Nogomet

Zuniga jo je odnesel brez kazni, Silva ostaja brez nastopa v polfinalu

Rio de Janeiro, 07. 07. 2014 19.47 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mednarodna nogometna zveza je sporočila, da proti reprezentantu Kolumbije Zunigi, ki je poškodoval Brazilca Neymarja, ne bo sprožila disciplinskega postopka in nogometaš ne bo kaznovan. Ob je Fifa zavrnila pritožbo Brazilije glede kazni kapetanu Thiago Silvi.

Mednarodna nogometna zveza (Fifa) ne bo odprla nobenega disciplinskega postopka zoper kolumbijskega napadalca Juana Zunigo, ki je na četrtfinalni tekmi mundiala proti Braziliji hudo s kolenom v hrbet poškodoval zvezdnika domače vrste Neymarja. Ta je prvenstvo že končal z zlomljenim vretencem, Zuniga pa jo bo odnesel brez kazni. Fifa je pojasnila, da disciplinska komisija ne more kaznovati kolumbijskega branilca Zunige glede na disciplinski kodeks, ker je glavni sodnik tekme Španec Carlos Velasco prekršek nad brazilskim napadalcem Neymarjem dobro videl, vendar ga ni kaznoval in je le zamahnil z roko, naj ekipi nadaljujeta igro.

Ob tem so pri Fifi že zavrnili pritožbo Brazilske nogometne zveze (CBF) na rumeni karton kapetana Thiaga Silve, saj ta, kot so razložili nima pravne podlage, zato so pri Fifi potrdili, da nogometaš zaradi dveh kazni ne bo smel zaigrati na polfinalni tekmi proti Nemčiji.

Thiago Silva
Thiago Silva FOTO: Reuters

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • praznicna
  • razvlazilec
  • kosilnica
  • orodje bosch
  • vrtna hisa
  • agregat
  • vegira
  • kovinski regal
  • ceplinik
  • radiator
  • lestev
  • cistilec
  • plastici regal
  • delovna miza
  • kovinska omara
  • kovcek

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

jaz.bajsek
08. 07. 2014 15.57
+1
Svinjarija od FIFe! Kaznujejo kogar si pač določijo in popolnoma neodgovorno in subjektivno določajo ali ne določajo kazni! Se zdaj mi ni kasno, kako je lahko pa Suarez dobil tako tezko kazen, ko pa nima Chielini nobenih posledic! Vetudi grizti nasprotnika pac ni lepo, sem vseeno raje, da me nekdo tako ugrizne, kot da mi zlomi vretenca! Namerno je bilo oboje, tudi ta faul od Zunige, saj blizu ni bilo zoge, tako mocno poskodovati nekoga pa verjetno nobeden od njiju ni imel namena! Ampak zdaj pa poglejte podobno zadevo na cesti. Ce nekoga mocno poskodujes v nesreci, ali celo do smrti povozis, gres v zapor, pa ga verjetno nisi namenoma povozil, ali ne?
Campeones36
08. 07. 2014 17.00
+2
Kazen se ne določa po posledicah, ampak na namero. Štart z nogo v nasprotnika je sestavni del nogometa ki se dogaja vsako tekmo, grizenje nasprotnika pa ni sestavni del ne nogometa ne nobenega drugega špota. Fifa povsem logično in pravilno ukrepala
Campeones36
08. 07. 2014 11.15
+1
Cisto pravilno. Start sicer za karton, splet nesrecnih okoliscin pa je izkljuclo Neymarja iz prvenstva, konec debate.
modelx
08. 07. 2014 11.44
-2
pam, da bo kdo odtrgal nogo tvojemu samovšečnežu. potem bomo rekli: splet nesrečnih okoliščin
Campeones36
08. 07. 2014 12.15
+3
Tocno tako, no to da privoscis nekomu kej takega pa pove dosti o tebi.
modelx
08. 07. 2014 12.28
+3
ECantona
08. 07. 2014 18.41
+0
Malo si preberi kaj je Ronaldo storil za navadne smrtnike pa potem pljuvaj po njemu! Drugače se pa ne strinjam z odločitvijo FIFE. Kazen bi morala biti!
rambek
08. 07. 2014 10.48
+9
Namera je bila poskodovati igralca in nic drugega!
