev. In res ne vem, ali se je Xaviju že malce odpeljalo, ali katere tekme je on to gledal, ker jaz sem videla nekaj čisto drugega. Lahko pa da se je že meni malo skisalo od teh fenomenalnih predstav.😜😅
Kollerik
06. 05. 2024 13.07
-1
Busquec je dal izjavo, da je zelo zadovoljen, da Xavi ostaja trener še naprej. Da je to najboljša rešitev za Barco itd. itd. Nas je že kar nekaj, ki v Xavija čedalje bolj dvomimo. Imajo Flicka pred nosom in nič od nič! Ostane nam torej samo upanje, da bo Xavi naslednjo sezono res spravil ekipo na pravi nivo. Če drugega ne, uspela mu je lanskoletna lovorika Perez la lige, Barca pa je to leto prišla v četrtfanale LP. Seveda pričakujemo drugo sezono še več.
Kollerik
06. 05. 2024 13.17
-2
Aja, pa še za nekaj smo lahko hvaležni Xaviju, inštaliral je mlade v ekipo. Yamal, Lopez, Cubarsi, Balde itd. Toda izgubljat srečanja z Villarealom in z Girono s po 4. in celo 5. zadetki na tekmo v ter Stegnovi mreži? Tu nekaj ne špila in to je to.
Lucky
06. 05. 2024 13.20
+3
Kollerik. Ti mladi špilajo zato, ker jih je bil prisiljen inštalirat.
mmickica
06. 05. 2024 13.43
+1
Kollerik, tocno. Vsaj Yamala in Cubarsija je odkril. Ampak bom malce pesimisticna in bom rekla, upam, da jih ne bo tudi unicil, kot Raphinho in se koga.
Lucky
06. 05. 2024 14.00
+3
Ni jih odkril. Zarad poškodb jih je bil prsiljen not dat. In so priliko izkoristl. Če poškodb ne bi blo, ne bi špilal. Yamal nkol ne bi špilal, če bi Dembele ostal. Baldeja je hotu dat na posojo. Fermina so hotl prodat za 400k, se mi zdi. Cubarsi je špilal, ker so bli 4 poškodovan takrat. A zdej Faye špila? Ne, hočjo ga dat na posojo. Brez, da bi ga sprobal. Mislim, da so mu namerl 37 km/h pri šprintu. Njemu Dembele nkol ne bi ušel.
manucao
06. 05. 2024 15.18
+1
Kollerik
06. 05. 2024 21.13
+2
Vladimir.Krutov
06. 05. 2024 21.18
+2