Nogomet

Dzjuba o Vidi: Prva misel je bila steči z avtobusa in ga zatolči ob tla

Sankt Peterburg, 24. 07. 2018 06.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Čeprav je od finalnega obračuna Francije in Hrvaške na 21. svetovnem prvenstvu v nogometu minilo slabih deset dni, so nekateri dogodki pred, med in po tekmah dvignili precej prahu. Za enega takšnih je poskrbel eden najvidnejših članov reprezentance naših južnih sosedov Domagoj Vida, ki je s kontroverznim videom "Slava Ukrajini" poskrbel za nemalo jeze in nasilnih nagnjenj v ruskem taboru.

Privrženci ruske izbrane vrste, ki je v četrtfinalnem obračunu po izvajanju enajstmetrovk morala priznati premoč kasnejši finalistki Hrvaški, še vedno ne morejo pozabiti kontroverznega videa enega najvidnejših posameznikov v četi, ki jo je tako sijajno vodil Zlatko Dalić, Domagoja Vide, ki v tandemu z nekdanjim članom, danes pa uradnim oglednikom Dinama Ognjenom Vukojevićem izreka slavo med ruskim prebivalstvom osovraženi Ukrajini.

Kontroverzni video, ki ga je Domagoj Vida posnel z Ognjenom Vukojevićem, še danes buri duhove v Rusiji.
Kontroverzni video, ki ga je Domagoj Vida posnel z Ognjenom Vukojevićem, še danes buri duhove v Rusiji. FOTO: AP

Vukojević je v omenjenem videu dodal, da je to zmaga za Dinamo in Ukrajino, nato je završalo v taboru poražencev. Eden od glavnih ruskih junakov Artjem Dzjuba, ki je na mundialu dosegel tri zadetke in si kruh služi v domačem Zenitu iz Sankt Peterburga, je za spletno stran svojega moštva vnovič podoživel težke trenutke po četrtfinalnem 'nokavtu': "Morate razumeti, da sem imel v tistih trenutkih zelo mešane občutke. Hrvati so me po eni strani navdušili s svojo borbenostjo, nepopustljivostjo in kakovostjo, saj so vsi mislili, da jih bodo Angleži v polfinalu razbili, a so se krepko ušteli. Toda po drugi strani, ravno zaradi Vidovega in Vukojevićevega videa, smo se v avtobusu na poti v reprezentančni kamp pošteno razburili," so bile uvodne besede za uradno klubsko spletno stran Artjema Dzjube, ki je v nadaljevanju dodal: "Moj prvi odziv je bil tak, da sem želel steči z avtobusa, priti do Vide in ga zatolči ob tla. Nato se je vse skupaj hitro umirilo zaradi njunega opravičila, tako da jima danes ničesar ne zamerim. Menim, da Vida v tistih trenutkih slavja niti ni dobro vedel, kaj pravzaprav počne." 

 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (113)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

