Nogomet

Guardiolin izbor dviguje prah v Madridu: Juve, Barca in Bayern so najboljši ...

Manchester, 28. 01. 2019 14.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Trener aktualnega angleškega nogometnega državnega prvaka Manchester Cityja Josep 'Pep' Guardiola je v izboru najboljših nogometnih kolektivov na stari celini v zadnjem desetletju izpostavil imena treh velikanov, med katerimi pa, zanimivo, ni omenil aktualnega evropskega klubskega prvaka iz španske prestolnice.

V zanimivem pogovoru za Manchester Evening News je trener Cityja Pep Guardiola med drugim nekaj besed spregovoril tudi o najboljših nogometnih kolektivih v Evropi, ki so na takšen ali drugačen zaznamovali dogajanje na zelenicah v zadnjem desetletju. 

"To so Juventus, Barcelona in münchenski Bayern. O tem sem že nekajkrat govoril, tako da pri meni dvomov ni. Zakaj sem izpostavil prav ta imena? Ne glede na številne kadrovske spremembe, ki so jih bili omenjeni klubi deležni v zadnjih letih, vedno znova osvajajo domače ali evropske lovorike. So konstantni, držijo se začrtanih smernic in ciljev, ob tem pa - kot že rečeno - osvajajo lovorike eno za drugo," je bil neposreden nekdanji strateg Barcelone in Bayerna, ki je s tem odgovorom marsikoga pustil z odprtimi usti.

Temperamenti katalonski strokovnjak Josep 'Pep' Guardiola je pri izboru najboljših nogometnih kolektivov na stari celini v zadnjem desetletju izpustil ime madridskega Reala.
Temperamenti katalonski strokovnjak Josep 'Pep' Guardiola je pri izboru najboljših nogometnih kolektivov na stari celini v zadnjem desetletju izpustil ime madridskega Reala. FOTO: AP

Najbolj pa privržence madridskega Reala, ki imajo diametralno drugačen pogled, toda 48-letni Guardiola je podkrepil svoja razmišljanja: "Največja razlika v primerjavi z ostalimi (velikimi) moštvi je v tem, da tudi po kakšnem rezultatskem padcu ostajajo neomajni v izpolnjevanju začrtane strategije, ki ne vsebuje radikalnih sprememb 'na vrat na nos'. V zadnjih enajstih letih so storili ogromno za razvoj nogometne igre; njihov ugled, osvojene lovorike in številni privrženci po vsem svetu pa potrjujejo tezo o posebnem statusu omenjene trojice."    

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (58)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