Los Galacticos
08. 07. 2014 11.34
+0
Sigurno, Zuniga je vrjetno še v naletu razmišljal o tem v katero točno vretence ga bo udaril... Dejte no, prekršek je bil, tudi za rumen karton... Ampak spet ni zgledalo tako hudo, osebno sm na začetku mislu da se Ney valja samo da bi Zuniga dobil karton... Poškodba je splet okoliščin, če bi nekdo tako skočil na Hulka mu vrjetno ne bi bilo nič, še bolelo ga ne bi... Tako kot se danes grobo igra v nogometu, si že vnaprej obsojen na kako poškodbo če imaš 50 in nekaj kilogramov, čudi me da jo je do zdaj sploh odnesel brez...
tastaramicka1
08. 07. 2014 11.40
+2
js mislem da ga ni mislu poškodovat sam bi pa mogu dobit kazen za tak štart
Tralala:3
08. 07. 2014 10.47
+4
Zuniga ga je podrl namerno-z kolenom je štartal nad Neymar-a. Od Neymara zdravnik je rekel da če bi ga Zuniga zadel 2.3 cm višje bi bil Neymar paraplegik do konca življenja.
zbuks
08. 07. 2014 10.13
+2
Kaj zdaj fifa a boš kaznovala zunigo za eno leto prepovedi igranja .... banda ... sureza pa bi najraje zaprli v kletko a ne .... banda H.....
modelx
08. 07. 2014 08.23
+22
potem naj pa kaznujejo sodnika, ki ni ukrepal.
vectron
08. 07. 2014 06.52
+16
če smo pošteni , si ta prekršek Zunige zasluži kr dobro kazen...kaj ima za skakat z koleni v hrbet igralcu, namera je bila očitna prav grdo je to zgledalo...pa še je kr nekaj takih odločitev na tem prvenstvu ki si zaslužijo obravnavo in kazen...če bodo takšne stvari ostajale nekaznovane ne vem kam bomo prišli
Axel Nikos
08. 07. 2014 07.59
+13
Se strinjam nimam proti nobenemu igralcu nic sam sem za argentince. Ampak ta start ali pa se kaksen podoben bi morali biti kaznovani. Sramota da ugriz pa ceprav ni bil prvi dobi kazen poskodba in na sreco ne paraliza do konca zivljenja ne dobi kazni.Nekateri nimajo treh cistih ko pisejo da mu je prav tudi komolec v obraz modrica bi moral dobiti vsaj rumen karton ali podobno.Ampak se vidi ze pri sodnikih da so nekateri brez znanja.
MesOjediPinGvin
08. 07. 2014 08.25
+7
To je zato, ker FIFA najde večino sodnikov iz nogometno nerazvitih držav. Naš Skomina je od večine za dva razreda boljši. Zato pa se dogajajo take blamaže in to je zame samo še podpihovanje takih prekrškov, saj je velika možnost, da jih ne dosodijo.
vectron
08. 07. 2014 08.44
+1
Jst razumem in verjamem da sodnik vsega ne more videt med tekmo, sam po tekmi bi se moralo pregledat počasni posnetek in nato ukrepat...sam res mi je čudno da take stvari nočejo obravnavat, pa promovirajo nek fair play in boj proti rasizmu
MesOjediPinGvin
08. 07. 2014 16.18
Zato pa bi že zdavnaj morali uvesti posnetke. Ob taki tehnologiji bi tudi "padalci" dobivali rumene kartone in se ne bi brez veze vajali po tleh.
drimtim
08. 07. 2014 06.41
-3
zakaj se sploh igra če mora brazilija zmagat,samo lahko samo sanjajo naslov razen če bo spet sodil sodnik z uvodne tekme
Nick031
08. 07. 2014 05.52
+0
fifa je pogledala počasne posnetke, fifa se je odločila. Brazilci brez Neymarja in Thiaga Silve.