//////93
24. 07. 2018 21.29
+1
vida mora imet res misje zobke glede na to da se jih niti ne opazi ko se smeje hahaha
mastaflash
24. 07. 2018 18.06
+13
neandartalc tale vida
totinori
24. 07. 2018 20.30
+5
kolbek460
24. 07. 2018 17.22
+10
Vsi na Balkanu so izgubili rdečo nit , olimpiskih iger ,,vsakdo ki se gre sovražnosti in političnih iger ,,mora v 24 urah zapustiti olimpiski kamp !!!!!!!!!!!!!brez izgovorov,,
RedLine
24. 07. 2018 17.08
+4
24 ur podn novinarstva
mastaflash
24. 07. 2018 18.06
+4
bus303
24. 07. 2018 17.03
+11
Pustite Vido, a ne vidite da mu manjka nekaj pik ..
Ata_Smrk
24. 07. 2018 16.30
+6
Viggen
24. 07. 2018 16.27
+4
24ur spet širite fejk komentarje: Ukrajina (teritorij in ljudje) med ruskim prebivalstvom ni osovražena, osvoražen pa je seveda zločinski morilski nelegitimen ukrajinski režim. To pa seveda je ...
NDH
24. 07. 2018 14.35
-14
hahaha zdj bodo slovenclji pisalio bratski rusiji te pa ne vedo na mapi kje je Slovenija.
Animal_Pump
24. 07. 2018 16.48
+9
Ne bi rekel...poglej statistiko tujcev, ki živijo v Sloveniji...presenečen boš, ko boš videl, koliko Rusov dejansko živi pri nas ;P
Mich Diam
24. 07. 2018 13.56
-4
ko jih šljivi!
nightifly
24. 07. 2018 13.49
+23
Obeliks Mrski 24.07.2018, 10:57:16 +15 Ne kenjaj, slovenija se je odcepila od YU ter prišla v EU brez enega urejenega vprašanja...Kar se pa danes dogaja med slo in hr je produkt dogovora, šlamparije in spletkarenja vodij obeh držav (kdorkoli je v zadnjih 25 letih na čelu držav).//////////////Slovenija je prisla v UE pripravljena , zaprla je vsa poglavja . Slovenija je sla tudi cez spanski kompromis oz . po domace kar -izsiljevanje Evrope ,da nas prizna ......kar spomnite se . Takrat so bili najhujsi casi za Slovenijo . Slovenija se je pridno podrejala vsem zahtevam _ UE ....kar za kroate ni moc reci - ker so -kot vemo sli v UE brez da bi razcistili vprasanje ezulov ,ki jih je bilo vsaj 50 x vec kot v Sloveniji .....Croatia je prisla v UE zato ker je to UE zelela zaradi svojih antiruskih namenov ,da Nato ojaca svoj trebuh proti Sredozemlju . In brez zamere , hrvati ne bodo nikoli dohiteli Slovenije -v nobenem pogledu - mogoce bodo vedno samo nacionalno nabiti ,kar je domena vsakega primitivnega bitj a zaradi lastnega obstoja . Pri nekaterih bolj ,pri nekaterih narodih se to manifestira v manjsi meri . Se Svedi vsak dan derejo vsepovsod -za dom spremni in podobne oslarije kot to pocenjajo neki narodi ,eni celo nasilno ? Torej ,,,,,,,, pa se eno stvar bi rad izvedel od vas .....kaj pomeni beseda kenjaj ---- mislim ,da je v slovenskem pravopisu ni . Torej ni slovenska .Ce ste Slovenec pisite po slovensko -vsaj to.
upornik19
24. 07. 2018 14.24
+6
SLOVENIJA JE ŠLA V ERUOPO BREZ REŠENIH PRAŠANJ Z JUŽNO MEJO TO SE TEB ZDI FER??
Kvagleas
24. 07. 2018 15.36
-5
Jst bi tebe tuc tuc pa da vidm kako bi argumentirala.
Obeliks Mrski
24. 07. 2018 17.37
+3
nightifly, se strinjam da je slovenija morala kar veliko garati da je zapolnila ali polovično zapolnila določena poglavja. To vsekakor imaš prav, sem bil zraven. Prav tako sem bil zraven ko je hrvaška morala zapolnjevati svoja poglavja, katera se je prav tako pošteno namučila da je dosegla vse potrebne kriterije. Poleg tega tudi poizkuse raznih blokad od "prijateljske sosede slovenije", katera je dostikrat dobila po prstih od Matere Evrope. Pa ne zato ker EU simpatizira z hrvaško (ta izjava te porine precej mest v ozadje) ampak zato ker se je slovenija od vstopa v EU postavljala nad hrvaško ter dirigirala predvsem svoja pravila katera niso bila v skladu z EU. O primitiviznu ne bi kajti ostalih 90% slovencev niso vredni metanja v isti koš z manjšino katera je daleč od kulture in širine. Nacionalni naboj je lahko pozitiven in negativen, v katerega ti in podobni spadate, to samo tvoja lastna mati ve... "Se Svedi vsak dan