apodgra
10. 02. 2019 09.03
+1
Č e je za trenerja Citya najpomembnejša liga prvakov in osvojitev tega naslova , potem pa mčudi , zakaj se toliko bori za osvojitev naslova angleškega prvenstva .Enkrat tako, drugič drugače in tretjič čisto drugače. To je strokovnost vseh teh domišljavih in medijsko povzdignjenih trenerjev , ki se samo šlepajo na račun ekipe . Če imajo dobro ekipo in so rezultati , so oni bogovi, ko pa s isto ekipo ne dosežejo zastavljenih ciljev , so pa krivi vsi drugi . Njihova strokovnost niha ,tako kot se spreminja vreme .
KavčStrokovnjak
30. 01. 2019 13.39
+1
V glavnem Šitty ne spada med elito.
idiu3krasne
29. 01. 2019 10.05
+2
Realu bo Ajax našopal adrenalina da bojo meli do božiča drisko.
cripstoned
29. 01. 2019 12.08
-7
bvb, napoli, bayern, city, psg, juve, liverpool, atletiko....za vse ste govorili enako....vse so postavili pred real vsi so pokleknali....ne napoveduj glede reala rajsi se brigaj za klub katerega navijaca se imas....ti imajo probleme ze v osmifinala zadnje case pa redno izpadajo ze v cetrtfinalu.....to naj te skrbi....ali ne gre? seveda ker ti je vazen samo real....hahaahajter
Sisli288
29. 01. 2019 12.31
+3
v osmini finala bo VAR tak da vaših ofside golov in neobstoječi prekškov ne bo več.. tako da zdaj pokažite da ste najboljši.. ali bote zjebali anteno da VAR ne bo deloval?
laycan
29. 01. 2019 09.58
-1
Res je Bayern, juve, barca, so v svojih ligah najboljši, kar pa se evropskih lovorik tiče, pa je druga pesem.
dadaljudi
29. 01. 2019 11.13
+4
Ja v evropskih lovorikah drugi kot real zadnje tri leta sploh ne morejo dobit pa te naj spomnem
dadaljudi
29. 01. 2019 11.20
+6
Zadnje tri leta zmagujejo samo v ligi prvakov pa se to zarad sodniko to vejo vsi
cripstoned
29. 01. 2019 12.10
-6
kdo vsi? tisti ki ste navijali za svoj klub in ga je real izlocil? taksni ste dobrodosli s taksnimi komentarji.....pojej se....3x zapored...4x v 5sezonah....moras biti pac najboljsi da ti nekaj takega uspe...
laycan
29. 01. 2019 09.54
-2
Kdaj pa je nazadnje Bayern in barca osvojila kako evropsko lovoriko. Že dolgo, nič.
dadaljudi
29. 01. 2019 11.20
+6
cripstoned
29. 01. 2019 12.10
-5
apodgra
10. 02. 2019 09.11
+1
Laycan Najprej , se je treba doma dokazati in osvojiti vse , šele potem postaviti češnjo na vrh torte. Doma te premagujejo ekipe z dna lestvice , potem osvojiti naslova lige prvakov , postaneš avtomatsko najboljša ekip na svetu, po tvorcu te lige Uefa . .V tem primeru , bi si moral ta naslov deliti z ekipami, ki so te doma premagovale.
laycan
29. 01. 2019 09.45
-8
Kaj drugega od njega ne bi niti pričakoval. Real ga je vedno premagal, in ga pač zato odkrito sovraži.
dadaljudi
29. 01. 2019 11.21
+5
alien8potnik
29. 01. 2019 08.00
-3
škoda. do zdaj je take kvasil kvečjemu mou. postaviti dva od treh klubov, ki si jih osebno treniral, med najboljše? bayern??? a je nemška liga več od lp? rm je osvojil 4 LP v zadnjih petih letih in naj bi bila juve in bayern boljša kluba? khm, kaj bi nogomet brez reala in barce. zaenkrat bi to bolj ubogo izgledalo. eh, pep. škoda, res. do zdaj je imel vsaj stil. eleganco. tole pa ga potiska ob bok provokativnemu jezičnežu mourinhu.
alien8potnik
28. 01. 2019 21.51
-1
zakaj bayern? zakaj juve? koliko LP sta osvojili ti dve ekipi v zadnji dekadi? res je težko biti večni prvak v nemčiji in italiji. seveda ;)
alien8potnik
28. 01. 2019 21.49