Il Capitano3
08. 07. 2014 01.04
+13
Tukaj se vidi kako imamo ljudje dvojna merila praktično za vsako stvar. Ker je to eden najboljših nogometašev na svetu se o tem prekršku piše na dolgo in na široko. Zakaj se čisto nič ne govori o zelo grobem prekršku Matuidija nad Onazijem? Aja zato, ker eno je Brazilec Neymar eno pa Nigerijec Onazi. Oba prekrška sta bila zelo blizu temu, da postita trajne posledice. Pa nimam čisto nič proti Neymarju. Mislim da je fantastičen igralec (ok res je da preveč simulira) in upam, da kar se da hitro okreva. Jezi me samo to, da imamo dvojna merila. Pa tisti, ki primerjate prekršek Zunige z Suarezovim ugrizom mešate jabolke in hruške. Takih kontrastov kot je bil ta med Neymarjem in Zunigo je vsako tekmo kar nekaj. Neymar je za moje pojme imel samo ogromno nesreče. MENI OSEBNO se ni zdelo, da je Zuniga šel v dvoboj z namero da poškoduje Brazilca, kot nekateri pravijo. Poglejte si kak prekršek Roya Keena ali pa Materazzija če želite vidit kaj pomeni štart z NAMERO, da nekoga poškoduješ. Suarezov ugriz je pa nekaj kar se NIKOLI nebi smelo zgodit v žaru borbe oziroma v nekanibalskem svetu, zato tudi taka kazen. Ne vem zakaj nekaterin nočete razumeti, da se ne kaznuje posledica dejanja ampak DEJANJE SAMO. Lp.
vectron
08. 07. 2014 06.53
-4
A ni bila namera praviš, pa kaj si ti gledal tenis
Symbolic
08. 07. 2014 08.31
+0
Ni vse tako enostavno kot si napisal... Posebna kategorija prekrškov je: nevarna igra! Posledice takšne igre so lahko fatalne za profesionalca, ker ga vržejo "iz stroja" za daljši period (recimo: zlom noge)! Prekršek nad Neymarjem (lahko bi bil KATERIKOLI igralec) bi lahko imel za posledico: invalidnost! Spet se bom oprl na besede Matea Bevsana (Oko sokolovo - na HRT, "the only Croatian referee of UEFA top-class - Elite category"), ki pravi: ne kaznuje se samo prekršek ampak, kaznuje se namera in tudi NEVARNA IGRA!... Zakaj misliš, da je štart s podplatom prepovedan... To je točno ta kategorija prekrškov: nevarna igra!Če pa to ni bila nevarna igra... pol ne vem kaj nas še čaka v prihodnje... Po drugi strani pa, FIFA se je znajdla v slepi ulici: morala je za razrešit 2 zadevi in v obe je bila predmet Brazilija! Spomnimo se kako je Tiago dobil rumenega, spomnimo se prekrška Zunige... in če bi se FIFA odločila v oba primera v korist Brazilije, bi to bil super škandal, češ, da forsira Brazilijo za naslov prvaka... S takšno odločitvijo je FIFA zaščitila samo sebe nikakor pa ne igralce!