derejo vsepovsod -za dom spremni in podobne oslarije kot to pocenjajo neki narodi ,eni celo nasilno?" Narodi? Si še eden od tistih intelegentnih kateri generalizirajo nacije? Še enkrat bom ponovil; ne bom generaliziral celotne nacije (v tem primeru slovencev) na podlagi promila, na žalost nerazgledanih posameznikov. Spoštujem tvoje subjektivno razmišljanje, imaš pravico, saj živimo v demokraciji. Kar se pa tiče besede "kenjaj"....resno? To te je zmotilo? Nisem rojen slovenc in tudi ne v sloveniji, sem pa sprejel slovensko kulturo, se naučil jezika in asimiliral v družbi, brez konfliktov in brez favoriziranja nacionalnosti oz. korenin. Da bi se v živo spoznala, ne bi niti malo pomislil da sem "tujc" ali pa"južnjak" kot se radi izražate. Garantiram pa da bi takoj spremenil mišljenje o meni ko bi izvedel od kod imam korenine, mogoče ne takoj ampak moment ko bi obrnil hrbet. E v tem je največja težava določenih domoljubov...PS.: da bi dobil realno sliko hrvata, srba, bosanca,... in njegovega razmišljanja, se prvo moraš pošteno spoznati in se družiti brez predsodkov, in šele nato zaključiti. Narediti sliko določene nacije na podlagi politike in "je reku, je rekla" je nekaj najbolj neumnega in na vsezadnje pokvarjeno. Lep dan naprej; tvoj sodržavljan.
nightifly
24. 07. 2018 18.38
+3
No , ce je problem v tem ; Prvic , tudi sam (pa to ni hec ) nimam slovenskih korenin .....so precej bolj severne ,vsaj severno od Alp .Kot Drugo , razen solanja in nekaj let dela v Sloveniji sem prakticno zunaj , in k sreci me je moje delo peljalo v kup drzav - recimo vecinoma Evrope , toda vseeno -spet zaradi narave dela - povezovalo s prakticno vsemi narodi tega sveta . Ne se bati , spoznal sem tudi Jugoslavijo , tudi v sami Jugoslaviji in zunaj . No , verjemite mi , da so v svetu taki narodi ,ljudje , ki bi v trenutku rad postal njihov pripadnik -vsaj simbolicno ,ker sem vseeno rad tudi Slovenec ,pa tudi ce ne sto % . Moram vam pa nekaj zaupati - nisem se srecal bolj hinavskih ljudi kot so hrvati .Danes po tolikih letih in razocaranjih ,to lahko z gotovostjo recem . In me ne briga nikakrsna drugacna razlaga . Tako pac je -in konec . In ko ze govorite o balkanu , sem bil nasprotno v Srbiji sprejet in tretiran ,na razlicnih koncih kot eden od njih . Neverjetna razlicnost ljudi . Drugih narodov pa ne poznam toliko ,da bi kaj sodil . Meni je dovolj . Torej ,dragi Obelix -o,kako je to meni znano ....... veste kaj , dovolite mi ,da podvomim o ljudeh kateri se do mene niso obnasali korektno in posteno -v desetinah primerov , in prav tako mi dovolite ,da spostujem in imam rad ljudi ,ki so mi stali ob strani v vseh trenutkih . No , taka je tudi moja cloveska pravica-in tako pravico sem si vzel in jo implementiral . Na hrvasko ne grem desetletja in tudi ne bom sel . Svet je velik in grem rade volje tja ,kjer se pocutim doma ........in teh krajev s takimi ljudmi je ogrooooomno . Pa en lep pozdrav . Bodimo raje jasni brez kakrsnekoli hipokrizije . Odnosov nikoli ne mesam z oportunizmom ,koristmi .In obratno .
ivan.z Doba
24. 07. 2018 13.37
-6
Artjem Dzjuba je prav tako devianten kot Vida!
ivan.z Doba
24. 07. 2018 13.44
-6
KranskyJanez
24. 07. 2018 13.37
-21
bravo hrvati da ste rasterali ta skret
Viggen
24. 07. 2018 16.28
-4
OlalaKokoĐambo
24. 07. 2018 13.34
-5
Sabir a Jasenovc je mit pravs a?? Newemo ce je blo kej?? Mitologija???? Upam da bos dozivel ti i 3 kolena okrog tebe...pa te pok cez 50 let a je mit , pras.c
Sabir
24. 07. 2018 15.13
+0
Vsenic ti ves kdo je bil Stijepan Radic in zakaj so ga tvoji ubili v Beogradu mogoce bi lahko zacel iskarti odgovore na zacetku
Sabir
24. 07. 2018 15.14
-1
Ok Hrvati so vse krivi pol pa mi razlozi zakaj se hocejo od Srbije odcepit in so se odcepli ker ste dobri ha
Sabir
24. 07. 2018 15.45
-1
