Nogomet

Denilson: Fabregas ni pravi vodja

London, 19. 01. 2011 12.37 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Vezist Arsenala Denilson je v nedavnem intervjuju izjavil, da kapetan 'topničarjev' Cesc Fabregas ni pravi vodja na nogometnem igrišču.

Denilson in Cesc Fabregas
Denilson in Cesc Fabregas FOTO: Reuters

Nogometaši Arsenala se trenutno pripravljajo za obračun FA pokala proti Leedsu, običajno rutino pa je presekal Denilson, ki je s svojo izjavo zagotovo vnesel nekaj nemira v četo Arsena Wengerja. "Cesc Fabregas je res kapetan, a ni vodja. Gre za stvar osebnosti in vodja je lahko tudi mlad igralec. To je nekaj, s čimer se rodiš," je v smeri Fabregasa nekaj 'nabojev izstrelil' Brazilec, ki je še dodal: "Trenutno nam manjka pravi vodja in tega potrebujemo, če želimo napredovati. V moštvu ni pravega vodje. Ne vidim nobenega nogometaša, ki bi lahko prevzel to vlogo." Kljub vsemu omenjenemu pa Denilson še zmeraj povsem zaupa trenerju Wengerju: "Njegov način dela je neverjeten in navdušen sem nad dejstvom, da daje veliko priložnosti mladim nogometašem."

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Fabregas1991
20. 01. 2011 17.35
steve333 -ne bo držalo :) Cesc jih ima več.
Maximus
20. 01. 2011 16.24
Zelo ga cenim kot nogometaša, mislim da ima čisto vse kar potrebuje igralec 1. klase. Ampak neizpodbitno dejstvo je, da on ni več 100 odstoten, želja po barci je očitno res velika. Tko da tudi kapetan in vodja je bil zelo soliden, do te sezone.
arsenal1886
20. 01. 2011 15.39
hshs...in potem to izjavi nek Denilson, ki ne ve, da je žoga okrogla...naj se raje briga za svojo igro in manj obrekuje druge...se pa nekako strinjam, da Fabregas ni pravi vodja...bolj bi ta naziv pripadal Vermaelnu ali pa RvP-ju
steve333
20. 01. 2011 14.56
Trenutno Arsenal res nima v ekipi nekoga, ki bi bil izrazit vodja ekipe, ampak kapetana določi trener ne soigralci. Fabregas1991 No kateri igralec je v zadnjih 5 letih zbral več asistenc kot Fabregas? Lampard
scarface
20. 01. 2011 14.26
Kako lepo kopirate članke. Sicer pa je vprašanje kje bi bil trenutno Arsenal brez Cesca. Je nosilec igre in že ikona kluba ob Wengerju. Res pa je da je to ekipa mladcev in manjka nek Bergkamp/Campbell ...
rosson3r
20. 01. 2011 13.22
fabregas je kapetan zato da uteši malo željo saj vemo da si želi u barco. mislim da Wenger je postavil fabregasa za kapetana prav zato da še ne odide...
Sandi1991
20. 01. 2011 13.15
Denilson bo sčasoma postal kot Song in bo trgal v sredini samo potrpežljiv mora biti tudi Song je včasih izgubljal žoge in slabo igral!!!!
g33ky_fr34k
20. 01. 2011 10.25
Kaj pomeni sploh fabregas?
Porih
20. 01. 2011 10.08
pa tk pojma nima tt fabregas..nwm ka widijo na njmo
mickica
20. 01. 2011 09.38
Simon Kodrich20.01.2011, 00:361 Kapetana ne izberejo igralci, kapetana izbere manager! @, Zgleda, da je to potem v različnih klubih različno. Ponekod vem, da kapetana izmed sebe izberejo soigralci, res pa ne vem, kako je to konkretno pri Arsenalu. lp
Algenstein
20. 01. 2011 00.36
Kapetana ne izberejo igralci, kapetana izbere manager!
StricSLO
20. 01. 2011 00.27
Vrjetno ma prav. Morda bi res blo boljse ce bil bil kapetan Robi, ampak Arsene zagotovo ve zakaj tako in ne drugace..
Fabregas1991
19. 01. 2011 23.37
Smartinec in podobni - Za Fabregasa je to osma sezona v dresu Arsenala. Od trenutnih igralcev Arsenala je ravno Cesc tisti, ki je odigral največ tekem (skoraj 300). Če to za vas ni dovolj pol pa ne vem. Se pa strinjam da Cesc morda ni pravi vodja. Morda ne more ponesti svojih soigralecv s kakšnim govorom lai spodbujanjem, jih pa definitvno lahko ponese s svojo igro.Vieira ali pa Campbell sta bila bolj tipična primera kapetana. Od trenutnih igralcev je to morda Vermaelen. RvP bi tudi bil primeren, ker je gooner through and through ;) Bo pa verjetno prej ali slej kapetan Wilshere. Cesc precenjen? upam, da je to šala. Cesc lahko igra v prvi postavi katerekoli ekiipe razen Barce. Zihr je med top3 na svojem položaju. Lani je imel na 36 tekmah 19 golov in 19 asistenc. No kateri igralec je v zadnjih 5 letih zbral več asistenc kot Fabregas?
Valencian
19. 01. 2011 22.47
Težko je določiti kapetana glede na starost oz. izkušnje, saj ima Arsenal samo mladce. Fabregas se zdi še nekako najbolj primeren, nič ne bi bilo pa narobe, če bi bil kapetan Van Persie ali morda celo Sagna.
TurboLimach
19. 01. 2011 22.40
mickic amapk ce ga izberjeo igralci,to ne pomeni se da je pravi vodja-oni so pac izbrali tistega, ki je iz celega mostva najbolj primeren, in ce najbolprimeren ni dober vodja je kriza :D sicer pa nwm ce je res kar pravi denilson ali ne, ne spremljam ravno dobro arsenala :)
Irena Mlakar
19. 01. 2011 22.08
vodja je lahk le nekdo ki ima nogomet in klub za kataerega igra v srcu. Fabregas ima nogomet v srcu, Arsenala pa po vsej verjetnosti ne, glede na njegovo željo po prestopu v barco... Vlogo vodje si zasluž tisti ki se na igrišču najbolj, trudi, in ima trezno glavo Mlad, star... to niti ni važno...
D94
19. 01. 2011 22.08
To je za Fabregasa prevelika odgovornost. Mlad je(mislim, da 23 let) in prehitro je vse prišlo na njegova pleča in ni sposoben vsega obvladovati.
dinho80
19. 01. 2011 22.00
mogoče pa je to taktika wengerja da mora skregat igralce med seboj da bo imel izgovor za poraz proti barceloni
janezdolar
19. 01. 2011 21.58
Fabregas, najbolj precenjen igralec kar jih je...in kaj bo on delal pri Barci? klop bo grel in nič drugega...
mickica
19. 01. 2011 21.57
@Turbo Limach, Ne gre za to! Kolikor vem, kapetana izberejo igralci sami - torej jih večina misli, da ima Fabregas vse potrebne lastnosti za to! In če sedaj eden v ekipi govori, da temu ni tako, vnaša v ekipo razdor, še posebej če to govori javno! V tem je hec.