Il Capitano3
08. 07. 2014 12.41
+1
Pirc1974 kaj pa ko bi ti malo vadil bralno razumevanje? Če prebereš pozorno moj komentar piše, da se MENI OSEBNO (in po komentarjih sodeč še marsikomu) ne zdi da je šel z namero da ga poškoduje. Poudarek je na besedah "MENI OSEBNO". Ti lahko drugače misliš. Jst mislim da ko gre nekdo z namero da poškoduje igralca se to razbere iz govorice telesa itd. Na tej isti tekmi je bilo še vsaj 10 podobnih duelov. Za MOJE POJME je Neymar imel samo nesrečo oziroma bil je nesrečen splet okoliščin. Poglej si prekršek Roya Kena nad Halandom izpred nekaj let. Haland je zaradi tistega štarta Kena moral končati karjero. Tisto je prekršek z namero da nekoga poškoduješ (Roy Kene v svoji knjigi celo prizna da je želel poškodovati Halanda). Meni se je zdel prekršek Matuidija nad Onazijem bistveno hojši, pa se o tistem nič ne piše.
Il Capitano3
08. 07. 2014 12.59
Symbolic nevarna igra je definitivno bila. Ampak nekateri tukaj pišejjo, da bi Zuniga moral odbiti ne vem kakšno kazen, ker naj bi ga namerno poškodoval. Nevarna igra za moje pojme ja, namera pa ne.
Symbolic
08. 07. 2014 17.09
+1
Pa v tem je problem, ker SODNIK NI KAZNOVAL NEVARNE IGRE... Glej, veliko igralcev štarta s podplatom, pa sigurno ne z namenom, da poškoduje igralca... to je v zagnanosti, v želji, da reši / prepreči neko kritično situacijo... Pa tudi pri tako grobem štartu ne "pokajo" vedno kosti, vendar sodniki, če to vidijo, to obvezno kaznujejo! Zato pravim, Velasco je direktni krivec in če bi ga kaznoval na tekmi, danes ne bi nihče debatiral o tem in tudi ta "cirkus" s FIFO bi odpadel!
Axel Nikos
07. 07. 2014 23.21
+0
Ce smo iskreni ni fer ne zarad tega ker je to bil neymar,ampak zaradi tega ce je suarez dubu kazen sam za ugriz k italjancku zdj itaq ni nic zuniga je pa neymarju zlomil vretence. Ce bi hrom postal bi se gledal na to tkobah kaj ces mislim da ne,konec koncev smo vsi ljudje ne glede na to al si zvezda al ne.
Stifmajsta
08. 07. 2014 00.20
+3
pri ugrizu se gre za kulturo, to ne sodi nikamor v civiliziran svet, sploh pa ne na nek dogodek, ki ga spremlja par milijard ljudi, tudi otroci
Axel Nikos
08. 07. 2014 07.50
+0
Se strinjam vendar tudi namerni starti na hrbet ali komolci tudi niso primerni. In tukaj se vidi kako so
Iniesta
07. 07. 2014 23.09
-9
Predlagam, da FIFA pokal zmagovalca SP izroci kar Braziliji, saj ni pravne podlage, da ga dobi kdo drugi! Buhahahahahaha ....
VECCHIASIGNORA
07. 07. 2014 23.05
+5
ok, grdo ga je skinu, sam koliko ovakih in onakih prekrškov je na tekmah pa se jih niti ne omenja..tudi če se kliče Neymar sveti.."sklestu" ga je, na prvič ne zadnjič, in kaj zdej, zunigi naj dajo prepoved ma neymar bo še vedno poskodovan...namerne prekrške kaznovat, ostalo pa upat, da "prezivis" tekmo..
VECCHIASIGNORA
07. 07. 2014 23.12
+3
kaj pa namerni lakat modriču? takrat pa se engleza delal:)
Axel Nikos
07. 07. 2014 23.22
-1
Stifmajsta
08. 07. 2014 00.07
+6
se strinjam... na vsaki tekmi je par komolcev v glavo pa podplatov v golenico al pa nart, če bi se vse kaznovalo bi finale 3 na 3 igrali. nogomet je kontaktni šport in take poškodbe spadajo zraven
Axel Nikos
08. 07. 2014 08.01
+1
Ampak ne take da skoraj ohromis,to pol ni fuzbal ampak cisto nekaj drugega.