Juga je imela sest republik in danes je vsaka od njih za sebe zakaj so se odcepili od mame Srbije katera je bila dobra postena in vsi so bil enakopravni bozanskemu narodu zakaj so se odcepli vsenaic odgovori
Sabir
24. 07. 2018 15.47
-1
Glej mene so ucili v soli da je Jugoslavija premagala Nemcijo dvakrat smo se zadrli juris in je vojna dobljena in zdaj vidim da to ni glih tak da so bili tukaj tudi Anglezi Rusi Francozi isto tako so me ucili o Jasenovcu v katerega tudi dvomim
Sabir
24. 07. 2018 15.49
+1
Vse kaj se je dogajalo v Jugi vsa zgodovina je pod vprasajem ker ste imeli oblast in ste si zgodovino krojili po svoje ce je kateri d.vignil glas ga je popapala noc dobro vsenaic ti je jasno zdaj
Kollerik
24. 07. 2018 19.43
mladi butec, ki ne ve, da smo šli IZ Jugoslavije.
Sabir
24. 07. 2018 20.09
upornik19
24. 07. 2018 12.33
-43
VID JE LEGENDA SRAM JE LAHKO RUSOM DA SO PUŠILI NA DOMAČEM IGRIŠČU!
JApajaDAja
24. 07. 2018 13.28
-7
danes gre v livno, duvno, govnu na dalićevo zabavo-tam bo "pelo" vse kar je Urvacku!
nightifly
24. 07. 2018 13.51
+0
upornik ,,,,, kaj ce bi spakiral kufre in se umaknil v drzavo v obliki crke U ......
Mikrostruktura
24. 07. 2018 11.55
+13
Ejej Hrvati se še niso naučili, da jim dolgoročno to kvazi uporništo škoduje. Seveda ne njihovim slavnim politikom ali športnikom. Hrvaškemu narodu pa deolgoročno zelo.
VojvodaTriglavski
24. 07. 2018 11.41
+52
Naj zivi bratska Rusija!
Sabir
24. 07. 2018 12.01
-24
Frane Šajn
24. 07. 2018 12.13
+20
Ne, po tvoje Hrvati in njihove kraje s tesnim zaveznikom tam čez lužo z oderuškimi obresti in njihovim turbokapitalizmom. Si razumu lole!? Še tole piše se Rusija, če smo v Sloveniji.
Sabir
24. 07. 2018 17.22
-2
Kollerik
24. 07. 2018 19.44
+2
...hrvaška ziher ne, oni nam kradejo zemljo, morje in denar
Sabir
24. 07. 2018 20.08
-2
Evo ga bojevnik ki si bil ti na keri fronti vceraj si napidal da si bil na fronti ???
VojvodaTriglavski
24. 07. 2018 11.36
+55
Krim je v 50ih letih bil podarjen Ukrajini od Hrusceva (ukrajinec). Krim je bil vedno del Rusije in Rusija ni krsila mednarodnega prava in tudi nemoremo govoriti o aneksiji! Prebivalci Krima so se marca 2014 na referendumu (vec kot 80% jih je glasovalo ZA) odlocili, da zapustijo Ukrajino in se vrnejo k matici Rusiji, in kaj je tukaj spornega?!
Frane Šajn
24. 07. 2018 12.14
+18
In hvala bogu vrnil se je v prave roke. Ave Putin!
The Dude
24. 07. 2018 12.34
-6
Ko nekaj podariš, ne zahtevaš nazaj, ali pač?
korintos23
24. 07. 2018 13.08
+17
Dude, referendum so imeli, narod se je tako odločil, v veliki večini Rusi!
mondeo73
24. 07. 2018 13.10
+0
In kdo jo je podaril, to pa ne poveš Pravokator.
Neopredeljeni
24. 07. 2018 13.35
+6
Spljoh ne vem zakaj se kregate. Čez 50 let bo to itak vse albansko
nightifly
24. 07. 2018 13.52
+6
Sabir
24. 07. 2018 15.01
+0
VolkBrenin
24. 07. 2018 11.15
+37
bolj ogabnega tipa / tudi kot " človek " ..težko najdeš...
Apostol1
24. 07. 2018 10.52
+31
Ne samo na tla ,do nafte bi moral zabiti
Apostol1
24. 07. 2018 10.53
+14
to je kr neki
24. 07. 2018 10.47
-35
naj ne serjejo te Rusi. okupirali so del ukrajine in ze leta nudijo podporo separatistom, potem pa surlo stegujejo, ko jim nekdo to pove v faco!
VolkBrenin
24. 07. 2018 11.13
+11
VolkBrenin
24. 07. 2018 11.14
+3
Animal_Pump
24. 07. 2018 11.34
+17
Tisti del niso nič okupirali ampak samo priključili Rusiji tisto, kar ji je že cel čas pripadalo, katerega stasi Hruščov(Ukrajinec), in Stalin(Gruzijec) razdelila...Krim je Stalin Hruščovu podaril za nagrado. Za nekatere je so bili seperatisti tudi Teritorialna obramba in Specialna brigada MORIS leta 91, ko smo se odcepili, in zahtevali svojo državo.
Sabir
24. 07. 2018 11.58
+9
VolkBrenin
24. 07. 2018 12.37
+1
Frane Šajn
24. 07. 2018 12.56
+2
Sabir
24. 07. 2018 17.29
+1
Tocno to kr neki vsaka casr jedrnato in kratko povedano
Sabir
24. 07. 2018 18.28
-2