+0
bizarno. in - pričakovano. jasno. eh, pep.
Johnny_J
28. 01. 2019 19.36
+1
Se strinjam, če si kao najboljši potem se moreš boriti na vseh frontah, ne pa, da izpadeš že januarja iz dveh tekmovanj. Poleg tega je verjetno zelo mučno gledati ekipo, ki se brani proti ekipam, ki bi morale biti nadigrane z lahkoto.
laycan
29. 01. 2019 09.47
+0
Ja se strinjam, barca bi lahko kaj več dosegla, glede na to kakšno ekipo ima.
alien8potnik
29. 01. 2019 20.21
-1
cripstoned
28. 01. 2019 18.43
-17
guardiolo boli ker je zidane osvojil tisto o cemer je sanjal....ce pa po gledamo kdaj in koga je treniral v spaniji pa je jasno da bo tako govoril....egocentrik....pa tudi real madrid je kriv da so parkrat izpadli iz lige prvakov....hvala guardiola da dokazujes kako te boli uspeh real madrida...hahahahaa
Johnny_J
28. 01. 2019 19.28
+11
Ja res te boli, da ima Guardiola več lovorik, kot zidane v Španiji in, da je osvojil to o čemur lahko sanjajo vsi in sicer 6 od 6 lovorik v eni sezoni...hahahha
88887
28. 01. 2019 20.20
-7
S sodniki, seveda. Sramoten polfinale proti Chelsea-ju.
idiu3krasne
29. 01. 2019 10.01
+2
Pep je pokazal kdo je največi...6torček lovorik v eni sezoni...belim je to nedosegljivo...Barca je največja...malčki pa se postavljajo na zadnje tačke...
cripstoned
29. 01. 2019 12.17
-3
vi bi menjali sestorcek za 3x zaprodni evropski in svetovni naslov.....real bo v svojem obstoju osvojil sestorcka....barca pa mejnik reala lahko samo sanja....
cripstoned
29. 01. 2019 12.18
-3
johnny s tisto ekipo bi se jaz osvojil vse....kje pa je guardiola od odhoda iz tiste ekipe? nekje tava v svojem imaginarnem svetu....zapravlja denar in sejkov cas....letos bo ze bivsi citya...
mojster44
28. 01. 2019 17.35
+40
saj je res, real je vse naslove dobil s pomočjo sodnikov.
Kollerik
28. 01. 2019 17.25
+22
Guardilo samo čestitke za vso realno odkritost.... saj vrhunski trener njegovega kova seveda dobro ve, kaj govori...tabeli pa v jok...navajeni vsakršnih protekcij, ki pa počasi minevajo...
Kollerik
28. 01. 2019 17.25
+0
blazter
28. 01. 2019 17.14
-9
No tale Pep je pravi pepček. Ko mu kupiš vse kar hoče, ali pa ima postlano potem gre. Do naslova državnih prvakov. LP mu je uspelo osvojiti z igralci večinoma izbranimi pod Rijkardovim vodstvom. Xavi, Iniesta sta takrat vlekla voz. Ko je spoznal, da ne moret več 100% pa v Nemčijo. Bayern se še ni pobral.
26040404
28. 01. 2019 17.26
+29
ma dej znalac a res?Pep je poleg Kloppa najbolj cenjen trener na svetu.Med trojico je še Pochetino iz Totenhama.Njihove ekipe igrajo najlepši nogomet pa če je tebi to všeč al pa ne....Real s pomočjo sodnikov osvojil tiste LP,pa kung fu metov,pa dopinga,pa Pereza....Dejansko pa prvenstvo in pokal...KATASTROFA.Zmrzujejo že 10 let in to globoko.Pol pa še petarde letijo....
blazter
29. 01. 2019 08.03
-2
gecogeco
28. 01. 2019 16.21
-14
saj če bi kdaj v preteklosti pep vodil real, nebi nikoli štel juventusa poleg v trojico. ker je naštel ekipe ki jih je vodil, piha sam sebi na dušo!
šumar
28. 01. 2019 16.46
+15
User513426
28. 01. 2019 17.39
+1
to govori užaljenost bledega belega navijača real madrida
gecogeco
28. 01. 2019 18.12
+10
saj vem da je trener citya, katerega ne moreš šteti v vrh najboljših klubov v zadnjem desetletju. zato pa ga ni omenil, ne klobasaj ok ;-)
Johnny_J
28. 01. 2019 19.30
+3
A sem jz kaj zamudil? Kdaj je pa Guardiola vodil juve?