Symbolic
08. 07. 2014 08.42
+1
Ta LAKET so tudi obsodili na "Oko sokolovo"! Lepo se je videlo: Neymar gleda Modrića v naletu in podstavi svoj laket ter ga zadane v obraz! Po moje: najmanj rumeni karton! In kdo je tukaj zakazal? Enako kot pri Zunigi: SODNIK (pri Modriću: ah, pa ne bom kaznoval Neymarja, pri Zunigi: ah, spet Neymar blefira...)! Če tako razmišljamo, izpade: bogi so ti sodniki, a ne?
CF.REALMADRID
07. 07. 2014 23.01
+2
Tako je tudi prav..pa ne odobravam taksnih prekrskov ampak potem najbolje da FIFA usak prekrsk gre preverjat oz bi potem usi klubi dajal pritozbe.
Axel Nikos
07. 07. 2014 23.24
+5
Ugriz ali pa zlomljeno vretence je velika razlika se ti ne zdi.
Campeones36
08. 07. 2014 00.35
-2
Ugriz gre za popolno namero igralca, nesrečen trk z igralcem katetre posledica je pa zlomljeno vretence, pa je zgolj splet nesrečnih okoliščin. A ti je sedaj kaj bolj jasno zakaj tako?
vectron
08. 07. 2014 06.57
+5
Glede na to da navijaš za Real so tvoje izjave in mnenja temu primerna...če bi bil Ronaldo poškodovan bi ti bil tudi splet okoliščin
MesOjediPinGvin
08. 07. 2014 08.31
-1
Minotauer: Se vidi, da si realovec. Neymar se je že "ogradil" oziroma naredil prostor, da sprejme žogo, ko ga je Zuniga podrl s hrbta. S hrbta ! Avtomatsko prekršek za rumeni karton. To ni isto kot prerivanje za žogo ali pa skok, ko sta oba igralca eden ob drugem. Če bi Zuniga skočil normalno, bi padel čez Neymarja ali pa bi padel nanj s celim telesom. Itak pa to ni bil njegov prvi prekrštek na tekmi. Je bilo že prej dosti dokaj grobih štartov, pa tudi opozorila ni dobil. Da bi se tole zgodilo Ronaldu ?? No comment.
Campeones36
08. 07. 2014 11.07
+1
Isteha mnenja bi bil in za ronalda in za messija al kogarkoli. Prekrsek ni bil nic posebnega, na tisoce startov s podplatom je nevarnejsih pa noben ne dobi nekih prepovedi.
smoki?
07. 07. 2014 22.39
-1
POVEMRESNICO
07. 07. 2014 22.23
-1
Moj predlog še vedno pravi: Vsak, ki poškoduje nasprotnega igralca tako, da ne more igrati, bi moral sam prav tako dobiti prepoved igranja. In to tako dolgo, dokler nebi poškodovani spet igral. In to je to. Bi se sigurno zmanjšali takšni štarti.
VECCHIASIGNORA
07. 07. 2014 23.08
+14
in kaj če dva butneta z glavo v skoku, en faše razbito glavo, drugemu pa nič? .. tvoj predlog je za v Mcdonalds
klokcar
07. 07. 2014 21.34
+21
Neverjetno. Potem naj tudi suarezu odstranijo kazen, pa ga ne zagovarjam.. ampak, ce nebo strogih kazni se taksni prekrski nebojo nikoli koncal oz vsaj zmanjsal... zal.
rambek
07. 07. 2014 21.22
+5
Zasluzi si kazen!
barca133
07. 07. 2014 21.16
+13
Jan Oblak je zdaj na zdravniškem pri Atleticu :)
lovesosa
07. 07. 2014 21.11
+17
če bi za take nalete dajala FIFA kazni bi moral biti pepe že v zaporu, če se to nebi neymarju zgodil se sploh nebi omenil
Opazovalec2020
07. 07. 2014 22.23
+7