PinkoPilinko
28. 01. 2019 16.18
+38
Če bi imeli VAR že v preteklosti Real nebi imel 3 ampak samo 1 lovoriko v zadnjih 3 letih!!!
cripstoned
28. 01. 2019 18.46
-16
vidimo komu sluzi var....var gor ali dol...se vedno bi bil real superioren....tako kot je cez celo zgodovino....tudi v casu vara bo osvojil vse ampak ne z pomocjo tega...tako kot danes gledamo...od vseh lig kjer je var uveljvaljen ima barca najvec spornih situacij...to je tisto...
fihner
28. 01. 2019 19.55
+0
GrEgEcN95
28. 01. 2019 16.14
+30
Pep pač provucira preprosto. Kaj je Bayern v Evropi? 2 naslova v zadnjih 40letih. Domače prvenstvo osvajajo kot po tekočem traku, kjer tako ali tako nimajo konkurence. Kaj je Juventus? Enako kot Bayern domača liga jim je en velik trening za Evropo. Edina dva kluba v zadnjih 10letih, ki sta dejansko omembe vredna sta Barcelona in Real. In to verjetno boli vse privržence drugih lig in klubov, ampak preprosto je tako. Sta edina dva kluba, ki sta vsako leto pri stavnicah najnižje. Vsako leto!
zokicat
28. 01. 2019 16.36
+18
No ja..., real je v zadnjih 10 letih osvojil 2 x ligo in 2 x pokal, v španiji je atletico bolj uspešen...
GrEgEcN95
28. 01. 2019 16.55
-6
4x Liga prvakov v zadnjih 5 letih. Tole je več kot dovolj za sponzorje, navijače, upravo kluba, javnost.
Definbahija
28. 01. 2019 17.36
+6
gospod Pjepe ni omenjal lovorik, ampak strategijo kluba. Kaj ti pomaga 11 al 15 lig prvakov če po vsakem spodrsljaju v domačem prevnstvu izgubiš 1000 navijačev po vsetu in 5 igralcev na sezono. Instant navijače to ne moti, ampak tiste taprave navijače katere ima tudi Real dosti jih sigurno bolj moti kot to da se hvalijo s 14 pokali lige prakov. (al kolkr jih že imajo, ker me itak ne briga)
cripstoned
28. 01. 2019 18.47
-9
strategijo kluba? to je dobicek...ta pa pride z uspehi....kdo je najbogatejsi klub ki ima od vseh top klubov se najbolj svetlo prihodnost? vse to in se vec...real madrid...
apodgra
10. 02. 2019 09.18
+1
Cripstoned Od tega dobička nimaš ti ničesar. Nogomet se gleda z očmi in gledalca ne zanimajo finančna poslovanje ekipe. Res pa je , če ima klub denar, si lahko privošči veliko super zvezdnikov, ki pa tudi niso vedno garancija za dobro igro ali za izpolnitev želja kluba .
idiu3krasne
28. 01. 2019 15.31
+30
Pep ve...dejansko bi rekel Barca , Juve , Bayern...potem pa ostali. VAR je odrezal glavo Realu zdaj pa še zadnji žebelj v zlato krsto VAR v LP.
ehjaehja
28. 01. 2019 15.38
-33
si pa korajžen da omenjaš ligo prvakov ko pa barca kaže tako blede predstave?hahaha
Campeones36
28. 01. 2019 15.50
-24
Varcelonarji kar pridno zagovarjate var ko vam je letos šenkal 9 točk
+34
real vardrid...nic vec senkanih lovorik v ligi prvakov..
+22
se najboljsi posameznik vam je zbezu ker je vedel da se bo prej ali slej razvedelo...perezmoney
Kollerik
28. 01. 2019 17.26
+12
le jočite...sedaj vsaj veste, kako je bilo nam pri srcu, ko smo bili prisiljeni gledati vse te bele sodniške lumparije...vsa ta dolga leta
ares1976
28. 01. 2019 17.42
+8
Kako ti var lahko senka tocke.. pa si ti normalen..
Campeones36
29. 01. 2019 09.44
Tako da kljub očitni napaki sodnika vseeno prizna njegovo odločitev... IQ zimskih temperatur
idiu3krasne
29. 01. 2019 10.04
+1
Tako je ....3x šenkana LP ,no tu se konča...VAR Realov ubijalec...hahaha ampak pošteno do lovorik...Real tega ni poznal ...se pa bo primoran naučit.